NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية صحبي وليد واخته وأمه - خمسة أجزاء 10/8/2023

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
الكاتب المفضل
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
370
مستوى التفاعل
6,410
الإقامة
السعوديه
نقاط
9,316
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
وليد صحبي ف حارتنا قدي ف السن
عندو اخت اسمها ولاء عندها 30 سنه
واحنا الاتنين عندنا 20 سنه
ولاء امها مليانه شوي ولاء بقي طالعه عمله زي الملبن جسمها ابيض اوووي وزاي الجيلي
كانت متجوزه وعندها ولد وبنت صغيرين
كنت دايما لما بروح عندهم بتمنه اشوفها هناك بقعد اهزر معاها واوقات هيا بتقعد تزوق فيا
ف يوم سمعت من ناس صحابي ان حد شافها طالعه من بيت واحد جارهم مطلق
وبعد يومين اتاكدنا ان كل حاجه صح والكاميرا محل قصدهم جيبها كانت دخله الساعه 8 الصبح بعد ماجوزها خرج للشغل وطلعت بعدها بنص ساعه كانت بتدخل للراجل ده كل يومين
وبعد اسبوع من المشاكل اطلقت وعيالها ابوهم خدهم مع امه مرت فتره وانا كنت بروح عند وليد نلعب بلاستيشن عندهم وكنت بشوفها وبضحك معاها وهيا ولا كان في اي حاجه وبهدوم البيت
وف يوم قررو يروحو راس البر وانا تقريبا كنت زي ابنهم طول النهار عندهم واكل معاهم وكنت نفسي يقولو ليه تعالي معانا عندهم عربيه مش عارف اسمها بس بكبنتين عربيه نضيفه اوي وصندوق ورا
كانو بيتكلمو بليل وانا قاعد معاهم انهم هيخرجو الفجر مشيت وانا بقول ياريتني كنت قولتلهم جاي معاكم روحت وطول اليل مجاليش نوم عشان لو تلفوني رن من وليد وفضلت سهران لساعه 3 لقيت وليد بيرن عليه وقالي يلا عشان تاجي معانا انا علطول قومت وطلعت زي منا بنطلون وتحت بوكسر وتشيرت وفانله تحتو
لقيتهم مجهزين كل حاجه انا ركبت ورا و ولاء كانت ف النص ووليد جنب ابوه وامه ورا معانا وكل الاكل ف الصندوق قعدنا وعرفت ان عم محمد ابو وليد معاه شقه صحبو وهنام هناك يومين وانا ف الطريق انا فخادي بتلمس فخاد ولاء وانا كنت بقربها اكتر وهيا لحظت كده وانا كان نفسي بس ابوسها من شفايفها الي تتاكل اكل بجد
ووشها البيض تحس انه عايز يتناك
انا زوبري وقف ف البنطلون وام وليد نامت وانا بتخيل ولاء بتمصلي وزوبري وقف وانا فخادي بتلمس فخادها وهيا قالتلي انت مجبتش هدوم لنفسك قولتلها **** نسيت وليد قالي انكم جهزتو وانا طلعت علطول قالت بصوت واطي انا الي اقنعت بابا يجيبك معانا تسلي وليد
قولتلها وانا كنت هموت زاجي معاكم ابتسمت وقالت ليه قولتلها عشانك وانا محروج بس خلاص مفيش حاجه اخاف منها هيا بتتناك اصلا
قالت عشاني ازاي قولتلها يعني بحب اشوفك دايما واضحك معاك وكده ضحكت وقالت بس كده
بصتلها ولقيتها بتعض ف شفايفها انا دورت وشي وزوبري وقف اووي وعمله خيمه
وانا محروج انها تقولي كلمه كده او كده
ولقيتها بتلعب ف تلفونها انا بصتلها قالت افتح نت
فتحت النت عندي ولقيتها بعتالي رساله كتبه عجبتك فخادي الي عمال تحك في من الصبح
انا محروج ابصلها وهيا قالت تاني حكها اوووي شوي وبصتلها وهيا عضت ع شفايفها
ولقيت رجليها بتدوس ع رجلي
وكتبت انت شكلك تعبان اوووي
بصتلها وقولتلها ببوقي بصوت واطي اااه تعبان اوووي ضحكت ف الواتس وقالت طب ماتريح نفسك قولتلها مش بعرف اريح نفسي
قالت عايز حد يريحك قولتلها هتعرفي تريحيني
وانا زوبري بيشد اوووي ودخلتو مابين رجلي بسرعه هيا بصالي وقالت خبيتو ليه سيبو اتفرج عليه انا مستغرب من كلامها وتاكدت انها شرموطه روحت سيبتو ووقف تاني وقولتلها عجبك قالت لما ادوق الاول وانا مستغرب من كلامها
كتبتلها عايزه تدوقي ايه
قالت الي بيخرج لبن انا حاسس من كلامها ان انا هنزل قولتلها بتحبي البن وانا وشي ف التلفون مش عايز ابصلها لحد يلاحظ حاجه
لقيتها بتقولي ايووه بحب البن اوووي
قولتلها اقولك ع حاجه وماتزعليش وتجوبيني بصراحه قالت قول مش هزعل
قولتلها هو فعلا انتي كنتي بتنامي مع جارك
قالت ايووه قولتلها ليه قالت كده
قولتلها يعني بتاعو اكبر من جوزك مثلا
قالت ايوه اكبر من جوزي ومش بينزل بسرعه
قولتلها ايوه نص ساعه وهيا ضحكت
وقالت انت هتقعد قد ايه
حطيت وشي ع كرسي ابوها الي اودامي وبصتلها وهيا بتعض ع شفايفها ولقيتها بتقولي طلعو كده قولتلها اطلع ايه وانا ببصلها قالت اشوفو بس ودخلو تاني قولتلها لا مينفعش قالت ماتخفش ماما نايمه وانت محدش هيشوفك
وانا كنت رافض لقيتها اخدت شنطه هدومها صغيره كده من تحت رجليها وحطتها ع فخادها وعملت نفسها نايمه واتفاجئت بايديها ع زوبري انا اتخضيت وببص عليها وهيا وشها ف الشنطه والي طمني ان وليد كان نام وايديها ع زوبري من فوق الهدوم انا مسكت ايديها وبقيت اخليها تمسك زوبري اووي وهيا راحت دخلت ايديها ع زوبري ومسكتو انا كنت خلاص هتجنن اول مره حد يمسك زوبري انا باصص ليها وهيا بصالي وبتقولي بشفايفها كبير اووي وانا جمدت قلبي وروحت طلعت زوبري كنت واثق ان محدش هيشوفنا انا ورا كرسي ابوها ووليد وامو نامو
وهيا عملت نفسها نايمه وانا كذالك طلعت زوبري هيا مسكتو وفضلت تضربلي عشره وانا باصص ليها وبعد 5 دقايق من لعبها ف زوبري
قولالها هنزل هيا مسكتو وحطت صباعين ع فتحت زوبري وانا بنزل ولبني بيرد ف صوابعها
لما نزلت كل لبني لقيتها بتاخد ايديها براحه وبتطلع لسانها وبتبلع لبني من ع ايديها لما بلعتو وراحت تاخد الي ع زوبري وشعرتي تبلعو وانا دخلت زوبري ومن التعب نمت وكنت مبسوط
صحيت وكنا قربنا كانو كلهم صاحيين وكانو بيتكلمو مع بعض وانا ببص ل ولاء
وهيا وهيا قالت كل ده نوم ولقيت وليد بيبص
قولتلهم منا شوفتكم كلكم نمتو قولت انام
وهيا فخادها لزقه ف فخادي روحنا راس البر بس الشقه كانت بعيده شوي عن البحر وكمان مطرفه اوي مفيش ناس كتير والناس شايفينها من بعيد اوي كان مكان هادي شويه طلعنا الشقه كانت غرفتين وصاله فطرنا ووليد عطاني شورت من بتوعو وانا قلعت البنطلون ولبست الشورت وقولت يلا ياوليد قالي يلا وخرجنا عشان توصل للبحر 5 دقايق مشي ونزلنا البحر ساعه كنت بعرف اعوم انا ووليد وروحنا وكنت بنشر البوكسر ولبس البنطلون التاني ع الحم بس مش بيلزق ف الجسم
هو موضح زوبري شوي بس انا مداري يعني
