NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طب يعم ادينا معاد مش تخليني كل شويه نجي نبص ومجيش تقول تنزل علي ١٠ بليل ولا الكلام ده لا لا احنا اتقرصنا انبارح عاوز تعملها فينا تاني اخرك غايت الساعه ١٠ الصبح الي هي كمان ساعه ونص تمام

• بيضحكني
التفاعلات: الشَّــــــاعِـر🖋️
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هينزل النهاردة ان شاء ****
انت اكيد عارف اني واحد من الناس اللي مش بيستعجلوك بس من ساعة الجزء اللي فات نزل وكان صغير وانا مستني بفارغ الصبر تعويضه ف اللي جاي وواثق إنك هتنزل النهارده وهتنزل جزء ع الرايق 🔥✨

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
طب يعم ادينا معاد مش تخليني كل شويه نجي نبص ومجيش تقول تنزل علي ١٠ بليل ولا الكلام ده لا لا احنا اتقرصنا انبارح عاوز تعملها فينا تاني اخرك غايت الساعه ١٠ الصبح الي هي كمان ساعه ونص تمام
يا عم الراجل ف الجامعة سيبه لما يرجع حتى 😂

• بيضحكني
التفاعلات: العنتير
يا عم الراجل ف الجامعة سيبه لما يرجع حتى 😂
ياجدع منا في الجمعه وقاعد عادي اهو يعني 😂 وكمان يسطا انا عمال اتعجلو عشان النهارده تالت يوم يقول فيه هينزل انبارح قلي هينزل روحت قاعد لي غايت ١٢ مش ١٠ زي مقال وفي الاخر منزلش وقولت خلاص انام واول ما اصحي القيه نزل وفي الاخر يقولو النهارده هينزل وكمان ميقولش حتي المعاد وعوزني اطمن لا لا مش هيحصل ياجدع انا في امتحانات بقالي تلات ايام مش عارف اركز من كتر التفكير😂

• بيضحكني
التفاعلات: الشَّــــــاعِـر🖋️
ياجدع منا في الجمعه وقاعد عادي اهو يعني 😂 وكمان يسطا انا عمال اتعجلو عشان النهارده تالت يوم يقول فيه هينزل انبارح قلي هينزل روحت قاعد لي غايت ١٢ مش ١٠ زي مقال وفي الاخر منزلش وقولت خلاص انام واول ما اصحي القيه نزل وفي الاخر يقولو النهارده هينزل وكمان ميقولش حتي المعاد وعوزني اطمن لا لا مش هيحصل ياجدع انا في امتحانات بقالي تلات ايام مش عارف اركز من كتر التفكير😂
انت ف الجامعة بس متزعلش انت مستنى عشان تقرأ لكن هو اللي بيكتب والكتابة محتاجة فكر وخيال عشان يقدم حاجة تعجبه وتعجب الناس لازم ياخد وقت يا جدع انا كنت بكتب اغاني ممكن اقعد فيها ايام ما بالك بقصة يكتب ويقرأ ويراجع وممكن يمسح ويكتب م الأول مواال يا صاحبي 😂

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Deep thinking و العنتير
انت ف الجامعة بس متزعلش انت مستنى عشان تقرأ لكن هو اللي بيكتب والكتابة محتاجة فكر وخيال عشان يقدم حاجة تعجبه وتعجب الناس لازم ياخد وقت يا جدع انا كنت بكتب اغاني ممكن اقعد فيها ايام ما بالك بقصة يكتب ويقرأ ويراجع وممكن يمسح ويكتب م الأول مواال يا صاحبي 😂
تمام يسطا معاك منا يومين قالي انو هينزل بس جزء صغير قلنالو تمام مستنينك فضلنا نستنا غايت انبارح الصبح قال الجزء الساعه ١٠ قالنا تمام جي ١٠ منزلش حاجه قعت لي ١٢منزلش جه النهارده قال الجزء النهارده بس حتي مقلش معاد ومعني كدا الجزء جاهز اساسن بس لسا منزلهوش عشان كدا كل شويه اسئل فهمني

• عجبني
التفاعلات: Deep thinking و الشَّــــــاعِـر🖋️
تمام يسطا معاك منا يومين قالي انو هينزل بس جزء صغير قلنالو تمام مستنينك فضلنا نستنا غايت انبارح الصبح قال الجزء الساعه ١٠ قالنا تمام جي ١٠ منزلش حاجه قعت لي ١٢منزلش جه النهارده قال الجزء النهارده بس حتي مقلش معاد ومعني كدا الجزء جاهز اساسن بس لسا منزلهوش عشان كدا كل شويه اسئل فهمني
فاهمك وكنت مستني زيك برضو وبتابع الكومنتات اوب باول عشان اشوف لو نزل الجزء قبل الدمج حتى ولا لا او عشان اعرف ميعاد الحزء بس اللي متاكد منه إن لو الجزء جاهز فعلا كان نزله وبرضو متأكد انه هينزله النهارده

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Deep thinking و العنتير
فاهمك وكنت مستني زيك برضو وبتابع الكومنتات اوب باول عشان اشوف لو نزل الجزء قبل الدمج حتى ولا لا او عشان اعرف ميعاد الحزء بس اللي متاكد منه إن لو الجزء جاهز فعلا كان نزله وبرضو متأكد انه هينزله النهارده
**** يسهل واحنا كده كده مستنينو

• عجبني
التفاعلات: Deep thinking و الشَّــــــاعِـر🖋️
ايه يابوب طمنا عليك والجزء الجديد امتا

• عجبني
التفاعلات: Deep thinking
  • عجبني
تسلم يبوب ع الكومنت الجميل دا 😍
حبيبي داءم الابداع عاش يا ماااااان الجزء الجديد فين يا برنس بتشوق انت ماااااشي هههههههههههههه

• عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Deep thinking، الشَّــــــاعِـر🖋️ و ALNASK9H
يسطا هتنزل الجزء امتا

• عجبني
اي يستاا كل الغيبةه دي
معتش بتهتم بالقصةه يعني...

• عجبني
ياجدع هتق وربنا 😂
يعم فين الجزء هتنزل ولا لا بس مش تقول جمله وترمينا لي اخر اليوم وبرضو متنزلش وتيجي تكلم تاني يوم الصبح وبتعمل نفس الخطوات لي ياجدع😂 لو هتنزل قول مش اكتر ولا اقل وربنا يوفقك

• عجبني
طمنا عليك ويسطا الجزء فين اليوم خلص ياعم

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%