NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش اقسام مظلومة التفاعل والحقوق مننا 🤷🤷

مجنونة مطرقعة

👹 ذاهبه إلى الجحيم 👹
العضوية الذهبيه
كاتب متميز
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
مشرف سابق
ناشر صور
مبدع
ناشر مجلة
توجه جنسي
انجذب للذكور
مش عارفة إن كان موضوع البوست مخالف او لاء بس حاسة أنة واجب عليا اتكلم عن النقطة دي بصراحة....
وهي قسم القصص وهو من وجهة نظري أهم وأعظم قسم في المنتدي ومع الأسف مش واخد حقة في التفاعل مننا ...
حتي الناس الي بتدخل تقراء القصة مش بيعمل ولو كومنت يشجع بة الكاتب علي الاستمرار. ..
وفعلا ملاحظة أن النقطة دي سببت في فتور ونفور أعظم كاتبي القصص مننا وخسرنا أعمالهم بصراحة...
كلامي دة مش هاخد علية حاجة ولا محتاجة حاجة من حد ولا منتظرة حاجة من وراة وكلكم عارفين أن شفافة أمام الجميع ولكن ...
فعلا انا لاحظت نقطة قلة التفاعل حتي من الناس الي دائمة القراء هناك وبشوف دة في كمية المشاهدات تحت القصص. وللاسف مفيش حتي ثمن الناس دي بتشارك كما قولت سابق ولو بكومنت واحد 🤦
اصدقائي الي يهمهم ولو كلمة من واحدة زيكم في مسابقة فيها ناس كاتبة قصص لهم هناك وفعلا من اجمل القصص تناسب جميع الميول ...
المطلوب ادخل القي نظرة وشجعهم علي المزيد عشان فعلا كفاية علينا الكتاب الي خسرناهم بسبب قلة التشجيع 🙏🙏

ودة للينك المسابقة 👇

ملحوظة: انا صاحبة قصة. وصاحبة اعلي رتش هناك لكن الفضل لاصحابي لكن في أصدقاء لي في المسابقة فعلا قصصهم مظلومة في قلة التفاعل وعاملة البوست دة عشانهم وربنا العالم مش عشاني وزي ما قولت سابق قصتي اعلي تفاعل يعني لميش مصلحة غير اننا نشجع مجهود الآخرين

# شكرا لكم بجد 🙏🙏

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: 🧿 R3D, مكيانيكي حريم, صعيدي راقي و 19 آخرين
في اقتراح للكتاب يكتبوا في اول سطر اتفاعل علي القصة عشان تكمل ممكن يتفاعلوا عليها

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: البوب الكبير اوي، مرحب و مجنونة مطرقعة
في اقتراح للكتاب يكتبوا في اول سطر اتفاعل علي القصة عشان تكمل ممكن يتفاعلوا عليها
للاسف مش مقياس. وانت كا قارء هتقفش لو شوفت الكلام دة في وشك اول ما تفتح القصة

• عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد و boda123
للاسف مش مقياس. وانت كا قارء هتقفش لو شوفت الكلام دة في وشك اول ما تفتح القصة
طيب في اخر القصة بس يعمل كدا عادي حقه لان التفاعل بيدي شعور كشكر ليك وحقه يطلبه

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
طيب في اخر القصة بس يعمل كدا عادي حقه لان التفاعل بيدي شعور كشكر ليك وحقه يطلبه
يا صديق الكاتب بيعمل توعية كتير وفعلا احنا وانا أولكم فعلا مقصرين في حقهم فعلا 🤷🤷

• عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد
مش عارفة إن كان موضوع البوست مخالف او لاء بس حاسة أنة واجب عليا اتكلم عن النقطة دي بصراحة....
وهي قسم القصص وهو من وجهة نظري أهم وأعظم قسم في المنتدي ومع الأسف مش واخد حقة في التفاعل مننا ...
حتي الناس الي بتدخل تقراء القصة مش بيعمل ولو كومنت يشجع بة الكاتب علي الاستمرار. ..
وفعلا ملاحظة أن النقطة دي سببت في فتور ونفور أعظم كاتبي القصص مننا وخسرنا أعمالهم بصراحة...
كلامي دة مش هاخد علية حاجة ولا محتاجة حاجة من حد ولا منتظرة حاجة من وراة وكلكم عارفين أن شفافة أمام الجميع ولكن ...
فعلا انا لاحظت نقطة قلة التفاعل حتي من الناس الي دائمة القراء هناك وبشوف دة في كمية المشاهدات تحت القصص. وللاسف مفيش حتي ثمن الناس دي بتشارك كما قولت سابق ولو بكومنت واحد 🤦
اصدقائي الي يهمهم ولو كلمة من واحدة زيكم في مسابقة فيها ناس كاتبة قصص لهم هناك وفعلا من اجمل القصص تناسب جميع الميول ...
المطلوب ادخل القي نظرة وشجعهم علي المزيد عشان فعلا كفاية علينا الكتاب الي خسرناهم بسبب قلة التشجيع 🙏🙏

ودة للينك المسابقة 👇

ملحوظة: انا صاحبة قصة. وصاحبة اعلي رتش هناك لكن الفضل لاصحابي لكن في أصدقاء لي في المسابقة فعلا قصصهم مظلومة في قلة التفاعل وعاملة البوست دة عشانهم وربنا العالم مش عشاني وزي ما قولت سابق قصتي اعلي تفاعل يعني لميش مصلحة غير اننا نشجع مجهود الآخرين

