NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الاحتواء العائلي | السلسلة الثالثة | ـ عشرة اجزاء 30/11/2023

  • عجبني
التفاعلات: hasanabd
احساس الأب في الجزء الخامس خلاني نسيت ان هيما خان أبويته ومستني الموصوع كله يخلص عشان اسأل هيما أسأله كتير حدا بتدور في بالي كقارئ مش مجرد حيحان حتي الفيديو الي عرضه لفيروز كان المفروض يحسسه بخيانته دي ومشتاق أعرف النهايه ..
واشاده بالتفاصيل فعلا جميله
 
  • حبيته
التفاعلات: hema mharm
احساس الأب في الجزء الخامس خلاني نسيت ان هيما خان أبويته ومستني الموصوع كله يخلص عشان اسأل هيما أسأله كتير حدا بتدور في بالي كقارئ مش مجرد حيحان حتي الفيديو الي عرضه لفيروز كان المفروض يحسسه بخيانته دي ومشتاق أعرف النهايه ..
واشاده بالتفاصيل فعلا جميله
وهنا وفي مواقف كتير قادر إنه يفصل بين الأبوة والعاشق للجنس أو العاشق للشخصية
اشكرك جدا على دعمك
 
وهنا وفي مواقف كتير قادر إنه يفصل بين الأبوة والعاشق للجنس أو العاشق للشخصية
اشكرك جدا على دعمك
بعتذر عن اخطاء الكتابه الي في الكومنت الي فات بس الكيبور بقي 😅
كمل بس منتظرين نهاية الاحتواء ده
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
بعتذر عن اخطاء الكتابه الي في الكومنت الي فات بس الكيبور بقي 😅
كمل بس منتظرين نهاية الاحتواء ده
لا داعى للإعتذار الأخطاء واردة عند الجميع
 
  • عجبني
التفاعلات: آبوو فوااز
رائع
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
لا توجد كلمات تعبر عن جمال القصة
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
تم أضافة الجزء السادس
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
جميله جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
أنا أجازة النهارده وكل شوية أدخل أشوف الجزء نزل ولا لسه .. إبداعك حولنا لمدمنين للقصة 😍
عايزين جزئين علي الأقل في الأجازة دي من فضلك
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا أجازة النهارده وكل شوية أدخل أشوف الجزء نزل ولا لسه .. إبداعك حولنا لمدمنين للقصة 😍
عايزين جزئين علي الأقل في الأجازة دي من فضلك
أشكرك على دعمك الجميل والمستمر
اجازة سعيدة
الجزء هنزل حالا
 
الجزء السابع
.
.
.
.
وقفنا الجزء اللي فات عند لما نمنا أنا وميادة في حضن بعض من غير ما نحس

صحيت الصبح على اتصال من صفية بتقول انزلوا بقا كفاية نوم

قولتلها خلاص ماشي هصحي ديدي وننزل
قفلت معاها ولقيت ميادة صحيت على صوتي وأنا بكلم أمها
صبحت عليا ببوسة وقالت إيه المزة مش قادرة تقعد من غيرك

ضحكت وقولتلها طيب قومي عشان انزل للمزة وطلعتلها لساني
قامت تجري ورايا وحضنتني وباستني وبعدين دخلنا الحمام ورا بعض

لبسنا ونزلنا لقينا صفية جهزت الفطار فعلاً ولقيت ايمان فطرت واخدت العلاج ونامت

بعد ما فطرنا وقاعدين بنشرب الشاي قولت لصفية عاوز اقول حاجة بس خايف تضربيني
ميادة ضحكت وصفية قالت تتقطع ايدي قبل ما تترفع عليك

قولتلها بعد الشر بس بردو عشان احمي نفسي من الضرب واحافظ على ايدك من القطع بعد الشر هاتي ايدك اضمن
ابتسمت وهي وميادة مش فاهمين أنا هعمل ايه

جات جنبي ومدت ايديها مسكت ايديها الاتنين وقولتلها اسمعيني وبس
قالت حاضر
قولتلها خايف اشكرك ومش لاقي كلام اشكرك بيه غير إني.... وبسرعة بوست ايديها الاتنين

ميادة اتفاجئت وحسيت إن صفية هتعيط وبدون تفكير لقيتها حضنتني وقالت بتشكرني على حبي ليكم ولا بتشكرني إني تحت رجل مرات اخويا واختي وأم بنتي وعيطت فعلاً

