NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة مرات ابني السورية وامها ـ حتي الجزء الثاني 23/8/2023

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
352
مستوى التفاعل
6,235
الإقامة
السعوديه
نقاط
8,544
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اعرفكم بنفسي انا الحاج سعد عندي 45 سنه
عايش مع ابني محمود ف البيت بعد موت امو
ابني صرفت عليه ددمم قلبي عشان يطلع حاجه كويسه اتشرف بيها وسط الناس وفعلا الحمد***
ابني دلوقتي شغال ف فندق كبير ف الساحل مترجم كانت مسطوره وهو بيحوش فلوسو لنفسو عشان يبني شقه فوق ويتجوز كان لسه بيبتدي حياتو كان عندو 24 سنه
وانا كنت بشتغل ع دراعي عامل عشان اصرف ع نفسي وهو مسافر كان بيبعتلي فلوس اذا احتاجات ف يوم وهو راجع كلمني وقالي في مفاجاءه قولتلو خير قالي انا معايا عروسه ضحكت وقولتلو جيبلي عروسه ضحك وقالي لا ليه قولتلو ازاي قالي هاجي وافهمك وانا مستغرب مش عارف الواد ده بيقول ايه يمكن بيضحك عليه
وصل ابني بعد العصر ولقيتو دخل معاه بنت جميله وبشعر بني ع اسود جميل اوي ووشها ابيض وجميل وشفايفها تتاكل قولت ف سري دي يا روسيا يا اوكرانيا وجسمها مليان قولتلو مين دي قالي دي مايا قولتلو ايوه وبتعمل ايه هنا قالي دي انا بحبها وهتجوزها انا بصتلو بستغراب والبنت ساكته قولتلو منين دي قالي دي اساسا من سوريا لما حصلت الحرب راحت مع اهلها ل اوكرانيا وبعدين كانت ف رحله مع صحابها لمصر وحصلت الحرب الاكرانيا الروسيا قولتلو يعني بتتكلم عربي
قالي طبعا قولتلها ماتتكلمي يامايا ليه ساكته راحت قالت كيف حالك ياعمو بصوت رقيق كده
قولتلها كويس قولت ل ابني وانت ناوي تتجوز فين يامحمود قالي هتجوز هنا لحد ماظلطت الشقه الي فوق قولتلو فين يابني وفين عزالك والعفش قالي يابا ماحنا هنقعد معاك لحد ماظبطت الدنيا فوق وبعدين نطلع واهي يابا تغسل هدومنا وهيا ست بيت شاطره قولتلو واهلها مش هياجو قالي انا كلمت ابوها وامها وهما موافقين ونفسهم ياجو مصر بس السفر مقفول ف اوكرانيا
قولتلو مش عارف تصبر لما يتزلو قالي منا مش عارف هينزلو امتي قولتلو يابني انا معنديش مانع انت حر كده كده البيت بيتك وانت ابني الوحيد ورقها معاه طيب قالي كل حاجه معاها قولتلو تعرفها من امتي قالي حوالي شهرين تقريبا هيا دخلت وكنت عامل غدا اتغدينا بصراحه البنت جسمها من فوق الهدوم جميل بزاز قد كفت الايد وطيز جميله ف البنطلون وكنت بقول ل ابني ف سري يابختك يابن الكلب واحنا قاعدين وهيا دخلت الاوضه تنام ووابني قولتلو تنام ف الصاله ضحك وقالي حاضر فات يوم والتاني وجسم البنت مش عارف ابعدو عن دماغي وكلمنا الماذون وطلب نعمل شويه ورق وبعد اسبوع كانت كل حاجه خلصت وفعلا كتبنا الكتاب والجيران عرفو والمنطقه وانا قولت ل ابني انا هنام بره انهارده وبكره هاجي عشان مش هعرف اطول عند عمك مسعد ونمت عند صحبي وف اليوم ده وكنت بتخيل ابني بينيك الجمال ده دلوقتي ونمت وانا بفكر وصحيت فطرت مع مسعد وروحت الساعه 11 سلمت ع ابني وبركتلو ودخلت نمت ف اوضتي عشان مانمتش كويس
وصحيت ع ايد بتصحيني كانت مايا بتقولي يلا عشلن نتغدا كانت قمر بركتلها وطلعت اكلنا وقعدنا مع بعض وهيا لبسه ترنج خفيف تقريبا شايف الهدوم الي تحت واليل دخل دخلت انام ونمت وصحيت ع صوت اغاني ف البيت قومت بفتح الباب لقيت ابني مشغل التلفزيون ومايا عماله ترقص بقميص نوم وانا قفلت الباب براحه يدوب ببص بطرف عيني وانا شايف ابني لابس شورا وفانله ومايا قميص نوم شفاف وعماله ترقص ليه وانا زوبري وقف مسكتو وافتكرت مراتي لما كانت بتتناك مني وكانت بتقولي اي ست تتنما زوبرك الكبير عشان تمتعني وزوبري وقف اووي لقيت ابني مسك تلفونو وبيصورها وهيا بترقص وبعد دقيقه قام قفل الاغاني واخدها ودخل الاوضه انا ققلت الباب وبعد 5 دقايق سمعت صوت مايا وهيا بتصوت من النيك وانا كنت فتحت الباب وبقيت اسمع الصوت ومايا ااااااااه براحه شوي اي طيزي وانا بقول هو ابني بينيكها ف طيزها وانا وقف لقيت تلفون ابني بينور وصوت رساله ع الكنبه
بقيت عايز اروح اشوف التلفون وشوف الفيديو بتاعو وفعلا علطول مشيت براحه مسكت تلفون ابني انا كنت اعرف رمز تلفون ابني قبل مايسافر معرفش غيرو ولا لا بفتحو لقيتو فتح معايا علطول دخلت للاستديو بفتحو لقيت 3 مقاطع كل مقطع داخل ف ال3 دقايق علطول دخلت ع الواتساب وبعتهم لنفسي ومسحت الفيديو من المحادثه وحطيت التلفون مكانو ودخلت اوضتي وقفلت من جوه وانا لسه بسمع صوت مايا
علطول مسكت تلفوني وفتحت الواتساب اتفرجت ع اول فيديو وكنت هتجنن لقيت ابني وقف ع الارض ومايا جنبو ورافع ركبتها ع طربيزه ومدخل صباعين ف كسها وعمال يدخلهم

HLFBqZu.md.jpg
وبقيت اتفرج وانا ماسك زوبري وبدعكو وبعد دقيقتين لقيت البنت بتنزل عسل من كسها انا علطول طلعت لساني وكاني ببلعهم
وافتكرت مراتي لما كنت بقعد الحس كسها وهيا تنزل ف بوقي وانا ابلعهم وهيا تبلع لبني
وزوبري كان كبير ف حدود 23 سنتي بدون مجامله حتي ابني زوبرو طلعلي
والي كان هيخليني اتجنن كس مايا ده شكلو يجنن اووي وكمان شكلها مفشوخه نيك مش كس اول مره ده دي شرموطه وكسها اتفشخ
الفيديو خلص اتفرجت ع التاني لقيت ابني مقعدها ع كرسي وهيا فاتحه رجليها وابني ماسك زوبرو بيحكو ف كسها اووي وهيا اهاتها عاليه
HLFCwOP.md.jpg
وراح مدخل زوبرو ف كسها وانا حسيت ان زوبري دخل ف كسها وبقيت انيك ف السرير وانا شايف ابني زوبرو ف كس مايا وهيا كسها شكلو جميل زي الصوره بالظبك وانا سامع صوت كسها وهيا ااااه اااااه دخلو دخلو كلو ومحمود بينيك كسها ولقيتو خرج زوبرو من كسها ونزلو ع خرم طيزها وقالها طيزك واسعها يامتناكه ودخل زوبرو ف طيزها وهيا ولا اي رده فعل كانها ماسوره
وهو بينيك ونزل ف طيزها وقفل الفيديو وانا زوبري مولع ولبني بقي بيطلع ع طرف زوبري
اتفرجت ع التالت ولقيت محمود وقف ومايا ع ركبتها وابني مدخل زوبرو
HLFzn2f.md.jpgف بوقها وماسك دماغها كانو بينيكها وهيا بتمص
ولقيتو نزل كل نقطه لبن ف بوقها وهيا اخدت لبنو ورميتو ع بزازها تدعك فيهم وابني مسك التلفون وبيصورها وهيا مطلعه لسانها وبيصور بزازها لحظت ع حلمت بزها نظام حديد كده مش عارف ايه ده ده بزها الاتنين كده ومنظر بزازها اصلا جميله انا حسيت ان انا هنزل وكنت هنزل ع السرير وقفت علطول ورميت لبني ع الارض ونزلت كميه كبيره اوي انا منزلتش من فتره
مسحت لبني بمنديل ورميتو وزوبري لسه وقف وانا نمت وانا زوبري حديد صحيت فضلت احسس ع زوبري وهو وقف اووي ف البنطلون وقفت ولسه بفتح الباب سمعت باب ابني بيفتح رجعت مكاني ولقيت بابي بيخبط انا غمضت عيني وزوبري صاروخ وقف ولقيت الباب بيتفتح سمعت مايا بتقول بابا ولهجته السوريه تجنن بابا
ودخلت وانا مش عايز افتح عيني ودقيقه كامله مش سامع ليها رجل ولا كلمه وانا زوبري وقف اووي وحسيت بايد بتحسس ع راس زوبري انا زوبري انتفض من مكانو بقي بيهز البنطلون هيا لقيتها بتقول بابا وايديها ع صدري وانا بالفانله وايديها ع شعر صدري انا عملت نفسي بقوم وبفتح عيني لقيتها بتقولي محمود بيقولي صحي ابويا عشان يفطر معانا قولتلها حاضر قولتلها انا نسيت اسالك عندك كام سنه قالت 25 يابابا
قولتلها اكبر من محمود بسنه قالت ايه مظبوط
قولتلها بس قمر طالعه لمين ضحكت وقالت ماما
قولتلو ابوك مش عايز يطلقها ضحكت وقالت ليش بدك تتزوجها قولت لو حلوه زيك كده ضحكت وقالت ماما كتير حلوه راح افريج ياه بعد شوي
مشت وطيزها ف البنطلون تجنن وصدرها الي يجنن وانا ببص ع زوبري كان وقف قومت دخلت الحمام غسلت وشي وطلعت مايا بتعمل الفطار وطيزها تجنن كانت راجعه لورا كده وف لحظه تخيلت ان انا وقفت وراها ودخلت زوبري ف طيزها رفعتها عليه قعدت ع الكنبه وابني قعد معايا وفطرنا ومايا فضلت تكلمني عن اهلها واخوها متجوز وعايش ف المانيا
وفضلنا كده 4 ايام طول اليل اسمع صوت نيك ولبسه يغريني وانا قاعدين يوم الجمعه بليل وصل ل ابني مكالمه رد وقعد يقول حاضر تمام تمام
سالتو ف ايه قالي عايزني بكره ف الشغل لازم اسافر بدري قولتلها ده انت لسه ف اول اسبوع قالي هقعد هناك اسبوع وطلب اجازه عشان ف سياح كتير وانا المفرود مكونش ف اجازه
قولتلو خلاص يابني *** يعينك ودخلت قفلت ع نفسي وفضلت اتفرج ع الفيديوهات وزوبري وقف وبعد ساعه تقريبا سمعت صوت نيك ف ااصاله وصوت مايا ااااااه ااااه كمان كلو كلو وانا حطيت ودني ع الباب وهو يقولها تعالي ندخل تقولو لا بدي هون ااااه اي كسي بدي ياك تلحس كسي وهو يقولها لا ياكسمك انسي وهيا اااااه خلاص نكني اوووي وسمعت صوتها بتقول ااااه لا خليني هون وسمعت صوت الباب بيتقفل عرفت انهم دخلو وانا قولت البوه دي عايزه تسامعني انها بتتناك ولا ايه
غمضت عيني وانا وقف ع الباب وفضلت اتخيل ان انا بنيكها وانا سامع صوتها لحد منزلت ع الباب وكنت تعبت اووي نزلت كتير قولت اخد نفسي وبعدين اقوم امسح لبني نمت ع السرير وزوبري البن ع راس زوبري وانا عيني ف السقف
وكبس عليه النوم من التعب مصحيتش الا الساعه 9 الصبح والغريب ان لقيت زوبري جوه البنطلون
افتكرت لبني ببص عليها كان الباب نضيف انا خوفت ليكون ابني دخل يسلم عليه شافني كده
وكنت فعلا قلقان لقيت مايا بتنادي علي
ظبطت نفسي وطلعت قعدت معاها لبسه ترنج خفيف كلوتها والستيان ظاهرين اووي
قولتلها فين محمود قالت راح من الساعه 4 قولتلها هو دخل يسلم عليه ولا لا هيا ابتسمت وقالت لا مدخل عندك انا استغربت وقولتلها مشي علطول يعني قالت ايوه قالي سيبيه نايم
قعدت معاها وهيا قالتلي هي صوره ماما
ولقيتها قربت مني ولزقت فيا
وااااه ياخربيت امك المره لبسه هدوم مكشوفه ونص صدرها طالع ولحد الركبه وابوها وقف جنبها وبقت تقلب ف الصور لدرجه ان شوفت صوره امها بالمايوه كلوت وستيان بس ع البحر
وبزاز امها الكبيره وجسمها الابيض
قولتلها هو عادي تلبس كده قالت اي عادي ف اوروبا كلشي عادي قولتلها وانتي كنتي بتلبسي كده قالت اكيد ع البحر حتي بمصر قولتلها لبستي هنا كده قالت ايوه قولتلها ازاي قالت عادي كل الي هناك اجانب لبسهم هيك
قولتلها ومحمود شافك وانتي كده قالت ايوه طبعا قولتلها امك جميله قالت اي كتير حلوه ماما
قولتلها عايشين ف اوكرانيا من امتي قالت من زمان تقريبا وانا عندي 13 سنه
قولتلها انتي الي دخلتي الاوضه انهارده ابتسمت وقالت ايوه كنت داخله اصحيك انا مكنتش عارف اعمل ايه ولا اقول ايه
قالت انا بعرف بشو عم تفكر انت متل بابا
وده عادي يعني مافي شئ انت ليش ماتتزوج
قولتلها هجيب ل ابني مرات اب قالتلي اي عادي
قالتلي انت مو كبير لهدرجه مشان ماتتزوج
قولتلها انا عندي 45 سنه قالت اي عادي صديقه الي ف الساحل عندها 25 سنه عايشه مع واحد عندو 63 سنه قولتلها ده عشان الفلوس
قالت اكيد بس ف اشي احلي من الفلوس انا بصتلها وقولتلها ايه هو وهيا بصتلي وقالت الجنس قالت الكلمه من هنا وانا جسمي قشعر
قولتلها وهو الجنس عادي هناك قالت اي عادي
قولتلها انتي عملتي جنس مع ابني هناك صح
قالي ايوه قولتلها هو الي فتحك ولا لا
هيا سكتت وقالت لا مو هو قولتلها امال مين
قالت صديق ابويا ف اوكرانيا قولتلها ازاي مش فاهم قالت بابا شغال معاها هناك وهو هددني ان لو مروحتش الو البيت راح يبلغ الشرطه ويرجعنا لسوريا قولتلها هو الي فتحك من ورا وادام
انا ف لحظه اتصدمت من كلمتي بتاعت ورا دي
هيا اخدتها عادي قالت اي هو وكنت بروح عندو كل اسبوع وبيعطيني مصاري واجيت ل هون وقبلت ابنك واتفقت اتجوزو واعيش معاها قولتلها وابوك عارف انك مفتوحه قالت لا
قولتلها طب وامك قالت ليش عم تجيب سيرت امي علطول هيا عجبتك انا بصتلها وقولتلها امك حلوه قالت هيا الاحسن ولا انا
انا زوبري كان وقف ومش عارف احط ايدي عليه اخبيه البت بقت كلامها بيغري
قولتلها امك دي لو مراتي كنت هخليه تخلف مني دسته عيال مش اتنين بس ضحكت وقالت اي بعرف شكلك كتير شقي ياعمو
ضحكت وقولتلو كنت شقي دلوقتي خلاص ابتسمت وقالت لا لساتك صغير تعال معانا ف الساحل وبعرفك ع صحبتي راح تعيش معاها احلي يومين قولتلها صحبتك عايزه فلوس قالت لا مو لازم مدام راح تبسطها خلاص
قولتلها ودي ابسطها ازاي قالت الجنس كتير بتحب الجنس وانت ياعمو كتير هتحبك قولتلها ليه قالت كتير تبعك كبير وطخين ولو نمت معاها ماراح تتركك ابدا انا بصتلها وقولتلها وانتي شوفتيه فين قالت اليوم قولتلها نضفتي الباب قالت اي نضفتو وانت متل بابا وليش اتكسف منك
قولتلها وصحبتك دي حلوه قالت اي كتير حلوه
قولتلها تعرفي يامايا انا بقالي قد ايه مالمستش ست قالت كام قولتلها 10 سنين مالمست ست بعد موت ام محمود قالت كتير اوي ليش هيك
قولتلها كنت بحبها قالت يابختها بيك
قالت شو رايك اجيب صحبتي لهون قولتلها فين قالت هون هيا معاها سياره ف ساعتين بتكون هون قولتلها انتي بتتكلمي جد قالت اي اكيد
قولتلها ازاي قالت عادي بحكيلها كل شئ وبدك تنام معاها قولتلها وهيا هتنام هنا قالت لا ميتحيل تنام هون هيا لازم تكون بليل بحضن زوجها
قولتلها ودي هتجبيها ازاي قالت دقيقه وكلمتها فون وانا بسمع وهيا بتقولها اي ابو زوجي كتير معجب بيك وحكيتلو عنك وقولتلو كتير راح تعجب بيك هو مامصدق فحكيتلك عشان تاجي لهون اي اي كتير كبير وطخين اصورلك ياه كيف قالت بحاول وانا ببصلها وهيا قالت هيا موافقه تاجي بس بشرط بدها تشوف تبعك قولتلها ازاي قالت تخليني اصور تبعك وافرجيه ياه
قولتلها لا انا مش عايزها قالت ليش كتير راح تنبسط قولتلها لا مش عايز قالت عراحتك ياعمو قولتلها جسمها حلو قالت دقيقه وكلمتها واتس وقالت هي لسه بعتها صورتها
HLFZQCF.md.jpg
قالتلي هيا دي صحبتي كرستين من اوكرانيا
اتجوزت ف الساحل وعايشها حياتها
انا قولتلها بس دي صغيره قالت لا شكلها هيك بس هيا 25 سنه وكتير بتحب الجنس قولتلها وانتي مش بتحبي الجنس هيا سكته وقالت مين مابيحب الجنس قولتلها نمني مع حد غير ابني ف الساحل
قالت لا بس كتير حاولو معي بس انا رفضت
قالت كرستين بدها تشوف تبعك بدك ياه ولا لا
قولتلها هيا مينفعش تدخل هنا قالت ليش وقولتلها ماينفعش اصور بتاعي ليها قالت ليش ماينفعش
قولتلها ازاي هصورو يعني قالت انا بصورو قولتلها ازاي قالت عادي ياعمو مافي حد معانا وانا شوفتو قبل هيك يعني عادي قولتلها هو ماراح يوقف
قالت بدك ياني اوقفو قولتلها ازاي قالت الحين بتعرف بس انت موافق تبعتو ليها قولتلها اي موافق قالت تمام قعدت جنبي وشغلت فيديو عندها كانت امها وهيا ع البحر ب كلوت ويتيان بي وبزازها تهيجني وامها بتجري وطيزها البيضه الي زي الملبن تتهز وبزازها وقالت شوف هي
وورتني فيديو امها لبسه قميص نوم نص بزازها ظاهره ولحد فخادها وهيا بتقول ل امها متل القمر لما يشوفك ماراح يتركك لليوم التاني قولتلها هو مين قالت بابا اصلو كتير حارم ماما من الجنس واليوم هاد طلب منها تظبط حالها وانا كنت معاها وانا الي اختارت ليها كل شئ قولتلها وابوك قدر عليها بالجمل ده ضحكت وقالت لا مابيقدر قولتلها حظ امك وحش قالت ليش لما هيا تاجي انا راح اخليها تنبسط كتير معك انا ببصلها ومستغرب
قالت شو مالك قولتلها وامك هترضي قالت انا بظبط كل شئ وصدقني الي بدو يدوق طعم تبعك ماراح يتركك ابدا انا زوبري وقف قولتلها محمود ليه مش بيلحس بصتلي وابتسمت قالت انت سمعت قولتلها انا عارف انك كنتي عايزاني اسمع
قالت طلعت مو سهل ياعمو
قولتلها انتي مش سهله يامايا لقيتها بتبص ف تلفونها وقالت كرستين مستعجله بدها تشوفو انا ببصلها وقولتلها خرجيه انتي
لقيتها فرحانه وقالت اي اكيد
راحت صورت فيديو وحطت ايدها ع زوبري وقالت وقف كتير شمالو وقف هيك وانا سندت ضهري وزوبري وقف اووي هيا بتصور راحت منزله بنطلوني وزوبري طلع وكان كبير وطخين قالت احح كبير ويجنن انا وهيا بتصور فيديو وبقت تتكلم انجليزي مش عارف بتقول ايه ومسكتو من فوق بضاني وبتهزو وراحت تحسس ع بطني مكنش ليه كرش خالص ورفعت قميصي لحد شعر صدري تشد في وتحسس عليه
ولما قفلت الفيديو قالت خلاص ياعمو بدك تلبس البس قولتلها تمام لبست البنطلون وزوبري لسه وقف وهيا بعتت الفيديو ل صحبتها وقولتلها هيا بتتكلم عربي بالت اي شوي
قالت ليش حارم قضيبك من الجنس
قولتلها قضيبي عايز حد يريحو هيا بصتلي
وسكتت وانا دخلت اوضتي فضلت العب ف زوبري لحد مانزلت لبني ع الارض ونمت زي منا زوبري حر وانا قالع ملط ونايم ع السرير ومستني ف اي لحظه تدخل عندي وكنت ناوي انام معاها بجد
وفضلت نايم ملط ونمت وانا كده صحيت ع ايد مايا بتقولي عمو وانا بقوم وهيا بتقولي كل ده نوم الساعه 12 بليل قولتلها انا نمت كتير اووي كده
قالت اي براحه ع حالك شوي كل هاد لبن وانا لمحت شق بزازها قولتلها مسحتيه قالت اي مسحتو ليش ترمي كل البن ده ع الاارض
بصتلها وزوبري وقف قالت كرستين راح تاجي اليوم الصبح قولتلها اتعشيتي قالت لا مابدي قولتلها انا جعان قالت انا عمله حسابي بلا قوم ولبس شئ وبتبص ع زوبري قالت كتير يخبل وطلعت وانا مسكت زوبري وقومت وكنت حاسس ان انا عايز انيكها ونويت اطلع انيكها دلوقتي لبست شورت ع الحم وفانله وطلعت وهيا ف المطبخ وانا وقف شايفها وعايز اروح احضن طيزها وزوبري رافع الشورت دخلت المطبخ وهيا بصتلي وبصت لزوبري وابتسمت قالت ليش وقف حبيبتو راح تاجي الصبح خليه يرتاح
انا ساكت ومش برد عليها قالت شو مالك قولتلها تعبتيني يامايا قالت ليش تعبتك وقربت مني وقالت اليوم بترتاح قولتلها انتي هتريحيني ابتسمت وقالت لا مو انا صحبتي
قولتلها بتعرفي ترقصي قالت اي ليه
قولتلها عايزك ترقصيلي قالت عيوني بس تتعشا وبعدين برقصلك وانا قعدت اتكلم معاها واتعشيت
وكل ده زوبري وقف عليها قالت تحب البسلك شو
قولتلها اي حاجه ع زواق قالت دقيقه وبرجع دخلت اوضتها وطلعت لبسه روب خفيف
وقعدت جنبي وقالت اتاخرت عليك قولتلها لا قالت شغل شئ قولتلها حاضر شغلت اغاني ع التلفون وهيا قامت وقلعت الروب الي كانت لبسه اااااااااااااه لبسه قميص نوم ومفيش اي حاجه تحتو ووكسها شايفو من القميص الشفاف وحلماتها خارجين من القميص ليهم خرم ف القميص وضهرها كلو ملط لحد شق طيزها وقالت شو رايك انا وقفت وقولتلها حلوه اوي وهيا قربت مني لدرجه انا زوبري خبط ف بطنها واحنا ساكتين انا قدمت السبت وروحت مسكت حلمت بزها الي خارجه من القميص هيا اااه وعضت ع شفايفها وانا بضغط عليها بصباعين لقيتها دخلت ف حضني انا بايدي الاتنين حضنتها وبحسس ع ضهرها وهيا حضناني وايديها بتلعب ف شعر صدري
وانا بنزل بايدي لحد موصلت لاخر ضهرها وانا بفكر امسك طيزها وفعلا دخلت ايدي الاتنين علي طيزعا ومسكتهم اوووي كانو ملبن هيا رجعت لورا وقالت كفايه هيك قولتلها ليه بصتلي وقالت مو دلوقتي بعدين انا قعدت وزوبري وقف هيا شغلت الاغنيه وقالت ارقص قولتلها يلا ارقصي وهيا بقت ترقص وتهز ف جسمها واااااه جسمها يتاكل اكل اااااه انا شوفت كسها وهيا بتلف مكنتش قادر فضلت ترقص لما تعبت انا وقفت علطول واخدتها ع الحيطه زنقها ف الحيطه وهيا بتنهج من الرقص ونفسها ف نفسي قالت شو بدك
قولتلها عايزك قالت بشو انا مسكت بزها افعص فيه وهيا تغمض عنيها وتفتحها كان منظر يجنن
انا نزلت بايدي ع كسها مكنتش لبسه كلوت حطيت كف ايدي عليه هيا ااااه شو راح تعمل
قولتلها هتشوفي ولسه بتفتح بوقها لقت صباعي دخل كسها طلعت اااه نااار وهيا فاتحها بوقها وانا صباعي ف كسها بقي ادخلو وطلعو وهيا بتفتح رجليها ع وصوتها بقي عالي وانا بدعك ف كسها جامد وهيا بقت تصوت وحسيت بكسها بينزل شلال عسل ع ايدي والارض
وهيا ااااااه ااااااااه ااااه انا علطول نزلت ع ركبي ودفنت بوقي ف كسها امصمص في عسلها وبلعو ولساني ف كسها وهيا اااااااه ااااااااه وتصرخ كل مدهل لساني ف كسها ومص زنبورها الصغير خالص فضلت كده 5 دقايق ومش سامع حاجه غير اهاتها ومحستيش غير بعسلها بينزل ف بوقي وانا ببلعو وهيا ااااااااه ااااااااااه وطعمهم يجنن وهيا نزلت اخر نقطه وبترتعش شيلتها ودخلت اوضتي ونيمتها ع ضهرها وانا قلعت هدومي وهيا مغمضه عنيها انا طلعت مابين رجليها وفتحتها وكسها بيلمع من عسلها مسكت زوبري وحطيتو ع شفايف كسها هيا مش بتتكلم بس وسطها بتهز ع زوبري وانا ماسك زوبري وبقيت اضرب كسها اووي
ودعكو مابين شفايف كسها واهاتها رجعت تاني وانا شغال ع الوضع ده وراس زوبري مابين شفايف كسها رايح جاي لدرجه ان راس زوبري بقي بتدخل غصب عني وانا بدعك ف شفايف كسها وكل مايدخل هيا تصرخ وانا اخرجو وفضلت ادعك ف كسها بزوبري وهيا دخلو دخلو ف كسي براحه وانا راكب فوقها حطيت بطن زوبري ع كسها وننت عليها وهيا حضنتني وبقت تروح وتاجي وزوبري فوق كسها ونزلت ع شفايفها بوس وهيا متجوبه معايا وفضلت ابوسها وزوبري ع كسها ومحستش غير بايديها بتحاول تمسك زوبري وفعلا مسكتو وف لحظه لقيت راس زوبري ف كسها هيا اااااااااااااه وانا ببصلها وهيا بتصرخ تحت مني وزوبري دخل لنصو وهيا بتتوجع واهات عاليه
هيا فضلت كده دقيقه وانا زوبري بيتكهرب ف كسها هيا وحاسس بنار قولتلها كسك ضيق اوووي قالت مو ضيق زوبرك الي كبير انا دخلتو ف كسها كلو وهيا وشها بقي احمر اووي وانا ببصلها وعنيها بتقلب من الوجع وفضلت انيك لحد ماحسيت ان انا هنزل ومن غير ماقولها نزلت ف كسها وهيا اااااح اااااح نااار ناااار كمان كلو كلو جوووه وانا بنزل كتير اوووي وقفت ع ركبتي وزوبري لسه ف كسها طلعت زوبري خرج علطول لبن كتير وهيا فاتحت رجليها عشان يخرج

HLKYEMl.md.jpg
وهيا بتضحك وقالت مو مصدقه انك بتعملي فيني هيك نمت عليها بقيت ابوس فيها وشيلتها زي ماهيا ودخلتها تحت الدش واستحميت معاها ونشفت جسمها وسالتها عن الحمل قالت ابنك منزل ف كسي كل يوم بدو يخلف مني يعني لا تقلق انت وابنك واحد وبتضحك هيا دخلت اوضتها وانا دخلت البس وكنت مبسوط اووي بالي حصل وهيا لبست لقيتها بتخبط ودهلت وانا بشورت بس قالت هتنام لحالك
قولتلها حد يسيب مرات ابنو تنام لوحدها ضحكت وقالت تعالي نام بحضني شيلتها وهيا بتضحك ع سريرها ونمت جنبها كانت لبسه قميص نوم قصير وكلوت احمر بس وبقت تكلمني ع النيك وحلاوتو انا زوبري وقف بسرعه وهيا بتتكلم كنت ايدي ع بزها بقيت ادعك وهيا بتضحك وسخنت ف لحظه ايدي بقت ع كسها وهانك يدعك وهيا بصالي وعنيها تشرق وتغرب وانا بدعك ف كسها من فوق الكلوت وهيا اااااااااه ااااااااااه براحه براحه وانا بدعك اوووي وهيا اااااااااه كفايه خلص
وانا قعدت عند كسها وجيبت الكلوت ف جنب ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها اوووي بيهم وهيا اااااااه اااااااااااااااااااه صرخت جامد ولقيت شلال بينزل من كسها واتا لسه مكمل وكسها بقي كلو عسل وانا بصباعين

HLKc4ja.md.jpg
وهيا ااااااه خلص ارحمني مو قدره
وانا مبسوط وهيا بتتعزب كده وكسها بقي احمر من جوه اوووي وصوت صوابعي ف كسها تجنن
فضلت ابعبصها كده 5 دقايق وحسيت انها اغمي عليها ف لحظه خرجت زوبري وبقيت احكو ف كسها لما اتغرق من عسلها وانا بدعكو ف كسها

HLKlXSI.md.jpg
ودخلتو ف كسها للاخر وهيا مش قدره تطلع صوت بقت تنهج وصدرها يرفع لفوق وانا زوبري ف كسها وبنيك اووووي ومش عايز ارحمها وهيا ااااااااااه ااااااااااه كان كسها اتخدر ومش حاسس بزوبري
طلعت زوبري ودخلت راسو ف طيزها وهيا ااااح براحه طيزي صغيره عليك وانا دخلت راس زوبري وبقيت ازوق زوبري شوي شوي دخلت نصو وهبا ااااااه ااااه خرجو خرجو بلاش مشان خطري وانا روحت نيمتها ع بطنها وخليتها تفتح طيزها ودخلت زوبري ف طيزها ودخلتو لنص وهيا كاتمه صوتها وبتصرخ وانا بطلعو ودخلو وخرم طيزها قافل ع زوبري جامد ونمت عليها ودخل كلو وهيا لا لالالا طلعو طلعو وانا ولا هنا بقيت انيكها وهبد ف طيزها وهيا بتتوجع لحد ماغيرت الوضع نمت ع ضهري وهيا دخلت مابين رجلي وعطتني وشها قولتلها اعطيني طيزك ولفت وخليتها تنزل بطيزها ع زوبري ودخلت زوبري تاني ف طيزها

HLK17hg.md.jpg
وهيا الي بقت تنزل وتطلع ع زوبري وكانت بتتوجع وتهز ف طيزها وزوبري يخبط ف جوانب طيزها جوه وهيا بتقول زوبرك شقني نصين مابقتش حسا بطيزي وبقت تطلع وتنزل ع زوبري جامد وانا زي منا وهيا اااااه معتش قدره خلاص ولقيتها بتنزل عسلها وهيا لسه بتنزل ع زوبري بطيزها كانها شغاله اتوماتك فضلت تتناك وعسلها عامل صوت حلو اووي ع فخادي وطيزها انا مسكت طيزها ورفعتها شوي وبقيت انيكها انا جامد وهيا اااااه ااااااه كمان كمان اووووي وانا جسمي بيرتعش ورحت منزل لبني ف طيزها مكنش كتير وزوبري خرج نايم وهيا بتفتح طبزها ولبني بينزل ف طيزها وهيا فاتحه خرم طيزها للبني
HLKEGPj.md.jpg
لما خلصنا نامت ع بطنها وانا نمت فوقها وقالت كيف راح تنام مع كرستين اليوم قولتلها
انا اقدر ع عشره زيك انتي وصحبتك قالت لا خليني بعيد مابدي ياه تعرف انك لمستني
قولتلها ليه قالت هيك احسن تحكي ل ابنك وهو هناك قولتلها تمام وبقت تقولي زوبرك كبير مبقتش حسا بطيزي شو سويت فيها وهيا دخلت صباعها بتخرج البن قولتلها الدور ع صحبتك قالت مابتحب تتناك بطيزها عايزاك تفشخ طيزها قولتلها عيوني قعدنا نبوس ف بعض ونمت ف حضنها زي ماحنا صحيت عليها بتقولي يلا قوم كرستين ل اول البلد قومت اتشطفت وكرستين وسلت بنت زي القمر ملاك برئ ماشي سلمت عليها وهيا بقت تتكلم عربي مقطع خالص وفطرنا مع بعض
ودخلو الاتنين الاوضه وطلعت مايا قالت بدها ياك دلوقتي مشان بدها ترجع اليوم الساعه 4
قولتلها تعالي معانا وحضنتها ومسكت طيزها افعص فيهم قالت مو دلوقتي لما تمشي راح نكمل كل يوم وماراح اترك زوبرك لحد غيري قولتلها نفسي ف امك قالت بس تاجي وانا راح اخليك تنام معاها بس يلا بدي اسمع صوتها وهيا بتصرخ متلي وضربتها ع طيزها ودخلت عليها نايمه ع ضهرها بكلوت وستيان اول ماشفتني قامت قالتلي تعال كلامها مقطع خالص طلعت ع السرير لقيتها قلعتني الفانله والشورت وراحت زقتني ع ضهري ومسكت زوبري تمص في زي المصاصه ومصها كان يجنن وهيا بتمص زوبري حلو اوووي انا وقفت ع ركبي وهيا زي ماهيا واخده زوبري ف مص جامد
HLKjqqF.md.jpg

HLKjMI2.md.jpg
فضلت تمص ف زوبري ربع ساعه كامله وانا زوبري مولع نار لحد مانزلت ف بوقها وهيا اخدت لبني بلعتو كلو ونضفت زوبري خالص وزوبري نام
هيا بصتلي ومبتسمه انا مسكت رقبتها وزقيتها ع ضهرها وبكف ايدي بقيت اضرب كسها بالقلم كتير وهيا اااااه اااااه ااااااه وقلعتها الكلوت ونزلت لحس ف كسها عشر دقايق وهيا نزلت عسلها وبقيت الحس ف كسها ولقيتها فاتحت رجليها ومستياني انيكها.................