نمت تاني ف الصاله وصحيت الساعه 4 ونص وليد كان نايم ولقيت ام وليد لبسه بنطلون اتسرتش وفوقو عبايه للركبه وابو وليد شورت للركبه وفانله وولاء لبسه بنطلون استرتش اسود ولبسه عبايه خفيفه شوي ومنظر رجليها البيضه كانك عايز تنيكها في رجليها بصتلها وقولت انا هنزل ولقيت ولاء بتقولي خدني معاك ونزلنا ومشينا بخطوات بطيئه وهيا بتقولي لبنك حلو اووي قولتلها وانتي حلوه اوووي قالت بجد قولتلها اها اووي قالت يعني اتاكل قولتلها تتاكلي اكل
قالت وانت مش هتاكلني بصتلها وقولتلها نفسي قالت ياخربيتك ياعبده انت بتهيجني ياخربيتك واد قولتلها جارك كان بينزل فين قالت ف كل حتي قولتلها مش خايفه تخلفي قالت تؤتؤ باخد حبوب منا واخده حبوب عشان لو حصل بينا حاجه
قولتلها انا بتاعي هينفجر
قالت خليه ينفجر ف بوقي كنت عايزه انزل امصلك بس خوفت بابا يشوفني
انا ماشي جنبها ولقيت واحد من البلكونه بيعكسها كان بعيد شوي بيقولها ايه ياقمر تاجي
انا قولتلو مالك ياكسمك يابن الشرموطه هيا قالت سيبك منو وانا مشيت وهو قالها ااااه ع جسمك ااااه ملبن وهيا ساكته وحودنا من شارع تاني
وقالت سيبك منو قولتلها ازاي يعني قالت تعالي كده ولقيتها راحت من شارع تاني وبعد شويه لقيت نفسنا اودام العماره بتاعتنا تاني طلعت معاها وهيا طلعت المفتاح من جيبها وقالت دي نسخه تانيه وفتحت وقالت بابا محدش رد لقيتها دخلت وانا دخلت وهيا وليد ماما وبصت ف كل حته مفيش حد قالت يبقي خرجو واخدتني ع المجلس وقعدتني وقالت سيبك نفسك خالص انا قعدت وهيا نزلت الشورت وطلعت زوبري ونزلت تمصو وانا قاعد وهيا فضلت تمص ف زوبري 5 دقايق وتلفونها رن كان ابوها قالتلو انا رجعت نسيت حاجه وجاي وراكم دلوقتي
وقفلت ونزلت تكمل مص وانا ف دنيا تانيه وبعد شويه نزلت ف بوقها وهيا مصت كل نقطه نزلت من زوبري وقللت يلا نمشي وهيا لسه بتفتح الباب قولتلها وانتي مش هتنزلي قالت ياريت بس هنتاخر اووي انا مش بنزل بسهوله
قولتلها تعالي وشديتها ع الحيطه زنقتها وبوستها من شفايفها وهيا بتبوسني وحطيت ايدي ع كسها من عند من فوق العبايه ورفعتها وحطيتها ع كسعا من فوق البنطلون وبدات ادعك كسها وهيا اااااه وانا بدعك اووي وهيا اااااااه قولتلها عايز اشوف كسك ياشرموطه يامتناكه
قالت برحتك انا نزلت ع ركبي نزلت بنطلونها بالكلوت وشوفت كسها كان بينزل عسل بسيط وشكلو يجنن احمر من بره ومن جوه وردي
قالت عجبك قولتلها شكلو حلو اوووي
وهيا لسه بتتتكلم روحت حطيت شفايفي ع كسها ببوسو وبشفط في وهيا اااااااه ااااااه بتعمل ايه
وهيا كنت متعلم من السكس
هيا وقفه وفاتحه رجليها وانا نازل ع كسها لحس وفضلت 10 دقايق من لحس وعض ف كسها لما هيا نزلت ع وشي غرقتني انا عسلت وشي وهيا نضفت كسها ونزلنا وبنتكلم قالت تصدق عمر محد لحس كسي قبل كده قولتلها كام واحد نام معاك
قالت اممم 3 قولتلها غير جوزك قالت لا بجوزي قولتلها حوزك وجارك مين التالت ضحكت وقالت مش هقولك ووصلنا وهما كانو ف البحر واحنا قعدنا تحت الشمسيه وقولتلها طب اي زوبر ريحك اكتر قالت هو الممتع بتاع الراجل الي مش هقولك عليه بس الاجمد بتاع جاري
بس لسه انت بقي لما نجرب مع بعض هشوف بتاعك عامل ازاي قولتلها بتعرفي تعومي قالت لا
قولتلها تحبي اعومك قالت تعومني ازاي
قولتلها هنزلك البحر ودخل بتاعي عندك وهو هيرفعك ضحكت وقالت هو جامد كده قولتلها اوووي قالت حد يشوفنا كده
قولتلها ياخربيتك زوبري وقف قالت انت لسه منزل قولتلها طيزك مفتوحه ضحكت وقالت ايووه مفتوحه جوزي فاتحه وجاري كمل فيها
قولتلها مش عايزه تفتحيها خالص قالت ياريت
دي حته بتاكلني قولتلها ناويه تتجوزي تاني
قالت طبعا لازم اتجوز ده انا لسه عايزه اتناك ف الحلال قولتلها تعالي اتجوزي ابويا عشان تبقي جنبي علطول وهيا ضحكت وقالت عايز تنيك مرات ابوك ياوسخ قولتلها مرات ابويا شرموطه هنيكها ف كل حتي قالت بس بقي شكلهم طالعين وداري بتاعك ده انا خبيتو في فخادي
وطلعو الا وليد لما زوبري بقي هادي نزلت معاها وبقينا نروح بعيد ولقيت ولاء نزله وبتشاور ل وليد هو راح ونزلت البحر وبعد فتره مكنش في حد جنبنا كل عايله بعيده عن بعض شويه
لمحت وليد ايدو ع طيز اختو ولقيتها بتقولو علمني اعوم وهو بقي بيرفعها من وسطها
وانا وقف اتفرج وزوبري وقف ومنظر بزازها وهيا لزقه ف هدومها كان يجنن كنت حاسس بحلمات بزازها بارزه شويه وهو بقي يعلمها وبيحسس ع جسمها وهيا قالت تعالي علمني انت وليد مش عارف وليد بعد وانا قربت منها وقولت ل وليد تعالي نعملها مع بعض قالي ماشي
واحنا كل واحد رافع فخاد وكتف وكانها بتعوم ووانا كنت بصوابعي بقرص جنب كسها وكانت بتطلع اصوات تجنن كانها خايفه تغرق وكده
وطيزها مرفوعه لفوق وقالت كفايه انا تعبت وعملت وانا طلعين وراها ووليد مركز ف طيز اختو كانت عريضه وشكلها يجنن راحت طلعت ع الشط وراحت موطيه وطيزها بارزه ف وشنا والعبايه دخله ف طيزها وشكلها ناار انا عملت نفسي مش واخد بالي وقعدنا مع اامه وابوه
وانا قاعد وزوبري حاسس انه خلاص لحقت نفسي وقولت انا هنزل الميه وجريت علطول قبل ماحد يلمح ونزلت وبقيت ابص عليهم وشوفت ولاء ووليد نزلو تاني الميه وبيحاول يعلمها وهيا ع وش الميه وانا لامح ايدو ع كسها وانا مستغرب وفضلت ابص وانا عامل نفسي بعوم
لما هيا وقفت وقالت مش هعرف وبتضحك وقالت ل اخوها وبعدين انت مش بتعرف تعلمني عبده بيعرف وقالت علمني قولتلها اخوك بيعوم احلي مني قالي قولها ياعم قربت مني وانا وقف ولقيت ايديها بتمسك زوبري وقالت بس هو مش بيعرف يعلمني صح وانت بتعرف تعلمني وسابت زوبري ووليد بقي يعوم بعيد عننا وهيا بتقولي هو زوبرك وقف ليه قولتلها وقف عليك طبعا
قالت مش عايز تريحو بقي جوه كسي
قولتلها انتي بوظتي اعصابي قالت يلا علمني وهيا بترفع نفسها ع الميه وانا حطيت ايدي ع بطنها برفعها وهيا قالت لا مش كده حط ايد عند كسي وايد ع صدري قولتلها اخوك قالت سيبك منو اسمع كلامي بس انا روحت ماسك بزها جامد وايدي فوق كسها كانت رافعه العبايه لحد وسطها وربطاها وفاتحت رجليها وايدي ع كسها وانا بضغط ع الاتنين وهيا تقولي جامد وانا بضغط ع كسها اوووي وعامل نفسي بخليها تعوم وكان وليد بيبص من تحت لتحت بقولها وليد بيبص علينا قالت مايبص وانت كنت بتبص علينا قولتلها هو عارف ان انا كنت بتفرج قالت ايووه
قولتلها هو وليد الي قولتي عليه غير جارك وجوزك ضحكت وقالت مش لازم تعرف