حضنتها وقولتلها هو مش شكر لحد غريب ده بعتبره تقدير لمجهودك وقلبك الطيب

عجبني تفكير صفية إنها فاصلة بين حبها ليا وبين الظروف اللي عايشين فيها لدرجة حتى كلمة وحشتني مش بتقولها

خرجتها من حضني وقولتلها إنتي بتعيطي عشان مطلبش منك تعمليلي قهوة بايدك

ضحكنا كلنا وقامت تعمل القهوة

لقيت رسالة من فيروز عاوزاني اتصل بيها

اتصلت بيها وكلمتها على إنها واحد صاحبي واتفقنا نتقابل بعد نص ساعة

صفية بتقولي خير رايح فين
قولتلها فيه قاعدة صلح بين اتنين زعلانين من بعض فلازم اكون موجود زي ما سمعتي كدا

قالت وماله روح حتى تغير جو البيت
ميادة قالت اقوم اجهزلك لبس
قولتلها هاتي جلابية كويسة
قالت حاضر

دخلت الحمام وظبطت نفسي ولبست ولقينا الباب بيخبط

فتحت ميادة وكان علي وفيروز
سلموا علينا وقالوا إنهم خارجين يتمشوا شوية

قولت لعلي تروح لأمك الأول وبعدين اتمشوا براحتكم
قالي آه طبعا

قولتله طيب يالا أنا كدا كدا نازل

نزلت معاهم فعلاً ووصلنا عند باب العمارة إللي فيها أم علي

وقفت كأني بتكلم معاهم وقولت لفيروز شوفي ميادة ولا صفية في البلكونة عندنا

بصت وقالت مفيش حد ادخل بسرعه
دخلنا وطلعتهم هما الأول خبطوا

فتحت منى واتفاجئت بفيروز وفرحت وسلام بالحضن طبعا ودخلت فيروز وبعدين علي وفجأة ظهرت أنا وهي اتفاجئت اوي واتكسفت لأنها كانت بشعرها وبتقول لابنها مش تقول إن عمك معاكم

قولتلها لو مصدومة أو شايفاني غريب هنزل

قالت لأ طبعا غريب إيه ده أنت أبو علي

دخلت وأنا بضحك وقفلت الباب وحطيت ايدي على كتفها وضمتها عليا وقولتلها وفيه واحدة تتكسف من ابو أبنها ولا ايه يا علي

علي وفيروز ضحكوا وقال بصراحة عنده حق يا ماما

قولتلها كويس إني مطلبتش إنك تسلمي عليا زيهم وكلنا ضحكنا جامد وقالت طيب اعملكم شاي ولا غدا ولا ايه

قولتلها لا اعملي شاي ولو جيتي بالشاي وإنتي مخبية شعرك هنزل ده أنا كنت فاكرك قرعة

ضحكت وقالت فشر ده أنا شعري طويل وحلو
قولتلها ما هو باين
قالت من غير تريقة ده منكوش عشان كنت نايمة

قولتلها طيب والشاي
ضحكت ودخلت تعمل الشاي ورجعت بالشاي ومسرحة شعرها ومفرود وفعلاً شعرها طويل وحلو بس شعر صفية أحلى

قولت احنا كدا قاعدين جنب باب الشقة وأي حد هيسمع صوتنا صح؟
علي قال آه صح

قولتله وأنا عاوز نقعد لوحدنا ومحدش يزعجنا

منى قلقت وقالت هو فيه ايه بالظبط

قولتلها بصراحة عيالنا في معاهم مشكلة
قاطعتني وقالت يا لهوي انتوا لحقتوا

قولتلها اهدي وركزي في كلامي
قالت حاضر
قولتلها أنا قولت عيالنا مقلتش بنتي وابنك
قالت آه فاهمة وهي مبتسمة بس قلقانة
قولتلها ثانياً أنا قولت معاهم مشكلة مش بينهم مشكلة
قالت يعني إيه
قولتلها يعني اطمني واهدي وعاوزين ندخل اوضة تكون بعيد
قالت مفيش غير اوضة النوم
قولتلها واطفي النور هنا كأنك مش موجوده
قالت طبعا

