NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة اغراء ساندي لابوها (العائلة) | السلسة الثانية | ـ عشرة أجزاء 8/5/2023

جزء حلو ياريق وحول تطول الجزء
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم أضافة الجزء الرابع
 

لمتابعة السلسلة الأولي


السلسة الثانية
في البداية حابب اشكر كل المتابعين للقصة واشكركم علي آراءكم التي دفعتني لكتابة سلسلة تانية من قصة حياة ساندي ومرحلة جديدة في حياتها ومتعة مختلفة مع أشخاص أخريين

ويلا بينا نبداء رحلة جديدة في حياة ساندي
الجزء الاول

وبعد ما رجعنا من الساحل وقضينا اسبوع خيال كله جنس ومتعه بيني وبينا بابا ودلال رجعنا البيت واستمرت حياتي مع بابا وقررت اني استمر في مصر ومرجعش تاني لماما واستقرت حياتي في مصر ونقلت الدراسة هنا وعشت مع بابا
وبداءت حياتي تأخذ منحي جديد وتطور في علاقتي مع عائلة بابا اللي مجاتش الفرصة في السلسة الأولي اني احكي عنهم أو اعرفكم بيهم
ودلوقتي هعرفكم عليهم علشان الحكاية اللي هتكلم عنها في السلسة دي هما ليهم دور فيها ودي فترة من حياتي وقصتي اللي بداءت لم جيت هنا مصر
بيت عائلة بابا كان مكون من اربع ادوار وكل دور علي شقيتين معاد الدور اللي كان فيه شقة بابا كان الدور كله شقة واحدة زي ما وصفته في السلسة الأولي
وكان الدور الاول فيه تيته والشقة المقابلة ليها شقة قاعدها فيها عمتو عفاف مطلقة وعمرها 50سنه وبنتها خلود عندها 26 سنه متجوزها من حاتم ابن عمي وطبعا في نفس الوقت ابن خال خلود وابنها خالد وسنه 23سنه لسه مخلص دراسة وبابا عينه في الشركة بتاعته أما عن وصف عمته عفاف هي طويله شعر بني بطبيعته وبشرتها بيضاء طويله وجسمها عريض بس مفيش اي ترهلات بطنها ممسوحه بزازها وسط مكورين وطيزها كبيرة شويه بس مرفوعة ومشدودة أما خلود بقي هي متوسطة الطول بزازها كبيرة وجسمها مليان شويه برونزية البشرة وطيزها متوسطة بس طريه عامل زي الجيلي
والدور الثاني فيه شقة عمي حسين وعمره اكبر من بابا

بسنتين ومتجوز من ناهد ومخلف حاتم وتامر وسرين
الدور الثالث شقة بابا كامل الدور
الدور الرابع شقة حاتم وخلود والشقة المقابلة ليها جدو مخصصها لخالد علشان لم يتجوز
والدور الخامس شقة عمي سيف وده مسافر علي طول ومتجوز من لوران ودي أمريكية الجنسية ومعرفش حاجه عنها هي وعمي سيف
حصري لمنتدي نسوانجي الجنتل الزبير
ولم استقر بي الحال في مصر بداءت علاقتي بأهل ابويا تتحسن أنا اصلا انطوائية ومش بحب الاختلاط
ولكن اللي حصل اني بعد ما رجعت من رحلة الساحل وفي يوم لاقيت باب الشقة بيخبط ولاقيت خلود في وشي
اهلا ياخلود
ازيك ياساندي عامل ايه
ايه مش هتقولي اتفضلي
لا ازاي اتفضلي طبعا
ودخلت خلود وعملت عصير البرتقال وقدمته ليه
ايه يابنتي مالك من ساعة ما جيتي متقابلناش غير مرتين ثلاثة
ايه هو احنا وحشين لدرجه دي
لا ابدا .... بس انا بتكسف شويه مش بأخذ علي الناس بسرعة
بس احنا مش ناس يعني ده احنا اهل
اكيد طبعا
عامله ايه في دراستك هنا أنا سمعت انك خلاص هتستقري هنا
اه فعلا قررت اقعد في مصر
كويس جدا دي حاجه حلوه خالص
اكيد خالو مبسوط انك هتقعدي معاها
اه
طيب بما انك هتقعدي هنا بقي لازم تأخذي علي الناس وكده يعني
اه اه اكيد
شكلك مضايقة اني هنا
لا ابدا ليه بتقولي كده
اصلي شايفك مش مبسوطة
لا أنا مبسوطة جدا انك جيت تزورني بس انا مش بعرف اتكلم كتير وكده
اه طيب ولا يهمك
طب ايه رايك لو نخرج شويه مع بعض أنا وانتي وسرين
مش عارفه ممكن بابا يرفض وكده
لا ملكيش دعوي بخالو انا هاعرف اقنعه
لا متشغليش بالك أنا هابقي أقوله وابلغك
طيب هستني الاوكي منك
ماشي
حاضر
يلا بقي اسيبك وانزل