الجزء الثاني




كرستيان فاتحه رجليها ومستنياني بعد مالحست كسها ونزلت قعدت اشتمها بامها وهيا مش فاهمه حاجه وقربت منها وزوبري وقف اووي عليه بنت القحبه مسكتو وقعدت اضرب كسها بزوبري
وهيا تطلع اهات دخلت راس زوبري ف كسها وهيا فاتحه بوقها وانا منظر شفايفها كنت عايز انيكها فيهم دخلت زوبري للاخر وهيا طلعت اااااه عاليه
وخرجتو ف ثواني وقعدت ع بطتها ودخلت زوبري ف بوقها وهيا بلعتو وبقت تلعب بالسانها ف زوبري من جوه وانا بقيت ادخلو وطلعو وبعد شوي من المص لقيتها بتتكلم مش عارف بتقول ايه ولقيتها بتزقني ونمت ع ضهري ولقيتها بتدعك ف كسها وراحت تمص زوبري

HpUhlrN.md.jpg
وتوف علي الراس ولقيتها بتفتح كسها الي كان احمر اووووي وشفايف وردي
وراحت قربتو من زوبري ومسكت زوبري وتخبط ع كسها وتحك راسو ف كسها ووتفضل تضرب كسها بزوبري وكسها شكلو يجنن ومسكت بضاني بتلعب فيهم وقالت كلمه انجليزيه كده وبتعض علي شفايفها وراحت مص زوبري تاني وقربت من زوبري وبتحط كسها ع راس زوبري
ولقيتها قعدت عليه ومسكت زوبري وبتدخلو ف كسها وهيا بتقعد عليه وفاتحه بوقها اوووي وبتقعد عليه لحد لما دخل كلو
وهيا مش قدره تتحرك وكسها كان ضيق ع زوبري
وبعد دقيقه هيا اخدت نفسها ووقفت ع ركبتها وزوبري ف كسها مختفي كلو ف كسها
وهيا بقت تنط عليه براحه وكسها كان ضيق مكنش واسع اووي فضلت تنط ع زوبري
وانا نايم ولقيت زوبري خرج من كسها كانت ف لحظه مسكتو وبتدخلو تاني ف كسها

HpUj33N.md.jpg
وفضلت تنط ع زوبري وانا نايم وهيا كسها بقي احمر ددمم حته وشها فضلت تنط ع زوبري وانا زي منا نايم ومتمتع بالي بيحصل
وانا زوبري ف كس كرستين وهيا قاعده عليه ولقيتها طالعه وراجعه ع زوبري وبتدعك ف كسها وانا ببصلها وزوبري جووه كسها وكنت بحس ان زوبري وهو بيخرج كان بيخرج كسها كلو معاه
ولقيتها قعدت ع زوبري بالكامل وبتدعك ف كسها وانا نايم ولقيت اهات زادت وبعد دقيقه لقيت عسل كسها بينزل ع زوبري وفخادي وهيا نامت بصهرها وانا جنني ان زوبري لسه ف كسها انا خرجت زوبري ونمت عليه اخدت بزازها مكنتش كبيره اوي اقل من النص
افعص ف بز وامص التاني وبدل مابينهم
ونزلت ع شفايفها بوس وهيا حضناني واتا ببوس
وهيا مسكت زوبري وحطتو ع كسها وانا دخلتو وبقيت انيك فيها وكنت شغال نيك ف كسها وبعد شويه انا قومت وقفت ع ركبي وهيا نزلت تمص ف زوبري ولقيتها بتعمل وضع الكلب وانا دخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها جامد
وخرم طيزها الضيق اودامي الوردي شكلو يجنن اوووي وهو اودامي حطيت صباعي عليه وفضلت احسس عليه وهيا الي بقت تروح وتاجي ع زوبري
وانا مندمج ف خرم طيزها ودخلت عقله صباعي
ودخلت صباعي وهيا اهات عاليه وانا بنيكها ف كسها وفضلت انيكعا وهيا تصرخ اكتر من الاول بقيت انيكها بصباعي وزوبري ف كسها وطيزها الضيقه وهيا لقيتها نامت ع بطنها وانا مرحمتهاش دخلت زوبري ف كسها ونمت فوقها وبقيت انيكها اوووي من ورا ف كسها وهيا اااااااااه ااااااااااااه وحسيت بعسلها بينزل ع السرير وانا بهبد ف كسها وهيا نايمه ع وشها ومش قدره تتحرك من جسمي وفضلت انيكها ومحستش بنفسي غير وانا بنزل ف كسها دفعات لبن زي القذايف وهيا اااهات عاليه من لبني كانها بتقولي لبنك بيحرق ف كسي
وانا نايم فوقها لحد اخر نقطه نزلتها ونمت جنبها وهيا مفهاش حيل تتحرك وانا كنت مبسوط اوووي مكنتش كده من زمان ويوم ماجي انيك انيك اتنين عندهم 25 سنه قد ابني
فضلنا كده ربع ساعه وهيا بتقوم ولبني ع السرير وع فخادها ووقفت وهيا ملط ولفت نحيتي وعطتني بوسه ف شفايفي وكنت عرفت انها مبسوطه وطلعت وانا طلعت بشورت ولقيت مايا قاعده بترنج وبتضحك وقامت بتقولي مبروك ياعمو وبتبوسني من شفايفي وقالت كرستين مبسوطه كتير بتقولي عمرها ماتناكت كده من حد
قولتلها هيا فين قالت ف الحمام قالت ادهل عليها واستحمو مع بعض ولقيتها بتمسك زوبري وقالت كفايه هيك لا عاد تنيكها بدي اتناك منك بليل انا قولتلها هنيكك بليل ودخلت ع كرستين كانت قاعده ع قعدت الحمام وبتخرج لبني من كسها انا دخلت وقفلت الباب وهيا مبتسمه انا قلعت الشورت وهيا اتكلمت انجليزي كده وبتفتح كسها قولت يمكن بتتكلم ع لبني جواها
انا شغلت الدش ووقفت استحمه وهيا لسه بتنضف كسها قربت منها وشديتها وحضنتها من ورا وبقيت ادعك ف بزازها وبطنها ودعكت كسها ع الخفيف
وحضنتها من اودام وهيا وشها ع كتفي وكانت حضناني وانا بدعك ف طيزها ومابين طيزها وعطيتها بعبوص ف طيزها دخل كلو وبقيت ابعبصها بصباعي وهيا حضناني اوووي
وبعد شويه حطيت ايدي ع كسها من اودام ودخلت صباعين والدش شغال كاني بنضف كسها وبعد شويه خرجنا مع بعض ملط ومايا جابت فوطه وبتنشف جسم كرستين وهيا بتنضف بتفعص ف جسمها وبعد شويه لقيتهم بيبوسو بعض جامد ودخلو الاوضه واكتر من ربع ساعه سامع صوتهم الاتنين وخرجو اخدو دش وانا قاعد ولابس هدومي وكرستين لبست واتغدت معانا وكنا العصر عطتني بوسه اكتر من خمس دقايق وانا زوبري كان وقف هيا خرجتو وفضلت تمص ف زوبري وهيا لبسه وهتمشي ولقيتها بتعطي تلفونها ل مايا تصورها وهيا بتمص ف زوبري
وانا قولت احسن توري الصور ل ابني ومايا قالتلها وكرستين ردت عليه ومايا قالت لا هيا هتحتفظ بيهم لنفسها وهيا كملت نص ف زوبري ومايا بتصور وفضلت اكتر من عشر دقايق تمص وانا نزلت ف بوقها وهيا بلعت لبني كلو مفيش نقطه نزلت وهيا مصت زوبري وبلعت البن وودعتنا ومشت وانا قاعدت ومايا دخلت اوضتها ولقيتها طالعه ولبسه قميص نوم اسود شفاف ملط خالص وبزازها وقفه وحلمت بزازها تجنن وفضلت قاعده وانا لابس هدومي وفضلت طول اليوم كده
وبليل اخدت مايا ع سريري ونمنا ف حضن بعض وبقينا نبوس ف بعض ونقفش لبعض وهيا بتقولي بكره بدي ياك تمتعني زي معملت مع كرستين
قولتلها عيوني قربنا من بعض اووي
وبقينا نبوس ف شفايف بعض وقولتلها انتي وكرستين بتعملو مع بعض كده من امتي
بصتلي وقالت من واحنا ف اوكرانيا
قولتلها حد عارف بكده قالت ايوه ماما عارفه
قولتلها وهيا ماقالتش ليك حاجه
قالت لا ماحد بيكلمني انا مش صغيره
قولتلها انتي قولتي ان ابوك وافق انك تتناكي من مديرو بالشغل اكيد اامدير ناك امك كمان قالت مابعرف بس اكيد نام معاها وغير المدير ابوي بارد شوي ف الجنس وماما جسمها كتير حلو متل ماشوفت اكيد ف حد نام معاها وماما شهوتها عاليه قولتلها انا عايزاه قالت شو راح تسوي فيها
قولتلها هنيكها من كل حته بوقها وطيزها وكسها وفضل انيك فيها ليل نهار ونيكك معاها قالت ااااه ياريت كتير راح اكون فرحانه كتير مشانها
قولتلها هو ابوك هيتكلم لو نكتها اودامو قالت مابعرف بدك تنيك ماما وبابا بيتفرج قولتلها ايووه قالت حكيتلك انت كتير شقي راح احكيها بكره وحكيلها شو سويت في قولتلها هيا مش هتتكلم قالت لا مو راح تتكلم كتير راح تنبسط اني مبسوطه هون قولتلها هو عادي كده قالت من يوم مابوي سلمني للمدير تبعو وماما عرفت ماعاد بتحكي معي بشئ بتعرف بيوم جيبت صديق الي بالبيت عندنا وماما ماحكت شئ وانا قاعدين بقينا نبوس ف بعض ومصيت زوبرو وطلعت قعدت ع زوبرو وهو بكسي وماما شوفتها بتتفرج علينا وبقيت كل اسبوع اجيب صديقي بالبيت وماما بتتفرج من غير ماصديقي يشوفها قولتلها كان بينزل بكسك قالت لا
قولتلها وامك وجهتك قالت اي وقالت عراحتك ياعمري اعملي الي بدك ياه وكنت بشوف ماما كتير بتلعب بكسها بزوبر صناعي بالغرفه ويوم ماكنت بشوفها بتظبط حالها وخارجه بعرف انها راح تتناك والشئ الي اكدلي بيوم لما رجعت دخلت تتشطف ودخلتت اوضتها وانا دخلت الحمام بدور ع ملابسها الداخليه لقيت الكلوت تبعها كلو لبن وعرفت ان نزل بكسها وهيا لبست الكلوت والبن نزل بكلوتها وانا بسمع وزوبري وقف قولتلها زوبري ناار قالت اي كتير وقف بس خليها بكره مشان نتمتع برحتنا وكمان بدي لبن كتير بكسي مشان احبل منك ومن ابنك واخدتها ف حضني ونمنا وصحيت مكنتش جنبي طلعت كانت بتكلم حد ف الفون وهيا بقميص نوم وبتكلمو انجليزي وقربت مني واخدتني بوسه ف شفايفي ورجعت تكلمو
وبقت تكلمو ولقيتها طلعت زوبري ونزلت تمص وانا مستغرب طب مين ده ولقيتها بتفتح الكاميرا وبتصور نفسها لحد وهيا بتمصلي وزوبري الكبير ف بوقها وبقت تكلمو وانا من الهيجان نزلت لبني ع وشها كان كتير وهيا بتكلم حد علي النت
ونضفت زوبري ودخلتو وبقت تكلمو فيديو وقفلت معاها وغسلت وشها ورجعت صباح الخير بقولها كنتي بتكلمي مين قالت ده صديقي الي كان ف اوكرانيا كلمني وعرفتو ان انا اتجوزت ومايكلمنيش تاني وقالي ان انا وحشتو وعايزني ارجع زياره ل اوكرانيا ونتقابل
بس انا قولتلو انا ماراح ارجع تاني وحكيتلو ان انا متجوزه وجوزي مسافر وانا بالبيت مع ابوه وابوه بينكني وهو مكنش مصدق وانت صحيت وانا قولتلو هوريك ونزلت امص زوبرك وهو بيتفرج وخلصت معاك وحكيتلو ماعاد تحكيني وسويت ليه بلوك قولتلها ممكن يقول ل امك انك بتنامي مع ابو جوزك قالت اي واي المشكله ف هيك شئ
وفضلنا طول اليوم مع بعض وبليل نكتها ف كسعا وطيزها ساعه كامله كنت واخد نص حبايه
ونزلت بكسها بعد اسبوع ابني رجع واليوم الي رجع فيه طول اليل ينيك ف مايا وانا سامع كل شئ وبقينا انا وابني ننيك مايا ونزل ف كسها من غير التاني يعرف ومايا حبلت وكنا مبسوطين اوي وابني كان بيروح الشغل شهر ويرجع اسبوع
وانا ف الشهر ده مكنتش برحم مايا كنت كل يوم بليل انيك فيها ومر سنه وخلفت مايا ولد شكل ابني عرفت انه ابن محمود وكنت مبسوط وبعدها بشهرين مايا بقت بتاخد منع الحمل وبقيت انيكها ونزل ف كسها وطيزها وابنها بيرضع كنت برضع معا كان مايا مراتي كنت بنيكها اكتر من ابني نفسو وبعد 3 شهور كنت تقريبا كل ليله بنيك مايا وكسها كان بيطفح لبني وكنت دايما بحب انزل ف كسها وهيا ركبه ع زوبري وشوف لبني بيخرج من كسها وزوبري جووه ف يوم قالتلي ان ماما راحت ع المانيا وهتاجي مصر كمان اسبوع
وانا كنت مبسوط اووي بالموضوع ده وعرفت انها هتاجي لوحدها جوزها ف شغلو وطول الاسبوع انيك ف مايا ويوم امها كلمتها وعرفت انها ف مطار القاهره وركبت عربيه توصلها وعرفتها المكان بالظبك وبعد ساعه بنتها نزلت ليها وانا نزلت وسلمت عليها وطلعنا فوق وكانت زي القمر ست ولا احلي ست شوفتها ف حياتي الوش الابيض والجسم الي وشعرها احمر بني جامد
ولبسه بنطلون جينز وقميص والبنطلون هيتفركت عليه قعدت ودخلت اخدت دش ولبست ترنج ضيق وسايبه شعرها وبقت تلعب مع ابن مايا
وانا زوبري وقف اووي ومايا كل ماتبقي معايا كانت بتمسك زوبري تقولي حبيبتك بره اهي مش عايزها تحت منك بقي وانا بقولها ياخربيتك زوبري ناار قالت انا عايزاه وقف كده دايما اودامها وشدتني من زوبري وطلعنا ف الصاله وهيا بعدت وانا قعدت وزوبري وقف وواضح ومايا بتهيجني عليها عشان زوبري ماينمش وامها بتلعب مع ابنها
وقعدت تتكلم معانا سوري ومصر حلوه وعرفت انها جايه زياره شهرين وانها هتسكن ف شقه بس انا رفضت الموضوع ده وقولتلها البيت بيتك
وانا بفركت جسمها بعيني وصدرها الكبير وكان عجبني شعرها اووي واتغدينا واليوم ده نامت مع بنتها ف اوضتها وانا قاعد ف اوضتي ونمت وصحيت ع ايد بتلعب ف زوبري كانت مايا فضلت تمص وراحت ركبت ع زوبري وفضلت تنط ع زوبري وصوتها عالي وانا بقولها امك نايمه وطي صوتك وهيا بتنط ع زوبري وصوتها عالي وراحت نامت ع بطنها وانا دخلتو ف طيزها وبقيت انيكها جامد وهيا تطلع اهات تجنن وانا شغال فيها رزع جامد ف طيزها ودخلتو ف كسها وقلبتها ع ضهرها ودخلتو ف كسها وبقيت انيك فيها واتا نايم فوقها وهيا اااااه اااااااه نزل ف كسي نزل جوووه واتا بنيك فيها وهيا حضنتني وبتقولي نزل ف كسي ماما عايزه لبنك وانا بنيكها اوووي وهيا ااااه اوووي اوووي نزل جوايه وانا بسمع كلامها وبنيكها اوووي وهيا بتصرخ كنت بنيكها جامد وهيا اااااااه اااااااه براحه براحه وانا بفرتك ف كسها ولبني نزل قذايف ف كسها ونزلت اخر نقطه من لبني هيا قالتلي ماتنام راح ارجعلك تاني
ولقيتها كتمت كسها خالص بايديها وخرجت عريانه وسابت الباب مفتوح ودخلت اوضتها وقفلت الباب وبعد شويه سمعت اهات وقربت من الباب سمعت بتقول ل امها ااااه كمان كمان ياماما الحسي كسي ابلعي لبن حمايا بدو ينيكك وينزل فيك هو حكالي هيك وفضلت تتكلم وانا بسمع وبعد اكتر من ربع ساعه ف حضن بعض كنت انا ف اوضتي مستني مايا جتلي بقميص نوم ونامت ف حضني
وقولتلها فهميني نامت ف حضني وقالت
ماما حكتلي ان صديقها قبلها وحكالها كل شئ وانا حكتلها كل حاجه وان انت عايز تنام معاها ووريتها صور زوبرك الكبير وهيا حكتلي بدي ابلع لبنو بفمي وانا قولتلها انا تعبانه كتير راح اخليه ينكني وينول بكسي وانتي ابلعي لبنو من كسي وهيا حكتلي ماتحكيلو ان انا عرفت شئ
بس وانت فوقي ماقدرت وحكيتلك كل شئ
وماما بلعت لبنك كلو وانا نزلت عسلي وهيا بلعتو مع لبنك وبدها تنام لحالها
وانا حكتلها راح انام معاك للصبح
وهيا قالت ماتحكيلو اي شئ قولتلها ياخربيتكم انا زوبري وقف تاني ضحكت قريب راح تنيكها ونامت ف حضني ويمر يوم والتاني وانا مش عارف اجي نحيتها مع انها بتلبس هدوم تخلي زوبر الواحد ناااار ف يوم ابني نزل اجازه وسلم ع حماتو وحضنها جامد وبليل اخد مراتو وانا حكيت ل ام مايا نامي ف اوضتي وانا هنام بالصاله ومن هنا ل هنا وفقت اول يوم وانا نايم سمعت صوت مايا بتتناك ف اوضتها وصوتها عالي ويوم بعد يوم كل يوم ع ده حال اثاره ونيك بليل كنت قاعد انا وابني فوق السطح قالي ايه رايك ف ام مايا جمل صح ضحكت وقولتلو عندك حق
وكلمه من هنا ع هنا وبقينا نتكلم عن جسمها وقالي ان مايا حكتلي عنها كتير وقالي ايه رايك تنام معاه انا استغربت وقولتلو ازاي قالي سيبها عليه
وانا وفقت وفي نفس اليوم بليل اتعشينا وشربنا الشاي والساعه 10 مايا دخلت بعصير شربنا وام مايا قالت بدي نام مابعرف ليش بدي نام هيك
وانا ببص ل ابني هو غمز ليه وهيا دخلت وبنتها دهلت معاها وقالي جهز نفسك قولتلو منوم قالي ايوه وراح قالي اعمل حسابك انت حته وانا حته ماتكلهاش لوحدك عشان هحصلك
وبعد نص ساعه محمود اخد مايا ودخلو ينامو
وانا قلعت هدومي ودخلت بالشورت ولقيتها نايمه بقميص نوم رصاصي واصل لتحت طيزها
Hpgr6sS.md.jpg
قربت منها وبهزها مكنتش بتتحرك حسست ع طيزها كانت مش لبسه اي حاجه تحت
فضلت احسس وقلعت الشورت وحطيت زوبري ع طيزها وكانها بنيكها وكانت طيزها تجنن كبيره روحت عدلتها هيا نامت ع بطنها وانا نمت فوقها وزوبري فوق القميص وحطيت ايدي من تحت مسكت بزها كانت مش لبسه حاجه تحت وده جنني اوووي روحت نيمتها ع ضهرها احاااااا ياخربيتك بزازك الست عمله تاتوه ع صدرها وبزازها الوردي والكبيره نزلت بعيني تحت والحبل بتاع القميص مربوط فكيتو وشوفت كسها معلهوش شعرايه وكسها وردي انا اتهبلت علي ده منظر روحت ماسك زوبري بحطو ع كسها وبخبط في ودخلتو ف كسها وبقيت انيك فيها ونمت عليها وبقيت امصمص ف بزازها وعض ف حلماتها وانا بنيك فيها وزوبري مولع نااار وكسها كان واسع وانا بنيك فيها وانا بنيكها اكتر من ربع ساعه راكب فوقها ولقيت ابني دخل بالبوكسر وقالي ايه رايك فيها وانا نايم فوقها قالي خليني اركبها معاك بقي انا هتجنن غليه من اول يوم شوفتها قولتلها مراتك عرفه ان احنا مع امها قالت ايووه عرفه
ولقيتو نام جنب حماتو وقال اخيرا يا فاطمه
هنيكك وانا لسه بنيكها نمت الجنب التاني ولقيت ابني شدها نحيتو ونامت ع جنبها وهو حط رجليها ع رجلو ودخل زوبرو ف كسها ونزل فيها بوس وقعد ينيكها وانا بتفرج وابني بينيك حماتو وحضنتها من ورا وماسك زوبري بحاول ادخلو ف طيزها دخلت صباعين دخلو بصعوبه شوي مش عارف اتناكت فيها ولا لا بس مش واسعه اوي يعني ممكن تكون حد بيبعصها كتير بس دي مش بتتناك علطول فضلت ابعبصها وحطيت زوبري ع طيزها وحضنتها من ورا وابني بينيكها اكتر من 10 دقايق وراح منزل لبنو ف كسها وقالت اااه كسها نااار وقالي خلص معاها وخرج ومايا هتدخل تنضفها قولتلو ماشي انا نيمتها ع ضهرها ولبن ابني ف كسها بيخرج مسحتو بالشورت بتاعي وبقيت امشي ايدي ع كسها ودخلت زوبري ف كسها ونمت فوقها وبقيت انيكها وانا بنيكها براحه
وواخد صدرها ف بوقي وانا بنيك جامد اكتر من نص ساعه نيك ف كسها وبصراحه كنت هموت علي طيزها قلبتها ع بطنها براحه وفتحت طيزها ودخلت صباعين وبقيت انيكها بيهم ودخلت راس زوبري انا حسيت انها بتتوجع دخلت زوبري للاخر وهيا مش بتتحرك وقولت اكيد لو صاحيه كانت صرخت بقيت انيك وخرم طيزها ضيق اوووي فضلت انيك فيها ولقيت الباب بيتفتح ببص كانت مايا لبسه قميص نوم لحد ركبتها وقالت خلص قولتلها محمود فين قالت نزل مشوار وجاي قالت انت بتنيك ماما من طيزها مش مفتوحه
كده هتعرف وانا بقولها لو سالتك قوليلها انا الي نمت معاها وفضلت انيكها ومايا بتلعب ف نفسها ولقيتها طلعت ع السرير ووقفت اوامي وعطتني طيزها ورفعت القميص من ورا وعطتني طيزها وكسها وطيزها ف وشي وانا حشرت وشي ف طيزها الحس كسها وهيا اااااه بسرعه قبل مابنك ياجي وانا بنيك وبلحس ف كس مايا وانا بلحس اووي وزوبري ف طيز امها ونزلت لبني ف طيز امها من الهيجان ونمت ومايا نضفت زوبري مص وقالت يلا ع الحمام قبل مابنك يشوفنا مع بعض طلعت ومايا قفلت الباب وانا نمت ع الكنبه للصبح وانا شايف مايا بتضحك ودخله اوضة امها
وبعد ربع ساعه خرجت وانا قاعد وقالتلي ماما طيزها وجعها اووي خرم طيزها مهري من جوه
جبتلها مرهم سالتها عن محمود قالتلي هو الي نزل جاب المرهم وكمل نوم قولتلها قالتلك ايه امك
قولتلها معرفش حصل ايه
طيز ماما بقت واسعه اوي ياخربيت زوبرك
قالت بس هيا عرفه انك الي عملت كده
وهيا حسه بقلم ف طيزها وكسها ولبن ف الاتنين
قولتلها طب هيا زعلانه قالت مش حوار زعلانه بس طيزها وجعتها وهيا مضيقه من كده
قولتلها عايزك تعرفيها ان انا الي عملت كده وهيا نايمه وان هو بقالو 3 ايام معملش حاجه ولما دخل يجيب طقم دخلي ليه شافك عريانه مستحملش ونام معاك ونزل فيك من اودام ومن ورا
قالت حاضر وبتضحك ودخلت ل امها بعد شويه محمود صحه وقعد يتكلم معايا وطلعت فاطمه مع بنتها وهيا مبتسمه وصبحت علينا
ودخلت المطبخ مع بنتها يعملو فطار وطول اليوم نظرات وبعد المغرب محمود قالي هسيبك مع حماتي قولتلو ليه قالي مايا هيا الي بتقولي مش عارف بس اكيد في حاجه حلوه هتحصل
وخرجو وانا قاعد وبعد شويه فاطمه خرجت من اوضتها وقالتلي العيال فين قولتلها نزلو ف مشوار
قعدت جنبي وقعدت تتفرج وقالت ينفع تعطيني المرهم انا بصتلها وقولتلها من عنيه
قالت خلاص هدخل جووه وتعالي لما اناديك غليك اكون غيرت هدومي قولتلها المرهم هيتحط فين هيا ابتسمت قالت اسال نفسك هيتحط فين انا اتهبلت وهيا ماشيه تترقص اودامي انا بعد شويه بتكلمني اروح ليها دخلت لقيتها وقفه ولبسه قميص اسود شفاف وكلوت وستيان احمر
وانا وقف مهنج لقيتها قربت مني بتكلمني ف ودني عايزاك تحط المرهم ماطرح منزلت لبنك انبارح عشان بتاكلني اووي ينفع تعمل فيا كده وراحت ماشيه وقفلت النور نور الصاله بس الي منور وانا شايف الدخلي وانا هتجنن
HpryX4a.md.jpg
مشيت ورا وقربت منها ولزقت فيها من ورا
وهيا وقفه وقالتلي انت لابس ليه كده الجو حر اووي قولتلها اااه اووي وانا زوبري في طيزها وانا بايدي الاتنين مسكت بزازها جامد وهيا اااااه انت بتعمل ايه قولتلها عشان احطلك المرهم عشان ينزل سخن قالت ااااممم هينزل فين قولتلها زي ماتحبي قالت كده تعمل فيا كده انبارح
قولتلها معلش مقدرتش استحمل شكلها قالت وجعاني اووي قولتلها انا هعلجهالك روحت مقلعها القميص وفضلت بستيان وكلوت
نيمتها ع ضهرها ونمت فوقها وزوبري علي كسها من فوق البنطلون ونزلت ع شفايفها مص
وهيا حضناني وانا بهز زوبري علي كسها وهيا لفت رجليها ع فخادي وتزنق ف زوبري جامد ونزلين ف بعض بوس وهيا امممم اااااه
واتا مكمل ف خبط زوبري ف كسها قولتلها عايز الحس كسك قالت عراحتك كلي ملكك
انا نزلت ع بزازها فعص ونزلت ع كسها قلعتها الكلوت ونزلت لحس ف كسها وهيا فاتحه كسها

Hp4Yc8b.md.jpg
وانا بدخل لساني ف كسها وهيا صوتها عالي وانا مكمل ف الحس وهيا اااااه اااااااه كمان
الحس وانا لساني كلو ف كسها وهيا تشد ف راسي اووي ع كسها وف بعد دقيقه لقيتها بتنزل ع وشي عسلها وكسها بيلمع من العسل الي نزل وهيا بتنيك نفسها بصوابعها وانا بقلع هدومي خالص وزوبري وقف اووي لقيتها بتقولي تعالي انا قربت منها لقيتها جابت مرهم وبتقولي ادهن يلا
لقيتها نفست وعطياني طيزها وخرم طيزها احمر
انا حطيت ع صباعي وبقيت احركو ع طيزها
ودخلت صباعي وبقيت انيكها بصباعي ودخلت زوبري ف كسها وهيا بقت تتوجع وقالت ادهن زوبرك ودخلو ف طيزي قولتلها ازاي راحت لفت ومسكت المرهم ودهنت زوبري كامل
وفنست وانا دخلتو ف طيزها وبقيت انيك وهيا ااااااه ااااه كمان كمان وانا بنيك وهيا ااااااااااه اووووي وانا مش راحمها وهيا نامت ع بطنها وانا فوقها ومكمل نيك فيها وبشتمها وهيا اااااه اشتمني وانا بقولها يا شرموطه يامتناكه انتي وبنتك زوبري فشخكم وهيا تتوجع اوووي وفضلت انيك ف طيزها وهيا مش حسه بحاجه ف طيزها خرجتو ودخلتو ف كسها وفضلت انيك ف كسها وهيا قالت بدي ياك فوقي افعصني انا قومت وهيا لفت ونامت ع ضهرها وانا رفعت رجليها الاتنين
ودخلت زوبري ف كسها ونزلت امصمص ف شفايفها وصدري بيفركت بزازها
Hp4iOCv.md.jpg
وانا بنيك ف كسها وشفايفها بنقطع بعض من البوس وزوبري جووه كسها وفضلت انيك فيها وهيا اااااااه اااااااه زوبرك كبير بكسي
قولتلها انتي كسك سخن اووووي مولع نااااار
تقولي اي اي طفي النار بالبنك انت زوبرك كمان سخن بيكوي ف كسي مو قدره مو قدره وانا بنيكها جامد ولقيتها بتصرخ ولقيت عسلها بينزل تاني وانا بنيك ف كسها ومكمل وهيا اااااه تعبت تعبت خلص كفايه ارحمني حرام عليك ارجوك كفايه زوبرك كبير مو قدره وانا بنيكها وطلعت بزازها من الستيان ونزلت مص فيهم الاتنين
وبقولها ام محمود كانت بتفضل تتناك مني بساعه كامله لولا انها عملت عمليه بعد محمود كنت خلفت 10 عيال منها بس كانت مش بتقولي لا
كنت كل يوم بنيكها اعملي حسابك الشهرين دول هعتبرك مراتي وكل يوم هنيكك لما ترجعي
وهيا اااامممممم اي اي براحه براحه وانا برفع نفسي وبهبد ف كسها ولقيتها بتقولي بدي اركب علي زوبرك قولتلها تعالي نمت ع ضهري وهيا ركبت هلي زوبري ودخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري وتقولي ااااي اااي كبير زوبرك بكسي
اول مره اتناك هيك نيكه تجنن راحت نزله ع شفايفي مص وانا حضنها بايدي وزوبري ف كسها

Hp65FTl.md.jpg
انا بقيت انيكها وماسك شفايفها بوس
وهيا بترفع طيزها وتنزل ع زوبري فضلت كده اكتر من خمس دقايق وصدرها مولع ف صدري وبقينا نمص لسان بعض وحسيت بحاجه سخنه بتنزل ع زوبري عرفت انها نزلت عسلها وانا بمصمص ف شفايفها وانا زوبري مولع نااار وزوبري خلاص حضنتها جامد وهيا بتنزل وتطلع ع زوبري جامد ولبني بينزل ف كسها وهيا حضنتني ولبني بينزل ف كسها لاخر نقطه ونمنا جنب بعض وهيا بصالي
وقالت اول مره اتناك هيك من حد قولتلها كام واحد ناكك قالت مو كتير اخدتها ف حضني وقولتلها مين ناكك قالتلي اول مره اتناك فيها كانت من اخوي الصغير كان 17 سنه وانا 22
كنا بالشام ونام معي من طيزي وطول نص سنه بينام معي من طيزي زوبرو ماكان كبير
وبعد الجواز كان بياجي ل عندي وينام معي وينزل بطيزي ولما حبلت ب مايا اخوي كان بينزل بكسي
سنه كامله بتناك من اخوي وهو اتجوز وسبب اهمال جوزي ليه فضلت 4 سنين مخلفتش وكنت بتناك من اخوي كل شهر مره
وحبلت من جوزي بابني ولما كبر سافر لالمانيا ومايا معي باكورانيا ومدير جوزي كان مره بالشهر ياجي ل عندنا بالبيت وينام معي وجوزي خارج البيت وهو عارف ان انا مع مديرو ويعمل حالو مو عارف شئ وحبلت من مديرو بالشغل وعملت عمليه ونزلت الي ببطني وشيلت الرحم وبقيت اتناك من اخوي ومدير جوزي
قولتلها والديسكو قالت ديسكو شو
قولتلها بنتك قالتلي كذا كذا
قالت مابغرف انها بتعرف هيك
قالت كنت بروح الديسكو برقص مع شباب ونسكر ونركب السياره مع اتنين اول تلاته
ويفضلو ينكوني طول اليل وبروح جسمي كلو غرقان بلبنهم ولما كنت بدخل اتشطف يحكولي لا روحي هيك وكنت بروح كلي لبن منهم وكل اسبوع كنت بروح لعندهم مكنش زوبرهم كبير بس احسن من مفيش قولتلها ناكو طيزك قالت اي قولتلها امال ضيقه ليه قالت انا بقالي فتره ماروحت ليهم وبعدين انت زوبرك كبير مو متلهم كانو عيال ف سن ال18 سنه واخدتها ف حضني ونمنا ف حضن بعض وصحيت ع الساعه 3 بليل وهيا ف حضني ولما اتحركت هيا صحت وبتبوسني وقولتلها الساعه كام بصت ف التلفون وقالت 3 وقالت جسمي ملزق بدي اتحمم وقامت لبست الستيان والكلوت وقامت وانا وقفت معاها وكنت عريان واحنا ماشيين طيزها تجنن ضربتها طلعت اااه
قولتلها تعالي نكمل قالت لا مو قدره قولتلها بس انا لسه عايزك وشديتها ونزلت فيها بوس وهيا
وقفه وزقيتها ع الحيطه وزوبري متصدر ف كسها
وهيا اتجوبت وبقت تبوس معايا
وحضنا بعض وقلعتها الستيان ونزلت ع بزازها مص وهيا قالتلي تعالي ندخل جووه قولتلها لا هنا زي ماحنا عايز انيكك ف كل حاجه بالبيت وقولتلها انزلي مصي ياكسمك هيا نزلت ع ركبتها ومسكت زوبري وبلعتو

