NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نادية طيز

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور

(القصة من تأليفي)

=================

انا اسمي اشواق عمري 26 سنة عندما تزوجت من سامي كان عمرة 32 سنة وكان متزوج قبل ذالك ولاكن لم يدم كثيرا وقد انتهي بالطلاق وتم زواجنا . وكان زواجي من سامي عن حب فقد وجدت فية كل ما اتمناة وتتمناة اي بنت فقد احبني فعلا وقلبي احبة بقوة ، وما شدني لة اكثر عندما صارحني قبل زواجنا برغباتة التحررية فبرغم اني كنت مصدومة بما اخبرني الا اني احترمت صراحتة حيث قد قال انة لا يريد ان يكون زواج فاشل مثل زواجة الاول فهو يحب في المرأة التي سيتزوجها ان تكون متحررة وان تكون جنسية من الدرجة الاولي لكي تشبع رغباتة الجنسية وان تتوافق معة بجميع الافكار ، فهو لايؤمن بالعادات والتقاليد المتخلفة والقيود المفروضة ، فهو يؤمن بمبداء الحرية الشخصية لا تتوقف الا عند التدخل بحريات الاخرين وشرح لي كيف ستكون حياتنا الزوجية متماسكة وكلها سعادة بعيدا عن الحياة الزوجية الروتينية المملة والتي غالبا ما تنتهي بالخلافات والطلاق. وحدثني عن المتعة الجنسية في ذالك كلة. وكانت معلوماتي عن التحرر بسيطة جدا فكل ما اعرفة هو التحرر في الملابس والقبل والافكار ولاكن عندما بحثت في الانترنت وجدت ان هناك انواع كثيرة ومنها ماهو فضيع جدا ولا يوجد الا في الدول الغربية ولم استطع ان افهم اي نوع يقصدة سامي . وقد أقنعني بافكارة التحررية وقبلت الزواج منة وبكل افكارة عن حياتنالمستقبلية طلما ستكون حياة سعيدة كما وعدني . ثم تزوجنا وذهبنا لقضاء شهر العسل في ارقي المدن السياحية ومن اول يوم عشتة مع سامي و مارسنا فيه الجنس عرفت ان حيتنا هتكون سعيدة وكائي عروسان في اول ايام العسل كانت اغلب اوقتنا كلها حب وغرام ورومنسية واروع العلاقات الجنسية وكان سامي بيحسسني بالحب الحقيقي والحنان ، وبيعاملني بحترام كبير وكنا علا تفاهم كبير في كل شيئ ومن ناحيتي فقد احببتة فعلا بكل صفاتة ، بصراحة انا لقيت فية كل حاجة حلوة بتمناها . وبرغم اني بحب الجنس وبعتبر نفسي شهوانية جدا الا انة كان عنده اسلوب فضيع في الاثارة وطرق النيك وقد استطاع ان يكتشف ما بداخلي من مواهب وطاقات ويجلعني امرآة مختلفة يتمنها كل من يعرفها. فكان باسلوبة يجعلني اعيش اجمل واروع الاوقات والايام واستمتع بالذ انواع الجنس بفضل افكارة التحررية في الجنس . وقد بدات بالتحرر من اول ايام زواجنا فكانت اول خطوه هيا ملابسي التحررة فقد كان يختارها لي سامي احيان وبحكم اننا بعيدون عن معارفنا فطلب مني ارتدا ملابس اكثر اثارة واكثر تحرر وكانت هناك عديد من النساء العرب والاجانب يرتدين مثل هاذة الملابس في هاذة المدينة السياحية، وقد تجرأت ونزلت للسباحة بالبكيني في البحر امام اعين الكثير وقد شجعني زوجي وجلعلني اتجرء والبس ذالك البكيني الفاضح لم اتوقع في اي يوم قبل ان اعرف سامي ان اخرج مرتدية تلك الملابس العارية ، فكنت اشعر بالخجل في البداية . فكان جسدي المثير والمغري يجذب الانظار بشدة وكان ذالك يعجب سامي كثيرا . وبعد مرور عشرة ايام من زواجنا وقد عشنا اجمل انواع النيك ، وخلال فترة قصيرة استطاع ان ينيكني من طيزي بقناعة مني وباسلوب جميل قدمت لة طيزي الي جانب كسي كي يستمتع ويمتعني ، وعلي عكس ما سمعت عن الالم من النيك الخلفي الا اني شعرت بمتعة ولذة كبيرة، وكل ذالك بفضل خبرة حبيبي سامي وباسلوبة الرائع في التعامل في الجنس ما جعلني اظهر جزء من طاقتي وابداعاتي الجنسية وابادلة بالقليل. وفي احد الايام كنا نسهر في مطعم رومنسي علي اضواء خافته مع بعض الموسيقي الكلاسيكية ونحن نقعد علي طاولة وهناك العديد من العشاق جوارنا واخذنا نشرب الوسكي ونتحدث في الحب والغرام وكنت ارتدي فستان اسود قصير فظفاظ من تحت وضيق ومفتوح من الصدر والظهر ويظهر جمال وروعة خصري وطيزي المبروم وصدري البارز وقال سامي انا شايف انك اجمل واحدة بين الكل بجد جسمك السكسي بيهيجني طول الوقت و نفسي اقوم انيكك قدام الكل انا ظحكت وقولت قوم حد حيشك؟ وحاول ان يقوم فعلا. ولاكن انا منعتة وقولت انت بجد مجنون وقال انتي لبسة اية من تحت قلت كلوت بس !!؟ سامي: حلو اوي ياحبيبتي !! عارفة نفسي المس كسك بصباع رجلي من تحت الطاولة متخفيش محدش واخد بالة . وبدء يلمس برجلة علي سيقان رجلي من تحت الطاولة المغطاة من الجوانب بقماش بطريقة مثيرة جدا خلي كسي يولع اكتر وطلع رجلة لفوق وحطها بين اردافي عند كسي ، وانا ما بين الخوف والمتعة، وفتحت رجليا وحط صباعة عند كسي وكنت لبسة كلوت خيط وكان مبلول من مية كسي وهو حس وقال سامي: كسك سايح كدة علي طول؟ انا: ظحكت بصمت وخجل وبصباع رجلة استطاع ان يزيح خيط كلوتي النحيل علي جمب وبداء يفرك كسي بصباع رجلة الكبيرة وحسيت كسي منفوخ ومولع وجسمي كله سخن اوي وفتحت رجليا اكتر وبتحرك بكسي علي صباعة ببطئ شديد من كتر الحكة الي في كسي وبقول كفاية حرام عليك انت بتتعبني اوي وقال سامي: نفسي اقوم اقعدك فوق الطاوله وارفع فستانك ونيكك في كسك قدام العالم دي ورضع ابزازك والناس واقفة بتشجع ، انا مقدرتش امسك نفسي وصباعة بتدعك في في كسي وبتخيل المشهد ونفجر كسي وقذفت ورتعشت ووشي بقي احمر وخفت حد لاحظني بس محدش خد بالة وهو بيظحك انا: عاجبك الي عملتة فيا دة وقال معلش حبيبتي مكنتش اتوقع تجيبي بالسرعة دية . انا: اا غرقت الدنيا مش عارفة انظف كسي ولا كلوتي ولا الكرسي وحطيت مناديل عند كسي واستاذنتة اقوم الحمام . سامي: اقلعي الكلوت الغرقان ونوليني من تحت الطاولة قبل ما تقومي . وقلعته بهدوء ورميته تحت الطاولة وكان غرقان بمية كسي ورحت الحمام نظفت كسي وهدومي وبمشي من غير كلوت وحاسة كاني عريانة ورجعت ولقيتة حط كلوتي المبلول بشهوت كسي بتاعي في جيبه وبيطلعة قدامي وبيشمة ويبوسة وقولت انت مجنوون رسمي وهتفظحنا وكنت هموت من الظحك. وبعدين مشينا ورجعنا الاوتيل وحنا في الاسنسير وكان في قدمنا راجل ومراتة وحنا في الخلف حسيتة حط ايدة علي طيزي وبيحركها وقدر يوصل لخرم طيزي بسهولة لانة عارف اني مش لابسة حاجة تحت وكلوتي في جيبة وحط صباعة في خرمي وبيحركها وبيبعبصني والناس معانا بكل ثقة حسيت بمحنة واثارة كبيرة وحطيت ايدي علي زبة من فوق البنطلون وكان زي الحديد حسيت صباعة دخلت وبتتحرك في طيزي والعرق نازل من وشي وبحاول اكتم انفاسي الممحونة وبفرك زبة بايدي وبعدما نزل الراجل ومراتة طلع بينا لاخر دور ونزل تاني عشان ياخد وقتة انا حسيت بمحنة شديدة وبعمل الي هوا عايزة ونحنيت وتكيت بايدي عالباب وهو بايدة مسح المية الي علي كسي بايدة ودهن بيها زبة ورفع طيزي ودخل زبة في طيزي بقوة وفضل ينيك في طيزي دقيقة تقريبا حسيت بدوخه ومش قادرة امسك نفسي وقولت كفايه ياحبيبي تعبتني بجد وطلع زبة من طيزي "وطلعت روحي معاة " ونزلنا عند الجناح بتعنا ودخلنا وقفلنا الباب علي طول سندني علي الباب وهجم يمص شفيايفي بقوة وبايده طلع ابزازي وبيعصرها ونا مسلمة روحي وبتعلق باديا علي رقبتة وبتحرك معاة وبطلعلة لساني وحركها علي وشه وشفايفة ودخلها فمة ويمصها بقوة وايدة بتعصر في طيزي وبيقلي بحبك يا احلي شرموطة بالدنيا وبعدين شلني عالسرير وقلع هدومة وهدومي وحط زبه في بقي ومصيته لحد ما دخل اكتر من النص وايدي بتلعب في بيضانه فضل ينكني في فمي شويه وبعدين نيمني علي ظهري وغرس زبة في كسي ونا بصوت من المحنة والمتعة بشرمطة وبحرك وسطي من كتر الحكة الي في كسي وهو بيمص بزازي ويعض حلماتي وبقول اية الي بتعملو فيا حرام عليك آه كسي تعبان اوي ياحبيبي نكني جامد نكني في كل وقت وكل يوم انا تحت امرك انت وزبك وكان كلامي بيهيجة اكتر وقال انتي لس مشوفتيش حاجة انا هخليكي تعرفي معني النيك الحقيقي انا: ياريت ياحبيبي المهم تكيفني وتريحني ونا تحت امرك وفضل ينكني ونا بتشرمط وبتاوة وبستمتع باحلي نيك لحد ما جبنا رعشتنا مع بعض واستريحنا شويه ونا في حضنة ولقيت زبة كان تعبان ونايم ونا لسة الحكة بتاكلني في كسي نزلت العب بيه ومص ولحس بيظانة شوية لقيتة وقف وقمت ركبت علية وفظلت اتنطط عليه وسرخ وزبة كان زي العسل في كسي وكان جسمي كلة بيتعرق بغزارة ومش عاوزة اتوقف تانية وقلبت وديتة طيزي ووشي ناحيت رجليه ورجعت افتشخ علي زبه تاني في كسي واديه كانت بتظرب في طيزي بقوة ونا بصرخ بشرمطه مع كل ظربة ونزل بصباعة يلعب في خرم طيزي وولعني من طيزي ومن كسي ومن كتر الي بيعملة انتفظت وسرخت بقوة ونزلت بقوة وفضل جسمي يترعش كتير اوي وبعد النيكة العنيفة دي اترميت ومحسيتش بحاجة وروحت بنوم عميق شوية ونا نايمة عريانة طبعا علي بطني وحسيت بلسان بتلحس خرم طيزي كانة خيال او حقيقي مش عارفه !! ومش حاسة بجسمي من التعب بس كنت بحس بحلاوة وحكة في طيزي من السان الي في خرمي شويه وحسيت زب بينكني