دخلنا الاوضة وقولتلها تعالي جنبي يا منى وجات جنبي وأنا بدأت اتكلم

قولتلها شىء جميل إن جوز بنتي يثق فيا ويطلب إني اشوف حل للمشكلة
قالت منى طبعا ده ابنك
قولتلها حلو ردك ده
قالت يعني إيه
قولتلها أنا أبوه وأبوها وإنتي أمه وأمها
هي سكتت

قولتلها من غير ما تفكري كتير يا ترى اكون طماع لو طلبت منك تثقي فيا
قالت أنا بعد ما شوفت اللي بتعمله بقيت بثق فيك فعلاً

قولتلها كويس يبقا أنا أبو إبنك ومفيش كسوف من إللي ممكن يحصل في الاوضة دي
وبحذركم كلكم اللي هنقوله هنا واللي هيحصل هنا ميخرجش من باب الاوضة

قالت منى طبعا وهي مشاكلنا هنحكيها لحد
قولتلها ولا بينا وبين نفسنا
جوا الاوضة مسموح كل حاجة إنما خرجنا من هنا ننسى يعني مثلا ممكن اشوف علي غلطان واشتمه أو اضربه متجيش فيروز هانم وهما في شقتهم وبيتناقشوا سوا وتقوله بهزار اجيب بابا يضربك
والعكس طبعا
منى قالت بعد اللي قولته ده ومش عاوزني اثق فيك ههههه ده أنا من ايدك دي لايدك دي والعيال دي طبعا

فيروز قالت يا حبيبي عمري ما ارفع صوتي على جوزي ده أنا تربية ايدك

بصيت ناحية منى وقولتلها ممكن اقلع الجلابية
قالت إنت في بيتك

قلعت الجلابية وقعدت زي ما كنت وقولت لفيروز جوزك عارف طبعا علاقتك بيا شكلها إيه
ردت فيروز قالت أنا قولتله يا حبيبي إنك علمتني كل حاجة وأي حاجة

بصيت ناحية منى وقولتلها أنا صاحبتها هي وميادة وشرحتلهم ازاي حياتهم الزوجية تكون سعيدة وايه اللي بيعجب الرجالة الطبيعية وإن مفيش عيب ولا ممنوع بين الزوجين يعني بدون احراج المفروض تكون مع جوزها كأنها في شقة دعارة وتطلع كل اللي جواها والمفروض هو بردو يعمل كدا ويشجعها وميعتبرش إن الجنس ده واجب بيعمله إنما يتمتع بيه ويخليها تتمتع عشان تعرف تمتعه

قالت منى ده الصح طبعا لو الست مخادتش راحتها مع جوزها ممكن تشوف راحتها مع غيره
قولتلها برافو عليكي وابنك يا منى بيتكسف من مراته لما تتكلم براحتها عشان تمتعه

لقيت منى عوجت شفايفها اللي هي حركة الستات لما حاجة تكون مش عجباهم وقالت اح...ييييه

ضحكت عليها وقولتلها هي احيييه حلوة بس إنتي كنتي عاوزة تقولي احا

منى ضحكت ضحكتها المعتادة وقالت بصراحة آه أصله الظاهر طالع لابوه

(طبعا تجاهلت كلمة طالع لابوه عشان مش وقتها إني أعلق عليها)

قولتلها الاوضة دي نعتبرها مخزن اسرارنا يعني تقولي هنا اللي يعجبك والكلام لينا كلنا

بصيت على فيروز فقالت أنا بتكلم براحتي المشكلة في علي وكسوفه ده حتى البوس يا ماما مش عارف يبوسني البوسة اللي اتعلمتها من بابا
منى قالت هو علمك فعلاً كل حاجة

قولتلها كنت بشرحلها واجيب فيديو يوضح الشرح واخليها تجرب مع ميادة

قالت إنت بجد مش معقول
قولتلها الناس كلها في الشارع تقول على الجنس والكلام عنه عيب ويقولوا بيعملوا قلة ادب
أنا بقا عاوز الواحد ومراته يكونوا في قمة قلة الأدب مع بعض حتى يشتموا بعض طالما الشتيمة هتمتعهم

قالت يا خيبتك يا علي مراتك تفتح النفس وإنت خايب زي أبوك

قولتلها فيروز شهوتها عالية وبتحب تتكلم براحتها وابنك بيرفض ويقولها عيب
فيروز قالت ده أنا قولتله اشتمني قالي عيب

