NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

افهمك حاجا انا بحاول احط صفاتي كلها ف التخيل الجديد اللي ف القصة عشان احس ان الاحداث دي بتحص لعني انا لو ف الحقيقة لاقيت حد بيساومني علي مريم او امي او اي حد غالي عندي مش هترضض اني اقتله ومش هحس ب الذنب عشان هيكون عندي اسبابي و يا معلم فكرة القتل ب ددمم بارد موجودة ف العالم كله انا هنا حبيت ادي تمهيد علي اللي هعمله ف المستقبل التخيلي وبنسبة ل فكرة القتل ان الشخصية مش متاثرة دا برضة تمهيد ل الدروبات النفسية اللي هعادي بيها ف المستقبل ف الاجزاء الخيالية من القصة
لو في دربات نفسيه فعلاً بعدين على الاقل ده كويس و صدمه ممتازه و بالنسبه لي موضوع المساومه على مريم او الام دي فعلاً فيها قتل بدون تردد بس حاول على الاقل تحط جانب مهم جدا هو الجانب الابيض من الشخصيه علشان تعمل فيها توازن لزم يكون في جانب ابيض و الجانب ده ضعف حزن خوف توتر حب ذنب كده ده ها يدي قصتك واقعيه اكبر الان كلنا كده عندنا الحته البيضه دي الصغيره جدا موجود مينفعش تهملها و ممكن تشوف كلامي نقد بس الكلام ده تحليل لي جزء قصير لو الجزء طويل يا بيه كان الواحد فهم حاجه بس نقول ايه ابن بلدي و استحملك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء، Ali-elshoky و omar11
جامدة جدا يا صاحبي وانت تستاهل الدعم بس الجزء ده قصير شوية معلش لو تقدر تطول فى الجزء اكتر من كده طول لو مش فاضى فا **** معاك فى الى انت فيه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و Ali-elshoky
جامده يبرنس اسلوبك رهيب يشد القارئ 🌟💥

تسلم الايادي

امتا ه ينزل السابع

• حبيته
  • عجبني
لو في دربات نفسيه فعلاً بعدين على الاقل ده كويس و صدمه ممتازه و بالنسبه لي موضوع المساومه على مريم او الام دي فعلاً فيها قتل بدون تردد بس حاول على الاقل تحط جانب مهم جدا هو الجانب الابيض من الشخصيه علشان تعمل فيها توازن لزم يكون في جانب ابيض و الجانب ده ضعف حزن خوف توتر حب ذنب كده ده ها يدي قصتك واقعيه اكبر الان كلنا كده عندنا الحته البيضه دي الصغيره جدا موجود مينفعش تهملها و ممكن تشوف كلامي نقد بس الكلام ده تحليل لي جزء قصير لو الجزء طويل يا بيه كان الواحد فهم حاجه بس نقول ايه ابن بلدي و استحملك
انا متقبل كلامك جدا عشان دا بنسبالي توعية ف الكتابة سواء ف القصة دي او القصص اللي جية واكيد هاركز ف الحت البيضة اللي فيا اني اظهرها ف الاجزاء اللي جيا واكيد ها شرفك يا زوز

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و حماده فتحي محمود
جامدة جدا يا صاحبي وانت تستاهل الدعم بس الجزء ده قصير شوية معلش لو تقدر تطول فى الجزء اكتر من كده طول لو مش فاضى فا **** معاك فى الى انت فيه
اكيد هطول الجزء السابع كا نوع من الطعويض علي الجزء دا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و برنس الكون
جامده يبرنس اسلوبك رهيب يشد القارئ 🌟💥

تسلم الايادي

امتا ه ينزل السابع
اولا شكرا علي كلامك الحلو دا ثانية السابع ها ينزل بكرا

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و أركان شاهين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصة مثيرة شكرا لك طريقتك فى الحكى حلوة جدا بتعيش الواحد جوة القصة فى انتظار الجزء الجديد

• حبيته
  • عجبني
عاااش للصبح

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
تسلم ايدك يا معلم

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
قصة جميلة تابع

• حبيته
  • عجبني