NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محدش يقدر يساعد يا جماعه

بص ياباشا اولا تعمل لايف من مكانها تتطلب فيه النجدة وتفتح تحديد الموقع اللوكيشن وتقول انها من مكانها الباب اتقفل عليها ده لو هيا مس عاوزة تعمل مشكلة لاهلها الباب اتقفل عليها فاجاة ومعدتش عارفة تفتحه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص ياباشا اولا تعمل لايف من مكانها تتطلب فيه النجدة وتفتح تحديد الموقع اللوكيشن وتقول انها من مكانها الباب اتقفل عليها ده لو هيا مس عاوزة تعمل مشكلة لاهلها الباب اتقفل عليها فاجاة ومعدتش عارفة تفتحه
بقولك هيا ف الكويت وانا هنا وهيا مش معاها غير اى باد مفيهوش خط والتواصل بينا اتقطع من العصر

يعنى خلاص كدا مفيش حاجه اعملها

هيا مش معاها تلفون بخط هناك هيا بتكلمنى بالاى باد

بقولك هيا ف الكويت وانا هنا وهيا مش معاها غير اى باد مفيهوش خط والتواصل بينا اتقطع من العصر
ياحبيبي مش لازم خط علشان تتطلع لايف هيا هتشغل تخديد الموقع وتنزل اللوكيشن بتاعها وتستنجد عن طريق فيس بوك او اي ابلكيشن

هيا لحد دلوقتي مش بترد
انا طلبت حذف حسابى

هو اي حوار بنصدقووووووه ليه كده

اولا هو بيقول في حواره انه بيكلمها نت - ومعاها ايباد واي ايباد يقدر يتصل بالطوارئ ومن غير شريحة طالما فيه نت

خدمات الطوارئ في دول الخليج حاجة تانية غير باقي الدول العربية

اي عيل صغير لسة بيلبس البامبرز ف دول الخليج بيعرف ازاي يتصل بالطوارئ

وبعدين هيا لو عملت صوت عالي جيرانها هيسمعوها ويبلغو الشرطة عادي جدا

اي جهة حكومية ف الخليج ليها حسابات على انستجرام و تويتر وفيس بوك - يعني تقدر تبعت رسالة لاي جهة ومشكلتها هتتحل ف 5 دقايق بالظبط

ومش محتاجة تكون عارفة عنوانها لانهم بسهولة يقدرو يحدد موقعها بمجرد الاتصال بالطوارئ

واحد بيهبد - تمام وعادي جدا وهو حر - لكن نصدق أي حاجة كده - اهو ده اللي مش عادي

• عجبني
التفاعلات: mr-mido و علا ام زياد
لو تعرف عنوانها في الكويت نشوف حد من أصحابنا هناك يساعدها

انا كويتي وبالكويت ولو هيه لسه محتاجه مساعده انا بساعدها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%