خليك قاعده شويه
لا كفايه كده
ونزلت خلود وقعدت شويه استني بابا اللي جاي من السفر لأنه كان مسافر في شغل وكانت عليا الدورة الشهرية ومشيت وكلي هيجان وماصدقت أنها مشيت وكنت محتاجه زب بابا اللي سافر وسابني
دخلت اخد دش وخرجت جهزت نفسي وحطيت برفيم ولبست لانجري جديد واستنيت بابا يجي
واول ما دخل الشقة وشافني كده خدني في حضنه وباسني وسحب ايدي ودخلنا علي اوضة النوم
طيب كل الاول يابابا
ما انا هأكل
هتأكل ايه
هأكل كسك واشرب عسلك واحلي بشفايفك اللي زي الكريز
ونزل بابا علي رقبتي وكتفي يبوسني ويرجع يبوس شفايفي
ويشفط لساني
دوقيني يابت شهد وعسل شفايفك
وكان بابا بيبوسني ويحضني جامد
وحشاني يابت ياسوسو
وانت يابو سوسو واحشني اوي اوي
وعايز أتمتع منك النهاردة براحتي
عايزه ايه يعني عايزه لبنك في كل حته وفي كل فتحه في جسمي
طيب ممكن بقي تسمحي لي الحس كسك الملبن ده أصله هو كمان وحشني اوي وعايز ادوق عسله.
ونزل بابا قدام كسي وانا نائمه على ضهري ورفع رجلي وبداء لسانه يلحس زنبوري اللي واقف ويلعب بابا فيه بلسانه وبعض زنبوري بطرف سنانه والحركة دي بتهيجني فشخ وبتخلي جسمي يسيب واحس بقشعريرة في جسمي
بابا ارجوك بلاش كده وخليك حنين عليه
علي ايه بالظبط
متكسفنيش بقي
لا صحيح اسمه ايه ومسك زنبوري بطرف صوابعه يفعص ويضغط علي راس زنبوري
يابابا كفايه ارجوك بطل كده مش بحب كده
امال عايزه ايه بس
اعمل اي حاجه بس بلاش الحركة دي
طيب وقام بابا مسك زبه وداعب زنبوري واللي زود من هيجاني اكتر وخلاني احاول اقرب كسي من زبه علشان يدخل زبه جوايا وبابا فهم أنا عايزه ايه بس هو عاند فيا اكتر وكان بيحاول اني يبعد زبه علشان مش يدخل كسي
وانا محنتي زادت اكتر واكتر وكنت بحاول اني احرك كسي واقربه من رأس زب بابا
وزادت آهاتي ومحنتي وغمضت عيني وانا كسي بيرتعش وشهوتي بتنزل وبابا عمال يتحرك عكس حرك كسي
وقرب بابا من كسي بلسانه بعد ما خلاني انام علي بطني ورفعت وسطي لفوق وفلقست وهو رجع تاني يبوسني في ضهري وينزل بلسانه علي سلسلة ضهري بلسانه لحد ما وصل إلي فلقت طيزي وحرك لسانه علي الخط الفاصل بين فلقتين طيزي وفضل يلحس لفوق وتحت وقرب اكتر من فتحت طيزي
وفضل يلعب بلسانه حوالين الخرم ويقرب بطرف لسانه ويبعد لحد ما خرمي بداء يقفل ويفتح لوحده وبابا شاف خرمي اللي مولع وراح مسك طيزي بأيدها ودخل لسانه جو الخرم وفضل ينيك طيزي بلسانه وانا نزلت بأيدي ادعك كسي وزنبوري
وراح بابا مسك ايدي وده اسمه كلام ازاي اكون هنا وانتي تعملي كده
حصري لمنتدي نسوانجي الجنتل الزبير
وراح بابا نام تحت كسي يلحس كسي وانا اتعدلت وقعدت بكسي علي بوق بابا وهو يلحس كسي وانا اتحرك اكتر علي لسانه وكان بأيدها عمال يبعبص خرمي ويداعبه ولسانه في كسي
ورحت بعد كده لافيت نفسي ونمنا عكس بعض ومسكت زبه بأيدي ادعك فيه وافعص في بيضانه واشد فيهم ورأس زبه في بوقي اعض فيه وهو عمال يعض زنبوري ويشفطه ببوقه
ورحت أنا دخلت زبه كله في بوقي وفضلت امصه وابل زبه
ومن هيجاني كنت بغرق زبه مش ببله بلساني وكنت خلاص وصلت اني نزلت للمرة الثانية علي وش بابا اللي زبه كان خلاص نزل المزي
ورحت سبت زب بابا ونمت جنبه لأني كنت خلاص مش قادرة وقولت نهدي شويه
ولكن بابا قام ركب عليا و عدلني ونمت علي ضهري وقام هو نام عليا وقرب بزبه اللي دخل كسي بكل سهولة لأني كسي كان مبلول وكمان زبه ومسمعتش حاجه غير صوت دخول وخروج زب بابا في كسي اللي كان صوت النيك عالي بفعل البلل اللي كسي فيه
وفضل بابا ينكني براحة خالص وهو نائم عليا بس بيرضع من بزازي ويشفط حلماتي ببوقه وانا من ولعتي كنت بمسك بزازي بأيدي علشان اقربه اكتر من بوق بابا
وزود بابا من النيك وسرع وانا هيجت تاني ورحت عكست الوضع وخليت بابا هو اللي ينام على ضهره وانا طلعت فوق زبه انيك نفسي بزبه لحد ما نزلت شهوتي وانا بتنطط واعصر زب بابا اللي اتنفض ومستحملش عصر كسي ليه ونزل لبنه جوايا ونمت علي بابا وصدر بابا الخشن المشعر اللي كله رجولة وقوة
وهديت شويه وانا كده وقربت من بابا وبوسته وفضلت ابوسه واحرك بزازي علي صدره
بابا بقولك أنا كنت عايز أخرج
طيب ايه المشكلة نخرج
لا أنا هخرج مع خلود وسرين
امممممم لا
ليه بقي لا ياسي بابا
كده مش تخرجي معاهم ليه يابابا
مش حابب تختلطي اوي بيهم احنا كده احسن وفي حالنا ومبسوطين مع بعض
طيب وايه المشكلة ايه علاقة الخروج بعلاقتي بيك
البت خلود دي رغاية وحشريه ومش حابب تختلطي بيه اوي
يابابا متخافش عليا انت عارف اني مش غبيه أو عبيطة
لا انتي عبيطة بس
ورحت زعلت ورجعت تاني لعادتي اني لم اتعصب أو اضايق اخد نفس بسرعه ونبضات قلبي تزيد
وراح بابا ضمني لحضنه وطبطب عليا
اهدي ياسوسو خلاص اعملي اللي انتي عايزه بس خلي بالك من نفسك ومتتكلميش كتير مع خلود
حاضر ياحبي
وبعد ما نفسي هدي وبابا وافق
فين مكافأة بابا بقي
امممممم حبيبي عايز ايه
مش انا اللي عايز
امال
وبص بابا علي زبه دي اللي عايز
ومسكت زبه بأيدي
عايز ايه السافل ده
مش عارف بس تقريبا عايز لسانك يرطب عليه
هههههههههههه حلوة يرطب عليه دي
اعملها ازاي دي بقي
شوفي انتي بقي وشطارتك
امممممم طيب عرفت خلاص
ورحت نزلت بلساني الحس رأس زب بابا وابله والف لساني حوالين راس زبه وادخل لساني جوه فتحت الرأس وبأيدي بدعك في زبه وفضلت الحس وابل رأس زبه وادخل زبه في بوقي وارجع أخرجه بسرعه
يابت مصي كويس وبطلي لعب
اهو يابابا بمص
طيب كملي احسن أنا زبي مولع اوي
طيب بعد ما امصلك وادلع زبك هتعمل انت ايه بقي
مش انا اللي هعمل
امال
وشاور علي زبه دي اللي هيعمل
هيعمل ايه
هينيك بزازك الملبن دول تعالي يابت وراح بابا سحبني وفضل يرضع في بزازي ويغرق بزازي وبين بزازي بلسانه من لعابه
ووانا كنت بدعك في كسي شويه وبزي شويه وراح بابا بعد ما بله بزازي كلها قعد عليا وحط زبه بين بزازي وفضل ينيك بزازي بزبه ويقرب رأس زبه من بوقي مع كل حركة بين بزازي وكنت بحاول اقرب بقي اكتر علشان ادخل زبه في بوقي وفهم بابا أنا عايز ايه راح بعد زبه عن بوقي وكما نيك في بزازي ورحت أنا مسكت بابا من وسطه وكنت بحاول اقرب زبه من بوقي علشان امصه وراح بابا قرب شويه بزبه
وانا فضلت أمص زبه وأيدي ادعك بيضانه ودخلت زبه كله في بوقي وابويا من الهيجان كان بينك بوقي بزبه اللي دخل لحد زوري وحسيت بنفسي بتخنق وحاول بابا يقوم ويخرج زبه ورحت أنا منعته وكملت وكنت بحاول ادخل زبه كله لأخر بوقي وفعل قدرت اعمله لأني وضع بابا سهل عليا كتير اني اعمله وفضلت أمص زبه وهو في بوقي ومش عايزه زبه يخرج من بوقي لأني اتمنيت اني بابا ينزل لبنه في بطني ومعدتي علي طول وفعلا نجحت اني اعمل كده وانا قافلة علي زب بابا وأيدي بتدعك وتحسس علي بيضانه وبأيدي التانية عماله احسس والمس بابا في اي حته في جسمه لحد ما حصلت حاجه عمري ما كنت افكر اني اعمله اصلا وانا بشد بابا من وسطه صباعي قرب من خرم طيز بابا وهيجت لم لمست المنطقة دي ولاقيت نفسي بدون وعي بكمل لعب في خرمه اللي حسيت اني هو ولع
وفعلا هيجان بابا زاد كدا وده دفعه اني ينزل لبنه في جوفي ومعدتي وفضلت أمص واقفل علي زب بابا اللي نزل كميه لبن رهيبة وحسيت بيه بينزل في بطني ومعدتي مباشرتنا وكان احساس فاجر وبعد ما فوقنا من الشهوة لاقيت بابا ضربني بالقلم علي وشي اتصدمت ليه كده
قومي مش عايز اشوف وشك دلوقتي اخرجي روحي اوضتك
وانا مش فاهمه حاجه خالص احنا كنا في قمة المتعة ازاي بابا يعمل كده
وخرجت وانا بعيط ودمعتي علي خدي وحزينة ومش فاهمه حاجه ورحت زي ما انا نمت بآثار النيك واللبن بس زاد عليهم حزني ودموعي
وصحيت تاني يوم وانا مازالت مش فاهمه وكان بابا نزل ولم رجع حاولت اتكلم معاه رفض يكلمني وزعق فيا
ومر يومين علي هذا الحال وقررت اني استخدم سلاح الأنثى وإغرائي لم بابا رجع كنت مجهزة الاكل وجاهزة زي اللية اللي بابا فتحتي فيه في الريسبشن الخاص بتاعه القاعدة البلدي
وكنت المرة دي اشتريت بدلة رقص شرقي وجهزت الاكل ولم وصل بابا لاقي الاكل جاهز خد دش وقعد يأكل زي العادة من غير ما يكلمني
ورحت أنا دخلت عليه وشغلت الموسيقي وبداءت وصلت الرقص ولكن بابا قام طفي الموسيقي وزعق فيا
متحاوليش تغريني وروحي البسي حاجه غطي جسمك
ليه كده يابابا بس
كلمتي واحدة روحي ادخلي اوضتك
مش هدخل غير لم تقول ايه اللي زعلك مني أنا عملت ايه غلط كنا كويسين مع بعض وفجأة انت ضربتني عملت ايه انا وبداءت دموعي تنزل ارجوك قولي مش تسبني كده
لو غلطت عاقبني بس مش تسبني بالطريقة دي
قولي عملت ايه غلط فهمني غلطي
يعني انتي مش عارفه عملتي ايه
صدقني مش عارفه كل اللي اعرفها أننا كنا مع بعض ومبسوطين وانت ضربتني بدون سبب
قصدك اني انا مجنون ضربتك وخلاص كده
طب قولي عملت ايه غلط
يعني مش عارفه
حلفت ليك مش عارفه
ماشي ياساندي ارتكبتي غلطت امك
اللي هي ايه
هي عملت كده زيك حاولت تحط صباعه في طيزي أنا
أنا مش خول علشان حد يبعبصني
ينهار اسود أنا مقصدتش كده خالص يابابا انت راجل وسيد الرجالة ودكر اوي كمان
كل الحكاية اني من هيجاني عملت كده من غير ما اقصد والموضوع كان ممتع وكنت عايزه اهيجك اكتر علشان اخليك تنزل لبنك في جوفي علي طول
ما هو ده اللي فهمته لأني لو عارف اني غرضك من اللي حصل كان مش مقصود انما لو كان غرضك زي امك كنت زماني قاتلك
ليه بتقول كده هي ماما كانت تقصد ايه لم عملت كده
الهانم كانت فأكرة اني شاذ لم كنت بتهرب منها ومش بنام معاها
ولكن الحقيقة اني كنت بتهرب منها علشان مش كانت بتستحمل وترفض الممارسة اكتر من مرة وكنت بسيبها واروح انام مع غيرها هي فكرة اني شاذ ومسكت نفسي ساعت لم عملت كده وكنت هقتلها وفي اخر لحظة لحقت نفسي وطلقتها بعد ما عرفتها مين هو سمير
وعملت ايه فيها فشخت طيزها ونكتها اغتصبت طيزها
وهي انهارت وانفصلنا بعده علي طول
يلاهوي يابابا يعني انت كنت ممكن تعمل فيا حاجه
عمري ما اضرك ياعبيطة وعلشان كده انا زعلت منك بس
صدقني مكنتش اقصد انا اسفه جدا
خلاص محصلش حاجه
يعني ارجع اوضتي اغير هدومي
وحيات امك تعالي يابت انتي وحشتيني
وراح بابا رفعني علي أيدها ودخل بيا اوضة نومه
طيب نزلني أنا عايز ارقص ليك شويه
اه ما انتي هترقصي بس علي زبي
يلا بقي وكان بابا بقاله ثلاثة أيام بعيد عني وكان هائج اوي وناكني كتير ونزل لبنه في بوقي وفي كسي وفي طيزي ملاني لبن ونمت في حضنه وانا سعيده ومبسوطة اوي
هتخرجي امتي مع البنات يوم الجمعة
طيب في فلوس نزلت في الفيزا بتاعتك هاتي اللي انتي عايزه
شكرا يااحلي باباي وبوسته في خده ونمت علي دراعه ونعست
وانا سعيده لرجوع علاقتي بابا تاني
ولاقيت خلود بتأكد عليا علي الخروجه واتفقنا أننا خلاص هنخرج حصري لمنتدي نسوانجي الجنتل الزبير
وفي اليوم المحدد لاقيت خلود وسارة نازلين وانا وراهم
ولاقيت خالد ابن عمتي واقف مستني اني ننزل
ولاقيت خلود بتقولي اني خالد هو اللي هيوصلنا
وركبنا العربية خلود قعدت جنب خالد وانا وسرين قعدنا في الكنبة الخلفية ولاقيت خالد عمال يبص عليا في مرايا العربية ووشه كله غضب وقبل ما يتحرك لف وشه وبص عليا
عرفت انك هتستقري هنا خلاص
اه فعلا
طيب وقاله بقرف وبنظرة كله غل وفضل باصص عليا
خلود سوق بقي وبطل رغي
خالد /هتروح فين اطلع بينا علي مول .....
خلود /عايزين نشتري شويه حاجات
ووصل خالد علي المول ونزلنا
استنو اجي معاكم
لا روح انت احنا لم نخلص ها نكلمك أو نتصرف ونروح
لا لا كلموني اجي أرجعكم
مينفعش الهانم ترجع كده وبص وشاور علي لبسي
أنا / ليه بقي أن شاء ....
ابقي شوفي نفسك لابسها ايه هو خالو شافك وانتي لابسه كده
اه شافني
ومتكلمش علي اللبس
ويتكلم ليه
لبسك مكشوف اوي ياأنسة
طيب وانت مالك
وراح خالد وشه اتغير وخلود أدخلت في الكلام خلاص ياخالد
ابقي تعال روحنا انت

