NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

zengo

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو ممكن الواحد يتكلم مع أخته المتجوزه في حياتها سواء الاسريه أو العاطفية أو الجنسيه وميبقاش في بينهم اي خصوصيات
كأنه صاحبتها
وانتي لو اخوكي عمل كده بنيه انكو صحاب هتتقبلي كده ولا هتصديه

• عجبني
التفاعلات: momo salah و بحرر الحياة
هو ممكن الواحد يتكلم مع أخته المتجوزه في حياتها سواء الاسريه أو العاطفية أو الجنسيه وميبقاش في بينهم اي خصوصيات
كأنه صاحبتها
هوا اي ال انتا بتقولو دا اصلا هوا فيه كدا!

على حسب طبيعه العلاقه ما بينها
والظروف اللي بيتحطوا فيها
لكن في الغالب لا

كأنه صاحبتها
لو صحاب بس يكوون حلو هيدخل فيه جنس وعواطف هيكون مقرف

كأنه صاحبتها
بشكل عام، يعتمد التواصل بين الأخ والأخت المتزوجة على العلاقة بينهما وعلى الثقة المتبادلة. إذا كانت العلاقة بينهما صحية ومبنية على الاحترام والثقة، فيمكنهما التحدث عن أي موضوع بما في ذلك الأمور العائلية والعاطفية والجنسية، بشرط أن يحترموا خصوصية الشريك وأن يتفقوا على الحدود التي يجب عدم تجاوزها.

ومع ذلك، يجب أن تكون هناك حدود واضحة ومتفق عليها بين الأخ والأخت المتزوجة، وأن يأخذ الأخ بعين الاعتبار الحاجة إلى احترام خصوصية شريك أخته وعدم الخلط بين الأدوار.

الوضع الطبيعي انه لا ما في هيك كلام بين الاخ واخته

كأنه صاحبتها
بص الاخوات مباح بينهم اي حاجه الا الحاجه الجنسيه

بص الاخوات مباح بينهم اي حاجه الا الحاجه الجنسيه
حتي لو في بينهم معزه خاصه
ونا هنا مش قصدي ممارسه الجنس انا اقصد كلام زي اي اتنين صحاب كأنها بتتكلم مع صحبتها وهو كأنه بيتكلم مع صاحبه والمعزه والاحترام موجودين طبعا

حتي لو في بينهم معزه خاصه
ونا هنا مش قصدي ممارسه الجنس انا اقصد كلام زي اي اتنين صحاب كأنها بتتكلم مع صحبتها وهو كأنه بيتكلم مع صاحبه والمعزه والاحترام موجودين طبعا
لا الجنس ده خط احمر بين الاخوات يابني دي اسرار ده المفروض تتكسف اصلا تحكيها ل صحابك ل تيجي تكلم اختك طبيعي هتفهمك غلط

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
كأنه صاحبتها
انا مع اختي اللي هي اكبر مني كده كل حاجه بقولها لها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كأنه صاحبتها
لو فيه حب ومودة وتقارب بين الاخ واخته ممكن يتكلموا فى كل حاجة ويتبادلوا المشورة فى أدق تفاصيل العلاقات

عادي خالص اختك هي قطعه من لحمك ومن دمك واجعلها حبيبه فعلا مش تخليها عشيقه بلاش هجص المحارم اختي تحكي ليا بينها وبين جوزها وبنصحها كمان لانها وحيده ملهاش اخت زيها يعني اخ واخت في نفس الوقت كمان :ROFLMAO: ايوه فعلا وخصوصا اما تكون الكبير يعني وش ووجع دماغ ازلي بقي

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
عادي خالص اختك هي قطعه من لحمك ومن دمك واجعلها حبيبه فعلا مش تخليها عشيقه بلاش هجص المحارم اختي تحكي ليا بينها وبين جوزها وبنصحها كمان لانها وحيده ملهاش اخت زيها يعني اخ واخت في نفس الوقت كمان :ROFLMAO: ايوه فعلا وخصوصا اما تكون الكبير يعني وش ووجع دماغ ازلي بقي
كلامك صح ولا م يكون فيه ثقة وحب بين الاخ واخته وتتكلم معاها فى كل حاجة وتنصحها ازاى تمتع جوزها زتسعده

