NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ghhggjhhhj

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
السلام عليكم
عندى مشكلتين

1 حماده حجمو مش عجبنى بتاتا نشرت موضوع قبل كدا على الفيس وكلو قلى طبيعى وبتاع ومش مهم الطول المهم المفعول وعطونى كلام زى مهدئات و ملينات ناقص يلقولى خد لبوس ورب*. مش بيظلم حد وخلقنا كلنا صح وهديت موقت بس برضو مش عارف اتقبل الموضوع مهما اعمل وحاسس بالنقص فى الجزء دا خاصه انى فى صغرى ولحد دلوقتى اكلى مش احسن حاجه وكنت قليل الحركه ومدمن على التلفون وبرغم كدا مكنتش طخين ولحد دلوقتى برضو بل الناس كانت بتفكرنى رياضى ورحت الجيم فتره بس مكملتش وبسبب احساسى بالنقص فى الجزء دا معتش بهتم برياضه ولا غيرو خاصه بعد ما عرفت ان الموضوع صعب بعد البلوغ لان كنت اقدر اظبط هرومانتى وقتها
فا انا حاطط امل ان حد يفندنى من هنا فى طريقه او اى حاجه ومش عاوز حد يقلى انى طبيعى لانى مش متقبل مهما حاولت انا ٢٠ سنه وداخل على ٢١ قريب وطولى معرفش بس اكتر من 180 ومعنديش زياده فى الوزن بل فى ناس قالتها بالحرف عاوز يخس ويبقا شبهى

2 اوقات وانا لبس بنطلون الجنس خاصه الى بيبقا فى زرار نحاس او سوسته بحس بالم فى العضو كانو منمل ودا بيحصل بس مش علطول شبه نادر

وشكرا مقدما لى اللى هيحاول يفدنى كا اخ

يعنى المفروض اكتب مشكلتى فى قسم غير دا؟

روح دكتور مسالك بوليه لو لقي سبب عضوي يركب لك دعامه هيدروليكيه

دع
دعامه لى اى؟
انا بتكلم عن حجمو مش انتصابو خالص!

هو المفروض انزل المشكله قى قسم غير دا ؟ لان مفيش حد اساس

السلام عليكم
عندى مشكلتين

1 حماده حجمو مش عجبنى بتاتا نشرت موضوع قبل كدا على الفيس وكلو قلى طبيعى وبتاع ومش مهم الطول المهم المفعول وعطونى كلام زى مهدئات و ملينات ناقص يلقولى خد لبوس ورب*. مش بيظلم حد وخلقنا كلنا صح وهديت موقت بس برضو مش عارف اتقبل الموضوع مهما اعمل وحاسس بالنقص فى الجزء دا خاصه انى فى صغرى ولحد دلوقتى اكلى مش احسن حاجه وكنت قليل الحركه ومدمن على التلفون وبرغم كدا مكنتش طخين ولحد دلوقتى برضو بل الناس كانت بتفكرنى رياضى ورحت الجيم فتره بس مكملتش وبسبب احساسى بالنقص فى الجزء دا معتش بهتم برياضه ولا غيرو خاصه بعد ما عرفت ان الموضوع صعب بعد البلوغ لان كنت اقدر اظبط هرومانتى وقتها
فا انا حاطط امل ان حد يفندنى من هنا فى طريقه او اى حاجه ومش عاوز حد يقلى انى طبيعى لانى مش متقبل مهما حاولت انا ٢٠ سنه وداخل على ٢١ قريب وطولى معرفش بس اكتر من 180 ومعنديش زياده فى الوزن بل فى ناس قالتها بالحرف عاوز يخس ويبقا شبهى

2 اوقات وانا لبس بنطلون الجنس خاصه الى بيبقا فى زرار نحاس او سوسته بحس بالم فى العضو كانو منمل ودا بيحصل بس مش علطول شبه نادر

ما حجمه بالنسبه لايه
لافلام السكس يعني

الملخص المفيد.. روح لدكتور وهو هيفيدك تعمل ايه

الملخص المفيد.. روح لدكتور وهو هيفيدك تعمل ايه
صعب غير انى هكون مش حابب اعرض مشكلتى على حد لكن هغصب نفسى لكن برضو هيكون صعب لى اكتر من سبب هكون محتاج فلوس وانا حاليا فلوس شغلى مكفيانى بالعافيه دا غير انى معرفش دكتور اساسا لانى عمرى ما روحتلهم ومستحيل اسئل اهلى طبعا حتا لو دورت فى الشوارع على دكتور وشلت فلوس للكشف و**** اعلم هيطلع دكتور شاطر ولا لا دا غير ان ممكن يقولى طبيعى وانا عارف ان الحجم ممكن يكون كفاى للجواز بس انا مش متقبلو ولا عارف اشيل الموضوع من دماغى بقالى فتره طويله وصعب اشوف دكتور فسئلت هنا بحكم ان دا جروب جنسى فتوقعت ان حد هيفدنى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طالما كلام الناس هنا مش مقنع ومتناقض بالنسبالك ماتروح لدكتور انا مش فاهم مستني ايه طالما الموضوع مهم اوي بالنسبالك ومخلي نفسيتك وحشه ؟
الدكتور مش عيب على فكرة وممكن يكون علاجك سهل جدا وغالبا هو كدة فعلا بس تروح لدكتور انت مكسوف تروح ؟

ما حجمه بالنسبه لايه
لافلام السكس يعني
انا رديت بس مش عارف الرد اتحذف ولا متقبلش لى هرد تانى باختصار
لا طبعا حجمو بالنسبه لطولى وحجم جسمى وكمان انا حجمو ثابت من بدايه الاعدادى والى خلانى الاحظ انى بعمل العاده من قبل البلوغ فكنت ملاحظ حجمو وتقريبا مذادتش من وقتها او زياده لا تذكر دا غير انى نظامى فى الاكل والنوم والحركه وغيرو قبل البلوغ كان زفت وبرغم كدا مكنش عندى سمنه نهائى

انا رديت بس مش عارف الرد اتحذف ولا متقبلش لى هرد تانى باختصار
لا طبعا حجمو بالنسبه لطولى وحجم جسمى وكمان انا حجمو ثابت من بدايه الاعدادى والى خلانى الاحظ انى بعمل العاده من قبل البلوغ فكنت ملاحظ حجمو وتقريبا مذادتش من وقتها او زياده لا تذكر دا غير انى نظامى فى الاكل والنوم والحركه وغيرو قبل البلوغ كان زفت وبرغم كدا مكنش عندى سمنه نهائى
ممكن يكون طبيعي وانت مش واخد بالك

انا جيت اكتب نفس المشكله في قسم تانى مش بيتقبل يعنى لازم احذفها هنا ؟ واحذفها ازاى

اخونا المشرف مساء الفل🙋
عاوز امسح المنشور لو مش هتعب حضرتك

مشكلتك نفسية بحثة مالهاش علاقة بزبك الصراحة، عندها علاقة بتصورك لجسمك

Body dysmorphic disorder​

هذا علاجو عند اخصائي نفسي تتابع معاه و يشخصاك الحالة
مش كريمات!

السلام عليكم
عندى مشكلتين

عموما انت كل الي عندك نقص في الشخصية و كمان انا عارف ان مش دا المكن الي اكتب فيه كدا بس انت علاقةمع **** بعيييده زينا و محتاج تبدأ تبص للي اقل منك وتحمد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%