NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مصطفى مصطفى

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
117889527168158347776.sarhne.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير للجميع
مبدئيا كدا أنا عندي اكونت فيك على الفيس كنت عاملو ايام الشقاوة وكدا ومع الوقت غيرت النشاط بتاعو وكدا وخليتو لشغلي الخاص الاكونت دا طبعا محدش من علتي أو القريبين ليا يعرفو عنو حاجه حتى لو اتعرفت على حد بديلو الاكونت المحترم مش بتاع الشقاوه
المهم متعود كدا قبل ما انام افتح اشوف ايه الدنيا امبارح بقى لقيت واحده بعاعته ليا على الخاص مع اني مش متفاعل هناك ولا حاجه حتى الشغل الخاص مش بنزل اي حاجه ليه
فا بتقولي هوة انتا مصطفى بتاع شركه الكهربا الصراحه أنا استغربت وتنحت لاني مش بدي لاي حد الاكونت دا مخصص للشغل وبس
فا قولتها اه أنا مصطفى بتاع شركه الكهربا
اقدر اساعد حضرتيك في حاجه ولغايت دلواتي مردتش مع انها شافت الرساله
أنا لغايت دلواتي مش عارف هيه أو هوة مين وكمان وصلت الاكونت دا ازاي مع اني مش بديه لحد اطلاقا

• عجبني
التفاعلات: salm66 و أموت فى الجنس
مساء الخير للجميع
مبدئيا كدا أنا عندي اكونت فيك على الفيس كنت عاملو ايام الشقاوة وكدا ومع الوقت غيرت النشاط بتاعو وكدا وخليتو لشغلي الخاص الاكونت دا طبعا محدش من علتي أو القريبين ليا يعرفو عنو حاجه حتى لو اتعرفت على حد بديلو الاكونت المحترم مش بتاع الشقاوه
المهم متعود كدا قبل ما انام افتح اشوف ايه الدنيا امبارح بقى لقيت واحده بعاعته ليا على الخاص مع اني مش متفاعل هناك ولا حاجه حتى الشغل الخاص مش بنزل اي حاجه ليه
فا بتقولي هوة انتا مصطفى بتاع شركه الكهربا الصراحه أنا استغربت وتنحت لاني مش بدي لاي حد الاكونت دا مخصص للشغل وبس
أنا لغايت دلواتي مش عارف هيه أو هوة مين وكمان وصلت الاكونت دا ازاي مع اني مش بديه لحد اطلاقا
ممكن حد يعرفك من زمان
مش بتقول ايام الشقاوة

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
  • بيضحكني
هو او هي كان عايز حاجه وخدها

• عجبني
  • عجبني
مساء الخير للجميع
برامج ياب رنس بتجيب التايهة

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب انت دماغك رايحة لسكة انها جنية مثلا 😀😀
و لا حد متجسس على حسباتك و لا ايه فكرت فيه
الصراحه مفكرتش في حاجه
حتى لو في حد متجسس عليا مش هيعرف يطلع بحاجه

• عجبني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
  • عجبني
التفاعلات: salm66
برنامج ايه
ادخل على الهكر الاخلاقى واسمع واتمتع على اليوتيوب بيجيبك وانت فى الحمام مش فى الشغل ده بيجيب ايميلاتك ودخولك وكل حاجة بتمنها واللى عايز يتعلم بيتعلم

• عجبني
  • عجبني
ادخل على الهكر الاخلاقى واسمع واتمتع على اليوتيوب بيجيبك وانت فى الحمام مش فى الشغل ده بيجيب ايميلاتك ودخولك وكل حاجة بتمنها واللى عايز يتعلم بيتعلم
تمام بس ايه الغرض من كدا

• عجبني
طرق كتير ابسطها الاقترحات
طيب الاقتراحات ماشي معروفه بس الي بيكلمني هيبقى عارف انا شغال تبع شركه ايه دا حتى الاكونت المحترم مش منزل عليه أنا شغال فين

طيب الاقتراحات ماشي معروفه بس الي بيكلمني هيبقى عارف انا شغال تبع شركه ايه دا حتى الاكونت المحترم مش منزل عليه أنا شغال فين
هو مكنش عارف هو كان شاكك وحب يتاكد فدخل يسال

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: J U B A

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%