NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بحب ممارسات السن الكبير اواخر التلاتينات
بيكون جعانين احتواء ونيك وكذلك بيسدو دا لشاب زيي وهو بيعوضهم دا بصحته وفحولة شبابه
و ممارسة البنات سنه ١٨/١٧ اللي بيكونو لسه ملامح الانوثه بتدب فيهم بس هرموناتهم فايره
اقشر وادب فيهم واعمل معاهم اللي عاوز اعمله وافهمهم الدنيا بمزاجي ❤️
يعني المساله مساله رغبات كل ما كبرت كل ما رغبتها تزيد

• عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • عجبني
يعني لها مميزات فكريه
فكريه وجسديه ورقي في التعامل ومدركة تماماً لكل ما هو مطلوب في إنجاح العلاقه بين راجلها سوي في الحياة أو جنسياً 🌷

• أتفق
الشباب ما هو سن البنت المفضل لك لممارسه الجنس
البنات ما هو سن الشاب المفضل لكي لممارسه الجنس
يعني هل هناك سن معين تفضلوه لممارسه الجنس ويكون فيها المتعة افضل برجاء الردود للمناقشة والاستفادة
من 25 الى 40

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح و لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ
طيب ممكن توضحلي ما هي مميزات كل سن
مثلا السن من ١٨ ل ٢٥ بتكون البنت و بشرتها و جلدها نضر فى ابهى حالتها و بتكون شعنونة عايز تتجنن و تمرح
من ٢٦ ل اواخر ٤٥ كدة بتكون المرأة فى قمة عنفوانها و بقت عارفة احتياجها و جسمها بيكون خد وضعه ملفاية يعنى و اورجازم عندها بيكون عالى

بعد سن ٤٥ لحد اواخر الخمسين ده سن جميل المرأة بتحب تشعر انها مازالت مرغوبة و مدللة جسمها بيكون حلو و بيكون لها احتاجات معينة تسعدها بتختلف من امراة لاخرى

• عجبني
  • عجبني
38 حلو وناضج ووسيم ولبق وافلش واكحل واسمو عمارة الزيادي الي لا ينزللو جار ولا تنطفيلو نار هو ده 😂😂😂😂
:unsure: ماني فاهمه ولا شي :ROFLMAO:

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح و LEGEND KYSER
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و عنتيل فيصل
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و ☆( 𝗠𝗢𝗛𝗔𝗠𝗘𝗗 )☆
  • عجبني
يعني هل هناك سن معين تفضلوه لممارسه الجنس ويكون فيها المتعة افضل برجاء الردود للمناقشة والاستفادة
بنسبالي البت تكون عندها 25 سنه وجسمهم حلوا علشان نتمتع أحنا الاتنين في كل الأوضاع النيك

• عجبني
  • لا تعليق
كامله النضوج بتفهمك بدون كلام هتعرف ايه اللي يفصلك وايه اللي يخليك مستمر ف المتعه جسم مختلف عن أي ست ف اي عمر تاني ليه طعمه الخاص فاهمه يعني ايه متعه بظبط

• عجبني
طيب وليش اخترت من 23-43
سن بتبقي السن في اعلي مستوياتها وتعرف تمتعني وامتعها + انا بحب الاكبر مني عموما وبحب الجسم الناضج والست الخبره علشان نجيب من الاخر

• عجبني
انا بحب اي واحدة اكبر مني سنا مش عشان الخضوع و الميستريس و الحاجات الغريبة دي او يمكن الجنس نفسه حتي ...انا يمكن نزلت منشور فضفضة بحاول اشرح فيه ليه بحب الأكبر مني سنا بس محدش عبرني

• عجبني
  • حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%