لا ما تجيش احنا مش صغيرين
انتي بنت قليلة الادب متربتيش صحيح صدقت تيته لم قالت تربية خواجات
انت قليل الادب ومش متربي ومتخلف
ولاقيت قلم نزل علي وشي وحسيت بقلم رهيب علي خدي
ووقفت وانا مبلمة وفقدت التركيز والقدرة علي الكلام وبداء نفسي يعلي واحس بالاختناق وضربات قلبي زادت
وراحت سرين سحبتني بعيد وحاولت تشربني مياه وتهدينا
وكانت خلود عمال تتكلم مع خالد اللي طلبت منه أنه يمشي
وفعلا مشي خالد وسرين دخلتنا كافيه قعدنا وحاولت سرين وخلود أنهما يتكلموا معايا علشان اهدي ومزعلش وشربنا عصير
وقمنا اتمشينا في المول ولفينا شويه وكنت زعلانها جدا ومش مركزه
واكتشفت اني خالد كلم خلود وعرفها أنه مازال موجود وممشيش وهو في انتظارنا ولم عرفت كده قررت اني اعاقبه وقررت اني اقعد اكتر وقت ممكن اتفسح في المول والف علشان اخليه قاعده لوحده بره في العربية
وفضلنا في المول اكتر من خمس ساعات وكان الوقت أتأخر ولاقيت بابا بيتصل يطمن عليا وبيطلب مني اني ارجع
ونزلنا من المول ركبنا العربية وكنت كل شويه ابص في المرايا القي خالد مركز معايا وبيبص عليا وشوفت في عينيه نظر مش فهمته هل هي نظرة ندم أو نظرة اعتذار مقدرتش احدد هي ايه
ورجعنا ووصلنا البيت ولم نزلت من العربية لاقيت خالد مسك ايدي ياريت لم تخرجي بعد كده تبقي تلبسي لبس حشمه عيب عليكي
بصيت ليه وشديت ايدي ومشيت
وطلعت شقتنا ولاقيت بابا مستنيني ومجهز اكل دليفري
دخلت خدت دش وخرجت ولاقيت بابا مستنيني علشان نتعشي
بس روحت أنا سحبت بابا من أيدها ودخلت علي اوضة النوم وقلعت الروب وكنت مش لابسه اي هدوم داخلية ونمت علي السرير وطلع هو نائم جنبي وخدني في حضنه وبداء يهمس ويتغزل في جسمي وجمالي
بس انا طلبت منها اني ينكني بعنف كنت عايزه اتفشخ بجد
كنت مغتاظة من خالد واللي عمله معايا وكان دمي بيغلي حتي بعد ما اخدت دش بارد
وطلبت من بابا اني ينكني بعنف وفعلا هو شكله كان هائج جدا
وراح علي طول قلبني علي بطني وركب فوق مني وانا قافلة رجلي علي بعض ودخل زبه في خرم طيزي علي طول وفضل ينكني في طيزي كتير اوي هو عمال يطعن طيزي بزبه وراح هو نام علي ضهره ونومني فوق منه ودخل زبه في طيزي وانا راكبه عليه في وضع الفرسة المقلوبة وكان خرمي ضيق في الوضع ده اوي وهو عمال يحركني علي زبه
وانا عمالها اصرخ واصوت بصوت عالي لأني كنت حاسه بالإهانة من خالد وكنت حاسه بالكأبة والكسره
ورحت أنا جبت زبي صناعي انيك بيها نفسي وبابا بينكني في طيزي
ايه ياسوسو هو زب بابا مش مكيفك ولا ايه
ابدا يابابا انت دكري بس انا محتاجه اتفشخ واتناك اوي
ليه كده الهيجان ده
مفيش يابابا عادي
لا صحيح ليه كده
ورحت صوتي عليه علي بابا مفيش حاجه قولتلك
ماشي ياساندي خلاص براحتك وراح مخرج زبه من طيزي
وقام رحت أنا جريت عليه وقعدت قدام زبه أمص فيه وأدخله كله في بوقي وايدي بتدعك في بيضانه شويه وارجع أشد بزازي قوي
انتي مش طبيعية النهاردة خالص في ايه
بابا ارجوك مش عايزه اتكلم وارجوك كمل وافشخني وراح بابا مسك ايدي ووقفني ولف ايدي وراء ضهري وكتفني وخلاني افلقس لقدام وهو دخل زبه في كسي وفضل يرزع في كسي ويبدل بين كسي وطيزي ومن حظي الحلو أو مش عارفه من سوء حظي اني عرفت اني بابا كان مجهز نفسه علشان ينكني النهاردة وشكله كان واخد حاجة لأني انتصابه كان غير كل مرة
وطول اوي وهو عمال ينكني وانا عمالها انزل في عسلي
وفضلنا نبدل في الأوضاع ونغير لحد ما بابا قرب ينزل ورحت خرجت زبه وفضلت أمص فيه واعصر بيضانه لحد ما نزلت لبنه كله في بوقي وشربت لبن بابا وفضلت زي ما انا نائمه لحد ما نعست زي ما انا ولبن بابا في بوقي
وصحيت تاني يوم حاول بابا يعرف ايه اللي حصل أو لو كانت في حاجه مضايقاني
ولكن ماحكتش حاجه لبابا وحاولت انسي اللي حصل ولكن نسيت اقول ليكم اني انا مواليد برج العقرب وبرج العقرب اهم ما يميزه اني ممكن يسكت خالص بس مش بينسي حقه
وفكرت في طرق كتير للانتقام من خالد واللي عملها فيا
فكرت في حاجه كتير اوي بس في الاخر استقر بي الحال علي طريقه
ياتره ايه هي الطريقة ده اللي هنعرفه في الأجزاء اللي جايه