في طيزي بقوة وحسيتة بيقذف لبنة في جوة طيزي وعرفت انة بينكني بقالة مدة ونا مش حاسة وصحاني ظربات زبة جوة في اعماق طيزي بقووة وهو بيتشنج وقت القذف بصيت لسامي وبتسمت ورجعت نمت تاني وانا في قمة السعادة . وفي كل يوم كنا نمارس نفس الحياة الزوجية السعيدة مع تغير في الروتين اليومي وبعد ان امظينا مدة بعيدا عن الاقارب والاصدقاء وكنت قد اشتقت للجميع قررت ان اتصل باهلي وبعض اصدقائي وكانو وحشوني كتير وتصلت بالغالين علي قلبي وبكلمهم عن السعادة الي انا عيشاها انا وسامي وانا بتكلم تلفوني فصل شحن وطلبنت من سمسم تلفونة اخلص كلامي وفتح الباسبورد وتصلت تاني وتكلمنا كتير يمكن نص ساعة وقفلت لقيت سمسم نايم وفظلت افتش في التلفون بتاع سمسم وهنا اتصدمت من الي شفتة كان في حجات كتير اوي ومديتش فرصة للشاشة تقفل وكان اهم حاجة اكتشفتها في محادثه مع واحدة اسمها " مرام "وكانت المحدثة طويلة وبيتكلم معاها من مدة طويلة وبتديت من الاول ومن اهم الي عرفتة ان الست دي متحررة جنسيا وبيتكلمو في التحررر وانها متجوزة بس جوزها مش متحرر وعرفت انة بيكلمها كل حاجة عني وعن جوزنا وعن كل حاجة بتحصل في حياتنا وهيا كمان كانت بتكلمة كل حاجةفي حياتها وكان واضح قوة العلاقة بينهم والتوافق في الافكار ، وحسيت من كلامها كانها تعرفني كويس. وكان بيكلمها ايه الي بيتمناة معايا وازاي نعيش التحرر الجنسي وازي بيحس بمتعة كبيرة وناس بتهيج علي مراتة وبيحب مراتة تكون معاة عاهرة وشرموطة ومتكونش خجولة وتكون جريئة لابعد الحدود ومعندوش مانع يكون عند مراتة علاقات مع اي حد بس في اطار الاحترام والسرية ويكون علي علم ، وحجات كتير بيتكلمو فيها والي صدمني من الي قرأتة وسامي جوزي بيكلمها انه بيتمني ييجي اليوم الي نجتمع الثلاثة وينكها معايا في سرير واحد ونفسة يتفرج علينا وهيا بنتساحق وكمان جوزها يكون معانا وينكني قدامة وهو ينيكهاقدامي وانا بقراء الكلام دة كنت هتجنن مكنتش متوقعة كل دة ، وحسيت جسمي مولع وكسي نار . وكمان شدني كلام سامي بوصفي ليها وهو كاتب انة فعلا بيحبني جدا و شاف فيا كل المواصفات الي بيحبها في الست الي بيدور عليها من زمان وكمان قال عليا انة شاف فيا الانوثة والجمال وبيوصفني ونا نايمة بالحمل الوديع وانا صاحية بالفراشة الرقيقة وانه بيشوف جويا حب كبير ومتاكد انة هيكون اسعد انسان معايا وكلمها عن اكتشافة الطاقة الجنسية الكبيرة الي عندي في النيك مع انحنا لسة في اول ايام وعن ابداعات بيلاقيها معايا في النيك وحجات كتيرهاوي كلمها عني وده كان الجانب الايجابي في المحدثة وخلاني اكون فخورة وسعيدة جدا وكلامة اكدلي صدق مشاعرة نحيني. وفهمت من المحدثة كمان انه دلوقتي مش عايز يجرب يعيش التحرر الجنسي وانة بيراعي مشاعري وكل حاجة حتكون بمراحل وهيسب كل حاجة تيجي لوحدها ومرت ساعات ونا بقراء وقفلت الشاشة وسبت الموبيل وكان لسة في حجات كتير تحتاج وقت كتير ولازم اعرفها في موبايل سامي وفكرت في طريقة اعرف الباسبورد عشاان اكتشف باقي عن شخصية سامي وستلقيت جمب سامي وقعدت افكر وكنت في حيرة وخوف من الي اكتشفتة في تفكير سامي انا اتفجئت فعلا مكنتش اتوقع انة متحرر بالشكل دة. فكونت في حيرة لو انا مشيت معاة في الموضوع ومع شهواتي الي اشعلت نار كبيرة في كسي وكل جسمي وحبت تجرب الموضوع ومن ناحية تانية كنت في خوف من المستقبل وازاي حتكون النهاية!! وبعد الي عرفتة وفهمت ازاي بيفكر سامي واية الي بيتمناة والي بيحب يتحقق قررت احاول احقق كل الي بيتمناة قررت اغير حجات فيا واكون جريئة وتعلم فنون الاثارة والشرمطة وتعلم اصول الجنس عشان اوصل للي بتمناة انا وسامي وكل حاجة موجودة في النت وقدر اوصلها بسهولة وقررت اشوف حكايتة مع البنت دي وراقب من بعيد كل صداقاتة ومحدثاتة وفي اليوم الثاني ابتديت في التغيير مع سمسم عشان اتجاوز الخجل حظرت للية خاصة لحبيبي وهمثل دور راقصة تعري مثيرة ولبست لانجري سكسي لونة زهري خاص برقص التعري وعملت ماك اب وتسريحة شعر يتناسب مع دور راقصات التعري وتغطيت بروب خفيف وشربت كاسين خمرة وكان سمسم مستني بشوق في صالة الجلوس وقاعد عالكنبة وشغلت موسيقي رقص تتناسب مع رقص التعري. ، وبدأت الرقص بخطوات بطيئة حتي اصبحت قريبه من سامي ورميت الروب وكشفت عن اروع جسم باجمل شكل يثير الحجر وبان في وجة سامي علامة الذهول والاعجاب الشديد وبتديت بالرقص السريع مع انغام الموسيقي ويهتز معها لحم جسمي وانا ارقص كالعاهرات وتظهر علي وجهي ملامح الاثارة والاغراء ويرقص طيزي بشكل منفرد واتحرك يمين وشمال ونزولا وصعودا ثم جلست علي الارض فاشختا قدماي ويظهر كسي الامع بوضوح ثم امسكت اثدائي واعتصرها بيداي واضعها بفمي وبشرمطة الحس حلماتي المنفوخة بلساني وانا بعمل كل دة وحسيت اني ممحونة وشرموطة بشكل غير عادي كنت وحسيت بالمتعة والفخر وانا اتقن دور العاهرة وقدرت اشعل شهوات زوجي بجنون ثم بدأت بتحريك اطراف انامل يداي علي جسدي من صدري نزولا لخصري والانتقال لاسفل قدمي ثم صعودا لاردافي وصولا لكسي واحرك اصبعي علي زنبور كسي بشكل مثير ولساني تلعق شفاهي الحمراء بحرارة ثم ادخل اصبعي في كسي المبلول واحركها ثم اخرجها والعسل يسيل منها وامتصها بفمي ثم اعيدها مره اخرى الي كسي واكرر ذالك عدة مرات ولاحظت ان سمسم في قمة الهيجان وستمريت باثارت زوجي الذي اخرج زبة واخذ يداعبة من قوة المشهد ثم اقتربت منة وانا اتمايل بمحنة واحرك طيزي امام وجهة فوضع وجهه علي طيزي وانا احركة بشكل دائري ثم ثبتني من وسطي وهجم يقبل ويلعق طيزي بنهم شديد وفتح فردتا طيزي وبلسانة يلعق خرم طيزي ويدخلها وانا اتآوة بشرمطة وافلت من بين يديه وهربت اجري بمياصة ولحقني وامسكني وانامني علي ضهري علي الارض فوق السجاد وهجم بقوة وحط زبة في كسي الهائج وناكني بقوة ونا بصرخ وتشرمط وطلعت لساني ومصها وهو بينيك وبعدين غيرت الوظع وقعدت علي ركبي وديتة طيزي ونكني في طيزي ونا بفرك في كسي بايدي وبستمتع بالزب الي بينكح في طيزي وفضلنا نغير الاوظاع ونكني اكتر من مرة وكانت اول اليلة دي اول المشوار في عالم الشرمطة ورتحت كتير ان سمسم حبيبي ارتاح جدا من ادائي وقالي انتي فعلا لبوة وتستهلي جايزة وهادة انا انا عمري مستمتعت بالشكل دة وكل يوم كنت بحاول احسن ادائي وبعمل عرض جديد واسلوب مختلف وحبيت دور الشرموطة وكنت بهيج اوي واكتشفت ان عندي طاقة كبيرة وعاوزة اتناك علي طول وبتديت امشي معاة في كل حاجة. واصبحت جريئة نوعا ما وبحركاتي اثير سمسم بسهولة وحب اشوفو هايج طول الوقت . وكانت من اكتر الاشياء الي بتهيجني موووت وبحس فيها انقباظات كسي لما يكون هايج والاقي زبة واقف وممدود من تحت البنطلون وعامل انتفاخ بارز بحس باثارة كبيرة جدا ومش عارفة في بنات غيري بتحس بنفس الشعور !! وكانت الايام بتمر بسرعة كبيرة من غير مانحس من شدة السعادة . وفي يوم طلب مني نخرج نسهر ونرقص ولبست تنورة جنز قصير اوي يدوب لنص اردافي وتحتة كلوت احمر صغير جدا وتظهر لحم اردافي البيضاء حتي اسفل قدمي وبلوزة معاها شيال ضيقة توصل نصف ابزازي حتي نصف بطني ويظهر صدري البارز بشكل مثير فكان اغلب جسمي عاريا، وخرجت مع زوجي بشكلي المثير ورحنا واحد من النوادي اليلية ودخلنا وكان في عالم كتير والسهرة كانت مولعة شرب واغاني ورقص وكان ازدحام شديد، وكنت خايفة جدا ومسكة يد سامي بقوة ودخلنا بين الزحام وحسيت الكل بيلمس جسمي والاغاني شغالة والصوت عالي جدا ولم نجد مكان فاضي ووقفنا بجانب احد الاعمدة وكان المشهد فضيع جدا بالنسبة ليا لاني اول مرة ادخل مكان زي دة وبشوف واحد قاعد معاة بنتين بيشربو وبيبوسو بعض واحدة بتمسك زبة من خلف الواقف من خلف البنطلون وفي مكان اخر واحد مع واحدة ومقضينها بوس ومص وناس بترقص رقص ماجن وفهمت ان سامي جبني هنا عشان ابتدي اتعلم واتعود علي الشرمطة، ثم ذهب سامي ليحظر لنا شراب فشعرت بيد تلمس لحم طيزي بين الزحام فلم احرك ساكنا من شدة الخوف فتمادا بتحريك يدة علي طيزي بشكل مثير واستمر حتي حظر سامي زوجي وساب طيزي وخفت اكلم سامي بالي حصل بس كلمتة اني مخنوقة في الزحمة دي قلي يا حبيبتي فرفشي شوية وهتتعودي وهترتاحي وشربنا كتير وبيكلمني الناس كلها بتيجي هنا تنفس علي نفسها وتستمتع وحنا لازم نستمتع ومسك ايدي ودخلنا نرقص وبتديت افك شويه وبيرقصني سمسم وتعودت علي الناس الي بتلمسني كل شوية دا غير ايد سمسم الي كانت بتدخل كل شوية تلعب في كسي وطيزي وحسيت بمحنة شديدة في كسي وسامي بيرقصني ويبعبصني ومن الي بيحصل قدامي وقضينها رقص وشرب وشربنا كتير وحسيت بتعب وسبت سمسم يكمل رقص و مفيش مكان فاضي اقعد ارتاح شوية روحت عندد طاولة البار ووصلت بالعافية وكانت الزحمة اكتر بس اقدر اتكي عالطولة وطلبت كاس شراب وحسيت بايد بتمسح علي طيزي بنعومة وتدخل تلعب في طيزي ونا شبه مخدرة من المحنة والتعب والسكر وبصيت علي سمسم لقيتة بيرقص مع بنت وبيشدها من وسطها وهيا بترقص طيزها علي زبة في نفس الوقت الايد لسة بتلمس طيزي ووصلت صباعة عند خرمي وبتتحرك بسهولة وحسيت بمتعة كبيرة وكسي ولع نار من الصباع الي بتنكني ونا بتفرج علي جوزي وهو بيرقص الشرموطة الي معاة واستسلمت لايدة وسبتة يستمتع ويمتعني ، وحسيت صوابعة وصلت لكسي الغرقان وبتلعب في زنبوري ومحنتي زادت اكتر وحسيت روحي هتخرج مني ومقدرتش امسك نفسي وتفجر كسي بميتة وسحب ايدة وهيمليانة من عسل كسي ولسة مش عارفة هيا ايد مين ، واعتقد ان سامي هو من ارسل هاذا الرجل الغريب كي يفعل بي كل هاذا . وبعدما هديت شوية وسامي واقف قدامي بيقولي في اية يا حبيبتي انتي كويسة ؟ قولت كويسة جداا وكلمتة اني عاوزة الحمام وروحت الحمام وقعدت لوحدي قدام المراية وبتفرج علي شكلي وانا زي الشرموطة الي خلصت تتناك وبتفحص الحليب الي علي اردافي ونزلت كلوتي المبلول بالكامل وحطيت ايدي علي كس وكان ساخن اوي ومنفوخ ودخلت صباعي جوة كسي وكان اسخن من برة ومن غير شعور صباعي بتتحرك بحاول اطفي لهيب كسي وهدية شوية ، وبعدين رتبت شكلي ونظفت كسي واردافي ، وخرجت كلمت سامي انا تعبانة اوي ياحبيبي يلا نروح وطلعنا وحنا في الطريق سألتة مين الي رقصة معاك قال واحدة معرفهاش قال انتي بتغيري ولا اية قولت لا ابدا بس بتعرف ترقص كويس !! وقال باين شربتي كتير يا روحي وقلت فعلا انا شربت كتير اوي وستمتعت اوي!! وبعد ان وصلنا دخلت استحميت وبفكر بالي حصل وقولت مفيش داعي اكلمة بالي حصل لانة قاصد يجبني هنا وعارف ان دة هيحصل معايا ولا استبعد انة علي اتفاق معا ذالك الرجل الغريب الذي انتهك بيدية طيزي بيدية ، واعتقد انة عايز يعلمني درس في التحرر الجنسي وفعلا كان اول درس ليا في الكزنو وبينما كنت استحم وانا عارية تحت الماء واتفقد تلك المناطق التي لمستها يد ذالك الرجل الغريب واشعر بحكة شديدة واحك باصبعي خرمي وكسي وادخل في غيبوبة المحنة لمدة ثم صحوت فجئة لاجد اصبع في طيزي واخري في كسي واقول مالذي افعلة؟!! وبعد ان خرجت لكي يطفئ سامي ناري وجدتة مترنحا كان قد شرب كثيرا وفي حالة سكر فقد افرغ قنينة الوسكي بينما انا في الحمام كنت قد استعدت نشاطي بعد ان اغتسلت جذبت يد هشام وقدته إلى غرفة النوم بسرعة قبل ان ينام و الشهوة الساخنة تشتعل في داخلي. خلعنا ملابسنا ودفعته على السرير وبدأت أقبله. ركبت فوقه وأدخلت قضيبه في كسي ولم يكن سامي يتفاعل معي بسبب سكرة حاولت أن أركز على شهوتي ، بينما أركز على حك بظري علي زبة، وأفخاذي معه. وأغلقت عيني واتذكر المشهد في الكازنو وذالك الرجل الغريب وهو يحشر اصبعة في طيزي وتمنيت لو انة ادخل زبة بدلا من اصبعة . حاولت أن أبعد هذه الخيالات من عقلي والتي كانت تشتتني عما يجري بين ساقي. ولم يكن اداء سامي يعجبني وحاولت ان اشعل شهواتة كي يتفاعل معي باثارتة بحركاتي وكلامي السكسي وتفاعل معي قليلا ولاكنة قذف سريعا وشعرت باحباط وغظب شديد . لم يكن هاذا النيك يتناسب مع معا ما عانيتة في الساعات السابقة ولا معا رغبات جسدي المتعطشة لنيك ماجن وسادي نوعا ما . لاول مرة اشعر بهاذا الشعور ، فقد تحولت الي عهارة متعطشة للنيك الجامح ولم يعد النيك العادي يشبع شبقي الجنسي. نمت إلى جواره وهو بدأ يشخر ما يعني أنة سيغيب عن الوعي لثماني ساعات أخرى ، وكيف اطفئ محنتي الملتهبة ، غادرت الغرفة وسرت إلى غرفة الضيوف وانا عارية واشعلت سجارة وجلست علي كرسي مريح ووضعت اقدامي مفتوحة علي الطاولة الصغيرة التي كانت امامي ووضعت أصبعي على بظري ومازال حليب سامي في كسي وشعرت بلزوجتة باصبعي وادخلت اصبعي السبابة كاملة واخرجتها وهي غارقة بهاذا السائل اللزج وفي هاذة اللحظات كنت اشتهي اربعة رجال يطفؤن حرارة هاذا الكس الملتهب ، كانت خطتي أن أستمني ببطء ولوقت طويل واستمتع مع الشهوة الساخنة. وبينما اصبعي تتحرك دخولا وخروجا وبين زنبوري المنتفخ وانا اجلس فاشخة قدماي علي الطاولة الصغيرة وتخيلت نفسي واقفة في ذالك المكان المظلم بين الزحام وطيزي في الهواء بينما ذالك الشاب الغامض في الكزنو يضاجعني من الخلف ، يضاجعني بقوة وإحدى يديه تلتف حول شعري الطويل وتجذب رأسي عالياً. ويده الأخرى ملتفة حول جانب جسمي الأيمن على صدري في محاولة لمداعبتي وتثبيت في المكان. ويأمرني أن ألعب في كسي وقد أطعته ويالروعة المشهد وهو يحشر زبة في اعماق طيزي وانا اداعب كسي دون علم احد ن حولانا وانا انظر لزوجي المشغول بالرقص وهناك من ينتهك جسدي ونذهب انا وذالك الشاب الي الحمام ونقفل الباب لكي ناخذ راحتنا واخرج زبة من بنطالة واجلس امام زبة المشدود للامام والتهم رأسة بفمي وامتصة واقبلة بشغف ثم يوقفني وانحني امامة واضع يداي علي الجدار وطيزي بارز امامة ويبداء بادخال قضيبة في طيزي بقوة وهو يشد شعري الي الخلف افتح بيدي اليسري فردة طيزي كي افتح لة المجال لكي يزيد من يلاجة واشعر بزبة المنتفخ يصل لاقصى حدودة وواشعر بشعيراتة وبيضاتة ترتطم بسطح طيزي الناعم وينزل يدة وينيك كسي باصابعة بينما زبة ينكح طيزي ، وبينما انا اهيم في تلك التخيلات صرخت وانفجرة براكين كسي بقوة وقذفت بكميات كبيرة وشاهدت بعض قطرات سوائل كسي تطير امامي وتصل للطاولة الزجاج التي امامي، تلك التخيلات جعلتني اخرج طاقتي واخفف من محنتي وبعد أن أخذت بضع دقائق لأصفي الشهوات من جسدي التقط أنفاسي وعدت إلى السرير ونمت بجانب سامي حتي الصباح . لكن ما حدث في الليلة الماضية لم يفارق تفكيري ولاكني استمتعت كثيرا في الكازنو وتعلمت الكثير. وكان هاذا الدرس الاول الذي قد تعلمتة من سامي في الكازنو. وبعد ان تطورت الاحداث اتي الدرس الثاني. ولاكن هاذة المرة كان اشد واقوي من الاول فقد طلب مني ان نشاهد فلم اباحي وكان الفلم عن التحر وتبادل الزوجات واخذ يشرح بينما نحن نشاهد، وكان هناك زوجان كل واحد ينيك زوجة الاخر ويتبادلون الادوار واحيان اثنان ينيكو احدى الزوجات كل هاذا وانا اشاهد وكسي في حالة من الهيجان ويتصبب منه سيلا من شدة الاثارة وفي مقطع اخر يدخل الزوج الي منزله ظيف ويعرفه علي زوجتة وبعد ان يتعرفا ويتبادلا الاحاديث والظيف يتغزل بجسد المرأة امام زوجها ثم يقبلها ويمتص شفتيها ولسانها ويداعب اثدائها ويخلع ملابسها ويلعق كسها كل هاذا امام زوجها فزادة انقباضات كسي ولم استطع التحكم بجسمي من شدة هيجاني وارجلي تتحرك لا إراديا بسبب حكة شديده في كسي فعرف سامي ما اعانيه فوظع يدة علي كسي وادخل اصابعة في كسي ويحركها فاستراح كسي قليلا ثم ادخل الظيف زبة في كس االزوجه الهائجه والتي كانت تتلوي تحت ذالك الزب امام الزوج الهائج والمستمتع بالظيف وهو يلتهم جسد زوجتة . فاصبت بحالة من الذهول فابعدت يد سامي من كسي واقفلت المحمول وارحت ظهري واتنفس بشده واحاول تهدئة نفسي قليلا سارحة بعقلي في ما رأيتة فقاطعني كلام سامي قائلا هل اعجبك الفلم ؟ فنظرت اليه وهو مبتسما وسعيد وانا في قمت الهيجان مع اني كنت احاول عدم اظهار شدة هيجاني اثناء الفلم الا انني اصبحت في حالة صدمة واشعر بجسدي يرتعد بقوة وفي حالة يرثا لها من هول ما رأيت وقد شعر سامي بذالك واقترب مني وضمني الي صدرة وقبلني وقال هل انتي بخير يا حبيبتي وانا صامتة وقام بتهدئتي قليلا وهو يمسح علي جسمي بيدة ويلمس حلماتي النافرة باصابعة وينظر لكسي المنتفخ بشدة وقام وضع يدة الاخرى علي كسي وشعر بمدي محنتي وادخل اصبعة في كسي فغرقت بعسل كسي فاخرجها ووضعها في فمة ومص العسل ثم اعادها لكسي ويقوم بتحريكها ويشعر بحرارة كسي العالية وقال باين كسك تعباان اوي يا روحي؟ وانا مخدرة تماما من شدة المحنة وبحاول الم نفسي سألتة هل يحصل هاذا في مجتمعنا العربي؟ سامي : طبعا بيحصل لاكن قليل جدا وفي السر ثم سألتة بكل جرائة انا: هل هاذا هو النوع من التحرر الجنسي الذي تقصدة وتحب ان نجربة ؟ سامي: "" نعم "" اذا انت اردت ذالك ولن اجبرك علي شيئ فكما اخبرتك فالمتعة في الجنس لاحدود لها واريدك ان تجربية ثم تقررين، واعتقد ماحصل لكي ولكسك من اثارة وانتي تشاهدي الفلم يدل علي انكي تحبين ذالك ومعا ذالك فالقرار لك!؟ فعلا فقد فضحني كسي الهائج وشهواتي الملعونه وقد اعطيته الموافقه من البدايه علي كل طلباته الجنسية انا: بصراحة عندما اخبرتني عن التحرر لم اكن اعلم انك تقصد هاذا النوع من التحرر ولاكن بما انك تحب وتريد هاذا فانا احب ان اجربة معك سامي: انا بشكرك يا اغلي واروع زوجة في العالم انا متاكد انك سوف تحبية، ثم قال انا لا اريد ان نستبق الاحداث ويجب ان تعلمي ان الزوجين الذي سنتفق معاهم يجب ان يكونو محل ثقة ولا يعرفون من نحن او من اين ولا نريد فعل ذالك قريبا علي اي حال فنحن لا نزال في شهر عسلنا فاخبرته اني جاهزه في اي وقت يحب ولن استطيع رفظ اي طلب وبينما نتحدث اشعر بقشعريرة في جسدي وهيجان ونار في كسي فاخرجت زبه واخذت امتصة بقوة لفترة ثم خلعت ملابسي المبتلة تماما من كسي ورميتها وطلبت منه ان ينيكنق بقوة والا فسوف اقتله لاني في قمة الهيجان فقام وناكني من كسي بقوة في ذالك اليوم عدة مرات ثم اخذنا استراحة وبنسبة لي فما زلت متعطشة وانا مستلقيه علي ظهري واشرب الخمر وزوجي جالس امامي ويحدثني عن المتعة التي سنعيشها مع التحرر الجنسي، وحدثني ان هناك الكثير في مجتمعنا يمارسون التحرر ولاكن في السر وهناك من يقومو بسهرات جماعية في اماكن بعيده او دول بعيده لكي لا يتم فضحهم وهناك طرق كثيره يتم استخدامها للمتعة وانا مستمتعة بهاذا الحديث وقال هناك اشخاص يحب ممارسة الجنس مع زوجتة وامرآه اخري معا في نفس الوقت او بدون الزوجه ولاكن بعلمها ففهمت ماذا يقصد هاذا التلميح !! واخذ يشرح لي المشهد وانا قد تحركت شهواتي من جديد واشعر بكسي قد اصبح ساخن واحس بمحنة شديدة فقلت انت هيجتني موووت بكلامك ثم وضعت اصبعي في كسي وافرك كسي بمحنة وشرمطة فعرف سامي بمحنتي واستمر بالحديث المثير حتي وصلت لقمة الاثارة وفاقدة السيطرة فستغل ذالك واخذ يقول تخيلي لو ان معنا الان امرأة وتجلس بين قدميك وتلعق وتقبل كسك وتشرب هاذا العسل علي كسك وتمص زبي ثم اقوم وادخل زبي في كسك ونبداء نيك ثلاثي فاصبحت اتحرك بمحنة وانا الفرك كسي واعتصر اثدائي وهو يقول استمري يا شرموطة انتي فعلا فضيعة واستمريت افرك كسي بشرمطة ومحنة ، كنت اتمني ان يقوم ينيكني لاكني اعلم انه يحب ان يراني بهاذة المحنه والعذاب والاذلال . ثم قولت انا: انا عارفة انك بتحب تشوفني وانا ممحونة بالشكل دة ومبسوط جدا بالمنظر دة وانا فشخة رجليا وبنيك كسي بصباعي وبتشرمط قدامك بالشكل دة سامي : اانا مبسوط جدا وبشوف الموهبة الي عند مراتي وبستمتع وهي في حالة اثارة وهيجان حبيبتي انتي فعلا احلا واجمل شرموطة وخلقتي لنيك انا كنت عارف انك الزوحة الي بتمناها طول عمري والمرأة الي حرتاح معاها طول العمر . استمرينا في الكلام الماجن والتخيلات وانا ما زلت افرك كسي وامتص ابزازي حتي جائت رعشتي وقذفت بقوة وبكميات كبيرة فقترب سامي يلعق العسل من اردافي وكسي ويبتلعة . وكان الدرس الثاني نقطة تحول كبيرة فقد اكتشفت ماذا كان يريد سامي واي نوع من التحرر الجنسي انه يحب تحررا جسديا وفكريا لم اكن اتوقع ان اصبح عاهرة بهاذا الشكل وعلي يد حبيبي وزوجي لقد حولني الي امرآة اخري تعشق الجنس والشرمطه بجنون كل هاذا في فترة بسيطة اقل من شهر ، وكانة يريد ان اتعلم كل الدروس قبل انتهاء شهر العسل. وبعد ذالك جاء الدرس الثالث وكان فوق ما تخيلت ان يحدث . وفي اخر يومين قبل عودتنا من شهر العسل ونحن في احد المطاعم المشهورة وكان مظهري مثير جدا بملابسي الشبة عارية والتي تظهر ساقي المبرومة وخصري النحيل وصدري البارز وكنت ارى البعض ينظر الي كاني شرموطة فلم يعد يهمني اي شيئ فانا فخورة بنفسي وبجمال جسدي . بعد ان انتهينا من وجبت العشاء واثنا خروجنا كنت انتظر سامي عند باب المطعم فرئيتة يلقي التحية علي رجل لا اعرفة ورايتهم يتعانقان بقوة ويتحدثان كانه صديق عزيز ثم اخذا ينظرا الي وهما يتحدثان ولا اعلم ماذا كان يدور بينهم من حديث استمر لبعض الوقت ولاكن عيون ذالك الرجل لم تبتعد عن النظر الي، وحين حظر سامي وذهبنا سألتة مع من كنت تتحدث ؟ ولماذا كنتما تنظران الي ؟ سامي: هاذا صديق عزيز جدا من ايام الجامعة اسمة صلاح لم التقية منذ سنين فهو يعمل في دولة اخري منذ مدة . انا: ولماذا كنتم تتحدثون وتنظرون الي بتلك النظرة الخبيثه ؟ سامي:قال لي انة ينظر الينا منذ ان جلسنا ولم يحب ان يضايقنا ولاحض ما نقوم بة من حركات و لقد اعتقد انكي شرموطة ولست زوجتي انا: ( بمياصة وغمزة عين ) فعلا فانا شرموطة وظحكنا معا ثم سألته وماذا اجبت انت علي سؤالة؟ سامي: صدقيني لم استطع ان اقول له انك زوجتي وهو ينظر اليكي بنظرات كلها هيجان فقد سحر بجمالك وتماشيت معه بالكلام علي انكي شرموطة ولاكن ترجاني طالبا ان اعرفة عليكي وان اقنعكي ان تسمحي لة بان ينام معاكي ؟ انا: نظرت اليه بتعجب!!! بتتكلم بجد ؟ ماذا كان ردك بصدق ؟ سامي: لم يكن لدي اي عذر ولم استطع ان اقبل او ارفض ولاكن وعدتة ان احاول اقناعك بذالك وسوف اعرفة عليكي واعطيتة الكرت لكي يتصل بي اليلة وكذالك فكرت بانها فرصة لتجربة التحرر مع صلاح فهو يعيش في بلد اخر ولا يعرف الكثير عنا واذا كنتي لا ترغبين فلن اسمح بذالك وبينما كنا نتكلم شعرت بكسي يفتح ابوابة ويفرز سوائلة وانا اتخيل ما سيحدث ثم اخذ يحدثني ونحن في السيارة متجهون للفندق عن صديقة صلاح وعن مغامراتهم الجنسية وانهم كانا يحظرا بنات شراميط الي شقة سامي ويستمتعا بالنيك معا ، وبينما سامي يتحدث وانا اتخيل ما سيحدث واني ساكون الشرموطة مثلهن ولاكن الوضع هاذة المرة مختلف لان احدهم زوجي فاثار ذالك براكين شهواتي وشعرت بحرارة كسي وحكة في زنبوري المنتصب وادخلت يدي الي باب كسي التي كانت تغطيها شمطة يدي ووضعت اصبعي علي زنبوري واحكة بقوقة كي يهداء قليل حتي وصلنا للفندق وخلعت ملابسي وكسي ما زال ساخن ثم دخلت استحم وانا تحت الماء افكر بما سيحدث فهل ساعاشر رجلا غير زوجي هاذة اليلة ؟!! وهل سيدخل زب اخر في كسي غير زب زوجي !! وهل فعلا زوجي سامي سيسمح لصديقة ان ينيك زوجتة !!؟ افكاري مشتتة ...! تركت الامور علي حالها المهم ان هناك من سيطفئ نار كسي لهاذة اليلة ايا كان صلاح او سامي. ثم خرجت وجلست مع سامي قليلا ثم قال لي ما رائيك يا حبيبتي بصلاح فهو فعلا شخص مناسب ولا يعرفنا جيدا ويعيش في بلد اخر ؟ انا: لو انت نفسك بكدة انا ياحبيبي تحت امرك نت عارف مقدرش ارفضلك طلب بس المهم تكون مطمن كويس مفيش فضايح سامي: متحرمش منك ياحياتي متخفيش ابدا وهقولك نعمل ايه وقعد زوجي يفهمني ويشرحلي حنعمل اية احنا وصلاح انا كسي كان هيكولني من غير شعور حطيت ايدي علي كسي ولميت رجليا من كتر الحكة في كسي ولما شفني ممحونة قلي هجتي بالسرعة دي ؟ لازم تمسكي نفسك ومتتهوريش قدامة !! انا ضحكت بكسوف ومياصة وهو بيديني التعليمات وتلفونة رن وكان المتصل صلاح طلبت منة يفتح السماعة الخارجية لكي اسمع المحادثه واجاب سامي وتبادلا التحية ثم سألة صلاح عملت اية ؟ سامي: مش عارف اقلك اية ياصلاح هيا مش موافقة بس انا لسة بحاول اقنعها صلاح: ارجوك ياسامي عشان خطري حاول تقنعها باي طريقة انا مستعد ادفع اي مبلغ هيا تطلبة سامي: اولا لازم تفهم انها مش شرموطة بتتناك بفلوس دي بنت محترمة جدا وغالية عليا جدا بس عشان خطرك انا هحاول وكلمك بعدين صلاح: اوك شوية وهكلمك تاني وقفل المكالمة واحنا كنا هنموت من الظحك وقولت حرام عليك تعذبة بالشكل دة وقال لازم نتقل شوية وبعدين هو صعبان عليكي ولا انتي وكسك مش قادرين تستحملو شوية ؟؟ انا: (بمياصة ودلع )انت بجد قليل الادب طبعا صعبا عليا مش شايف بيترجاك ازاي وحالتة بقت زيما يكون بين الحياة والموت سامي: فعلا اول مرة اشوف صلاح بالشكل دة . وبعدين تلفون سامي رن تاني ورد سامي: انا اقنعتها عشان خطرك يا صلاح بس زيما كلمتك البنت دي مش شرموطة من اياهم البنت دي محترمة وبحبها جدا وبعزها جدا جدا ولو انت غلطت معاها بكلمة انا هزعل منك بجد ومش هتكمل معاك لاني اقنعتها بالعفية وشترطت اني لازم اكون موجود معاكو طول الوقت . صلاح: عيب تقول كده انت تعرفني كويس وبعدين القمر الي زي ده حد يقدر يزعله انا مش هنسالك الخدمة دي ابدا ياصحبي . وبعدين اداة العنوان وقال انا جاي حالا وقفل وكان صلاح هيطير من الفرحة وسامي جوزي كان باين علية السعادة والاثارة وهو بيقدم مراتة لصديقة علي انها شرموطة . وبصراحة انا كنت ممحونة وهايجة جدا وفي نفس الوقت خايفة وقلت انا بجد خايفة ياسامي سامي: متخفيس يا حبيبتي انا عارف بعمل اية وعاوزك تعملي زي ماكلمتك وبس وقومي اتجهزي ياحبيبتي قبلما ييجي صلاح وقمت اتجهزت ولبست فستان احمر قصير ظاغط من نص ابزازي لنص افخاذي وتحت اندر اسود مرتبط برباط الي جوارب شفافة، وصدري مفتوح وظهري عريان وكعب عالي وكنت انظر لجسمي في المراية واقول لنفسي بعد قليل سيكون هاذا الجسد فريسة لرجل اخر غير زوجي وكيف ارضي بذالك وانا البنت المحترمة التي حافضة علي هاذا الجسد طوال حياتها وماذا لو عرف هاذا الرجل من اكون؟ وشعرت بالذنب والخوف من ما نحن قادمون الية انا وزوجي !!! وقعدت اشرب كأس من الشمبانيا واعطي لنفسي مبررات ان ما سافعلة ارضاءً لزوجي وانا قد وعدتة بالتجربة ولا مفر من ذالك ودون شعور وجدت نفسي اتخيل ما سيحدث وشعرت باثارة عارمة في جسدي ويدي تتحرك علي كسي المنتفخ فلم اعد اشعر الي بالشهوة العارمة في كل جسمي. شوية وصلاح وصل ودخل وعرفني عليه قعدنا في الاستقبال وصلاح قعد جمبي في الكنبة وسامي في الكنبة التانية ونا خايفة وهايجة جدا في نفس الوقت وقعدنا نتكلم مدة طويلة لحد ما اخذنا علي بعض ، وكان لطيف جدا وحسيت برتياح وبتدت نفسيتي تهدي وبتديت اتكلم معاهم وبتدي صلاح يتغزل فيا بكلام جميل ونظرات عنية علي كل مكان في جسمي وانا اجلس واضعة رجل علي رجل وتظهر سيقاني الامعة امامة بشكل مثير ، ولاحظت ان صلاح في قمة الاثارة ، وهاذا المشهد خلاني اشعر بالاثارة انا ايضا عندما نظرت لذالك الانتفاخ الكبير في بنطاله وكما تعلمون كم احب هاذا المنظر فهو يثيرني جدا . كان ضخم. ولم استطع أن ابعد نظراتي الشهوانية الية ويدي تريد ان تمسكة بقوة ولاكن يجب ان امسك نفسي قليلا ثم اقترب صلاح مني ووضع يدة علي خدي وقال انتي من اجمل البنات الي شفتها بحياتي ونظرت لسامي وانا اتمنى ان يقول اي شيئ او يوقف هاذا وصلاح يمسح علي خدي فبتسم لي سامي وشعرت بخيبة امل، ثم اقترب صلاح بشفتاة وقبلني علي خدي ثم ادار وجهي ناحيتة وقبلني علي شفتاي برقة وانا مغمظة عيناي فاطلقت لنفسي العنان كي استمتع معا هاذا الرجل ، وستمر بمص شفاهي فشعرت بحرارة بداخلي ومتعة كبيرة واسدلت شفتاي قليلا فستطاع الامساك بشفتي السفلي ومتصة بسهولة وبدأت انا بمجاراتة بغير شعور وامتص شفتة العلوي حتي اصبحنا نعزف اجمل معزوفة فنية وما زلت مغمظة عيناي وسامي امامنا يشاهد كل هاذا ويشعر بهيجان كبير وزبة منتفخ من خلف البنطال ويدة تمسكة بقوة ثم رفعني صلاح واقعدني علي زبة وما زالت شفاهنا ملتصقة واشعر بمحنة شديدة ثم ادخلت لاساني في فمة فمتصها وهيا تتحرك بين شفتاة فهاذة الحركة تدل علي اني عاهرة فعلا ، ثم شعرت بيديه تفتحان رباط حمالة صدري وتنزل فستاني للاسفل فوق بطني فظهرت بزازي وهي تتارجح امام وجهة وتظهر حلماتي الوردية منتصبة فتناولها بفمة وصار يرضعها ويمتصها ورأسة غارق في صدري والتفت انظر لزوجي وهو في قمة الاثارة ويتصبب منة العرق وهز راسة مبتسما مشيرا علي اعجابة الشديد وان استمر وافعل كل ما اريد ، ثم بعد ذالك اوقفني صلاح وانا امسك بفستاني كي يستر ما تبقي من جسمي ووقف امامي وقال لي اخلعيها فتركتها تسقط من على جسمي. والآن أصبحت لا أرتدي إلا الكيلوت والمشد والجورب والكعب العالي وبزاز العارية بارزة للامام واصبح طيزي امام زوجي ثم أخبرني أنه يريد أن ينظر إلي ابتعدت عنه ووقفت امامة وطلب مني أن استدير ففعلت واصبح صدري وكسي امام سامي وطيزي امام صلاح . وكنت هيجانة جداً وزوجي وصديقة يحدقان لجسمي الشبة عاري بهاذا الذهول وكانهما مراهقان لاول مرة يريان جسد امرأة وبينما يقوم صلاح بخلع ملابسة اقترب سامي جالسا علي ركبنية امامي فلم يستطع التحمل فأمسكني من خصري ويقبل اردافي وكسي وانا ااداعب شعر رأسة فانا اعرف شعورة في هاذة الحظات وقام بخلع كلوتي وجواربي فاصبحت عارية لا ارتدي سوى الكعب العالي ، وكان صلاح قد وقف خلفي عاريا لا يرتدي سوي البوكسر ويحتظنني من الخلف واشعر بصلابة زبة بين فردتي طيزي ويقبل رقبتي ، ثم ارتفع سامي بفمة كي يلتقط حلماتي النافرة ويمتصها ثم وقف امامي ومتص شفاهي وقمت بفك حزامة ومن ثم بنطالة وازرار قميصة ووضعت يداي علي صدرة واتحسس علية ثم لففت يداي حول عنقة وظغطت ابزازي علي صدرة وشديتة بقوة نحوي وامتص شفتاة بقوة وحرك لساني في فمة ، في نفس الوقت مازال صلاح يحظنني من الخلف ويعتصر فردات طيزي وسامي من الامام وانا واقفة وسطهما وهما يلتهمان جسدي واشعر بهاذة الحظات بلذة ومتعة كبيرة في جسدي وانا واقفة بين شهوت رجلان جامحان فكنت اشعر بنقباضات في جسدي وفي كسي الذي قد اصبح منتفخا جدا ومبتلا تماما ، ثم شعرت بيد صلاح تتسلل الي كسي فتغوص اصبعة بين شفرات كسي وشعر بحرارتة المرتفعة ومحنتة الشديدة وهمس في اذني قائلا لم ارى بحياتي انثي بهاذا الشكل من الانوثة والجمال ثم لففت يدي وامسكت بزب صلاح واخرجتة وامسكتة فعرفت حجمة الكبير وقمت بتدليكة قليلا ثم وظعتة بباب طيزي في نفس الوقت كانزب سامي يلامس شفرات كسي متحركا للاسفل بين اردافي وشعرت بلتقاء زبيهما بين اردافي فكان زب صلاح من الخلف يصتدم بزب سامي من الامام معا كل كرة وشعرت كاني معلقة علي عمودين بين اردافي ، كنت مستمتعة جدا بهاذة الحظات والاثنان يتسابقان بشغف ولذة علي افتراس جسدي واريد ان يستمرا بذالك لاكبر وقت ممكن ولاكن صلاح يريد ان يغرس زبة داخل كسي ويجعل زبة يتذوق نيك كسي فقام بحملي بين يدية ومشي بخطوات بطيئة نحو السرير وراسي يتدلي ويهتز معا شعري للاسفل من جهه وقدماي من جهة اخري وانا بمحنة شديدة فاتحة فمي واتنفس بسرعة وانظر لسامي وهو يمشي ورائنا حتي وصلنا ووضعني علي السرير علي ظهري ووضع رأسة علي كسي ورفع رجلاي للاعلى وقدماي تتدلا وما زال الكعب العالي عي قدماي وبدء يلتهم كسي بفمة ولسانة وتخرج مني انات المحنة من شدة ما اتذوقة من لذة في كسي، وزوجي سامي جلس علي جانب السرير عند رأسي ويداة تتحسس علي خدي وتزيح خصلات شعري من وجهي ورفع رأسي ووضعة علي فخذة امام زبة وطلب مني امصة وتناولت زبة بفمي وامصة والحس بيظانة ويدة تفرك صدري وابزازي وصلاح مازال منشغلا بكسي الوردي بحجمة الصغير استطاع ان يدخل بفمة ويمتصة بقوة وحين تركة اصبح منتفخا وجاهزا لاستقبال زبة ، ثم نهض صلاح كي يدخل زبة في كسي فامسك بة وكان منتصبا كالحديد وهتز جسمي من منظرة وقال لة سامي بالراحة عليها "" فزوجي حبيبي يخاف عليا من الالم ، وقال صلاح لا تخافي فلن اجعلكي تشعرين باي الم ووضع رأس زبة الاحمر المستدير بين شفرات كسي وبدا يحركة قليلا فشعرت بحكة كبيرة ورتخيت قليلا ، ثم ادخل صلاح رأس زبة بهدوء فشعرة بصعقة في جسدي واطلقت انة قوية وقام بتحريكة وتبليلة بماء كسي ثم ادخلة للنصف واخذ يحركة دخولا وخروجا وقد ارتخت عظلات كسي من حلاوة هاذا الزب الذي استطاع ان يقتحم اابواب كسي بعد زوجي وكان زب صلاح ثاني زب يدخل كسي . وبدأت اشعر بمحنة وحكة كبيرة في جسدي وكسي وكنت اتحرك واتلوى وزادت اناتي الممحونة وسامي ينظر الي ويسألني " مالك ياحبيبتي فيكي اية؟ فاجبت "" تعبانة اوي !! "" ورد الف سلامة ليكي ولا يهمك هنريحك انا وصلاح ، وستمر صلاح بنيك كسي ويدخل زبة كاملا في اعماق كسي وهو رافع ارجلي علي كتفية وكان وكنت قد ارتعشت عدة مرات ولاكن حلاوة ولذة هاذا النيك جعلتني مخدرة ولا اريد التوقف فلم اعد اهتم لاي شيئ سوي الاستمتاع وكان صلاح قد بلغ ذروتة ويحاول امساك نفسة ولاكن لم يصمد فزاد من ظرباتة وتشنجاتة وشعرت بحرارة في كسي فقذفنا معا وافرغ حليبة في اعماقي ورتما بجانبي وسامي كان يمسح العرق من وجهي وصدري ثم انتظر قليلا ثم طلب مني ان اجلس علي زبة وقمت وجلست علي زبة وما زال كسي غارقا بحليب صلاح ويداي تمسكان برقبتة واتحرك صعودا ونزولا علي زبة بمساعدة يداة التي كانت ترفعني من طيزي وشعرت اني استطيع ان اريح لهيب كسي بحرية وقلت بصوت ممحون بحبك اوي ورد علي بعشقك بجنوون وانظر في عينية واقول لنفسي بصمت انت من جعلني عاهرة وتركت صديقك ينتهك كسي وماهو شعورك لو عرف انك زوجي وسمحت لة ان ينيك زوجتك اتمني ان لا يحصل هاذا، وزادت تحركاتي وصرخاتي وافعل كل شيئ بلا شعور، ونظرت الي صلاح وهو ممسكا بزبة المنتصب وهو ينظر الي هاذا النيك العارم، وستمر زوجي ينيك كسي بقوة حتي تفجر كسي بحممة للمرة الثانية ، وكان زب صلاح قد انتصب من جديد وعرفت انة يريد ان ينكحني ثانية ومع اني كنت متعبة جدا الا اني اشعر باني مازلت اريد المزيد، بعد ان ارتميت علي بطني استعيد انفاسي وطيزي امام صلاح فقترب منة يقبلة ويعتصرة بيدية وانظر لزوجي المتعب ويبدو سعيدا لما يحدث ولاننا لم نخطط لنيك جماعي ولم يتوقع حصول ذالك بهاذة السهولة ولاكنة قد تحقق من غير تخطيط . ثم طلب صلاح الاذن ان ينيكني من طيزي فنظر الي سامي فأومأت برأسي بالموافقة واشار سامي لصلاح ان ياخذ راحتة ، وباعد بين فردتا طيزي وادخل لسانة في خرمي ويحركة في خرمي بشكل مثير جعل عضلات طيزي ترتخي فورا ثم قام وحتظن طيزي وادخل زبة في خرمي واخدخلة ببطئ شديد حتي فتحت لة ابواب طيزي وجلست راكعة علي ركبي وادخلت يدي افرك كسي ، واصبح ينيكني بقوة ويظرب ببيظانة علي طيزي وتارة يظرب بيدة علي فردة طيزي وستمر حتي افرغ كل كل حليبة في داخل طيزي وهو يركب فوق طيزي حتي انزل اخر قطرة وبتعد ونام بجانبي ورتميت وانا متعبة جدا علي بطني وكان زوجي سامي علي ممتدا علي يميني وصلاح علي شمالي شعرت وهم يقبلتني ويمسحا علي جسمي باناملهم ويشكراني جدا علي المتعة التي قدمتها في هاذا النيك الجماعي الفريد. انا الان عارية ونائمة بين جسد زوجي العاري وجسد رجل اخر ، وغير مصدقة ان صديق زوجي ينيكني امامة وزوجي ينكحني امام شخص غريب شعرت حينها انني قد اصبحت شرموطة فعلا وعرفت ان لا رجعة بعد الان وان هاذا مجرد البداية فقط . وكان الدرس الثالث تطبيقيا فقد طبقنا ما كان يتمناة سامي في الدرس الثاني. وبعد ان استغرقنا بالنوم وكان نوماً عميقا ولم اصحو الا علي صوت زوجي سامي