NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ثنائى الجنس

Good Devil

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
دى اول مره اشارك فيها هنا ومش هتكون اخر مره لانى تعبت من السكات والتمثيل

انا شخص حياته تبان مثاليه عندى ٢٨ سنه وشكلى كويس من عيله كويسه اجتماعياً ومحترمين وعندى عربية وخاطب عن قصة حب كبيرهوشغلى كويس وكل حاجه مظبوطه

او كنت فاكر كدا لحد اول شغل فى حياتى بعد مخلصت جيش ولانى من الصعيد اخدت سكن مع شخص سورى وكان مطلق. فى الطبيعىانا مبتدخلش فى حياة حد بس هو كان تصرفاته غريبه،بيتكلم معايا بدلع وبيميل عليا بجسمه كتير واحنا بنتكلم مع بعض وتفاصيل كتيراووى ممكن اتكلم عنها بعدين واقولها فى قصص وحدها

بس فى النهايه سألته ليه انفصل عن مراته وفهمت لان هو بنوتى ومكنش قادر يكمل ووالده هو الى غاصبه على الجواز وبعد وقت كتيروتفاصيل اكتر بقيت بنام معاه وبحس متعه كبيره وانا موجب فى العلاقه وشبه ارتبطنا لمدة ٣ شهور عملنا فيها كل حاجه زى اى راجل وستوهو كان فى ال ٣ شهور زى مراتى

وبعدها بسبب طروف اسريه عنده فى البيت مشى والتواصل بينا انقطع

وبعدها بالصدفه اجتمع مع ولد بنوتى تانى بس من بلدى وحبيته وفضلنا مرتبطين لمدة سنتين وبعدها علاقتنا انتهت بسبب ان بيته شاككفيه، سؤالنا على بعض لسى موجود بس العلاقه بينا انتهت…

وفى الاخر انا ديماً مشتت وعايش ف نار مبين حياتى المثاليه الى راسمها قدام الناس ومبين انى بدور على ولد بنوتى ارتبط بيه وده موضوعصعب لان كله عاوز وبعدها يمشى وانا مش عاوز اجيبهم وخلاص انا عاوز يكون فيه بينا علاقه اعرفه ويعرفنى ويكون فيه بينا حب.

لو حد عنده نصيحه ياريت يقدمهالى…

• عجبني
  • حبيته
  • محزن
التفاعلات: Fer3on egy, karama, أموت فى الجنس و 13 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%