NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية البروفيسور | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 17/3/2023

بدايه حلوه لقصه شكلها هتبقى من القصص الجامده فى المنتدى عاش بجد وارجو انك تكمل مهم حصل وما تخليش النقد اللى مش محترم يهبطك وعاش بجد بالتوفيق فى الأجزاء الجايه

• حبيته
التفاعلات: Mr. Xx
  • ماااشي
التفاعلات: ٵڛــﯧْــڕۃاڶــذڪــڔڀــٱټ
ياسطا حوار الهاكينج دا يعتبر كل القصص بقت عليه حاول تعمل حاجه جديدة+ اي حوار ان المنتدي اتملي أزهرية دا😂😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسطا تأخرت

• عجبني
ياسطا حوار الهاكينج دا يعتبر كل القصص بقت عليه حاول تعمل حاجه جديدة+ اي حوار ان المنتدي اتملي أزهرية دا😂😂
لا يسطا انا لما عملت دا يعني فكرت فيها مش اكتر بس مشوفتش كتير عامل هاكينج معرفش الموضوع دا + مالهم الازهريه🙂😂😂

• ايه ده
  • عجبني
التفاعلات: .PeDrO
البدايه حلوه والاسلوب جميل بس ياريت تنوع الأحداث وهتلاقيها كلها بتخدمك وبتمهدلك افكار جديده

• حبيته
ايه يا بروفيسور النهارده الأحد فين الجزء 🤔🤔🤔🤔🤔

• بيضحكني
لا يسطا انا لما عملت دا يعني فكرت فيها مش اكتر بس مشوفتش كتير عامل هاكينج معرفش الموضوع دا + مالهم الازهريه🙂😂😂
كترو اوي هنا واحنا مكاننا مش هنا ياعم والمشكله انك تجارة وسايب النيكة اللي فيها وجاي تكتب😂

• بيضحكني
البدايه حلوه والاسلوب جميل بس ياريت تنوع الأحداث وهتلاقيها كلها بتخدمك وبتمهدلك افكار جديده
هوا مبدأيا فرحت ان الأسلوب عجبك لان انا بحب قصصك جدا وشكرا على النصحيه يا ديب ♥️

• حبيته
التفاعلات: Le loup
كترو اوي هنا واحنا مكاننا مش هنا ياعم والمشكله انك تجارة وسايب النيكة اللي فيها وجاي تكتب😂
لا يا عم انا بكتب بعد مخلصت امتحانات تفكير جه فدماغي عجبني كتبتو + احنا هنا بنروق شويه عن نفسنا مش كفايه قاعدين فمجتمع ذكوري فالازهر 😂😂😂😂

لا يا عم انا بكتب بعد مخلصت امتحانات تفكير جه فدماغي عجبني كتبتو + احنا هنا بنروق شويه عن نفسنا مش كفايه قاعدين فمجتمع ذكوري فالازهر 😂😂😂😂
ملهم الازهريه

• حبيته
الجزء فين

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: فيلق الوادي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%