وبعدين اضغط ع كسي جامد وماتقلقش من وليد
انا قلبي جمد وفضلت اضغط ع كسها اووي وهيا قالت تعالي ي وليد وليد قرب مننا وانا زي منا قالت شوفي كده ضهري مظبوط وليد بيحسس ع ضهرها وقالت براحه ياعبده تعبتني انا اتحرجت وهيا وقفت ع رجليها وقالت ليه ايدك تقيله ياعبده مش زي ايد وليد خفيفه
وانا مش عارف اقول ايه لقيتها بتقول لينا دارو عليه كده درينا عليها ولقيت دخلت ايديها جوه البنطلون ووانا مستغرب منها وانا ببص علي وليد وهيا بصلي ومحدش اتكلم ولقيتها بتقول ااااه بصوت واطي اووي وناعم انا زوبري خلاص
وليد بيقولها مالك قالت عبده ضغط اوي تحت الكلوت دخل جووه وجعني وانا مكسوف اوووي
ولقيتها بتقول ايه رايكم انتم الاتنين تعلموني مع بعض رد وليد قالها ماشي قالت يلا وراحت تعوم واحنا كل واحد مسكها وقالت عايزه اعوم ع ضهري وقلبت نفسها وكل واحد مسك طيز انا بقيت افعص اووي ووليد بردو
وهيا طلعت اااه دوبتني بتقول براحه شوي
وانا زوبري هينفجر لقيت وليد بيضغط علي شفايفو وبيبص ل اختو و ولاء ااااه براحه براحه
وانا ببص ع وليد شادد اعصابو وهيا اااااه ياخربيتك براحه وراحت نزلت ووقف وقالت انت بتقرصني ي وليد وجعتني اووووي
ولقيتها بتحسس ع طيزها وراحت قالت انا خارجه وخرجت وانا مش عارف اقول ايه وخرجنا وراها وانا زوبري مخبيه قبل ماطلع قعدنا ولقيت عم محمد قال هننزل شويه عشان نروح بقي
واخد مراتو ونزلو وانا نمت ع ضهري وزوبري وقف وعامل خيمه ولقيت وليد نام جنبي ع الفرشه
و ولاء قاعده ع الكرسي راحت قعدت جنبنا وقالت خودوني ف النص قالها وليد تعالي وراح موسع ليها وقعدت وقالت الميه حلوه اووي اتهارده
قالها قال يعني انتي كل يوم هنا
قالت كنت هنا مع جوزي من شهر ومكنتش حلوه كده بس انهارده حلوه اوووي وشكلها هتبقي احلي مصيف انا مبسوطه انكم معايا انتم الاتنين
معايا جوز رجاله تعرف ياوليد واحنا جايين واحد عكسني بس عبده مسكتش وشتمو لولا ان الواد ف البلكونه وبعيد كان عبده هيعمل مشكله معاه
قالها وهو متعصب قالها قالك ايه ابن المتناكه ده
قالت بيقولي جسمك جميل تعالي وانا هريحك
قالها ابن الشرموطه قالت سيبك منو وهو شكلو وحش اصلا وبعدين انا معايا جوز رجاله جنبي هبص ل ده وانا لمحت زوبر وليد وقف
وانا زوبري بين فخادي راحت نامت وسطنا
وقالت هو ليه ماينفعش الواحده تتجوز اتنين
وليد قالها هتتعب معاهم وبيضحك قالت بس انا محدش يقدرلي وانا بسمع الكلام وببص ع عم محمد ومراتو وحاسس انه بيقفش ل مراتو لازق فيها اووي ولقيت ولاء بتقولي انت مش بترد ليه قولتلها ف ايه معلش كنت بفكر ف حاجه
قالت رد ع صحبك بقولو ايه ياوليد
قالي ولاء بتقول ان احنا الاتنين منعرفش نكتفها قولتلو مش عارف ضحكت وقالت ايه رايكم نجرب بليل تحولو تكتفوني بس لما بابا وماما ينامو وليد قالها ماشي وفضلو يتكلمو وروحنا بعد المغرب طلبنا دليفري واتعشينا وبعد الساعه 11 دخل عم محمد ومراتو ينامو وولاء قاعده بالبنطلون والتشيرت وصدرها وقف وطيزها تهبل اووي
وبعد ربع ساعه قالت تعالو نلعب جوه يلا ودخلنا وكنت لابس البنطلون بس البوكسر والشورت غسلهم ونشرهم ووليد لابس شورت لفوق الركبه وفانله وانا تشيرت ع الحم
ودخلنا الاوضه وولاء قالت اول مره كل واحد لوحدو الاول واذا كسبت كل واحد لوحدو انتم الاتنين هتبقو عليه والي يكسب ع احكام
مهما كان الحكم يتنفذ وافقنا وقولت وليد الاول قالت ماشي اوقف ع الباب بس المهم محدش يعمل صوت عشان محدش يصحا وقفت ع الباب وببص عليهم ووليد بيستعرض عضلاتو المفسيه
راحت مسكتو واخدتو مقص ونامت فوقو وهيا يزوق فيها ويروح يمين وشمال وهيا راحت قاعده علي زوبرو وانا ببصلها وهو تحت منها وحاسس ان وليد بيهز زوبرو ع كسها وهيا بعد شويه بقت بتحك كسها ع زوبرو وانا ببص عليهم وبعد 3 دقايق وانا زوبري بقي نااار وصاروخ لقيتها بتنادي عليه قالت صحبك خلاص استسلم تعالي دورك وقف وليد وزوبرو وقف اووي ف الشورت
انا دخلت وقالت عجبك قولتلها انتي حلوه اووي
قالت تعالي انت هتجنني وراحت مسكت زوبري وراحت مسكتها وزقيتها ع السرير ونمت عليها وزوبري ع كسها بحكو فيها وانا مكتفها وهيا بتحك كسها ع زوبري وقالت نام ع ضهرك انا ف لحظه نمت وهيا قاعده ع زوبري وبقت بتحك كسها ع زوبري وفضلت تحك كسها ع زوبري وكان زوبري ناااار وصاروخ وقف قالت ماتتكسفش من وليد
وقالت ف ودني وليد الراجل التالت الي كنت قولتلك عليه وبتضحك وفضلت تحك كسها ع زوبري جامد وبقت تطلع اهات ااااه اااااه
وانا زي منا لما وليد قالها كسبتيه قالت ايوووه كسبتو بس تعبني اووي فرهدني عبده جامد اووي
وليد دخل وقفل الباب هيا وقفه ع ركبتها واحنا زيها ع السرير وقالت هنعد لحد 3 والي يمسك التاني والي يستسلم يتساب اتفقنا وهيا عدت واول ماقالت 3 وليد زقها ع السرير وقعد تحت صدرها ولقيتو وهيا مش عرفه تتحرك ولقيتو بيمسك ايديها وهيا بتحسس ع زوبرو
وهو بيقولها كده اتمسكتي وهيا بتنشف جامد وراحت نيمتو ع ضهرو تاني وقعده بكسها ع زوبرو بتحك في وانا زي منا وليد قالي امسكها ياعبده انا لزقت فيها من ورا ومسكتها من بطنها وزوبري ع ضهرها وبشدها براحه ومحستش غير بايد بتشيل ايدي وتحطها ع بزازها وانا مسكت بزازها الاتنين وضغط عليهم وشديتها عليه وانا نمت ع ضهري
وهيا فوقي طيزها ع زوبري وانا زوبري ف دنيا تانيه بطيزها الكبيره دي لقيت وليد نام عليها واتعملت زي السندوتش ووليد كانو بينيكها ف كسها وهو فوقنا ولقيتو شدها واخدها ف حضنو ونام بيها ع ضهرو وانا مسكت زوبري من تحت البنطلون وروحت حطيتو ع طيز ولاء ونمت عليها خالص زوبري بقي بينيك ولاء ف طيزها وانا بقيت كاني بنيكها ف طيزها وبروح وجاي ع طيزها وهيا اااااه ااااااه كمان كمان ووليد نازل فيها بوس
وبعد شويه قومت من عليها عشان تعبت واتا زوبري وقف اووي ورجعنا وقفنا تاني ع ركبتنا قصاد بعض ووليد قالها تعالي وراح نيمها ع ضهرها وقعد ع صدرها وبقي يفعص ف بزازها
ولقيتها بتفتح رجليها انا مسكت رجليها وبحسس عليها ولمحت وليد بيمسك بزازها وهيا مسكه زوبرو تدعك في وانا بحسس ع فخادها
وقربت من كسها حسست عليه وهيا طلعت اااه ناار انا نزلت اشم كسها ووليد بيفعص ف بزاز
اختو وانا نزلت البنطلون لحد فخادها