الجزء الثاني

ومر اسبوع وكانت خلود كل يوم تطلع تقعد معايا ونتكلم في حاجات كتير ورغي بنات واعتذرت لي عن موقف خالد
وبدانا نتقرب من بعض كأصدقاء أنا وخلود
وكانت دائما تطلع تقعد معايا وكانت بتلبس لبس خفيف بما اننا بنات مع بعض وكانت دائما بتشتكي من تحكم خالد فيهم وفي لبسها
وفي يوم دخلت اوضتي وشافت اللبس بتاعي واستغربت
ايه اللبس ده انتي بتلبسي اللبس ده عادي
اه عادي بلبس
ازاي يعني طب اللانجيري ده بتلبسيها
اه بلبسها
ايه ده كمان بدلة رقص
ساندي مش تهزري ده لبس متجوزين بتلبسي ازاي قدام خالو
مش تشغلي بالك
لا بجد بقي بتلبسي كده هتقولي ولا ازعل منك
وايه يعني لم البس كده قدام باباي
انتي بتهزري صح
لا باتكلم جد
يخرب بيتك ده انا هيجت مجرد ما تخيلتك وانتي لابسه كده
حرام اكيد خالو بيولع
طبعا لازم يولع ما هو راجل
اه
ما انتي عارفه طبعا أنه هو راجل وراجل اوي كمان
وشيطاني هداني اني أغري خلود وفكرت اني أجمعها مع بابا وانا اهي فرصة بردك من حق بابا يتمتع
هو انتي مش بتلبسي براحتك في البيت
لا طبعا انتي عايز خالد يقتلني
ده متخلف ورجعي جدا
اه ما هو باين عليه
وقعدنا نهزر شويه واحنا بنهزر أيدي خبطت بزاز خلود
اااااااااااااااااااااااااي براحة يابت
ولاقيتها مرة واحدة قفشت بزازي وشدتهم
مالك ببزازي
حلويين ومكورين
بس مش احلي من بزازك
بجد بزازي حلوه
شكلهم وحجمهم حلو
مش عجبني ياساندي حاسسه أنهم كبار ومدلدلين
ما هو دي حلاوتهم أنهم كبار بس مش مدلدلين
لا شكلهم مش حلو
طيب اقلعي كده
اشوفهم لا عيب اتكسف يابت احنا بنات زي بعض
وقلعت خلود البلوزة وكانت لابسه برو ابيض
وقربت بأيدي احسس عليهم ودخلت ايدي داخل البرو بتاعت خلود وحسست علي بزازها وقفشت فيهم وانا بحسس مسكت حلمت بزها وقرصته
اااااااااااااااااااااااااي
براحة انتي بتشوفي حجمهم ولا بتعملي ايه
بستمتع بيهم بزازك كبار يابت
عيب كده
هو ايه اللي عيب
اللي انتي بتقوليه ده
شكلهم مغري الصراحة وهما متحررين كده
ما تيجي ارضع منهم
وقربت بشفايفي علي بزازها علشان ارضع
ساندي لا ياساندي احترمي نفسك عيب
بقولك ايه احنا بنات زي بعض ما تيجي نمتع بعض
أنا مش بحب كده لا أنا هنزل وراحت تلبس هدومه بسرعة
استني بس بقولك احنا هنمتع بعض عادي يعني
قولتلك لا أنا غلطانه اني طلعت ليكي وقولت نتصاحب ونقرب من بعض بما اننا بنات
انتي اكيد مجنونها صح
ليه بس ده انا عايزه امتعك ونتمتع
لا مش عايزه وانا هنزل ومتفكريش في حاجه زي دي تاني احسن ليكي
انتي بتهدديني
افهميها زي ما انتي عايزه
ماشي يا خلود بس اعتقد اني لو خالد عرف اني بابا كان ناكك انتي وامك هيموتكم
انتي بتقولي ايه انتي هبلة اي اللي بتقوليه ده
بقوله الحقيقة واللي حصل ولا ناسيه
مش ناسيه والكلام ده كدب ومحصلش واللي قال ليكي كده كداب
هو مش كداب ياشرموطه وضربت خلود بالقلم
اقعدي هنا
مش هقعد وانا مش تحت امرك
من النهاردة انتي هتكوني تحت امري وطوعي واللي اطلبها يتنفذ
لا بقي أن شاء....
علشان الفيديو ده هيتبعت لخالد حالا وشغلت فيديو لبابا وهو بينيك عمتي وخلود طبعا انتم تفتكروا لم حكيت ليكم اني بابا مركب كاميرات في شقته ومحتفظ بنسخه من تسجيل الكاميرات
شوفي كده نفسك انتي وامك اعتقد خالد لو عرف هيموتكم
وقعدت خلود تعيط وانهارت ابوس ايديك دي كانت فترة وعدت خلاص وانا ما كنتش موافقة علي اللي بيحصل
هههههههههههه بإمارة ما انتي ماسكه زب بابا ومستمتع
منكرش اني ده حصل بس كان غصب عني اني اعمل كده
ليه بقي هما ضربوكي علي ايدك
ايوه لأني مكنتش موافقة علي اللي بيحصل
أنا كل ده مليش دعوة بيه مترغيش كتير
لا لازم تعرفي الحقيقة
وايه هي بقي ياخوخة
بطلي استهزاء بيا انا مش شرموطه
هههههههههههه ما هو باين ده انتي بتمصي في زب بابا احسن من اجدع برون ستار
ماشي ياساندي حقك تقولي اكتر من كده
بصي ياحبيبتي أنا ميهمنيش ايه اللي حصل
لا هقولك ايه اللي حصل
ارغي
أنا اكتشفت في يوم علاقة ابوكي باأمي اللي هي تبقي اخته وفي نفس الوقت عمتك ياهانم
متخيله اخ مع اختها
عادي فين المشكلة
انتي صحيح تربيه خواجات وقلية الادب
ورحت ضربتها بالقلم تاني هو أنا كل ما حد يكلمني يقولي البوقين دول
حقك تعملي اكتر من كده وانا اللي استاهل لأني لم شوفتهم لو كنت اتكلمت وفضحتهم مكنش زماني قاعدها مذلوله قدامك كده
ايوه شوفت امي في حضن ابوكي وكنت لسه صغيرة كان عندي 19سنه ابوكي استغل صغر سني وكمان شهوتي ومارس الجنس معايا بس لعلمك اني ده متكررش تاني من بعدها
هههههههههههه طيب ما احنا هنكرر تاني ونعيد الذكريات
انتي مجنونه اكيد
مش هيحصل ومش هيتكرر تاني
طيب ماشي ياخوخة
ورحت مسكت التليفون وعملت نفسي برن علي خالد
قامت بسرعه سحبت التليفون من أيدي انتي بتعملي ايه انتي مجنونه صحيح
اه مجنونه وبعمل اللي في دماغي
وقعدت جنبها بصي ياخوخة احنا اخوات وبنات زي بعض مفيش ما يمنع أننا نمتع بعض واوعدك ياستي محدش هايعرف حاجه انتي بردك بنت عمتي ومش احب ليكي الفضيحة
كل ده وانا بتكلم وقعدت جنبها وأيدي بتحسس علي ضهرها وبتكلم بصوت واطي وبهمس في ودنها
بداءت هي تهدي ونزلت بشفايفي اللي كانت بتهمس في ودنها نزلت علي رقبتها ولساني كان عمال يلحس رقبتها وبأيدي بدعك بزازها واقفش فيهم براحة واحسس عليهم ولساني عمال يداعب رقبتها وقربت اكتر علي خدودها
جسمك ناعم ياخوخة اممممممممم
دوقيني لسانك يابت وقربت بلساني من شفايفها وبوستها وسحبت لسانها ببوقي وافضلت اشفط لسانها والعب بلساني علي شفايفها وهي بداءت تسخن وتهيج وغمضت عينها ورحت أنا نومتها علي ضهرها وطلعت نمت عليها وبداءت أتمتع بجسمها البرونزي الشهي كان جسم خلود ممتع وشهي وناعم بوست شفايفها وانا حضناه ونائمه عليها وأيدي بتدعك وتحسس علي بزازها ونزلت بأيدي علي كسها وفضلت ادعك زنبورها واحسس عليه وادعك وبداءت هي تتاؤها
ورحت دخلت صباعي في كسها ولفيت صباعي في كسها ونزلت ارضع من بزازها وصباعي عمال يلعب في كسها
وعمال اشفط في بزازها واعض حلمات صدرها وأيدي بتدعك وتحسس علي زنبورها ورجعت تاني أبوسها وأحاول افتح بوقها وفعلا فتحت هي شفايفها ورحت شفط لسانها ببوقي وافضلت أمص لسانها وادوق شهد بوقها وزاد هيجان خلود
لسانك مسكر ياخوخة
طعمك حلو يابت ياتره بقي حاتم بيعرف يمتعك كده واشفط لسانها وابوسها
ردي يابت
وهي ساكت مش ما تكلمه رحت أنا دخلت صباعي في كسها وافضلت العب في كسها ودخلت صباعي لأخر كسها وحسيت بصباعي بيخبط في الجي سبوت داخل كسها ورحت فضلت اضغط بصباعي والف صباعي علي المنطقة دي والعب فيها
وانا عمالها ارضع واشفط في بزازها ورحت دخلت صباعين في كسها وفضلت ادخل وتخرج صوابعي والعب في كسها
ايه ياخوختي مبسوطها
اااه مبسوطها انتي بتعملي ايه فيا
كسي غرقان أنا عمري ما غرقت كده
اخيرا اتكلمتي يابت طيب تعالي بقي
ورحت رفعت وسطها تحت مخداة ونزلت بلساني الحس في كسها وزنبورها وانيكها بلساني
اااااااااااااااااااااااااي ااااااااااااااه
اااااااااااااااااااااااااي ياساندي براحة مش قادرة
كسي ولع اوي من زمان محدش لحس لي كسي
ليه هو حاتم مش بيلحس كسك
هههههههههههه ياريت
امال بيعمل ايه
بقولك ايه سيبك من الكلام دلوقتي الحسي كسي وبعد كده نتكلم براحتنا
ورحت أنا تقلت عليها ورحت رفعت راسي واتعدلت
ايه مالك
مفيش خلاص كفايه كده
وحيات امك بعد ما ولعتيني تسيبيني
هههههههههههه اه
ساندي وحيات اغلي حاجه عندك كملي لحس
أنا مولعه
ما انتي كنتي رافضه في الاول
رجعت في كلامي انا كلبها وزباله ياستي
بس ابوس رجلك كملي
وفي الوقت ده حسيت بالعظمة معرفش ليه بس كان احساس حلو ورحت تماديت في ازلالال خلود
بقولك خلاص كفايه
وحيات ابوكي كملي وانا اعيش خدامه ليكي
وراحت قعدت تحت رجلي ورفعتها قدام وشها وبصت علي رجلي وبداءت تحسس عليها وتبوس في رجلي
بتعملي ايه يابت
ببوس رجل ستي علشان ترضي عني وتنكني
وحسيت بالعظمة اكتر واكتر طيب افكر
وكملت خلود لحس ومص في رجلي
بتعملي ايه هنضف رجل ستي علي ما تفكر
امممممممممم
طيب كملي
وفضلت خلود تلحس وتنضف في رجلي وبين صوابعي اكتر من ربع ساعة
كفايه كده ياخوخة
قومي يلا
حاضر اقوم اعمل ايه تعالي هنا اقعدي
وقعدت خلود جنبي
قوليلي بقي ايه الحكاية
مفيش حكاية ولا حاجه
لا في وانا عايز اعرف كل حاجه ومتخبيش عليا اي حاجه
علشان لو حسيت انك بتكدبي هزعلك بجد وعندي طرق كتير ازعلك بيها
حاضر هقولك بس لي طلب عندك
ايه هو
احكيلك كل حاجه اللي اعرفها بس اخد وعد منك اني اعيش خدامه ليكي وامتعك وتمتعيني
هههههههههههه خدامه ليا
اكون خدامتك وانتي الملكة بتاعتي
هو انتي مازوخية
اه بحب العنف اوي ومن زمان وانا محرومها من كده
مين خلاكي كده
هقولك كل حاجه بس اخد منك وعد
بصي انا مش هوعدك بحاجه وانتي هتحكي كل حاجه
حياتك في ايدي بعد اللي اتصور دلوقتي وزمان
تخيلي اخوك وجوزك يشوفوا كل حاجه ويتفرجوا وضعك زي الزفت فطبيعي انك تحكي من غير صفقات معايا
حاضر
الحكاية بداءت وانا عندي 18سنه ألين مرات عمك سيف
جاءت هنا مصر مع عمك وقعدوا فوق بعد ما جهزت الشقة اللي فوق شقتي الدور الخامس قررت هي وعمك أنهما يستقر هنا
وجاءت لوران وانا كنت لسه صغيرة وكنت دائما اطلع اقعد معاها لحد ما في يوم قعدت تتكلم معايا وكلمتني في الجنس وسألتني أن كان ليا بوي فريند أو بعمل علاقة أو لا