HpPdaK7.md.jpg
وبقت تمص ف زوبري وانا وقف وهيا تمص ف راس زوبري وتلعب ف فتحت زوبري بالسانها
وترجع تمصو وانا وقف ومصها ناااار فضلت تمص ف زوبري وتنزل ع بضاني تبلع فيهم
وهيا عنيها ف عيني وبتقولي شو كبير هاد الزوبر لو دخل بفمي راح اتخنق قولتلها بنتك بتمصو كلو يامتناكه بنتك بتبلعو كلو ف بوقها وهيا بتمص وكل ماتاجي تدخلو تخرجو تاني انا خليت دماغها ف الحيطه وحشرت زوبري ووشها بيحمر وانا دخلت زوبري للااخر وهيا مش عرفه تاخد نفسها وخرجتو وهيا بتكح عطيتها بضاني بقت تمصها جامد وتشفطها وكملت مص ف زوبري
وقفتها وعطتني ضهرها ومسكت زوبري دخلتو ف كسها من ورا وهيا وقفه وسانده ع الحيطه

HpPKJ0N.md.jpg
وبقيت انيك ف كسها انيك ف كسها وخرجو ع طيزها وهيا صوتها عالي وانا بنيكها
وكنت هيجان اوووي ولقيت ابني خارج بالبوكسر وشكلو لسه صاحي من النوم وشافني وانا بنيك فاطمه لقيتو قرب وفاطمه شافتو خافت وهو قالها مالك ماتخفيش منا نكتك قبل كده وانتي نايمه وانا زعلت من كلامو ولقيتو بيحسس ع بزازها وهيا رافضه وحسيتها زعلت روحت مزعق ف محمود وقولتلو ادخل ياعرص نيك مراتك الشرموطه دي
مش شايف انها معايا محمود دخل الاوضه وقفل الباب وانا فضلت انيك فيها وهيا بتقول ااااه انا قولتلها تعالي ندخل جووه قولتلها خليني زي ماحنا وفضلت انيك فيها وخرجت زوبري وهيا عطتني وشها ونزلنا ف بعض بوس واحنا وقفين دخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها واحنا وقفين وفاطمه اااااااه ااااااااااه ااااااااه وانا بنيكها جااامد وجسمنا غرقان من العرق بتاعنا كنا ميه حرفيا
وانا ماسك بزازها هرس ف ايدي وانا بنيكعا ولقيتها اااااااه ااااااه هجيب هجيب وانا بنيك وهيا اول منزلت ع زوبري ولعت وف دقيقه لبني نزل ف كس فاطمه وهيا ااااااح اااااح لبنك ناار
وفضلت ابوس فيها ودخلنا اخدنا دش ورجعنا ع الاوضه ونمنا ف حضن بعض تاني يوم صحينا بعد الضهر قومنا وهيا كانت مبسوطه فضلنا مع بعض وهيا قالت هقوم اعملك اكل يعوضك وقامت بقميص نوم شفاف وطلعت وانا بعد شوي طلعت وابني قاعد ومش عايز يكلمني شتمتو بضحك
وقولتلو ياكلب ابوك مع واحده بينيكها وهيا مبسوطه تروح تقطع عليه
ويكلب تروح تقولها ان انت نكتها وهيا نايمه ماهيا هتزعل انت جوز بنتها بردو
والموضوع عده وقولتلو بعد الغدا نيكها برحتك واحنا قاعدين كانت واخده راحتها جسمها عريان تحت قميص شفاف ومايا اوقات كانت بتفعص ف جسم امها ولما سالتها تقولي مش قدره البس حاجه ع جسمي وبعد العصر محمود دخل ورا حماتو الاوضه بتاعتي والباب اتقفل ومايا بترضع وبتضحك وطلعت بزها التاني
قولتلها جوزك جوه قالت وايه يعني انت خليك معايا وهو مع ماما وقعدت جنبي انا مسكت بزها ف بوقي امص في وهيا بقت تقولي وحشتني وتمسك زوبري واحنا بمص ف بزها ولقيتها خرحت زوبري بتدعك في وانا قاعد بمص ف بزها كان يجنن وهو بيخرج لبن
لقيتها نزلت البنطلون لتحت وقعدت ع رجلي وقعدت ع زوبري ودخل ف كسها ومكنتش لبسه كلوت وانا مسكت وسطها وهيا بترضع ابنها وقعده ع زوبري وهيا راحت نيمت ابنها وجتلي ركبت عليها ونزلت ع زوبري بكسها وفضلت تنيك وانا مستعجل عشان ابني مايشوفنيش وانا اقل من 10 دقايق كنت بنزل ف كس مايا وهيا لبست وقعدت وجسمي عرقان وانا قعدت ومايا قعدت حنبي ولبني ف كسها ولبست البنطلون
وقالت لبنك ف كسي مولع وبعد شويه ابني خرج وعرقان اووي وكان عريان وزوبرو نايم وكلو لبن
ولقيت مايا وقفت وقالتلو ايه ياحبيبي شبعت قالها ااه نضفي زوبري كان اودامي ولقيت مايا نزلت ع ركبتها اودامي بتمص ف زوبر جوزها
وانا بتفرج اول مره اشوف المنظر ده ولقيت زوبرو وقف وهو بيبصلي وانا زوبري كمان وقف ولقيتو مسك شعرها وبينيكها ف بوقها وانا خوفت لينيكها ف كسها ويشوف لبني ف كس مراتو
بس عدت ع خير هو نزل ف بوقها وهيا بلعت لبنو ودخل اتشطف وانا دخلت ع فاطمه وهيا نايمه وخرم طيزها مهري وثر النيك والبن باين عليه
انا نمت جنبها واخدتها ف حضني ولقيتها بتعيط قولتلها مالك الواد زعلك ولا ايه
هيا قالتلي انا عايزه ارجع تاني قولتلها ايه حصل بس قالت ابنك شتمني وبيقولي جايه تتناكي من ابويا يامتناكه كل يوم بينيكك ولا انك شرموطه من الشارع حتي بنتك واخدها مفتوحه
انتو عايله كلها متناكه وانا وابويا هنيكك كل يوم زي الشرموطه وكسك وطيزك ياخدو لبنه حتي بنتك الشرموطه هخليها تتناك من ابويا انا قولتلها هو قال كده قالت ايوه
قولتلها ماتزعليش نفسك انا هخليه يتاسفلك
وبعدين انتي بس تقولي مش عايزه ابنك وانا مش هخليه يلمسك تاني بس انتي راضيه
قالت انا عايزه ابقي ف حضنك انت وبس
انت بتشتمني بتمتع معاك انما ابنك بيزل فيا
فضلت واخدها وقولتلها بنتك لما محمود دخل عليك لقيتها طلعت زوبري وقعدت عليه وفضلت تنط ع زوبري لما نزلت ف كسها وهيا لبست ومحمود طلع خلها تمص ف زوبرو اودامي وهو شايف زوبري وقف قالتلي تعرف ان انا نفسي اشوف بنتي بتتناك اودامي قولتلها كمان يومين والواد مسافر تاني يبقي احلي شهر هتعيشيه ف حياتك وانا حضنتها من ورا وبفعص ف بزازها بس كنا متغطيين ب الملايه بتاعت السرير كنا سقعنا من المروحه ونتكلم الباب خبط ودخل علينا محمود ومايا وانا حاضن فاطمه جامد وزوبر مابين طيزها ولقيت محمود بيقول انا جاي اتاسف بقولو علي ايه قالي هيا عرفه غصب عني معلش ماتزعليش وهيا قالتلو مش زعلانه وع العموم انا عرفت ابوك كل شئ حكيتو وانا قولت ل مايا اخرجي ثواني مايا خرجت وانا قولتلو عيب لما تقولها كده دي حماتك وهيا قالتلي انك ماتلمسهاش تاني وطول ماهيا هنا اوعي تلمسها غير برضاها
وبعدين يكلب تروح تقولها عايز ابويا ينيك بنتك هو اتحرج قولتلو هو انت عايز كده فعلا ولا دي ساعه شهوه قالي شهوه بس كنت بقول اي كلام
قولتلو طب عايزك تجيب مايا وتحضنها كده قالي ليه قولتلها حماتك محروجه من بنتها وبتخاف تحط وشها ف وشها وانت دخلت مع مراتك وهيا ف حضني راح قال حاضر ولقيتو خرج وانا ضغط ع بزازها وبقولها مبسوطه قالت اي كتير بدي شوفك وانت بتنيك بنتي اودام جوزها قولتلها ازاي قالت سيبها علي انا بدبر كل شئ
انا زوبري صاروخ ف طيز فاطمه ولقيت محمود دخل مع مايا ولقيتو ملبسه قميص نوم ع الحم وجسمها يجنن لقيتو قالها ادخلي وهيا رفعت الملايه وشافت ايدي ع بزاز امها لقيتها دخلت وعطت وشها ل امها ومحمود نام وراها وحضنها
ولقيت ماياا بتخلع قميصها وبقت عريانه
وقالت عشان نكون زي بعض وانا بزوق ف فاطمه بزوبري وانا مش شايف محمود بيعمل ايه ف مايا من تحت الملايه بس مايا بتعض ف شفايفها
ولقيت ايد ابني بتتحط ع ايدي وهو ببصلي انا نزلت ايدي وابني فضل يفعص ف بزاز حماتو
وانا قولت لنفسي احاول امسك بز مايا ومديت ايدي ولمست بزها وهيا بتبص ل امها وانا مسكت بزها جامد وحلمت بزها الي كانت وقفه
قرصتها جامد من حلمتها هيا صرخت اااااه وانا بعدت ايدي ولقيت فاطمه بتصرخ بتقول اااااه براحه شوي وانا عرفت ان ابني بيقرصها زيي
مديت ايدي وبقيت احسس ع بزاز مايا ولقيت ابني بيقول ل مايا عايز امك ف حضني وانا بحسس علي مايا وبقرص حلماتها براحه قالتلو طب وانا قالها عشان خطري شوي بس
قولتلو لو اخدت فاطمه لازم تستاذنها وهيا توافق
وهو قالها وهيا قالتلو لا وفضلت يفعص ف بزاز فاطمه وانا بحسس ع مايا
ولقيت بيقولها خلاص بقي قولتلك اسف قالتلو بشرط قالها ايه قالتلو تاجي مكان ابوك وابوك يروح مكانك ولما تقوم هو هيقوم واي حاجه هتعملها معايا هقولو يعمل زيها مع مايل انا ببص ل ابني لقيتو بيقول ماشي موافق وراح وقف وزوبرو وقف اووي انا مش عايز اوقف عشان زوبري كان وقف اووي لقيت فاطمه بتقولي يلا ياحبيبي فرصتك اهي اوقف ووريه زوبرك كبير قد ايه انا شيلت الملايه ووقفت ع الارض وزوبري وقف اووي ابني شافني وراح نام مكاني وغطا نفسو وانا لفيت ومايا بتقولي تعالي يابابا
وانا لقيتها ملط خالص ونمت وراها وغطيت نفسي وانا حاضن مايا ممن ورا وزوبري ف طيزها وقفشت ف بزازها وفاطمه بصالي وقولت ل مايا قربي من امك شويه ومايا قربت شويه وبقي نفسها ف نفس امها وانا كف ايدي ع بز مايا
بفعص في ولقيت فاطمه بتغمض عنيها وبتفتح بوقها وبتقولي ابنك بيلعب ف كسي بزوبرو
انا اتجننت ولقيت مايا بتقولي سيبني انا اعمل كل حاجه يابابا ولقيتها مسكت زوبري وبتحكو ف كسها وهيا ااااه كبير اوووي يابابا
وانا هيجان وفاطمه مش قدره ومايا شدت الملايه شوفت رجل فاطمه ع رجل ابني وابني ماسك زوبرو بيحكو ف شفايف وزنبور فاطمه وهيا سايحه ولقيت رجل مايا بتتحط ع رجلي وانا مسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها وهيا اااممم اممم ااااه ودخلت راس زوبري ف كس مايا هيا طلعت ااااه ولعت فيا انا لقيتها بتقول ااااه راس زوبرك طخينه اووي يابابا دخلو ومحمود بيبصلي وانا عيني ف عينو ومايا اااااااه ااااه دخلو يابابا انا تعبت وقولتلها استاذني جوزك
وهيا اااااه محمود قول ل ابوك يدخل زوبرو جوووه لقيت محمود شال الملايه خالص وشاف راس زوبري ف كسها وكان طخين قالها وانتي بستاذني ليه ماهو دخلو قالت لا لا خليها يدخلو كلو راح قالها ياوسخه ولقيتو نيم فاطمه ع ضهرها ونام فوقها ودخل زوبرو ف كسها ودي اشاره ان انا انيكها انا دخلت زوبري ف كسها كلو وهيا صرخت وانا بنيك ف كس مايا وكسها الحمر مولع نااااار
فضلت انيك ف كسها وكانها مسابقه بيني وبين ابني ومايا طلعت ع زوبري تنط عليه وتقول اااااه زوبر ابوك كبير اوووي يا محمود كسي بيوجعني
ومحمود بينيك ف حماتو واتا كنت خلاص من الهيجان وبقول ل مايا هنزل هنزل قالت بكسي نزل بكسي ولقيتها بتبلع كل لبني ولبني بيخرج من كسها وزوبري جوووه قالت اااااه لبنك كتير اووي
وبعد ثواني لقيت محمود نزل ف كس فاطمه ومايا قامت تلحس ف كس امها وتبلع لبن محمود وقعدت بكسها ع وش امها وبلعت لبني
ومحمود اخد مايا ودخلو الحمام وفاطمه تقولي ابنك طلعلك زوبرو شديد اووي بس بتاعك اطخن واكبر بس بتاع ابنك يجنن مش بقدر اقولو لا
وبعد شويه اخدتها ع الحمام اخدنا دش واتعشينا وتقريبا كانت كل واحده لبسه قميص ع الحم
ونمنا انا وفاطمه ف اوضتي وصحينا ع الساعه 11 فطرنا وكملنا اليوم حب ودلع ومايا رقصت مع امها وابني ناك مايا اودامنا وفاطمه بترقصلي
خلص مع مايا لقيتو اخد فاطمه بينيكها كمان وهيا وقفه ونزل ف كسها وهيا نزلت ع زوبرو
وهو دخل يتشطف وتقولي ابنك بيحب الجنس اوي ده نزل مرتين ورا بعض قولتلها سبيه عشان شباب بس انما لما يبقي يكبر هيعرف قيمه صحتو
قالت ابنك ماشي بكره العصر وعايز ينام معايا انا ومايا قولتلها مين قالك قالت مايا
قولتلها ماشي مفيش مشكله انتي موافقه قالت ايوه موافقه ان انا هنام مع بنتي
واليوم عده واليل دخل وحنا ف اوضه الجلوس ولقيت ابني بيكلمني ع نفس الحوار قولتلو خد راحتك ولو احتاجت مساعده كلمني وبضحك
ولقيتو اخد الاتنين ف الاوضه وسمعت اغاني وانا قربت لقيت مايا وامها بيرقصو عريانين وابني عريان رجعت مكاني والاغاني اتقفلت وبعد شويه بقيت اسمع اهات من فاطمه ومن مايا
اكتر من ساعه والواد بينيك فيهم ولما خرج لقيتو قعد قولتلو انت واخد حاجه قالي لا قولتلو هتكدب ع ابوك قالي واخد حبايه مولعاني انا 2 مره انزل ولسه عايز قولتلو الحاحات دي غلط خليك طبيعي قالي شوف انت تعبت وزوبرك لسه عايز ولقيت مايا طالعه ملط وجسمها يجنن وقالت بقي انت تنزل ف ماما مرتين ولما ياجي الدور عليه تسيبني وتخرج ولقيتها نزلت ع زوبرو تمصو وانا بضحك عليه وهو يقولها ده انتي متناكه وفضلت تمص وانا زوبري وقف ع المنظر
ولقيت ابني بيمسك دماغي وبينزل ف بوقها لبنو
وزوبرو وقف لسه لقيت مايا عايز تركب ع زوبرو قولتلو ياخربيتك هتموت قالها خلاص وهيا قالتلو لا انا بدي انا لساتي تعبانه ماتنيك امي اودامي وتنزل فيها مرتين وانا بلعب بكسي وبدي ياك ولما تخلص تحكيلي خلاص تعبت بدك انزل الشارع وشوف حد ينكني ولا شو اسوي ولا بتعرف بابا راح ينكني مكانك انا قولتلها لا ماليش دعوه لقيتها قعدت ع زوبري بطيزها وبتحكو ف طيزها وبقولو شيل مراتك دي يابني قالها قومي يامايا ندخل الاوضه وهيا عطتلو وشها وقعدت مابين رجلي
وقالت ليه راح اسمع كلامك بس وحيات ابني لو مانكتني بالغرفه لخرج لعند ابوك وراح اركب ع زوبرو شوفو وقف كيف بيجنن زوبر بابا وانا زوبري شادد وهيا بتمسكو ومحمود بيبصلها لقيت محمود بيقولها خليك هنا وانا هدخل انيك امك تالت
وهيا قالت اي احسن روح ولقيتو بيقوم وف لحظه لقيت مايا شدت بنطلوني لتحت واخدت زوبري ف بوقها حتي قبل مامحمود يمشي
وفضلت تمص ف زوبري ومحمود قعد تاني وهيا ماسكه زوبري تمصو وبتبص ل محمود وبتقولو بعرف انك تعبت كتير اليوم خليني اتمتع مع بابا
احكيلو ينام معي لما تسافر مابدي افضل شهر كامل هيك بدي اتمتع بهيك زوبر حبيبي
انت بتعرف ان انا مو بنت وانا حكيتلك مين نام معي وانت وفقت تتزوجني انا بدي بابا ينام معي لما تسافر حبيبي بدي ياكم انتم الاتنين معي بدي اتناك من زوبرين وانا بسمع ومش بتكلم وهيا وقفت وطلعت ع رجلي ومسكت زوبري وقعدت عليه وفضلت تحك زوبري ف كسها وانا هتجنن ولقيتها بتقول ل ابني حبيبي شوف زوبر بابا كبير بدي ياه بكسي مشان خطري يلا احكي ادخلو ولا لا ارجوك ياعمري وهيا مسكت راسو وبتحكو ف كسها وانا هتجنن من العمايل الي بيعملوه فيا هما الاتنين انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا اااااااه قولتلهم ياولاد الكلب انتو هتلعبو بيه جننتوني ومسكت طيزها مايا وفضلت اخليها تنط ع زوبري ومحمود بيتفرج وصوت مايا عالي وفاطمه طلعت بقميص نوم جنب محمود وراحو ف بوسه ومايا ع زوبري وقعدت تنط ع زوبري وراحت نزلت عسلها ع زوبري
ونامت ع الارض مفنسه انا دخلتو ف طيزها فشخت طيزها وبقيت ابدل مابين الاتنين
ونزلت ف كسها لبني وكسها بيخرج لبني امها نزلت تلحس لبني وفضلنا ف حضن بعض ساعه ومايا ف حضني وانا اخدت فاطمه ونمنا للساعه 1 وقومنا اتشطفنا واتغدينا ومحمود قالي خالي بالك من مايا وقبل مايمشي دخل الاوضه ونكها ولبس ومشي وانا طول اليوم عايش احلي عيشه جسمهم ملط بقميص شفاف واليل دخل علينا وانا بقيت انيك في الاتنين الام وبنتها اكتر من ساعه كامله
كان كل يوم انيك ف الاتنين انزل مره والاتنين يكملو مع بعض وابني عارف ان انا بنيك مراتو وهيا كانت بتحكيلو كل الي بيحصل وابني رجع وبقينا ننيكهم مع بعض ونبدل عليهم
وكنا بنيكهم بجميع الاوضاع وبعد شهرين فاطمه رجعت تاني وقالت المره الجايه هتاجي هتقعد معانا علطول هيا وجوزها وانا بقيت مع مايا كل يوم نيك وابني لما بينزل بنيكها مع بعض
وهيا حبلت تاني من ابني وبعد سنه خلفت بنت زي القمر واحنا لحد دلوقتي مكملين نيك ف مايا وانا بكلم فاطمه كل فتره وعرفت انها هتاجي كمان سنه هتعيش معانا علطول هتصفي شغلها وشعل جوزها وتاجي تشتري بيت جنبنا وبقيت انيك ف مايا وهيا ف حضني وبكلم امها وامها تلعب ف كسها والي جنني ف يزم بتقولي جوزي الخول جنبي ومش مصدق ان مايا بتتناك من حماها سمعو صوت النيك الخول ده انا بقيت انيك ومايا تصرخ الحقني يابابا كسي وطيزي اتفشخو جوزي وابوه مش رحمني عمو زوبرو كبير اووي اسال ماما كان بيفشخها وابوها بيقولها انتي كويسه قالت ااااه كويسه بس كسي بيوجعني من النيك وفضلنا كده حتي لما ابني بينزل كنا بنكلم امعدها وابوها يسمع كل حاجه واحنا الااتنين ننيك ف مايا ومر سنه وعرفت ان خلاص فاطمه جايه هيا وحوزها من مايا بعد شهر نزلت فاطمه وجوزها سلمنا عليهم ابني كان موجود حضنتني فاطمه جامد واخدتني ف بوسه وابني كذالك وابني قفش ف طيزها واتغدينا وقعدت مع جوزها عامر
ولقيت فاطمه بتقولي ماشبعتوش كلام
وقالت انا كتير تعبانه تعا معي بالغرفه
قولتلها انا بتكلم مع جوزك قالت خلاص براحتك وسيبني عراحتي ولقيتها نزلت ع زوبري خرجتو وبتوريه ل جوزها بتقولو شوف عامر هاد الزوبر
هاد اكبر زوبر دخل فيني هاد زوبر حصان
ونزلت تمص في وانا ببص ل جوزها
قولتلو مراتك فاجره قالي اي بعرف قولتلها اقلعي يلا انيكك اودام جوزك هيا قالت اااه ياريت ولقيتها بتقلع القميص والستيان مكنتش لبسه كلوت وقلعتني القميص والبنطلون بالشورت ونزلت مص ف زوبري وقالت ل جوزعا طفي النور شوي خليني اتمتع بهيك زوبر ونزلت تمص ف زوبري

HpPmfqX.md.jpg
وفضلت تمص وتبص ل حوزها وتقول هيك الزوبر يا اما فلا وتدخل زوبري كلو ف بوقها وتمص في
فضلت تمص وتقول اااااه كتير حلو وشديد لساتو متل ماهو جامد ابني كان ف الشقه الي فوق كان قعد فيها وانا ساعدتو لما اخدت ورث امه
وفضلت تمص ف زوبري ولقيت جوزها خرج زوبرو كان معقول مش وحش وفضلت يلعب في وهيا مسكت زوبرو وقالت اي انت بدك هيك تتفرج علي وانا بتناك مشان زوبرك يقوم هيك انا اتفرج علي اتفرج ع مراتك وهيا بتتناك من حماه بنتك
راحت طالعه ع زوبري ودخلتو ف كسها

HpPmUQI.md.jpg
انا مسكت وسطها وبقيت انيكها وهيا ااااااه ااااااااه وهيا بتنط ع زوبري وبزازها بتنط ولقيتو قلع ووقف هيا مسكت زوبرو تمص وقالت بسرعه دخلو بطيزي قبل ماتنزل وهو رجع ورا هيا فنست انا اخدت بزازها ف مص ولقيت زوبر جوزها بيدخل ف طيزها وبعد خمس دقايق مع النيك مع بعض نزل حوزها وهيا كملت نط ع زوبري وانا دخلت زوبري ف طيزها وكملت نيك ف طيزها
ونيمتها ع بطنها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها وهو بيتفرج وبيلعب ف زوبرو النايم
وانا كنت عايز افرج جوزها ع النيك الي بجد
ومراتو نزلت مرتين وانا بنيكها وجسمها كلو احمر من النيك واضغط ع جسمها وانا راكب فوقها خليتها تاخد وضع الكلب ودخلتو ف كسها من ورا وكملت نيك ف كسها وهيا بتصرخ

HpPpiMP.md.jpg
فضلت انيك ف كسها وانا حاسس ان كسها بينقط عسل لوحدو من كتر ماهيا نزلت وجوزها بيتفرج ولقيتو رافع رجلو وبيحسس ع خرم طيزو
وانا بنيك ف مراتو وقعدت جنبو وهيا قعدت ع زوبري وانا ضربتو جامد ع طيزو الي مفهاش شعرايه عرفت انه بيتناك خرم طيزو واسع فضلت مراتو تنط ع زوبري

HpPy7Hb.md.jpg
وانا نايم ع الكنبه وكسها يمين وشمال زوبري ف جوانب كسها كلو وانا كنت خلاص خرجتو وهيا فهمت واستنت شويه اقل من دقيقه ودخلتو تاني وفضلت تنط ع زوبري وكسها نزل ع زوبري تاني وهيا اااااه مش قدره ولقيتها نامت ع الكنبه انا اخدتها ف حضني ورفعت رجليها ع رجلي ودخلت زوبري ف كسها وقفش ف طيزها وبقيت انيك فيه

Hpi9XBS.md.jpg
وانا حضنها وبنيك فيها اكتر من خمس دقايق بنفس الوضع ولما حسيت اني خلاص حضنتها جامد وهيا حست بزوبري بينبض ف كسها حضنتني ولبني بقي بينزل ف كسها مدافع سخنه وهيا كانت بتوحوح من لبني ولبني بقي بيخرج من كسها وزوبري جووه وفضلت ف حضني خمس دقايق وقومنا اتشطفنا ونمت ف اوضتي وهيا ف اوضه ابني الي كان بينام فيها بقينا كل يوم ع الحال ده نيك في فاطمه وبنتها وابني كان بينيك فاطمه وانا بنيك مايا وجوزها عامر بيتفرج علينا
ولما ابني شاف طيز عامر مفتوحه لقيتو بينيكو اودام فاطمه ونزل ف طيزو وفاطمه بتضحك وبتقولي شوف ابنك عمل ف بابا ايه قولتلها انا ابوك هو راجل خول بيتناك
وايام كانت فاطمه تدخل عليه الاوضه بقميص نوم ع الحم وتركب ع زوبري

Hpi3EsR.md.jpg

Hpi3kXf.md.jpg
ونفضل طول اليل ف حضن بعض
حتي ابني كان بينيك جوزها وانا بنيك مايا وامها مع بعض وايام كل واحده لوحدها
وبقيت اطلع ل مايا وانيكها وجوزها جنبها ونزل ف كسها وبعد شهرين عرفت ان مايا حامل وقالتلي ان الي ف بطني ده منك قولتلها ازاي قالت ابنك الي قالي احملي من ابويا بس ماتعرفهوش ان انا عارف انه ابنو وفضلت انيك فيها هيا وامها وحبلت مايا ف ولد وفاطمه اشترو بيت جنبنا وبقينا عايشين مع بعض تقريبا ممكن عامر هو الي بيروح بيتو وانا وفاطمه ف بيتي ومحمود كان بينزل مع مايا ونكمل نيك مع بعض وفضلت لحد دلوقتي انيك ف فاطمه وبنتها ومايا شالت الرحم عشان ماتخلفش تاني وبقيت انيك ف اي وقت وف اي حته ف البيت حته مرحمتش فاطمه وهيا ف المطبخ كانت بتبقي ملط كنت بدخل عليه بزوبري

Hpiq66x.md.jpg
HpiqQyP.md.jpg
وكنت عايش مع فاطمه كانها مراتي
قالعين دايما وكل يوم بليل انيكها
وجوزها كان عمل شغل لنفسو وبيكسب كويس وبقيت انا وابني ومايا وامها دايما قالعين
كنا بنبدل عليهم كانهم بتوعنا لوحدنا ولما جوزها كان بياجي كان محمود بينيكو اودام بنتو عشان يكسر عينو محمود ساب شغل المترجم وشتغل مع حماه وبيكسب كويس
وانا طول النهار مع فاطمه ولما عيال ابني بياجو كنا بنلبس ع الحم وابني الي من مرات ابني كنت بعشقو وانا عارف انه من صلبي
وفضلنا لحد دلوقتي مع بعض وانا بحكيلكم القصه وانا جنب فاطمه اسيبكم بقي عشان بتقولي يلا تعالي نكني شو بتسوي كل ده
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: K lion, ali maker, Gattuso و 63 آخرين
تسلم ايدك يا غالي
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد، عاشق الكس الاحمر و Hayde
منتظر منك كل جديد
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedothout، عاشق الكس الاحمر و Hayde
اعرفكم بنفسي انا الحاج سعد عندي 45 سنه
عايش مع ابني محمود ف البيت بعد موت امو
ابني صرفت عليه ددمم قلبي عشان يطلع حاجه كويسه اتشرف بيها وسط الناس وفعلا الحمد***
ابني دلوقتي شغال ف فندق كبير ف الساحل مترجم كانت مسطوره وهو بيحوش فلوسو لنفسو عشان يبني شقه فوق ويتجوز كان لسه بيبتدي حياتو كان عندو 24 سنه
وانا كنت بشتغل ع دراعي عامل عشان اصرف ع نفسي وهو مسافر كان بيبعتلي فلوس اذا احتاجات ف يوم وهو راجع كلمني وقالي في مفاجاءه قولتلو خير قالي انا معايا عروسه ضحكت وقولتلو جيبلي عروسه ضحك وقالي لا ليه قولتلو ازاي قالي هاجي وافهمك وانا مستغرب مش عارف الواد ده بيقول ايه يمكن بيضحك عليه
وصل ابني بعد العصر ولقيتو دخل معاه بنت جميله وبشعر بني ع اسود جميل اوي ووشها ابيض وجميل وشفايفها تتاكل قولت ف سري دي يا روسيا يا اوكرانيا وجسمها مليان قولتلو مين دي قالي دي مايا قولتلو ايوه وبتعمل ايه هنا قالي دي انا بحبها وهتجوزها انا بصتلو بستغراب والبنت ساكته قولتلو منين دي قالي دي اساسا من سوريا لما حصلت الحرب راحت مع اهلها ل اوكرانيا وبعدين كانت ف رحله مع صحابها لمصر وحصلت الحرب الاكرانيا الروسيا قولتلو يعني بتتكلم عربي
قالي طبعا قولتلها ماتتكلمي يامايا ليه ساكته راحت قالت كيف حالك ياعمو بصوت رقيق كده
قولتلها كويس قولت ل ابني وانت ناوي تتجوز فين يامحمود قالي هتجوز هنا لحد ماظلطت الشقه الي فوق قولتلو فين يابني وفين عزالك والعفش قالي يابا ماحنا هنقعد معاك لحد ماظبطت الدنيا فوق وبعدين نطلع واهي يابا تغسل هدومنا وهيا ست بيت شاطره قولتلو واهلها مش هياجو قالي انا كلمت ابوها وامها وهما موافقين ونفسهم ياجو مصر بس السفر مقفول ف اوكرانيا
قولتلو مش عارف تصبر لما يتزلو قالي منا مش عارف هينزلو امتي قولتلو يابني انا معنديش مانع انت حر كده كده البيت بيتك وانت ابني الوحيد ورقها معاه طيب قالي كل حاجه معاها قولتلو تعرفها من امتي قالي حوالي شهرين تقريبا هيا دخلت وكنت عامل غدا اتغدينا بصراحه البنت جسمها من فوق الهدوم جميل بزاز قد كفت الايد وطيز جميله ف البنطلون وكنت بقول ل ابني ف سري يابختك يابن الكلب واحنا قاعدين وهيا دخلت الاوضه تنام ووابني قولتلو تنام ف الصاله ضحك وقالي حاضر فات يوم والتاني وجسم البنت مش عارف ابعدو عن دماغي وكلمنا الماذون وطلب نعمل شويه ورق وبعد اسبوع كانت كل حاجه خلصت وفعلا كتبنا الكتاب والجيران عرفو والمنطقه وانا قولت ل ابني انا هنام بره انهارده وبكره هاجي عشان مش هعرف اطول عند عمك مسعد ونمت عند صحبي وف اليوم ده وكنت بتخيل ابني بينيك الجمال ده دلوقتي ونمت وانا بفكر وصحيت فطرت مع مسعد وروحت الساعه 11 سلمت ع ابني وبركتلو ودخلت نمت ف اوضتي عشان مانمتش كويس
وصحيت ع ايد بتصحيني كانت مايا بتقولي يلا عشلن نتغدا كانت قمر بركتلها وطلعت اكلنا وقعدنا مع بعض وهيا لبسه ترنج خفيف تقريبا شايف الهدوم الي تحت واليل دخل دخلت انام ونمت وصحيت ع صوت اغاني ف البيت قومت بفتح الباب لقيت ابني مشغل التلفزيون ومايا عماله ترقص بقميص نوم وانا قفلت الباب براحه يدوب ببص بطرف عيني وانا شايف ابني لابس شورا وفانله ومايا قميص نوم شفاف وعماله ترقص ليه وانا زوبري وقف مسكتو وافتكرت مراتي لما كانت بتتناك مني وكانت بتقولي اي ست تتنما زوبرك الكبير عشان تمتعني وزوبري وقف اووي لقيت ابني مسك تلفونو وبيصورها وهيا بترقص وبعد دقيقه قام قفل الاغاني واخدها ودخل الاوضه انا ققلت الباب وبعد 5 دقايق سمعت صوت مايا وهيا بتصوت من النيك وانا كنت فتحت الباب وبقيت اسمع الصوت ومايا ااااااااه براحه شوي اي طيزي وانا بقول هو ابني بينيكها ف طيزها وانا وقف لقيت تلفون ابني بينور وصوت رساله ع الكنبه
بقيت عايز اروح اشوف التلفون وشوف الفيديو بتاعو وفعلا علطول مشيت براحه مسكت تلفون ابني انا كنت اعرف رمز تلفون ابني قبل مايسافر معرفش غيرو ولا لا بفتحو لقيتو فتح معايا علطول دخلت للاستديو بفتحو لقيت 3 مقاطع كل مقطع داخل ف ال3 دقايق علطول دخلت ع الواتساب وبعتهم لنفسي ومسحت الفيديو من المحادثه وحطيت التلفون مكانو ودخلت اوضتي وقفلت من جوه وانا لسه بسمع صوت مايا
علطول مسكت تلفوني وفتحت الواتساب اتفرجت ع اول فيديو وكنت هتجنن لقيت ابني وقف ع الارض ومايا جنبو ورافع ركبتها ع طربيزه ومدخل صباعين ف كسها وعمال يدخلهم

