NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ايه يسطا هتنزل الجزء الجديد امتا الساعه دخله ١٠

• عجبني
التفاعلات: Deep thinking
ايه يديبو امال فين الجديد

• عجبني
الجزء فين يسطا الساعه ١٠

• عجبني
يسطا هتنزل ولا لا احنا الساعه ١٠ دخله علي وربع ياجدع حرام من صبحيه ****

• عجبني
يسطا الجزء فين

• عجبني
تسلم علي التقدير يسطا

• عجبني
تسلم علي التقدير يسطا
متهدوا ياجدعان الراجل في الشغل وداخل علي عملية وداخل علي طحن ومفيش وقت الي هو يخش المنتدي اصلا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متهدوا ياجدعان الراجل في الشغل وداخل علي عملية وداخل علي طحن ومفيش وقت الي هو يخش المنتدي اصلا
عمليه ايه يعم هو نعرف منين
وكمان هو كان قالي هينزل بقالو تلات ايام وكل يوم يقول الساعه ١٠ بس عشان كدا زعلت وانا وانا كل شويه اقولو ينزل من حلاوة القصه مش اكتر هو لو عندو حاجه يقول واحنا هنتفهم زي رعد ماقال انو هيغيب شويه بس هو لو عندو ظروف يقول وربنا يوفقو

• عجبني
التفاعلات: Deep thinking و mahmoud258
عمليه ايه يعم هو نعرف منين
وكمان هو كان قالي هينزل بقالو تلات ايام وكل يوم يقول الساعه ١٠ بس عشان كدا زعلت وانا وانا كل شويه اقولو ينزل من حلاوة القصه مش اكتر هو لو عندو حاجه يقول واحنا هنتفهم زي رعد ماقال انو هيغيب شويه بس هو لو عندو ظروف يقول وربنا يوفقو
ياسطا انشاء **** هينزل بكرة هو كان كاتب الجزء والتلفون اتفرمت واصبر بردوا ياسطا اكيد هيعوضنا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Deep thinking و العنتير
يسطا القصه حلوه بس حوار انك بتقول هتنزل جزء مثلا النهارده وتخلي كلو يفتح عشان يشوف الجزء بيخلي الواحد يتبضن لو فعلا هتنزل جزء قول لو مش هتنزل عادي يصحبي قول انك م هتعرف مثلا النهارده

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Deep thinking و العنتير
يسطا القصه حلوه بس حوار انك بتقول هتنزل جزء مثلا النهارده وتخلي كلو يفتح عشان يشوف الجزء بيخلي الواحد يتبضن لو فعلا هتنزل جزء قول لو مش هتنزل عادي يصحبي قول انك م هتعرف مثلا النهارده
انا بكلم في كدا بس بس مش معني كدا اني اكره القصه والكلام الفئعان ده بس وربنا يوفقك واحنا مستنينك

• عجبني
انا بكلم في كدا بس بس مش معني كدا اني اكره القصه والكلام الفئعان ده بس وربنا يوفقك واحنا مستنينك
يا أخي أنا اتبضنت اين الجزء السادس النت قرب يخلص من شان **** انشر الجزء

• عجبني
يا أخي أنا اتبضنت اين الجزء السادس النت قرب يخلص من شان **** انشر الجزء
انا النت خلص عندي وفاتح بي كرت

• عجبني
ايه يسطا طمنا عليك وام الجزء الي مش عاوز تنزلوا امتا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Deep thinking و Voldii
هو مبسوط بالكومنتات اللى بتذيد ومش هينزل حاجة ولا هيرد من يوم 15لغاية دلوقتى ولا نزل بقية الجزء اللى فات ولا نزل الجديد متوجعوش دمغكو بقى

• عجبني
التفاعلات: Deep thinking و زئير الأسد
هو مبسوط بالكومنتات اللى بتذيد ومش هينزل حاجة ولا هيرد من يوم 15لغاية دلوقتى ولا نزل بقية الجزء اللى فات ولا نزل الجديد متوجعوش دمغكو بقى
طب ما تكتبه انت؟!!!
يا عم انت دخلت جوا حياته عرفت هو ماله عنده ايه
ولا تكون بتدفع تمن كتابته للقصة
قال هينزل وحصل حاجة عطلته وارد يعني
وهو مش مجبر يقعد ع القصة يخلصها وقوانين المنتدى مبتعارضش انه يقعد اكتر من اسبوع او اتنين حتى ما بين كل جزء ف ياريت تحترم إن الراجل ليه حياته واكيد مش هيقعدلك 24 ساعة ع القصة عشان يخلصها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Deep thinking, mahmoud258, Elza7im و 2 آخرين
لعل المانع خير
شفاك **** و عفاك

• عجبني
التفاعلات: Deep thinking و زئير الأسد
طب ما تكتبه انت؟!!!
يا عم انت دخلت جوا حياته عرفت هو ماله عنده ايه
ولا تكون بتدفع تمن كتابته للقصة
قال هينزل وحصل حاجة عطلته وارد يعني
وهو مش مجبر يقعد ع القصة يخلصها وقوانين المنتدى مبتعارضش انه يقعد اكتر من اسبوع او اتنين حتى ما بين كل جزء ف ياريت تحترم إن الراجل ليه حياته واكيد مش هيقعدلك 24 ساعة ع القصة عشان يخلصها
يحترم الناس شويه من يوم مقال نص الجزء نزل غلط والناس قلتلو نزل النص التانى قبل الجزء وقال حاضر هنزلو فى الكومنتات ومنزلش حاجة انا مبفرضش علية حاجة أو معاد فى كتاب تانى بنستناهم بس هم المعاد اللى بيقولوه للناس بيحترمو ولو حاصل حاجة بيعتزرو للناس مش مبيعبروش حد

• عجبني
يحترم الناس شويه من يوم مقال نص الجزء نزل غلط والناس قلتلو نزل النص التانى قبل الجزء وقال حاضر هنزلو فى الكومنتات ومنزلش حاجة انا مبفرضش علية حاجة أو معاد فى كتاب تانى بنستناهم بس هم المعاد اللى بيقولوه للناس بيحترمو ولو حاصل حاجة بيعتزرو للناس مش مبيعبروش حد
هو قال بعدها إنه هيضمه للجزء اللي بعده مش ذنبه انك بتاخد م الكلام اللي ع هواك بس ده أولا
ثانيا هو مش مجبر يعتذر لأنه**** العالم بظروف الراجل
ثالثا ولتاني مرة هو مبياخدش مقابل ع الكلام ده عشان تتكلم بالطريقة دي او تستنى منه اعتذار

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Deep thinking، الطيب00 و زئير الأسد
لو دا رايك ياسطا متعلقشي طلما انت شايف انو بيام رتش بس الراجل داخل علي عملية اعذروا شوية

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: مرحب، Deep thinking و الشَّــــــاعِـر🖋️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%