NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش اقسام مظلومة التفاعل والحقوق مننا 🤷🤷

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
هو كل اللي بيخش بيبقا همو يخش يريح نفسوا وخلاص مش داخل يقعد ويقرا وخلاص
مش شرط في ناس غاوية قصص فعلا بس مشكلتهم في كلمتين تشجيع للكاتب

• حبيته
التفاعلات: شخص مجهول الهوية
عشان مش معروفين زي م انتي معروفه انا بتكلم ان الناس الي معروفه هنا كتبت قصص كتير هيخش يتفاعل معاها واكيد هيشوف القصص المنافسه ليها ف التفاعل ممكن يرجع
خلاص إبداء بنفسك منتظرة قصة منك 😁😁

• أتفق
ممكن بعد جزء او اثنين الاداره تجبر القاراء على التفاعل لتكمله باقي الاجزاء من القصه
فكرة حلوة وممكن تمشى على جميع الاقسام مشاهدة عنوان الموضوع وباقى الموضوع بعد وضع الرد احييك على الفكرة دى (y)👏

• أتفق
انا عن نفسي اما بلاقي قصه حلوه واندمج فيخا بشكر الكاتب عليها
دة واجب عليك وعلينا كلنا. ...... يا ريت الكل ذيك كان زمانا الكتاب مش ملاحقين علي القصص

فكرة حلوة وممكن تمشى على جميع الاقسام مشاهدة عنوان الموضوع وباقى الموضوع بعد وضع الرد احييك على الفكرة دى (y)👏
انا عملت بيها منشن للإدارة والأستاذ باسم مشرف القصص امكن يسمعوا بيها

• عجبني
التفاعلات: 𝔸𝔹𝕆ℕ𝔸ℕ𝔸
دة واجب عليك وعلينا كلنا. ...... يا ريت الكل ذيك كان زمانا الكتاب مش ملاحقين علي القصص
اه و**** لاكن لو كلوا قرا القصه وكبر دماغوا محدش هيكت عشان مش هيلاقي تشجيع

• عجبني
التفاعلات: 𝔸𝔹𝕆ℕ𝔸ℕ𝔸 و مجنونة مطرقعة
  • عجبني
  • عجبني
خلف الستار دائما المفاجأت. المهم شوفت رودي الانسانة مش الافتراضية معاكم 🤷🤷
اتمنا لك السعاده فعلآ كلام صادق وبكل عفويه اتمنا لك السعاده .. راي وحبيت اني اقوله مش هو تملق عشان اتقرب ولا لرغبه جسديه
وانما موظوعات جميله معبره عن انسان سواء كنتي انثئ او ذكر ... لا يهمني لاني بصراحه هربت من الصداقات الحقيقيه واكتفيت بالصداقات الوهميه التي لا يوجد فيها لا صوت ولا صوره ( مواقع التواصل الاجتماعي )
واعتذر عن الاطاله واظن اني بدئت اسرد مشاعر تخصني والناس في غنا عنها
تصبحي على خير

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صح ودا فى كل الاقسام مش القصص بس
كل الاقسام صعب. كفاية قسم القصص هو الوحيد المظلوب وبس. عندك الصور واخدة حقها.
الدياثة. ياخرابي ولعة. القسم العام ماشي الحال في ناس كويسة كتير وليهم مواضع ماشية

• عجبني
التفاعلات: 𝔸𝔹𝕆ℕ𝔸ℕ𝔸
  • عجبني
اتمنا لك السعاده فعلآ كلام صادق وبكل عفويه اتمنا لك السعاده .. راي وحبيت اني اقوله مش هو تملق عشان اتقرب ولا لرغبه جسديه
وانما موظوعات جميله معبره عن انسان سواء كنتي انثئ او ذكر ... لا يهمني لاني بصراحه هربت من الصداقات الحقيقيه واكتفيت بالصداقات الوهميه التي لا يوجد فيها لا صوت ولا صوره ( مواقع التواصل الاجتماعي )
واعتذر عن الاطاله واظن اني بدئت اسرد مشاعر تخصني والناس في غنا عنها
تصبحي على خير
وانت من اهل الخير 🙏🙏
بس بردة معلقتش علي القصة عندي بعد ما قراءتها 😁😁😁☕

• عجبني
التفاعلات: كريم سعد مكرم
  • حبيته
التفاعلات: چاجوار المنتدي
كل الاقسام صعب. كفاية قسم القصص هو الوحيد المظلوب وبس. عندك الصور واخدة حقها.
الدياثة. ياخرابي ولعة. القسم العام ماشي الحال في ناس كويسة كتير وليهم مواضع ماشية
لا اكتر قسم مظلوم القصص والصور مفيش غير قسم الدياثة اللى كلة كدب فى كدب وكلة بيضحك على بعضة فية بس انما باقى اقسام الصور مضروب ادخلى قسم صور اجنبى او عربى هما كام عضو بس مفيش غيرهم اللى بينزل مواضيع وبيرد على مواضيع وتشوفى مشاهدات خيالية على الفاضى

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%