NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
  • حبيته
التفاعلات: T i to
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: T i to
انا بكتب ادب جنسى وليا بعض الكتابات ياريت تقريها وتشاركينى برأيك فيها
الكتابات متقسمة 3 فقرات وكل فقرة هتلاقيها فى رسالة منفصلة فى نفس المحادثة هنا علشان سهولة القراية
1- فقرة اول مرة
2- فقرة فرفشة سكسية
3- فقرة السكس بكل تفاصيله

اول مرة
عمرك سألتى نفسك احساس اول مرة فى السكس بيكون عامل ازاى؟
يلا بينا نعرف مع بعض
اول حضن واللحم بيدفى اللحم فى الشتا والجسم لازق فى الجسم وكانه جسد واحد
اول بوسة وطعمها ولذتها والشفايف بتدوق عسل الشفايف التانية وبتضغط عليها بقوة
اول بوسة للودن والرقبة والشفايف بتسلم على كل جزء فى الجسم وتسيب بصة وعلامة فى كل مكان
اول مرة حد يبقى قدامى بقميص نوم وكلوت وسوتيان ومتضحكيش شايفك وسامع ضحكتك 😂
اول مرة اقلعها كل هدومها وتبقى ملط قدامى وتشوف جنانى وهيجانى وزبى واقف منتصب عليها
اول مرة اشوف بزاز وطيز وكس قدامى وهى تشوف زوبر منتصب واقف عليها
اول مرة ادوق طعم الكس وانا بلحسه وبدخل لسانى جوه الخرم وبمص الزنبور وبعضه واضغط عليه بشفايفى
اول مرة هى تمص الزوبر وتبلع البيوض فى بوقها وتشوف جسم مولع نار قدامها
اول مرة اقفش فى البزاز وافعص واعصر فيها بايدى وامص حلماتها وارضعها وامصمص فيها بشفايفى والعب فيها بطراطيف لسانى
اول مرة اشوف كسها وهو غرقان بالعسل اللى بلحسه بلسانى
اول مصة زب ولحسة بيوض تخلى الجس مولع نااااااااار
اول نيكة والزب بيزور الكس لاول مرة ويسكن جواه ويحس بسخونته
اول اهاااات مكتومة بسمعها لما الكس يستقبل الزب ويحس بيه جواه وتتقابل ببوسة على الشفايف
اول بصة حب فى العيون لما الزب يبتدى يزور الكس وفيه راحة واطمئنان كانها بتقولى كمل
اول بوسة على الخدود بعد فض الغشاء وفتحه
اول مرة نستحمى سوا عريانين وهى تلعب فى حاجتى وانا العب فى حاجتها 😂
اول مرة ننام سوا عريانين مع بعض وكل واحد ايده بين رجلين التانى هى ماسكة زبى وانا مدخل صوابعى فى خرم كسها
باختصار اول مرة هى لذة ومتعة وجمال من نوع خاص جدا يخلى الطرفين كانهم طايرين فى السما

فرفشة سكسية

* الزب والكس اشتكى من قلة الهشتكة 😂

* يا عينى عليك يا زب لما تقوم وتبقى واقف صلب زى حتة الحديدة ومش لاقى كس 😂 ويا عينى عليك يا كس لما تسخن وتولع نار وتنقط عسلك فى كلوتك 😂 ومش لاقى لسان يلحسك او زب يتحشر جواك 😂 وعجبى 😂

* عندما يلتقى الزوبر المنتصب بالكس الهائج اكيد هتحصل طرطشة كبيرة قوى من العسل واللبن هيخليكى تقومى الصبح تغيرى الملاية بتاعة السرير 😂

* على راى استاذ لمبى البوس البوس الحضن الحضن النيك النيك بلوبيف بلوبيف من طرف اخوكى اللمبى 😂

* هى الدنيا ايه غير زوبر واقف بينقط لبن فى بوكسر الرجالة بيدور على كس سخن بينقط عسل فى كلوت البنات ومحتاجين مرتبة على الارض تقرب البوكسر من الكلوت ويحصل احتكاك بينهم يولد حرارة تجيب عيال بعد كده 😂

السكس بكل تفاصيله

بحب فى السكس المداعبات اللى هى مقدمات ما قبل السكس اللى بعتبرها فى تقديرى الشخصى اهم من السكس نفسه يعنى نسخن قبل ما نركب مينفعش حد يركب عربية قبل ما يسخنها 😂

بحب شفايفى تزور وتلمس كل جزء فى جسمها رقبتها وودنها وخدودها وشفايفها ادوق من عسلها وبزازها وحلماتها المنتصبة رمز الانوثة والكبرياء وكسها نبع الحنان لما ينبض وينفجر ببركان العسل اللى جواه وزنبورها وهو بيتمص ويتعض ويتلحس خصوصا لو مش عاملة ختان وكسها وهو بيتلحس وملهلب نااااااااار وحلماتها المنتصبة وهى بتترضع وتتمص انا البزاز عندى جنان بالنسبة ليا بعشق حاجة اسمها بزااااااااااااااااااااااااااز ويا سلام على بعبوص حلو بشكل مفاجىء فى طيزها الملبن يخليها تتنطط وتتهز وتترج من جواها 😂

