NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طيب ليه ممثات البورنو ا بيتناكم من الشرج على طول افلامهم كتير اوى مش بحصلهم حاجة
عايز تجرب نيك الطيز جرب بس والامراض دى هتظهر فى حالات واوقات معينه الى هو لو انت عملتو غلط

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf و وائل سكس
أحسنت 👍👍👍

• عجبني
التفاعلات: loveyoumissyou
Thank you for the valuable information

كلام علمي صحيح .. شابوه

هذه الاضرار تكون لو حصل ادخال من الخلف بقوة دون مراعاة الالم و بدون مزلقات و صبر و معرفة!
و ممكن هذه الاشياء تحصل من غير جماع خلفي!

كلام حظرتك خاطيء لان الشرج بيقفل من تاني فوريا! و ما فيش هذا الكلام غير مع الي بيتناك من ورا مش من ازبار بل من ايدي : هناك نوع سيكس ادخال اليد في الطيز… و حتى هؤلاء لا يصلون الى ما تصفه حظرتك من انحلال! الخرم ليس نهاية سد! هو نهاية مفتوحة حظرتك. يعني الي عاوز يدخل الحمام ممكن يتماسك شوية…. مش معناها انه حاطط قفل
لكن ممكن يحصل هذا كتباعيات توسيع كثيرة للخرم بادوات كبيرة او باستعمال الايدي

معاك حق في ان البكتيويا مختلفة و يكمن الخطر هنا بادخال بكتيريا الشرج في الرحم. يعني لو الي ينيك ست يبتدي قدام و لو دخل ورا ما يعملش الادخال قدام.

ممكن اظيف معلومة
ان الامراض الجنسية المنتقلة لا تعدي اذا كان الطرفان سليمان! لو واحد من ااطوفين حامل لاي مرض : نسبة احتمال الدوى تكون اكثر في علاقة من الخلف.. لكن هذا لا يعني انه من الامام لن تكون هناك عدوى… الفرق قليل.

في النهاية:
لعمل جنس تذكر ان الكوندوم احد الوسائل : الوسيلة الاخرى عدم تعداد الشركاء في الجنس … القيام بتحليلات كل فترة… انتقاء الشريك بعناية… ان تكون صريحا مع نفسك و الاخر حول تعدد علاقاتك… ان تكون صبورا في علاقاتك من الخلف : كوندوم و مزلقات… هناك امراض انتقل بالمني اذا كان الانسان مصابا!!! وًامراض تنتقل بالمخاط….
تحياتي
لا كلام حضرتك كله تخبيط
لأن الشرج عبارة عن عضلة مصممة للإخراج ولما نستخدمها في الاتجاه المعاكس بتسبب الم ووجع وبعد فترة بتفك او الشخص خلاص مابيعرفش يتحكم فيها ولابد انه يلبس بامبرز لأنها مالهاش علاج

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
حابب اتكلم في الموضوع دة لان فيه اشخاص بدون علم وتقول انه بدون ضرر فحبيت اوضح اضرارة لان بعد كدة الي بيعمل كدة هيندم وهيقول يارتني واي حد هيكذب كلامي دة ادعاء وافتراء لان الي هقوله علي علم

1/ من اضرار الجماع الخلفي البواسير والشرخ الشرجي ودول درجات وغالبا هتحتاج لجراحة والم هيحكيلك عنه الي جربه بانه الم فظيع بيستمر اكتر من شهر بعد الجراحة
2/ فاتحة الشرج مخصصه للاخراج علي عكس المهبل تماما فاتحة الشرج تحتوي علي عضلات دائريه تفقد قوتها في حالة الامساك الدائم لسنوات او الجماع من الخلف بمعني ان الشخص ده سواء ذكر او امرائه هيعوز يلبس بامبرز
3/ البكتريا انواعها كتير جدا وبتختلف باختلاف بيئتها ومكنها بكتريا التناسل تختلف عن بكتريا الاخراج وهذا الامر يسبب التهاب شديد جديد واحتماليه الاصابه بفيروس الورم الحليمي hpv كبيرة جدا بلذات في الخلفي

لو انته مش عايز تاذيها ابعد عن الخلفي احسنلك واحسنلها وكذالك للسوالب ابعد وارجع لطبيعتك لو اصبت بفيروس مفيش علاج لفيروسات المناعه والنهايه الموت متصدقش الي يقولك بعمل كده بقالي كام سنه كله هنا هروب من الواقع بقدملك نصيحة قيمه ومجهرد مني ياريت تقرا
مع تحياتي
كلامك مظبوط
انا جربت الجنس الشرجي وعملي الم جامد وقعدت اكتر من اسبوعين مراهم وعلاج وماحسيتش بأي متعة كنت متخيلها قبل كده
واللي جرب مرة عمره مايرجعلها تاني

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي و كوكو كوكى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%