HLFBqZu.md.jpg
وبقيت اتفرج وانا ماسك زوبري وبدعكو وبعد دقيقتين لقيت البنت بتنزل عسل من كسها انا علطول طلعت لساني وكاني ببلعهم
وافتكرت مراتي لما كنت بقعد الحس كسها وهيا تنزل ف بوقي وانا ابلعهم وهيا تبلع لبني
وزوبري كان كبير ف حدود 23 سنتي بدون مجامله حتي ابني زوبرو طلعلي
والي كان هيخليني اتجنن كس مايا ده شكلو يجنن اووي وكمان شكلها مفشوخه نيك مش كس اول مره ده دي شرموطه وكسها اتفشخ
الفيديو خلص اتفرجت ع التاني لقيت ابني مقعدها ع كرسي وهيا فاتحه رجليها وابني ماسك زوبرو بيحكو ف كسها اووي وهيا اهاتها عاليه
HLFCwOP.md.jpg
وراح مدخل زوبرو ف كسها وانا حسيت ان زوبري دخل ف كسها وبقيت انيك ف السرير وانا شايف ابني زوبرو ف كس مايا وهيا كسها شكلو جميل زي الصوره بالظبك وانا سامع صوت كسها وهيا ااااه اااااه دخلو دخلو كلو ومحمود بينيك كسها ولقيتو خرج زوبرو من كسها ونزلو ع خرم طيزها وقالها طيزك واسعها يامتناكه ودخل زوبرو ف طيزها وهيا ولا اي رده فعل كانها ماسوره
وهو بينيك ونزل ف طيزها وقفل الفيديو وانا زوبري مولع ولبني بقي بيطلع ع طرف زوبري
اتفرجت ع التالت ولقيت محمود وقف ومايا ع ركبتها وابني مدخل زوبرو
HLFzn2f.md.jpgف بوقها وماسك دماغها كانو بينيكها وهيا بتمص
ولقيتو نزل كل نقطه لبن ف بوقها وهيا اخدت لبنو ورميتو ع بزازها تدعك فيهم وابني مسك التلفون وبيصورها وهيا مطلعه لسانها وبيصور بزازها لحظت ع حلمت بزها نظام حديد كده مش عارف ايه ده ده بزها الاتنين كده ومنظر بزازها اصلا جميله انا حسيت ان انا هنزل وكنت هنزل ع السرير وقفت علطول ورميت لبني ع الارض ونزلت كميه كبيره اوي انا منزلتش من فتره
مسحت لبني بمنديل ورميتو وزوبري لسه وقف وانا نمت وانا زوبري حديد صحيت فضلت احسس ع زوبري وهو وقف اووي ف البنطلون وقفت ولسه بفتح الباب سمعت باب ابني بيفتح رجعت مكاني ولقيت بابي بيخبط انا غمضت عيني وزوبري صاروخ وقف ولقيت الباب بيتفتح سمعت مايا بتقول بابا ولهجته السوريه تجنن بابا
ودخلت وانا مش عايز افتح عيني ودقيقه كامله مش سامع ليها رجل ولا كلمه وانا زوبري وقف اووي وحسيت بايد بتحسس ع راس زوبري انا زوبري انتفض من مكانو بقي بيهز البنطلون هيا لقيتها بتقول بابا وايديها ع صدري وانا بالفانله وايديها ع شعر صدري انا عملت نفسي بقوم وبفتح عيني لقيتها بتقولي محمود بيقولي صحي ابويا عشان يفطر معانا قولتلها حاضر قولتلها انا نسيت اسالك عندك كام سنه قالت 25 يابابا
قولتلها اكبر من محمود بسنه قالت ايه مظبوط
قولتلها بس قمر طالعه لمين ضحكت وقالت ماما
قولتلو ابوك مش عايز يطلقها ضحكت وقالت ليش بدك تتزوجها قولت لو حلوه زيك كده ضحكت وقالت ماما كتير حلوه راح افريج ياه بعد شوي
مشت وطيزها ف البنطلون تجنن وصدرها الي يجنن وانا ببص ع زوبري كان وقف قومت دخلت الحمام غسلت وشي وطلعت مايا بتعمل الفطار وطيزها تجنن كانت راجعه لورا كده وف لحظه تخيلت ان انا وقفت وراها ودخلت زوبري ف طيزها رفعتها عليه قعدت ع الكنبه وابني قعد معايا وفطرنا ومايا فضلت تكلمني عن اهلها واخوها متجوز وعايش ف المانيا
وفضلنا كده 4 ايام طول اليل اسمع صوت نيك ولبسه يغريني وانا قاعدين يوم الجمعه بليل وصل ل ابني مكالمه رد وقعد يقول حاضر تمام تمام
سالتو ف ايه قالي عايزني بكره ف الشغل لازم اسافر بدري قولتلها ده انت لسه ف اول اسبوع قالي هقعد هناك اسبوع وطلب اجازه عشان ف سياح كتير وانا المفرود مكونش ف اجازه
قولتلو خلاص يابني *** يعينك ودخلت قفلت ع نفسي وفضلت اتفرج ع الفيديوهات وزوبري وقف وبعد ساعه تقريبا سمعت صوت نيك ف ااصاله وصوت مايا ااااااه ااااه كمان كلو كلو وانا حطيت ودني ع الباب وهو يقولها تعالي ندخل تقولو لا بدي هون ااااه اي كسي بدي ياك تلحس كسي وهو يقولها لا ياكسمك انسي وهيا اااااه خلاص نكني اوووي وسمعت صوتها بتقول ااااه لا خليني هون وسمعت صوت الباب بيتقفل عرفت انهم دخلو وانا قولت البوه دي عايزه تسامعني انها بتتناك ولا ايه
غمضت عيني وانا وقف ع الباب وفضلت اتخيل ان انا بنيكها وانا سامع صوتها لحد منزلت ع الباب وكنت تعبت اووي نزلت كتير قولت اخد نفسي وبعدين اقوم امسح لبني نمت ع السرير وزوبري البن ع راس زوبري وانا عيني ف السقف
وكبس عليه النوم من التعب مصحيتش الا الساعه 9 الصبح والغريب ان لقيت زوبري جوه البنطلون
افتكرت لبني ببص عليها كان الباب نضيف انا خوفت ليكون ابني دخل يسلم عليه شافني كده
وكنت فعلا قلقان لقيت مايا بتنادي علي
ظبطت نفسي وطلعت قعدت معاها لبسه ترنج خفيف كلوتها والستيان ظاهرين اووي
قولتلها فين محمود قالت راح من الساعه 4 قولتلها هو دخل يسلم عليه ولا لا هيا ابتسمت وقالت لا مدخل عندك انا استغربت وقولتلها مشي علطول يعني قالت ايوه قالي سيبيه نايم
قعدت معاها وهيا قالتلي هي صوره ماما
ولقيتها قربت مني ولزقت فيا
وااااه ياخربيت امك المره لبسه هدوم مكشوفه ونص صدرها طالع ولحد الركبه وابوها وقف جنبها وبقت تقلب ف الصور لدرجه ان شوفت صوره امها بالمايوه كلوت وستيان بس ع البحر
وبزاز امها الكبيره وجسمها الابيض
قولتلها هو عادي تلبس كده قالت اي عادي ف اوروبا كلشي عادي قولتلها وانتي كنتي بتلبسي كده قالت اكيد ع البحر حتي بمصر قولتلها لبستي هنا كده قالت ايوه قولتلها ازاي قالت عادي كل الي هناك اجانب لبسهم هيك
قولتلها ومحمود شافك وانتي كده قالت ايوه طبعا قولتلها امك جميله قالت اي كتير حلوه ماما
قولتلها عايشين ف اوكرانيا من امتي قالت من زمان تقريبا وانا عندي 13 سنه
قولتلها انتي الي دخلتي الاوضه انهارده ابتسمت وقالت ايوه كنت داخله اصحيك انا مكنتش عارف اعمل ايه ولا اقول ايه
قالت انا بعرف بشو عم تفكر انت متل بابا
وده عادي يعني مافي شئ انت ليش ماتتزوج
قولتلها هجيب ل ابني مرات اب قالتلي اي عادي
قالتلي انت مو كبير لهدرجه مشان ماتتزوج
قولتلها انا عندي 45 سنه قالت اي عادي صديقه الي ف الساحل عندها 25 سنه عايشه مع واحد عندو 63 سنه قولتلها ده عشان الفلوس
قالت اكيد بس ف اشي احلي من الفلوس انا بصتلها وقولتلها ايه هو وهيا بصتلي وقالت الجنس قالت الكلمه من هنا وانا جسمي قشعر
قولتلها وهو الجنس عادي هناك قالت اي عادي
قولتلها انتي عملتي جنس مع ابني هناك صح
قالي ايوه قولتلها هو الي فتحك ولا لا
هيا سكتت وقالت لا مو هو قولتلها امال مين
قالت صديق ابويا ف اوكرانيا قولتلها ازاي مش فاهم قالت بابا شغال معاها هناك وهو هددني ان لو مروحتش الو البيت راح يبلغ الشرطه ويرجعنا لسوريا قولتلها هو الي فتحك من ورا وادام
انا ف لحظه اتصدمت من كلمتي بتاعت ورا دي
هيا اخدتها عادي قالت اي هو وكنت بروح عندو كل اسبوع وبيعطيني مصاري واجيت ل هون وقبلت ابنك واتفقت اتجوزو واعيش معاها قولتلها وابوك عارف انك مفتوحه قالت لا
قولتلها طب وامك قالت ليش عم تجيب سيرت امي علطول هيا عجبتك انا بصتلها وقولتلها امك حلوه قالت هيا الاحسن ولا انا
انا زوبري كان وقف ومش عارف احط ايدي عليه اخبيه البت بقت كلامها بيغري
قولتلها امك دي لو مراتي كنت هخليه تخلف مني دسته عيال مش اتنين بس ضحكت وقالت اي بعرف شكلك كتير شقي ياعمو
ضحكت وقولتلو كنت شقي دلوقتي خلاص ابتسمت وقالت لا لساتك صغير تعال معانا ف الساحل وبعرفك ع صحبتي راح تعيش معاها احلي يومين قولتلها صحبتك عايزه فلوس قالت لا مو لازم مدام راح تبسطها خلاص
قولتلها ودي ابسطها ازاي قالت الجنس كتير بتحب الجنس وانت ياعمو كتير هتحبك قولتلها ليه قالت كتير تبعك كبير وطخين ولو نمت معاها ماراح تتركك ابدا انا بصتلها وقولتلها وانتي شوفتيه فين قالت اليوم قولتلها نضفتي الباب قالت اي نضفتو وانت متل بابا وليش اتكسف منك
قولتلها وصحبتك دي حلوه قالت اي كتير حلوه
قولتلها تعرفي يامايا انا بقالي قد ايه مالمستش ست قالت كام قولتلها 10 سنين مالمست ست بعد موت ام محمود قالت كتير اوي ليش هيك
قولتلها كنت بحبها قالت يابختها بيك
قالت شو رايك اجيب صحبتي لهون قولتلها فين قالت هون هيا معاها سياره ف ساعتين بتكون هون قولتلها انتي بتتكلمي جد قالت اي اكيد
قولتلها ازاي قالت عادي بحكيلها كل شئ وبدك تنام معاها قولتلها وهيا هتنام هنا قالت لا ميتحيل تنام هون هيا لازم تكون بليل بحضن زوجها
قولتلها ودي هتجبيها ازاي قالت دقيقه وكلمتها فون وانا بسمع وهيا بتقولها اي ابو زوجي كتير معجب بيك وحكيتلو عنك وقولتلو كتير راح تعجب بيك هو مامصدق فحكيتلك عشان تاجي لهون اي اي كتير كبير وطخين اصورلك ياه كيف قالت بحاول وانا ببصلها وهيا قالت هيا موافقه تاجي بس بشرط بدها تشوف تبعك قولتلها ازاي قالت تخليني اصور تبعك وافرجيه ياه
قولتلها لا انا مش عايزها قالت ليش كتير راح تنبسط قولتلها لا مش عايز قالت عراحتك ياعمو قولتلها جسمها حلو قالت دقيقه وكلمتها واتس وقالت هي لسه بعتها صورتها
HLFZQCF.md.jpg
قالتلي هيا دي صحبتي كرستين من اوكرانيا
اتجوزت ف الساحل وعايشها حياتها
انا قولتلها بس دي صغيره قالت لا شكلها هيك بس هيا 25 سنه وكتير بتحب الجنس قولتلها وانتي مش بتحبي الجنس هيا سكته وقالت مين مابيحب الجنس قولتلها نمني مع حد غير ابني ف الساحل
قالت لا بس كتير حاولو معي بس انا رفضت
قالت كرستين بدها تشوف تبعك بدك ياه ولا لا
قولتلها هيا مينفعش تدخل هنا قالت ليش وقولتلها ماينفعش اصور بتاعي ليها قالت ليش ماينفعش
قولتلها ازاي هصورو يعني قالت انا بصورو قولتلها ازاي قالت عادي ياعمو مافي حد معانا وانا شوفتو قبل هيك يعني عادي قولتلها هو ماراح يوقف
قالت بدك ياني اوقفو قولتلها ازاي قالت الحين بتعرف بس انت موافق تبعتو ليها قولتلها اي موافق قالت تمام قعدت جنبي وشغلت فيديو عندها كانت امها وهيا ع البحر ب كلوت ويتيان بي وبزازها تهيجني وامها بتجري وطيزها البيضه الي زي الملبن تتهز وبزازها وقالت شوف هي
وورتني فيديو امها لبسه قميص نوم نص بزازها ظاهره ولحد فخادها وهيا بتقول ل امها متل القمر لما يشوفك ماراح يتركك لليوم التاني قولتلها هو مين قالت بابا اصلو كتير حارم ماما من الجنس واليوم هاد طلب منها تظبط حالها وانا كنت معاها وانا الي اختارت ليها كل شئ قولتلها وابوك قدر عليها بالجمل ده ضحكت وقالت لا مابيقدر قولتلها حظ امك وحش قالت ليش لما هيا تاجي انا راح اخليها تنبسط كتير معك انا ببصلها ومستغرب
قالت شو مالك قولتلها وامك هترضي قالت انا بظبط كل شئ وصدقني الي بدو يدوق طعم تبعك ماراح يتركك ابدا انا زوبري وقف قولتلها محمود ليه مش بيلحس بصتلي وابتسمت قالت انت سمعت قولتلها انا عارف انك كنتي عايزاني اسمع
قالت طلعت مو سهل ياعمو
قولتلها انتي مش سهله يامايا لقيتها بتبص ف تلفونها وقالت كرستين مستعجله بدها تشوفو انا ببصلها وقولتلها خرجيه انتي
لقيتها فرحانه وقالت اي اكيد
راحت صورت فيديو وحطت ايدها ع زوبري وقالت وقف كتير شمالو وقف هيك وانا سندت ضهري وزوبري وقف اووي هيا بتصور راحت منزله بنطلوني وزوبري طلع وكان كبير وطخين قالت احح كبير ويجنن انا وهيا بتصور فيديو وبقت تتكلم انجليزي مش عارف بتقول ايه ومسكتو من فوق بضاني وبتهزو وراحت تحسس ع بطني مكنش ليه كرش خالص ورفعت قميصي لحد شعر صدري تشد في وتحسس عليه
ولما قفلت الفيديو قالت خلاص ياعمو بدك تلبس البس قولتلها تمام لبست البنطلون وزوبري لسه وقف وهيا بعتت الفيديو ل صحبتها وقولتلها هيا بتتكلم عربي بالت اي شوي
قالت ليش حارم قضيبك من الجنس
قولتلها قضيبي عايز حد يريحو هيا بصتلي
وسكتت وانا دخلت اوضتي فضلت العب ف زوبري لحد مانزلت لبني ع الارض ونمت زي منا زوبري حر وانا قالع ملط ونايم ع السرير ومستني ف اي لحظه تدخل عندي وكنت ناوي انام معاها بجد
وفضلت نايم ملط ونمت وانا كده صحيت ع ايد مايا بتقولي عمو وانا بقوم وهيا بتقولي كل ده نوم الساعه 12 بليل قولتلها انا نمت كتير اووي كده
قالت اي براحه ع حالك شوي كل هاد لبن وانا لمحت شق بزازها قولتلها مسحتيه قالت اي مسحتو ليش ترمي كل البن ده ع الاارض
بصتلها وزوبري وقف قالت كرستين راح تاجي اليوم الصبح قولتلها اتعشيتي قالت لا مابدي قولتلها انا جعان قالت انا عمله حسابي بلا قوم ولبس شئ وبتبص ع زوبري قالت كتير يخبل وطلعت وانا مسكت زوبري وقومت وكنت حاسس ان انا عايز انيكها ونويت اطلع انيكها دلوقتي لبست شورت ع الحم وفانله وطلعت وهيا ف المطبخ وانا وقف شايفها وعايز اروح احضن طيزها وزوبري رافع الشورت دخلت المطبخ وهيا بصتلي وبصت لزوبري وابتسمت قالت ليش وقف حبيبتو راح تاجي الصبح خليه يرتاح
انا ساكت ومش برد عليها قالت شو مالك قولتلها تعبتيني يامايا قالت ليش تعبتك وقربت مني وقالت اليوم بترتاح قولتلها انتي هتريحيني ابتسمت وقالت لا مو انا صحبتي
قولتلها بتعرفي ترقصي قالت اي ليه
قولتلها عايزك ترقصيلي قالت عيوني بس تتعشا وبعدين برقصلك وانا قعدت اتكلم معاها واتعشيت
وكل ده زوبري وقف عليها قالت تحب البسلك شو
قولتلها اي حاجه ع زواق قالت دقيقه وبرجع دخلت اوضتها وطلعت لبسه روب خفيف
وقعدت جنبي وقالت اتاخرت عليك قولتلها لا قالت شغل شئ قولتلها حاضر شغلت اغاني ع التلفون وهيا قامت وقلعت الروب الي كانت لبسه اااااااااااااه لبسه قميص نوم ومفيش اي حاجه تحتو ووكسها شايفو من القميص الشفاف وحلماتها خارجين من القميص ليهم خرم ف القميص وضهرها كلو ملط لحد شق طيزها وقالت شو رايك انا وقفت وقولتلها حلوه اوي وهيا قربت مني لدرجه انا زوبري خبط ف بطنها واحنا ساكتين انا قدمت السبت وروحت مسكت حلمت بزها الي خارجه من القميص هيا اااه وعضت ع شفايفها وانا بضغط عليها بصباعين لقيتها دخلت ف حضني انا بايدي الاتنين حضنتها وبحسس ع ضهرها وهيا حضناني وايديها بتلعب ف شعر صدري
وانا بنزل بايدي لحد موصلت لاخر ضهرها وانا بفكر امسك طيزها وفعلا دخلت ايدي الاتنين علي طيزعا ومسكتهم اوووي كانو ملبن هيا رجعت لورا وقالت كفايه هيك قولتلها ليه بصتلي وقالت مو دلوقتي بعدين انا قعدت وزوبري وقف هيا شغلت الاغنيه وقالت ارقص قولتلها يلا ارقصي وهيا بقت ترقص وتهز ف جسمها واااااه جسمها يتاكل اكل اااااه انا شوفت كسها وهيا بتلف مكنتش قادر فضلت ترقص لما تعبت انا وقفت علطول واخدتها ع الحيطه زنقها ف الحيطه وهيا بتنهج من الرقص ونفسها ف نفسي قالت شو بدك
قولتلها عايزك قالت بشو انا مسكت بزها افعص فيه وهيا تغمض عنيها وتفتحها كان منظر يجنن
انا نزلت بايدي ع كسها مكنتش لبسه كلوت حطيت كف ايدي عليه هيا ااااه شو راح تعمل
قولتلها هتشوفي ولسه بتفتح بوقها لقت صباعي دخل كسها طلعت اااه نااار وهيا فاتحها بوقها وانا صباعي ف كسها بقي ادخلو وطلعو وهيا بتفتح رجليها ع وصوتها بقي عالي وانا بدعك ف كسها جامد وهيا بقت تصوت وحسيت بكسها بينزل شلال عسل ع ايدي والارض
وهيا ااااااه ااااااااه ااااه انا علطول نزلت ع ركبي ودفنت بوقي ف كسها امصمص في عسلها وبلعو ولساني ف كسها وهيا اااااااه ااااااااه وتصرخ كل مدهل لساني ف كسها ومص زنبورها الصغير خالص فضلت كده 5 دقايق ومش سامع حاجه غير اهاتها ومحستيش غير بعسلها بينزل ف بوقي وانا ببلعو وهيا ااااااااه ااااااااااه وطعمهم يجنن وهيا نزلت اخر نقطه وبترتعش شيلتها ودخلت اوضتي ونيمتها ع ضهرها وانا قلعت هدومي وهيا مغمضه عنيها انا طلعت مابين رجليها وفتحتها وكسها بيلمع من عسلها مسكت زوبري وحطيتو ع شفايف كسها هيا مش بتتكلم بس وسطها بتهز ع زوبري وانا ماسك زوبري وبقيت اضرب كسها اووي
ودعكو مابين شفايف كسها واهاتها رجعت تاني وانا شغال ع الوضع ده وراس زوبري مابين شفايف كسها رايح جاي لدرجه ان راس زوبري بقي بتدخل غصب عني وانا بدعك ف شفايف كسها وكل مايدخل هيا تصرخ وانا اخرجو وفضلت ادعك ف كسها بزوبري وهيا دخلو دخلو ف كسي براحه وانا راكب فوقها حطيت بطن زوبري ع كسها وننت عليها وهيا حضنتني وبقت تروح وتاجي وزوبري فوق كسها ونزلت ع شفايفها بوس وهيا متجوبه معايا وفضلت ابوسها وزوبري ع كسها ومحستش غير بايديها بتحاول تمسك زوبري وفعلا مسكتو وف لحظه لقيت راس زوبري ف كسها هيا اااااااااااااه وانا ببصلها وهيا بتصرخ تحت مني وزوبري دخل لنصو وهيا بتتوجع واهات عاليه
هيا فضلت كده دقيقه وانا زوبري بيتكهرب ف كسها هيا وحاسس بنار قولتلها كسك ضيق اوووي قالت مو ضيق زوبرك الي كبير انا دخلتو ف كسها كلو وهيا وشها بقي احمر اووي وانا ببصلها وعنيها بتقلب من الوجع وفضلت انيك لحد ماحسيت ان انا هنزل ومن غير ماقولها نزلت ف كسها وهيا اااااح اااااح نااار ناااار كمان كلو كلو جوووه وانا بنزل كتير اوووي وقفت ع ركبتي وزوبري لسه ف كسها طلعت زوبري خرج علطول لبن كتير وهيا فاتحت رجليها عشان يخرج

HLKYEMl.md.jpg
وهيا بتضحك وقالت مو مصدقه انك بتعملي فيني هيك نمت عليها بقيت ابوس فيها وشيلتها زي ماهيا ودخلتها تحت الدش واستحميت معاها ونشفت جسمها وسالتها عن الحمل قالت ابنك منزل ف كسي كل يوم بدو يخلف مني يعني لا تقلق انت وابنك واحد وبتضحك هيا دخلت اوضتها وانا دخلت البس وكنت مبسوط اووي بالي حصل وهيا لبست لقيتها بتخبط ودهلت وانا بشورت بس قالت هتنام لحالك
قولتلها حد يسيب مرات ابنو تنام لوحدها ضحكت وقالت تعالي نام بحضني شيلتها وهيا بتضحك ع سريرها ونمت جنبها كانت لبسه قميص نوم قصير وكلوت احمر بس وبقت تكلمني ع النيك وحلاوتو انا زوبري وقف بسرعه وهيا بتتكلم كنت ايدي ع بزها بقيت ادعك وهيا بتضحك وسخنت ف لحظه ايدي بقت ع كسها وهانك يدعك وهيا بصالي وعنيها تشرق وتغرب وانا بدعك ف كسها من فوق الكلوت وهيا اااااااااه ااااااااااه براحه براحه وانا بدعك اوووي وهيا اااااااااه كفايه خلص
وانا قعدت عند كسها وجيبت الكلوت ف جنب ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها اوووي بيهم وهيا اااااااه اااااااااااااااااااه صرخت جامد ولقيت شلال بينزل من كسها واتا لسه مكمل وكسها بقي كلو عسل وانا بصباعين

HLKc4ja.md.jpg
وهيا ااااااه خلص ارحمني مو قدره
وانا مبسوط وهيا بتتعزب كده وكسها بقي احمر من جوه اوووي وصوت صوابعي ف كسها تجنن
فضلت ابعبصها كده 5 دقايق وحسيت انها اغمي عليها ف لحظه خرجت زوبري وبقيت احكو ف كسها لما اتغرق من عسلها وانا بدعكو ف كسها

HLKlXSI.md.jpg
ودخلتو ف كسها للاخر وهيا مش قدره تطلع صوت بقت تنهج وصدرها يرفع لفوق وانا زوبري ف كسها وبنيك اووووي ومش عايز ارحمها وهيا ااااااااااه ااااااااااه كان كسها اتخدر ومش حاسس بزوبري
طلعت زوبري ودخلت راسو ف طيزها وهيا ااااح براحه طيزي صغيره عليك وانا دخلت راس زوبري وبقيت ازوق زوبري شوي شوي دخلت نصو وهبا ااااااه ااااه خرجو خرجو بلاش مشان خطري وانا روحت نيمتها ع بطنها وخليتها تفتح طيزها ودخلت زوبري ف طيزها ودخلتو لنص وهيا كاتمه صوتها وبتصرخ وانا بطلعو ودخلو وخرم طيزها قافل ع زوبري جامد ونمت عليها ودخل كلو وهيا لا لالالا طلعو طلعو وانا ولا هنا بقيت انيكها وهبد ف طيزها وهيا بتتوجع لحد ماغيرت الوضع نمت ع ضهري وهيا دخلت مابين رجلي وعطتني وشها قولتلها اعطيني طيزك ولفت وخليتها تنزل بطيزها ع زوبري ودخلت زوبري تاني ف طيزها

HLK17hg.md.jpg
وهيا الي بقت تنزل وتطلع ع زوبري وكانت بتتوجع وتهز ف طيزها وزوبري يخبط ف جوانب طيزها جوه وهيا بتقول زوبرك شقني نصين مابقتش حسا بطيزي وبقت تطلع وتنزل ع زوبري جامد وانا زي منا وهيا اااااه معتش قدره خلاص ولقيتها بتنزل عسلها وهيا لسه بتنزل ع زوبري بطيزها كانها شغاله اتوماتك فضلت تتناك وعسلها عامل صوت حلو اووي ع فخادي وطيزها انا مسكت طيزها ورفعتها شوي وبقيت انيكها انا جامد وهيا اااااه ااااااه كمان كمان اووووي وانا جسمي بيرتعش ورحت منزل لبني ف طيزها مكنش كتير وزوبري خرج نايم وهيا بتفتح طبزها ولبني بينزل ف طيزها وهيا فاتحه خرم طيزها للبني
HLKEGPj.md.jpg
لما خلصنا نامت ع بطنها وانا نمت فوقها وقالت كيف راح تنام مع كرستين اليوم قولتلها
انا اقدر ع عشره زيك انتي وصحبتك قالت لا خليني بعيد مابدي ياه تعرف انك لمستني
قولتلها ليه قالت هيك احسن تحكي ل ابنك وهو هناك قولتلها تمام وبقت تقولي زوبرك كبير مبقتش حسا بطيزي شو سويت فيها وهيا دخلت صباعها بتخرج البن قولتلها الدور ع صحبتك قالت مابتحب تتناك بطيزها عايزاك تفشخ طيزها قولتلها عيوني قعدنا نبوس ف بعض ونمت ف حضنها زي ماحنا صحيت عليها بتقولي يلا قوم كرستين ل اول البلد قومت اتشطفت وكرستين وسلت بنت زي القمر ملاك برئ ماشي سلمت عليها وهيا بقت تتكلم عربي مقطع خالص وفطرنا مع بعض
ودخلو الاتنين الاوضه وطلعت مايا قالت بدها ياك دلوقتي مشان بدها ترجع اليوم الساعه 4
قولتلها تعالي معانا وحضنتها ومسكت طيزها افعص فيهم قالت مو دلوقتي لما تمشي راح نكمل كل يوم وماراح اترك زوبرك لحد غيري قولتلها نفسي ف امك قالت بس تاجي وانا راح اخليك تنام معاها بس يلا بدي اسمع صوتها وهيا بتصرخ متلي وضربتها ع طيزها ودخلت عليها نايمه ع ضهرها بكلوت وستيان اول ماشفتني قامت قالتلي تعال كلامها مقطع خالص طلعت ع السرير لقيتها قلعتني الفانله والشورت وراحت زقتني ع ضهري ومسكت زوبري تمص في زي المصاصه ومصها كان يجنن وهيا بتمص زوبري حلو اوووي انا وقفت ع ركبي وهيا زي ماهيا واخده زوبري ف مص جامد
HLKjqqF.md.jpg

HLKjMI2.md.jpg
فضلت تمص ف زوبري ربع ساعه كامله وانا زوبري مولع نار لحد مانزلت ف بوقها وهيا اخدت لبني بلعتو كلو ونضفت زوبري خالص وزوبري نام
هيا بصتلي ومبتسمه انا مسكت رقبتها وزقيتها ع ضهرها وبكف ايدي بقيت اضرب كسها بالقلم كتير وهيا اااااه اااااه ااااااه وقلعتها الكلوت ونزلت لحس ف كسها عشر دقايق وهيا نزلت عسلها وبقيت الحس ف كسها ولقيتها فاتحت رجليها ومستياني انيكها.................
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedothout, عاشق الكس الاحمر, Babelon2023 و 2 آخرين
اعرفكم بنفسي انا الحاج سعد عندي 45 سنه
عايش مع ابني محمود ف البيت بعد موت امو
ابني صرفت عليه ددمم قلبي عشان يطلع حاجه كويسه اتشرف بيها وسط الناس وفعلا الحمد***
ابني دلوقتي شغال ف فندق كبير ف الساحل مترجم كانت مسطوره وهو بيحوش فلوسو لنفسو عشان يبني شقه فوق ويتجوز كان لسه بيبتدي حياتو كان عندو 24 سنه
وانا كنت بشتغل ع دراعي عامل عشان اصرف ع نفسي وهو مسافر كان بيبعتلي فلوس اذا احتاجات ف يوم وهو راجع كلمني وقالي في مفاجاءه قولتلو خير قالي انا معايا عروسه ضحكت وقولتلو جيبلي عروسه ضحك وقالي لا ليه قولتلو ازاي قالي هاجي وافهمك وانا مستغرب مش عارف الواد ده بيقول ايه يمكن بيضحك عليه
وصل ابني بعد العصر ولقيتو دخل معاه بنت جميله وبشعر بني ع اسود جميل اوي ووشها ابيض وجميل وشفايفها تتاكل قولت ف سري دي يا روسيا يا اوكرانيا وجسمها مليان قولتلو مين دي قالي دي مايا قولتلو ايوه وبتعمل ايه هنا قالي دي انا بحبها وهتجوزها انا بصتلو بستغراب والبنت ساكته قولتلو منين دي قالي دي اساسا من سوريا لما حصلت الحرب راحت مع اهلها ل اوكرانيا وبعدين كانت ف رحله مع صحابها لمصر وحصلت الحرب الاكرانيا الروسيا قولتلو يعني بتتكلم عربي
قالي طبعا قولتلها ماتتكلمي يامايا ليه ساكته راحت قالت كيف حالك ياعمو بصوت رقيق كده
قولتلها كويس قولت ل ابني وانت ناوي تتجوز فين يامحمود قالي هتجوز هنا لحد ماظلطت الشقه الي فوق قولتلو فين يابني وفين عزالك والعفش قالي يابا ماحنا هنقعد معاك لحد ماظبطت الدنيا فوق وبعدين نطلع واهي يابا تغسل هدومنا وهيا ست بيت شاطره قولتلو واهلها مش هياجو قالي انا كلمت ابوها وامها وهما موافقين ونفسهم ياجو مصر بس السفر مقفول ف اوكرانيا
قولتلو مش عارف تصبر لما يتزلو قالي منا مش عارف هينزلو امتي قولتلو يابني انا معنديش مانع انت حر كده كده البيت بيتك وانت ابني الوحيد ورقها معاه طيب قالي كل حاجه معاها قولتلو تعرفها من امتي قالي حوالي شهرين تقريبا هيا دخلت وكنت عامل غدا اتغدينا بصراحه البنت جسمها من فوق الهدوم جميل بزاز قد كفت الايد وطيز جميله ف البنطلون وكنت بقول ل ابني ف سري يابختك يابن الكلب واحنا قاعدين وهيا دخلت الاوضه تنام ووابني قولتلو تنام ف الصاله ضحك وقالي حاضر فات يوم والتاني وجسم البنت مش عارف ابعدو عن دماغي وكلمنا الماذون وطلب نعمل شويه ورق وبعد اسبوع كانت كل حاجه خلصت وفعلا كتبنا الكتاب والجيران عرفو والمنطقه وانا قولت ل ابني انا هنام بره انهارده وبكره هاجي عشان مش هعرف اطول عند عمك مسعد ونمت عند صحبي وف اليوم ده وكنت بتخيل ابني بينيك الجمال ده دلوقتي ونمت وانا بفكر وصحيت فطرت مع مسعد وروحت الساعه 11 سلمت ع ابني وبركتلو ودخلت نمت ف اوضتي عشان مانمتش كويس
وصحيت ع ايد بتصحيني كانت مايا بتقولي يلا عشلن نتغدا كانت قمر بركتلها وطلعت اكلنا وقعدنا مع بعض وهيا لبسه ترنج خفيف تقريبا شايف الهدوم الي تحت واليل دخل دخلت انام ونمت وصحيت ع صوت اغاني ف البيت قومت بفتح الباب لقيت ابني مشغل التلفزيون ومايا عماله ترقص بقميص نوم وانا قفلت الباب براحه يدوب ببص بطرف عيني وانا شايف ابني لابس شورا وفانله ومايا قميص نوم شفاف وعماله ترقص ليه وانا زوبري وقف مسكتو وافتكرت مراتي لما كانت بتتناك مني وكانت بتقولي اي ست تتنما زوبرك الكبير عشان تمتعني وزوبري وقف اووي لقيت ابني مسك تلفونو وبيصورها وهيا بترقص وبعد دقيقه قام قفل الاغاني واخدها ودخل الاوضه انا ققلت الباب وبعد 5 دقايق سمعت صوت مايا وهيا بتصوت من النيك وانا كنت فتحت الباب وبقيت اسمع الصوت ومايا ااااااااه براحه شوي اي طيزي وانا بقول هو ابني بينيكها ف طيزها وانا وقف لقيت تلفون ابني بينور وصوت رساله ع الكنبه
بقيت عايز اروح اشوف التلفون وشوف الفيديو بتاعو وفعلا علطول مشيت براحه مسكت تلفون ابني انا كنت اعرف رمز تلفون ابني قبل مايسافر معرفش غيرو ولا لا بفتحو لقيتو فتح معايا علطول دخلت للاستديو بفتحو لقيت 3 مقاطع كل مقطع داخل ف ال3 دقايق علطول دخلت ع الواتساب وبعتهم لنفسي ومسحت الفيديو من المحادثه وحطيت التلفون مكانو ودخلت اوضتي وقفلت من جوه وانا لسه بسمع صوت مايا
علطول مسكت تلفوني وفتحت الواتساب اتفرجت ع اول فيديو وكنت هتجنن لقيت ابني وقف ع الارض ومايا جنبو ورافع ركبتها ع طربيزه ومدخل صباعين ف كسها وعمال يدخلهم