منى قالت لأ بقا ده احا بجد

ضحكنا وقولت لفيروز اقفلي الشباك والباب عشان الاوضة تكون ضلمة شوية وانسوا إن إحنا هنا وعاوزين نسمع ونشوف واللي اقوله يا علي يتنفذ

هو خاف وقال حاضر
بصيت لمنى وقولتلها مش عاوزهم يسمعوا صوتنا يعني لو عاوزة تقولي حاجة يبقا قوليها في ودني
قالت حاضر

بدأت فيروز تحضن علي وتقوله عاوزاك تهدا خالص وتتجاوب معايا عشان نفسي اجرب حضنك على سرير ماما وبعدين بقت تحسس على خدوده وهي بتبوس بالراحة وتقول أنا بحبك يا علي وعاوزة اتمتع معاك إنت

مش مع حد غيرك انا يا حبيبي عاوزة اكتفي بيك ومسكت شفايفه تبوسه وكانت هي اللي مسيطرة وواضح إنه مكسوف فعلاً ومش عارف يبوس بس فيروز جريئة وعرفت تهيجه وبقت تقلعه وتقلع نفسها لحد ما بقوا ملط وبقت تلحس حلماته شوية وتخليه يرضع حلماتها وتقول اعصر بزازي يا علي وارضع حلماتي وهي بتلعب فى زبه ونيمته على ضهره وقعدت على زبه وضهرها لينا واكتشفت إنه مغمض عينيه لما فيروز قالت فتح عينك وبصلي يا علي وشوف مراتك وهي بتتشرمط على زبك

حسيت إن منى بدأت تهيج وأنا طبعا ايدي على كتفها حاضنها من الجنب بس مش اوي

قولتلها في ودنها إبنك مكسوف يبصلها وهي اللي مسيطرة

هي بردو قالت في ودني ده واد خايب وابتسمنا لبعض وسكتنا

فيروز شغالة شرمطة وكلام يهيج بس بتتحرك على زب جوزها بالراحة وتقول زبك حلو يا علي بس من غير روح

منى هاجت اكتر واتنهدت وعملت نفسها بتهرش في صدرها عشان تعصر بزازها وبعدين نزلت ايديها حطتها قريب من كسها وبحجة البرد حطت ايديها بين رجلها عشان تدعك كسها

أنا حسيت إنها بترتعش خفيف قولتلها إنتي بردانة أوي كدا

مش قادره تتكلم فهزت رأسها آه
فضميتها بايدي اللي على كتفها اكتر وهي استجابت وقربت وسندت رأسها على الحيط اللي ورانا وسمعنا فيروز بتقول مص شفتي اللي فوق وأنا امص شفتك اللي تحت

بصيت على منى لقيتها بتلحس شفايفها وبتعضها ومغمضة قربت من ودنها وفي نفس اللحظة حطيت ايدي على ايديها لقيتها ساقعة اوي فقولتلها في ودنها هاتي ايدك في ايدي ادفيها من البرد ده وشبكت صوابعي في صوابع ايديها وهي متجاوبة خالص وبضم ايديها وهي تضم معايا وفيروز بتقول اممممم مص شفايفي أوي واعصر بزازي عشان تدفيني من البرد ده

بصيت ناحية منى وقولتلها شوفي البت
هي بصتلي وقالت بت شاطرة مش زي الخايب ده
قولتلها وإنتي شاطرة بردو وفورا مسكت شفايفها وكأنها انهارت بعد لمسة شفايفي وبقت تضم على ايدي أوي وبقيت امص شفتها وهي تمص شفتي وفكيت ايدي من ايديها ولفيت جسمي شوية ناحيتها وحضنتها اوي وهي لفت وحضنتني وبقت تاكل في شفايفي وتتنفس بسرعة ومسكت بزها الشمال اعصره ولقيتها بتتنفس اسرع وتحضن اكتر وتبوس اجمد وبعدين مسكت ايديها وحطيتها على زبي وضميت ايديها عليه وهي ما صدقت بقت تضم عليه اوي وأنا دخلت ايدي بين رجلها وبقيت ادعك كسها من على الهدوم وهي فتحت رجلها عشان ادعك اكتر وفعلاً بقيت ادعك كسها ونزلت ابوس رقبتها وهي بتعض شفايفها عشان تكتم صوتها

