NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ناروتو شيبودن (معاذ)

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
ناشر صور
الموقع الالكتروني
www.google.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مع احترامي لكل الاشخاص الموجودة في المنتدي و احترامي لكل الميول و كل الثقافات و الاراء حبيت اتكلم في حاجة ممكن تكون مش من حقي بس انا بعتبر الكل هنا اخواتي و اصدقائي هدخل في الموضوع و ابطل رغي يالي بتقول بترغي كتير شايفك و هجيبك بلبوص😂
كل واحد مضغوط في حياته و محدش فينا سعيد فيها و بنحاول ندور علي مكان يبقي فيه كل حاجة مباحة يعني مثلا هنا تقدر تسال اي سؤال و تعمل اي حاجة دون اي قيود و كمان من غير ما حد يعرفك انا شايف ان المنتدي هنا مكان لهروب الناس من حياتها و التجرد من قيودها و يعملو كل حاجة نفسهم فيها و يتعرفو علي شخصيات جديدة و الغريب ان ناس كتير هنا مش غرضها الجنس و لا انه يشقط بنت او بنت تتشقط انا شايف ان كل واحد بيدور علي حاجة هوا مفتقدها في حياته المقيدة يعني انا مثلا شخص بتكسف جدا شغلي حساس و بيحب السمعة الحلوة مش بقدر اعمل اي حاجة غلط و في نفس الوقت مش بحب الغلط بحترم الخصوصية و بحترم الادب و الاخلاق و بدليل ان ممكن اتخانق علشان راجل كبير عيل بيغلط فيه او بنت بتتعاكس او ست جوزها بيضربها او غلط فيها في الشارع و جيت هنا ادور علي حاجة معينة في دماغي و في نفس الوقت اخرج من الاكتئاب الي عندي و اتجردت من كل قيودي
عارف اني طولت عليكم بس حببت افضفض مع اخواتي و ياريت كله يقول رأيه و شكرا ليكم يا احلي اخوات و اصحاب

• عجبني
التفاعلات: Lucifer Monestr, Ghada Ahmed, أمجد المصري و شخص آخر
مع احترامي لكل الاشخاص الموجودة في المنتدي و احترامي لكل الميول و كل الثقافات و الاراء حبيت اتكلم في حاجة ممكن تكون مش من حقي بس انا بعتبر الكل هنا اخواتي و اصدقائي هدخل في الموضوع و ابطل رغي يالي بتقول بترغي كتير شايفك و هجيبك بلبوص😂
كل واحد مضغوط في حياته و محدش فينا سعيد فيها و بنحاول ندور علي مكان يبقي فيه كل حاجة مباحة يعني مثلا هنا تقدر تسال اي سؤال و تعمل اي حاجة دون اي قيود و كمان من غير ما حد يعرفك انا شايف ان المنتدي هنا مكان لهروب الناس من حياتها و التجرد من قيودها و يعملو كل حاجة نفسهم فيها و يتعرفو علي شخصيات جديدة و الغريب ان ناس كتير هنا مش غرضها الجنس و لا انه يشقط بنت او بنت تتشقط انا شايف ان كل واحد بيدور علي حاجة هوا مفتقدها في حياته المقيدة يعني انا مثلا شخص بتكسف جدا شغلي حساس و بيحب السمعة الحلوة مش بقدر اعمل اي حاجة غلط و في نفس الوقت مش بحب الغلط بحترم الخصوصية و بحترم الادب و الاخلاق و بدليل ان ممكن اتخانق علشان راجل كبير عيل بيغلط فيه او بنت بتتعاكس او ست جوزها بيضربها او غلط فيها في الشارع و جيت هنا ادور علي حاجة معينة في دماغي و في نفس الوقت اخرج من الاكتئاب الي عندي و اتجردت من كل قيودي
عارف اني طولت عليكم بس حببت افضفض مع اخواتي و ياريت كله يقول رأيه و شكرا ليكم يا احلي اخوات و اصحاب
فعلا كلنا هنا يعتبر مرضي نفسين بنحاول نخرج منها
ف سيبونا نعمل اللي يريحنا

