NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو على الخوف من الامراض الواحد مش هيخرج من بيتو اصلا
تمام لو على الأمراض كتير بس اكيد الأمراض الجنسية بيبقى علاجها صعب

• عجبني
التفاعلات: AMG.
طب ولو الست الى معاه عايزه علاقه تانيه ايه الحل ساعتها
ساعتها بقا يبقي حاجة من تلاته
1/كل واحد يعيش بطريقته اللي هتريحه و بلاش من وجع الدماغ و يرضي طبعه .
2/ يحصل تنازل من أحد الطرفين عشان يرضي الطرف التاني .
3/ الراجل اللي معاكي لو مصر علي رغبته انك تكوني ليه لوحده ميدلكيش الفرصة انك تفكري في غيره و يكون مشبعك طول الوقت لدرجة انك متقدريش علي حد بعده .
و انا عن نفسي مفضل رقم 3 و 1

• عجبني
جت عليا فتره بسبب ادمانى للجنس والمتعه كنت بعرف اكتر من راجل فى وقت واحد وفضلت على كدا تلات سنين ولما كنت بفركش مع واحد كنت بجيب غيرو
ومحدش منهم عرف انى بنام مع غيرو وانا شايفه ان طالما علاقتنا كانت متعه وبس مالوش الحق انو يعرف حاجه عن علاقاتى التانيه
ناس كتير مش هتتفق معايا فى الموضوع دا بس قبل متتكلم احب القولك ان اخدت الفكره دى منك يا راجل قبل معملها كا ست
المواضع مش هيفرق معاهم تقريبا لان علاقتهم بيكي سرير وشهوه وبس انماا لو حد زعل واتدايق هتكونى بالنسباله اكتر من مجرد sex toy

• عجبني
التفاعلات: AMG. و madmar000
ف الاول والاخر كل شخص له تفكيره الخاص و وجهة نظره ومش شايفها لقطه حلوه ان حد ينتقد تصرفات حد تاني مع العلم ان الكل بيعمل غلط بس بطرق واساليب مختلفه... المجمل ان الطبيعي محدش يستني رأي حد فيه لان ف الاخر كله كلام وبس ملوش اي لازمه.... وكمان محدش يعرف ظروف الناس التانيه... يعني انتي محدش له حاجه عندك ع ينتقدك او يقول انتي غلط

• عجبني
جت عليا فتره بسبب ادمانى للجنس والمتعه كنت بعرف اكتر من راجل فى وقت واحد وفضلت على كدا تلات سنين ولما كنت بفركش مع واحد كنت بجيب غيرو
ومحدش منهم عرف انى بنام مع غيرو وانا شايفه ان طالما علاقتنا كانت متعه وبس مالوش الحق انو يعرف حاجه عن علاقاتى التانيه
ناس كتير مش هتتفق معايا فى الموضوع دا بس قبل متتكلم احب القولك ان اخدت الفكره دى منك يا راجل قبل معملها كا ست
امشي بمبدا انت حر ما لم تضر
👍👍👍

• عجبني
طب تمام انتي خدتي الفكرة الجنسية من الراجل بس هل عملتي احتياط مثلا أن كون الست مينفعش تشيل غير جينات واحده من راجل وحد عملتي حساب للأمراض الي بتيجي بسبب تعدد جينات الرجاله الي بتنامي معاهم لا يبقا احب اقولك انتي كسك بقي متهي لي استقبال اي مرض مزمن زي ي الايدز والأمراض التانيه

• عجبني
كلنا منحب تعدد العلاقات ولكن بتوقع الستات هاقل كتير من الرجالة وباختصار معظم الرجال شراميط

• عجبني
تمام لو على الأمراض كتير بس اكيد الأمراض الجنسية بيبقى علاجها صعب
طب والحل
طب تمام انتي خدتي الفكرة الجنسية من الراجل بس هل عملتي احتياط مثلا أن كون الست مينفعش تشيل غير جينات واحده من راجل وحد عملتي حساب للأمراض الي بتيجي بسبب تعدد جينات الرجاله الي بتنامي معاهم لا يبقا احب اقولك انتي كسك بقي متهي لي استقبال اي مرض مزمن زي ي الايدز والأمراض التانيه
عارفه كل دا ومقدره العواقب

• عجبني
فتره مزيج بين المتعه والتعب والندم

• عجبني
طب والحل

بس خلي بالك المرض من دول لو جاه للست بتعتبر دي أسواء نهاية ليها نصيحه اتجوزي من حد يقدر عليكي ويكفيكي من الجنس طلما انتي شهوتك عليا اوووي كده

• عجبني
طب والحل

لو علي الخوف من الامراض اكيد فيه مطهرات بكتيريه و فطرية و مرطبات للمهبل قبل الجنس .. و الراجل مثلا ممكن يلبس كاندم لو الخوف زيادة

• عجبني
  • عجبني
وايه رأيك يا استاذه دعاء ف الراجل متعدد العلاقات ؟

• عجبني
صدقت من قالت :

الحِر إلي إيرين أحوج من إيرٍ إلي حرين ، والرحُي إلي بغلين أحوج من بغل إلي رحيين ! 🤣

من ضرورات الحب (الإخلاص ) للحبيب ، وبما إنه مفيش حب ومشاعر والعلاقات دي بتتم بدافع الشهوة والمتعة فقط ، فالمرأة في تلك الحال تحتاج لأكثر من رجل ، لأن من ضرورات المتعة التنوع والتنقل بين أحضان الرجال وأزبارهم ، لأن لكل رجل سمت مختلف عن الأخر من حيث الهيئة والشكل والبنيان الجسدي والأداء الجنسي .

• عجبني
التفاعلات: AMG. و madmar000
ملوش دعوة أنه يعرف سواء تعرفي غيره أو لا والاهم المتعه

• عجبني
اعتقد طالما مش جوزك محدش له الحق يعرف حاجه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تسمحلي انا عن نفسي لما اكون في علاقه احب ابق انا وبس لان وقت ما اكون معاك في علاقة انا معاك لوحدك انتي بتبقي جزاء مني كل مشاعري ملك ليك في اكيد لازم برود تكون كل مشاعرك ملك لي

• عجبني
تسمحلي انا عن نفسي لما اكون في علاقه احب ابق انا وبس لان وقت ما اكون معاك في علاقة انا معاك لوحدك انتي بتبقي جزاء مني كل مشاعري ملك ليك في اكيد لازم برود تكون كل مشاعرك ملك لي
انامش بدخل المشاعر فى علاقاتى الجنسيه يكفينى انى اكون مرتحالو وواثقه فيه
والى بيحاول يدخل المشاعر بينا بفركش معاه

• عجبني
انامش بدخل المشاعر فى علاقاتى الجنسيه يكفينى انى اكون مرتحالو وواثقه فيه
والى بيحاول يدخل المشاعر بينا بفركش معاه
بس المشاعر جزاء من المتعة هو انا جاي انينك وخلاص ده في دينا حته العلاقة كلها مشاعر صح ولا لاء

• عجبني
يعني مفيش وحد منهم اخد بالك ان البيت اتسكن بعده ولا قبله حته ولا الإحساس في الضيع

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%