NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش اقسام مظلومة التفاعل والحقوق مننا 🤷🤷

لا اكتر قسم مظلوم القصص والصور مفيش غير قسم الدياثة اللى كلة كدب فى كدب وكلة بيضحك على بعضة فية بس انما باقى اقسام الصور مضروب ادخلى قسم صور اجنبى او عربى هما كام عضو بس مفيش غيرهم اللى بينزل مواضيع وبيرد على مواضيع ونب مشاهدات خيالية على الفاضى
اوكي عندك حق. يبقي ناخدهم حاجة حاجة. عشان الدنيا متسحش مننا. نبداء بالقصص الدنيا تمام والحل نفع. نطبقة علي الاقسام الاخرى مكنش نشوف غيرة لاكن منعممش الكل ولسة اقتراحات

• عجبني
التفاعلات: 𝔸𝔹𝕆ℕ𝔸ℕ𝔸
اوكي عندك حق. يبقي ناخدهم حاجة حاجة. عشان الدنيا متسحش مننا. نبداء بالقصص الدنيا تمام والحل نفع. نطبقة علي الاقسام الاخرى مكنش نشوف غيرة لاكن منعممش الكل ولسة اقتراحات
اذا كان كدة ماشى

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و boda123
  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • عجبني
صدقني دة كل غرضي من البوست 🤷🤷

وفعلا مجهود كتير اوي مهدور بسبب قلة التشجيع مننا 🤷🤷

انا عاملة البوست اولا توعية ثانيا رد ولو جزء من حقهم عليا 💖💖
بحسك موركيش حاجه غير انك تتفعلي مع المنتدا والناس الي فيه حسك وحدنيه كدا كفو ليكي علي رايك وتعونك مع الاخرين

• عجبني
مش عارفة إن كان موضوع البوست مخالف او لاء بس حاسة أنة واجب عليا اتكلم عن النقطة دي بصراحة....
وهي قسم القصص وهو من وجهة نظري أهم وأعظم قسم في المنتدي ومع الأسف مش واخد حقة في التفاعل مننا ...
حتي الناس الي بتدخل تقراء القصة مش بيعمل ولو كومنت يشجع بة الكاتب علي الاستمرار. ..
وفعلا ملاحظة أن النقطة دي سببت في فتور ونفور أعظم كاتبي القصص مننا وخسرنا أعمالهم بصراحة...
كلامي دة مش هاخد علية حاجة ولا محتاجة حاجة من حد ولا منتظرة حاجة من وراة وكلكم عارفين أن شفافة أمام الجميع ولكن ...
فعلا انا لاحظت نقطة قلة التفاعل حتي من الناس الي دائمة القراء هناك وبشوف دة في كمية المشاهدات تحت القصص. وللاسف مفيش حتي ثمن الناس دي بتشارك كما قولت سابق ولو بكومنت واحد 🤦
اصدقائي الي يهمهم ولو كلمة من واحدة زيكم في مسابقة فيها ناس كاتبة قصص لهم هناك وفعلا من اجمل القصص تناسب جميع الميول ...
المطلوب ادخل القي نظرة وشجعهم علي المزيد عشان فعلا كفاية علينا الكتاب الي خسرناهم بسبب قلة التشجيع 🙏🙏

ودة للينك المسابقة 👇

ملحوظة: انا صاحبة قصة. وصاحبة اعلي رتش هناك لكن الفضل لاصحابي لكن في أصدقاء لي في المسابقة فعلا قصصهم مظلومة في قلة التفاعل وعاملة البوست دة عشانهم وربنا العالم مش عشاني وزي ما قولت سابق قصتي اعلي تفاعل يعني لميش مصلحة غير اننا نشجع مجهود الآخرين

# شكرا لكم بجد 🙏🙏
معاك حق

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و رجل كتوم
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و juba4
مش عارفة إن كان موضوع البوست مخالف او لاء بس حاسة أنة واجب عليا اتكلم عن النقطة دي بصراحة....
وهي قسم القصص وهو من وجهة نظري أهم وأعظم قسم في المنتدي ومع الأسف مش واخد حقة في التفاعل مننا ...
حتي الناس الي بتدخل تقراء القصة مش بيعمل ولو كومنت يشجع بة الكاتب علي الاستمرار. ..
وفعلا ملاحظة أن النقطة دي سببت في فتور ونفور أعظم كاتبي القصص مننا وخسرنا أعمالهم بصراحة...
كلامي دة مش هاخد علية حاجة ولا محتاجة حاجة من حد ولا منتظرة حاجة من وراة وكلكم عارفين أن شفافة أمام الجميع ولكن ...
فعلا انا لاحظت نقطة قلة التفاعل حتي من الناس الي دائمة القراء هناك وبشوف دة في كمية المشاهدات تحت القصص. وللاسف مفيش حتي ثمن الناس دي بتشارك كما قولت سابق ولو بكومنت واحد 🤦
اصدقائي الي يهمهم ولو كلمة من واحدة زيكم في مسابقة فيها ناس كاتبة قصص لهم هناك وفعلا من اجمل القصص تناسب جميع الميول ...
المطلوب ادخل القي نظرة وشجعهم علي المزيد عشان فعلا كفاية علينا الكتاب الي خسرناهم بسبب قلة التشجيع 🙏🙏

