NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جت عليا فتره بسبب ادمانى للجنس والمتعه كنت بعرف اكتر من راجل فى وقت واحد وفضلت على كدا تلات سنين ولما كنت بفركش مع واحد كنت بجيب غيرو
ومحدش منهم عرف انى بنام مع غيرو وانا شايفه ان طالما علاقتنا كانت متعه وبس مالوش الحق انو يعرف حاجه عن علاقاتى التانيه
ناس كتير مش هتتفق معايا فى الموضوع دا بس قبل متتكلم احب القولك ان اخدت الفكره دى منك يا راجل قبل معملها كا ست
بصى هو لو انتى متجوزه ف انا مش معاكي سواء انتى او الراجل رغم انى راجل برضوا بس مش مع الخيانه ومبطيقهاش انما بو مش متجوزه ف دا غالبا بسبب ظروف حياتك والى شوفتيه ومشيتى وراه ف الاول خالص وعجبك ومقترديش تبعد. ف كملتى وفضل الموضوع بتطور لحد كدا وحلها عشان ترجعى طبيعيه سهل بس متعب حبتين

• عجبني
التفاعلات: AMG. و مدام دعاء
جت عليا فتره بسبب ادمانى للجنس والمتعه كنت بعرف اكتر من راجل فى وقت واحد وفضلت على كدا تلات سنين ولما كنت بفركش مع واحد كنت بجيب غيرو
ومحدش منهم عرف انى بنام مع غيرو وانا شايفه ان طالما علاقتنا كانت متعه وبس مالوش الحق انو يعرف حاجه عن علاقاتى التانيه
ناس كتير مش هتتفق معايا فى الموضوع دا بس قبل متتكلم احب القولك ان اخدت الفكره دى منك يا راجل قبل معملها كا ست
ممكن نبقا اصحاب

• عجبني
التفاعلات: AMG.
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: معتز مروان، حنفي الونش و AMG.
اوقات كتير كنت بحب الهيجان والقوة في عرض مواضيعك لكن الموضوع ده جلى منك اصل بصراحة صور العلاقة الى شيء مقزز يعني انت بالنسبة لهم ..... لا يعبأ بك ايا منهم ولا يهتم بك ولا يريد ان يعرف من انت ولا بمن تلتقين ولا من تجامعين معه او بعده ياتي فيبول ويمضي وكذلك انت فاتحة رجولك للي يعبر سبيل بس بمفتاح ماسكاه بيدك بتتحكمي فيمن يدخل يقضي حاجة وتظنين انك بمزاجك هل تظنين انك هكذا تنتقمين من الرجل وتفعلين مثله انت اسأت لنفسك ولم تكوني رجلا بل كنت انثى اقنعت نفسها بانها تملك القبول والرفض وفي الحقيقة هي ... وكنتي بتحسي بايه وانت في علاقات متكررة واحد يمشي الثاني يدخل اللي بعده وهل في العلاقة كنتي بتقولي لهم كلام حب والا الجنس مجرد وكلام اباحي وفقط وهم هل قالوا لك كلام حب ولو قالوه هل كنتي تشعرين به ام تفكرين في حجم وقوة التالي بصراحة بوست غريب مش كل شطحات الانسان تصلح للبوح كل منا له هفواته وشطحاته سواء نفذها ام توقفت عند خياله خاصة هنا في المنتدى بما اتاح من حريات مجنونة هي سبب دخولنا هنا لكن ان تعترفي بانك كنت بتنامي منتظرة اللي عليه الدور او تنتقلي بين احضان الرجال من هذا لذا هل تعرفين ان من يكون بحضنك ويمضي و وهو لا يفكر فيكي ولا فيمن تلتقين به انت ماذا تعنين له و ماذا يعتبرك ؟ اعتذر بشده عن حده كلامي واسحبه انا دايقك او وجدت ان لا حق لي فيه تحياتي

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: adel adel, نفرتيتي اللبوة, AMG. و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنا بنتلكم ف الموضوع دا احنا امبارح😂😂😂