حاولت ونجحت إني اطلع بزازها مع مساعدة منها وبقيت ابوس شفايفها بوس سريع وأنا بدعك حلماتها وانزل ارضع الحلمات واعصر بزازها واخد الحلمتين سوا ارضعهم وهي تلعب في شعري وتدوس على رأسي وتعض شفايفها
نزلت ايدي طلعت زبي وهي بقت تلعب فيه اكتر وتحسس عليه وتقفل أيدها عليه اوي كأنها بتقيسه وأنا رفعت هدومها ودخلت ايدي من الاندر وهي بتفتح رجليها وترفع رجلها اليمين من على الأرض عشان اطول كسها وفعلاً دخلت صباعي في كسها وهى اتجننت وبقت تاكل في شفايفي وتحضني اكتر

نزلت الاندر بتاعها وهي ساعدتني وكل شوية عينيها تروح ناحية علي وفيروز فتطمن إن ابنها مش شايف وفيروز ضهرها لينا وهي ترجع تندمج معايا وبقيت انيك كسها بصباعي أسرع وهي تدعك في زبي وبتحاول ترفع رجلها اكتر وتفتحها اكتر

شديتها ونزلت بيها على الأرض من غير ما اطلع صباعي من كسها ومن غير ما اسيب شفايفها وبعدين طلعت صباعي من كسها وركبت فوقها وأنا بمص في شفايفها وبعصر بزازها واول ما زبي لمس كسها لقيتها بتحضني اوي وبتحرك وسطها وبتاكل شفايفي وبعدين بقيت ارضع حلماتها وهي بتعض شفايفها عشان تكتم صوتها وبدأت ادخل زبي في كسها وهي لما حست بيه بيدخل كتمت نفسها لحد ما زبي دخل كله وطلعته ورزعته مرة واحدة وهي قالت اححح

فيروز من غير ما تبص قالت الشرمطة بتاعتي عجبتك يا ماما
منى ردت وقالت احح حلوة اوي يا حبيبتي

قالت فيروز بعرف اتشرمط حلو يا بابا

قولتلها المهم يكون وشك كمان باين عليه الشرمطة وبعدين فيروز قالت لجوزها عاوزاك تضرب طيزي يا حبيبي وتبعبصني وبقت تلف جسمها وهي قاعدة على زب جوزها لحد ما بقا ضهرها لجوزها ووشها ناحيتنا وقالت أضرب بقا
علي بقا يضرب طيز فيروز

فيروز بتقول اححححح يا ماما ضرب الطيز حلو مع النيك وعلي حبيبي زبه حلو

كل ده وأنا شغال نيك ومنى مش واخدة بالها إن فيروز لفت وشايفة

منى قالت اححح من رزع زبي في كسها وحاضناني

فجأة فيروز قالت احححح للدرجادي الشرمطة بتاعتي هيجتكم

قولتلها إحنا لحم ودم ومحرومين
فيروز كلمت جوزها وقالت شوفت يا حبيبي شرمطي ومنيكتي هيجت بابا وماما وإنت نايم مفيش روح للنيك عندك

علي بيحاول يقوم وفيروز قامت من عليه وقفت وعلي وقف مصدوم وفيروز حضنت جوزها وقالت غصب عنهم يا حبيبي الاتنين محرومين من سنين

علي قال كدا بردو يا ماما
منى اتفاجئت إن على واقف وشايفها
اتكسفت وخبت وشها في حضني وقالت سامحني يابني الكلام اللي بتقوله مراتك خلاني مش قادرة استحمل ولا اقاوم وفي نفس اللحظة رزعت زبي في كسها هي صرخت وقالت احححح سامحوني أنا تعبانة

فيروز بقت بتلعب فى زب جوزها بايد وبالايد التانية بتلعب فى طيزه وبتبوس رقبته وتقوله سامح ماما يا حبيبي واسمحلها تطفي نار كسها زي إنت ما بتطفي نار كسي وبتلعب في طيزه وزبه وهو متنح علينا ومن الهيجان بقا يضم طيزه على صباع فيروز وفيروز بقت تقول نيك يا بابا وطفي نار كس ماما المحروم زي زبك
وبعدين قالت زب بابا حلو يا ماما
منى عضت شفتها

