NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الصاحب ليه عند صحبه نيكه و تعريصة و شهاده زور 😁😁😁
واتس بقي

• بيضحكني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
الصاحب ليه عند صحبه نيكه و تعريصة و شهاده زور 😁😁😁
واتس بقي
😂😂😂😂 واتس شغال بس الحجات التانيه للاسف مش هتنفع يا صاحبي

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو
😂😂😂😂 واتس شغال بس الحجات التانيه للاسف مش هتنفع يا صاحبي
ما انا بعتلك البنت اياها 😂😂😂😂😂 ابقي انا معرض 😏😏😏😏

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو و مصطفى مصطفى
ما انا بعتلك البنت اياها 😂😂😂😂😂 ابقي انا معرض 😏😏😏😏
اكيد لا بس البنت بتاعت الفيس مكلمتهاش اصلا لاني رافض اي علاقه خارج إطار الزواج

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو و مصطفى مصطفى
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: مصطفى مصطفى و وهم الأقنعه
مساء الخير للجميع
الموضوع الدعاره دا اتهرس قبل كدا مليون مره بس انا مش هتكلم فيه هتكلم في نقطه تانيه خالص
مبدئيا كدا أنا ضد الدعاره أو بعنى أدق بيع الجسد بمقابل ومنصحش حد انو يقدم فلوس أو اي حاجه مقابل الجنس
تعالو بقى ندخل في الموضوع
اكيد اغلب الشباب قابل نوعية البنات والستات الي تقولك أنا كاش وتلاقيها طالبه رقم عالي وهيه في الاخر ايه حمام عمومي ولا وكمان بتتنك عليك وتتشرط وتقولك تدفعلي نص الفلوس مقدم عن طريق كروت شحن او اي محفظه الكترونيه
في سوال هنا هل انتا شايف انها عندها حق أنها تاخد عربون قبل ما تتحرك ولا لا ؟
ردي أنا شخصيا على السوال
أنا معها طبعا تاخد عربون قبل ما تتحرك وهتفهم أنا معها ليه أنها تاخد العربون ليه
بصو وانا في الشغل بشوف العجب دي بقا واحده العجب كونت صداقه مع واحده من الي بيشتغلو في الدعاره وكدا والشهر دا بما اني كنت مضغوط في الشغل وكدا فا قولت ايه اروق على حالي
خد هنا دماغك متروحش بعيد 😂😂
سامعك يا الي هناك عمال تقول يابختك تلائيك خدت غطس معها في السرير احب اقولك لا محصلش حاجه غير شويه ملاطفات كدا بس على خفيف الي حصل ايه صحبتي دي بقى عندها خبره في الرجاله وعرفت الراجل الي اد كلمتو والي بق على الفاضي المهم شوفت معها كام اتفاق كدا في الي منهم قال على معاد ومجاش فيه واكتفى بضرب عشره على صورها وهيه كمان مش بتبعت صور ليها خارجه ودا أنا شوفتو بعنيا وفي منهم والي ادلها معاد وراحت ليه والشخص دا عدى من قدمها على انو واحد ماشي في الشارع عادي وفي الاخر عملها بلوك دا جزء من الي حصل قدامي وشوفتو دا غير بقا المضايقات الي بتشوفها في الشارع أو سواقين التاكسي وخلافو من المضايقات الي بتحصل كل دا انا حضرتو وشوفتو ومكنتش مبين لحد اني معها أو اعرفها
توضيح اخير
الشباب الي اتكلمت عنهم في الموضوع دا هيه مطلبتش منهم عربون زي ما بتعمل مع الباقي
السوال هنا
انتا واحد ووافقت على الجنس مقابل المال وانتا الدنيا معاك حلوه ايه الي ممكن يخليك ترجع في كلامك وتعمل زي الناس دي عملت ؟
أن مهما كان الصور ممكن تكون عالطبيعه مش حلوه اصلا وشكلها مش مقبول

• عجبني
مساء الخير للجميع
الموضوع الدعاره دا اتهرس قبل كدا مليون مره بس انا مش هتكلم فيه هتكلم في نقطه تانيه خالص
مبدئيا كدا أنا ضد الدعاره أو بعنى أدق بيع الجسد بمقابل ومنصحش حد انو يقدم فلوس أو اي حاجه مقابل الجنس
تعالو بقى ندخل في الموضوع
اكيد اغلب الشباب قابل نوعية البنات والستات الي تقولك أنا كاش وتلاقيها طالبه رقم عالي وهيه في الاخر ايه حمام عمومي ولا وكمان بتتنك عليك وتتشرط وتقولك تدفعلي نص الفلوس مقدم عن طريق كروت شحن او اي محفظه الكترونيه
في سوال هنا هل انتا شايف انها عندها حق أنها تاخد عربون قبل ما تتحرك ولا لا ؟
ردي أنا شخصيا على السوال
أنا معها طبعا تاخد عربون قبل ما تتحرك وهتفهم أنا معها ليه أنها تاخد العربون ليه
بصو وانا في الشغل بشوف العجب دي بقا واحده العجب كونت صداقه مع واحده من الي بيشتغلو في الدعاره وكدا والشهر دا بما اني كنت مضغوط في الشغل وكدا فا قولت ايه اروق على حالي
خد هنا دماغك متروحش بعيد 😂😂
سامعك يا الي هناك عمال تقول يابختك تلائيك خدت غطس معها في السرير احب اقولك لا محصلش حاجه غير شويه ملاطفات كدا بس على خفيف الي حصل ايه صحبتي دي بقى عندها خبره في الرجاله وعرفت الراجل الي اد كلمتو والي بق على الفاضي المهم شوفت معها كام اتفاق كدا في الي منهم قال على معاد ومجاش فيه واكتفى بضرب عشره على صورها وهيه كمان مش بتبعت صور ليها خارجه ودا أنا شوفتو بعنيا وفي منهم والي ادلها معاد وراحت ليه والشخص دا عدى من قدمها على انو واحد ماشي في الشارع عادي وفي الاخر عملها بلوك دا جزء من الي حصل قدامي وشوفتو دا غير بقا المضايقات الي بتشوفها في الشارع أو سواقين التاكسي وخلافو من المضايقات الي بتحصل كل دا انا حضرتو وشوفتو ومكنتش مبين لحد اني معها أو اعرفها
توضيح اخير
الشباب الي اتكلمت عنهم في الموضوع دا هيه مطلبتش منهم عربون زي ما بتعمل مع الباقي
السوال هنا
انتا واحد ووافقت على الجنس مقابل المال وانتا الدنيا معاك حلوه ايه الي ممكن يخليك ترجع في كلامك وتعمل زي الناس دي عملت ؟
فكرتني بمثل

الشرموطه عامله زي عربيه الاسعاف اي حد تعبان بيركب😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
فكرتني بمثل

الشرموطه عامله زي عربيه الاسعاف اي حد تعبان بيركب😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
  • بيضحكني
  • حبيته
  • حبيته
ممكن أنها أول مره ليهم وبرده بيراجعوا نفسهم تكون هى خبره جامده عليه وميعرفش يسد معاها
ممكن بس ليها تجارب كتير وكانت بتاخد عربون وبتقابل الناس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%