NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: morad69
بقالك ساعة بتعيط عشان بيبيعوهالك غالية ودلوقتي بقى معاك وسايط 😂
انا مش بشرب اصلا بس بجد اعرف ناس حبيبى كتير فى ماستر وسيركل
لو تعرفى كيرو فيستيفال فى هنتكلم بنزينه فيها سيركل كى المديره تعرفنى وقريبه منى جدا ودا بجد

عارفة بس انا اتفقت اتفاق ومش هرجع في كلامي زي الرجالة
زي الرجالة ؟! 🤨🤨🤨
هو احنا بنرجع في اتفاقنا ولا ايه 😂😂

الموضوع بدأ ياحبيبي في ليلة باردة من ليالي الاسبوع اللي قبل اللي فاتت لما طلبت منه يحلق دقنه عشان بتشوكني ( انا مش بحب الدقن عموماً وبتحجج بموضوع الشوك ده ) هو زعل وبعدها بيوم جالي باتفاق انه هيحلقها مقابل اني ابطل سجاير وانا في لحظة ضياع وافقت والان انا دماغي هتنفجر ومستعدة استحمل كل الشوك اللي في الدنيا واحضن صبارة في سبيل اني اشرب سيجارة
امتي ياعزيزي هنبطل مساوامات ؟
هو بعيدا عن المسوامة بس هو عارف انك مدمنه ومش هتوافقي تبطلي عشان يسيب دقنه فا اكيد هو اتصدم لما وافقتي 😂

هو بعيدا عن المسوامة بس هو عارف انك مدمنه ومش هتوافقي تبطلي عشان يسيب دقنه فا اكيد هو اتصدم لما وافقتي 😂
ردت في صدره قتلته 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: كارين 🤤🤤
انا مش بشرب اصلا بس بجد اعرف ناس حبيبى كتير فى ماستر وسيركل
لو تعرفى كيرو فيستيفال فى هنتكلم بنزينه فيها سيركل كى المديره تعرفنى وقريبه منى جدا ودا بجد
بالتوفيق دايما

مانا دماغي جزمة ومستحيل اخسر الحرب وحلقتله دقنه بايدي عشان اجرعه مرارة الهزيمة

اكيد عارفاه
فى بنزينه هناك فيها سيركل كى المديره اللى فيه اعرفها وفى بعد كيرو فى نفق كدا بعد النفق فى بنزينه شيل لوت على الشمال وانتى رايحه المعادى دى كنت شغال فيها والمدير خبيبي

عارفة بس انا اتفقت اتفاق ومش هرجع في كلامي زي الرجالة
شابوووو بجد انك بتعملي حاجة جميلة زي
وان شاءاللة تكون بداية لعادات احسن

• عجبني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
فى بنزينه هناك فيها سيركل كى المديره اللى فيه اعرفها وفى بعد كيرو فى نفق كدا بعد النفق فى بنزينه شيل لوت على الشمال وانتى رايحه المعادى دى كنت شغال فيها والمدير خبيبي
ملكش حد في المرغني او مصر الجديده 😂😂

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عارفاهم

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%