والكلوت بتاعها اسود ومفتوح من عند كسها كانو بوابه لزوبرك لكسها كان شفايف كسها خارجه من الكلوت مسكت شفايف كسها وهيا طلعت اااه دوبت زوبري ووليد بص علي وانا ماسك كسها فضلت العب ف كسها وسمعت صوت ولاء مش عرفه تتكلم ببص عليها لقيت وليد مدخل زوبرو ف بوقها انا خلاص اخدت راحتي وروحت مطلع زوبري من البنطلون وبدون اي مقدمات حطيتو ع كسها بدعكو ف شفايف كسها وكان كسها وردي وبيلمع وشكلو يجنن اوووي روحت مدخل راس زوبري ف كسها وهيا بتمص زوبر اخوها
وانا زوبري كان مولع اول مره اجرب احساس زي ده دهل زوبري لنص وولاء بتمص زوبر اخوها روحت دخلت زوبري جامد ولاء ااااااه اااااه براحه وليد دخل زوبرو تاني قالها مفيش براحه ياشرموطه وفضلت يخليها تمص وانا زوبري ف كسها بنيكها براحه وهيا ااااه وتمص وانا ببص ع كسها وفاتح رجليها خالص بعد ماقلعتها البنطلون وزوبري رايح جاي ف كسها
وهيا اااااااه ولقيت وليد مطلع زوبرو من بوقها وبينيك بزازها وانا بنيك ف كسها وهيا امممم ااااه كمان وانا بقيت انيك بعنف ومستحملتش بصراحه بعد 7 دقايق نيك نزلت ف كسها وانا بقول ااااه اااه وهيا كذالك خرجت زوبري من كسها ولبني بينزل راح وليد نزل لكسها ودخلت زوبرو علطول ف كسها وهيا شغاله اهاات وبزازها رايحه جايه وحلماتها الوردي البارزه اووي انا نزلت ع بزازها مص علطول وبدل مابينهم ورجع ل شفايفها ابوسها وبصباعي اقرص بزازها وهيا اااااه ااااااه وقالت ادعك كسي انا مديت ايدي ع كسها ووليد بينيكها بقيت ادعك ف زنبورها الصغير ودعك كسها وهيا ااااااه ولقيت ميه بتنزل ع زوبر وليد وجسمها بيرتعش ولقيت وليد بينزل ف كسها كمان ونام جنبها وانا ف حضنها ابوسها وهيا نايمه وقالت مش قولتلكم مش هتقدرولي انا بضحك ولقيت وليد بيقولها انتي لسه ماشبعتيش ياكسمك طب تعالي وراحت شدها وهيا قعدت ع زوبرو والبن بيخرج ع فخادو ودخل زوبرو تاني ف كسها وبقي يبنيكها انا جيبت الكلوت ف جنب وبتفرج ع خرم طيزها وكان مفتوح شوي
حطيت صباعي عليه وهيا علطول بصتلي وبتعض ع شفايفها ووليد بينيكها ف كسها انا دهلت صباعي ف طيزها دخل بسهوله وعلطول مسكت زوبري ودخلت راسو ف طيزها وهيا صوتها زاد
ودخلتو ف طيزها وهيا ااااااه وانا دخلتو وسيبتو وحاسس ان خرم طيزها هيقطم زوبري فضلنا ننيك فيها وهيا ااااااه خلاص خلاص وانا بنيك ووليد نزل ف كسها وانا لسه بنيك فيها وبعدها ب5 دقايق نزلت ف طيزها ونمنا حنب بعض مش قدرين هيا ااااه حلو اوووي ياخربيتكم انا جسمي وجعني منكم وراحت تبوس اخوها وبتقولو مش قولتلك لما يكون عبدو معانا هننبسط
قالها احلي مره انيكك فيها
قالتلو ولسه الي جاي احلي وانا نايم جنبها وماسك بزازها بهز فيها قالت بزازي عجبينك قولتلها كل حاجه فيك عجباني قالت زي ايه
قولتلها بزازك وشفايفك وكسك وطيزك الملبن
راحت قالتلي كده تفشخ طيزي وانا الي مفكره هتدخلو براحه قالها اخوها لو انا منو مكنتش هرحم طيزك وراح حضنها من ورا وانا حضنتها من اودام وانا ببوسها وبدعك ف بزها وزوبري وقف عند كسها وانا حاسس بايد وليد بيلعب ف كس اختو وانا مسكت بزها ومصيتو وبعض ف حلماتها وهيا بتحسس ع دماغي وانا سمعت منها اااااه ورا بعض رجعت بدماغي لقيت وليد رافع رجليها وبينيكها ف طيزها انا لزقت فيها اووي وببوسها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وانا ماسك وشها ببوس كل حته في وهيا قالت مص لساني طلعت لسانها وانا اخدتو ف بوقي وفضلت امصو وزوبري ف كسها داخل طالع وصوت النيك مولعني
فضلت انيك في ولاء وبزازها البيضه
افعص فيهم ونزل فيها بوس ووليد بينيك ف طيزها كانت زي السندوتش ف وسطنا وليد نزل ف طيزها وانا نمت عليها وهيا فاتحت رجليها وانا بنيكها جامد وهيا بتقول اااااه ايوووه كمان جامد ياعبدو جامد وانا نايم فوقها وبهبد ف كسها وكسها من جوووه ناااار مولعه مسكت بزازها الاتنين
اضغط عليهم وزوبري بيهبد ف كسها وهيا اااااااااه ايوه كمان كمان وانا بنيك اوووووي وهيا حضنتني وكتفت رجلي وبقت تبوسني وزوبري جوه كسها وانا حاسس بنار ف زوبري ولاء بتنزل عسلها ع زوبري فضلت حضناني وانا نزلت مرتين ولسه بنيك ومش عايز انزل هيا سابتني انا قومت من عليها وزوبري غرقان عسل من عسلها والبن خليتها تنام ع جنبها وانا قعدت بركبي عند طيزها ورفعت طيز لفوق وكسها ظهر دخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها وهيا تصوت بصوت واطي اااااااه ااااااه تعبت كفايه وانا نفسي انزل بس مش عارف
روحت نيمتها ع بطنها وفتحت طيزها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها من ورا وبعد دقيقتين نزلت كميه لبن ف كسها كتير اووي اول مره انزل كده وانا نايم وزوبري وقف نص وقفه وانا نايم عليها ومش عايز اقوم احساس نومي علي طيزها ده احساس حلو اوووي
نمت ع ضهري جنبها ووليد قام يتشطف
وولاء قالت لبنك جوه بطني قولتلها كسك حلو اوووي قالت وانت زوبرك كبير وحلو اووي
وشديد اوووي قالت هخليك تعيش معايا احلي ايام هتعيشها قولتلها وليد كان يعرف ان انتي بتتناكي مع جارك قالت ايوه وكان بياجي بردو لما جوزي يخرج وينام معايا ولما اطلقت فتحتو ف موضوعك واتفقت معاها نجيبك معانا هنا
وياريت كنت معانا من زمان
قولتلها جسمك حلو اوووي قالت جسمي رجاله الحاره كلها هتموت عليه بس مش اي حد يلمسني غير بمزاجي قولتلها وبعدين ياواد انا طيزي دي ماتنكتش من زمان ومكنتش ناويه اتناك فيها بس خليتك تنيكها برحتك وشوفتك اخويا مصدق وكمل بعدك ف طيزي قولتلها عايز استحمه معاك قالت مانت هتستحمه معايا امال مين هينضفني وينضف البن الي ف كسي ده وبوستها وبعد شويه خرج وليد لابس بوكسر ووقفت انا وولاء واخداتني واحنا ملط دخلنا الحمام
وفتحنا الدش وهيا بقت تحميني ومسكت زوبري تنضف فيه جامد وانا بدعك في كل حته ف جسمها وكانت ملبن ف ايدي جيلي بزازها وطيزها وقولتلها مش خايفه من حد يدخل علينا قالت تؤتؤ مش خايفه قولتلها لو ابوك دخل علينا هيموتنا
ضحكت وقالت مش هيتكلم حتي لو شافك راكب فوقي قولتلها ازاي مش فاهم قالت نضف بس كسي الغرقان من لبنك ده وفضلت ادعك كسها والدش شغال ودخلت صباعي ف طيزها انضف وبعد لما نضفت خالص نشفت جسمها وبقيت ابوس فيها كل ف جسمها حتي كسها بوست كل حتي فيها وكنت زنقها ف الحمام وماسك شفايفها بقطع فيها وهيا قالت كفايه عشان ماتتعبش ببصلها وبقولها بزازك طريه اووي ضحكت وقالت انا كلي طريه ومسكت زوبري وشدتني وخرجنا ودخلنا الاوضه ولبسنا ونمنا كلنا جنب بعض ع السرير كان كبير اليوم راح صحيت ع حد بيمسك زوبري انا بحسب كل ده كان ف الحلم بس لما ركزت لقيت حد بيمسك زوبري بجد عملت نفسي لسه نايم
