NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Bashar2050

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
السياحة الجنسية شيئ رائع . تسافر بلد و تنبسط و تنيك فيه و تتمتع و ترفه نفسك ! عن نفسي اجمل تجربة سياحة جنسية كانت الي ببرشلونه لانه هناك النساء من كل الالوان و الصفات و اسعار مقبولة ثم ألمانيا دوسلدورف ثم أوكرانيا اوديسا ثم هولندا الشارع الاحمر أمستردام بس غاااالي ، و لا حدا يقول ماليزيا لان النساء هناك مقرفات وفق تجربتي ! ماذا عنك و ين افضل سباحه جنسية عملتها.
احكي تجربتك كسياحه جنسية و أعطي تقييم

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: ديوث مراتي عندها 20 سنة, ISIS, aahmedegypt و 3 آخرين
كلام جميل بس خطر جدااااااا
انت كدا بتعرض نفسك تتصاب بايدز او سفلس او اقل حاجه فيرس كبدى
مفيش افضل من الجنس الامن مع الستات الى من مجتمعك وحواليك

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Uniique, ISIS, hani1 و 11 آخرين
والأفضل لو تزوج
معاه لحد ٤

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Bashar2050، I Love Ass و واحد فايق
احلى جنس مع ستات مصريين أو عرب. بتسمع الٱه والاح طالعة من تحت وكلها إثارة وشهوة تهيج

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: ISIS, hani1, الطائر الحزين و 2 آخرين
السياحة الجنسية شيئ رائع . تسافر بلد و تنبسط و تنيك فيه و تتمتع و ترفه نفسك ! عن نفسي اجمل تجربة سياحة جنسية كانت الي ببرشلونه لانه هناك النساء من كل الالوان و الصفات و اسعار مقبولة ثم ألمانيا دوسلدورف ثم أوكرانيا اوديسا ثم هولندا الشارع الاحمر أمستردام بس غاااالي ، و لا حدا يقول ماليزيا لان النساء هناك مقرفات وفق تجربتي ! ماذا عنك و ين افضل سباحه جنسية عملتها.
سيبك من ماليزيا. سنغافورة جنبها تنزل حتة اسمها جيلانج. كل شارع نسوان (ورجالة) شكل وجنسية.

• عجبني
التفاعلات: Bashar2050
إجاني التهاب ب و شفيت منه بفضل **** . و مرة فطريات بس المتعة تستاهل

كله طيب ، بس اللبنانية غيرررر اذا بدك تنيك و اهات بس الى الان ما نكت لبنانية علمت نزلت لبنان عام ٢٠١٠ احضر راس السنه هناك و انيك ، بس انتصب علي و قضيتها بشارع الحمرا ذهاب اياب على رجلي للصبح على الفاضي هههههه

بعد ما رجعت السنه الماضية من الح ج نويت اتزوج بس ما قدرت اثبت .
يعنى حجيت وتايب ورجعت تعربد تانى 😭😂😂😂😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
والأفضل لو تزوج
معاه لحد ٤
شاور علي مصرية عادية بتقبل ان جوزها يتجوز عليها من غير ما تطلب الطلاق أو تخلي حياته جحيم لحد ما يطلقها او تقرفه بطلبات زيادة لحد هو ما يقرف من صنف النسوان كله

احلى جنس مع ستات مصريين أو عرب. بتسمع الٱه والاح طالعة من تحت وكلها إثارة وشهوة تهيج
يا معلم انت
اخبارك ايه

• عجبني
التفاعلات: Shylad91
متنساش بس الكاندم معاك علشان متلبسش ف HIV

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Mina1990, غدر الناس, Cpl4fun و 3 آخرين
هو أنا معملتهاش خالص و لا السياحة الجنسية و لا حتى الجنس نفسه :cry: بس بشكل عام فى الافلام الاجنبى أنا بلاقى أن اغلب الممثلات اللى بحبهم بيكونوا من التشيك و هنغاريا و اليابان و اسبانيا و فرنسا اوقات فأعتقد لو هسافر لغرض السكس هسافر للدول دى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%