# شكرا لكم بجد 🙏🙏
كلام صحيح
على الاقل يعمل تقدير للي تعب وكتب ونشر
مش تجي تستمتع وتريح بالك وتروح بدون ما تقول حتى شكرآ

• أتفق
كلام صحيح
على الاقل يعمل تقدير للي تعب وكتب ونشر
مش تجي تستمتع وتريح بالك وتروح بدون ما تقول حتى شكرآ
صدقني دة كل غرضي من البوست 🤷🤷

وفعلا مجهود كتير اوي مهدور بسبب قلة التشجيع مننا 🤷🤷

انا عاملة البوست اولا توعية ثانيا رد ولو جزء من حقهم عليا 💖💖

• عجبني
التفاعلات: كريم سعد مكرم
صدقني دة كل غرضي من البوست 🤷🤷

وفعلا مجهود كتير اوي مهدور بسبب قلة التشجيع مننا 🤷🤷

انا عاملة البوست اولا توعية ثانيا رد ولو جزء من حقهم عليا 💖💖
احييكي

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علي اية بس دة واجب. ويا ريت فعلا وبتمني ان حد يسمع ولو كلمة مني واكون سبب في تغير ولو جزء بسيط
التغيير حصل
لانه بصراحه انا من الناس اللي بتقرا او تحمل وتمشي .. بس كلامك صحيح لان تصرفي هذا غير لائق فعلآ في حق كل من بينشر ويتعب

• أتفق
عندك حق فعلا

• أتفق
التغيير حصل
لانه بصراحه انا من الناس اللي بتقرا او تحمل وتمشي .. بس كلامك صحيح لان تصرفي هذا غير لائق فعلآ في حق كل من بينشر ويتعب
كلامك دة افضل حاجة حسيتها في اليوم كلة حسيت اني عملت حاجة مفيدة فئة تصدق.
شكرا بجد 🙏😍😍

• عجبني
قلة التفاعل فى جميع الاقسام والمشكلة الواحد بيشوف ارقام مشاهدات غريبة ومع ذلك بدون تفاعل وموضوع يدعو للنقاش فعلا
وانا بقتراح على ادارة المنتدى غلق المواضيع وعدم عرضها الا بعد وضع رد فى الموضوع لذيادة التفاعل فى المنتدى وتحفيذنا على نشر المواضيع بنطاق اوسع

@دكتور نسوانجي

@أمنيه رشدى

• عجبني
والنتيجة يا صديقي
النتيجه ان خدت بالى بعد كده ان اى قصه اقراها اقول رأى لصاحبها فى كومنت و ده هيشجعه انه يكمل لان خدت بالى ان فى ناس كتير بتكتب بس مبيكملش كنت مستغرب دلوقتى عرفت ليه

• أتفق
قلة التفاعل فى جميع الاقسام والمشكلة الواحد بيشوف ارقام مشاهدات غريبة ومع ذلك بدون تفاعل وموضوع يدعو للنقاش فعلا
وانا بقتراح على ادارة المنتدى غلق المواضيع وعدم عرضها الا بعد وضع رد فى الموضوع لذيادة التفاعل فى المنتدى وتحفيذنا على نشر المواضيع بنطاق اوسع

@دكتور نسوانجي

@أمنيه رشدى

مع احترامي الكامل مش حل للمشكلة كدة اقسام هتموت لو عملنا كدة خاصة الاقسام الي ليها ناس معينة والباقي زوار زي القصص

• عجبني
التفاعلات: 𝔸𝔹𝕆ℕ𝔸ℕ𝔸
  • أتفق
مع احترامي الكامل مش حل للمشكلة كدة اقسام هتموت لو عملنا كدة خاصة الاقسام الي ليها ناس معينة والباقي زوار زي القصص
ماهو مافيش حلول غير كدة وللاسف ناس كتير بطلت تنشر مواضيع بسبب قلة التفاعل

• أتفق
النتيجه ان خدت بالى بعد كده ان اى قصه اقراها اقول رأى لصاحبها فى كومنت و ده هيشجعه انه يكمل لان خدت بالى ان فى ناس كتير بتكتب بس مبيكملش كنت مستغرب دلوقتى عرفت ليه
وربنا دة غرض البوست وبتمني اوي من قلبي انكم كلكم تعملو كدة نشجع كاتبي القصص بالاخص عشان فعلا بيتعبوا وبيقدموا مجهود جبار عشان القصة تتطلع بمستواي احترافي ومش بس الكاتب الي بيتعب لاء دة في الناقد الفني. والإشراف. وطاقم الإدارة. لليلة كبيرة عشان القصة تطلع كدة 🤷🤷🤷

• عجبني
التفاعلات: Inbox
ماهو مافيش حلول غير كدة وللاسف ناس كتير بطلت تنشر مواضيع بسبب قلة التفاعل
ودى سبب البوست وربنا 🤷🤷🤷
واهو بعمل توعية امكن حد يسمع ولكن

لو قفلنا المواضيع. القارء ازاي هيقولك رائية قبل القراءة 🤷🤷🤷

• عجبني
التفاعلات: 𝔸𝔹𝕆ℕ𝔸ℕ𝔸

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%