NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه بجد مكنتش متخيل التفاعل دة

نــــــور69

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
هاي يا جماعة انه اسمي نور كنت بدخل المنتدي دة من زمان اوي و كنت بحب اقراء القصص الي فيه جدا لحد لما قريب اخدت خطوة اني احاول اكتب قصه و كدة و مكنتش متستني منها نجاح كبير ولا اي حاجة لاكن حصل عكس المتوقع ، القصه عجبت ناس كتير و التفاعل عليها حلو اوي و كمان تعليقات الناس الحلوه و دعمهم خلاني اكمل فيها لحد ما دخلت النهارده لقيتها مثبته ، حسيت باحساس حلوة اوي بجد و بجد انا فرحان و شكرا ليكم يا احلي منتدي و لكل الناس الي دعموني ♥️♥️

القصه اسمها تحققت كل احلامي في قصص سكس التحرر والخيانة ودياثه لالي حابب يقرأها 🤍

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Kimo119, فحل حريمك ياعرص, Egyptian walfe و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هاي يا جماعة انه اسمي نور كنت بدخل المنتدي دة من زمان اوي و كنت بحب اقراء القصص الي فيه جدا لحد لما قريب اخدت خطوة اني احاول اكتب قصه و كدة و مكنتش متستني منها نجاح كبير ولا اي حاجة لاكن حصل عكس المتوقع ، القصه عجبت ناس كتير و التفاعل عليها حلو اوي و كمان تعليقات الناس الحلوه و دعمهم خلاني اكمل فيها لحد ما دخلت النهارده لقيتها مثبته ، حسيت باحساس حلوة اوي بجد و بجد انا فرحان و شكرا ليكم يا احلي منتدي و لكل الناس الي دعموني ♥️♥️

القصه اسمها تحققت كل احلامي في قصص سكس التحرر والخيانة ودياثه لالي حابب يقرأها 🤍
عاش كملي انتي بس نزول اجزاء بنتظام

• حبيته
التفاعلات: نــــــور69

منورانا وشرف لينا وجودك
Keep going ❤️🥰

• حبيته
التفاعلات: نــــــور69
علشان القصة جامدة اوي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%