HLFBqZu.md.jpg
وبقيت اتفرج وانا ماسك زوبري وبدعكو وبعد دقيقتين لقيت البنت بتنزل عسل من كسها انا علطول طلعت لساني وكاني ببلعهم
وافتكرت مراتي لما كنت بقعد الحس كسها وهيا تنزل ف بوقي وانا ابلعهم وهيا تبلع لبني
وزوبري كان كبير ف حدود 23 سنتي بدون مجامله حتي ابني زوبرو طلعلي
والي كان هيخليني اتجنن كس مايا ده شكلو يجنن اووي وكمان شكلها مفشوخه نيك مش كس اول مره ده دي شرموطه وكسها اتفشخ
الفيديو خلص اتفرجت ع التاني لقيت ابني مقعدها ع كرسي وهيا فاتحه رجليها وابني ماسك زوبرو بيحكو ف كسها اووي وهيا اهاتها عاليه
HLFCwOP.md.jpg
وراح مدخل زوبرو ف كسها وانا حسيت ان زوبري دخل ف كسها وبقيت انيك ف السرير وانا شايف ابني زوبرو ف كس مايا وهيا كسها شكلو جميل زي الصوره بالظبك وانا سامع صوت كسها وهيا ااااه اااااه دخلو دخلو كلو ومحمود بينيك كسها ولقيتو خرج زوبرو من كسها ونزلو ع خرم طيزها وقالها طيزك واسعها يامتناكه ودخل زوبرو ف طيزها وهيا ولا اي رده فعل كانها ماسوره
وهو بينيك ونزل ف طيزها وقفل الفيديو وانا زوبري مولع ولبني بقي بيطلع ع طرف زوبري
اتفرجت ع التالت ولقيت محمود وقف ومايا ع ركبتها وابني مدخل زوبرو
HLFzn2f.md.jpgف بوقها وماسك دماغها كانو بينيكها وهيا بتمص
ولقيتو نزل كل نقطه لبن ف بوقها وهيا اخدت لبنو ورميتو ع بزازها تدعك فيهم وابني مسك التلفون وبيصورها وهيا مطلعه لسانها وبيصور بزازها لحظت ع حلمت بزها نظام حديد كده مش عارف ايه ده ده بزها الاتنين كده ومنظر بزازها اصلا جميله انا حسيت ان انا هنزل وكنت هنزل ع السرير وقفت علطول ورميت لبني ع الارض ونزلت كميه كبيره اوي انا منزلتش من فتره
مسحت لبني بمنديل ورميتو وزوبري لسه وقف وانا نمت وانا زوبري حديد صحيت فضلت احسس ع زوبري وهو وقف اووي ف البنطلون وقفت ولسه بفتح الباب سمعت باب ابني بيفتح رجعت مكاني ولقيت بابي بيخبط انا غمضت عيني وزوبري صاروخ وقف ولقيت الباب بيتفتح سمعت مايا بتقول بابا ولهجته السوريه تجنن بابا
ودخلت وانا مش عايز افتح عيني ودقيقه كامله مش سامع ليها رجل ولا كلمه وانا زوبري وقف اووي وحسيت بايد بتحسس ع راس زوبري انا زوبري انتفض من مكانو بقي بيهز البنطلون هيا لقيتها بتقول بابا وايديها ع صدري وانا بالفانله وايديها ع شعر صدري انا عملت نفسي بقوم وبفتح عيني لقيتها بتقولي محمود بيقولي صحي ابويا عشان يفطر معانا قولتلها حاضر قولتلها انا نسيت اسالك عندك كام سنه قالت 25 يابابا
قولتلها اكبر من محمود بسنه قالت ايه مظبوط
قولتلها بس قمر طالعه لمين ضحكت وقالت ماما
قولتلو ابوك مش عايز يطلقها ضحكت وقالت ليش بدك تتزوجها قولت لو حلوه زيك كده ضحكت وقالت ماما كتير حلوه راح افريج ياه بعد شوي
مشت وطيزها ف البنطلون تجنن وصدرها الي يجنن وانا ببص ع زوبري كان وقف قومت دخلت الحمام غسلت وشي وطلعت مايا بتعمل الفطار وطيزها تجنن كانت راجعه لورا كده وف لحظه تخيلت ان انا وقفت وراها ودخلت زوبري ف طيزها رفعتها عليه قعدت ع الكنبه وابني قعد معايا وفطرنا ومايا فضلت تكلمني عن اهلها واخوها متجوز وعايش ف المانيا
وفضلنا كده 4 ايام طول اليل اسمع صوت نيك ولبسه يغريني وانا قاعدين يوم الجمعه بليل وصل ل ابني مكالمه رد وقعد يقول حاضر تمام تمام
سالتو ف ايه قالي عايزني بكره ف الشغل لازم اسافر بدري قولتلها ده انت لسه ف اول اسبوع قالي هقعد هناك اسبوع وطلب اجازه عشان ف سياح كتير وانا المفرود مكونش ف اجازه
قولتلو خلاص يابني *** يعينك ودخلت قفلت ع نفسي وفضلت اتفرج ع الفيديوهات وزوبري وقف وبعد ساعه تقريبا سمعت صوت نيك ف ااصاله وصوت مايا ااااااه ااااه كمان كلو كلو وانا حطيت ودني ع الباب وهو يقولها تعالي ندخل تقولو لا بدي هون ااااه اي كسي بدي ياك تلحس كسي وهو يقولها لا ياكسمك انسي وهيا اااااه خلاص نكني اوووي وسمعت صوتها بتقول ااااه لا خليني هون وسمعت صوت الباب بيتقفل عرفت انهم دخلو وانا قولت البوه دي عايزه تسامعني انها بتتناك ولا ايه
غمضت عيني وانا وقف ع الباب وفضلت اتخيل ان انا بنيكها وانا سامع صوتها لحد منزلت ع الباب وكنت تعبت اووي نزلت كتير قولت اخد نفسي وبعدين اقوم امسح لبني نمت ع السرير وزوبري البن ع راس زوبري وانا عيني ف السقف
وكبس عليه النوم من التعب مصحيتش الا الساعه 9 الصبح والغريب ان لقيت زوبري جوه البنطلون
افتكرت لبني ببص عليها كان الباب نضيف انا خوفت ليكون ابني دخل يسلم عليه شافني كده
وكنت فعلا قلقان لقيت مايا بتنادي علي
ظبطت نفسي وطلعت قعدت معاها لبسه ترنج خفيف كلوتها والستيان ظاهرين اووي
قولتلها فين محمود قالت راح من الساعه 4 قولتلها هو دخل يسلم عليه ولا لا هيا ابتسمت وقالت لا مدخل عندك انا استغربت وقولتلها مشي علطول يعني قالت ايوه قالي سيبيه نايم
قعدت معاها وهيا قالتلي هي صوره ماما
ولقيتها قربت مني ولزقت فيا
وااااه ياخربيت امك المره لبسه هدوم مكشوفه ونص صدرها طالع ولحد الركبه وابوها وقف جنبها وبقت تقلب ف الصور لدرجه ان شوفت صوره امها بالمايوه كلوت وستيان بس ع البحر
وبزاز امها الكبيره وجسمها الابيض
قولتلها هو عادي تلبس كده قالت اي عادي ف اوروبا كلشي عادي قولتلها وانتي كنتي بتلبسي كده قالت اكيد ع البحر حتي بمصر قولتلها لبستي هنا كده قالت ايوه قولتلها ازاي قالت عادي كل الي هناك اجانب لبسهم هيك
قولتلها ومحمود شافك وانتي كده قالت ايوه طبعا قولتلها امك جميله قالت اي كتير حلوه ماما
قولتلها عايشين ف اوكرانيا من امتي قالت من زمان تقريبا وانا عندي 13 سنه
قولتلها انتي الي دخلتي الاوضه انهارده ابتسمت وقالت ايوه كنت داخله اصحيك انا مكنتش عارف اعمل ايه ولا اقول ايه
قالت انا بعرف بشو عم تفكر انت متل بابا
وده عادي يعني مافي شئ انت ليش ماتتزوج
قولتلها هجيب ل ابني مرات اب قالتلي اي عادي
قالتلي انت مو كبير لهدرجه مشان ماتتزوج
قولتلها انا عندي 45 سنه قالت اي عادي صديقه الي ف الساحل عندها 25 سنه عايشه مع واحد عندو 63 سنه قولتلها ده عشان الفلوس
قالت اكيد بس ف اشي احلي من الفلوس انا بصتلها وقولتلها ايه هو وهيا بصتلي وقالت الجنس قالت الكلمه من هنا وانا جسمي قشعر
قولتلها وهو الجنس عادي هناك قالت اي عادي
قولتلها انتي عملتي جنس مع ابني هناك صح
قالي ايوه قولتلها هو الي فتحك ولا لا
هيا سكتت وقالت لا مو هو قولتلها امال مين
قالت صديق ابويا ف اوكرانيا قولتلها ازاي مش فاهم قالت بابا شغال معاها هناك وهو هددني ان لو مروحتش الو البيت راح يبلغ الشرطه ويرجعنا لسوريا قولتلها هو الي فتحك من ورا وادام
انا ف لحظه اتصدمت من كلمتي بتاعت ورا دي
هيا اخدتها عادي قالت اي هو وكنت بروح عندو كل اسبوع وبيعطيني مصاري واجيت ل هون وقبلت ابنك واتفقت اتجوزو واعيش معاها قولتلها وابوك عارف انك مفتوحه قالت لا
قولتلها طب وامك قالت ليش عم تجيب سيرت امي علطول هيا عجبتك انا بصتلها وقولتلها امك حلوه قالت هيا الاحسن ولا انا
انا زوبري كان وقف ومش عارف احط ايدي عليه اخبيه البت بقت كلامها بيغري
قولتلها امك دي لو مراتي كنت هخليه تخلف مني دسته عيال مش اتنين بس ضحكت وقالت اي بعرف شكلك كتير شقي ياعمو
ضحكت وقولتلو كنت شقي دلوقتي خلاص ابتسمت وقالت لا لساتك صغير تعال معانا ف الساحل وبعرفك ع صحبتي راح تعيش معاها احلي يومين قولتلها صحبتك عايزه فلوس قالت لا مو لازم مدام راح تبسطها خلاص
قولتلها ودي ابسطها ازاي قالت الجنس كتير بتحب الجنس وانت ياعمو كتير هتحبك قولتلها ليه قالت كتير تبعك كبير وطخين ولو نمت معاها ماراح تتركك ابدا انا بصتلها وقولتلها وانتي شوفتيه فين قالت اليوم قولتلها نضفتي الباب قالت اي نضفتو وانت متل بابا وليش اتكسف منك
قولتلها وصحبتك دي حلوه قالت اي كتير حلوه
قولتلها تعرفي يامايا انا بقالي قد ايه مالمستش ست قالت كام قولتلها 10 سنين مالمست ست بعد موت ام محمود قالت كتير اوي ليش هيك
قولتلها كنت بحبها قالت يابختها بيك
قالت شو رايك اجيب صحبتي لهون قولتلها فين قالت هون هيا معاها سياره ف ساعتين بتكون هون قولتلها انتي بتتكلمي جد قالت اي اكيد
قولتلها ازاي قالت عادي بحكيلها كل شئ وبدك تنام معاها قولتلها وهيا هتنام هنا قالت لا ميتحيل تنام هون هيا لازم تكون بليل بحضن زوجها
قولتلها ودي هتجبيها ازاي قالت دقيقه وكلمتها فون وانا بسمع وهيا بتقولها اي ابو زوجي كتير معجب بيك وحكيتلو عنك وقولتلو كتير راح تعجب بيك هو مامصدق فحكيتلك عشان تاجي لهون اي اي كتير كبير وطخين اصورلك ياه كيف قالت بحاول وانا ببصلها وهيا قالت هيا موافقه تاجي بس بشرط بدها تشوف تبعك قولتلها ازاي قالت تخليني اصور تبعك وافرجيه ياه
قولتلها لا انا مش عايزها قالت ليش كتير راح تنبسط قولتلها لا مش عايز قالت عراحتك ياعمو قولتلها جسمها حلو قالت دقيقه وكلمتها واتس وقالت هي لسه بعتها صورتها
HLFZQCF.md.jpg
قالتلي هيا دي صحبتي كرستين من اوكرانيا
اتجوزت ف الساحل وعايشها حياتها
انا قولتلها بس دي صغيره قالت لا شكلها هيك بس هيا 25 سنه وكتير بتحب الجنس قولتلها وانتي مش بتحبي الجنس هيا سكته وقالت مين مابيحب الجنس قولتلها نمني مع حد غير ابني ف الساحل
قالت لا بس كتير حاولو معي بس انا رفضت
قالت كرستين بدها تشوف تبعك بدك ياه ولا لا
قولتلها هيا مينفعش تدخل هنا قالت ليش وقولتلها ماينفعش اصور بتاعي ليها قالت ليش ماينفعش
قولتلها ازاي هصورو يعني قالت انا بصورو قولتلها ازاي قالت عادي ياعمو مافي حد معانا وانا شوفتو قبل هيك يعني عادي قولتلها هو ماراح يوقف
قالت بدك ياني اوقفو قولتلها ازاي قالت الحين بتعرف بس انت موافق تبعتو ليها قولتلها اي موافق قالت تمام قعدت جنبي وشغلت فيديو عندها كانت امها وهيا ع البحر ب كلوت ويتيان بي وبزازها تهيجني وامها بتجري وطيزها البيضه الي زي الملبن تتهز وبزازها وقالت شوف هي
وورتني فيديو امها لبسه قميص نوم نص بزازها ظاهره ولحد فخادها وهيا بتقول ل امها متل القمر لما يشوفك ماراح يتركك لليوم التاني قولتلها هو مين قالت بابا اصلو كتير حارم ماما من الجنس واليوم هاد طلب منها تظبط حالها وانا كنت معاها وانا الي اختارت ليها كل شئ قولتلها وابوك قدر عليها بالجمل ده ضحكت وقالت لا مابيقدر قولتلها حظ امك وحش قالت ليش لما هيا تاجي انا راح اخليها تنبسط كتير معك انا ببصلها ومستغرب
قالت شو مالك قولتلها وامك هترضي قالت انا بظبط كل شئ وصدقني الي بدو يدوق طعم تبعك ماراح يتركك ابدا انا زوبري وقف قولتلها محمود ليه مش بيلحس بصتلي وابتسمت قالت انت سمعت قولتلها انا عارف انك كنتي عايزاني اسمع
قالت طلعت مو سهل ياعمو
قولتلها انتي مش سهله يامايا لقيتها بتبص ف تلفونها وقالت كرستين مستعجله بدها تشوفو انا ببصلها وقولتلها خرجيه انتي
لقيتها فرحانه وقالت اي اكيد
راحت صورت فيديو وحطت ايدها ع زوبري وقالت وقف كتير شمالو وقف هيك وانا سندت ضهري وزوبري وقف اووي هيا بتصور راحت منزله بنطلوني وزوبري طلع وكان كبير وطخين قالت احح كبير ويجنن انا وهيا بتصور فيديو وبقت تتكلم انجليزي مش عارف بتقول ايه ومسكتو من فوق بضاني وبتهزو وراحت تحسس ع بطني مكنش ليه كرش خالص ورفعت قميصي لحد شعر صدري تشد في وتحسس عليه
ولما قفلت الفيديو قالت خلاص ياعمو بدك تلبس البس قولتلها تمام لبست البنطلون وزوبري لسه وقف وهيا بعتت الفيديو ل صحبتها وقولتلها هيا بتتكلم عربي بالت اي شوي
قالت ليش حارم قضيبك من الجنس
قولتلها قضيبي عايز حد يريحو هيا بصتلي
وسكتت وانا دخلت اوضتي فضلت العب ف زوبري لحد مانزلت لبني ع الارض ونمت زي منا زوبري حر وانا قالع ملط ونايم ع السرير ومستني ف اي لحظه تدخل عندي وكنت ناوي انام معاها بجد
وفضلت نايم ملط ونمت وانا كده صحيت ع ايد مايا بتقولي عمو وانا بقوم وهيا بتقولي كل ده نوم الساعه 12 بليل قولتلها انا نمت كتير اووي كده
قالت اي براحه ع حالك شوي كل هاد لبن وانا لمحت شق بزازها قولتلها مسحتيه قالت اي مسحتو ليش ترمي كل البن ده ع الاارض
بصتلها وزوبري وقف قالت كرستين راح تاجي اليوم الصبح قولتلها اتعشيتي قالت لا مابدي قولتلها انا جعان قالت انا عمله حسابي بلا قوم ولبس شئ وبتبص ع زوبري قالت كتير يخبل وطلعت وانا مسكت زوبري وقومت وكنت حاسس ان انا عايز انيكها ونويت اطلع انيكها دلوقتي لبست شورت ع الحم وفانله وطلعت وهيا ف المطبخ وانا وقف شايفها وعايز اروح احضن طيزها وزوبري رافع الشورت دخلت المطبخ وهيا بصتلي وبصت لزوبري وابتسمت قالت ليش وقف حبيبتو راح تاجي الصبح خليه يرتاح
انا ساكت ومش برد عليها قالت شو مالك قولتلها تعبتيني يامايا قالت ليش تعبتك وقربت مني وقالت اليوم بترتاح قولتلها انتي هتريحيني ابتسمت وقالت لا مو انا صحبتي
قولتلها بتعرفي ترقصي قالت اي ليه
قولتلها عايزك ترقصيلي قالت عيوني بس تتعشا وبعدين برقصلك وانا قعدت اتكلم معاها واتعشيت
وكل ده زوبري وقف عليها قالت تحب البسلك شو
قولتلها اي حاجه ع زواق قالت دقيقه وبرجع دخلت اوضتها وطلعت لبسه روب خفيف
وقعدت جنبي وقالت اتاخرت عليك قولتلها لا قالت شغل شئ قولتلها حاضر شغلت اغاني ع التلفون وهيا قامت وقلعت الروب الي كانت لبسه اااااااااااااه لبسه قميص نوم ومفيش اي حاجه تحتو ووكسها شايفو من القميص الشفاف وحلماتها خارجين من القميص ليهم خرم ف القميص وضهرها كلو ملط لحد شق طيزها وقالت شو رايك انا وقفت وقولتلها حلوه اوي وهيا قربت مني لدرجه انا زوبري خبط ف بطنها واحنا ساكتين انا قدمت السبت وروحت مسكت حلمت بزها الي خارجه من القميص هيا اااه وعضت ع شفايفها وانا بضغط عليها بصباعين لقيتها دخلت ف حضني انا بايدي الاتنين حضنتها وبحسس ع ضهرها وهيا حضناني وايديها بتلعب ف شعر صدري
وانا بنزل بايدي لحد موصلت لاخر ضهرها وانا بفكر امسك طيزها وفعلا دخلت ايدي الاتنين علي طيزعا ومسكتهم اوووي كانو ملبن هيا رجعت لورا وقالت كفايه هيك قولتلها ليه بصتلي وقالت مو دلوقتي بعدين انا قعدت وزوبري وقف هيا شغلت الاغنيه وقالت ارقص قولتلها يلا ارقصي وهيا بقت ترقص وتهز ف جسمها واااااه جسمها يتاكل اكل اااااه انا شوفت كسها وهيا بتلف مكنتش قادر فضلت ترقص لما تعبت انا وقفت علطول واخدتها ع الحيطه زنقها ف الحيطه وهيا بتنهج من الرقص ونفسها ف نفسي قالت شو بدك
قولتلها عايزك قالت بشو انا مسكت بزها افعص فيه وهيا تغمض عنيها وتفتحها كان منظر يجنن
انا نزلت بايدي ع كسها مكنتش لبسه كلوت حطيت كف ايدي عليه هيا ااااه شو راح تعمل
قولتلها هتشوفي ولسه بتفتح بوقها لقت صباعي دخل كسها طلعت اااه نااار وهيا فاتحها بوقها وانا صباعي ف كسها بقي ادخلو وطلعو وهيا بتفتح رجليها ع وصوتها بقي عالي وانا بدعك ف كسها جامد وهيا بقت تصوت وحسيت بكسها بينزل شلال عسل ع ايدي والارض
وهيا ااااااه ااااااااه ااااه انا علطول نزلت ع ركبي ودفنت بوقي ف كسها امصمص في عسلها وبلعو ولساني ف كسها وهيا اااااااه ااااااااه وتصرخ كل مدهل لساني ف كسها ومص زنبورها الصغير خالص فضلت كده 5 دقايق ومش سامع حاجه غير اهاتها ومحستيش غير بعسلها بينزل ف بوقي وانا ببلعو وهيا ااااااااه ااااااااااه وطعمهم يجنن وهيا نزلت اخر نقطه وبترتعش شيلتها ودخلت اوضتي ونيمتها ع ضهرها وانا قلعت هدومي وهيا مغمضه عنيها انا طلعت مابين رجليها وفتحتها وكسها بيلمع من عسلها مسكت زوبري وحطيتو ع شفايف كسها هيا مش بتتكلم بس وسطها بتهز ع زوبري وانا ماسك زوبري وبقيت اضرب كسها اووي
ودعكو مابين شفايف كسها واهاتها رجعت تاني وانا شغال ع الوضع ده وراس زوبري مابين شفايف كسها رايح جاي لدرجه ان راس زوبري بقي بتدخل غصب عني وانا بدعك ف شفايف كسها وكل مايدخل هيا تصرخ وانا اخرجو وفضلت ادعك ف كسها بزوبري وهيا دخلو دخلو ف كسي براحه وانا راكب فوقها حطيت بطن زوبري ع كسها وننت عليها وهيا حضنتني وبقت تروح وتاجي وزوبري فوق كسها ونزلت ع شفايفها بوس وهيا متجوبه معايا وفضلت ابوسها وزوبري ع كسها ومحستش غير بايديها بتحاول تمسك زوبري وفعلا مسكتو وف لحظه لقيت راس زوبري ف كسها هيا اااااااااااااه وانا ببصلها وهيا بتصرخ تحت مني وزوبري دخل لنصو وهيا بتتوجع واهات عاليه
هيا فضلت كده دقيقه وانا زوبري بيتكهرب ف كسها هيا وحاسس بنار قولتلها كسك ضيق اوووي قالت مو ضيق زوبرك الي كبير انا دخلتو ف كسها كلو وهيا وشها بقي احمر اووي وانا ببصلها وعنيها بتقلب من الوجع وفضلت انيك لحد ماحسيت ان انا هنزل ومن غير ماقولها نزلت ف كسها وهيا اااااح اااااح نااار ناااار كمان كلو كلو جوووه وانا بنزل كتير اوووي وقفت ع ركبتي وزوبري لسه ف كسها طلعت زوبري خرج علطول لبن كتير وهيا فاتحت رجليها عشان يخرج

HLKYEMl.md.jpg
وهيا بتضحك وقالت مو مصدقه انك بتعملي فيني هيك نمت عليها بقيت ابوس فيها وشيلتها زي ماهيا ودخلتها تحت الدش واستحميت معاها ونشفت جسمها وسالتها عن الحمل قالت ابنك منزل ف كسي كل يوم بدو يخلف مني يعني لا تقلق انت وابنك واحد وبتضحك هيا دخلت اوضتها وانا دخلت البس وكنت مبسوط اووي بالي حصل وهيا لبست لقيتها بتخبط ودهلت وانا بشورت بس قالت هتنام لحالك
قولتلها حد يسيب مرات ابنو تنام لوحدها ضحكت وقالت تعالي نام بحضني شيلتها وهيا بتضحك ع سريرها ونمت جنبها كانت لبسه قميص نوم قصير وكلوت احمر بس وبقت تكلمني ع النيك وحلاوتو انا زوبري وقف بسرعه وهيا بتتكلم كنت ايدي ع بزها بقيت ادعك وهيا بتضحك وسخنت ف لحظه ايدي بقت ع كسها وهانك يدعك وهيا بصالي وعنيها تشرق وتغرب وانا بدعك ف كسها من فوق الكلوت وهيا اااااااااه ااااااااااه براحه براحه وانا بدعك اوووي وهيا اااااااااه كفايه خلص
وانا قعدت عند كسها وجيبت الكلوت ف جنب ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها اوووي بيهم وهيا اااااااه اااااااااااااااااااه صرخت جامد ولقيت شلال بينزل من كسها واتا لسه مكمل وكسها بقي كلو عسل وانا بصباعين

HLKc4ja.md.jpg
وهيا ااااااه خلص ارحمني مو قدره
وانا مبسوط وهيا بتتعزب كده وكسها بقي احمر من جوه اوووي وصوت صوابعي ف كسها تجنن
فضلت ابعبصها كده 5 دقايق وحسيت انها اغمي عليها ف لحظه خرجت زوبري وبقيت احكو ف كسها لما اتغرق من عسلها وانا بدعكو ف كسها

HLKlXSI.md.jpg
ودخلتو ف كسها للاخر وهيا مش قدره تطلع صوت بقت تنهج وصدرها يرفع لفوق وانا زوبري ف كسها وبنيك اووووي ومش عايز ارحمها وهيا ااااااااااه ااااااااااه كان كسها اتخدر ومش حاسس بزوبري
طلعت زوبري ودخلت راسو ف طيزها وهيا ااااح براحه طيزي صغيره عليك وانا دخلت راس زوبري وبقيت ازوق زوبري شوي شوي دخلت نصو وهبا ااااااه ااااه خرجو خرجو بلاش مشان خطري وانا روحت نيمتها ع بطنها وخليتها تفتح طيزها ودخلت زوبري ف طيزها ودخلتو لنص وهيا كاتمه صوتها وبتصرخ وانا بطلعو ودخلو وخرم طيزها قافل ع زوبري جامد ونمت عليها ودخل كلو وهيا لا لالالا طلعو طلعو وانا ولا هنا بقيت انيكها وهبد ف طيزها وهيا بتتوجع لحد ماغيرت الوضع نمت ع ضهري وهيا دخلت مابين رجلي وعطتني وشها قولتلها اعطيني طيزك ولفت وخليتها تنزل بطيزها ع زوبري ودخلت زوبري تاني ف طيزها

HLK17hg.md.jpg
وهيا الي بقت تنزل وتطلع ع زوبري وكانت بتتوجع وتهز ف طيزها وزوبري يخبط ف جوانب طيزها جوه وهيا بتقول زوبرك شقني نصين مابقتش حسا بطيزي وبقت تطلع وتنزل ع زوبري جامد وانا زي منا وهيا اااااه معتش قدره خلاص ولقيتها بتنزل عسلها وهيا لسه بتنزل ع زوبري بطيزها كانها شغاله اتوماتك فضلت تتناك وعسلها عامل صوت حلو اووي ع فخادي وطيزها انا مسكت طيزها ورفعتها شوي وبقيت انيكها انا جامد وهيا اااااه ااااااه كمان كمان اووووي وانا جسمي بيرتعش ورحت منزل لبني ف طيزها مكنش كتير وزوبري خرج نايم وهيا بتفتح طبزها ولبني بينزل ف طيزها وهيا فاتحه خرم طيزها للبني
HLKEGPj.md.jpg
لما خلصنا نامت ع بطنها وانا نمت فوقها وقالت كيف راح تنام مع كرستين اليوم قولتلها
انا اقدر ع عشره زيك انتي وصحبتك قالت لا خليني بعيد مابدي ياه تعرف انك لمستني
قولتلها ليه قالت هيك احسن تحكي ل ابنك وهو هناك قولتلها تمام وبقت تقولي زوبرك كبير مبقتش حسا بطيزي شو سويت فيها وهيا دخلت صباعها بتخرج البن قولتلها الدور ع صحبتك قالت مابتحب تتناك بطيزها عايزاك تفشخ طيزها قولتلها عيوني قعدنا نبوس ف بعض ونمت ف حضنها زي ماحنا صحيت عليها بتقولي يلا قوم كرستين ل اول البلد قومت اتشطفت وكرستين وسلت بنت زي القمر ملاك برئ ماشي سلمت عليها وهيا بقت تتكلم عربي مقطع خالص وفطرنا مع بعض
ودخلو الاتنين الاوضه وطلعت مايا قالت بدها ياك دلوقتي مشان بدها ترجع اليوم الساعه 4
قولتلها تعالي معانا وحضنتها ومسكت طيزها افعص فيهم قالت مو دلوقتي لما تمشي راح نكمل كل يوم وماراح اترك زوبرك لحد غيري قولتلها نفسي ف امك قالت بس تاجي وانا راح اخليك تنام معاها بس يلا بدي اسمع صوتها وهيا بتصرخ متلي وضربتها ع طيزها ودخلت عليها نايمه ع ضهرها بكلوت وستيان اول ماشفتني قامت قالتلي تعال كلامها مقطع خالص طلعت ع السرير لقيتها قلعتني الفانله والشورت وراحت زقتني ع ضهري ومسكت زوبري تمص في زي المصاصه ومصها كان يجنن وهيا بتمص زوبري حلو اوووي انا وقفت ع ركبي وهيا زي ماهيا واخده زوبري ف مص جامد
HLKjqqF.md.jpg

HLKjMI2.md.jpg
فضلت تمص ف زوبري ربع ساعه كامله وانا زوبري مولع نار لحد مانزلت ف بوقها وهيا اخدت لبني بلعتو كلو ونضفت زوبري خالص وزوبري نام
هيا بصتلي ومبتسمه انا مسكت رقبتها وزقيتها ع ضهرها وبكف ايدي بقيت اضرب كسها بالقلم كتير وهيا اااااه اااااه ااااااه وقلعتها الكلوت ونزلت لحس ف كسها عشر دقايق وهيا نزلت عسلها وبقيت الحس ف كسها ولقيتها فاتحت رجليها ومستياني انيكها.................
ابدعت 👏👏
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ahmedothout, عاشق الكس الاحمر, Hayde و شخص آخر
قصة رووووووعه بانتظار الجزء الثاني يا غالي
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedothout, عاشق الكس الاحمر, Babelon2023 و شخص آخر
اعرفكم بنفسي انا الحاج سعد عندي 45 سنه
عايش مع ابني محمود ف البيت بعد موت امو
ابني صرفت عليه ددمم قلبي عشان يطلع حاجه كويسه اتشرف بيها وسط الناس وفعلا الحمد***
ابني دلوقتي شغال ف فندق كبير ف الساحل مترجم كانت مسطوره وهو بيحوش فلوسو لنفسو عشان يبني شقه فوق ويتجوز كان لسه بيبتدي حياتو كان عندو 24 سنه
وانا كنت بشتغل ع دراعي عامل عشان اصرف ع نفسي وهو مسافر كان بيبعتلي فلوس اذا احتاجات ف يوم وهو راجع كلمني وقالي في مفاجاءه قولتلو خير قالي انا معايا عروسه ضحكت وقولتلو جيبلي عروسه ضحك وقالي لا ليه قولتلو ازاي قالي هاجي وافهمك وانا مستغرب مش عارف الواد ده بيقول ايه يمكن بيضحك عليه
وصل ابني بعد العصر ولقيتو دخل معاه بنت جميله وبشعر بني ع اسود جميل اوي ووشها ابيض وجميل وشفايفها تتاكل قولت ف سري دي يا روسيا يا اوكرانيا وجسمها مليان قولتلو مين دي قالي دي مايا قولتلو ايوه وبتعمل ايه هنا قالي دي انا بحبها وهتجوزها انا بصتلو بستغراب والبنت ساكته قولتلو منين دي قالي دي اساسا من سوريا لما حصلت الحرب راحت مع اهلها ل اوكرانيا وبعدين كانت ف رحله مع صحابها لمصر وحصلت الحرب الاكرانيا الروسيا قولتلو يعني بتتكلم عربي
قالي طبعا قولتلها ماتتكلمي يامايا ليه ساكته راحت قالت كيف حالك ياعمو بصوت رقيق كده
قولتلها كويس قولت ل ابني وانت ناوي تتجوز فين يامحمود قالي هتجوز هنا لحد ماظلطت الشقه الي فوق قولتلو فين يابني وفين عزالك والعفش قالي يابا ماحنا هنقعد معاك لحد ماظبطت الدنيا فوق وبعدين نطلع واهي يابا تغسل هدومنا وهيا ست بيت شاطره قولتلو واهلها مش هياجو قالي انا كلمت ابوها وامها وهما موافقين ونفسهم ياجو مصر بس السفر مقفول ف اوكرانيا
قولتلو مش عارف تصبر لما يتزلو قالي منا مش عارف هينزلو امتي قولتلو يابني انا معنديش مانع انت حر كده كده البيت بيتك وانت ابني الوحيد ورقها معاه طيب قالي كل حاجه معاها قولتلو تعرفها من امتي قالي حوالي شهرين تقريبا هيا دخلت وكنت عامل غدا اتغدينا بصراحه البنت جسمها من فوق الهدوم جميل بزاز قد كفت الايد وطيز جميله ف البنطلون وكنت بقول ل ابني ف سري يابختك يابن الكلب واحنا قاعدين وهيا دخلت الاوضه تنام ووابني قولتلو تنام ف الصاله ضحك وقالي حاضر فات يوم والتاني وجسم البنت مش عارف ابعدو عن دماغي وكلمنا الماذون وطلب نعمل شويه ورق وبعد اسبوع كانت كل حاجه خلصت وفعلا كتبنا الكتاب والجيران عرفو والمنطقه وانا قولت ل ابني انا هنام بره انهارده وبكره هاجي عشان مش هعرف اطول عند عمك مسعد ونمت عند صحبي وف اليوم ده وكنت بتخيل ابني بينيك الجمال ده دلوقتي ونمت وانا بفكر وصحيت فطرت مع مسعد وروحت الساعه 11 سلمت ع ابني وبركتلو ودخلت نمت ف اوضتي عشان مانمتش كويس
وصحيت ع ايد بتصحيني كانت مايا بتقولي يلا عشلن نتغدا كانت قمر بركتلها وطلعت اكلنا وقعدنا مع بعض وهيا لبسه ترنج خفيف تقريبا شايف الهدوم الي تحت واليل دخل دخلت انام ونمت وصحيت ع صوت اغاني ف البيت قومت بفتح الباب لقيت ابني مشغل التلفزيون ومايا عماله ترقص بقميص نوم وانا قفلت الباب براحه يدوب ببص بطرف عيني وانا شايف ابني لابس شورا وفانله ومايا قميص نوم شفاف وعماله ترقص ليه وانا زوبري وقف مسكتو وافتكرت مراتي لما كانت بتتناك مني وكانت بتقولي اي ست تتنما زوبرك الكبير عشان تمتعني وزوبري وقف اووي لقيت ابني مسك تلفونو وبيصورها وهيا بترقص وبعد دقيقه قام قفل الاغاني واخدها ودخل الاوضه انا ققلت الباب وبعد 5 دقايق سمعت صوت مايا وهيا بتصوت من النيك وانا كنت فتحت الباب وبقيت اسمع الصوت ومايا ااااااااه براحه شوي اي طيزي وانا بقول هو ابني بينيكها ف طيزها وانا وقف لقيت تلفون ابني بينور وصوت رساله ع الكنبه
بقيت عايز اروح اشوف التلفون وشوف الفيديو بتاعو وفعلا علطول مشيت براحه مسكت تلفون ابني انا كنت اعرف رمز تلفون ابني قبل مايسافر معرفش غيرو ولا لا بفتحو لقيتو فتح معايا علطول دخلت للاستديو بفتحو لقيت 3 مقاطع كل مقطع داخل ف ال3 دقايق علطول دخلت ع الواتساب وبعتهم لنفسي ومسحت الفيديو من المحادثه وحطيت التلفون مكانو ودخلت اوضتي وقفلت من جوه وانا لسه بسمع صوت مايا
علطول مسكت تلفوني وفتحت الواتساب اتفرجت ع اول فيديو وكنت هتجنن لقيت ابني وقف ع الارض ومايا جنبو ورافع ركبتها ع طربيزه ومدخل صباعين ف كسها وعمال يدخلهم