الاهات بقى ويا عينى عليها
اهات وانين المتعة وبصة فى العين ساعتها والزوبر شغال ينيك الكس وتتكتم الاهات ببوسة تضغط جامد على الشفايف ويا عينى لما الشفايف دى تبلع الزوبر جواها وتمصه وتلحس البيوض يبقى الجسم ناااااااااااااااااااااااااار ناااااااااااااار وانا زبى قاعد ناااااااااار بصوت الفنان حكيم😂

انا ليا مزاج فى كل حاجة فى السكس حتى اللبس
بعشق عشق اللون البينك لما يكون كلوت او سوتيان كمان الاسود عشق برضه والبنفسجى والاحمر وبحب الكلوتات الفتلة اللى بتتحشر جوه الطيز 😂 وكمان السوتيان البوش اب اللى بيرفع البزاز ويظهر حلاوتهم لانى زى ما قولتلك عشقى البزاز 😂

احب السكس فى اماكن مختلفة لكسر الملل فى البانيو وتحت الدش وعلى السفرة وعلى الكنبة وعلى الكرسى وعلى الارض على مرتبة وبحب الزب لما يتحشر بين فلقة طيزها واخليها تحس بيه جواهاااا بحب ادوق عسل كسها وشفايفها باختصار بحب ادوق طعم حلاوة البنات فى كل جزء من جسمها;)

بالنسبة للاوضاع انا بشوف ان اهم حاجة فى النيك ان الراجل يمتع الست اللى معاه ويكفيه نظرة رضا عن النيكة فى عيونها انها اتبسطت واتناكت واخدت كفايتها وشبعت ووصلت لمرحلة طلب المزيد من النيك وكمان بعد النيكة مهم محدش يدى ضهره للتانى بعد النيكة نوم عرايا ملط فى حضن بعض وكل طرف ايده بين رجلين الطرف التانى 😂 علشان مينفعش الزوبر ينيك الكس ويسكن جواه وبعدين كل واحد يدى للتانى ضهره بعد انتهاء النيكة لازم العين تحضن العين والايد تلعب فى الزب والايد التانية تلعب فى الكس😂

كده كده الراجل بيتمتع فى اى وضع لان متعته الجنسية التقليدية ان زبه يطرطش لبنه ودى حاجة بتحصل سواء باوضاع او مداعبات اذن الاوضاع الجنسية بشوف انها مهمة اكتر للست من الراجل وعلى كل الاحوال بحب التنوع فى الاوضاع خصوصا وضع 69 اللى هو كل طرف يلعب فى حاجة التانى 😂

كمان بحب جدا وضع الفارسة وهو وضع ممتع للست يخليها تركب الزوبر وتنزل وتطلع براحتها فوق وتنطبط بقى وتقرب لشفايفى علشان اقفش فى بزازها وادوق طعم حلماتها وارضعها وتدوقنى من عسل شفايفها برضه;)

برضه ضمن التجديد فى النيك لكسر الملل بحب الالعاب الجنسية يعنى موضوع الكلبشات اربط ايدها بيهم واغمى عيونها بقطعة قماش وشفايفى تدوق طعم كل جزء من جسمها وكمان شيكولاتة سايلة او عسل ابيض على حلماتها ونمص ونرضع بقى 😂 وعلى زبى وبيوضى وتمصلى وتلحسلى هى كمان😂

فى النهاية بشوف ان السكس علاقة بين طرفين كل طرف فيهم لازم يوصل الطرف التانى لاقصى درجات الشبع الجنسى علشان كده نفسى لما يكون بين حضنى انثى اوصلها للاورجازم لحد ما جسمها يترعش وكسها ينفجر بالمخزون الاستراتيجى للعسل😂
احا هو كتب القصيده والكلام ده امتى دا فاضى بقا بس الواد اى جنتله على اساس انها هتقراء وترد يخى احا بجد على العبط ده انا مش قارى حاجه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Rary و aahmedegypt
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
بس خلي بالك شوفتي كان كاتب ايه
(اخرتها ايه يعني هتجرى وتعملي بلاغ للاداره)
قال يعني انتوا ناس يعني نص كم وكده ومش ليكم سيطره
دا كدا تسخين وبتولعى الدنيا 😂🥺

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: aahmedegypt و samerdena
هى الناس مصعباها على نفسها ليه ميدخلو دايركت والىل حابة تتكلم هتتكلم

الطبيعى اى حد داخل يتكلم هيرمى التحية حس ب الوقت مساء الخير صباح الخير ويبدا تعارف عادى الى مش حابه خلاص هى مش كيميا يعنى

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%