وطبعا في الوقت ده كنت لسه مش اعرف اي حاجه عن الجنس بس هي بداءت تعلمني حاجات وتكلمني في الجنس وفي يوم وهي بتكلمني حطت أيدها علي رجلي وبداءت تحسس علي فخادي وقربت بأيدها لكسي وانا هيجت خالص وقربت مني وباستني في شفايفي وانا كنت مستغربه اللي بيحصل بس هي فهمتني أنه هتمتعني وتخليني مبسوطة وكانت وهي بتتكلم أيدها عمالة تدعك في كسي وكانت رفعت البلوزة وبترضع من بزازي ونومتني علي ضهري وقربت بلسانها من كسي ولحست كسي لحد ما نزلت عسل كسي وفضلت كل مرة تعمل حاجه جديدة معايا وناكتني بزب صناعي في طيزي كتير وكانت بتمارس معايا السادية وكل مرة كانت بتعمل حاجة مختلفة وعودتني عليها ومن ضمن الحاجات دي اني هي جمعت ابوكي مع امي وبعد كده جمعتني معاهم كانت بتعمل حاجات محدش يتخيلها ومن ساعتها وانا مش بحس بمتعة غير لم اتزل واتهان وهي دي كل الحكاية
لا مش دي الحكاية وفي تفصيل تاني كتير بس انتي اختصرتي الكلام ماشي ياخلود
بلاش ترجعيني لماضي أنا نسيتها
انتي منستيش حاجه والدليل انك لسه متعودها علي نفس الطريقة في الجنس
بصي ياساندي أنا دلوقتي متجوزة ومش هخاف زي زمان ودلوقتي هاعرف أمتع نفسي معاكي وامتعك انتي ممكن نتمتع مع بعض بالطريقة اللي تحبيها وأنا أحبها وسيبك من حكاوي زمان
بصي انتي ياخلود زمان زي دلوقتي زي بكره النيك والمتعة مش بالزمن وانا بحب نفسي وأحب أتمتع بالطريقة اللي تعجبني
واللي يجي علي بالي بعملها اعتبريني زي لوران لأني فعلا زيها اللي بيجي في بالي بعملها لو عندك استعداد تنفذي اللي احبه واقوله يبقي اتفقنا لو مش عاجبك يبقي من دلوقتي اتفضلي انزلي بيتك
امممممممممم حاضر ياساندي أنا تحت امرك من دلوقتي هي الحياة مش بتتعاش غير مرة واحدة
وحسيت بالنشوة والسعادة من موافقة خلود علي كلامي صحيح أنا ما ممارستش الجنس كتير غير مع ابويا بس كان ليه طعم لم مارست عليه كل طرق الاغراء لحد ما وصلت لهدفي
ودائما في حياتي بعمل اي حاجه علشان اوصل لأهدافي ومتعتي ومكنش عندي علم أو معرفة بالسادية بس اللي حسيتها من الكلام مع خلود اني السادية فيها متعة وقررت اني اجرب
شي غريب وجديد بالنسبة ليا
وطبعا كان شاغلني اعرف كل حاجه عن اللي حصل زمان مع عمي ومراتها ومش هاعرف غير عن طريق خلود
لأني أنا عارفها اني بابا عمرها ما هيحكي لي اللي حصل وده من الأسرار اللي بابا خباها عني ومن ساعة ما جيت مصر وكل ما تيجي سيرة عمي سيف كل العائلة تقفل الكلام
وكان يهمني اعرف القصة واللي حصل
وطبعا كان من ضمن أهدافي اني أتمتع بالجنس اكتر واكتر
وبموافقة خلود اكيد كل ده هيحصل
وطبعا مكنتش اعرف حاجه عن السادية أو ازي امارسها
بس اللي اعرفها أنها هي ممارسة الجنس والاستمتاع بالألم الطرف الثاني وفكرت شويه اني اعمل ايه معاها دلوقتي بحيث اني امتعها واسيطر عليها
فكرت شويه وفي الاخر قررت اني أمارس معاها السحاق وامتعها لحد ما اتعلم اكتر عن السادية واخليها خاضعة ليا
ورحت نومت خلود علي ضهرها وطلعت نمت عليها وفضلت احرك جسمي علي جسمها الناعم وادعك بزازي في بزازها خلود قصيرة شويه بشره برونزية بس طيزها وبزازها كبار وحوالين حلمات بزازها هالة لونها بني غامق شويه وكبيرة مع لون بشرتها كان مخلي شكل بزازها شهي وجميله
نزلت بلساني الف حوالين هالة بزازها وابله واعمل حركات دائرية حوالين حلمات بزازها ولم اقرب من حلمة بزه ابعد وفضلت اعمل كده في حلمات بزازها الف حواليهم بلساني وابعد والمسهم بطرف لساني وابعد فضلت اعذب فيها شويه
وانا مندمجها مع بزاز خلود سمعتها بتقول
ارضعي من بزازي ياستي
تؤق تؤق
وحياتي عندك
ماشي ياخوخة بس مش تأخذي علي كده وتطلبي مني حاجه أنا أعمل اللي أنا عايزها
طب ياستي بس المرة دي ارجوكي
وقربت اكتر من بزازها ورضعت فيهم وكنت ببدل بينهم وهي كانت بتمسك راسي تقربني اكتر من بزازها
وحسيت بهيجان خلود ورحت وانا برضع من بزه اليمين عضيت الحلمه
اااااااااااااااااااااااااي براحة
ورفعت راسي ورحت علي حلمة بزه الشمال وعضيتها بردك
اااااااااااااااااااااااااي ااااااااااااااه
عضي بزازي الاثنين مع بعض وحياتك ياستي
ومسكت بزازها الاثنين وعضيت الحلمات مع بعض
أااااااااااااااااااااااااااااااااااه يابزازي
تاني تاني ايه ياوسخة هيجتي اه اوي عضي كمان
وعضيتها تاني في بزازها وكنت بقرص الحلمات واعض وارجع بلساني ابل الحلمات علشان تبرد
ورحت بعد كده نزلت علي بطنها بلساني ووصلت لقبة كسها ورحت نزلت لحد زنبورها وعضيتها جامد وشديتها بسناني
ااااااااااااااااااااااااا... اااااااااااااااااااااااااي
ومسكت شفرات كسها وفضلت أشد فيهما واعض زنبورها
وارجع الحس كسها وادخل لساني جوه كسها
اسررررررع عضي جامد زنبوري
اااااااااااااااااااااااااي ااااااااااااااه
اااااااااااااااااااااااااي
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااي
جامد ياستي عضي زنبور كلبتك افشخي كسي
اااااااااااااااااااااااااه ياكسسسسسي
ماله كسك يابت
بياكولني ولع من لسانك ياملكة
انتي جامده اوي
عضي عضي وكلي كسي
عايز انزل شهوتي اااااااااااااااااااااااااي
اااااااااااااااااااااااااي
وفضلت الحس واعض في زنبور خلود وهي عمالها تتاؤها وتصرخ وانا أزيد في العض وبعبصة كسها بلساني وصوابعي لحد ما لاقيت نافورة مياه نازل من كسها
ولاقيت خلود غمضت عينها ونامت من قوة شهوتها اللي غرقت السرير وسبتها ورجعت بعد ربع ساعة لاقيتها لسه نائمه
صحيت خلود اصحي انتي ايه مالك
مفيش بس من زمان منزلتش كده انتي كنتي فين من زمان
ليه هو جوزك مش بيعرف يكيفك
هههههههههههه
يبقي شكلك مش بيكيفك
بقولك ياسوسو أنا من دلوقتي مش هسيبك واعمل اللي انتي عايزه وامتعك وتمتعيني بقي ونعيش بدل ما الواحدة عايشه ميتها
وانا موافقة بس بردك بشروطي واللي اطلبه يتنفذ
ياه ياسوسو انسي بقي الحكايات واللي حصل
عيشي دلوقتي اللي فات مش يخصك في حاجه يبقي عايزه تعرفيها ليه
ماشي يالبوة
روحي انزلي دلوقتي
طيب الحس كسي طب
لا
طب اي حاجه طب قولتلك انزلي بيتك
حاضر ياسوسو
ونزلت خلود بيتها ورجع بابا من الشغل
ودخل يأخذ دش وانا دخلت وراءه الحمام مسكت الشاور ودعكت جسمه بيها ونزلت بأيدي ادعك في زبه وبيضانه بالشامبو ورحت قلعت القميص ودخلت معاها تحت المياه ووقفت قدامه ادعك في زبه بأيدي وانا حضناه وبزازي بتحك في جسمه وحطيت شاور تاني وفضلت احضن بابا وهي يحضني وندعك اجسام بعض والشاور كان مخلي أجسامنا
تتزحلق علي بعض وارح هو نزل يرضع من بزازي وانا بدعك في زبه
ونزلت بعد كده قعدت قدام زبه ومسكت زبه بأيدي اغسله من الشاور وبداءت ادعك فيه وافعص في بيضانه ودخلت زبه في بوقي وفضلت أمص زبه وادخل واخرجه وبابا ثبت راسي بأيده وفضل ينيك بوقي بزبه لحد ما نزل لبنه في بوقي
وراح بابا غسل جسمه بالمياه وغسل جسمي أنا كمان وخرجني من الحمام وشالني وطلع بيا علي اوضة النوم ونومني علي ضهري ونزل بلسانه يلحس كسي وينيك كسي بلسانه
مالك بقي يابت هايجه ليه كده
مفيش يابابا زبك واحشني ولبنك كمان
لا مش مصدق بوقك
احكي ايه اللي حصل مفيش حاجه بس سمعت عن سكس السادية وعجبني وده اللي مخلينا هايجه
هههههههههههه عايز تتناكي بعنف وتضربي
لا يابابا الموضوع مش كده خالص
السادية دي عالم تاني خالص
ازاي بقي يافيلسوفه
هههههههههههه ما انت عارف كل حاجه والدليل عندك دلال
خاضعة ليك ومستعدة تسمع كلامك في أي حاجه تطلبه
بس دلال كانت حالة خاصة
وانا عمري ما هتعامل معاكي زي دلال
هههههههههههه لا يابابا أنا فاهمة ده
امال
اقصد اني الاقي حد يكون خاضع ليا
بقولك ايه كبري دماغك من الكلام ده
ليه بس كده
ده كلام مش حابب انك تدخلي فيه وتوجعي دماغك
خلاص يابابا ماشي كمل نيك ومتع بنتك
حاضر ياعمري
ورجع بابا يلحس حوالين شفرات كسي اللي كانت غرقانه اصلا من عسلي
ده كسك غرقان خالص مش بقولك انتي هايجه اوي النهاردة
اوي يابابا
دخل زبك يابابا ومتعني
وراح بابا وقف ورفع رجلي لفوق ودخل زبه جوه كسي وفضل ينيك فيا بسرعة وبقوة
وراح غير الوضع ورفعني علي زبه وانا متعلقها في رقبته وببوسه وهي بيبوسني وعمال ينططني علي زبه
ولم تعبت من الوضع ده نزلني ونومني علي ضهري وركب عليا في الوضع الرومانسي وكان بينكني براحة خالص وانا مولعه ونفسي يفشخني ويرزع فيا
ايه يابابا نيك جامد نكني اسرع
وهو فضل ينيك براحة وبطئ
رحت أنا نومته علي ضهره وطلعت أنا علي زبه في وضع الفرسة وفضلت انيك نفسي بزبه وارقص واتنطط عليه
واعصر زبره واقفل عليه لحد ما نزل لبنه وانا بعصر واشد كسي علي زبه لحد ما صفي لبنه جوايا وهديت ونمت علي صدره
مش عارف مالك اليومين دول هايجه اوي كده ليه
اعمل ايه لزبك هو اللي مهيجني
يابت علي بابا
ابدا هو أنا أقدر
طب تعالي وراح بابا سحبني جامد في حضنه وباسني وفضل يحسس علي ضهري ونزل بأيده يبعبص طيزي ويلعب في خرمي وهيجت تاني وراح بابا ناكني في طيزي ونزل لبنه فيه
وكانت لليلة حلوة من لياليه مع بابا
ونمت وحلمت بأنني أنا وبابا مع بعض ومعا عمتي وخلود وكانت حفلة نيك جماعي ومتعة رهيبة وخالد قاعد يتفرج ويدعك في زبه ومبسوط
وصحيت الصبح وانا بفكر في الحلم ده وبفكر ازاي اعمله لأني حسيت بمتعة رهيبة من الحلم ولم صحيت وافتكرت الحلم قررت اني انفذه
وفكرت في افكار كتير وفي الاخر وصلت لفكرة وقررت اني ابداء اطبقه وده اللي هنعرفه في الأجزاء اللي جايه
استنوني وتقبلوا تحياتي