وزوبري دخل ف حاجه دافيه وانا لقيت زوبري بيتمص براحه انا فتحت عيني شويه لقيت ام وليد انا غمضت وبقيت مستغرب وزوبري ف بوقها تمص في وانا مش عايز احسسها ان انا صحيت
وبقت تمص جامد شوي وانا مستحملتش ونزلت ف بوقها وهيا بلعت لبني كلو ومشت وانا مش مستوعب الي حصل فضلت زي منا لحد ماهيا دخلت تصحي الكل وصحتني اخر واحد وصحينا وولاء بصالي وبقت تتكلم معايا وقولتلها ع الي حصل قالت الشرموطه هتفضحنا قولتلها طب ماتفهميني يا ولاء وانا **** ماهفتح بوقي
راحت حضناني وقالت شوف هجبهالك بختصار انا بتناك من وليد وماما بتتناك من بابا ووليد
وبابا مش بيحب يلمسني وماما عايزاك بس بابا رافض اوعي بابا يشوفك بتعمل حاجه فيها
وانا مستغرب كل ده ليه قومنا غسلنا وشنا وهيا بتعمل اكل ف المطبخ وراحت ولاء حضنت امها من ورا وعطتها بوسه من خدها وانا وقف وقالت ادخل صبح ع ماما زي منا عملت كده
انا قربت منها ولزقت فيها من ورا وحطيت ايدي علي وسطها وضميتها عليه اوووي وبقولها صباح الخير قالت صباح الفل ياعبدو انا حضنها وزوبري وقف و ولاء بتضحك وقالت كفايه بقي ولا مش عايز تبعد انا حضنها وروحت بايدي مسكت بزازها وهيا ساكته وروحت ماسك بزازها الاتنين وضغط عليهم اوووي وهيا طلعت ااااه تجنن
رجعت لورا وزوبري صاروخ وولاء بتضحك وقالت انا دخله البس خلي بالك من بابا انا وقفت جنب ام وليد وهيا ماتكلمتش وبتعمل الاكل
وقولتلها انتي حلوه اووي ي ام وليد
قالت لما نكون لوحدنا قولي يا شوشو اسمها شيماء
قولتلها انبارح في الميه كنتو بتعملو ايه هيا ضحكت وقالت كنت شايفنا قولتلها ايوه قالت عمك محمد كان هيفضحنا قولتلها انا وقفت جنبها وهيا بتبص وقولتلها مصك حلو اوووي هيا اتحرجت وانا حطيت ايدي ع بزها احسس عليه
وهيا بتكمل روحت وقفت وراها وزوبري وقف ع طيزها وحضنتها جامد وزوبري مابين طيزها ولما سمعت الباب بيتفتح رجعت لورا وعملت ان انا بغسل وشي وخبيت زوبري طلع ابو وليد ودخل الحمام اول ماقفل الباب روحت علي شوشو وحضنتها تاني وهيا بتضحك وقالت هيطلع دلوقتي انا مسكت طيزها بايدي ووقفت جنبها
وهيا بتبصلي روحت واخد شفايفها ف بوسه وهيا اتجاوبت معايا وف لحظه بعدت عنها ومشيت
وقعدت ف الصاله مع ولاء ووليد
وهيا بتضحك وابو وليد خرج وقعد جنبنا ووليد صحا وفطرنا وشربنا الشاي وانا عيني ع ام وليد صحبي والوقت بيعدي ونزلنا العصر قعدنا ع البحر
وكان مليان شوي احلي حاجه ف المنطقه دي كلهم عائلات ابو وليد اخد مراتو ونزلو ووليد نزل معاهم وبقيت اكلم ولاء وهيا بتقولي انت جننت ماما
قولتلها هو لو كنت نكتها ف المطبخ كانت هتتكلم
ضحكت وقالت لا مش هتتكلم وهيا كانت عايزك تنيكها ف المطبخ اصلا بس انت كنت خايف
قولتلها هيا قالتلك كده قالت ايووه
وانا بتفرج ع امها ف الميه وطلعو وجسمها مليان شوي وانا ببص ع جسمها والهدوم لزقه في
وهيا بصالي وبعد ما الجو هدي شويه نزلت البحر وولاء نزلت معايا هيا ووليد وكررنا نفس الي حصل انبارح من تقفيش وتفعيص ولقيت ابو وليد وامه نزلو الميه وبقي يلعبو معانا وطلعنا نمشي شويه ع البحر وانا عيني ع طيز شوشو
خلصتا ورجعنا للشقه ودخل كل واحد يتشطف ودخلو ينامو الساعه 12 واحنا قاعدين
كنا سهرنين والساعه بقت واحده ولقينا الباب بيفتح وخرجت شيماء بنتها بتقولها مانمتيش ليه
قالت مش جيلي نوم قالتلها هو الحج عمل حاجه ولا نام وبتضحك قالت نام
ردت ولاء قالت برحتو اختاري عريس من دول انا مستغرب من الكلام ووليد راح وقف وقال انا واخد امو وهيا بتضحك واخدها ع الاوضه بتاعت ولاء وولاء بتقول عادي عادي تعالي جنبي
قعدت جنبها بقينا بنتفرج ع التلفزيون وهيا ايديها ع زوبري تدعك في وخرجتو وبقت تدعك ف زوبري وقالت عايزني ولا عايز امي
قولتلها لا انتي ضحكت وقالت بجد يعني مش عايز تنيك ماما قولتلها لا عايز بس بحبك عنها راحت فردت جسمها ونامت ع بطنها ومسكت زوبري تمص في وفضلت تمص وانا ف دنيا تانيه ولقيتها قلعت بنطلونها خالص وفتحت رجليها وقالت عجبني لحسك اووي يلا تعالي
انا نزلت وكسها وردي وشكلو يجننمسكت فخادها ونزلت لحس ف كسها جامد وباخد شفايف كسها ف بوسه وبشدهم وبشد زنبورها بشفايفي
وهيا صوتها عالي وفضلت امص ف كسها وولاء نزلت ع وشي ومسحت وشي بكلوتها ودخلت غسلت وشي وولاء دخلت ورايا قالت تعالي ندخل عليهم ولا عايزني لوحدي ها لوحدك قالت تعالي واخدتني ف حضنها ونزلنا ف بعض بوس ووقغت رجليها ع القعده الحمام ودهلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها اكتر من ربع ساعه ف طيزها وكسها وخرجنا وكانو قاعدين وقعدنا جنبهم وراحت ولاء مسكت كلوتها ولبستو اودامهم ولبست البنطلون كانت طالعه ملط من تحت خالص
وامها قاعده ولقيت ولاء اخدت امها ع الاوضه وطلعت بعد شويه وقعدت وسطنا وهيا بتقولي لسه فيك صحه تنام مع ماما ولا اقولها مش دلوقتي قولتلها لا في صحه ضحكت وقالت يلا دورك انا دخلت ولقيت شوشو نايمه ع ضهرها لبسه قميص نوم اسود نص صدرها طالع
ولفوق الركبه انا ببصلها وهيا مبتسمه وقولتلها ايه الجمال ده وهيا سكته طلعت ع السرير ودخلت مابين رجليها وقولتلها وليد نزل فين قالت ع طيزي قولتلها احسن حاجه انا حطيت ايدي ع فخادها احسس عليها ورفعت قميصها ومكنتش لبسه اي حاجه تحت ببص ل كسها كان مبطرخ واحمر اووي قولتلها كسك شكلو حلو اوووي
حطيت ايدي ع كسها احسس عليه
وهيا مغمضه عنيها نزلت اشم في وطلعت لساني مشيتو ع كسها رايح جاي وفتحت كسها كانو مغاره ضالمه دخلت لساني ف كسها وبقيت امص ف كسها وبمص زنبورها الي زي الزوبر الطفل امص في وهيا عمله زي الحيه وانا بلحس كسها وبشفط زنبورها وبقيت زي المدمن ف كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيك كسها المبطرخ وكنت بدخلهم بحس انهم مش هيطلعو من كسها وفضلت كده 10 دقايق ولما لقيتها بترتعش حطيت ايدي علي كسها وبقت تنزل وعسلها بيرد ف ايدي لما خلصت فضلت ادعك ومص تاني ووقفت وقلعت ملط وزوبري وقف ونمت عليها وحطيت زوبري مابين شفايف كسها وقولتلها ادخل ولا عايزه تمصيه............