فيروز بقت تبعبص جوزها اكتر وقالت ماما مكسوفة منك يا حبيبي خليها ترد عليا عشان نتعلم منهم النيك وتتعلم إنت تشرمطني ولا اخلي بابا ينيكني وينيكك وبقت تبعبص اكتر وهو قال اححح ردي عليها يا ماما
منى قالت احححح زبه جنان حلو اوي يا فيفي

فيروز قالت بجد عجب كسك
منى قالت ده جنن كسي
فيروز قالت لو إبنك معرفش ينيكني حلو زي بابا كدا هتناك أنا وهو من بابا
علي قال احححح ومنى قالت احححح يا علي
فيروز قالت قول لماما اتمتعي يا ماما ده بابا

علي من الهيجان قال
أنا قولتلها خدي زب ابو علي في كسك يا أم علي

منى صرخت وقالت احححح نيكني يا ابو علي
وحشني زبك ونيكك

وأنا بقيت ارزع وفيروز قعدت على الأرض بقت تمص زب جوزها وتبعبص طيزه وتقوله نيك بؤي يا علي وقول لبابا ينيك ماما اوي ويطفي ناره ونار كسمك

علي قال احححح وردد كلام فيروز بهيجان ومنى قالت احححح نيك جامد يا ابو علي

أنا قولت نيك بنتي حلو يا علي عشان انيك أمك حلو زيك

قال اححح حاضر يا عمو

منى قالت نيك يا علي عشان عمو ينيك ماما جامد
ماما تعبانة اوى يا حبيبي
بقت تصرخ وتقول نيك يا علي وتقول نيك يا هيما وفيروز تقول نيك يا بابا
بقيت ارزع لحد ما نزلنا أنا ومنى سوا وقومت بسرعة من عليها وجيت وقفت ورا علي وهايج من مص فيروز ولعبها في طيزه وطبطبت على كتفه وبوسته في خده وبقوله شكرا يا حبيبي إنك وافقت إن أمك تتمتع بالنيك من زبي اللي محروم من كس حلو زي كسمك

قال اححح وفيروز مسكت زبي وهي بتمص زب جوزها وشدتني وبقت تدعك زبي في طيز جوزها وهو هاج اكتر وبقا يضم طيزه على زبي فحضنته بقيت ادعك زبي في طيزه وبدعك حلماته وفيروز شغالة مص وتقوله نيك بؤي يا حبيبي عشان زب بابا ينيك طيزك وبقا يصرخ ويقول ااااه اححححح وجاب لبنه فى بؤ فيروز وهي وقفت واللبن على شفايفها وبقت تبوس شفايف جوزها وتخليه يمص شفايفها باللبن وأنا نزلت نمت جنب مني وحضنتها وهي حضنتني ورأسها على صدري وفيروز خدت علي نامت زي حماتها في حضن جوزها على السرير عشان نرتاح كلنا

نرتاح شوية ونشوف إيه رد فعل علي لما شاف أمه بتتناك فى الجزء الجاي
الطمع في جزء أو جزئين كمان خلال الأجازة بجد ناتج عن كمية المتعة اللي مالهاش حدود
أنت عملت من الإحتواء الخاص بالبطل الرئيسي للمحيطين بيه كوبري للوصول لجنس جماعي بدون حدود سواء مع ميادة وأمها أو علي وأمه وممكن الواد الجحش ده وأمه 😍 وبجد تحياتي ليك مالهاش حد زيي المتعة اللي بتقدمها ..
أتمني تفكر في موضوع جزء أو أتنين خلال الأجازة إذا سمح وقتك 🙏
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
تم اضافة الجزء السابع
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
إنت دائما مبدع كمل وجزء واحد ميكفيش
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
الطمع في جزء أو جزئين كمان خلال الأجازة بجد ناتج عن كمية المتعة اللي مالهاش حدود
أنت عملت من الإحتواء الخاص بالبطل الرئيسي للمحيطين بيه كوبري للوصول لجنس جماعي بدون حدود سواء مع ميادة وأمها أو علي وأمه وممكن الواد الجحش ده وأمه 😍 وبجد تحياتي ليك مالهاش حد زيي المتعة اللي بتقدمها ..
أتمني تفكر في موضوع جزء أو أتنين خلال الأجازة إذا سمح وقتك 🙏
أشكرك طبعا على كلامك الجميل وطمعك من النوع المقبول وطمع محبب للنفس ويفتح النفس وحاضر هحاول أشبع طمعك الجميل
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%