• عجبني
اوقات كتير كنت بحب الهيجان والقوة في عرض مواضيعك لكن الموضوع ده جلى منك اصل بصراحة صور العلاقة الى شيء مقزز يعني انت بالنسبة لهم ..... لا يعبأ بك ايا منهم ولا يهتم بك ولا يريد ان يعرف من انت ولا بمن تلتقين ولا من تجامعين معه او بعده ياتي فيبول ويمضي وكذلك انت فاتحة رجولك للي يعبر سبيل بس بمفتاح ماسكاه بيدك بتتحكمي فيمن يدخل يقضي حاجة وتظنين انك بمزاجك هل تظنين انك هكذا تنتقمين من الرجل وتفعلين مثله انت اسأت لنفسك ولم تكوني رجلا بل كنت انثى اقنعت نفسها بانها تملك القبول والرفض وفي الحقيقة هي ... وكنتي بتحسي بايه وانت في علاقات متكررة واحد يمشي الثاني يدخل اللي بعده وهل في العلاقة كنتي بتقولي لهم كلام حب والا الجنس مجرد وكلام اباحي وفقط وهم هل قالوا لك كلام حب ولو قالوه هل كنتي تشعرين به ام تفكرين في حجم وقوة التالي بصراحة بوست غريب مش كل شطحات الانسان تصلح للبوح كل منا له هفواته وشطحاته سواء نفذها ام توقفت عند خياله خاصة هنا في المنتدى بما اتاح من حريات مجنونة هي سبب دخولنا هنا لكن ان تعترفي بانك كنت بتنامي منتظرة اللي عليه الدور او تنتقلي بين احضان الرجال من هذا لذا هل تعرفين ان من يكون بحضنك ويمضي و وهو لا يفكر فيكي ولا فيمن تلتقين به انت ماذا تعنين له و ماذا يعتبرك ؟ اعتذر بشده عن حده كلامي واسحبه انا دايقك او وجدت ان لا حق لي فيه تحياتي
طب ازاي عجبك ازاي كلامي ده

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: madmar000 و AMG.
طلاما هي علاقة متعة فيبقى محدش ليه دعوة بعلاقات التاني

• عجبني
كلامك صحيح وعجبنى ايه المشكله
مفيش مشكلة انت المشكلة ذاتها ازاي ده كلام صح يعني اقنعك وازاي عجبك عموما انت بتقولي انها فترة فاتت يبقى جايز عجبك دلوقت مع تغير الخبرات

عمري ماعرفت وحده وكانت تعرف عليا حد تاني الا اللي كانو غصب عنهم يعني متجوزين والباقي ميعرفوش حد غيري لاسباب تانيه زي الكتمان والسريه

معاكى حق مدام العلاقه غرضها متعة بس يبقى معاكى حق وحتى لو حد عرف ملوش حق يلومك او يعاتبك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: MADAM SOSO و صديق.مراتك
كنتي بتفركشي ليه؟
وكم رجل عرفتي في حياتك؟
مش بحسي بحنين لاي واحد فيهم؟
اكثر فرق في السن بينك وبين الي عملتي معاه علاقه الاصغر والأكبر؟
بتحسي بندم؟

مره زمان طلبتي الفيس بتاعي واتكلمنا مرتين بس كانو للاسف يا بتكوني انتي موجوده وانا مش موجود او العكس 🤦😂

انا كنت بنيك وحده وهي فرسة ولما عرفت انها شرموطة سبتها مع ان جسمها مفيش منه اتنين
والراجل اللي بيدخل اكتر من علاقة في نفس الوقت بيكون اسمه ايه؟

• عجبني
التفاعلات: مكيانيكي حريم
المعامله بالمثل زى ما يعرف غيرك اعرفي غيره وكلو بالآخر بيحط لمصلحه الكس والنيك

• بيضحكني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
  • عجبني
التفاعلات: مكيانيكي حريم
  • عجبني
طالما مفيش حاجه بتربطكو غير المتعه يبقي ملوش عندك حاجه انك تعرفي راجل غيرو وتتمتعي معاه متعه مختلفه

والراجل اللي بيدخل اكتر من علاقة في نفس الوقت بيكون اسمه ايه؟
بصراحة بيكون زيها لكن فيه معلومة طبية الراجل مش بينقل العدوى زي الست وده بدليل ان الشرع حلل ليه اربعة ولو كان بينقل العدوى كان موتهم بسرعة ههههه

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%