الجزاء التاني



قالت دخلو وطلعو امصو قولتلها عنيه
روحت دخلتو واحده واحده لحد الاخر وهيا ااااااه حلو اووي طلعتو وقولتلها تعالي مصي يالبوه راحت عدلت نفسها ومسكت زوبري وبقت تمص ف زوبري وكانت بتمص جامد وزوبري لسه منزل مع ولاء قعدت تمص وانا زوبري ناشف اووي
مسكت شعرها وبقيت انيكها ف بوقها وهيا بتمص كانها اخر مره هتمص فيها طلعت زوبري ومشيتو ع شفايفها روحت قولتلها اعطيني طيزك يامتناكه هيا راحت تلف ووشها ف المخده وطيزها مرفوعه
حطيت زوبري مابين طيزها وروحت نايم عليها
بجسمي كلو وهيا نامت خالص ع بطنها وانا فوقها بضغط عليها وبقولها عايزه تتناكي يالبوه
وهيا امممم دخلو ياعبده انا مسكت بزازها وقرصهم جامد وهيا اهاتها بقت تزيد وانا راكب عليها محستش غير بزوبري بيدخل ف كسها لوحدو وهيا ااااااه وانا زوبري كلو ف كسها بقولها كل دي طيز ياكسمك وبقيت انيكها وعدلت نفسي ووقفت ع ركبي مابين رجليها وزوبري داخل طالع ف كسها فضلت انيكها ف نفس الوضع
وقلبتها ع ضهرها وهيا فاتحت رجليها وكملت فيها نيك جامد وهيا اااااه ااااااه ولقيت الباب بيتفتح ولقيتو وليد بيقول بسرعه بابا صحه وسال عليك قولتلو ف الحمام لقيت شوشو طلعت بقميص نومها ب الروب ودخلت الحمام ظبطت نفسها وخرجت للاوضه وقفلتها وانا نايم زي منا وزوبري وقف ومليان عسل من كسها لقيت ولاء دخله بتضحك وقالت يحرام هو وقف ليه كده وبتضحك
وهيا لبسه عبايه بيتي خفيفه
وانا ماسك زوبري بقولها مصي زوبري خليني انزل
ضحكت وقالت تعالي اقعد ع الكرسي
قومت وقعدت ع الكرسي هيا راحت قلعت العبايه
ومكنتش لبسه تحت بس غير قميص نوم اسود
ونص بزازها الملبن جامددددين اووووي
راحت مسكت زوبري وقالت هو كان في كسها قولتلها ايوووه قالت ملزق وحلو اوووي قولتلها من ريحت كس امك وبضحك راحت مطلعه لسانها

Hi84dRR.md.jpg
بقت تلحس زوبري بالسانها وانا زوبري حديد وهيا بالسانها ع بضاني وتلحس كل حتي ف بضاني وزوبري وقالت خليك زي مانت وراحت وقفت وفتحت رجليها ومسكت زوبري وبقت تحكو ف كسها وتقولي كس ماما حلو اقولها اوووي قالت وايه كمان وانا بقولها كسها مبطرخ زي كسك ووردي وكسها يجنن محتاج زوبري علطول ينيكو وانا مش هسيبها خالص وهفضل انيك فيها ولقيت ولاء مدخله راس زوبري ف كسها وبتنطر عسلها ع بطنها وزوبري وهيا اااااااه ومن تعبها قعدت ع زوبري بالكامل وزوبري ف كسها وهيا نزلت تلحس بطني ومسكت زوبري ودخلتو ف بوقها

Hi8i5WN.md.jpg
وفضلت تمص ف زوبري وانا مغمض عيني
وبصلها وهيا عنيها ف عيني وبتمص وبقت تمص وبقولها كس امك كان بينزل عسل ع زوبري كتير وهيا بتمص جامد وبقت تبلع زوبري كلو وبتمص وانا زوبري ناااار هيا فضلت تمص في وقولتلها عايز انيكك قالت انا كسي اتهره من زوبرك انت ووليد وانا ماليش نفسك اتناك انا بسعدك بس عشان تنزل وقالت نيك بزازي وراحت طلعت بزازها ملبن ياناااااس قولتلها بزازك دي تتحط ف ازاز عشان محدش يوسخها ضحكت وقالت طب يلا نيكهم ودخلت زوبري فيهم وكانو ناعمين اووووي وهيا ضمه بزازها لبعض وزوبري محشور

Hi8mlR9.md.jpg
وانا بقيت انيك بزازها وهيا بتضمهم ع زوبري وبتطلع وتنزل وانا اااااه حلو اووووي وانا لسه زوبري مش عايز ينزل وهيا انت تعبتني معاك ورجعت ورا وبزازها تجنن وراحت مدخلهم ووقفت انا وقفت وقولتلها رايحه فين
وانا داخل عليها ووقفتها ع الحيطه قالت انا تعبانه وانت شكلك مش هتنزل روحت مديت ايدي ع كسها من تحت القميص وكان مبلول قولتلها طب ايه رايك ادخل زوبري هنا ويرتاحو مع بعض
قالت انت ووليد نكتوني انهارده ياجي 5 مرات ف طيزي وكسي مش هقدر
قولتلها خلاص سبيني احك زوبري ف كسك واحنا وقفين لحد مانزل قالت حاضر بس بسرعه
قولتلها عيوني هلحسو الاول ونزلت ع ركبي
ودخلت بالساني ع كسها ونزلت في لحس وهيا فتحت رجليها وانا بلحس كسها ولساني رايح جاي مابين شفايف كسها وفضلت الحس كسها
ربع ساعه بلحس كسها ولقيتها بترتعش عرفت انها هتنزل وقفت علطول وحطيت زوبري ع كسها وفضلت اخبط ف كسها وهيا اااااااه ااااااااه ااااااااه ورجليها مش شيلها ولقيت كميه كبيره اوووي من عسلها بينزل ع زوبري والارض وهيا ااااااااااه وانا كتمت بوقها لحد مانزلت ومكنتش قدره توقف اخدتها ع السرير وهيا نامت ع بطنها بالكامل
انا نمت عليها وفضلت ابوس ضهرها وكتفها وزوبري مابين كسها وهيا تقولي خلاص مش قدره سيبني بقي قولتلها حاضر هنزل واوعدك مش هلمسك بكره طول اليوم وروحت مدخل زوبري ف كسها وهيا اااااه طلعو طلعو وانا زي منا بنيك كسها وهيا اتجاوبت معايا بعد شويه وهيا بعد شويه قوم من عليه جسمي تعب وراحت وقفه ع رجليها وايديها وقالت يلا كمل انا دخلت زوبري ف كسها

HiS2RII.md.jpg
وبقيت انيكها ف كسها وهيا ااااه انا تعبت نزل بقي ابوس رجلك كسي وجعني انا خرجت زوبري ودخلتو ف طيزها وهيا ااااااح براحه وانا بنيكها ومش بتكلم وفضلت انيكها ف طيزها
ولما حسيت ان انا قربت زقيتها ع وشها ونمت عليها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها برومانسيه وزوبري براحه داخل خارج
قولتلها انتي اول مره تدوقي عسل امك
قالت ايووه قولتلها انتي مالحستيش كس امك قبل كده قالت لا لا قولتلها ايه رايك اخليك تلحسي كس امك طعمو زي العسل
نزلت مرتين وانا بنيكها
راحت قالت انت تعبتني يلا نزل قولتلها انا قربت انزل فين قالت ف كسي جووه
انا بنيكها ولقيت زوبري بينزل بركان لبن ف كسها وهيا ااااااااه ااااااااه سخن اوووي وانا فوقها نايم ونمت جنبها وبعد شويه قامت ولبني بينزل من كسها ودخلت تتشطف وانا دخلت معاها واستحمينا مع بعض وهيا قالت انا هدخل انام وانتو نامو هنا مش هستحمل حد ينام جنبي وراحت ورتنا كسها وقالت هريتو كسي بزبركم ودخلت وانا قعدت جنب وليد
ومحدش فينا بيتكلم وقفلنا النور والتلفزيون
وقالي انت عرفت كل حاجه ياريت مفيش حد يعرف حاجه قولتلو عيب ياوليد ده انا متربي معاك ف البيت ده واختك وامك زي اختي وامي مع ان انا ماليش اخت وامي مش بالحلاوه دي
بس انا زعلان منك ياوليد قالي ليه
قولتلها بقي حرمني كل الفتره دي منهم
مردش وبعد شويه قالي مين عجبتك اكتر قولتلو بصراحه كل واحده ليها ميزه ولاء جسمها حلو اووي وملبن تحت منك وبتحب تتناك اووي
انما امك دي قصه تانيه جسم مليان وبصراحه الاتنين احلي من بعض ياوليد
انت نكتهم مع بعض قبل كده قالي لا مع ان الاتنين عرفين قولتلها ايه رايك نجمعهم مع بعض قالي ماما مش هتوافق قولتلها سيبهالي انت بس ولما نرجع البلد وبوك يخرج كلمني وانا هظبطهالك قولتلو اختك دخلت عليه وزوبري كان مليان من عسل امك كانت نزلت ع زوبري ولما انت قولتلها طلعت تجري واختك دخلت كانت هيجانها ع عسل امها ونزيت اخلي ولاء تلحس كس امها