فعلا كلنا هنا يعتبر مرضي نفسين بنحاول نخرج منها
ف سيبونا نعمل اللي يريحنا
انا مش بمنعك علي فكرة انا بقول ان هنا عالم بلا قيود تقدر تعمل كل الي نفسك بخلاف الواقع الي متقدرش تقول لنفظ خارج و شكرا لمرورك

• أتفق
التفاعلات: Girlandboy
انا مش بمنعك علي فكرة انا بقول ان هنا عالم بلا قيود تقدر تعمل كل الي نفسك بخلاف الواقع الي متقدرش تقول لنفظ خارج و شكرا لمرورك
انا متفق معك اصلا يصحبي😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا متفق معك اصلا يصحبي😂
يا صاحبي انا من النوع الي مش بعرف اكتم جوايا فبحب افضفض و اشارك الناس في رأي 😂

اتفق معاك احنا على قد ما فينا حاجات كويسه على قد ما فينا ميول و رغبات مينفعش تطلع فى العالم الخارجي فبنيجى هنا

ايه الرفى دا كلوا 😂

اتفق معاك احنا على قد ما فينا حاجات كويسه على قد ما فينا ميول و رغبات مينفعش تطلع فى العالم الخارجي فبنيجى هنا
ودا الي اقصده هنا مولد و صاحبه غايب و كله بيعمل الي نفسه فيه بصرف النظر عن الجنس
شكرا لمرورك و ردك الراقي🌹

هيجيبك بلبوص سديهاتك كلها معايا😂
ي عم انا متفق معاك كلنا جاين هنا نخرج من الاكتئاب+سديهاتك انتا كملن معايا هتضرب هضرب 😂😂

ي عم انا متفق معاك كلنا جاين هنا نخرج من الاكتئاب+سديهاتك انتا كملن معايا هتضرب هضرب 😂😂
سديهاتك انت كلها فضايح لكن انا معملتش حاجة غلط لغاية دلوقت علشان اخاف منها😂😂

فى الحياة بتعامل باحترام و هنا بطلع كل الوساخة الى جوايا و انا مطمن

فى الحياة بتعامل باحترام و هنا بطلع كل الوساخة الى جوايا و انا مطمن
و اي السبب الي يخليك تعمل كدا غير انك بتيجي هنا علشان هنا مفيش قيود محدش هيقولك عيب

كل واحد حابب يخرج هنا الحاجات اللي مينفعش الناس تشوفها
وكلنا محتاجين اللي يسمعنا
ف افضل حاجه عملتها انك فضفضت 🫡

و اي السبب الي يخليك تعمل كدا غير انك بتيجي هنا علشان هنا مفيش قيود محدش هيقولك عيب
امال هو منتدى جنسي ليه

منتدى جنسي هعمل ايه يعنى هوزع سبح اكيد هقول عايز انيك و اسوى و اعمل😂

امال هو منتدى جنسي ليه
هوا علي فكرة مش منتدي جنسي فقط في حاجات غبر الجنس بس في ناس بتدخل علشان الجنس و المليطة وناس داخلة تبقي حرة تتكلم و تعمل الي مش بتقدر تعمله برة

منتدى جنسي هعمل ايه يعنى هوزع سبح اكيد هقول عايز انيك و اسوى و اعمل😂
لا علي فكرة مش شرط تدخل و انت رافع بتاعك علينا ممكن تدخل تتعرف علي ناس و تصاحب ناس و تبقي حر و علي طبيعتك😂

لا علي فكرة مش شرط تدخل و انت رافع بتاعك علينا ممكن تدخل تتعرف علي ناس و تصاحب ناس و تبقي حر و علي طبيعتك😂
اكيد انا بس بقلك بطريقة هزلية😂

كل واحد حابب يخرج هنا الحاجات اللي مينفعش الناس تشوفها
وكلنا محتاجين اللي يسمعنا
ف افضل حاجه عملتها انك فضفضت 🫡
متشكر جدا يا هندسة عل ردك و دا الي حبيت اوضحه ان كلنا جوانا حاجات مش بنقدر نخرجها بنحاول نعمل دا هنا و نكون تلي راحتنا من غير ما حد يقول عيب او قلة ادب كلنا هنا سواسية🌹

• حبيته
التفاعلات: المهندس المشاغب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%