وهو يقول يكفي نوم الساعة الثانية ظهراً !! ، واخبرني انهم مستيقظن منذ اكثر من ساعة وقال انهم ينتظراني هو صلاح وكنت اظن ان صلاح قد ذهب ودخلت واغتسلت ثم خرجت مسرعة وارتديت قميص نوم ابيض مفتوح من الامام ولا يغطي جسمي سوى سوتيان وردي واندر من نفس الون ودخلت عليهم وشعري ما زال مبتالا وعتذرت عن التاخير وكانا يشربا نسكافي وذهبت بالتجاة سامي واخذت النسكافية من يدة وجلست علي حجرة فوق فخذية وطبعت قبلة الصباح واخذت اشرب النسكافية الساخن وسمعت صلاح يقول صباح الورد يا اجمل وردة وقلت صباح الفل يا صلاح، ثم قلت انا جائعة جداً فقال صلاح صلاح: انا كنت عازمك انتي سامي نتغدي برة ونتمشي شوية بس سامي اعتذر وقال مشغول ومش هيقدر ييجي معانا انا: لا لازم تيجي معانا ياسامي وانا انظر لعينية وعرفت ان هناك تنسيق مسبق بينهما. سامي: انا مشغول بموظوع ومش هقدو اجي معاكو معلش يا حبيبتي روحي انتي وصلاح ونتقابل هنا باليل انا: اوك يا حبيبي فقد فهمت ان هناك اتفاق بينهما ان يترك سامي لصلاح الجو معي وقد اخبرني سامي قبل خروجنا انا وصلاح وقال ان صلاح ترجاة كثيرا ان يقنعني كي اخرج معة اليوم وانة يحب ان يشكرني وان يقضي معي بعض الوقت، وكنا نخاف ان يكتشف صلاح حقيقة ان سامي زوجي . وبعد ارتديت ملابسي وتزينت ودعت سامي بقبلة حارة في شفتية خرجت انا وصلاح عشيقي برضي زوجي فقد اصبح لدي زوج وعشيق كنت اشعر وكاني اميرة مع هاذة العلاقة وذهبنا لمطعم فخم جدا وطلب اشكال كثيرة من الاكل ولم ااكل سوي القليل وتحدثنا كثيرا وكان يريد ان يعرف عني بعض الاشياء الشخصية مثل هل انا متزوجة ؟ واين اسكن ؟ واشياء اخرى لاكني اجبتة بحزم " انا اسفة لا احب ان اتكلم بخصوص الاشياء الشخصية " ، فحترم رغبتي وبعد انتهينا من الاكل خرجنا وذهبنا نتمشي في اسواق المدينة وتحدث وتحدث عن السعادة التي يشعر بها وهو معي وانة لم يقبل بحياتة اي انثي بجمالي ورقتي وكذالك لم يخفي اعجابة الشديد عن ادائي الجنسي علي السرير وضل يمتدحني كثيرا لدرجة انة طلبني للزواج وابدا استعدادة ان يتزوج بي فشعرت بالخجل وقلت لهو لقد طلبت منك عدم التحدث عن هاذة الامور واعتذر واخذ يحدثني عن صداقتة بسامي وعن الايام الخوالي وعن بعض الطرائف التي حصلت في تلك الايام . وانا افكر بما يحدث وانا امشي معا هاذا الرجل ونتحدث ونضحك وكاني اعرفة منذ سنوات معا اني تعرفت علية منذ ساعات وكيف ناكني هو وزوجي ليلة امس والان اتمشي معة بعلم زوجي وانظر الية برغبة جنسية كبيرة وافكر كيف استغل هاذة الفرصة واجعل صلاح يشبع شهواتي الملتهبة وخاصة وان سامي غير موجود واستطيع ان اخذ بعض الحرية وان استمتع مع هاذا مع هاذا الرجل الوسيم فقد كان صلاح لطيف جدا ومهذب وجذاب . ثم طلب مني ان اساعدة في اختيار هدية ثمينة لامرأة يحبها فهو لا يفهم في اختيار الهدايا وذهبنا بالسيارة الي احد اكبر المراكز التجارية وبعد وصولنا الي موقف خاص . وتركنا السيارة في الموقف الارضي وصعدنا لقسم المجوهرات واخذنا نبحث عن هدية واستقريت علي عقد من، الذهب انيق جدا وجذبني تشكيلتة الكلاسيكية وقالت لصلاح اعتقد ان هاذا سيعجب حبيبتك وقام بوضعة علي عنقي كم يبدو جميلا جدا عليكي فعلا لديك ذوق عالي ثم دفع الفاتورة وعندما اردت اعادة العقد اوقفني وقال لا تبعدية من عنقك فهاذا اقل هدية اقدمها لك واتمني ان تقبليها فتفاجأت كثيرا وشعرت باحراج كبير ولم استطع الا ان اقبل وشكرتة كثيرا وقبلتة علي شفايفة وخرجنا من محل المجوهرات وذهبنا نمشي بين المحلات التجارية حتي وصلنا لقسم الملابس النسائية ودخلنا وطلبت من الموظفة ان تحضر لي احدث موديلات الانجري لديهم وذهبت لتحظرها وقولت لصلاح اريدك ان تختار انت الانجري الذي تحب ان ارتدية لك عندما تنيكني بعد قليل فانا اريد ان تكون ليلة جامحة فانا اعتقد انك لم تشبع بعد وقال انا لا يمكن ان اشبع منك ابدا ، ثم حضرت الموضفة ومعها اشكال كثيرة وقام صلاح باختيار خمسة انواع من الانجري واخذناها وخرجنا ودخلنا الاسنسير لوحدنا وكنت اشعر ان لعابة قد بداء يسيل ولاحظت زبة البارز والمنتفخ علي بنطالة فنظرت الية وابتسمت وقترب وقبلني ووضعت يدي علي زبة المثير واتحسسة من خلف البنطال واشعر بنتفاخة المتزايد انا: باين علية تعبان اوي صلاح: تعبان اوووي ومحتاجك جدا تدوية. انا: مش قادر يصبر لحد ما نوصل ؟ صلاح: مش عارف!! وخرجنا من الاسنسير الي موقف السيارات، فكرت ان استغل اي فرصة لامتاع صلاح في موقف السيارات الذي كان خاليا وركبنا السيارة وقولت انا حعملة مسكن لحدما نوصل ، وفتحت السوستة وطلعت زبة وكان واقف زي العمود ونزلت امصة والحس وايدة تمسح علي شعري ومستمتع جدا وزبة بينكني في فمي شوية وسبتة لاني محتاجة ينكني في كسي اكتر وقت ممكن وطلبت منة نروح علي الاوتيل وروحنا علي طول وعملت كدة عشان نرجع بدري عشان نعمل شوط انا وصلاح لوحدينا ومخططة اتناك بقوة اليلة واول ما وصلنا دخلت عملت شاور سريع ولبست اجمل لانجري من الي اخترها صلاح وخرجت وهو مستني وبيشرب وسكي واول ما شافني عنية كانت طالعة لبرة وتوقف عن الحركة وقال وااااو انتي بجد ملكة جمال مش قادر اوصف الجمال الي قدامي ، وانا بتفرج علي جسمة العاري الابيض المثير جدا ، وقربت منة وشلت الكاس من ايدة وخدني في حظنة وقبلني في شفيفي ونزل علي ركبة وبداء يلحس ويبوس كل مكان في جسمي ابتداءً من سيقان اقدامي طلوعا لاردافي ثم استدرت وقدمت لهو طيزي وقام بلحس فردتا طيزي وعصرههما بيدية بقوة، وانا بشرب الوسكي وبتفرج علية بمحنة شديدة ومستمتعة جدا ، وضغط علي طيزي بادية وحط فمة بين فردات طيزي ولسانة لمسة خرمي وشعرت بجسمي يرتعش من المتعة الي بحس بيها واشعر بحكة قوية وظغطت علي وشة بطيزي وافرك بقوة وحط صباعة علي كسي وبيفرك علي زنبوري وحسيت اني هتجنن وبعدت عنة وقام وقف قدامي ورفع رجلي الشمال وبداء ينكني في كسي ونا بمص حلماتة وبلحس صدرة وطلعت لرقبتة ابوس والحس حتي وصلت الي شفايفة واخرجت له لساني ومصها بقوة، كل هاذا وانا مستمتعة بزب صلاح في كسي الملتهب وتخرج مني اصوات المحنة واتحرك معة بحرية مستغلة عدم وجود سامي كي اخرج طاقاتي وشهواتي الملعونة ، ثم قال بحبك اوووي انتي عسل وقولت وانا بعشقك وبعشق النيك معاك وعايزاك تمتعني اليلة بكل انواع النيك وتستغل كل دقيقة قبل حضور سامي وكمان عايزاك بعدين تنكني انت وسامي في نفس الوقت وتطفو ناري قبل ما نسافر وقال انا تحت امرك انتي وكسك يا عسل وستمر ينكني الي ان تعبت اقدامي من الوقوف ولفني وستندت باديا علي الكنبة ونحنيت ووظعت ركبي علي الكنبة وبرز طيزي امامة وحط زبة في كسي وبداء ينكني واشعر بلذة كبيرة في كل جسمي وادرت برأسي ورأيت ذالك الفحل الواقف خلفي بجسمة العاري يثبتني من خصري بيدية ويدك بزبة في اعماق كسي بقوة والعرق يسيل علي جبينة وصدرة وانا مستسلمة لهاذة المتعة بجسدي وكل احاسيسي ثم اخرجة من كسي واخذ يقبل خرم طيزي ويلعقة بلسانة ثم ادخل زبة في فتحت طيزي وبداء ينيكني بقوة ويداة تعصران فردتا طيزيي بقوة ، ثم انحنا فوقي يركبني مثل الاسد عندما يركب البؤة وانا ازمجر بقوة واسمع زأيرة وتزداد محنتي اكثر حتي شعرت بجسمي ينتفض وقذفت بقوة وصرخت بقوة وقذف هو كذالك بداخل كسي وظل راكبا فوقي حتي انزل اخر قطرة من منية في داخل كسي. وستلقيت علي ظهري واسترحنا قليلا وصلاح يقبلني ويترجاني طالبا ان اترك سامي يسافر واقعد معة لاسبوع واحد وقولت كنت اتمني ولاكن لا استطيع ان اتاخر يوم واحد وسامي يعرف ذالك ولاكن اريدك انت وسامي ان تستغلا كل ثانية في هاذة اليلة قبل فراقنا وانا مستعدة لاستقبال كل شهواتكما بدون اي تعب فجسدي ملككما هاذة اليلة ففعلا بي ما تشائاً . ولاحظت ان صلاح في قمة الاثارة من عينية وذكرت حبيبي سامي لماذا تاخر ، ثم استاذنتة واتصلت بسامي فقد اشتقت الية كثيرا، واخبرتة اننا قد عدنا ونحن بانتظارة وقال انة سوف يحظر بعد نصف ساعة وسألت صلاح كيف تحب ان تستغل هاذة النصف الساعة؟ فقال اريد ان انيكك في كل ثانية وان لا اترك هاذا الجسد ابداً وقلت اي وضع تحب هاذة المرة؟ صلاح: احب انيك طيزك الناعم هاذة المرة ثم ركعت امامة ورفعت طيزي للاعلى وقترب مني ووضع زبة في فمي وقمت بمصة قليلا واصبعة تتحرك في فتحت طيزي كي يسترخي ويتسنا لة الدخول بسهولة وما ان اغرقت زبة بلعابي جلس خلفي وادخل زبة في طيزي بسهولة وبداء بالنيك وانا افتح لة طيزي بيداي وانظر الية واشعر بمحنة كبيرة ، وفي كل دقيقة يزيد من قوة ظربات زبة وانا اهتز مع كل ظربة وستمر بهاذا النيك الفاجر في طيزي حتي افرغ كل شهوتة في اعماق طيزي. ثم استرحت قليلا وقمت واغتسلت قبل عودة سامي ولبست لانجيري اخر جديد وكان سامي قد وصل وصلاح كان قد دخل كي يستحم وحضنت سامي وقولت لة وحشتني موووت يا حبيبي ،، سامي: وانتي اكثر يا حياتي ثم اخبرتة بهمس ان صلاح يستحم فبتسم وقال حمام الهنا،، ودخلنا الغرفة واغلق الباب سامي: عايزك تحكيلي كل حاجة حصلت بينك انتي وصلاح ؟ انا: بخجل،، حاضر ياحبيبي سامي: الاول عايز اتاكد صلاح عملك كويس ولا لاء؟ انا: لا ابدا كان لطيف جدا معايا وجبلي العقد دة هدية سامي: مبروك عليكي عقد جميل جدا ، اتكلمي حصل اية؟ انا: خرجنا اتغدينا وبعدين روحنا نتمشي وبعدين اشترالي الهدية وانا اشتريت شوية لانجيري جديدة هتعجبك اوي ودة والي انا لابسة دة برضة يعني مقلتش رأيك؟ سامي: بجد تحفة بيجنن عليكي ،، كملي؟ انا: وبعدين رجعنا الاوتيل سامي: وبعدين ؟ انا: (بخجل ) اكيد انت عارف اية الي حصل بعدما وصلنا !!! سامي: لا مش عارف مكسوفة تقولي ناكك ازاي ؟ انا: بدلع ومياصة طبعا مكسوفة سامي: ماشي ياروحي طب ناكك كام مرة؟ انا: مرتين بس!! ولسة في شوط تاني !! سامي: اكيد في شوط تاني طبعا المهم انك استمتعتي معاة ياحبي؟! انا: استمتعت كتير ياحياتي وبعدما خرج صلاح دخل سامي يستحم وطلبنا عشاء وتعشينا وقعدنا نتكلم بعد العشاء وتكلمنا ازاي قضينا الوقت انا وصلاح وبعدين طلب مني سامي ان احضر الشراب والثلج وفعلت وقدمت الشراب وامسكني سامي واجلسني علي زبة وقال وحشتيني جدا يا قمر وقولت وانت اكثر يا عسل ولتهم شفتاي بفمة ويدة تتحرك وتتحسس افخاذي ويشرب كأس الخمر ويضع الثلج بين شفتاة واقوم انا بدوري بلتهامة بشفتاي ويدخلة فمي وانا اخرجة لة مرة اخرى وادخلة فمة كل هاذا وصلاح ينظر وهو في اثارة عارمة ويبتلع ريقة بدلا عنا ثم ادارني باتجاه صلاح وانا اجلس علي زبة ثم باعد بين قدماي واظهر كسي لصلاح وقال عمرك شفت كس زي دة بحياتك ؟؟ فقال صلاح بحياتي لم ارى كس ولا إمرأة بهاذا الجمال . ثم بداء سامي يداعب كسي باصابعة وانا اشعر بهيجان كبير ولم استطع الصمت وخرجة اناتي الممحونة واتحرك وانا اغمض عيناي واداعب ابزازي واقول حرام عليك تعذبني بالشكل دة وكنت اعرف انة يريد اثارة صلاح بقوة وفعلا فقد فعل ذالك ثم قال سامي انا عارف انك مولعة نار ومحتاجة زب ينيكك،، وقولت بمحنة محتاجة زبين يمتعوني وقال ولا يهمك ياحبيبتي يلا تعالو نروح فوق السرير وشلني وخدني عالسرير ونام علي ظهرة ومصيت زبة شوية وجلست علي زبة بكسي وقمت اتحرك علية حتي دخل كاملا واصبح يتحرك بسهولة داخل كسي ثم وقف امامي صلاح ووضع زبة في فمي ومصيتة قليلا ثم نمت علي صدر سامي ووضعت صدري علي صدرة وما زال زبة يتحرك وينيك كسي وجاء صلاح وادخل زبة في خرم طيزي وادخلة بهدوء وسامي قد اوقف زبة بداخل كسي حتي استطاع صلاح ادخال زبة كاملا في طيزي فاصبح في داخلي زبان ينكحاني في وقت واحد وانا اصرخ كالعاهرة وزب زوجي من تحتي ينيك كسي وزب صديقة ينيكني من طيزي واشعر بالالم الممزوج بالمتعة واللذة الكبيرة وكان اذن زوجي قريبا من فمي فهمست قائلة في اذنة بصوت ممحون لقد حققت لك يا حبيبي ماكنت تحلم بة ،، انظر كيف جعلتك تتلذذ بهاذا النوع من الجنس، وزبك الان في كسي وزب صديقك في طيزي ، اعلم كم انت مستمتع الان ياحبيبي وكم يسعدني مشاركتك تلك المتعة وكان سامي في عالم اخر من المتعة والشبق الجنسي فلم يستطع ان يرد الا بكلمة "" بحبك اوي "" وعدت للستمتاع بهاذا النيك واردت ان اتذوق زب صلاح في كسي واجعل زب زوجي في طيزي وقمت بتبديل الادوار بينهما بحيث انقلبت ونمت بظهري علي صدر سامي وادخل زبة في طيزي وصلاح ادخل زبة في كسي ويداعب ابزازي وارى المتعة في عيني صلاح ورفعت يداي وامسكت براسة وقربتة من فمي ولتهمت شفتاه بقوة ونتلذذ باروع مص ولعق وزوجي من تحتي مشغولا بنيك طيزي ويسمع صلاح وهو يقول لزوجتة بصوت عالي كلة محنة انا "" بحبك اوي "" انا بعشقك "" وكنت المس التفاهم المطلق بينهما في نيك جسدي هو سيد الموقف في كل الاوقات ، واستمرينا بهاذا النيك الجماعي واصبحنا نتعرق جميعا واصبحت اصرخ بقوة واقول نيكوني جامد انا لا اشبع ابدا انا احبكما وصرخت بقوة واحتظن صلاح بشدة وارتعش جسمي كاملا لفترة وافرغت كثيرا وضل جسدي يرتعش وزبهما يضربان بقوة في احشائي حتي اخر رعشة وستلقي جسدي دون حراك واشعر بتلك المتعة والتعب واصبح طيزي وكسي مخدران ومازالا مستمراً بنيك ثنائي ويعبثان بصدري وجسمي وانا شبة مخدرة لمدة طويلة حتي قذفا بداخلي واغرقاني بسوائلهم ثم تركوني ارتاح وستلقيا بجانبي. واخذنا وقت طويلا للراحة وكان صلاح قد قذف بداخلي ثلاث مرات وسامي كانت الاولي وبعد ان استعاد سامي انفاسة رفع رجلي للاعلا بزاوية تسعين درجة وادخل زبة في كسي وبدء نيكً جديدا لوحدة فصلاح كان متعباً وكتفي بالمشاهدة، وبعد كل هاذا النيك واشعر بتعب جسمي ولاكن مازال كسي متعطشاً واشعر برغبة وحكة شديدة في جسمي وقام سامي بالاستمتاع بكل انواع النيك مع كسي ومداعبة لجسمي وانا اتلذذ واستمتع دون حراك لمدة طويلة حتي انتهي وقذف بقوة للمرة الثانية ، ثم ارتمي منهكا جدا . ثم استلقينا الثلاثة وكنت في الوسط بينهما ولاكن كنت في حضن صلاح وظهري جهة سامي وكنت اضع راسي في صدر صلاح وسامي يحتظن طيزي من الخلف ، ماجمل ان تكون امرأة في احضان رجلان علي سرير واحد لقد كان شعورا رائعً ان يكون للمرأة زوجان وحبيبان في نفس الوقت ويتسابقاً علي اشباع رغباتها الجنسية ويغمراها بالحب والحنان . ثم نمت وانا في قمت السعادة ، وصحيت بالصباح علي يد صلاح تداعب صدري وقبلا ناعمة ونظرت الية وقولت صباح الخير وقال صباح الورد يا اجمل وردة وطبع قبلة علي فمي وعرفت انة يريد هدية الوداع ونظرت لسامي وكان نائما وانزل يدي وامسكت زب صلاح وكان صاحيا ومنتصباً وقولت هو الي صحاك والا انت الي صحيتة؟ صلاح: هو الي صحاني انا: اكيد بيحب يودعني، قبل ما اسافر صلاح: زعلان جدا مش قادر علي فراقك انا: ضغطت علية بايدي وقولت متزعلش يا حبيبي انا حريحك قبل ما اسافر ونزلت برأسي عند زبة وبتديت الحس زبة بلساني ولحس بيضانة وحطيت زبة في فمي وبمص بشكل مثير وبستمتع بطعمة حتي اصبح منتصب كالحديد ، ثم استلقيت علي ظهري وباعدت ما بين ارجلي فيقوم صلاح بتفريش كسي بزببه ثم يدخله في كسي و يبدأ في نيكي ببطء .. فأشعر حقيقة بحجم زبه الذي أرفع من زب زوجي و أقصر منه .. ثم يبدا في الدخول و الخروج بسرعة تزيد وتبطء حتى يمل من الوضع فيقوم عني و ينيمني علي بطني و يرفع طيزي ثم يأتيني من الخلف و يدخل زبه في كسي و أنا أنام برأسي و بزازي علي السرير و طيزي مرفوعة له وهو ينيكني بكل قوة و أشعر بحلاوتة تلامس جدران كسي ثم يبدا في دفع زبه عميقا في كسي و يخرجه و يدخله بكل قوة و صوت سوائلي تحدث صوتا موسيقيا يتناغم مع كل دفعة من زبه بكسي الى أن يقوم بادخاله و اخرجه بسرعة شديدة و جسمي كله يرتج من قوة دفعاته .. الي أن يدخله عميقا حتى يدخل رحمي و يسكن ثم يقذف حليبه غزيرا وفيرا بداخل رحمي و ينام فوقي وقليلا ثم نام جانبي و انا اعتدل لأنام علي ظهري منفرجة الرجلين واشعر بسوائلة تنساب من كسي بكثرة وتنزل تسيل حتي تصل لطيزي . ثم قمنا الي الحمام نغتسل انا وصلاح عاريان تحت رشات الماء نتبادل القبل والاحظان كعاشقان . وبعد ان انتهينا وخرجنا كان سامي قد قام وجلسنا نتحدث ووعدنا صلاح باننا سوف نسافر اليه في الدولة التي يعيش فيها في اقرب فرصة. ثم تجهزنا للسفر وودعنا صلاح في اجواء يسودها الحزن . ثم انطلقنا انا وسامي بالسيارة متجهين للمدينة التي نعيش فيها مع الاهل والاصدقاء بعد ان قضينا اكثر من شهر في هاذة المدينة . كما تعلمون خلال هاذة الفترة القصيرة التي امظيتها مع زوجي وحبيبي سامي تعلمت دروس مهمة ،حدثت تغيرات كثيرة جدا في حياتي وفي شخصيتي فقد تحولت من امراءة محترمة ومحافضة الي امرأة من نوع اخر لا اريد ان اقول شرموطة فانا لست كذالك بل اقول مرأة متحررة وتعشق الجنس بقوة وتحب حياتها الجديدة مع زوجها خاصة وقد عاشت تلك التجربة علي الواقع وذاقت نوع اخر من المتعة الجنسية الغير منتهية . ونحن في الطريق انا وزوجي سامي وانا تذكر تلك الاحداث بصمت وفجئة سألني سامي: اريد ان تحدثيني بصدق ماهو شعورك بعد ان جربتي التحرر الجنسي ؟ واريد ان اعرف هل تحبين ان نستمر ام نتوقف وكما وعدتك فانا سوف احترم رأيك ايا كان ؟ انا: بصراحة لقد اعجبني كثيرا وقد عشت اسعد الحظات ولاكن يا حبيبي فانا اشعر بالخوف من ما سيحدث لاحقا فنحن لا نعلم الي اين سيقودنا هاذا فربما تخرج الامور عن السيطرة !! سامي: اعلم ذالك ياحبيبتي ولاكن يجب ان تعلمي ان علينا ان نتحكم في رغباتنا ولا نتهور وان تكون تلك العلاقات بشكل محدود وفي فترات محدودة ولن نخوض اي علاقة الا بحذر وبعد التاكد الشديد وبهذة الطريقة سوف يكون كل شيئ كما نريد . انا: اتمنى ذالك ياحبيبي فكما تعلم فانا لا استطيع ان اعيش من دونك سامي: لا تخافي ياحبيبتي فانا لن اتخليوعنكي ابدا وسوف اضحي بروحي لاجلك ثم اخذ يحدثني كيف سنعيش حياتنا القادمة وكيف سنتعامل مع رغباتنا التحررية .