الجزء الثالث

وقررت اني ابداء في تنفيذ خطتي وأول حاجه عملتها دخلت علي النت كتير علشان اتعلم اكتر عن السادية وافهم كل حاجه عنها وانا بتفرج كنت مبسوطة بالموضوع وحسيت اني كل اللي قرايته عن المايسترس موجود جوايا حب التملك وحب السيطرة
والرغبة الجنسية الشخصية القوية حاجات كتير حسيت أنه جوايا وعرفت عن أدوات جنسية لممارسة السادية وأنواعه وطرق الاستخدام حصري لمنتدي نسوانجي الجنتل الزبير
وطبعا لأني مش اعرف الحاجات دي بتباع فين قررت اني ألجأ
لدلال اتصلت عليها
انا / الو
دلال /اهلا ياسوسو وحشاني كده بردك مش تسألي عليا
ولا خلاص الدنيا حلوة مع بابا ونسيتي دلال
أنا / لا ابدا بس الفترة اللي فاتت كنت بجهز ورق وحاجات علشان الدراسة والإستقرار هنا
دلال / مبروك صحيح أنا عرفت انك خلاص هتعقدي هنا علي طول
أنا / ...يبارك فيكي
انا / بقولك ايه كنت طالبة منك خدمة
دلال / اؤمري ياغالية
أنا / تسلمي ياقمر كنت عايزه اشتري شويه حاجات كده ومش عارفه القليهم فين
دلال / عايزه تشتري ايه
وقولت لها علي ازبار صناعية بأحجام مختلفة وكرباج وكلبشات وصاعق كهربائي وأحزمة جلد وشوية حاجات تانيه
دلال / اوبا ليه ده كلها
أنا / هقولك بعدين بس قوليلي هتعرفي تشتري الحاجات دي
دلال / ههههههههههه قولي لي عايزهم ليه وانا اساعدك
انا / انتي مالك
دلال / لا بجد عايزاهم ليه
أنا / عايزاهم في حاجة معينه
دلال / ايه هي يعني قوليلي علشان اساعدك
انا / ده انتي حشريه ورغاية أنا غلطانه اصلا اني كلمتك
دلال / خلاص هقولك انتي علي طول عصبيه
بصي ياستي انتي عندك كنز
انا / كنز ايه بس
دلال / كل اللي انتي عايزه ده موجود واكتر كمان منه
أنا / ايه انتي بتهزري صح
دلال / لا طبعا بتكلم جد
أنا / فين بقي الكنز ده
دلال / بس قوليلي الاول انتي عايزه الحاجات دي ليه
أنا / يابوي علي رغيك
دلال /لا بجد انتي عايزه تكوني ميستريس ولا سيلف
أنا / لا طبعا اكون ميستريس
دلال / اوعي يكون علي ابوكي
أنا / انتي مجنونه ازاي يعني
دلال/ طيب كويس ومش هسالك هتعملي كده في مين بس هقولك ابوكي عنده كل الحاجات دي واكتر كمان
انا / ايه بتقولي ايه
دلال / زي ما بقولك كده ابوكي عنده كل حاجة من اللي انتي طلباه ده
أنا / ازاي وفين
دلال / للأسف معرفش فين
أنا / يكسمك بتهزري صح
دلال / بتكلم جد علي فكرة ابوكي ميستريس قديم واحلي ميسترس هو انا خضعت ليه كده وخلاص
انا / ياستي مش تحكي قصة حياتك قولي فين الحاجات دي
دلال / مش عارفه بس اسألي ابوكي عليهم
انا / طيب خلاص يادلال يلا غوري يلعن ابو شكلك
دلال / ماشي ياسوسو بقي كده
انا / اه علشان انتي بيضان
دلال / ااااااح يام نفسي اكون تحتك دلوقتي
أنا / بطلت ياوسخة سلام
هههههههههههه
انا / ايه بقي اللي بتقوله البت دي
واقعدت افكر في كلامها وافكر ممكن تكون فين الحاجات دي
اوبا خلود ممكن تقولي
واتصلت على خلود
ردت علي طول
خلود / اخيرا ستي حنت عليا
أنا / تعالي ياخلود عندي
خلود / حاضر ياملكة
وقفلت الخط علي طول
ولاقيت خلود طلعت وخبطت الباب فتحت ليها واول ما فتحت الباب لاقيت خلود بتبص في الأرض
أنا / ادخلي
وقفلت الباب
نزلت خلود قعدت علي رجليها وايدها علي طول
انا / تعالي هنا يابت
وراحت اتحركت علي أيدها ورجلها
وقعدت علي الكرسي وهي جنب رجلي
انا / ارفعي وشك فوق وتردي علي قد السؤال ومن غير كلام كتير
خلود / امرك ياستي
انا / اول مرة مارست الجنس كان عندك كام سنه
خلود / ١٨ سنه بعد عيد ميلادي بيومين
أنا / مع مين
خلود / مع لوران لم اتحرشت بيا ولحست كسي ونزلت شهوتي لأول مرة
أنا / وايه اللي حصل بعد اول مرة
خلود / مارست معاها الجنس علي طول وهي عرفت تستعبدني وتخلينا كلبها ليها
انا / ازاي
خلود / هي بعد ما عودتني علي لحس كسي وتنزيل شهوتي بداءت تبعد ولم كنت اطلع لها علشان تلحسي كسي أو الحس لها كانت بتتمنع وتهرب مني لحد ما هيجت خالص وطلعت عندها وحاولت أننا نمارس وهي رفضت قعدت اتزلل لها وابوسه أيدها وعيطت وكده لحد ما هي بداءت تديني اؤامر وانفذها مقابل اني اعمل معاها سحاق وتعودت علي كده
أنا / مين اللي فتح كسك
سكت شويه وترددت في الرد وبصت في الأرض
ورحت شديتها من شعرها وضربتها بالقلم
انا / انطقي مين اللي فتح كسك
خلود / خالو سمير
أنا / وده حصل ازاي
خلود /معرفش
ورحت شديت شعرها تاني ولافيته علي ايدي واشد رأسها للوراء
خلود / بجد ما اعرفش حصل ازاي كل اللي أعرفه اني لاقيت نفسي تحت ابوكي وهو بيفتحني
أنا / يعني ايه ده بقي ازاي يعني
خلود / كل اللي اعرفها اني ده كلها تخطيط لوران وابوكي ما كنش موافق
انا / ازاي ما كنش موافق وازاي فتحك
خلود / مش عارفها بس شكلها كان مجبر علي كده او مش في وعي مش عارفها
أنا / طب ازاي ابويا جمعك انتي وامك مع بعض
خلود / اللي حصل اني بعد ما ابوكي فتحني وفي يوم كنت نائمه وصحيت ادخل الحمام لاقيت نور اوضة نوم ماما منور وفي صوت تاؤهات خوفت تكون ماما تعبانه قربت من الباب اللي من حسن حظي اني كان مفتوح فتحت ودخلت لاقيت امي مفلقسها وابوكي وراه عمال ينيكها في طيزها وقفت شويه اتفرج وهيجت خالص ورحت قررت اني اقرب واشارك
ابوكي اعترض وزعق فيا ورحت أنا اتكلمت وقولت لابوكي
يعني تفتحني وتنكني ودلوقتي مع امي
امي سمعت كده صوتت وعيطت وانهارت
بص ياخالو كل دلوقتي مكشوف فمن الاحسن أننا نتشارك كلنا كده مع بعض ونتمتع
امي انتي مجنونه اطلعي بره وانت ياسمير سيبني واطلع شقتك لو سمحت
وراح ابوكي يلبس ورحت أنا وقفت وقولت ليهم اسمعوا بقي
مفيش حل قدامك غير أننا كلنا نتشارك يصوت وتكون فضيحه ليكم
ابوكي صحيح عندك حق ايه اللي يمنع أننا كلنا نتمتع
ايه ياسمير
خلاص ياعفاف كده احسن من الفضيحة
وبداءت امي ترضخ لكلام ابوكي ومارسنا مع بعض كتير بعد كده
أنا / واتجوزتي ازاي وانتي مفتوحه
خلود / ابوكي اقنع حاتم معرفش ازاي واتجوزنا
مش كفاية أسأله وتسمحي لي انضف رجلك ياستي
أنا / لا ياكسمك
خلود / وحياتي عندك
أنا / انتي رخيصة وحياتك رخيصة زيك
خلود / حاضر ياملكة
أنا / قوليلي بقي يالبوة مين تاني مارس السادية تاني عليكي غير لوران
خلود / مافيش حد ياستي
انا / اه هنكدب تاني ورحت ضربتها قلمين وراء بعض
انطقي
خلود / ياستي في حاجات مينفعش نتكلم فيها
ورحت ضربتها برجلي في بطنها
أنا / قومي غوري انزلي
خلود / ياستي هو أنا طالعه ليكي علشان اخدمك وامتعك وانتي تعملي فيا كده ارجوكي
انا / يابت أنا عايز اعرف بس علشانك وعلشان المتعة
خلود / هقولك ياستي
ابوكي هو اللي كمل اللي بداءتها لوران معايا
أنا / كويس شاطرة
وفين بقي الحاجات اللي كان بيمارس بيه وكان بيمارس معاكي فين
وسكت تاني وقفت وزقتها برجلي ووقفت برجلي علي بطنها
انطقي يالبوة احسن ليكي
خلود / ابوكي كان بيمارس معايا هنا في الشقة في اوضة الجمنازيوم ابوكي كان مجهزه ومسميها الغرفة السوداء
ومن سنتين ابوكي لاغي الكلام ده كلها
أنا / طب فين باقي الادوات
خلود / .....ما اعرف
أنا / طيب ماشي ياخوخة
تعالي يامتناكه
ورحت سحبتها من أيدها ودخلت علي اوضة نوم بابا
طبعا ملاقاتش غير حزام جلد من بتوع بابا وكان في الزب الصناعي اللي استخدمته مع دلال وجبت كرافته من بتوع بابا
وربطت خلود من أيدها في طرف السرير وبداءت حفلت تعزييب فيها
أنا / قولي لي بقي ايه حكاية لوران وايه اللي حصل
ومن غير كدب
خلود / مفيش حاجه حصلت
ورحت ضربتها بالحزام علي فخادها جامد
اااااااااااااااااااااااااي
أنا / ها ايه الحكاية
سكت شويه
ضربتها تاني بالحزام علي بطنها
وبداءت اعد وانا بضربها
واحد
اااااااااااااااااااااااااي
اثنين
اااااااااااااااااااااااااااااااي
ثلاثة
ااااااااااااااااااااااااا.... اااااااااااااااااااااااااي
أربعة
اااااااااااااااااااااااااي اااااااااااااااااااااااااي
خلود صوتت خلاص هقول هقول
عمك سيف لم سافر اتعرف علي لوران وعاشوا مع بعض وبعدين عمك جاء رجع مصر وكان معاه لوران
وعرفها علينا وكانت قاعدة في فندق وبعد شهر فوجئنا به اتجوز لوران بالعند في بباكي اللي كان رافض اني هو يتجوزها
وعاشوا هنا وبداءت رحلة من المتعة مع عمك ومراته وباباكي وانا وامي وكله لوران كانت طبعا ملكة علي عمك وحاولت تعمل كده مع ابوكي بس ابوكي طبعا رفض لحد ما في يوم كان ابوكي عندها وناكها وهي شربته وسكي وكان فيها منوم وعملت اكبر كارثة جابت زب صناعي وناكت ابوكي بيه وصورته وطبعا بداءت أنها تستغل الصورة ضده ابوكي
