NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الشرموطة

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
لازم الام الشرموطة تعمل اي حاجه عشان توصل لزب صاحب ابنها كنت كل مما تمام ابني يقولي صحابي في السايبر نزلت جبت البلاستيشن و قعدت اتمرن عليه و كل ما العب مع واحد فيهم قوله لو كسبت تنكني و لو انا كسبتك اضربك علي طيزك و من ساعتها مش عارفه اكسب ماتش واحد و كسي اتفشخمشاهدة المرفق 405946

• عجبني
التفاعلات: MADAM SOSO و Sandro
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لازم الام الشرموطة تعمل اي حاجه عشان توصل لزب صاحب ابنها كنت كل مما تمام ابني يقولي صحابي في السايبر نزلت جبت البلاستيشن و قعدت اتمرن عليه و كل ما العب مع واحد فيهم قوله لو كسبت تنكني و لو انا كسبتك اضربك علي طيزك و من ساعتها مش عارفه اكسب ماتش واحد و كسي اتفشخمشاهدة المرفق 405946

مشاهدة المرفق 405944
ماما القحبه

طب أنا عايز اتعلم إزاي العب ب البلايستيشن 😉

ورينا صور كمان اثبتوانا شرمطتها

مشاهدة المرفق 405944
ahmed_am

مشاهدة المرفق 405944
اللى بيحب يدايث ع امه او اى حد من محارمه ومحتاج يعمل ده بأدب وبأسلوب راقي وشياكة وبدون الفاظ خادشة وبشعة وبدون اى طلبات لا صور ولا غيره يجى انا مستعد اديثه بكل شياكة وعلى هواه وبطريقته ف سرية وبدون اى قلق😉🔥

imag

images
es

• عجبني
التفاعلات: صاحب الكنانه 2
لبوة اوي

• عجبني
التفاعلات: صاحب الكنانه 2
انتى ست مخلصه وبتدعمى الشباب

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%