NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الاحتواء العائلي | السلسلة الثالثة | ـ عشرة اجزاء 30/11/2023

لما لقيت تعليقك قولت الرابع نزل 🤦
كنت ناوي فعلاً بس حصلت كارثة

نسخت قطعة كبيرة من الجزء الرابع عشان اراجعها وفجأة الفون فصل والقطعة ضاعت وهضطر اعيد كتابتها بس ياريت منساش حاجة

كنت ناوي فعلاً بس حصلت كارثة

نسخت قطعة كبيرة من الجزء الرابع عشان اراجعها وفجأة الفون فصل والقطعة ضاعت وهضطر اعيد كتابتها بس ياريت منساش حاجة
ولا يهمك يا غالي خد وقت وإحنا في إنتظارك
وشكراً لتعبك من أجل قرائك 🌹

• عجبني
التفاعلات: hema mharm
ولا يهمك يا غالي خد وقت وإحنا في إنتظارك
وشكراً لتعبك من أجل قرائك 🌹
الشكر ليكم جميعا على دعمكم المستمر
حالا هينزل الرابع

تم أضافة الجزء الرابع

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء جميل جداً علي مستوي إظهار شخصيات جديدة ودا هيضيف زخم جميل للأحداث القادمة ويعتبر إستكمال للجزء اللي فات كحلقة وصل مهمة في مجريات القصة لكن ودا مش خطأ عندك أو في القصة إحنا مفتقدين للمتعة اللي بننتظرها منك علي مدار أيام بسبب الجزئين دول رغم أهميتهم شوف بقي حل للمشكلة دي وإن كان الحل الوحيد جزء جديد أطول شوية يوصلنا لأقرب مشهد من مشاهده الممتعة 🤩

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
الجزء جميل جداً علي مستوي إظهار شخصيات جديدة ودا هيضيف زخم جميل للأحداث القادمة ويعتبر إستكمال للجزء اللي فات كحلقة وصل مهمة في مجريات القصة لكن ودا مش خطأ عندك أو في القصة إحنا مفتقدين للمتعة اللي بننتظرها منك علي مدار أيام بسبب الجزئين دول رغم أهميتهم شوف بقي حل للمشكلة دي وإن كان الحل الوحيد جزء جديد أطول شوية يوصلنا لأقرب مشهد من مشاهده الممتعة 🤩
الاجمل هو دعمك المستمر وتركيزك في الأحداث

الجزء الرابع مع أنه ما في اي مشاهد جنسيه إلا أنه اروح جزء لغاية الآن
حقيقي قصة متكامله

• عجبني
انت فعلا فنان وخيالك واسع جدا طلعتنا من الجنس ودخلتنا في معترك الحياه اسلوبك رائع

• عجبني
الجزء الرابع مع أنه ما في اي مشاهد جنسيه إلا أنه اروح جزء لغاية الآن
حقيقي قصة متكامله
أشكرك جدآ على دعمك

• عجبني
التفاعلات: hasanabd
انت فعلا فنان وخيالك واسع جدا طلعتنا من الجنس ودخلتنا في معترك الحياه اسلوبك رائع
الجنس جزء من الحياة وليس الحياة نفسها يا صديقي
اشكرك على دعمك

• عجبني
التفاعلات: hasanabd
هيما يا هيما اولا قبل كل شئ أنا مش هقبل منك رفض أو مناقشة في جزء بكرة و طويل ثانية أنا عاوز اقولك للمرة المليون أن احنا عايشين في القصة و كل واحد شايف نفسه فيها و مقتنعين أنها حقيقية من شدة تركيزك في الأحداث حتي الصغيرة منها طبعا انت مش محتاج ثناء أو مديح لأنهم قليلين عليك عاش يا غالي ♥️♥️

• عجبني
هيما يا هيما اولا قبل كل شئ أنا مش هقبل منك رفض أو مناقشة في جزء بكرة و طويل ثانية أنا عاوز اقولك للمرة المليون أن احنا عايشين في القصة و كل واحد شايف نفسه فيها و مقتنعين أنها حقيقية من شدة تركيزك في الأحداث حتي الصغيرة منها طبعا انت مش محتاج ثناء أو مديح لأنهم قليلين عليك عاش يا غالي ♥️♥️
حبيبي يا غول تسلملي على الكلام الجميل ده ومش هعتذر بكرة وهنزل الجزء الخامس اللي أنا شخصياً بعتبره اجمل جزء كتبته وكلام بيني وبينك أنا بعد ما كتبته بيومين حبيت اقراه تصور إن عيوني دمعت

• حبيته
التفاعلات: الغول الابيض و 🔥Home Lander
حبيبي يا غول تسلملي على الكلام الجميل ده ومش هعتذر بكرة وهنزل الجزء الخامس اللي أنا شخصياً بعتبره اجمل جزء كتبته وكلام بيني وبينك أنا بعد ما كتبته بيومين حبيت اقراه تصور إن عيوني دمعت
منتظرين بشغف غير عادي ♥️

• عجبني
رائع

• عجبني
جميله جدا يا برنس كمل

• عجبني
رائع يا ابراهيم أبدع وفرحنا

• عجبني
التفاعلات: تعالي اريحك و hema mharm