علشان كانت عايزه تدخل نوع معين من الأدوية عن طريق شركة السياحة بتاعت العائلة وابوكي اكتشف ده واكتشف اني الأدوية دي فيه نوع من الفيروسات الضارة
ولكن هي استغلت كل التصوير اللي كان بيتم من حفلات جنس جماعي بينا هنا في العائلة علشان تهدد ابوكي ويسمح اني يستورد الأدوية دي عن طريقة شركة السياحة
انا / طب شركة السياحة ماله بالاستيراد والتصدير
خلود / دي شركة جدك وابوكي سابه لعمك حسين وعيالها وعمك سيف لم شركة المقاولات بتاعت بباكي كبرت وطبعا عمك سيف كان كسم الدنيا عايش حياته ومدلع نفسه بس لم رجع من أمريكيا كان عايز يستقر هنا وطلب من ابوكي وخالي حسين اني يضيف نشاط الاستيراد وهما وافقه علي اساس اني خلاص هيستقر هنا وفضلت لوران عايشه معانا اربع سنين كلها متعة جنسية والكل كان متمتع لحد ما بداءت تخطط لاستيراد صفقة الأدوية دي وماعرفش ابوكي عمل ايه او عرف منين أو الموضوع خلص ازاي بس كل اللي أعرفه اني هي اتقبض عليها وعمك سافر اتخنق وسافر تاني بره
أنا / ماشي ياخلود
سؤال اخير بقي علشان تأخذي المكافأة
لم ابوي اللي فتحك ازاي اتجوزتي حاتم
خلود / بصي ابوكي هو اللي خلص الحوار ده من الاخر
أنا / هو حاتم كان عارف بموضوع عمك سيف ومراته
خلود /لا طبعا عمك حسين وعائلته كانت بعيدة عن كل الحوارات دي
انا / امال ايه اللي حصل
خلود / بصي هيجيب ليكي من الاخر
حاتم جوزي ما يفرقش كتير عن عمك سيف كان خول وتقريبا
كده كان في حد بينيكه أنا فوجئت بيه بيطلب ايدي وعايز يتجوزني
ابوكي قعد معايا وقالي كلامتين
قالي بصي جوزك مش هيجي جنبك ولا هينام معاكي ولو حاول مش هيعرف يعمل حاجة يوم اثنين ثلاثة الكلام هيتنشر هأخدكم عند دكتور حبيبي هيخلص الكلام
وطبعا أنا مكنتش مقتنعة بكلام ابوكي
بس ابوكي طمني
وفعلا اتجوزنا واول ليلة بعد ما باسني وكده
قالي أنا مرهق وهنام ونرتاح النهاردة وفعلا سكت عملت زي ما ابوكي قاللي
وتأني يوم حاول حاتم يقرب مني بس طبعا أنا كنت خايفه اتفضح بس حاتم فكر اني خائفه منه
وفعلا بعد يومين حصل زي ما ابوكي قاللي
ورحنا عند دكتوره بس هو اقنع ابوكي اني غشاء البكارة عندي من النوع المطاطي وهو هيعمل عملية يفتحه بيها
ودخلت اوضة العمليات بس الدكتور كان شقي وناكني نيكها جامدة اوي وطبعا ابوكي بره وجوزي بره وانا بتناك جوه كانت الفكرة مهيجاني ونزلت كتير اوي والدكتور فشخني حرفيا كان زبه كبير وناكني في طيزي وكسي وطلعت وانا مفشوخه وطبعا جوزي فكر اني من العملية بس ابوكي طبعا كان عارف اني مفيش عملية وفهم الدكتور عمل ايه
ورجعت البيت وعشنا علي كده حاتم فاهم اني بنت بنوت وكان كل شهرين ولا ثلاثة يأخذ برشام وينام معايا وعرفت أنه خول
وهي دي كل الحكاية
أنا / اه ماشي طيب
علشان انتي طلعتي شاطرة كده ليكي عندي هدية
ورحت ناحية الدولاب وفتحت الدرج وطلعت زب صناعي بحزام اللي كنت بنيك دلال بيه
ومسكتها وكانت خلود لسه مربوطة
بداءت احرك الزب علي شفرات كسها والعب بيه علي زنبورها
وهي بداءت تهيج
نكيني ياستي
بس يالبوة
وفضلت ادعك كسها براحة بالزب واحركه بالطول علي شفرات كسها وبالراس العب في زنبورها
خلود / ارجوكي كفايه ونيكيني
أنا / عايز تتناكي فين
خلود / في كسي الزب ده حلو وشكله كبير
أنا / طب وطيزك مش عايز تتناكي فيها
خلود / لا الزب ده كبير عليها
أنا / هو أكبر ولا زب خالك
خلود / ده كبير
أنا / يكسمك امال زب خالك صغير ورحت ضربتها علي كسها بأيدي
خلود / لا لا كبير وحلو ومليان لبن
انا / نفسك في لبن خالك
خلود / اه نفسي قوي وحشني لبن خالو
أنا / وحيات امك يالبوة يخليك تدوقيها
خلود / ياريت من زمان وانا محرومه من اللبن
أنا / طيب يالبوة
ورحت لبست الزب علي وسطي وركبت عليها ونيكتها
اه رايك في زب ده يابت
خلود / وحش وحش خالص أنا عايز التاني اللي فيه لبن عايزه لبن
أنا / بس الزب ده كبير
خلود / اه كبير اوي اوي
نكيني اوي افشخي كسي ياستي وفضلت ارزع فيه بالزب الصناعي وانيكها وخرجت الزب من كسها وطلعت قعدت علي وشها والزب في بوقها
مصي يامتناكه
اااااممممممم
اااااااااااااااام
مصي جامد ياشرموطتي
عايزه زب بابا
اه زب خالو حلو
ماشي ياشرموطه
مصي وابلعي الزب كلها جواكي
وفضلت ادخل الزب كلها جوه بوقها وانيكها في بوقها وحسيت بهيجان ونار في كسي
ورحت رفعت نفسي شويه علي بوقها وقعدت بكسي علي وشها
اه رايك تلحسي كس ستك ساندي
من عيني من زمان وانا نفسي ادوق عسل وشهد كس ستي
طب يلا يابنت الوسخة الحسي كسي
حاضر حاضر ياستي
وفضلت قاعدة بكسي علي وشها وهي بتلحس وبتحاول تدخل لسانها في كسي
وهيجت وحسيت اني عايزه اعمل حمام وبدون إرادة مني تبولت علي وشها
وراحت خلود هائجة اوي وفضلت تلحس كسي بسرعة وتدخل لسانها جوه كسي وتنضف وتبلع البول وهي بتنظف كسي حسيت بهيجان اكتر وولعت ولاقيت نفسي بنزل عسل وشهد كسي
وقمت بعد ما نزلت شهوتي
وقمت من عليها وفكيت أيدها
ياه ياستي ايه المتعة دي طعم بولك حلو اوي أنا كل يوم اطلع ليكي اشرب بولك الطاهر انا هاعيش خدامه ليكي
طيب يلا غوري انزلي
وهطلبك تاني تطلعي
حاضر انا تحت امرك
ونزلت خلود وقعدت افكر في كل اللي سمعته منها عن عمي سيف ومراته لوران وبابا وحاتم جوزها الخول ده وايه موضوع الأدوية اللي كانت عايز لوران تتدخل البلد هار اسود أنا مالي بده كله أنا كنت عايزه الجنس وبس ايه الحواديت ديه كلها
واستنيت بابا علشان يطفئ شهوتي اللي علي طوله قايده
وفعلا جاء بابا
ولم وصل مسكت أيده وقعدته علي طرف السرير وفتحت سوست البنطلون وخرجت المارد اللي كان عرقان
بابا / بتعملي أيه استني اخد دوش جسمي كله عرق
أنا / همص زبك
بابا / استني بس اخد دش
أنا / لا أنا عايز ادوق عرق زبك وجسمك
بابا / وانتي عايز تدوقي عرق زبي ليه
أنا / بحب ريحت عرق الرجولي ده بيثيرني جدا
بابا / جديده دي
أنا مسكت زبه وبداءت ادخله في بوقي وأعرفه بلساني ونزلت بلساني الحسه تحت بيضانه اللي كله عرق وادوق واشم واقرب انفي من بيضانه واتنفس واشم العرق لاقيت زب بابا وقف علي الاخر وانتصب بشدة
ورجعت ادخل زبه في بوقي وارضع فيه وانيك بقي بزبه وكنت هايجه خالص
بابا / مش عارف مالك اليومين دول هايجه اوي كده ليه
أنا / اعمل ايه بس يابو سمره ياعسل زبك علي طول مجنني
بابا / طيب ما انتي كسك كمان بيولعني
ولم سمعت كده سخنت ورحت طلعت قعدت في حضن بابا وزبه دخل جوايا علي طول وانا راكبه على زبه شفايفي عماله تقطع شفايفه وماسكه رأسه وعماله أبوسه واشفط لسانه في بوقي
وبابا نام علي ضهره وانا راكبه عليه
نفسي ترجع زي زمان
بابا / ازاي يعني
أنا / ترجع امجاد زمان بقي وترجع الغرفة السوداء تاني
بابا / مين حكي ليكي
أنا / مش مهم مين اللي قالي المهم اني هكون مبسوطة وعايز ابسطك اكتر
بابا / ساندي انا مكتفي بيكي حتي دلال علاقتي بيه قلت
أنا مبسوط كده
انا / باباي علشان خاطري نفسي اسعدك
بابا/ بعدين ياساندي نتكلم ويلا قومي بقي انتي بتغريني وتركبي زبي علشان تقولي لي كده
أنا / لا يابابا مش كده خالص انت عارف اني بحبك وعمري ما اربط علاقتي بيك بحاجه
ومش هقوم غير لم تنزل لبنك في كسي وتمتعني
بابا / أنا عارف اني مش هخلص معاكي يابت انتي
وراح بابا قلبني ونام فوق مني وانا فاتحه رجلي وهو عمال ينكني ويدخل ويخرج زبه
انا/ متعني يابابا افشخ بنتك اللبوة
بابا / من عيني يالبوتي
أنا / بابا افشخني اكتر
بابا / من عيني
وكمل بابا نيك فيا وقام ووقف ونططني علي زبه
ونزلني قعدت قدام زبه ومسكت راس زبه الحس فيه واعض رأس زبه بسناني وبأيدي بقفش في بيضانه أحلبهم لحد ما بابا نزل لبنه علي بزازي
وقعدنا نتكلم ونهزر مع بعض وحكي بابا لي عن ذكرياته مع الغرفة السوداء
وشغلت اللاب توب وقعدنا نتفرج أنا وبابا علي افلام ليه مع أشخاص مش ظاهر وشهم بيمارس عليهم السادية بس طبعا أنا عرفت مين هما كانت خلود وعمته عفاف ولوران عرفته من جسمها اللي عليه نمش
وفضلت اتكلم لحد ما بابا قالي عن مكان الادوات الجنسية اللي كان بيستخدمها وازاي استخدمها بعد ما عرف اني لي ميول ساديه اني اكون ملكه
بابا / مشكلتك اني فاهمك وعارف حبك للسيطرة ومتأكد انك هتعرفي تمتعي بس مع مين بقي
أنا / بابا سيبه للظروف
وناكني بابا تاني نيكه ممتعه اوي واتعشينا وقعدنا نتفرج على فيلم اكشن لحد ما نمت وانا بتفرج علي الفيلم
وصحيت الصبح معرفش ازاي بابا نقلني ونومني في اوضة النوم
صحيت وقمت اخد دش ولابست بدي كت وهوت شورت ونزلت للدور الارضي الشقة اللي في الدور الارضي وفتحت الباب ودخلت وحصلت المفاجأة
استنوني في الجزء اللي جاي علشان تعرفوا ايه اللي حصل



