NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: ياسمين الجندول
الشباب ما هو سن البنت المفضل لك لممارسه الجنس
البنات ما هو سن الشاب المفضل لكي لممارسه الجنس
يعني هل هناك سن معين تفضلوه لممارسه الجنس ويكون فيها المتعة افضل برجاء الردود للمناقشة والاستفادة
ملهوش علاقه بالسن بيبقا ع حسب الخبرة عشان كدة الاغلبية بتميل للناس اللي سنها اكبر بأعتقادهم انهم عندهم الخبرة اكتر

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ
ملهوش علاقه بالسن بيبقا ع حسب الخبرة عشان كدة الاغلبية بتميل للناس اللي سنها اكبر بأعتقادهم انهم عندهم الخبرة اكتر
كلام صحيح

• عجبني
التفاعلات: Mfox
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
بالنسبه للمياصه والدلع والاغراء من ١٨ إلى ٢٢ سنه
أما النيك و الهيجان وقمة المتعه ٣٠ سنه فما فوق لحد ٤٥ شغال
يعني دلع وخبره

• عجبني
التفاعلات: armoty
بتسالي ع ايه بالظبط
كنت بسال مميزات انجذاب الجنسين لسن ال 30 وايش يميز هذا الاجسام الي في هذا السن لكن من الي فهمته من الشباب والبنات انها مساله خبرات مش اكثر

• عجبني
مثلا السن من ١٨ ل ٢٥ بتكون البنت و بشرتها و جلدها نضر فى ابهى حالتها و بتكون شعنونة عايز تتجنن و تمرح
من ٢٦ ل اواخر ٤٥ كدة بتكون المرأة فى قمة عنفوانها و بقت عارفة احتياجها و جسمها بيكون خد وضعه ملفاية يعنى و اورجازم عندها بيكون عالى

بعد سن ٤٥ لحد اواخر الخمسين ده سن جميل المرأة بتحب تشعر انها مازالت مرغوبة و مدللة جسمها بيكون حلو و بيكون لها احتاجات معينة تسعدها بتختلف من امراة لاخرى
يعني مراحل نمو عقلي

كامله النضوج بتفهمك بدون كلام هتعرف ايه اللي يفصلك وايه اللي يخليك مستمر ف المتعه جسم مختلف عن أي ست ف اي عمر تاني ليه طعمه الخاص فاهمه يعني ايه متعه بظبط
كلام حلو ومنطقي

• حبيته
التفاعلات: ☆( 𝗠𝗢𝗛𝗔𝗠𝗘𝗗 )☆
يعني هل هناك سن معين تفضلوه لممارسه الجنس ويكون فيها المتعة افضل برجاء الردود للمناقشة والاستفادة
مفيش سن معين في انجذاب واحساس من غيرهم علاقه حيوانيه بس طبعا مش اكتر من 42

• عجبني
سن بتبقي السن في اعلي مستوياتها وتعرف تمتعني وامتعها + انا بحب الاكبر مني عموما وبحب الجسم الناضج والست الخبره علشان نجيب من الاخر
وجهه نظر وتحترم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
انا بحب اي واحدة اكبر مني سنا مش عشان الخضوع و الميستريس و الحاجات الغريبة دي او يمكن الجنس نفسه حتي ...انا يمكن نزلت منشور فضفضة بحاول اشرح فيه ليه بحب الأكبر مني سنا بس محدش عبرني
ميرسي لتوضيحك ونورتني

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Beroo00 و LEGEND KYSER
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: LEGEND KYSER
  • بيضحكني
من 30ل40

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%