HLFBqZu.md.jpg
وبقيت اتفرج وانا ماسك زوبري وبدعكو وبعد دقيقتين لقيت البنت بتنزل عسل من كسها انا علطول طلعت لساني وكاني ببلعهم
وافتكرت مراتي لما كنت بقعد الحس كسها وهيا تنزل ف بوقي وانا ابلعهم وهيا تبلع لبني
وزوبري كان كبير ف حدود 23 سنتي بدون مجامله حتي ابني زوبرو طلعلي
والي كان هيخليني اتجنن كس مايا ده شكلو يجنن اووي وكمان شكلها مفشوخه نيك مش كس اول مره ده دي شرموطه وكسها اتفشخ
الفيديو خلص اتفرجت ع التاني لقيت ابني مقعدها ع كرسي وهيا فاتحه رجليها وابني ماسك زوبرو بيحكو ف كسها اووي وهيا اهاتها عاليه
HLFCwOP.md.jpg
وراح مدخل زوبرو ف كسها وانا حسيت ان زوبري دخل ف كسها وبقيت انيك ف السرير وانا شايف ابني زوبرو ف كس مايا وهيا كسها شكلو جميل زي الصوره بالظبك وانا سامع صوت كسها وهيا ااااه اااااه دخلو دخلو كلو ومحمود بينيك كسها ولقيتو خرج زوبرو من كسها ونزلو ع خرم طيزها وقالها طيزك واسعها يامتناكه ودخل زوبرو ف طيزها وهيا ولا اي رده فعل كانها ماسوره
وهو بينيك ونزل ف طيزها وقفل الفيديو وانا زوبري مولع ولبني بقي بيطلع ع طرف زوبري
اتفرجت ع التالت ولقيت محمود وقف ومايا ع ركبتها وابني مدخل زوبرو
HLFzn2f.md.jpgف بوقها وماسك دماغها كانو بينيكها وهيا بتمص
ولقيتو نزل كل نقطه لبن ف بوقها وهيا اخدت لبنو ورميتو ع بزازها تدعك فيهم وابني مسك التلفون وبيصورها وهيا مطلعه لسانها وبيصور بزازها لحظت ع حلمت بزها نظام حديد كده مش عارف ايه ده ده بزها الاتنين كده ومنظر بزازها اصلا جميله انا حسيت ان انا هنزل وكنت هنزل ع السرير وقفت علطول ورميت لبني ع الارض ونزلت كميه كبيره اوي انا منزلتش من فتره
مسحت لبني بمنديل ورميتو وزوبري لسه وقف وانا نمت وانا زوبري حديد صحيت فضلت احسس ع زوبري وهو وقف اووي ف البنطلون وقفت ولسه بفتح الباب سمعت باب ابني بيفتح رجعت مكاني ولقيت بابي بيخبط انا غمضت عيني وزوبري صاروخ وقف ولقيت الباب بيتفتح سمعت مايا بتقول بابا ولهجته السوريه تجنن بابا
ودخلت وانا مش عايز افتح عيني ودقيقه كامله مش سامع ليها رجل ولا كلمه وانا زوبري وقف اووي وحسيت بايد بتحسس ع راس زوبري انا زوبري انتفض من مكانو بقي بيهز البنطلون هيا لقيتها بتقول بابا وايديها ع صدري وانا بالفانله وايديها ع شعر صدري انا عملت نفسي بقوم وبفتح عيني لقيتها بتقولي محمود بيقولي صحي ابويا عشان يفطر معانا قولتلها حاضر قولتلها انا نسيت اسالك عندك كام سنه قالت 25 يابابا
قولتلها اكبر من محمود بسنه قالت ايه مظبوط
قولتلها بس قمر طالعه لمين ضحكت وقالت ماما
قولتلو ابوك مش عايز يطلقها ضحكت وقالت ليش بدك تتزوجها قولت لو حلوه زيك كده ضحكت وقالت ماما كتير حلوه راح افريج ياه بعد شوي
مشت وطيزها ف البنطلون تجنن وصدرها الي يجنن وانا ببص ع زوبري كان وقف قومت دخلت الحمام غسلت وشي وطلعت مايا بتعمل الفطار وطيزها تجنن كانت راجعه لورا كده وف لحظه تخيلت ان انا وقفت وراها ودخلت زوبري ف طيزها رفعتها عليه قعدت ع الكنبه وابني قعد معايا وفطرنا ومايا فضلت تكلمني عن اهلها واخوها متجوز وعايش ف المانيا
وفضلنا كده 4 ايام طول اليل اسمع صوت نيك ولبسه يغريني وانا قاعدين يوم الجمعه بليل وصل ل ابني مكالمه رد وقعد يقول حاضر تمام تمام
سالتو ف ايه قالي عايزني بكره ف الشغل لازم اسافر بدري قولتلها ده انت لسه ف اول اسبوع قالي هقعد هناك اسبوع وطلب اجازه عشان ف سياح كتير وانا المفرود مكونش ف اجازه
قولتلو خلاص يابني *** يعينك ودخلت قفلت ع نفسي وفضلت اتفرج ع الفيديوهات وزوبري وقف وبعد ساعه تقريبا سمعت صوت نيك ف ااصاله وصوت مايا ااااااه ااااه كمان كلو كلو وانا حطيت ودني ع الباب وهو يقولها تعالي ندخل تقولو لا بدي هون ااااه اي كسي بدي ياك تلحس كسي وهو يقولها لا ياكسمك انسي وهيا اااااه خلاص نكني اوووي وسمعت صوتها بتقول ااااه لا خليني هون وسمعت صوت الباب بيتقفل عرفت انهم دخلو وانا قولت البوه دي عايزه تسامعني انها بتتناك ولا ايه
غمضت عيني وانا وقف ع الباب وفضلت اتخيل ان انا بنيكها وانا سامع صوتها لحد منزلت ع الباب وكنت تعبت اووي نزلت كتير قولت اخد نفسي وبعدين اقوم امسح لبني نمت ع السرير وزوبري البن ع راس زوبري وانا عيني ف السقف
وكبس عليه النوم من التعب مصحيتش الا الساعه 9 الصبح والغريب ان لقيت زوبري جوه البنطلون
افتكرت لبني ببص عليها كان الباب نضيف انا خوفت ليكون ابني دخل يسلم عليه شافني كده
وكنت فعلا قلقان لقيت مايا بتنادي علي
ظبطت نفسي وطلعت قعدت معاها لبسه ترنج خفيف كلوتها والستيان ظاهرين اووي
قولتلها فين محمود قالت راح من الساعه 4 قولتلها هو دخل يسلم عليه ولا لا هيا ابتسمت وقالت لا مدخل عندك انا استغربت وقولتلها مشي علطول يعني قالت ايوه قالي سيبيه نايم
قعدت معاها وهيا قالتلي هي صوره ماما
ولقيتها قربت مني ولزقت فيا
وااااه ياخربيت امك المره لبسه هدوم مكشوفه ونص صدرها طالع ولحد الركبه وابوها وقف جنبها وبقت تقلب ف الصور لدرجه ان شوفت صوره امها بالمايوه كلوت وستيان بس ع البحر
وبزاز امها الكبيره وجسمها الابيض
قولتلها هو عادي تلبس كده قالت اي عادي ف اوروبا كلشي عادي قولتلها وانتي كنتي بتلبسي كده قالت اكيد ع البحر حتي بمصر قولتلها لبستي هنا كده قالت ايوه قولتلها ازاي قالت عادي كل الي هناك اجانب لبسهم هيك
قولتلها ومحمود شافك وانتي كده قالت ايوه طبعا قولتلها امك جميله قالت اي كتير حلوه ماما
قولتلها عايشين ف اوكرانيا من امتي قالت من زمان تقريبا وانا عندي 13 سنه
قولتلها انتي الي دخلتي الاوضه انهارده ابتسمت وقالت ايوه كنت داخله اصحيك انا مكنتش عارف اعمل ايه ولا اقول ايه
قالت انا بعرف بشو عم تفكر انت متل بابا
وده عادي يعني مافي شئ انت ليش ماتتزوج
قولتلها هجيب ل ابني مرات اب قالتلي اي عادي
قالتلي انت مو كبير لهدرجه مشان ماتتزوج
قولتلها انا عندي 45 سنه قالت اي عادي صديقه الي ف الساحل عندها 25 سنه عايشه مع واحد عندو 63 سنه قولتلها ده عشان الفلوس
قالت اكيد بس ف اشي احلي من الفلوس انا بصتلها وقولتلها ايه هو وهيا بصتلي وقالت الجنس قالت الكلمه من هنا وانا جسمي قشعر
قولتلها وهو الجنس عادي هناك قالت اي عادي
قولتلها انتي عملتي جنس مع ابني هناك صح
قالي ايوه قولتلها هو الي فتحك ولا لا
هيا سكتت وقالت لا مو هو قولتلها امال مين
قالت صديق ابويا ف اوكرانيا قولتلها ازاي مش فاهم قالت بابا شغال معاها هناك وهو هددني ان لو مروحتش الو البيت راح يبلغ الشرطه ويرجعنا لسوريا قولتلها هو الي فتحك من ورا وادام
انا ف لحظه اتصدمت من كلمتي بتاعت ورا دي
هيا اخدتها عادي قالت اي هو وكنت بروح عندو كل اسبوع وبيعطيني مصاري واجيت ل هون وقبلت ابنك واتفقت اتجوزو واعيش معاها قولتلها وابوك عارف انك مفتوحه قالت لا
قولتلها طب وامك قالت ليش عم تجيب سيرت امي علطول هيا عجبتك انا بصتلها وقولتلها امك حلوه قالت هيا الاحسن ولا انا
انا زوبري كان وقف ومش عارف احط ايدي عليه اخبيه البت بقت كلامها بيغري
قولتلها امك دي لو مراتي كنت هخليه تخلف مني دسته عيال مش اتنين بس ضحكت وقالت اي بعرف شكلك كتير شقي ياعمو
ضحكت وقولتلو كنت شقي دلوقتي خلاص ابتسمت وقالت لا لساتك صغير تعال معانا ف الساحل وبعرفك ع صحبتي راح تعيش معاها احلي يومين قولتلها صحبتك عايزه فلوس قالت لا مو لازم مدام راح تبسطها خلاص
قولتلها ودي ابسطها ازاي قالت الجنس كتير بتحب الجنس وانت ياعمو كتير هتحبك قولتلها ليه قالت كتير تبعك كبير وطخين ولو نمت معاها ماراح تتركك ابدا انا بصتلها وقولتلها وانتي شوفتيه فين قالت اليوم قولتلها نضفتي الباب قالت اي نضفتو وانت متل بابا وليش اتكسف منك
قولتلها وصحبتك دي حلوه قالت اي كتير حلوه
قولتلها تعرفي يامايا انا بقالي قد ايه مالمستش ست قالت كام قولتلها 10 سنين مالمست ست بعد موت ام محمود قالت كتير اوي ليش هيك
قولتلها كنت بحبها قالت يابختها بيك
قالت شو رايك اجيب صحبتي لهون قولتلها فين قالت هون هيا معاها سياره ف ساعتين بتكون هون قولتلها انتي بتتكلمي جد قالت اي اكيد
قولتلها ازاي قالت عادي بحكيلها كل شئ وبدك تنام معاها قولتلها وهيا هتنام هنا قالت لا ميتحيل تنام هون هيا لازم تكون بليل بحضن زوجها
قولتلها ودي هتجبيها ازاي قالت دقيقه وكلمتها فون وانا بسمع وهيا بتقولها اي ابو زوجي كتير معجب بيك وحكيتلو عنك وقولتلو كتير راح تعجب بيك هو مامصدق فحكيتلك عشان تاجي لهون اي اي كتير كبير وطخين اصورلك ياه كيف قالت بحاول وانا ببصلها وهيا قالت هيا موافقه تاجي بس بشرط بدها تشوف تبعك قولتلها ازاي قالت تخليني اصور تبعك وافرجيه ياه
قولتلها لا انا مش عايزها قالت ليش كتير راح تنبسط قولتلها لا مش عايز قالت عراحتك ياعمو قولتلها جسمها حلو قالت دقيقه وكلمتها واتس وقالت هي لسه بعتها صورتها
HLFZQCF.md.jpg
قالتلي هيا دي صحبتي كرستين من اوكرانيا
اتجوزت ف الساحل وعايشها حياتها
انا قولتلها بس دي صغيره قالت لا شكلها هيك بس هيا 25 سنه وكتير بتحب الجنس قولتلها وانتي مش بتحبي الجنس هيا سكته وقالت مين مابيحب الجنس قولتلها نمني مع حد غير ابني ف الساحل
قالت لا بس كتير حاولو معي بس انا رفضت
قالت كرستين بدها تشوف تبعك بدك ياه ولا لا
قولتلها هيا مينفعش تدخل هنا قالت ليش وقولتلها ماينفعش اصور بتاعي ليها قالت ليش ماينفعش
قولتلها ازاي هصورو يعني قالت انا بصورو قولتلها ازاي قالت عادي ياعمو مافي حد معانا وانا شوفتو قبل هيك يعني عادي قولتلها هو ماراح يوقف
قالت بدك ياني اوقفو قولتلها ازاي قالت الحين بتعرف بس انت موافق تبعتو ليها قولتلها اي موافق قالت تمام قعدت جنبي وشغلت فيديو عندها كانت امها وهيا ع البحر ب كلوت ويتيان بي وبزازها تهيجني وامها بتجري وطيزها البيضه الي زي الملبن تتهز وبزازها وقالت شوف هي
وورتني فيديو امها لبسه قميص نوم نص بزازها ظاهره ولحد فخادها وهيا بتقول ل امها متل القمر لما يشوفك ماراح يتركك لليوم التاني قولتلها هو مين قالت بابا اصلو كتير حارم ماما من الجنس واليوم هاد طلب منها تظبط حالها وانا كنت معاها وانا الي اختارت ليها كل شئ قولتلها وابوك قدر عليها بالجمل ده ضحكت وقالت لا مابيقدر قولتلها حظ امك وحش قالت ليش لما هيا تاجي انا راح اخليها تنبسط كتير معك انا ببصلها ومستغرب
قالت شو مالك قولتلها وامك هترضي قالت انا بظبط كل شئ وصدقني الي بدو يدوق طعم تبعك ماراح يتركك ابدا انا زوبري وقف قولتلها محمود ليه مش بيلحس بصتلي وابتسمت قالت انت سمعت قولتلها انا عارف انك كنتي عايزاني اسمع
قالت طلعت مو سهل ياعمو
قولتلها انتي مش سهله يامايا لقيتها بتبص ف تلفونها وقالت كرستين مستعجله بدها تشوفو انا ببصلها وقولتلها خرجيه انتي
لقيتها فرحانه وقالت اي اكيد
راحت صورت فيديو وحطت ايدها ع زوبري وقالت وقف كتير شمالو وقف هيك وانا سندت ضهري وزوبري وقف اووي هيا بتصور راحت منزله بنطلوني وزوبري طلع وكان كبير وطخين قالت احح كبير ويجنن انا وهيا بتصور فيديو وبقت تتكلم انجليزي مش عارف بتقول ايه ومسكتو من فوق بضاني وبتهزو وراحت تحسس ع بطني مكنش ليه كرش خالص ورفعت قميصي لحد شعر صدري تشد في وتحسس عليه
ولما قفلت الفيديو قالت خلاص ياعمو بدك تلبس البس قولتلها تمام لبست البنطلون وزوبري لسه وقف وهيا بعتت الفيديو ل صحبتها وقولتلها هيا بتتكلم عربي بالت اي شوي
قالت ليش حارم قضيبك من الجنس
قولتلها قضيبي عايز حد يريحو هيا بصتلي
وسكتت وانا دخلت اوضتي فضلت العب ف زوبري لحد مانزلت لبني ع الارض ونمت زي منا زوبري حر وانا قالع ملط ونايم ع السرير ومستني ف اي لحظه تدخل عندي وكنت ناوي انام معاها بجد
وفضلت نايم ملط ونمت وانا كده صحيت ع ايد مايا بتقولي عمو وانا بقوم وهيا بتقولي كل ده نوم الساعه 12 بليل قولتلها انا نمت كتير اووي كده
قالت اي براحه ع حالك شوي كل هاد لبن وانا لمحت شق بزازها قولتلها مسحتيه قالت اي مسحتو ليش ترمي كل البن ده ع الاارض
بصتلها وزوبري وقف قالت كرستين راح تاجي اليوم الصبح قولتلها اتعشيتي قالت لا مابدي قولتلها انا جعان قالت انا عمله حسابي بلا قوم ولبس شئ وبتبص ع زوبري قالت كتير يخبل وطلعت وانا مسكت زوبري وقومت وكنت حاسس ان انا عايز انيكها ونويت اطلع انيكها دلوقتي لبست شورت ع الحم وفانله وطلعت وهيا ف المطبخ وانا وقف شايفها وعايز اروح احضن طيزها وزوبري رافع الشورت دخلت المطبخ وهيا بصتلي وبصت لزوبري وابتسمت قالت ليش وقف حبيبتو راح تاجي الصبح خليه يرتاح
انا ساكت ومش برد عليها قالت شو مالك قولتلها تعبتيني يامايا قالت ليش تعبتك وقربت مني وقالت اليوم بترتاح قولتلها انتي هتريحيني ابتسمت وقالت لا مو انا صحبتي
قولتلها بتعرفي ترقصي قالت اي ليه
قولتلها عايزك ترقصيلي قالت عيوني بس تتعشا وبعدين برقصلك وانا قعدت اتكلم معاها واتعشيت
وكل ده زوبري وقف عليها قالت تحب البسلك شو
قولتلها اي حاجه ع زواق قالت دقيقه وبرجع دخلت اوضتها وطلعت لبسه روب خفيف
وقعدت جنبي وقالت اتاخرت عليك قولتلها لا قالت شغل شئ قولتلها حاضر شغلت اغاني ع التلفون وهيا قامت وقلعت الروب الي كانت لبسه اااااااااااااه لبسه قميص نوم ومفيش اي حاجه تحتو ووكسها شايفو من القميص الشفاف وحلماتها خارجين من القميص ليهم خرم ف القميص وضهرها كلو ملط لحد شق طيزها وقالت شو رايك انا وقفت وقولتلها حلوه اوي وهيا قربت مني لدرجه انا زوبري خبط ف بطنها واحنا ساكتين انا قدمت السبت وروحت مسكت حلمت بزها الي خارجه من القميص هيا اااه وعضت ع شفايفها وانا بضغط عليها بصباعين لقيتها دخلت ف حضني انا بايدي الاتنين حضنتها وبحسس ع ضهرها وهيا حضناني وايديها بتلعب ف شعر صدري
وانا بنزل بايدي لحد موصلت لاخر ضهرها وانا بفكر امسك طيزها وفعلا دخلت ايدي الاتنين علي طيزعا ومسكتهم اوووي كانو ملبن هيا رجعت لورا وقالت كفايه هيك قولتلها ليه بصتلي وقالت مو دلوقتي بعدين انا قعدت وزوبري وقف هيا شغلت الاغنيه وقالت ارقص قولتلها يلا ارقصي وهيا بقت ترقص وتهز ف جسمها واااااه جسمها يتاكل اكل اااااه انا شوفت كسها وهيا بتلف مكنتش قادر فضلت ترقص لما تعبت انا وقفت علطول واخدتها ع الحيطه زنقها ف الحيطه وهيا بتنهج من الرقص ونفسها ف نفسي قالت شو بدك
قولتلها عايزك قالت بشو انا مسكت بزها افعص فيه وهيا تغمض عنيها وتفتحها كان منظر يجنن
انا نزلت بايدي ع كسها مكنتش لبسه كلوت حطيت كف ايدي عليه هيا ااااه شو راح تعمل
قولتلها هتشوفي ولسه بتفتح بوقها لقت صباعي دخل كسها طلعت اااه نااار وهيا فاتحها بوقها وانا صباعي ف كسها بقي ادخلو وطلعو وهيا بتفتح رجليها ع وصوتها بقي عالي وانا بدعك ف كسها جامد وهيا بقت تصوت وحسيت بكسها بينزل شلال عسل ع ايدي والارض
وهيا ااااااه ااااااااه ااااه انا علطول نزلت ع ركبي ودفنت بوقي ف كسها امصمص في عسلها وبلعو ولساني ف كسها وهيا اااااااه ااااااااه وتصرخ كل مدهل لساني ف كسها ومص زنبورها الصغير خالص فضلت كده 5 دقايق ومش سامع حاجه غير اهاتها ومحستيش غير بعسلها بينزل ف بوقي وانا ببلعو وهيا ااااااااه ااااااااااه وطعمهم يجنن وهيا نزلت اخر نقطه وبترتعش شيلتها ودخلت اوضتي ونيمتها ع ضهرها وانا قلعت هدومي وهيا مغمضه عنيها انا طلعت مابين رجليها وفتحتها وكسها بيلمع من عسلها مسكت زوبري وحطيتو ع شفايف كسها هيا مش بتتكلم بس وسطها بتهز ع زوبري وانا ماسك زوبري وبقيت اضرب كسها اووي
ودعكو مابين شفايف كسها واهاتها رجعت تاني وانا شغال ع الوضع ده وراس زوبري مابين شفايف كسها رايح جاي لدرجه ان راس زوبري بقي بتدخل غصب عني وانا بدعك ف شفايف كسها وكل مايدخل هيا تصرخ وانا اخرجو وفضلت ادعك ف كسها بزوبري وهيا دخلو دخلو ف كسي براحه وانا راكب فوقها حطيت بطن زوبري ع كسها وننت عليها وهيا حضنتني وبقت تروح وتاجي وزوبري فوق كسها ونزلت ع شفايفها بوس وهيا متجوبه معايا وفضلت ابوسها وزوبري ع كسها ومحستش غير بايديها بتحاول تمسك زوبري وفعلا مسكتو وف لحظه لقيت راس زوبري ف كسها هيا اااااااااااااه وانا ببصلها وهيا بتصرخ تحت مني وزوبري دخل لنصو وهيا بتتوجع واهات عاليه
هيا فضلت كده دقيقه وانا زوبري بيتكهرب ف كسها هيا وحاسس بنار قولتلها كسك ضيق اوووي قالت مو ضيق زوبرك الي كبير انا دخلتو ف كسها كلو وهيا وشها بقي احمر اووي وانا ببصلها وعنيها بتقلب من الوجع وفضلت انيك لحد ماحسيت ان انا هنزل ومن غير ماقولها نزلت ف كسها وهيا اااااح اااااح نااار ناااار كمان كلو كلو جوووه وانا بنزل كتير اوووي وقفت ع ركبتي وزوبري لسه ف كسها طلعت زوبري خرج علطول لبن كتير وهيا فاتحت رجليها عشان يخرج

HLKYEMl.md.jpg
وهيا بتضحك وقالت مو مصدقه انك بتعملي فيني هيك نمت عليها بقيت ابوس فيها وشيلتها زي ماهيا ودخلتها تحت الدش واستحميت معاها ونشفت جسمها وسالتها عن الحمل قالت ابنك منزل ف كسي كل يوم بدو يخلف مني يعني لا تقلق انت وابنك واحد وبتضحك هيا دخلت اوضتها وانا دخلت البس وكنت مبسوط اووي بالي حصل وهيا لبست لقيتها بتخبط ودهلت وانا بشورت بس قالت هتنام لحالك
قولتلها حد يسيب مرات ابنو تنام لوحدها ضحكت وقالت تعالي نام بحضني شيلتها وهيا بتضحك ع سريرها ونمت جنبها كانت لبسه قميص نوم قصير وكلوت احمر بس وبقت تكلمني ع النيك وحلاوتو انا زوبري وقف بسرعه وهيا بتتكلم كنت ايدي ع بزها بقيت ادعك وهيا بتضحك وسخنت ف لحظه ايدي بقت ع كسها وهانك يدعك وهيا بصالي وعنيها تشرق وتغرب وانا بدعك ف كسها من فوق الكلوت وهيا اااااااااه ااااااااااه براحه براحه وانا بدعك اوووي وهيا اااااااااه كفايه خلص
وانا قعدت عند كسها وجيبت الكلوت ف جنب ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها اوووي بيهم وهيا اااااااه اااااااااااااااااااه صرخت جامد ولقيت شلال بينزل من كسها واتا لسه مكمل وكسها بقي كلو عسل وانا بصباعين

HLKc4ja.md.jpg
وهيا ااااااه خلص ارحمني مو قدره
وانا مبسوط وهيا بتتعزب كده وكسها بقي احمر من جوه اوووي وصوت صوابعي ف كسها تجنن
فضلت ابعبصها كده 5 دقايق وحسيت انها اغمي عليها ف لحظه خرجت زوبري وبقيت احكو ف كسها لما اتغرق من عسلها وانا بدعكو ف كسها

HLKlXSI.md.jpg
ودخلتو ف كسها للاخر وهيا مش قدره تطلع صوت بقت تنهج وصدرها يرفع لفوق وانا زوبري ف كسها وبنيك اووووي ومش عايز ارحمها وهيا ااااااااااه ااااااااااه كان كسها اتخدر ومش حاسس بزوبري
طلعت زوبري ودخلت راسو ف طيزها وهيا ااااح براحه طيزي صغيره عليك وانا دخلت راس زوبري وبقيت ازوق زوبري شوي شوي دخلت نصو وهبا ااااااه ااااه خرجو خرجو بلاش مشان خطري وانا روحت نيمتها ع بطنها وخليتها تفتح طيزها ودخلت زوبري ف طيزها ودخلتو لنص وهيا كاتمه صوتها وبتصرخ وانا بطلعو ودخلو وخرم طيزها قافل ع زوبري جامد ونمت عليها ودخل كلو وهيا لا لالالا طلعو طلعو وانا ولا هنا بقيت انيكها وهبد ف طيزها وهيا بتتوجع لحد ماغيرت الوضع نمت ع ضهري وهيا دخلت مابين رجلي وعطتني وشها قولتلها اعطيني طيزك ولفت وخليتها تنزل بطيزها ع زوبري ودخلت زوبري تاني ف طيزها

HLK17hg.md.jpg
وهيا الي بقت تنزل وتطلع ع زوبري وكانت بتتوجع وتهز ف طيزها وزوبري يخبط ف جوانب طيزها جوه وهيا بتقول زوبرك شقني نصين مابقتش حسا بطيزي وبقت تطلع وتنزل ع زوبري جامد وانا زي منا وهيا اااااه معتش قدره خلاص ولقيتها بتنزل عسلها وهيا لسه بتنزل ع زوبري بطيزها كانها شغاله اتوماتك فضلت تتناك وعسلها عامل صوت حلو اووي ع فخادي وطيزها انا مسكت طيزها ورفعتها شوي وبقيت انيكها انا جامد وهيا اااااه ااااااه كمان كمان اووووي وانا جسمي بيرتعش ورحت منزل لبني ف طيزها مكنش كتير وزوبري خرج نايم وهيا بتفتح طبزها ولبني بينزل ف طيزها وهيا فاتحه خرم طيزها للبني
HLKEGPj.md.jpg
لما خلصنا نامت ع بطنها وانا نمت فوقها وقالت كيف راح تنام مع كرستين اليوم قولتلها
انا اقدر ع عشره زيك انتي وصحبتك قالت لا خليني بعيد مابدي ياه تعرف انك لمستني
قولتلها ليه قالت هيك احسن تحكي ل ابنك وهو هناك قولتلها تمام وبقت تقولي زوبرك كبير مبقتش حسا بطيزي شو سويت فيها وهيا دخلت صباعها بتخرج البن قولتلها الدور ع صحبتك قالت مابتحب تتناك بطيزها عايزاك تفشخ طيزها قولتلها عيوني قعدنا نبوس ف بعض ونمت ف حضنها زي ماحنا صحيت عليها بتقولي يلا قوم كرستين ل اول البلد قومت اتشطفت وكرستين وسلت بنت زي القمر ملاك برئ ماشي سلمت عليها وهيا بقت تتكلم عربي مقطع خالص وفطرنا مع بعض
ودخلو الاتنين الاوضه وطلعت مايا قالت بدها ياك دلوقتي مشان بدها ترجع اليوم الساعه 4
قولتلها تعالي معانا وحضنتها ومسكت طيزها افعص فيهم قالت مو دلوقتي لما تمشي راح نكمل كل يوم وماراح اترك زوبرك لحد غيري قولتلها نفسي ف امك قالت بس تاجي وانا راح اخليك تنام معاها بس يلا بدي اسمع صوتها وهيا بتصرخ متلي وضربتها ع طيزها ودخلت عليها نايمه ع ضهرها بكلوت وستيان اول ماشفتني قامت قالتلي تعال كلامها مقطع خالص طلعت ع السرير لقيتها قلعتني الفانله والشورت وراحت زقتني ع ضهري ومسكت زوبري تمص في زي المصاصه ومصها كان يجنن وهيا بتمص زوبري حلو اوووي انا وقفت ع ركبي وهيا زي ماهيا واخده زوبري ف مص جامد
HLKjqqF.md.jpg

HLKjMI2.md.jpg
فضلت تمص ف زوبري ربع ساعه كامله وانا زوبري مولع نار لحد مانزلت ف بوقها وهيا اخدت لبني بلعتو كلو ونضفت زوبري خالص وزوبري نام
هيا بصتلي ومبتسمه انا مسكت رقبتها وزقيتها ع ضهرها وبكف ايدي بقيت اضرب كسها بالقلم كتير وهيا اااااه اااااه ااااااه وقلعتها الكلوت ونزلت لحس ف كسها عشر دقايق وهيا نزلت عسلها وبقيت الحس ف كسها ولقيتها فاتحت رجليها ومستياني انيكها.................
مبدع انت
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedothout، عاشق الكس الاحمر و Hayde
اعرفكم بنفسي انا الحاج سعد عندي 45 سنه
عايش مع ابني محمود ف البيت بعد موت امو
ابني صرفت عليه ددمم قلبي عشان يطلع حاجه كويسه اتشرف بيها وسط الناس وفعلا الحمد***
ابني دلوقتي شغال ف فندق كبير ف الساحل مترجم كانت مسطوره وهو بيحوش فلوسو لنفسو عشان يبني شقه فوق ويتجوز كان لسه بيبتدي حياتو كان عندو 24 سنه
وانا كنت بشتغل ع دراعي عامل عشان اصرف ع نفسي وهو مسافر كان بيبعتلي فلوس اذا احتاجات ف يوم وهو راجع كلمني وقالي في مفاجاءه قولتلو خير قالي انا معايا عروسه ضحكت وقولتلو جيبلي عروسه ضحك وقالي لا ليه قولتلو ازاي قالي هاجي وافهمك وانا مستغرب مش عارف الواد ده بيقول ايه يمكن بيضحك عليه
وصل ابني بعد العصر ولقيتو دخل معاه بنت جميله وبشعر بني ع اسود جميل اوي ووشها ابيض وجميل وشفايفها تتاكل قولت ف سري دي يا روسيا يا اوكرانيا وجسمها مليان قولتلو مين دي قالي دي مايا قولتلو ايوه وبتعمل ايه هنا قالي دي انا بحبها وهتجوزها انا بصتلو بستغراب والبنت ساكته قولتلو منين دي قالي دي اساسا من سوريا لما حصلت الحرب راحت مع اهلها ل اوكرانيا وبعدين كانت ف رحله مع صحابها لمصر وحصلت الحرب الاكرانيا الروسيا قولتلو يعني بتتكلم عربي
قالي طبعا قولتلها ماتتكلمي يامايا ليه ساكته راحت قالت كيف حالك ياعمو بصوت رقيق كده
قولتلها كويس قولت ل ابني وانت ناوي تتجوز فين يامحمود قالي هتجوز هنا لحد ماظلطت الشقه الي فوق قولتلو فين يابني وفين عزالك والعفش قالي يابا ماحنا هنقعد معاك لحد ماظبطت الدنيا فوق وبعدين نطلع واهي يابا تغسل هدومنا وهيا ست بيت شاطره قولتلو واهلها مش هياجو قالي انا كلمت ابوها وامها وهما موافقين ونفسهم ياجو مصر بس السفر مقفول ف اوكرانيا
قولتلو مش عارف تصبر لما يتزلو قالي منا مش عارف هينزلو امتي قولتلو يابني انا معنديش مانع انت حر كده كده البيت بيتك وانت ابني الوحيد ورقها معاه طيب قالي كل حاجه معاها قولتلو تعرفها من امتي قالي حوالي شهرين تقريبا هيا دخلت وكنت عامل غدا اتغدينا بصراحه البنت جسمها من فوق الهدوم جميل بزاز قد كفت الايد وطيز جميله ف البنطلون وكنت بقول ل ابني ف سري يابختك يابن الكلب واحنا قاعدين وهيا دخلت الاوضه تنام ووابني قولتلو تنام ف الصاله ضحك وقالي حاضر فات يوم والتاني وجسم البنت مش عارف ابعدو عن دماغي وكلمنا الماذون وطلب نعمل شويه ورق وبعد اسبوع كانت كل حاجه خلصت وفعلا كتبنا الكتاب والجيران عرفو والمنطقه وانا قولت ل ابني انا هنام بره انهارده وبكره هاجي عشان مش هعرف اطول عند عمك مسعد ونمت عند صحبي وف اليوم ده وكنت بتخيل ابني بينيك الجمال ده دلوقتي ونمت وانا بفكر وصحيت فطرت مع مسعد وروحت الساعه 11 سلمت ع ابني وبركتلو ودخلت نمت ف اوضتي عشان مانمتش كويس
وصحيت ع ايد بتصحيني كانت مايا بتقولي يلا عشلن نتغدا كانت قمر بركتلها وطلعت اكلنا وقعدنا مع بعض وهيا لبسه ترنج خفيف تقريبا شايف الهدوم الي تحت واليل دخل دخلت انام ونمت وصحيت ع صوت اغاني ف البيت قومت بفتح الباب لقيت ابني مشغل التلفزيون ومايا عماله ترقص بقميص نوم وانا قفلت الباب براحه يدوب ببص بطرف عيني وانا شايف ابني لابس شورا وفانله ومايا قميص نوم شفاف وعماله ترقص ليه وانا زوبري وقف مسكتو وافتكرت مراتي لما كانت بتتناك مني وكانت بتقولي اي ست تتنما زوبرك الكبير عشان تمتعني وزوبري وقف اووي لقيت ابني مسك تلفونو وبيصورها وهيا بترقص وبعد دقيقه قام قفل الاغاني واخدها ودخل الاوضه انا ققلت الباب وبعد 5 دقايق سمعت صوت مايا وهيا بتصوت من النيك وانا كنت فتحت الباب وبقيت اسمع الصوت ومايا ااااااااه براحه شوي اي طيزي وانا بقول هو ابني بينيكها ف طيزها وانا وقف لقيت تلفون ابني بينور وصوت رساله ع الكنبه
بقيت عايز اروح اشوف التلفون وشوف الفيديو بتاعو وفعلا علطول مشيت براحه مسكت تلفون ابني انا كنت اعرف رمز تلفون ابني قبل مايسافر معرفش غيرو ولا لا بفتحو لقيتو فتح معايا علطول دخلت للاستديو بفتحو لقيت 3 مقاطع كل مقطع داخل ف ال3 دقايق علطول دخلت ع الواتساب وبعتهم لنفسي ومسحت الفيديو من المحادثه وحطيت التلفون مكانو ودخلت اوضتي وقفلت من جوه وانا لسه بسمع صوت مايا
علطول مسكت تلفوني وفتحت الواتساب اتفرجت ع اول فيديو وكنت هتجنن لقيت ابني وقف ع الارض ومايا جنبو ورافع ركبتها ع طربيزه ومدخل صباعين ف كسها وعمال يدخلهم