ودة للينك المسابقة 👇

ملحوظة: انا صاحبة قصة. وصاحبة اعلي رتش هناك لكن الفضل لاصحابي لكن في أصدقاء لي في المسابقة فعلا قصصهم مظلومة في قلة التفاعل وعاملة البوست دة عشانهم وربنا العالم مش عشاني وزي ما قولت سابق قصتي اعلي تفاعل يعني لميش مصلحة غير اننا نشجع مجهود الآخرين

# شكرا لكم بجد 🙏🙏
فعلا أنا سبت المنتدي ومكملتش الروايا لان مفيش تفاعل عليها معي أن نسبة المشاهدة كانت بتوصل لي 60 و70 في اليوم

• عجبني
انا مـِْن عشاق القصص وبالذات المخارم
وفيه ناس اسلوبهم حلوو اووي
وبتمني تستمر وتكتر كمان ويكون فِيَھ تنوع وشد اكتر ف احداثه
وفيه ملحوظه برضو
فِيَھ قصص عاديه اتمني تتحسن وتكون فِيَھ جو مـِْن التسخين ف الاحداث وترتيب للاحداث
وكمان المحارم الامهات ياريت

• عجبني
فعلاً عندك حق 👌👌👏👏
نقطة مهمة احييكي 🤝

• أتفق
فين قصتك؟

• عجبني
@BٍِASM17 اسطورة القصص
استاذ باسم امكن اول مرة اكلمك شخصي ولو بمنشن عقيم مني. .. بس في اقتراح هنا عجبني بصراحة وقولت امكن يكون سبب في تغير ولو جزء بسيط للمشكة. صاحب الاقتراح واضح
ورجاء اقراء موضوع البوست. ولو حصل اقتراح تاني اكيد نحبكم تتشاركو معانا الرأي 🤷🤷🤷
بالطبع قسم القصص هو عروس المنتدي، والقارئ متلهف ويحث الكاتب للأنتاج

لكن 98% منهم بخيل أو خجول أو متكبر ليضع نقد أو أطراء لقصة أعجبته

خاصة قصص المسابقة التي هي المدرسة الحقيقية لرفع مستوي الكتابة

ووعدت القارئ ذاته بجوائز لأفضل ناقد والأكثر تفاعل وصاحب الرؤية الذي يغير مسار القصة

ومع ذلك ستجدي قصص أنا فقط من يعلق عليها مع تمنياتي بالفوز للجميع

• أتفق
  • عجبني
كما أن الكاتب أحيانا يفقد الحماس للكتابة أو إكمالها، أحيانا يفقد القارئ الحماس للقراءة.
كنت عادة أقرأ القصص أو على الأقل أولها إن لم يعجبني إكمالها وأعلق عليها مبينا ما أعجبني وما لم يعجبني فيها، لكن منذ أشهر وأنا لا أجد في نفسي الحماس أن أقرأ أي شيء.

لا يوجد حل لذلك. المفروض أن يكتب الكاتب لأنه يستمتع بذلك لا لأنه يستمتع بالمديح والإعجاب.

• أتفق
بالطبع قسم القصص هو عروس المنتدي، والقارئ متلهف ويحث الكاتب للأنتاج

لكن 98% منهم بخيل أو خجول أو متكبر ليضع نقد أو أطراء لقصة أعجبته

خاصة قصص المسابقة التي هي المدرسة الحقيقية لرفع مستوي الكتابة

ووعدت القارئ ذاته بجوائز لأفضل ناقد والأكثر تفاعل وصاحب الرؤية الذي يغير مسار القصة

ومع ذلك ستجدي قصص أنا فقط من يعلق عليها مع تمنياتي بالفوز للجميع
صدقني السبب الوحيد للبوست النقطة دي بالاخص ....
وفي حلول مقترحة ممكن فعلا لو اتطبقت تجيب نتيجة ارجوا النظر لها بعين الاعتبار 🤷🤷

كما أن الكاتب أحيانا يفقد الحماس للكتابة أو إكمالها، أحيانا يفقد القارئ الحماس للقراءة.
كنت عادة أقرأ القصص أو على الأقل أولها إن لم يعجبني إكمالها وأعلق عليها مبينا ما أعجبني وما لم يعجبني فيها، لكن منذ أشهر وأنا لا أجد في نفسي الحماس أن أقرأ أي شيء.

لا يوجد حل لذلك. المفروض أن يكتب الكاتب لأنه يستمتع بذلك لا لأنه يستمتع بالمديح والإعجاب.
كل حاجة هتتصلح وهيرجع التفاعل زي ما كان واحسن. املي كبير في النقطة دي بصراحة 🙏🙏🙏
وانا قولت اعمل الي عليا ولو ببوست توعية ☕☕🌿🌿

• عجبني
التفاعلات: البلبل الأزرق
فين قصتك؟
ادخل اللينك الي في البوست بتاع المسابقة قصتي. من ضمن الموجودين. وصدقني هي أقلهم قيمة امما الباقي. وفعلا في قصص اروع منها هناك 🙏🙏

• حبيته
التفاعلات: ميزو👅
فعلاً عندك حق 👌👌👏👏
نقطة مهمة احييكي 🤝
ميرسي يا لايف ☕☕🌿🌿

بليز ساعدوني في حل النقطة دي. انتم ليكم شعبية وفي ناس بتسمع أراكم بجد وبتعمل بيها 🌹🌹

• أتفق
التفاعلات: Life selector
فعلا أنا سبت المنتدي ومكملتش الروايا لان مفيش تفاعل عليها معي أن نسبة المشاهدة كانت بتوصل لي 60 و70 في اليوم
معلش كل حاجة هترجع زي الاول وافضل كمان ☕☕🌿🌿

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%