NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عمر عمر الريس

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصه دى حصلت معايا شخصيه حقيقيه من ٢٦ سنه اخر سنه ١٩٩٦ رجع من شغلى لقيت بنت فى حدود ١٨ لبسه استرتش وبادى نص كم اسمها جيهان طبعا ده اسم مستعار ومعاها اختها رحاب اسم مستعار جسمها زى اصاله بزاز صغيره ليها بطن طياز كبيره طبعا زى وقف عليه دى كانت البدايه طبعا رسم الادب والاحترام كانت أخبث خلق **** طب دى عندنا ليه دى جايا عندنا عن طريق اخويا علاء اتعرف على اختها رحاب وطلعوا أقارب امى ولاد عم ابوها ومن هنا بدأت الكارثه
هى كانت متجوزه فى شارع خلف الشارع بتعنا مع جوزها جوزها ابن رتبه فى الجيش كان يعرفهم فاشفها اتجوزها بس هما عالم بيىه امها مومس واخواتها كلهم شراميط طبعا هى شرموموطه بس مش وخده فرصتها لسه كل ده انا معرفش اللى يعرفوا عنهم كل حاجه امى وابويا طبعا أنا بشتغل برجع انام بالليل ماليش اى علاقه بأى بنت ولا اعرف اى حاجه عنهم طبعا هما عملين عمل تعطيل لجوز جيهان عشان يعرفوا يبتزوا ماهو معاه بقى طلعوا ايام ام سنينه السوده وطبعا طلبوها وخدوا كل حاجه بحجت أنه مش بيعرف وطلقت وامها اخدت المؤخر عشان تصرف على نفسها وبتدت الحكايه امها ابتدت تتاجر فيها دعاره بتبعتها المشوار وتقبض عليها طبعا العلاقه اتوطدت على الاخر التقيت امى بتعرض عليا الجواز منها طبعا كل اللى حوليا عارفين كل حاجه عنها وعن امها وعن ابوها كان متحرر جدا لدرجه انه استلم امها من القسم وهى خارجه ملفوفه بالملايه من شقه جارها طبعا الكلام ده كان لسه فى بدايت جوازهم فى جوزها حب الموضوع فاسبها تشتغل وتتركب من كل اللى يعجبها على عينه وكان موفرلها الحمايه لحد لما جاتلواو حالته ومات نرجع بقى لجيهان امها بتبعها للزبائن حس الطلب والدفع عن طريق الام طبعا أطلقت وبقت بقى موجوده عندنا على طول
موعدنا مع الجزء التانى

• عجبني
التفاعلات: أموت فى الجنس
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أما نزلت الجزء التانى لزوجه فاجره

حضرتك ما قلتش انت عاوز تفهمنا ايه

• عجبني
التفاعلات: عمر عمر الريس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%