NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مساء الخير لجميع الاعضاء ده اول موضوع ليا اكتبه من سنين هنا فى المنتدى دخلت المنتدى هنا من سنه 2009كنت باسم مزاجنجى وبعدها خرجت ورجعت تانى باسم sezr.love وخرجت ورجعت تانى باسم اربعينى رومانسى ودى اخر مره ارجع فيها باسم القيصر sezr أنا عندى مشكله صغيره انى مش بعرف اتعامل مع الست غير أنها انثى بكل معنى الكلمه مش معنى أن الست دخلت هنا تبقى شرموطه أو داخله تتشقط أو الكلام الفارغ ده كله حتى لو الست فعلا هيا كده انا تربيتى وأخلاقي تمنعنى انى اتعامل مع اى ست حرفيا بالشكل ده مش من النوع اللى هو صايع أو بعمل كده عشان اضحك على واحده او استعطفها لا ابدا و**** بس انا طبيعتى كده يمكن معنديش تجارب او علاقات عشان اقدر اتعامل مع اى ست سواء هنا او خارج المنتدى محدش يقول ده كداب أو بيحور أو الكلام ده لان و**** فعلا دى الحقيقه فى ناس هنا متخيله انى اهبل أو عبيط أو بستهبل بس الحقيقه يمكن اكون خايب مش بعرف اتكلم كويس مع ست فى مواضيع الجنس وكده بس ده اولا واخيرا لانى بجد بعشق الانثى وبحب اديها حقها كأنثى مش زى ما الناس بتتعامل معاها على أنها مجرد وسيله لإفراغ شهواتهم ورغباتهم
تحياتى وتقدير ى لكل اعضاء المنتدى

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Levi Ackerman و زوج راقى فكريا

عزيزتى رونى @Ms Roony هذا الموضوع يخص قسم الفضفضة سيتم نقله إليكى

تحياتى🌹

• حبيته
التفاعلات: القيصرsezr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مساء الخير لجميع الاعضاء ده اول موضوع ليا اكتبه من سنين هنا فى المنتدى دخلت المنتدى هنا من سنه 2009كنت باسم مزاجنجى وبعدها خرجت ورجعت تانى باسم sezr.love وخرجت ورجعت تانى باسم اربعينى رومانسى ودى اخر مره ارجع فيها باسم القيصر sezr أنا عندى مشكله صغيره انى مش بعرف اتعامل مع الست غير أنها انثى بكل معنى الكلمه مش معنى أن الست دخلت هنا تبقى شرموطه أو داخله تتشقط أو الكلام الفارغ ده كله حتى لو الست فعلا هيا كده انا تربيتى وأخلاقي تمنعنى انى اتعامل مع اى ست حرفيا بالشكل ده مش من النوع اللى هو صايع أو بعمل كده عشان اضحك على واحده او استعطفها لا ابدا و** بس انا طبيعتى كده يمكن معنديش تجارب او علاقات عشان اقدر اتعامل مع اى ست سواء هنا او خارج المنتدى محدش يقول ده كداب أو بيحور أو الكلام ده لان و** فعلا دى الحقيقه فى ناس هنا متخيله انى اهبل أو عبيط أو بستهبل بس الحقيقه يمكن اكون خايب مش بعرف اتكلم كويس مع ست فى مواضيع الجنس وكده بس ده اولا واخيرا لانى بجد بعشق الانثى وبحب اديها حقها كأنثى مش زى ما الناس بتتعامل معاها على أنها مجرد وسيله لإفراغ شهواتهم ورغباتهم
تحياتى وتقدير ى لكل اعضاء المنتدى

موضوعك حلو أنه كلامك عفوى بسيط
احترم رأيك وكلامك اكيد ومن الشخصيات اللى بعتز بيهم برضو هنا، السبب اسلوبك المحترم الكويس البسيط👌👌
بتمنالك كل خير🌹🌹

• محزن
موضوعك حلو أنه كلامك عفوى بسيط
احترم رأيك وكلامك اكيد ومن الشخصيات اللى بعتز بيهم برضو هنا، السبب اسلوبك المحترم الكويس البسيط👌👌
بتمنالك كل خير🌹🌹
هوة كلامى فى حاجه غلط 🤔🤔

• محزن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%