NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ahmedgamal86

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه التعامل مع الناس بحسن نية بقي غلط ليه الملاوعة في الكلام ولما تتعامل مع حد يكون نيتك كويسة يفكر انك عايز منه حاجة ولو فكرت في حد بشكل مش سليم يكون هو نيته صافيه ايه ام الحوارات الي بقينا عايشين فيها لدرجة أن الواحد بقي بيرتاح في الوحدة ولكن للاسف بيستكتروا عليه حتي دا حاولت اتعرف علي واحده سواء هنا او في الحقيقة عشان اتكلم معاها حتي لو بعيد عن الجنس احس أن في حد في حياتي كله فشنك مفيش حد يقدر يقولي السبب والحل

• عجبني
التفاعلات: كسك متعتى، فحل هايجان و ياسمين الجندول
ليه التعامل مع الناس بحسن نية بقي غلط ليه الملاوعة في الكلام ولما تتعامل مع حد يكون نيتك كويسة يفكر انك عايز منه حاجة ولو فكرت في حد بشكل مش سليم يكون هو نيته صافيه ايه ام الحوارات الي بقينا عايشين فيها لدرجة أن الواحد بقي بيرتاح في الوحدة ولكن للاسف بيستكتروا عليه حتي دا حاولت اتعرف علي واحده سواء هنا او في الحقيقة عشان اتكلم معاها حتي لو بعيد عن الجنس احس أن في حد في حياتي كله فشنك مفيش حد يقدر يقولي السبب والحل
اسمع اول شي تعامل مع الناس بحسب طبعك ولا تغيره ابدا خليك زي ما انت كذا
واما عن الواحده الي بتجب تتعرف عليها روح دور عليها في المكان الصح وراح تلاقيها

• عجبني
التفاعلات: Ahmedgamal86
بص كل واحد بيتعامل باللى نشأ عليه حتى لو بشخصيه خياليه برده أصله بيغلب

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: فحل هايجان
اسمع اول شي تعامل مع الناس بحسب طبعك ولا تغيره ابدا خليك زي ما انت كذا
واما عن الواحده الي بتجب تتعرف عليها روح دور عليها في المكان الصح وراح تلاقيها
للاسف وصلنا لمرحلة الصح بقي هو الغلط وشكرا لردك

• عجبني
التفاعلات: Ahmed medo 22
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ahmed medo 22 و Ahmedgamal86
شوف أنا أهم حاجة أنام على المخدة و ضميري مرتاح و عملت إللي عليا و أتعاملت بما يرضي ربنننا و خلاص
أعمل إللي عليك و أمشي كويس عشان ضميرك و عشان ربنننا و خلاص

• عجبني
شوف أنا أهم حاجة أنام على المخدة و ضميري مرتاح و عملت إللي عليا و أتعاملت بما يرضي ربنننا و خلاص
أعمل إللي عليك و أمشي كويس عشان ضميرك و عشان ربنننا و خلاص
عندك حق

• حبيته
التفاعلات: شريف باشا شريف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%