كلامك صح ولا م يكون فيه ثقة وحب بين الاخ واخته وتتكلم معاها فى كل حاجة وتنصحها ازاى تمتع جوزها زتسعده
ايوه فعلا بيحصل لانها هي صغيره كانت مش خبره زمان في الجنس وطلب منها ابن المتناكه انه تمص له بتاعه سألتني قولت ليها لا بلاش لان في بول وبكتيريا تعمل ليكي مشاكل وطلب منها العرص كزا مره يدي في المؤخره قولت ليها من المهبل ماشي لكن من الؤخره لا طبعا لاني هي اختي شرفي واخد بالك من النقطه اتمني تكون فهمت

• عجبني
التفاعلات: علير
ايوه فعلا بيحصل لانها هي صغيره كانت مش خبره زمان في الجنس وطلب منها ابن المتناكه انه تمص له بتاعه سألتني قولت ليها لا بلاش لان في بول وبكتيريا تعمل ليكي مشاكل وطلب منها العرص كزا مره يدي في المؤخره قولت ليها من المهبل ماشي لكن من الؤخره لا طبعا لاني هي اختي شرفي واخد بالك من النقطه اتمني تكون فهمت
لا غلط، مفيش مشكله ام اختك تمص زوبر جوزها وكمان جوزها يمص ويلحس كسها و نبورها،،، دى متعة كبيرة ماتحرمش اختك منها،،،،، عرف اختك ان المنى بتاع جوزها أو عشيقها مفيد لنضارة بشرتها وبيساعد على تورم وتورد شفايفها وبتبقى أكثر إثارة وجاذبية

• بيضحكني
التفاعلات: A.ALI
لا غلط، مفيش مشكله ام اختك تمص زوبر جوزها وكمان جوزها يمص ويلحس كسها و نبورها،،، دى متعة كبيرة ماتحرمش اختك منها،،،،، عرف اختك ان المنى بتاع جوزها أو عشيقها مفيد لنضارة بشرتها وبيساعد على تورم وتورد شفايفها وبتبقى أكثر إثارة وجاذبية
لا دا انا اقول لمراتي بقي اللي هرياني مص

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
لا دا انا اقول لمراتي بقي اللي هرياني مص
وعرف اختك خليها تتمتع وتبقى اجمل واشهى واكتر اثارة وانوثه،،، وممكن تخليها تجرب معاك عشان تتعلم منك

وعرف اختك خليها تتمتع وتبقى اجمل واشهى واكتر اثارة وانوثه،،، وممكن تخليها تجرب معاك عشان تتعلم منك
مش لدرجه انها تمارس معاه كده محارم وش والاحترام بينهم ممكن يروح خالص
انا اقصد أن الشخص ممكن من حبه لأخته وأنه شايفها أنها ممكن تكون صحبته وهو دولاب أسرارها وهي دولاب أسراره يقرب منها ويحتويها حتي لو في يوم حبت تفضفض مع حد من غير متخاف من الشخص دا تروح لخوها احسن عشان هو هيخاف عليها وهيحتويها إنما موضوع أن الواحد يشتهي أخته جنسيا دا شيئ مرفوض

• عجبني
التفاعلات: طموح
مش لدرجه انها تمارس معاه كده محارم وش والاحترام بينهم ممكن يروح خالص
انا اقصد أن الشخص ممكن من حبه لأخته وأنه شايفها أنها ممكن تكون صحبته وهو دولاب أسرارها وهي دولاب أسراره يقرب منها ويحتويها حتي لو في يوم حبت تفضفض مع حد من غير متخاف من الشخص دا تروح لخوها احسن عشان هو هيخاف عليها وهيحتويها إنما موضوع أن الواحد يشتهي أخته جنسيا دا شيئ مرفوض
كلامك صح،
واحيانا بيكون جنس المحارم افضل من الجنس مع الغريب، وبيزيد الحب والصلة لين الاخ واخته. وبيعوضها عن أى تقصير من جوزها وافضل من عمل علاقة مع راجل غربب، وبيكون فيه ثقة وعدم خوغ

كأنه صاحبتها
لا مبيحصلش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%