NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الجزء التانى زوجه فاجره

عمر عمر الريس

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
المهم ابتدت تيجى عندنا ومره جت شكلها متغير بقلها مالك ردت انا الاستاذ بتاعة اغتصبنى طبعا الكلام تقيل كلها ازاى يعنى قلعك الكلوت وحط زيه فى كسك ردت اه وبعدين انتى عملتى ايه ماردتش بعدها بكلم يوم عملت عيد ميلادى جت ورقصت وصراحه مافيش حد غير لما حسس على جسمها كل ده انا مش فى دماغى انا كده كده طبعى فى بعض التحرر حتى لبسها كان ديق اوى ولازق فى جسمها ماكنتش بدق عادى انا بطبيعت شغلى بشوف ده كل يوم عربان فده طبيعى بالنسبه ليه المهم وامى مشيت قدفى اجرات الخطوبه عادى بقى وين الخطوبه كانت لبسه فستان عباره عن عريان خالص باردوا كل ده عادى بس اللى مش عادى أن كل اصدقائى زى مايكونوا لقوا حاجه يتفرجوا عليها الخطوبه بقى ٤ شهور بس بس كنت كل يوم عندها بوس ولعب ولعبلها فى كسها ورضع بززها وامها قعدلنا على باب الانتريه بتعرص علينا كل ده كان عادى ٤شهور على كده بكره مع الجزء التالت

• عجبني
التفاعلات: أموت فى الجنس
الجزء الثالث من زوجه فاجره
جه يوم الخطوبه وطلعت عشان البس الدبل لقيت عباره عن رقاصه من عروسه فستان قط قصير لحد الركبه لما تقعد فخدها كلها باينه كل ده ليا عادى مش مشكله المهم انا لاحظت انهم كلهم هايكلوها بعيونهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء الثالث من زوجه فاجره
جه يوم الخطوبه وطلعت عشان البس الدبل لقيت عباره عن رقاصه من عروسه فستان قط قصير لحد الركبه لما تقعد فخدها كلها باينه كل ده ليا عادى مش مشكله المهم انا لاحظت انهم كلهم هايكلوها بعيونهم
زبي هاج

• عجبني
التفاعلات: Joe 69

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%