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: Big Pop, Mada6666, ahmed6261 و 8 آخرين
القصة قديمة ومنقولة من المنتدى التاني

• عجبني
التفاعلات: صياني
ابعتي لي خاص ابعت لك رابط القصة من موقع تاني وبتاريخ مايو 2018

على فكرة مش عيب تكتبي منقول

الموضوع بسيط

• عجبني
التفاعلات: صياني
عزيزتي قصتي مش منقولة

دي في منتدايا من 2018 ومألفاها بنفسي
منتداكي اللي هو عط****** وانتي لسة ضايفة القصة عليه امبارح بس - تحبي ابعت لك الرابط من منتداكي ؟

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و Zazamezo
عزيزتي قصتي مش منقولة

دي في منتدايا من 2018 ومألفاها بنفسي
Capture

هو صعب ان اقراء كل دا

• عجبني
التفاعلات: ام امير ملكة السكس و Zazamezo
قصه جميله جدا وغايه في المتعة والروعة

• عجبني
التفاعلات: pogato
مش عيب ان الناس تكتب (منقول)

• عجبني
رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤعه

• عجبني
التفاعلات: Zazamezo
القصه فعلا قديمه وانا قريتها من اكتر من اربع سنين على المنتدى التاني بالفعل...واكيد طبعا مش عيب اما نكتب منقول..فالكل هنا من قراء اكيد قرأوا الكثير والكثير من القصص يعنى بتبقى معروفه...بس ده ميمنعش انها اصلا قصه ممتعه وبها اثاره جنسيه كبيره جدا....واتمنى الجديد والجديد ياغاليه دايما

• عجبني
التفاعلات: غنوجة زوجي
اتمنى علاقه دايمه علطول مع متحرر ومراته او ديوث ومراته او امه او اخته او ممكن متحرره عادى او سالب ومراته لعلاقه شبه ابديه بكل مافيها من انواع المتعه واوضاع الجنس والحب والحنان والاحتواء الكامل..ومن يريد او ترديد ارجو الرد السريع وهقول ازاى نتواصل بسرعه ونتفق على كل حاجه طبعا..وفى الانتظار دائما ويريت بسرعه
وتحياتى ليكى ياام امير..انا حاولت ابعتلك رساله بس لاقيتك تقريبا مفيش استقبال رسايل من اى حد...فقولت ابعتلك من هنا بالمره...واتننى تردى ونتواصل مع بعض بأى طريقه واكيد منتهى..منتهى السريه....ومستنييكك اوى ضرورى.....

• أتفق
القصة قديمة من المنتدى التاني للكاتبة كان اسمها حلاوة قمر وصلت لحد الجزء 12 وبعدين ما كملتها

• عجبني
التفاعلات: مكيانيكي حريم
قصه مثيره جدا اكملى يارتنى كنت صاحب جوزك

• عجبني
التفاعلات: Zazamezo
انا وخطيبتي نفسنا ف علاقة دايمة مع كابل

• عجبني
التفاعلات: تيار
قصة ممتعة ليت بنتي الحلوة المربربة تكون مثلها وتتناك من الفحول ويدخلون يأزبارهم الحلوة بكسها الطري الضييق

• عجبني
التفاعلات: تيار
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

القصة ليست من تأليفك

القصة منقولة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: بعشق الجمال، saadhussam و ناقد بناء

تم إعطاء القصة بادئة ( منقولة )

مع مراعاة عدم تكرير ذلك مره أخرى

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و Zazamezo