HLFBqZu.md.jpg
وبقيت اتفرج وانا ماسك زوبري وبدعكو وبعد دقيقتين لقيت البنت بتنزل عسل من كسها انا علطول طلعت لساني وكاني ببلعهم
وافتكرت مراتي لما كنت بقعد الحس كسها وهيا تنزل ف بوقي وانا ابلعهم وهيا تبلع لبني
وزوبري كان كبير ف حدود 23 سنتي بدون مجامله حتي ابني زوبرو طلعلي
والي كان هيخليني اتجنن كس مايا ده شكلو يجنن اووي وكمان شكلها مفشوخه نيك مش كس اول مره ده دي شرموطه وكسها اتفشخ
الفيديو خلص اتفرجت ع التاني لقيت ابني مقعدها ع كرسي وهيا فاتحه رجليها وابني ماسك زوبرو بيحكو ف كسها اووي وهيا اهاتها عاليه
HLFCwOP.md.jpg
وراح مدخل زوبرو ف كسها وانا حسيت ان زوبري دخل ف كسها وبقيت انيك ف السرير وانا شايف ابني زوبرو ف كس مايا وهيا كسها شكلو جميل زي الصوره بالظبك وانا سامع صوت كسها وهيا ااااه اااااه دخلو دخلو كلو ومحمود بينيك كسها ولقيتو خرج زوبرو من كسها ونزلو ع خرم طيزها وقالها طيزك واسعها يامتناكه ودخل زوبرو ف طيزها وهيا ولا اي رده فعل كانها ماسوره
وهو بينيك ونزل ف طيزها وقفل الفيديو وانا زوبري مولع ولبني بقي بيطلع ع طرف زوبري
اتفرجت ع التالت ولقيت محمود وقف ومايا ع ركبتها وابني مدخل زوبرو
HLFzn2f.md.jpgف بوقها وماسك دماغها كانو بينيكها وهيا بتمص
ولقيتو نزل كل نقطه لبن ف بوقها وهيا اخدت لبنو ورميتو ع بزازها تدعك فيهم وابني مسك التلفون وبيصورها وهيا مطلعه لسانها وبيصور بزازها لحظت ع حلمت بزها نظام حديد كده مش عارف ايه ده ده بزها الاتنين كده ومنظر بزازها اصلا جميله انا حسيت ان انا هنزل وكنت هنزل ع السرير وقفت علطول ورميت لبني ع الارض ونزلت كميه كبيره اوي انا منزلتش من فتره
مسحت لبني بمنديل ورميتو وزوبري لسه وقف وانا نمت وانا زوبري حديد صحيت فضلت احسس ع زوبري وهو وقف اووي ف البنطلون وقفت ولسه بفتح الباب سمعت باب ابني بيفتح رجعت مكاني ولقيت بابي بيخبط انا غمضت عيني وزوبري صاروخ وقف ولقيت الباب بيتفتح سمعت مايا بتقول بابا ولهجته السوريه تجنن بابا
ودخلت وانا مش عايز افتح عيني ودقيقه كامله مش سامع ليها رجل ولا كلمه وانا زوبري وقف اووي وحسيت بايد بتحسس ع راس زوبري انا زوبري انتفض من مكانو بقي بيهز البنطلون هيا لقيتها بتقول بابا وايديها ع صدري وانا بالفانله وايديها ع شعر صدري انا عملت نفسي بقوم وبفتح عيني لقيتها بتقولي محمود بيقولي صحي ابويا عشان يفطر معانا قولتلها حاضر قولتلها انا نسيت اسالك عندك كام سنه قالت 25 يابابا
قولتلها اكبر من محمود بسنه قالت ايه مظبوط
قولتلها بس قمر طالعه لمين ضحكت وقالت ماما
قولتلو ابوك مش عايز يطلقها ضحكت وقالت ليش بدك تتزوجها قولت لو حلوه زيك كده ضحكت وقالت ماما كتير حلوه راح افريج ياه بعد شوي
مشت وطيزها ف البنطلون تجنن وصدرها الي يجنن وانا ببص ع زوبري كان وقف قومت دخلت الحمام غسلت وشي وطلعت مايا بتعمل الفطار وطيزها تجنن كانت راجعه لورا كده وف لحظه تخيلت ان انا وقفت وراها ودخلت زوبري ف طيزها رفعتها عليه قعدت ع الكنبه وابني قعد معايا وفطرنا ومايا فضلت تكلمني عن اهلها واخوها متجوز وعايش ف المانيا
وفضلنا كده 4 ايام طول اليل اسمع صوت نيك ولبسه يغريني وانا قاعدين يوم الجمعه بليل وصل ل ابني مكالمه رد وقعد يقول حاضر تمام تمام
سالتو ف ايه قالي عايزني بكره ف الشغل لازم اسافر بدري قولتلها ده انت لسه ف اول اسبوع قالي هقعد هناك اسبوع وطلب اجازه عشان ف سياح كتير وانا المفرود مكونش ف اجازه
قولتلو خلاص يابني *** يعينك ودخلت قفلت ع نفسي وفضلت اتفرج ع الفيديوهات وزوبري وقف وبعد ساعه تقريبا سمعت صوت نيك ف ااصاله وصوت مايا ااااااه ااااه كمان كلو كلو وانا حطيت ودني ع الباب وهو يقولها تعالي ندخل تقولو لا بدي هون ااااه اي كسي بدي ياك تلحس كسي وهو يقولها لا ياكسمك انسي وهيا اااااه خلاص نكني اوووي وسمعت صوتها بتقول ااااه لا خليني هون وسمعت صوت الباب بيتقفل عرفت انهم دخلو وانا قولت البوه دي عايزه تسامعني انها بتتناك ولا ايه
غمضت عيني وانا وقف ع الباب وفضلت اتخيل ان انا بنيكها وانا سامع صوتها لحد منزلت ع الباب وكنت تعبت اووي نزلت كتير قولت اخد نفسي وبعدين اقوم امسح لبني نمت ع السرير وزوبري البن ع راس زوبري وانا عيني ف السقف
وكبس عليه النوم من التعب مصحيتش الا الساعه 9 الصبح والغريب ان لقيت زوبري جوه البنطلون
افتكرت لبني ببص عليها كان الباب نضيف انا خوفت ليكون ابني دخل يسلم عليه شافني كده
وكنت فعلا قلقان لقيت مايا بتنادي علي
ظبطت نفسي وطلعت قعدت معاها لبسه ترنج خفيف كلوتها والستيان ظاهرين اووي
قولتلها فين محمود قالت راح من الساعه 4 قولتلها هو دخل يسلم عليه ولا لا هيا ابتسمت وقالت لا مدخل عندك انا استغربت وقولتلها مشي علطول يعني قالت ايوه قالي سيبيه نايم
قعدت معاها وهيا قالتلي هي صوره ماما
ولقيتها قربت مني ولزقت فيا
وااااه ياخربيت امك المره لبسه هدوم مكشوفه ونص صدرها طالع ولحد الركبه وابوها وقف جنبها وبقت تقلب ف الصور لدرجه ان شوفت صوره امها بالمايوه كلوت وستيان بس ع البحر
وبزاز امها الكبيره وجسمها الابيض
قولتلها هو عادي تلبس كده قالت اي عادي ف اوروبا كلشي عادي قولتلها وانتي كنتي بتلبسي كده قالت اكيد ع البحر حتي بمصر قولتلها لبستي هنا كده قالت ايوه قولتلها ازاي قالت عادي كل الي هناك اجانب لبسهم هيك
قولتلها ومحمود شافك وانتي كده قالت ايوه طبعا قولتلها امك جميله قالت اي كتير حلوه ماما
قولتلها عايشين ف اوكرانيا من امتي قالت من زمان تقريبا وانا عندي 13 سنه
قولتلها انتي الي دخلتي الاوضه انهارده ابتسمت وقالت ايوه كنت داخله اصحيك انا مكنتش عارف اعمل ايه ولا اقول ايه
قالت انا بعرف بشو عم تفكر انت متل بابا
وده عادي يعني مافي شئ انت ليش ماتتزوج
قولتلها هجيب ل ابني مرات اب قالتلي اي عادي
قالتلي انت مو كبير لهدرجه مشان ماتتزوج
قولتلها انا عندي 45 سنه قالت اي عادي صديقه الي ف الساحل عندها 25 سنه عايشه مع واحد عندو 63 سنه قولتلها ده عشان الفلوس
قالت اكيد بس ف اشي احلي من الفلوس انا بصتلها وقولتلها ايه هو وهيا بصتلي وقالت الجنس قالت الكلمه من هنا وانا جسمي قشعر
قولتلها وهو الجنس عادي هناك قالت اي عادي
قولتلها انتي عملتي جنس مع ابني هناك صح
قالي ايوه قولتلها هو الي فتحك ولا لا
هيا سكتت وقالت لا مو هو قولتلها امال مين
قالت صديق ابويا ف اوكرانيا قولتلها ازاي مش فاهم قالت بابا شغال معاها هناك وهو هددني ان لو مروحتش الو البيت راح يبلغ الشرطه ويرجعنا لسوريا قولتلها هو الي فتحك من ورا وادام
انا ف لحظه اتصدمت من كلمتي بتاعت ورا دي
هيا اخدتها عادي قالت اي هو وكنت بروح عندو كل اسبوع وبيعطيني مصاري واجيت ل هون وقبلت ابنك واتفقت اتجوزو واعيش معاها قولتلها وابوك عارف انك مفتوحه قالت لا
قولتلها طب وامك قالت ليش عم تجيب سيرت امي علطول هيا عجبتك انا بصتلها وقولتلها امك حلوه قالت هيا الاحسن ولا انا
انا زوبري كان وقف ومش عارف احط ايدي عليه اخبيه البت بقت كلامها بيغري
قولتلها امك دي لو مراتي كنت هخليه تخلف مني دسته عيال مش اتنين بس ضحكت وقالت اي بعرف شكلك كتير شقي ياعمو
ضحكت وقولتلو كنت شقي دلوقتي خلاص ابتسمت وقالت لا لساتك صغير تعال معانا ف الساحل وبعرفك ع صحبتي راح تعيش معاها احلي يومين قولتلها صحبتك عايزه فلوس قالت لا مو لازم مدام راح تبسطها خلاص
قولتلها ودي ابسطها ازاي قالت الجنس كتير بتحب الجنس وانت ياعمو كتير هتحبك قولتلها ليه قالت كتير تبعك كبير وطخين ولو نمت معاها ماراح تتركك ابدا انا بصتلها وقولتلها وانتي شوفتيه فين قالت اليوم قولتلها نضفتي الباب قالت اي نضفتو وانت متل بابا وليش اتكسف منك
قولتلها وصحبتك دي حلوه قالت اي كتير حلوه
قولتلها تعرفي يامايا انا بقالي قد ايه مالمستش ست قالت كام قولتلها 10 سنين مالمست ست بعد موت ام محمود قالت كتير اوي ليش هيك
قولتلها كنت بحبها قالت يابختها بيك
قالت شو رايك اجيب صحبتي لهون قولتلها فين قالت هون هيا معاها سياره ف ساعتين بتكون هون قولتلها انتي بتتكلمي جد قالت اي اكيد
قولتلها ازاي قالت عادي بحكيلها كل شئ وبدك تنام معاها قولتلها وهيا هتنام هنا قالت لا ميتحيل تنام هون هيا لازم تكون بليل بحضن زوجها
قولتلها ودي هتجبيها ازاي قالت دقيقه وكلمتها فون وانا بسمع وهيا بتقولها اي ابو زوجي كتير معجب بيك وحكيتلو عنك وقولتلو كتير راح تعجب بيك هو مامصدق فحكيتلك عشان تاجي لهون اي اي كتير كبير وطخين اصورلك ياه كيف قالت بحاول وانا ببصلها وهيا قالت هيا موافقه تاجي بس بشرط بدها تشوف تبعك قولتلها ازاي قالت تخليني اصور تبعك وافرجيه ياه
قولتلها لا انا مش عايزها قالت ليش كتير راح تنبسط قولتلها لا مش عايز قالت عراحتك ياعمو قولتلها جسمها حلو قالت دقيقه وكلمتها واتس وقالت هي لسه بعتها صورتها
HLFZQCF.md.jpg
قالتلي هيا دي صحبتي كرستين من اوكرانيا
اتجوزت ف الساحل وعايشها حياتها
انا قولتلها بس دي صغيره قالت لا شكلها هيك بس هيا 25 سنه وكتير بتحب الجنس قولتلها وانتي مش بتحبي الجنس هيا سكته وقالت مين مابيحب الجنس قولتلها نمني مع حد غير ابني ف الساحل
قالت لا بس كتير حاولو معي بس انا رفضت
قالت كرستين بدها تشوف تبعك بدك ياه ولا لا
قولتلها هيا مينفعش تدخل هنا قالت ليش وقولتلها ماينفعش اصور بتاعي ليها قالت ليش ماينفعش
قولتلها ازاي هصورو يعني قالت انا بصورو قولتلها ازاي قالت عادي ياعمو مافي حد معانا وانا شوفتو قبل هيك يعني عادي قولتلها هو ماراح يوقف
قالت بدك ياني اوقفو قولتلها ازاي قالت الحين بتعرف بس انت موافق تبعتو ليها قولتلها اي موافق قالت تمام قعدت جنبي وشغلت فيديو عندها كانت امها وهيا ع البحر ب كلوت ويتيان بي وبزازها تهيجني وامها بتجري وطيزها البيضه الي زي الملبن تتهز وبزازها وقالت شوف هي
وورتني فيديو امها لبسه قميص نوم نص بزازها ظاهره ولحد فخادها وهيا بتقول ل امها متل القمر لما يشوفك ماراح يتركك لليوم التاني قولتلها هو مين قالت بابا اصلو كتير حارم ماما من الجنس واليوم هاد طلب منها تظبط حالها وانا كنت معاها وانا الي اختارت ليها كل شئ قولتلها وابوك قدر عليها بالجمل ده ضحكت وقالت لا مابيقدر قولتلها حظ امك وحش قالت ليش لما هيا تاجي انا راح اخليها تنبسط كتير معك انا ببصلها ومستغرب
قالت شو مالك قولتلها وامك هترضي قالت انا بظبط كل شئ وصدقني الي بدو يدوق طعم تبعك ماراح يتركك ابدا انا زوبري وقف قولتلها محمود ليه مش بيلحس بصتلي وابتسمت قالت انت سمعت قولتلها انا عارف انك كنتي عايزاني اسمع
قالت طلعت مو سهل ياعمو
قولتلها انتي مش سهله يامايا لقيتها بتبص ف تلفونها وقالت كرستين مستعجله بدها تشوفو انا ببصلها وقولتلها خرجيه انتي
لقيتها فرحانه وقالت اي اكيد
راحت صورت فيديو وحطت ايدها ع زوبري وقالت وقف كتير شمالو وقف هيك وانا سندت ضهري وزوبري وقف اووي هيا بتصور راحت منزله بنطلوني وزوبري طلع وكان كبير وطخين قالت احح كبير ويجنن انا وهيا بتصور فيديو وبقت تتكلم انجليزي مش عارف بتقول ايه ومسكتو من فوق بضاني وبتهزو وراحت تحسس ع بطني مكنش ليه كرش خالص ورفعت قميصي لحد شعر صدري تشد في وتحسس عليه
ولما قفلت الفيديو قالت خلاص ياعمو بدك تلبس البس قولتلها تمام لبست البنطلون وزوبري لسه وقف وهيا بعتت الفيديو ل صحبتها وقولتلها هيا بتتكلم عربي بالت اي شوي
قالت ليش حارم قضيبك من الجنس
قولتلها قضيبي عايز حد يريحو هيا بصتلي
وسكتت وانا دخلت اوضتي فضلت العب ف زوبري لحد مانزلت لبني ع الارض ونمت زي منا زوبري حر وانا قالع ملط ونايم ع السرير ومستني ف اي لحظه تدخل عندي وكنت ناوي انام معاها بجد
وفضلت نايم ملط ونمت وانا كده صحيت ع ايد مايا بتقولي عمو وانا بقوم وهيا بتقولي كل ده نوم الساعه 12 بليل قولتلها انا نمت كتير اووي كده
قالت اي براحه ع حالك شوي كل هاد لبن وانا لمحت شق بزازها قولتلها مسحتيه قالت اي مسحتو ليش ترمي كل البن ده ع الاارض
بصتلها وزوبري وقف قالت كرستين راح تاجي اليوم الصبح قولتلها اتعشيتي قالت لا مابدي قولتلها انا جعان قالت انا عمله حسابي بلا قوم ولبس شئ وبتبص ع زوبري قالت كتير يخبل وطلعت وانا مسكت زوبري وقومت وكنت حاسس ان انا عايز انيكها ونويت اطلع انيكها دلوقتي لبست شورت ع الحم وفانله وطلعت وهيا ف المطبخ وانا وقف شايفها وعايز اروح احضن طيزها وزوبري رافع الشورت دخلت المطبخ وهيا بصتلي وبصت لزوبري وابتسمت قالت ليش وقف حبيبتو راح تاجي الصبح خليه يرتاح
انا ساكت ومش برد عليها قالت شو مالك قولتلها تعبتيني يامايا قالت ليش تعبتك وقربت مني وقالت اليوم بترتاح قولتلها انتي هتريحيني ابتسمت وقالت لا مو انا صحبتي
قولتلها بتعرفي ترقصي قالت اي ليه
قولتلها عايزك ترقصيلي قالت عيوني بس تتعشا وبعدين برقصلك وانا قعدت اتكلم معاها واتعشيت
وكل ده زوبري وقف عليها قالت تحب البسلك شو
قولتلها اي حاجه ع زواق قالت دقيقه وبرجع دخلت اوضتها وطلعت لبسه روب خفيف
وقعدت جنبي وقالت اتاخرت عليك قولتلها لا قالت شغل شئ قولتلها حاضر شغلت اغاني ع التلفون وهيا قامت وقلعت الروب الي كانت لبسه اااااااااااااه لبسه قميص نوم ومفيش اي حاجه تحتو ووكسها شايفو من القميص الشفاف وحلماتها خارجين من القميص ليهم خرم ف القميص وضهرها كلو ملط لحد شق طيزها وقالت شو رايك انا وقفت وقولتلها حلوه اوي وهيا قربت مني لدرجه انا زوبري خبط ف بطنها واحنا ساكتين انا قدمت السبت وروحت مسكت حلمت بزها الي خارجه من القميص هيا اااه وعضت ع شفايفها وانا بضغط عليها بصباعين لقيتها دخلت ف حضني انا بايدي الاتنين حضنتها وبحسس ع ضهرها وهيا حضناني وايديها بتلعب ف شعر صدري
وانا بنزل بايدي لحد موصلت لاخر ضهرها وانا بفكر امسك طيزها وفعلا دخلت ايدي الاتنين علي طيزعا ومسكتهم اوووي كانو ملبن هيا رجعت لورا وقالت كفايه هيك قولتلها ليه بصتلي وقالت مو دلوقتي بعدين انا قعدت وزوبري وقف هيا شغلت الاغنيه وقالت ارقص قولتلها يلا ارقصي وهيا بقت ترقص وتهز ف جسمها واااااه جسمها يتاكل اكل اااااه انا شوفت كسها وهيا بتلف مكنتش قادر فضلت ترقص لما تعبت انا وقفت علطول واخدتها ع الحيطه زنقها ف الحيطه وهيا بتنهج من الرقص ونفسها ف نفسي قالت شو بدك
قولتلها عايزك قالت بشو انا مسكت بزها افعص فيه وهيا تغمض عنيها وتفتحها كان منظر يجنن
انا نزلت بايدي ع كسها مكنتش لبسه كلوت حطيت كف ايدي عليه هيا ااااه شو راح تعمل
قولتلها هتشوفي ولسه بتفتح بوقها لقت صباعي دخل كسها طلعت اااه نااار وهيا فاتحها بوقها وانا صباعي ف كسها بقي ادخلو وطلعو وهيا بتفتح رجليها ع وصوتها بقي عالي وانا بدعك ف كسها جامد وهيا بقت تصوت وحسيت بكسها بينزل شلال عسل ع ايدي والارض
وهيا ااااااه ااااااااه ااااه انا علطول نزلت ع ركبي ودفنت بوقي ف كسها امصمص في عسلها وبلعو ولساني ف كسها وهيا اااااااه ااااااااه وتصرخ كل مدهل لساني ف كسها ومص زنبورها الصغير خالص فضلت كده 5 دقايق ومش سامع حاجه غير اهاتها ومحستيش غير بعسلها بينزل ف بوقي وانا ببلعو وهيا ااااااااه ااااااااااه وطعمهم يجنن وهيا نزلت اخر نقطه وبترتعش شيلتها ودخلت اوضتي ونيمتها ع ضهرها وانا قلعت هدومي وهيا مغمضه عنيها انا طلعت مابين رجليها وفتحتها وكسها بيلمع من عسلها مسكت زوبري وحطيتو ع شفايف كسها هيا مش بتتكلم بس وسطها بتهز ع زوبري وانا ماسك زوبري وبقيت اضرب كسها اووي
ودعكو مابين شفايف كسها واهاتها رجعت تاني وانا شغال ع الوضع ده وراس زوبري مابين شفايف كسها رايح جاي لدرجه ان راس زوبري بقي بتدخل غصب عني وانا بدعك ف شفايف كسها وكل مايدخل هيا تصرخ وانا اخرجو وفضلت ادعك ف كسها بزوبري وهيا دخلو دخلو ف كسي براحه وانا راكب فوقها حطيت بطن زوبري ع كسها وننت عليها وهيا حضنتني وبقت تروح وتاجي وزوبري فوق كسها ونزلت ع شفايفها بوس وهيا متجوبه معايا وفضلت ابوسها وزوبري ع كسها ومحستش غير بايديها بتحاول تمسك زوبري وفعلا مسكتو وف لحظه لقيت راس زوبري ف كسها هيا اااااااااااااه وانا ببصلها وهيا بتصرخ تحت مني وزوبري دخل لنصو وهيا بتتوجع واهات عاليه
هيا فضلت كده دقيقه وانا زوبري بيتكهرب ف كسها هيا وحاسس بنار قولتلها كسك ضيق اوووي قالت مو ضيق زوبرك الي كبير انا دخلتو ف كسها كلو وهيا وشها بقي احمر اووي وانا ببصلها وعنيها بتقلب من الوجع وفضلت انيك لحد ماحسيت ان انا هنزل ومن غير ماقولها نزلت ف كسها وهيا اااااح اااااح نااار ناااار كمان كلو كلو جوووه وانا بنزل كتير اوووي وقفت ع ركبتي وزوبري لسه ف كسها طلعت زوبري خرج علطول لبن كتير وهيا فاتحت رجليها عشان يخرج

HLKYEMl.md.jpg
وهيا بتضحك وقالت مو مصدقه انك بتعملي فيني هيك نمت عليها بقيت ابوس فيها وشيلتها زي ماهيا ودخلتها تحت الدش واستحميت معاها ونشفت جسمها وسالتها عن الحمل قالت ابنك منزل ف كسي كل يوم بدو يخلف مني يعني لا تقلق انت وابنك واحد وبتضحك هيا دخلت اوضتها وانا دخلت البس وكنت مبسوط اووي بالي حصل وهيا لبست لقيتها بتخبط ودهلت وانا بشورت بس قالت هتنام لحالك
قولتلها حد يسيب مرات ابنو تنام لوحدها ضحكت وقالت تعالي نام بحضني شيلتها وهيا بتضحك ع سريرها ونمت جنبها كانت لبسه قميص نوم قصير وكلوت احمر بس وبقت تكلمني ع النيك وحلاوتو انا زوبري وقف بسرعه وهيا بتتكلم كنت ايدي ع بزها بقيت ادعك وهيا بتضحك وسخنت ف لحظه ايدي بقت ع كسها وهانك يدعك وهيا بصالي وعنيها تشرق وتغرب وانا بدعك ف كسها من فوق الكلوت وهيا اااااااااه ااااااااااه براحه براحه وانا بدعك اوووي وهيا اااااااااه كفايه خلص
وانا قعدت عند كسها وجيبت الكلوت ف جنب ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها اوووي بيهم وهيا اااااااه اااااااااااااااااااه صرخت جامد ولقيت شلال بينزل من كسها واتا لسه مكمل وكسها بقي كلو عسل وانا بصباعين

HLKc4ja.md.jpg
وهيا ااااااه خلص ارحمني مو قدره
وانا مبسوط وهيا بتتعزب كده وكسها بقي احمر من جوه اوووي وصوت صوابعي ف كسها تجنن
فضلت ابعبصها كده 5 دقايق وحسيت انها اغمي عليها ف لحظه خرجت زوبري وبقيت احكو ف كسها لما اتغرق من عسلها وانا بدعكو ف كسها

HLKlXSI.md.jpg
ودخلتو ف كسها للاخر وهيا مش قدره تطلع صوت بقت تنهج وصدرها يرفع لفوق وانا زوبري ف كسها وبنيك اووووي ومش عايز ارحمها وهيا ااااااااااه ااااااااااه كان كسها اتخدر ومش حاسس بزوبري
طلعت زوبري ودخلت راسو ف طيزها وهيا ااااح براحه طيزي صغيره عليك وانا دخلت راس زوبري وبقيت ازوق زوبري شوي شوي دخلت نصو وهبا ااااااه ااااه خرجو خرجو بلاش مشان خطري وانا روحت نيمتها ع بطنها وخليتها تفتح طيزها ودخلت زوبري ف طيزها ودخلتو لنص وهيا كاتمه صوتها وبتصرخ وانا بطلعو ودخلو وخرم طيزها قافل ع زوبري جامد ونمت عليها ودخل كلو وهيا لا لالالا طلعو طلعو وانا ولا هنا بقيت انيكها وهبد ف طيزها وهيا بتتوجع لحد ماغيرت الوضع نمت ع ضهري وهيا دخلت مابين رجلي وعطتني وشها قولتلها اعطيني طيزك ولفت وخليتها تنزل بطيزها ع زوبري ودخلت زوبري تاني ف طيزها

HLK17hg.md.jpg
وهيا الي بقت تنزل وتطلع ع زوبري وكانت بتتوجع وتهز ف طيزها وزوبري يخبط ف جوانب طيزها جوه وهيا بتقول زوبرك شقني نصين مابقتش حسا بطيزي وبقت تطلع وتنزل ع زوبري جامد وانا زي منا وهيا اااااه معتش قدره خلاص ولقيتها بتنزل عسلها وهيا لسه بتنزل ع زوبري بطيزها كانها شغاله اتوماتك فضلت تتناك وعسلها عامل صوت حلو اووي ع فخادي وطيزها انا مسكت طيزها ورفعتها شوي وبقيت انيكها انا جامد وهيا اااااه ااااااه كمان كمان اووووي وانا جسمي بيرتعش ورحت منزل لبني ف طيزها مكنش كتير وزوبري خرج نايم وهيا بتفتح طبزها ولبني بينزل ف طيزها وهيا فاتحه خرم طيزها للبني
HLKEGPj.md.jpg
لما خلصنا نامت ع بطنها وانا نمت فوقها وقالت كيف راح تنام مع كرستين اليوم قولتلها
انا اقدر ع عشره زيك انتي وصحبتك قالت لا خليني بعيد مابدي ياه تعرف انك لمستني
قولتلها ليه قالت هيك احسن تحكي ل ابنك وهو هناك قولتلها تمام وبقت تقولي زوبرك كبير مبقتش حسا بطيزي شو سويت فيها وهيا دخلت صباعها بتخرج البن قولتلها الدور ع صحبتك قالت مابتحب تتناك بطيزها عايزاك تفشخ طيزها قولتلها عيوني قعدنا نبوس ف بعض ونمت ف حضنها زي ماحنا صحيت عليها بتقولي يلا قوم كرستين ل اول البلد قومت اتشطفت وكرستين وسلت بنت زي القمر ملاك برئ ماشي سلمت عليها وهيا بقت تتكلم عربي مقطع خالص وفطرنا مع بعض
ودخلو الاتنين الاوضه وطلعت مايا قالت بدها ياك دلوقتي مشان بدها ترجع اليوم الساعه 4
قولتلها تعالي معانا وحضنتها ومسكت طيزها افعص فيهم قالت مو دلوقتي لما تمشي راح نكمل كل يوم وماراح اترك زوبرك لحد غيري قولتلها نفسي ف امك قالت بس تاجي وانا راح اخليك تنام معاها بس يلا بدي اسمع صوتها وهيا بتصرخ متلي وضربتها ع طيزها ودخلت عليها نايمه ع ضهرها بكلوت وستيان اول ماشفتني قامت قالتلي تعال كلامها مقطع خالص طلعت ع السرير لقيتها قلعتني الفانله والشورت وراحت زقتني ع ضهري ومسكت زوبري تمص في زي المصاصه ومصها كان يجنن وهيا بتمص زوبري حلو اوووي انا وقفت ع ركبي وهيا زي ماهيا واخده زوبري ف مص جامد
HLKjqqF.md.jpg