الجزء الرابع

ونزلت الصبح خد مفتاح الشقة اللي في الدور الارضي وفتحت الباب ودخلت وولعت النور الشقة كانت صغيرة شويه
ولم دخلت اول اوضة لاقيت فيه كنبه جلد وفاتيه وكراتين مقفولة ولاقيت سرير حديد مركون علي جنب وفرشه موجود جنبه ودخلت الاوضة التانية كانت فاضيه اما الصالة كان فيه طقم انتريه قديم دخلت المطبخ كان كل أدوات المطبخ موجوده
والمكان محتاج تنظيف وكان في سجاد وفرش بس مش نضيف
رجعت تاني الاوضة وفتحت الكرتين فرحت جدا حسيت اني لاقيت كنز كان في الكرتين ازبار صناعية بأحجام مختلفة وكرابيج جلد بأطوال مختلفة وفيبريشن كبير وكلبشات
والكرتونة التانية كان فيها ملابس داخليه مثيره (طقم قطه بالأطواق وسلاسل وطقم جلد نسائي وقمصان ولانجيري )
وعلقات حديد واحزمه جلد وكان في عصي خيرازن مركونة جنب السرير الحديد وفي قماش اسود ملفوف في كيس بلاستيك كبير ولمبات ليد بالألوان مختلفة
حسيت اني كل اللي كان في الغرفة السوداء اللي بابا كان مجهزه موجود هنا
طلعت كل حاجه وقعد اتفرج واشوف واستمتع واتخيل كل حاجه ممكن تحصل واستخدمه بالأشياء دي
قعدت افكر اعمل ايه بكل الحاجات دي واستخدمها فين وازاي
وقررت اني اعمل الغرفة تاني هنا بس محتاجه توضيب وتجهيز والمكان محتاج تنظيف كتير
وطبعا بابا سافر وهحتاج حد يساعدني وقررت اني
ابداء التنفيذ وقررت اني أستعين بدلال وخلود وأول خطوة هعملها اني انضف المكان
اتصلت علي خلود
أنا / الو
خلود/ اهلا ستي
أنا / تعالي لي حالا
خلود / حاضر هطلع ليكي
أنا / لا تعالي الشقة اللي في الدور الارضي
خلود / ليه الدور الارضي
أنا / انتي هتتناقشي معايا
خلود / من عيني
ونزلت خلود خبطت براحة علي الباب
فتحت الباب ودخلت خلود
أنا / تعالي ادخلي
ودخلت خلود الشقة وكانت مستغربه
خلود / هنعمل ايه هنا
أنا / عايزه الشقة دي تنضف
خلود / ايه ازاي يعني
أنا / هتتناقشي تاني
ومسكت عصاية غليظة طوله حوالي سبعين سنتي عامله زي رجل الكرسي وضربتها علي طيزها
اااااااااااااااااااااااااي
وده اول درس ليكي انك مش تتناقشي معايا في شئ اطلبها
خلود / حاضر خلاص
وجبت كرسي كان عليه تراب
أنا / نضفي الكرسي ده
خلود / حاضر وراحت مسكت قماشه وهتمسح الكرسي بيه
وضربتها تاني علي طيزها بنفس العصاية
اااااااااااااااااااا ااااااااااااااااي ليه تاني عملت ايه غلط
اقلعي التيشيرت اللي انتي لبساه وامسحي بيها الكرسي
ونفذت خلود الكلام وقلعت التيشيرت ومسحت الكرسي ونضفته
خلود / اتفضلي اقعدي
وقعدت وانا حاطه رجل علي رجل
تعالي هنا وقربت خلود ووقفت قدامي شديت حلمات بزازها
بأيدي
أنا / تعرفي كهربائي كويس
خلود / لا بس ممكن اعرف ليه
أنا / لا مش من حقك تعرفي
خلود/ حاضر
أنا / غوري عايز الشقة دي تكون بتلمع من النظافة وكل حاجه فيها تتمسح حتي الاطباق والمطبخ كامل ينضف في ساعة زمن بالكتير
خلود / ساعة قليله اوي
قربتها عليا ومسكت ودنها وهمست في ودنها
أنا قولت ساعة يعني ساعة نفذي غوري يلا
خلود / ابداء منين طيب
أنا / تعالي هنا اقلعي الشورت ده كمان
خليكي عاريانه كده وضربتها علي قفاه
اااااااااااااااااااااااااي براحة ياستي
أنا / يلا يابت بطلي مرقعه
خلود / حاضر ياملكة دي شكلها هتكون مدعك وهنرجع ايام زمان تاني
انا / هبسطك يابت
وبداء خلود تنضف كل حته في الشقة
ورحت أنا اتصلت علي دلال
أنا / آلو
دلال / ياه اخيرا عاش من سمع صوتك طبعا بابا مسافر وانتي عايز ترتاحي هجيلك حالا
أنا / لا يكسمك هتسمعي صوتي كتير الايام اللي جايه
دلال / صوتك بس
أنا / شرموطه من يومك بس اوعدك هزبطك انتي كمان
دلال / بجد اجي دلوقتي وحشني السحاق معاكي يابت ياسوسو
أنا / بت ياسوسو طب وشرفك المهتوك ده يخليك تقوليلي ياستي
دلال / طبعا ستي مش ابوكي يبقي الملك تبقي انتي ستي
أنا / شوفتي رغي كسمك نساني أنا عايزها ايه
وانا بتكلم لمحت خلود بتبص عليا وشوفت في عينها تساؤل
طيب بسي يادلال بقولك كنت عايز كهربائي شاطر
دلال / عايزها في ايه
أنا / هيعمل شويه شغل كده
دلال / فين
أنا / بقولك ايه تعرفي حد ولا ايه
دلال / يعني شركة ابوكي كله مهندسين وصنايعية
ومش اعرف ابعت ليكي كهربائي
أنا / طيب اخلصي وابعتي حد بس يكون كويس ومطيع
دلال / طيب اجيبه واجي
أنا / اه ياوسخه ماشي تعالي
تعالي هنا يابت
أنا / مالك بتبصي كده ليه لي
خلود / مفيش حاجه
ورحت مسكت كسها بأيدي وشديته انطقي يابت
اصلي انتي هتسبيني وتجيبي حد تاني
وعرفت انها بتغيير روحت قربت ايدي ادعك زنبورها وكسها
أنا / هههههههههههه ياهبله لا دي دلال صديقها
خلود / يعني مش هتاخد مكاني تحت رجلك
أنا / طب ليه متكونوش انت الاثنين تحت رجلي
خلود / دي شكلها هتبقي مدعكه بجد
أنا / وحيات شرفي يابت يخليكي تتبسطي اوي
وانا بكلمها ايدي بتدعك في كسها وببعبص كسها وحسيت بماية كسها وهي بتغرق ايدي
ايه يابت الميه دي كلها
خلود / اصلي أنا مولعها خالص وانا بخدمك كده وشغاله خدامه عندك وبنضف
أنا / بس كده يعني ده اللي مهيجك
خلود / الصراحة لا
أنا / امال
خلود/ اصلي كنت بدعك في كسي قبل ما انزل
رحت أنا خرجت ايدي من كسها يلا روحي كملي نضافة عقابنا ليكي
خلود / ليه بس
أنا / علشان بعد كده يابنت الكلب مش تنزلي عسلك غير بأذن مني وتتعلمي انك مش تلعبي في نفسك تاني
خلود/ أنا اسفه مش هعمل كده تاني بس بعد اذنك اسمحي لي انزل
أنا / لا مش دلوقتي
خلود/ حاضر اللي تشوفيها حضرتك
أنا / كملي تنظيف
ورجعت خلود تنضف الفرش وتمسح الارض
وانا قاعدها احطي مناكير في ضوافري
وكانت خلود قربت تخلص الصالة والاوضة الصغيرة ولم خلصتهم خده ودخلت الاوضة اللي فيها الحاجات
وقفت خلود مستغربه ومزبهله
أنا / مالك تنحتي كده ليه
خلود / ياه علي الذكريات انتي عرفتي مكان الحاجات دي منين
أنا / ملكيش دعوة
وراحت مسكت زب صناعي كبير اسود مقوس وليه راسين
خلود / ياه الزب ده هنا اخيرا لاقيتها
أنا / مش معني ده تحديدا
خلود / اصلي ابوكي كان بيخلينا أنا وأمي ننيك بعض بيه
واحنا بنتساحق ومن زمان كان نفسي الالقاه
أنا / ليه عاجبك اوي كده
خلود / اصلي نفسي البسه في كسي وانيك الخول حاتم بيه
أنا / هههههههههههه هتعرفي
خلود / ما هو انتي اللي هتخلينا نعمل كده ابوكي زمان خلاني عملتها مع امي ودلوقتي انتي هتخليني اعملها مع حاتم
أنا / ماشي يالبوة قوليلي بقي تعرفي توصفي الاوضة اللي كان ابويا عاملها
خلود / اه طبعا لسه تفاصيل الاوضة كلها في خيالي
أنا / طيب بسرعة كده نضفي التراب اللي فيها وامسحيها
خلود / طيب اي حاجه منك
أنا / خلصي وهبسطك
خلود / من عيني حاضر ياملكة دي شكلها هتكون ايامي اللي جايه حلوة
وخرجت من الاوضة علشان خلود تنظفها
ولم خلصت طلعت قعدت تحت رجلي شعرها كله تراب ووشها كله تراب وأيده وسخة ومسكت رجليا
زقتها بعيد عني ابعدي ايدك الوسخة دي عني وقومي استحمي والبسي هدومك
خلود / وحيات ابوكي ريحيني
ضربتها بالرجل في بطنها بعد أكده اسمه سيدي ولا نسيتي
خلود / ما قدرش انسي
أنا / غوري يلا بسرعة
ودخلت الحمام تستحمي وخلصت
خلود / اجي ادعك رجل حضرتك
أنا / لا غوري النهاردة كفايه عليكي كده
ومشيت خلود وقعد ولاقيت دلال وصلت ومعاها الكهربائي
ولم وصلت دلال حضنتني ومن غير ما الكهربائي يأخذ باله مسكت كسها بأيدي
دلال / اااااااااااااي بصوت واطي مكتوم
أنا / في حاجه ياحبيبتي
اتكسفت دلال لا لا اصلي رجلي شدت عليا شويه
انا / طيب تعال يااسطي
الاسطي / اسمي احمد
أنا / طيب تعال يااسطي وبطل رغي كتير
احمد / حاضر بس حضرتك ممكن تقولي اي احمد بس
في عقل بالي احا بكسمك انت هتصاحبني
أنا / ماشي يااحمد
ودخلت الاوضة ومعايا احمد ودلال
أنا / بصي بقي يااحمد عايزك تظبطلي الإضاءة
احمد / ما هي شغاله اهي
أنا / لا هتشيل الكشافات خالص ونضف وركب الاسبوتات دي
وكانت الاسبوتات بتعمل لون احمر واصفر وابيض وكان في بتقلب نور
احمد بس حضرتك هتغيير الإضاءة ليه
أنا / ملكش دعوة
احمد / حاضر بس ذوقك حضرتك في اختيار الالوان الإضاءة حلو وكمان في أماكن تركيبها هو المكان ده هيتعمل استوديو تصوير
أنا / اه
احمد / حضرتك هتصوري ايه هنا
دلال / احمد اعمل اللي يطلب منك ومتسالش كتير ونفذ تعليمات الهانم وانت ساكت
احمد / حاضر يادلال هانم بس الفكرة علشان اساعد واعمل شغل صح
انا / بقولك عندك فكرة عن تجهيز مكان زي الاستوديو
احمد / طبعا ولو ده هيكون استوديو حضرتك محتاجه عازل صوت
أنا في عقلي صحيح الحمار ده بيتكلم صح علشان الاصوات وكده
أنا / طيب يااحمد ايه ناقص علشان المكان ده يتعزل وانت هتعرف تعزل الصوت وتعمل الشغل ده
احمد / اه طبعا
طيب يااحمد شوف كل المطلوب وهسيبك يومين تجهز المكان ده بمعرفتك علي أنه استوديو الإضاءة والعزل وكل حاجة
أنا / دلال كل اللي يطلب احمد يتنفذ
دلال / حاضر يا هانم
وطلب احمد الواح ومعدات وخليت دلال تجيب كل المطلوب وفعلا بعد يومين نزلت اشوف الشغل اللي احمد عمله وطلبت من خلود تنزل وبداء احمد في تشغيل الإضاءة وكان المكان اجمل من ما تخيلتها
انا / لخلود تفرق ايه عن اللي قبلها
خلود / دي اجمد من اللي كانت قبل كده
وطلبت منه يركب القماش الاسود علي الحوائط وركب القماش
احمد / ايه راي حضرتك في المكان
أنا / تمام زي الفل
احمد / حضرتك تؤمري بحاجه تاني
انا / اه
وطلبت منه يركب علقات حديد في الحوائط وركب علقات في السقف وسلاسل مدليه من العلقات وجهز كل حاجه وبعد ما خلص
احمد / بقولك ايه هو المكان ده هيكون ايه بالظبط
أنا / هي دلال مش قالت ليك تنفذ المطلوب وبس
احمد / بصراحه اه بس عندي فضول اعرف
أنا / اه فضول وعايز تعرف
احمد / اه
انا / مش خلصت شغلك شكر وحسابك هيوصل وبزيادة
احمد / مسك ايدي جامد وشدني عليه
بصي ياكتكوته انتي أنا شوفت كل حاجه اللي في الكراتين وعرفت انتي بتجهزي لايه خليكي لذيذة كده وانتي بقي والفضائح وكده
أنا / اه يعني انت بتهددني تمام
طيب انا ممكن اخليك تنام معايا وانت صح بلاش فضائح
احمد / ياريت
وبداءت اتكلم معاه بمياصة وإغراء
أنا / طيب تحب تبداء بيا ولا بيها
احمد / انتي بتتكلمي جد
أنا / طبعا هو انت مش مصدق ولا ايه
احمد / بسهولة كده
انا / مش احسن من الفضائح
ومسكت زبه بأيدي ادعك فيه وبأيدي التانية بحسس علي شعر صدره وقربت منه بشفايفي وراح هو باسني وحضني جامد
أنا / طيب اصبر اجهز بس
احمد / مش هصبر مش قادر خلاص
أنا / طيب ابداء بخلود علي مجهز أنا
احمد / لا أنا عايزك انتي
قربت من شفايفه تاني اصبر ياروحي هدلعك
وخرجت فهمت خلود تعمل ايه
واستنيت شويه وقلعت خالص ولبست زب صناعي بحزام ودخلت عليهم كان هو واقف وحاطط أيده وراء زي ما يكون مربع أيده وراء ضهره وخلود قاعده قدامه تمص في زبه
ورحت أنا وقفت وراءه احسس وأبوس ضهره وهاج وفقد تركيزه وعلي غفله منه ركبت كلبش في أيده اليمين وبحركة سريعة ركبت كلبش في أيده. الشمال وكلبشت أيده وراء ضهره
احمد / انتي بتعملي ايه وايه ده
أنا / هتعرف دلوقتي يكسمك مش عايز تعرف وعندك ف
وخلود مسكت زبه تعض فيه جامد بقي مش عارف يتحرك ولا يبعد خلود عنه
ورحت أنا دخلت الزب في طيزه
احمد / اااااااااااااااااااااااااي يابنت الكلب هنيكك
انا / هههههههههههه ياخول هنشوف
وراح احمد يحرك رجله ويفرك وخلود بتعض في زبه جامد
احمد /ياولاد الكلب
وكل ما هو يصرخ ويشتم أزيد من دخول الزب جواه
روحت شاورت لخلود أنها تسيبيه وتقوم تصور
وقامت خلود وجابت التليفون وبداءت تصور كان هو وطي يبص علي زبه اللي ورم من كتر عض خلود
وطبعا هو مفلقس يشوف زبه ومشغول بزبه والألم اللي فيه وانا مكمله نيك وهو عمال يتأوه
والموقف مستغرقش اكتر من دقيقة وكان ثانيه كانت خلود لقطة مقطع فيديو وش احمد واضح فيه وهو مفلقس بالشكل ده
وزبي جواه وطبعا خلود كانت محترف تصوير مش مبينه وشي
بس باين اني في ست بتنيك احمد واللي يشوف الفيديو هيقول أنه مستمتع وهو مفلقس كده
انا / وريني الفيديو كده ياخوخة اممممممممم برافو عليكي التصوير حلو اللي يشوفه كده يقول اني الخول مستمتع وهو بيتناك شوف كده ياعرص فيديو حلو ايه رايك بقي عرفت ايه اللي هيحصل هنا
احمد / هنيكك يابن العرص
انا / فكر بس وانا هفضح كسمك
احمد / ماشي ياساندي
انا / خليك شاطر كده وكويس وملكش دعوة باللي اتعمل هنا وانا مش هفضحك هافكك تمشي وحسابك هيوصل ليك وبزيادة
ولبس احمد هدومه وهو في دمع في عيونه وحزن وكسره
وبص ليا بغل
انا / اخلص هتعقد تبص ليا كتير غور بقي يلا
وخرج احمد وجاءت خلود قعدت تحت رجلي ورفعت رجلي لفوق تحسس عليه وتبوسه
خلود / يلا بقي ياملكة نعمل افتتاح الاوضة
انا / لا مش دلوقتي
خلود / امال امتي بقي انا تعبت وعايزه ارتاح
انا / اصبري بالليل لم بابا يوصل من السفر
وجهزت نفسي واستنيت بابا في الشقة الجديدة
علشان لم يوصل يشوف اللي عملته وجهزته ويفتتح الغرفة السوداء ويعيد امجاد الماضي من تاني
وده اللي هنعرفه في الأجزاء اللي جايه وحياتي واللي حصل فيه بعد ما جهزت الشقة
استنوني في الجزء القادم وتقبلوا تحياتي
واصل ننتظر منك الجزء القادم
 
جامده كمل
 
ف انتظار الجزء الخامس
 
انا اسف بس السادية بوظت القصة
 
  • عجبني
التفاعلات: الجنتل الزبير
احلي حاجه الساديه ف القصه هي اللي خلتها جميله🫢🤗
 
قصة جامدة شكرا لك فى انتظار الجزء الخامس
 
جزء حلو كتير كملي
 
ايمت الجزء الجديد
 
انا قولت السلسله التانيه مش هتبقى فى روعة السلسله الاولى بس اللى قولته طلع غلط .
السلسله التانيه غايه فى الروعه و متتأخرش فى تكملتها
 
انا قولت السلسله التانيه مش هتبقى فى روعة السلسله الاولى بس اللى قولته طلع غلط .
السلسله التانيه غايه فى الروعه و متتأخرش فى تكملتها
 
انا قولت السلسله التانيه مش هتبقى فى روعة السلسله الاولى بس اللى قولته طلع غلط .
السلسله التانيه غايه فى الروعه و متتأخرش فى تكملتها
 
احساس حلوو ومتعة حقيقة انا وفرت كل دا لزوجتي عشان تبقى سادية بس هي رفضت
 
  • عجبني
التفاعلات: بعشق البزاز الملبن الكبير
ماشى ياغالى..ولا يهمك بس قمة فعلا..ومشكور اووووى على مجهودك
 
احساس حلوو ومتعة حقيقة انا وفرت كل دا لزوجتي عشان تبقى سادية بس هي رفضت
ورفضت ليه بس..تلاقيها بقى بتحب تنيكك برومانسيه ومزاج بس ولا حاجه يعنى...وانا على فكره عاوزك ضرورى ترد وتيجى نتواصل مع بعض وانا همتعك اووى اوووى انت وهى طبعا و هتبقى فى قمة المزاج والمتعه والنيك وكل اللى بتحبه انت وهى وهنبقى مع بعض علطول بس يريت ترد بسرعه واقولك نتواصل ازاى وبسرعه برضه ومش هسيبك ولا اسيب مراتك اللى شكلها عاوزه تتناك وتتفشخ علطول..وانت كمان هتتمتع اوى معانا طبعا..مستنييكك اوووووى ترد ضرورى وبسرعه زى مقولتلك..وانا مستنييكك.....
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%