ضحك وقالي مستحيل قولتلو انت كنت تعرف بموضوع جارها ده قالي ايوه ومعرفتش اخليها تبطل وبابا كمان كان عارف بس هو عارف ان اختي مش هتبطل قولتلو ليه يعني
قالي عشان بابا كان نام مع اختي قبل كده ونكها وهيا نايمه وصحت وهو راكب فوقها ونزل ف كسها وكانت هتخلف منو بس الي ف بطنها نزل وقرر مايلمسهاش تاني وبعدها اختي اتجرات ف ابويا ومره بعد مره بقت تدخل اوضتي وتركب ع زوبري وتفصل تنيك نفسها وانا بصحه وبكمل معاها وماما عرفت ومش بتتكلم وكانت كل يوم لما جوزها بطلع الشغل تاجي وتنام معايا وامي خافت عليه منها وقالتلها ابعدي عم الواد وفضلت شهر ماتاجيش ولما روحت ف يوم الصبح مكنتش ف البيت كلمتها ف الفون قالت انا جايه دلوقتي بس صوتها كان بينهج ولما رجعت ودخلت وانا وراها حضنتها ولما جيت انيكها كسها كان غرقان لبن عرفت انها بتتناك وسالتها قالت بتناك من كذا اعمل ايه جوزي مره ف الاسبوع وانت كنت معايا امك بعدتني عنك وجاري بيعكسني من اول ماتجوزت وانا كنت بردو دلوقتي استسلمت ليه وبقيت كل يومين اروح ليها ينكني ويشبعني بزوبرو وامي وابويا عرفو كل حاجه وسكتين وبقت تاجي عندنا وانيكها وجارها كان بينيكها بردو وجوزها عرف واطلقت
قولتلو اختك دي زي العسل حرام كسها ده مايتنكش كل يوم لازم ينزل ف كسها اقل حاجه مرتين تلاته ونمنا للصبح وصحيت بدري وتعبان كملت نوم وصحيت ع الضهر هما قاعدين صبحت عليهم وبعد العصر ابو وليد نزل عشان يجيب طلبات ا مراتو انا دخلت ع ام وليد الاوضه
وقولتلها كده تسبيني وتطلعي قالت غصب عني
قولتلها كان نفسي انزل ف كسك قالت وانا بردو بس تتعوض قولتلها انهارده بليل قالت بلاش قولتلها ليه قالت بصراحه احنا ناويين نخلي وليد ينام ف معانا انهارده وانا عشان انام مع وليد وابوه اقل حاجه ساعه قولتلها انتي طيزك مفتوحه قالت لا قولتلها امال بينكوك ازاي ضحكت وقالت زوبرهم الاتنين ف كسي مع بعض
قولتلهم وبتستحملي قالت اولا زوبرهم رفيع مش زي زوبرك الطخين وبعدين لما نرجع هدلعك انت ووليد مع بعض قولتلها ومعانا ولاء قالت ماينفعش قولتلها تعرفي انبارح لما خرجتي دخلت ومسكت زوبري كان غرقان بعسلك هيا فضلت تمص في وتقول كلام عليك وانها نفسها تلحس كسك وتحط كسها ع كسك وتنيكو بعض وبعدين حد يكون عندو بنت قمر كده ويسيبها ده انا هتمتع بيكم بس لما نرجع وفضلت اضرب طيزها وحسس عليها
وقالت تصدق انبارح لما سيبتك ورجعت جنب ابو وليد نمت جنبو وايدي ع كسي وتخيلتك راكب عليه وجوزي نايم نزلت عسل كتير غرقت هدومي
وقالت تعرف ان زوبرك تالت زوبر يدخل فيا بعد جوزي وابني وبصراحه احلي زوبر ناشف وطخين اوووي وانا حضنتها وكنت عايز انيكها وهيا موافقه من حظنا الجرس ضرب وخرجت وقعدت مع ولاء ودخل ابوها وكان جايب طلبات واليوم عده ومنزلناش البحر يومها وقال الكل ينام عشان هنروح الصبح ودخل ينام مع مراتو وولاء سهرانه وانا عملت نفسي نايم ووليد دخل عند ابوه وولاء عرفه كل حاجه وانا بقيت اكلم ولاء وقولها تعالي ندخل ف اوضتك تقولي بلاش انا تعبانه
وبقينا نسمع اصوات امها عاليه وهيا بتتناك من الاب والابن ولقيت ولاء والنور مطفي بتدعك ف كسها نور التلفزيون منور شوي انا حطيت ايدي ع ايديها وقولتلها سبيني انا اكمل ليك ماتخفيش مش هنيكك انا هخليك تنزلي بايدي بس هيا سكته وشالت ايديها وانا بدعك ف كسها من فوق بنطلون استرتش وقولتلها كسك يتاكل اكل ياولاء
صدقيني لما نرجع هخليك تاكلي كس امك وبزازها وانا بدعك قولتلها انا كلمت امك ان انا ووليد ننيك فيكم مع بعض يعني امك هتتناك اودامك وهخليك تلحسي كسها وبزازها الكبيره وتحطي كسك ع كسها وتنزلو مع بعض وانيكم مع بعض وانا بدعك وولاء ااااااااه ولقيت بنطلون ولاء اتغرق من عسلها وهيا ااااه ااااه وراحت وقفه ودخلت الاوضه وقفلت ع نفسها والنور بتاعها انطفه
وانا قربت من باب اوضه وليد وامه والصوت مسموع شوشو بتقول ايووووه كمان ياوليد نكني جامد عشان ابوك يرحع ينكني تاني وانا بسمع قالت يلا ياراجل اتفرج ع ابنك وهو بينيك مراتك عشان زوبرك يوقف وفعلا بقي بينيك امو جامد وسمعتها بتقول اااااه لبنك سخن ياحبيبي
عرفت ان وليد نزل ف كسها وسمعت اهات تانيه وقالت ايووووه كده ياراجل يلا نكني ولبن ابنك ف كسي عرفت ان ابو وليد زوبرو وقف وبينيكها دلوقتي وصوت زاد وقالت ايووووه اووي يا وليد افشخو كسي مع بعض وسمعت صوت اااه عاليه وقالت جوووووه جووووووه وبعد شويه قالت ااااه حلو اوووي كسي بقي كلو لبن عرفت انهم خلصو رجعت نمت مكاني وصحيت ع ايد ولاء بتصحيني عشان افطر فطرنا وجهزنا هدومنا وركبنا العربيه وانا المره دي كنت جنب ف النص وبقيت احسس ع فخاد دي وكس دي طول الطريق كده وزوبري وقف وروحت ع بيتنا
روحت عندهم بليل وسهرت معاهم واتحرشت ب ولاء شوي وقالت بابا بكره طالع الشغل تعالي بكره الصبح عايزاك وفعلا روحت وتاني يوم طلعت عندها دخلت اوضتها صحتها وكانت لبسه قميص نوم نمت ف حضنها بعد مص الشفايف ومص بزاز هيا قامت وطلعنا ع شقه وليد المتشطبه وقالت انت الكلام الي قولتلي عليه صح قولتلها ايووه قالت تعرف لو خلتني انام مع ماما هخليك تنيك كس جديد وايه كمان متجوز من شهرين زجوزها مسافر وصحبتي اوووي وانا معرفها كل حاجه وانا اقنعتها بيك وان سرها ف بير وهتلبس اي حاجه ع وشها ضمان وهيا وفقت ولسه بس موافقتي قولتلها انا موافق قالت وهتنزل ف كسها كمان عشان هيا حبله ولو نزلت ف كسها مش مشكله انا اتجننت قولتلها مين قالت مش هتعرفها
قولتلها خلاص انا هظبك الدنيا بكره لما ابوك يخرج عايزك تروقي ع كسك كده عشان هتبقي ليله لاخر النهار مع امك قالت اشطا جيب بوسه بقي ونزلت عليها بوس ونمنا ع البلاط وشغلين بوس ف بعض وقومنا نزلنا وزوبري وقف وامها شافتنا وكان مزاجها حلو واتحرشت ب شوشو شويه وعرفتها اني هنيكها الصبح جهزي نفسك وهيا قالت حاضر وعرفتها ان انا ووليد هنيكها مع بعض وهيا فرحت ومشيت عشان كنت مشغول اليوم طار وتاني يوم الصبح طلعت عند وليد خبط فتحت شوشو دخلت ونزلت فيها بوس وتقفيش وهيا متجوبه معايا وفضلت ابوس فيها وايدي ع كل حته ف جسمها وهيا لبسه عبايه ع الحم
فضلت اهرس ف جسمها وسيبتها وقالت يخربيتك انت هتموتني لو سيبتك برحتك
بعدت ودخلت تكمل شغل البيت وانا دخلت ل وليد صحيتو وعرفتو وهو كان عايز كده عشان كان نفسو يجمعهم مع بعض وفعلا وليد وقف وراح ع امو واخدها ع الاوضه وانا ف اوضه ولاء بقفش فيها وبعد وعرفتها ان امها جهزه وقلعتها كل هدومها وانا قلعت وطلعنا ع اوضه امها
وليد رافع رجل امو ع كتفو ونازل فيها نيك
