NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة عزيزى العضو المبتدئ متغلطتش غلطتى

AMGjr

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
نسوانجي.net
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا هنا تقريبا من 2022 بس مكنتش بتفاعل خالص كنت بدخل على الاستشارات الطبية واحيانا الصور العربى وخلاص على كده اول ما ابتديت التفاعل واندمج خدت فكرة خاطئة عن المنتدى بشكل عام وعملت اخطاءوضايقت ناس كتير بعد ما فهمت الدنيا هنا والتعامل هنا احب انى اتأسف لكل واحد وواحدة انا ضايقتهم منى وعلى طريقة فهمى الغلط ليكم ودخولى على الخاص بعض الأوقات للناس واكيد ده برده ضايقهم ف بجد انا اسف ليكم جدا حاليا وبعد مرور الوقت شوفت ناس كتير اوى محترمين ومع الوقت بقو زى الاخوات وليهم منى كل التقدير والحب والاحترام كل واحد اتفاعلةمعايا وكل من نصحمى نصيحة وكل واحد انا استفدت منه احب اشكره جدا واعتبرته أنه اخ ليا أو اخت
عزيزى العضو المبتدأ ياريت متغلطتش نفس غلطتى وتدخل بصدرك اوى على الناس ايا ما كنت تفهمه عن فكرة المنتدى اتمنى منك قبل صدور اى كلمة أو تصرف انك تعرف طبيعة المكان اللى انت فيه تعرف أن فيه ناس معينة مينفعش تتعامل معاهم بقلة ذوق أو بطريقة معينة عشان صدقنى هتلاقى رد فعل من الناس دى يخليك تندم خليك سلس فى التعامل وخد لفة كبيرة فى المنتدى وشوف الناس بتتعامل ازاى واتعلم من الناس اللى قبلك وبلاش اى كلام جارح أو مهين
عزيزى العضو المبتدئ مافيش هنا شقط وبلاش تكون داخل تتكلم كلام جارح يكون مالوش لازمة وتتعامل مع الناس هنا أن هما اخواتك سواء بنات أو شباب التزم بالقوانين اللى أؤكد ليك انك لازم تقرأها اول حاجة عشان تعرف المنتدى اتعمل ليه وتعرف تتعامل صح متغلطتش غلطتى
وشكرا

• أتفق
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: كمال عباس كمال الدين, HEISENBERG0324, الملك الضعيف و 7 آخرين
كلام طالع من القلب...

• أتفق
التفاعلات: AMGjr
خاسر من يدخل للغرض الجنسي فقط

• أتفق
التفاعلات: ALbrens و AMGjr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: ALbrens
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: drsniper666 و Jack Sparrow
انا هنا تقريبا من 2022 بس مكنتش بتفاعل خالص كنت بدخل على الاستشارات الطبية واحيانا الصور العربى وخلاص على كده اول ما ابتديت التفاعل واندمج خدت فكرة خاطئة عن المنتدى بشكل عام وعملت اخطاءوضايقت ناس كتير بعد ما فهمت الدنيا هنا والتعامل هنا احب انى اتأسف لكل واحد وواحدة انا ضايقتهم منى وعلى طريقة فهمى الغلط ليكم ودخولى على الخاص بعض الأوقات للناس واكيد ده برده ضايقهم ف بجد انا اسف ليكم جدا حاليا وبعد مرور الوقت شوفت ناس كتير اوى محترمين ومع الوقت بقو زى الاخوات وليهم منى كل التقدير والحب والاحترام كل واحد اتفاعلةمعايا وكل من نصحمى نصيحة وكل واحد انا استفدت منه احب اشكره جدا واعتبرته أنه اخ ليا أو اخت
عزيزى العضو المبتدأ ياريت متغلطتش نفس غلطتى وتدخل بصدرك اوى على الناس ايا ما كنت تفهمه عن فكرة المنتدى اتمنى منك قبل صدور اى كلمة أو تصرف انك تعرف طبيعة المكان اللى انت فيه تعرف أن فيه ناس معينة مينفعش تتعامل معاهم بقلة ذوق أو بطريقة معينة عشان صدقنى هتلاقى رد فعل من الناس دى يخليك تندم خليك سلس فى التعامل وخد لفة كبيرة فى المنتدى وشوف الناس بتتعامل ازاى واتعلم من الناس اللى قبلك وبلاش اى كلام جارح أو مهين
عزيزى العضو المبتدئ مافيش هنا شقط وبلاش تكون داخل تتكلم كلام جارح يكون مالوش لازمة وتتعامل مع الناس هنا أن هما اخواتك سواء بنات أو شباب التزم بالقوانين اللى أؤكد ليك انك لازم تقرأها اول حاجة عشان تعرف المنتدى اتعمل ليه وتعرف تتعامل صح متغلطتش غلطتى
وشكرا
الي داخل يشقط ممكن يجرب شارع جامعة الدول حيكون افيد بس يكون معاه فلوس

• أتفق
بس اللي يفهم الكلام ده

• عجبني
التفاعلات: AMGjr و drsniper666
  • أتفق
الي داخل يشقط ممكن يجرب شارع جامعة الدول حيكون افيد بس يكون معاه فلوس
ما هو لو يعرف يشقط فى الحقيقة وعنده الشجاعة لده مكنش جه هنا

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، ALbrens و AMGjr
  • حبيته
ما هو لو يعرف يشقط فى الحقيقة وعنده الشجاعة لده مكنش جه هنا
لا والادهى انك تلاقي ناس داخلة ع الخاص عايزه نسوان 🤣🤣🤣🤣

• بيضحكني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: drsniper666
  • حبيته
  • يالهوي هي وصلت لكده
وشكرا
انت محترم صديقى

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: drsniper666 و AMGjr

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%