HLKjMI2.md.jpg
فضلت تمص ف زوبري ربع ساعه كامله وانا زوبري مولع نار لحد مانزلت ف بوقها وهيا اخدت لبني بلعتو كلو ونضفت زوبري خالص وزوبري نام
هيا بصتلي ومبتسمه انا مسكت رقبتها وزقيتها ع ضهرها وبكف ايدي بقيت اضرب كسها بالقلم كتير وهيا اااااه اااااه ااااااه وقلعتها الكلوت ونزلت لحس ف كسها عشر دقايق وهيا نزلت عسلها وبقيت الحس ف كسها ولقيتها فاتحت رجليها ومستياني انيكها.................
تحياتي لك يا غالي
فى انتظار جديدك الأروع والمميز
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ahmedothout, عاشق الكس الاحمر, Hayde و شخص آخر
مش هتكمل ولا ايه يا نجم فين الجديد ؟؟؟؟
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedothout، عاشق الكس الاحمر و Hayde
رائعة انت بجد فنان
بانتظار التكملة
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر، Babelon2023 و Hayde
متتاخرش علينا يافنان
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر و Hayde
كمل ومتتاخرش علينا
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر و Hayde
روعه يافنان
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
🤩😍
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
جميله جدا كملها
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
تحفة
تسلم ايدك
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
اعرفكم بنفسي انا الحاج سعد عندي 45 سنه
عايش مع ابني محمود ف البيت بعد موت امو
ابني صرفت عليه ددمم قلبي عشان يطلع حاجه كويسه اتشرف بيها وسط الناس وفعلا الحمد***
ابني دلوقتي شغال ف فندق كبير ف الساحل مترجم كانت مسطوره وهو بيحوش فلوسو لنفسو عشان يبني شقه فوق ويتجوز كان لسه بيبتدي حياتو كان عندو 24 سنه
وانا كنت بشتغل ع دراعي عامل عشان اصرف ع نفسي وهو مسافر كان بيبعتلي فلوس اذا احتاجات ف يوم وهو راجع كلمني وقالي في مفاجاءه قولتلو خير قالي انا معايا عروسه ضحكت وقولتلو جيبلي عروسه ضحك وقالي لا ليه قولتلو ازاي قالي هاجي وافهمك وانا مستغرب مش عارف الواد ده بيقول ايه يمكن بيضحك عليه
وصل ابني بعد العصر ولقيتو دخل معاه بنت جميله وبشعر بني ع اسود جميل اوي ووشها ابيض وجميل وشفايفها تتاكل قولت ف سري دي يا روسيا يا اوكرانيا وجسمها مليان قولتلو مين دي قالي دي مايا قولتلو ايوه وبتعمل ايه هنا قالي دي انا بحبها وهتجوزها انا بصتلو بستغراب والبنت ساكته قولتلو منين دي قالي دي اساسا من سوريا لما حصلت الحرب راحت مع اهلها ل اوكرانيا وبعدين كانت ف رحله مع صحابها لمصر وحصلت الحرب الاكرانيا الروسيا قولتلو يعني بتتكلم عربي
قالي طبعا قولتلها ماتتكلمي يامايا ليه ساكته راحت قالت كيف حالك ياعمو بصوت رقيق كده
قولتلها كويس قولت ل ابني وانت ناوي تتجوز فين يامحمود قالي هتجوز هنا لحد ماظلطت الشقه الي فوق قولتلو فين يابني وفين عزالك والعفش قالي يابا ماحنا هنقعد معاك لحد ماظبطت الدنيا فوق وبعدين نطلع واهي يابا تغسل هدومنا وهيا ست بيت شاطره قولتلو واهلها مش هياجو قالي انا كلمت ابوها وامها وهما موافقين ونفسهم ياجو مصر بس السفر مقفول ف اوكرانيا
قولتلو مش عارف تصبر لما يتزلو قالي منا مش عارف هينزلو امتي قولتلو يابني انا معنديش مانع انت حر كده كده البيت بيتك وانت ابني الوحيد ورقها معاه طيب قالي كل حاجه معاها قولتلو تعرفها من امتي قالي حوالي شهرين تقريبا هيا دخلت وكنت عامل غدا اتغدينا بصراحه البنت جسمها من فوق الهدوم جميل بزاز قد كفت الايد وطيز جميله ف البنطلون وكنت بقول ل ابني ف سري يابختك يابن الكلب واحنا قاعدين وهيا دخلت الاوضه تنام ووابني قولتلو تنام ف الصاله ضحك وقالي حاضر فات يوم والتاني وجسم البنت مش عارف ابعدو عن دماغي وكلمنا الماذون وطلب نعمل شويه ورق وبعد اسبوع كانت كل حاجه خلصت وفعلا كتبنا الكتاب والجيران عرفو والمنطقه وانا قولت ل ابني انا هنام بره انهارده وبكره هاجي عشان مش هعرف اطول عند عمك مسعد ونمت عند صحبي وف اليوم ده وكنت بتخيل ابني بينيك الجمال ده دلوقتي ونمت وانا بفكر وصحيت فطرت مع مسعد وروحت الساعه 11 سلمت ع ابني وبركتلو ودخلت نمت ف اوضتي عشان مانمتش كويس
وصحيت ع ايد بتصحيني كانت مايا بتقولي يلا عشلن نتغدا كانت قمر بركتلها وطلعت اكلنا وقعدنا مع بعض وهيا لبسه ترنج خفيف تقريبا شايف الهدوم الي تحت واليل دخل دخلت انام ونمت وصحيت ع صوت اغاني ف البيت قومت بفتح الباب لقيت ابني مشغل التلفزيون ومايا عماله ترقص بقميص نوم وانا قفلت الباب براحه يدوب ببص بطرف عيني وانا شايف ابني لابس شورا وفانله ومايا قميص نوم شفاف وعماله ترقص ليه وانا زوبري وقف مسكتو وافتكرت مراتي لما كانت بتتناك مني وكانت بتقولي اي ست تتنما زوبرك الكبير عشان تمتعني وزوبري وقف اووي لقيت ابني مسك تلفونو وبيصورها وهيا بترقص وبعد دقيقه قام قفل الاغاني واخدها ودخل الاوضه انا ققلت الباب وبعد 5 دقايق سمعت صوت مايا وهيا بتصوت من النيك وانا كنت فتحت الباب وبقيت اسمع الصوت ومايا ااااااااه براحه شوي اي طيزي وانا بقول هو ابني بينيكها ف طيزها وانا وقف لقيت تلفون ابني بينور وصوت رساله ع الكنبه
بقيت عايز اروح اشوف التلفون وشوف الفيديو بتاعو وفعلا علطول مشيت براحه مسكت تلفون ابني انا كنت اعرف رمز تلفون ابني قبل مايسافر معرفش غيرو ولا لا بفتحو لقيتو فتح معايا علطول دخلت للاستديو بفتحو لقيت 3 مقاطع كل مقطع داخل ف ال3 دقايق علطول دخلت ع الواتساب وبعتهم لنفسي ومسحت الفيديو من المحادثه وحطيت التلفون مكانو ودخلت اوضتي وقفلت من جوه وانا لسه بسمع صوت مايا
علطول مسكت تلفوني وفتحت الواتساب اتفرجت ع اول فيديو وكنت هتجنن لقيت ابني وقف ع الارض ومايا جنبو ورافع ركبتها ع طربيزه ومدخل صباعين ف كسها وعمال يدخلهم

HLFBqZu.md.jpg
وبقيت اتفرج وانا ماسك زوبري وبدعكو وبعد دقيقتين لقيت البنت بتنزل عسل من كسها انا علطول طلعت لساني وكاني ببلعهم
وافتكرت مراتي لما كنت بقعد الحس كسها وهيا تنزل ف بوقي وانا ابلعهم وهيا تبلع لبني
وزوبري كان كبير ف حدود 23 سنتي بدون مجامله حتي ابني زوبرو طلعلي
والي كان هيخليني اتجنن كس مايا ده شكلو يجنن اووي وكمان شكلها مفشوخه نيك مش كس اول مره ده دي شرموطه وكسها اتفشخ
الفيديو خلص اتفرجت ع التاني لقيت ابني مقعدها ع كرسي وهيا فاتحه رجليها وابني ماسك زوبرو بيحكو ف كسها اووي وهيا اهاتها عاليه
HLFCwOP.md.jpg
وراح مدخل زوبرو ف كسها وانا حسيت ان زوبري دخل ف كسها وبقيت انيك ف السرير وانا شايف ابني زوبرو ف كس مايا وهيا كسها شكلو جميل زي الصوره بالظبك وانا سامع صوت كسها وهيا ااااه اااااه دخلو دخلو كلو ومحمود بينيك كسها ولقيتو خرج زوبرو من كسها ونزلو ع خرم طيزها وقالها طيزك واسعها يامتناكه ودخل زوبرو ف طيزها وهيا ولا اي رده فعل كانها ماسوره
وهو بينيك ونزل ف طيزها وقفل الفيديو وانا زوبري مولع ولبني بقي بيطلع ع طرف زوبري
اتفرجت ع التالت ولقيت محمود وقف ومايا ع ركبتها وابني مدخل زوبرو
HLFzn2f.md.jpgف بوقها وماسك دماغها كانو بينيكها وهيا بتمص
ولقيتو نزل كل نقطه لبن ف بوقها وهيا اخدت لبنو ورميتو ع بزازها تدعك فيهم وابني مسك التلفون وبيصورها وهيا مطلعه لسانها وبيصور بزازها لحظت ع حلمت بزها نظام حديد كده مش عارف ايه ده ده بزها الاتنين كده ومنظر بزازها اصلا جميله انا حسيت ان انا هنزل وكنت هنزل ع السرير وقفت علطول ورميت لبني ع الارض ونزلت كميه كبيره اوي انا منزلتش من فتره
مسحت لبني بمنديل ورميتو وزوبري لسه وقف وانا نمت وانا زوبري حديد صحيت فضلت احسس ع زوبري وهو وقف اووي ف البنطلون وقفت ولسه بفتح الباب سمعت باب ابني بيفتح رجعت مكاني ولقيت بابي بيخبط انا غمضت عيني وزوبري صاروخ وقف ولقيت الباب بيتفتح سمعت مايا بتقول بابا ولهجته السوريه تجنن بابا
ودخلت وانا مش عايز افتح عيني ودقيقه كامله مش سامع ليها رجل ولا كلمه وانا زوبري وقف اووي وحسيت بايد بتحسس ع راس زوبري انا زوبري انتفض من مكانو بقي بيهز البنطلون هيا لقيتها بتقول بابا وايديها ع صدري وانا بالفانله وايديها ع شعر صدري انا عملت نفسي بقوم وبفتح عيني لقيتها بتقولي محمود بيقولي صحي ابويا عشان يفطر معانا قولتلها حاضر قولتلها انا نسيت اسالك عندك كام سنه قالت 25 يابابا
قولتلها اكبر من محمود بسنه قالت ايه مظبوط
قولتلها بس قمر طالعه لمين ضحكت وقالت ماما
قولتلو ابوك مش عايز يطلقها ضحكت وقالت ليش بدك تتزوجها قولت لو حلوه زيك كده ضحكت وقالت ماما كتير حلوه راح افريج ياه بعد شوي
مشت وطيزها ف البنطلون تجنن وصدرها الي يجنن وانا ببص ع زوبري كان وقف قومت دخلت الحمام غسلت وشي وطلعت مايا بتعمل الفطار وطيزها تجنن كانت راجعه لورا كده وف لحظه تخيلت ان انا وقفت وراها ودخلت زوبري ف طيزها رفعتها عليه قعدت ع الكنبه وابني قعد معايا وفطرنا ومايا فضلت تكلمني عن اهلها واخوها متجوز وعايش ف المانيا
وفضلنا كده 4 ايام طول اليل اسمع صوت نيك ولبسه يغريني وانا قاعدين يوم الجمعه بليل وصل ل ابني مكالمه رد وقعد يقول حاضر تمام تمام
سالتو ف ايه قالي عايزني بكره ف الشغل لازم اسافر بدري قولتلها ده انت لسه ف اول اسبوع قالي هقعد هناك اسبوع وطلب اجازه عشان ف سياح كتير وانا المفرود مكونش ف اجازه
قولتلو خلاص يابني *** يعينك ودخلت قفلت ع نفسي وفضلت اتفرج ع الفيديوهات وزوبري وقف وبعد ساعه تقريبا سمعت صوت نيك ف ااصاله وصوت مايا ااااااه ااااه كمان كلو كلو وانا حطيت ودني ع الباب وهو يقولها تعالي ندخل تقولو لا بدي هون ااااه اي كسي بدي ياك تلحس كسي وهو يقولها لا ياكسمك انسي وهيا اااااه خلاص نكني اوووي وسمعت صوتها بتقول ااااه لا خليني هون وسمعت صوت الباب بيتقفل عرفت انهم دخلو وانا قولت البوه دي عايزه تسامعني انها بتتناك ولا ايه
غمضت عيني وانا وقف ع الباب وفضلت اتخيل ان انا بنيكها وانا سامع صوتها لحد منزلت ع الباب وكنت تعبت اووي نزلت كتير قولت اخد نفسي وبعدين اقوم امسح لبني نمت ع السرير وزوبري البن ع راس زوبري وانا عيني ف السقف
وكبس عليه النوم من التعب مصحيتش الا الساعه 9 الصبح والغريب ان لقيت زوبري جوه البنطلون
افتكرت لبني ببص عليها كان الباب نضيف انا خوفت ليكون ابني دخل يسلم عليه شافني كده
وكنت فعلا قلقان لقيت مايا بتنادي علي
ظبطت نفسي وطلعت قعدت معاها لبسه ترنج خفيف كلوتها والستيان ظاهرين اووي
قولتلها فين محمود قالت راح من الساعه 4 قولتلها هو دخل يسلم عليه ولا لا هيا ابتسمت وقالت لا مدخل عندك انا استغربت وقولتلها مشي علطول يعني قالت ايوه قالي سيبيه نايم
قعدت معاها وهيا قالتلي هي صوره ماما
ولقيتها قربت مني ولزقت فيا
وااااه ياخربيت امك المره لبسه هدوم مكشوفه ونص صدرها طالع ولحد الركبه وابوها وقف جنبها وبقت تقلب ف الصور لدرجه ان شوفت صوره امها بالمايوه كلوت وستيان بس ع البحر
وبزاز امها الكبيره وجسمها الابيض
قولتلها هو عادي تلبس كده قالت اي عادي ف اوروبا كلشي عادي قولتلها وانتي كنتي بتلبسي كده قالت اكيد ع البحر حتي بمصر قولتلها لبستي هنا كده قالت ايوه قولتلها ازاي قالت عادي كل الي هناك اجانب لبسهم هيك
قولتلها ومحمود شافك وانتي كده قالت ايوه طبعا قولتلها امك جميله قالت اي كتير حلوه ماما
قولتلها عايشين ف اوكرانيا من امتي قالت من زمان تقريبا وانا عندي 13 سنه
قولتلها انتي الي دخلتي الاوضه انهارده ابتسمت وقالت ايوه كنت داخله اصحيك انا مكنتش عارف اعمل ايه ولا اقول ايه
قالت انا بعرف بشو عم تفكر انت متل بابا
وده عادي يعني مافي شئ انت ليش ماتتزوج
قولتلها هجيب ل ابني مرات اب قالتلي اي عادي
قالتلي انت مو كبير لهدرجه مشان ماتتزوج
قولتلها انا عندي 45 سنه قالت اي عادي صديقه الي ف الساحل عندها 25 سنه عايشه مع واحد عندو 63 سنه قولتلها ده عشان الفلوس
قالت اكيد بس ف اشي احلي من الفلوس انا بصتلها وقولتلها ايه هو وهيا بصتلي وقالت الجنس قالت الكلمه من هنا وانا جسمي قشعر
قولتلها وهو الجنس عادي هناك قالت اي عادي
قولتلها انتي عملتي جنس مع ابني هناك صح
قالي ايوه قولتلها هو الي فتحك ولا لا
هيا سكتت وقالت لا مو هو قولتلها امال مين
قالت صديق ابويا ف اوكرانيا قولتلها ازاي مش فاهم قالت بابا شغال معاها هناك وهو هددني ان لو مروحتش الو البيت راح يبلغ الشرطه ويرجعنا لسوريا قولتلها هو الي فتحك من ورا وادام
انا ف لحظه اتصدمت من كلمتي بتاعت ورا دي
هيا اخدتها عادي قالت اي هو وكنت بروح عندو كل اسبوع وبيعطيني مصاري واجيت ل هون وقبلت ابنك واتفقت اتجوزو واعيش معاها قولتلها وابوك عارف انك مفتوحه قالت لا
قولتلها طب وامك قالت ليش عم تجيب سيرت امي علطول هيا عجبتك انا بصتلها وقولتلها امك حلوه قالت هيا الاحسن ولا انا
انا زوبري كان وقف ومش عارف احط ايدي عليه اخبيه البت بقت كلامها بيغري
قولتلها امك دي لو مراتي كنت هخليه تخلف مني دسته عيال مش اتنين بس ضحكت وقالت اي بعرف شكلك كتير شقي ياعمو
ضحكت وقولتلو كنت شقي دلوقتي خلاص ابتسمت وقالت لا لساتك صغير تعال معانا ف الساحل وبعرفك ع صحبتي راح تعيش معاها احلي يومين قولتلها صحبتك عايزه فلوس قالت لا مو لازم مدام راح تبسطها خلاص
قولتلها ودي ابسطها ازاي قالت الجنس كتير بتحب الجنس وانت ياعمو كتير هتحبك قولتلها ليه قالت كتير تبعك كبير وطخين ولو نمت معاها ماراح تتركك ابدا انا بصتلها وقولتلها وانتي شوفتيه فين قالت اليوم قولتلها نضفتي الباب قالت اي نضفتو وانت متل بابا وليش اتكسف منك
قولتلها وصحبتك دي حلوه قالت اي كتير حلوه
قولتلها تعرفي يامايا انا بقالي قد ايه مالمستش ست قالت كام قولتلها 10 سنين مالمست ست بعد موت ام محمود قالت كتير اوي ليش هيك
قولتلها كنت بحبها قالت يابختها بيك
قالت شو رايك اجيب صحبتي لهون قولتلها فين قالت هون هيا معاها سياره ف ساعتين بتكون هون قولتلها انتي بتتكلمي جد قالت اي اكيد
قولتلها ازاي قالت عادي بحكيلها كل شئ وبدك تنام معاها قولتلها وهيا هتنام هنا قالت لا ميتحيل تنام هون هيا لازم تكون بليل بحضن زوجها
قولتلها ودي هتجبيها ازاي قالت دقيقه وكلمتها فون وانا بسمع وهيا بتقولها اي ابو زوجي كتير معجب بيك وحكيتلو عنك وقولتلو كتير راح تعجب بيك هو مامصدق فحكيتلك عشان تاجي لهون اي اي كتير كبير وطخين اصورلك ياه كيف قالت بحاول وانا ببصلها وهيا قالت هيا موافقه تاجي بس بشرط بدها تشوف تبعك قولتلها ازاي قالت تخليني اصور تبعك وافرجيه ياه
قولتلها لا انا مش عايزها قالت ليش كتير راح تنبسط قولتلها لا مش عايز قالت عراحتك ياعمو قولتلها جسمها حلو قالت دقيقه وكلمتها واتس وقالت هي لسه بعتها صورتها
HLFZQCF.md.jpg
قالتلي هيا دي صحبتي كرستين من اوكرانيا
اتجوزت ف الساحل وعايشها حياتها
انا قولتلها بس دي صغيره قالت لا شكلها هيك بس هيا 25 سنه وكتير بتحب الجنس قولتلها وانتي مش بتحبي الجنس هيا سكته وقالت مين مابيحب الجنس قولتلها نمني مع حد غير ابني ف الساحل
قالت لا بس كتير حاولو معي بس انا رفضت
قالت كرستين بدها تشوف تبعك بدك ياه ولا لا
قولتلها هيا مينفعش تدخل هنا قالت ليش وقولتلها ماينفعش اصور بتاعي ليها قالت ليش ماينفعش
قولتلها ازاي هصورو يعني قالت انا بصورو قولتلها ازاي قالت عادي ياعمو مافي حد معانا وانا شوفتو قبل هيك يعني عادي قولتلها هو ماراح يوقف
قالت بدك ياني اوقفو قولتلها ازاي قالت الحين بتعرف بس انت موافق تبعتو ليها قولتلها اي موافق قالت تمام قعدت جنبي وشغلت فيديو عندها كانت امها وهيا ع البحر ب كلوت ويتيان بي وبزازها تهيجني وامها بتجري وطيزها البيضه الي زي الملبن تتهز وبزازها وقالت شوف هي
وورتني فيديو امها لبسه قميص نوم نص بزازها ظاهره ولحد فخادها وهيا بتقول ل امها متل القمر لما يشوفك ماراح يتركك لليوم التاني قولتلها هو مين قالت بابا اصلو كتير حارم ماما من الجنس واليوم هاد طلب منها تظبط حالها وانا كنت معاها وانا الي اختارت ليها كل شئ قولتلها وابوك قدر عليها بالجمل ده ضحكت وقالت لا مابيقدر قولتلها حظ امك وحش قالت ليش لما هيا تاجي انا راح اخليها تنبسط كتير معك انا ببصلها ومستغرب
قالت شو مالك قولتلها وامك هترضي قالت انا بظبط كل شئ وصدقني الي بدو يدوق طعم تبعك ماراح يتركك ابدا انا زوبري وقف قولتلها محمود ليه مش بيلحس بصتلي وابتسمت قالت انت سمعت قولتلها انا عارف انك كنتي عايزاني اسمع
قالت طلعت مو سهل ياعمو
قولتلها انتي مش سهله يامايا لقيتها بتبص ف تلفونها وقالت كرستين مستعجله بدها تشوفو انا ببصلها وقولتلها خرجيه انتي
لقيتها فرحانه وقالت اي اكيد
راحت صورت فيديو وحطت ايدها ع زوبري وقالت وقف كتير شمالو وقف هيك وانا سندت ضهري وزوبري وقف اووي هيا بتصور راحت منزله بنطلوني وزوبري طلع وكان كبير وطخين قالت احح كبير ويجنن انا وهيا بتصور فيديو وبقت تتكلم انجليزي مش عارف بتقول ايه ومسكتو من فوق بضاني وبتهزو وراحت تحسس ع بطني مكنش ليه كرش خالص ورفعت قميصي لحد شعر صدري تشد في وتحسس عليه
ولما قفلت الفيديو قالت خلاص ياعمو بدك تلبس البس قولتلها تمام لبست البنطلون وزوبري لسه وقف وهيا بعتت الفيديو ل صحبتها وقولتلها هيا بتتكلم عربي بالت اي شوي
قالت ليش حارم قضيبك من الجنس
قولتلها قضيبي عايز حد يريحو هيا بصتلي
وسكتت وانا دخلت اوضتي فضلت العب ف زوبري لحد مانزلت لبني ع الارض ونمت زي منا زوبري حر وانا قالع ملط ونايم ع السرير ومستني ف اي لحظه تدخل عندي وكنت ناوي انام معاها بجد
وفضلت نايم ملط ونمت وانا كده صحيت ع ايد مايا بتقولي عمو وانا بقوم وهيا بتقولي كل ده نوم الساعه 12 بليل قولتلها انا نمت كتير اووي كده
قالت اي براحه ع حالك شوي كل هاد لبن وانا لمحت شق بزازها قولتلها مسحتيه قالت اي مسحتو ليش ترمي كل البن ده ع الاارض
بصتلها وزوبري وقف قالت كرستين راح تاجي اليوم الصبح قولتلها اتعشيتي قالت لا مابدي قولتلها انا جعان قالت انا عمله حسابي بلا قوم ولبس شئ وبتبص ع زوبري قالت كتير يخبل وطلعت وانا مسكت زوبري وقومت وكنت حاسس ان انا عايز انيكها ونويت اطلع انيكها دلوقتي لبست شورت ع الحم وفانله وطلعت وهيا ف المطبخ وانا وقف شايفها وعايز اروح احضن طيزها وزوبري رافع الشورت دخلت المطبخ وهيا بصتلي وبصت لزوبري وابتسمت قالت ليش وقف حبيبتو راح تاجي الصبح خليه يرتاح
انا ساكت ومش برد عليها قالت شو مالك قولتلها تعبتيني يامايا قالت ليش تعبتك وقربت مني وقالت اليوم بترتاح قولتلها انتي هتريحيني ابتسمت وقالت لا مو انا صحبتي
قولتلها بتعرفي ترقصي قالت اي ليه
قولتلها عايزك ترقصيلي قالت عيوني بس تتعشا وبعدين برقصلك وانا قعدت اتكلم معاها واتعشيت
وكل ده زوبري وقف عليها قالت تحب البسلك شو
قولتلها اي حاجه ع زواق قالت دقيقه وبرجع دخلت اوضتها وطلعت لبسه روب خفيف
وقعدت جنبي وقالت اتاخرت عليك قولتلها لا قالت شغل شئ قولتلها حاضر شغلت اغاني ع التلفون وهيا قامت وقلعت الروب الي كانت لبسه اااااااااااااه لبسه قميص نوم ومفيش اي حاجه تحتو ووكسها شايفو من القميص الشفاف وحلماتها خارجين من القميص ليهم خرم ف القميص وضهرها كلو ملط لحد شق طيزها وقالت شو رايك انا وقفت وقولتلها حلوه اوي وهيا قربت مني لدرجه انا زوبري خبط ف بطنها واحنا ساكتين انا قدمت السبت وروحت مسكت حلمت بزها الي خارجه من القميص هيا اااه وعضت ع شفايفها وانا بضغط عليها بصباعين لقيتها دخلت ف حضني انا بايدي الاتنين حضنتها وبحسس ع ضهرها وهيا حضناني وايديها بتلعب ف شعر صدري
وانا بنزل بايدي لحد موصلت لاخر ضهرها وانا بفكر امسك طيزها وفعلا دخلت ايدي الاتنين علي طيزعا ومسكتهم اوووي كانو ملبن هيا رجعت لورا وقالت كفايه هيك قولتلها ليه بصتلي وقالت مو دلوقتي بعدين انا قعدت وزوبري وقف هيا شغلت الاغنيه وقالت ارقص قولتلها يلا ارقصي وهيا بقت ترقص وتهز ف جسمها واااااه جسمها يتاكل اكل اااااه انا شوفت كسها وهيا بتلف مكنتش قادر فضلت ترقص لما تعبت انا وقفت علطول واخدتها ع الحيطه زنقها ف الحيطه وهيا بتنهج من الرقص ونفسها ف نفسي قالت شو بدك
قولتلها عايزك قالت بشو انا مسكت بزها افعص فيه وهيا تغمض عنيها وتفتحها كان منظر يجنن
انا نزلت بايدي ع كسها مكنتش لبسه كلوت حطيت كف ايدي عليه هيا ااااه شو راح تعمل
قولتلها هتشوفي ولسه بتفتح بوقها لقت صباعي دخل كسها طلعت اااه نااار وهيا فاتحها بوقها وانا صباعي ف كسها بقي ادخلو وطلعو وهيا بتفتح رجليها ع وصوتها بقي عالي وانا بدعك ف كسها جامد وهيا بقت تصوت وحسيت بكسها بينزل شلال عسل ع ايدي والارض
وهيا ااااااه ااااااااه ااااه انا علطول نزلت ع ركبي ودفنت بوقي ف كسها امصمص في عسلها وبلعو ولساني ف كسها وهيا اااااااه ااااااااه وتصرخ كل مدهل لساني ف كسها ومص زنبورها الصغير خالص فضلت كده 5 دقايق ومش سامع حاجه غير اهاتها ومحستيش غير بعسلها بينزل ف بوقي وانا ببلعو وهيا ااااااااه ااااااااااه وطعمهم يجنن وهيا نزلت اخر نقطه وبترتعش شيلتها ودخلت اوضتي ونيمتها ع ضهرها وانا قلعت هدومي وهيا مغمضه عنيها انا طلعت مابين رجليها وفتحتها وكسها بيلمع من عسلها مسكت زوبري وحطيتو ع شفايف كسها هيا مش بتتكلم بس وسطها بتهز ع زوبري وانا ماسك زوبري وبقيت اضرب كسها اووي
ودعكو مابين شفايف كسها واهاتها رجعت تاني وانا شغال ع الوضع ده وراس زوبري مابين شفايف كسها رايح جاي لدرجه ان راس زوبري بقي بتدخل غصب عني وانا بدعك ف شفايف كسها وكل مايدخل هيا تصرخ وانا اخرجو وفضلت ادعك ف كسها بزوبري وهيا دخلو دخلو ف كسي براحه وانا راكب فوقها حطيت بطن زوبري ع كسها وننت عليها وهيا حضنتني وبقت تروح وتاجي وزوبري فوق كسها ونزلت ع شفايفها بوس وهيا متجوبه معايا وفضلت ابوسها وزوبري ع كسها ومحستش غير بايديها بتحاول تمسك زوبري وفعلا مسكتو وف لحظه لقيت راس زوبري ف كسها هيا اااااااااااااه وانا ببصلها وهيا بتصرخ تحت مني وزوبري دخل لنصو وهيا بتتوجع واهات عاليه
هيا فضلت كده دقيقه وانا زوبري بيتكهرب ف كسها هيا وحاسس بنار قولتلها كسك ضيق اوووي قالت مو ضيق زوبرك الي كبير انا دخلتو ف كسها كلو وهيا وشها بقي احمر اووي وانا ببصلها وعنيها بتقلب من الوجع وفضلت انيك لحد ماحسيت ان انا هنزل ومن غير ماقولها نزلت ف كسها وهيا اااااح اااااح نااار ناااار كمان كلو كلو جوووه وانا بنزل كتير اوووي وقفت ع ركبتي وزوبري لسه ف كسها طلعت زوبري خرج علطول لبن كتير وهيا فاتحت رجليها عشان يخرج

HLKYEMl.md.jpg
وهيا بتضحك وقالت مو مصدقه انك بتعملي فيني هيك نمت عليها بقيت ابوس فيها وشيلتها زي ماهيا ودخلتها تحت الدش واستحميت معاها ونشفت جسمها وسالتها عن الحمل قالت ابنك منزل ف كسي كل يوم بدو يخلف مني يعني لا تقلق انت وابنك واحد وبتضحك هيا دخلت اوضتها وانا دخلت البس وكنت مبسوط اووي بالي حصل وهيا لبست لقيتها بتخبط ودهلت وانا بشورت بس قالت هتنام لحالك
قولتلها حد يسيب مرات ابنو تنام لوحدها ضحكت وقالت تعالي نام بحضني شيلتها وهيا بتضحك ع سريرها ونمت جنبها كانت لبسه قميص نوم قصير وكلوت احمر بس وبقت تكلمني ع النيك وحلاوتو انا زوبري وقف بسرعه وهيا بتتكلم كنت ايدي ع بزها بقيت ادعك وهيا بتضحك وسخنت ف لحظه ايدي بقت ع كسها وهانك يدعك وهيا بصالي وعنيها تشرق وتغرب وانا بدعك ف كسها من فوق الكلوت وهيا اااااااااه ااااااااااه براحه براحه وانا بدعك اوووي وهيا اااااااااه كفايه خلص
وانا قعدت عند كسها وجيبت الكلوت ف جنب ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها اوووي بيهم وهيا اااااااه اااااااااااااااااااه صرخت جامد ولقيت شلال بينزل من كسها واتا لسه مكمل وكسها بقي كلو عسل وانا بصباعين

HLKc4ja.md.jpg
وهيا ااااااه خلص ارحمني مو قدره
وانا مبسوط وهيا بتتعزب كده وكسها بقي احمر من جوه اوووي وصوت صوابعي ف كسها تجنن
فضلت ابعبصها كده 5 دقايق وحسيت انها اغمي عليها ف لحظه خرجت زوبري وبقيت احكو ف كسها لما اتغرق من عسلها وانا بدعكو ف كسها

HLKlXSI.md.jpg
ودخلتو ف كسها للاخر وهيا مش قدره تطلع صوت بقت تنهج وصدرها يرفع لفوق وانا زوبري ف كسها وبنيك اووووي ومش عايز ارحمها وهيا ااااااااااه ااااااااااه كان كسها اتخدر ومش حاسس بزوبري
طلعت زوبري ودخلت راسو ف طيزها وهيا ااااح براحه طيزي صغيره عليك وانا دخلت راس زوبري وبقيت ازوق زوبري شوي شوي دخلت نصو وهبا ااااااه ااااه خرجو خرجو بلاش مشان خطري وانا روحت نيمتها ع بطنها وخليتها تفتح طيزها ودخلت زوبري ف طيزها ودخلتو لنص وهيا كاتمه صوتها وبتصرخ وانا بطلعو ودخلو وخرم طيزها قافل ع زوبري جامد ونمت عليها ودخل كلو وهيا لا لالالا طلعو طلعو وانا ولا هنا بقيت انيكها وهبد ف طيزها وهيا بتتوجع لحد ماغيرت الوضع نمت ع ضهري وهيا دخلت مابين رجلي وعطتني وشها قولتلها اعطيني طيزك ولفت وخليتها تنزل بطيزها ع زوبري ودخلت زوبري تاني ف طيزها

HLK17hg.md.jpg
وهيا الي بقت تنزل وتطلع ع زوبري وكانت بتتوجع وتهز ف طيزها وزوبري يخبط ف جوانب طيزها جوه وهيا بتقول زوبرك شقني نصين مابقتش حسا بطيزي وبقت تطلع وتنزل ع زوبري جامد وانا زي منا وهيا اااااه معتش قدره خلاص ولقيتها بتنزل عسلها وهيا لسه بتنزل ع زوبري بطيزها كانها شغاله اتوماتك فضلت تتناك وعسلها عامل صوت حلو اووي ع فخادي وطيزها انا مسكت طيزها ورفعتها شوي وبقيت انيكها انا جامد وهيا اااااه ااااااه كمان كمان اووووي وانا جسمي بيرتعش ورحت منزل لبني ف طيزها مكنش كتير وزوبري خرج نايم وهيا بتفتح طبزها ولبني بينزل ف طيزها وهيا فاتحه خرم طيزها للبني
HLKEGPj.md.jpg
لما خلصنا نامت ع بطنها وانا نمت فوقها وقالت كيف راح تنام مع كرستين اليوم قولتلها
انا اقدر ع عشره زيك انتي وصحبتك قالت لا خليني بعيد مابدي ياه تعرف انك لمستني
قولتلها ليه قالت هيك احسن تحكي ل ابنك وهو هناك قولتلها تمام وبقت تقولي زوبرك كبير مبقتش حسا بطيزي شو سويت فيها وهيا دخلت صباعها بتخرج البن قولتلها الدور ع صحبتك قالت مابتحب تتناك بطيزها عايزاك تفشخ طيزها قولتلها عيوني قعدنا نبوس ف بعض ونمت ف حضنها زي ماحنا صحيت عليها بتقولي يلا قوم كرستين ل اول البلد قومت اتشطفت وكرستين وسلت بنت زي القمر ملاك برئ ماشي سلمت عليها وهيا بقت تتكلم عربي مقطع خالص وفطرنا مع بعض
ودخلو الاتنين الاوضه وطلعت مايا قالت بدها ياك دلوقتي مشان بدها ترجع اليوم الساعه 4
قولتلها تعالي معانا وحضنتها ومسكت طيزها افعص فيهم قالت مو دلوقتي لما تمشي راح نكمل كل يوم وماراح اترك زوبرك لحد غيري قولتلها نفسي ف امك قالت بس تاجي وانا راح اخليك تنام معاها بس يلا بدي اسمع صوتها وهيا بتصرخ متلي وضربتها ع طيزها ودخلت عليها نايمه ع ضهرها بكلوت وستيان اول ماشفتني قامت قالتلي تعال كلامها مقطع خالص طلعت ع السرير لقيتها قلعتني الفانله والشورت وراحت زقتني ع ضهري ومسكت زوبري تمص في زي المصاصه ومصها كان يجنن وهيا بتمص زوبري حلو اوووي انا وقفت ع ركبي وهيا زي ماهيا واخده زوبري ف مص جامد
HLKjqqF.md.jpg

HLKjMI2.md.jpg
فضلت تمص ف زوبري ربع ساعه كامله وانا زوبري مولع نار لحد مانزلت ف بوقها وهيا اخدت لبني بلعتو كلو ونضفت زوبري خالص وزوبري نام
هيا بصتلي ومبتسمه انا مسكت رقبتها وزقيتها ع ضهرها وبكف ايدي بقيت اضرب كسها بالقلم كتير وهيا اااااه اااااه ااااااه وقلعتها الكلوت ونزلت لحس ف كسها عشر دقايق وهيا نزلت عسلها وبقيت الحس ف كسها ولقيتها فاتحت رجليها ومستياني انيكها.................
تسلم يابرنس منتظرينك
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر و Simon3
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
تحياتي لك يا غالي
فى انتظار جديدك الأروع والمميز
أنا ميدو ابن صفاء ماما بيضه لبن شعرها طويل واصفر واصل لنص طيزها بزاز مشدودةمدورة حلمات وردى وش مدور خدود حمراطيز بنت متناكة طرية ملبن عاوزك تنيكها وتحبلها فى بنت قولى هتحبلها ازاى
 
  • عجبني
التفاعلات: فاشخ الحريم🔞، عاشق الكس الاحمر و abukareem

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%