ودخلنا براحه وقولت ل ولاء اعملي زيها هيا عملت زيها وانا عملت زي وليد ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وامها شافتها وولاء مغمضه عنيها مش عايزه تشوف رياكشن امها وانا بنيك ولاء وامها مش عرفه تتحرك وانا بنيكها وبزازها بتتهز زي الجيلي هيا وامها روحت نمت ع ولاء وبنيكها براحه وحطيت ايدي ع بز امها اقرص في جامد وهيا اااااه براحه ياعبدو براحه وانا ببصلها وهيا بصالي انا وبنتها وقعدت انيك وقرص ف بزازها وليد قالي تعالي مكاني وبدلنا ونمت ع شوشو وزوبري ف كسها وشتغلت نيك جامد
وهيا ااااااه وانا نزلت ع شفايفها بوس وبقولها ايه بنتك هتموت وتلحس كسك يالبوه ايه رايك اخليها تلحس كسك وهيا بتقول بلاش ياعبدو بلاش
وانا قولتلها حرم عليك تحرميها منك ده هتموت عليك نفسها تلحس كسها بس قالت لو عملت كده هتكسف منها قولتلها ياكسمك تتكسفي من ايه ده انا بنيكك وبنيكها وانتم عرفين
انا عايز امتعك يا شوشو /**** انتي بس ماتتكلميش وملكيش دعوه قالت حاضر روحت طلعت زوبري وقعدت ع صدرها ودخلت زوبري ف بوقها وهيا بتمص قولت يا ولاء تعالي الحسي كس امك وولاء بصالي ووليد مستغرب وليد وقف وولاء نزلت ع كس امها تحسس ع فخادها وبتفتح رجليها وكسها اودامها حطت ايديها ع كسها تحسس عليها ودخلت صباعين ف كس امها وخرجتهم ونزلت تلحس ف كسها ووليد وقف ورا اختو وبقي ينيك فيها وانا طلعت زوبري وبقيت انيك بزاز شوشو الكبيره وصوت اهاتها عالي وانا عارف ان من لحس بنتها ليه واحنا مكملين مع بعض وشوشو نزلت ع وش بنتها وهيا كاتمه صوتها ببوقها وولاء وشها اتغرق ولسه بتلحس كس امها وبتبلع عسلها وانا وقفت وبتفرج ع ولاء وهيا بتاكل كس امها وامها بتبص عليها وايديها ع بزازها ولاء رفعت عنيها شافت امها بتبص عليها راحت طلعه عليه زي الافعي وزوبر وليد خرج ولقيت ولاء بتبوس شفايف امها جامد وايديها ع بزازها تدعكهم وام ولاء اتجوبت وبقت تبوس بنتها وولاء بتحك كسها ف فخاد امها وهيا بتمص بزازها وانا ببوس شوشو وهيا مولعه لقيت شوشو راحت فتحت رجل امها وقعدت مابينهم وكسها بقي ع كس امها ونزلت دعك ف بعض وانا بتفرج انا ووليد والاتنين جسمهم بيتهز زي الملبن واهات عاليه لحد ما الاتنين نزلو مع بعض وكانو خلاص حضنو بعض وبعدها انا اخدت ولاء ونمت عليها كملت نيك فيها ووليد كمل مع امو
وبقيت انيك ف كس ولاء لحد منزلت ووليد نزل وطلعنا وولاء كانت فرحانه بالي حصل ولما امها دخلت تتشطف ولاء دخلت وراها واحنا قاعدين وسمعنا اهات شوشو كانت عاليه فتحنا الباب لقيتنا ولاء ع ركبتها وحطه رجل امها ع القعده وبتلحس كسها ووشها غرقان عسل امها قفلت الباب وطلعو بعد 10 دقايق وفرحنين لبسو وقعدنا وانا مبسوط وقولت ل ولاء ها قالت بكره لما ارن عليك تاجي هاخدك ونروح مشوار واوعي اي حاجه تخرج لو حتي اخويا قولتلها حاضر
وبعد الضهر الاتنين هاجو ع بعض تاني ودخلو الاوضه وهات شغاله انا روحت واليوم راح وكان الوقت مش عايز يعدي وتاني يوم بعد العشا مستني مكالمه ولاء ولابس ومتشيك وبعد شويه رنت وقالت تعالي ف حاره كذا قولتلها هوصل وكلمك وصلت الحاره وكلمتها قالت ف صيدليه اودام طلعت قولتلها انا قصدها قالت اطلع كمان شارعين اودام واحود تالت شارع عملت كده وكان شارع ضالمه قالت انا شيفاك اطلع كمان شويه ف نص الشارع لقيت ولاء وقفه عند البوابه دخلت وقالت حد شافك قولتلها هو حد شايف حد ف الشارع ده دخلتني كان بيت دورين
دخلت اول شقه قعدت ومكنش في حد غيرها قالت البيت ده بتاع جوزها الدورين بتاعهم هنا للضيوف فوق اوضه النوم وكل حاجه عايزاك محترم معاها لما تكلمها هيا البت موفقتش غير لما قولتلها ضمناك برقبتي قولتلها سيبك جسمها حلو زيك كده ضحكت وقالت جسمها حلو بالحق خود دي قولتلها دي ايه قالت حبايه هتخليك تطول شويه اخدتها علطول وهيا ضحكت وقولتلها مدام هطول يبقي اعملي حسابك معاها هتتناكي قالت انت بس شبعها ومتعها وبعدين ليلتي بكره هتنام معايا ليله كمله هو انا هسيبك وبتضحك وسمعنا صوت حد نازل نزلت واحده لبسه ****
وعبايه بيتي واسعه شوي وقالت ده عبدو يامنار الي كلمتك عنو قولتلها ازيك قالت كويسه صوتها ناعم اووي وايديها بيضه اووووي وعنيها جميله
ولاء فضلت تتكلم معانا بتعطينا محضره وقالت تعالو نطلع فوق طلعنا وانا ببص ع طيز منار وهيا طالعه كان شكلها حلو طلعنا فوق دخلنا قعدنا لقيت ولاء بترفع عنها ال**** كانت زي القمر وشها محمر لوحدو وهيا محروجه وقالت ليها ياخربيت جمالك ومسكت خدها الحمر وقالت شايف الجمال قولتلها وشها احمر كده امال تحت عامل ازاي
ولاء ضربتني ع صدري وقالت اقعد ساكت وقالت ل منار ماتخفيش من حاجه هنخلص من هنا وهو هيمشي وانا هنام معاك انهارده عشان تطمني وقالت يلا عشان منتاخرش وراحت وقفتها وقلعتها العبايه واااه لبسه قميص نوم اسود لحد فخادها ونص صدرها ظاهر وشعرها الناعم وجسمها ابيض اوووي ولاء بتقولي ايه رايك ف القميص
بصيت ل منار وقولت اخاف المسها يحصلها حاجه
ولاء قالت طب ي وسخ تعالي ولقيتها نيمت منار ع السرير ع ضهرها وقالتلها غمضي عينك
ومنار عملت كده وولاء قالت يلا اقلع وشوف شغلك انا ف ثواني قلعت كل حاجه
وزوبري ناار قالت هيا مش بتعرف تمص علمها كل حاجه واحده واحده انا روحت ع رجليها احسس ع صوابعها وعند رجليها لحد الركبه
وصوابعي كانت بتعلم لو ضغط شوي ع جسمها
رفعت قميص نومها شوفت كلوتها السود شميتو
وحطيت ايدي علي كسها احسس عليه ولقيت وسطها بيتحرك عرفت انها مش متعوده ع كده
روحت بسناني اعضعض براحه ف كسها وهيا اممممم اممممم وانا شيلت كلوتها ف جنب كنت هموت وشوف كسها عامل ازاي واااااه ياني كسها وردي اووي وحزلين كسها احمر حطيت صباعي ع كسها احركو رايح جاي وهيا بقت تطلع اهات انا دخلت صباعي ف كسها حسيت انها لسه بنت بنوت كسها ضيق اووي دخلت تاني صابع وهيا ااااااه
وفضلت انيكها بيهم وهيا ااااه ااااه وولاء قالت انجز نفسك انا حطيت لساني ع شفايف كسها ونزلت لحس ف كسها كنت باكلو بشفايفي فضلت امصلها ونبورها الصغير خالص العب في بالساني وهيا ااااااه ومسبتهاش غير لما نزلت عسلها كان تقيل انا من حلوتها بلعتو كلو ونضفت كسها من عسلها وطلعت ع بطنها مسكت بزازها
وطلعتهم براحه وحلمات بزازها وردي وحولينها احمر بلعتو ف بوقي وبقيت امص وبدل ع الاتنين
وهيا اااااه طلعت ع شفايفها مص وبقيت ابوسها وهيا بصالي ومش متجوبه معايا وانا باصص ف عنيها وببوس كل حته في وشها ونزلت بوس ف شفايفها وبقيت اسحب شفايفها كنت هخلعهم وكنت بمسك حلماتها اقرصها عشان اسمع الاه بتاعتها ف ودني وكنت كل ماتقول اااه
اقولها سلامتك وبوسها قولتلها تمصي ولا ادخلو كنت بقول بصوت واطي قالت علمني كل حاجه
قولتلها انا هخليك لولو تعلمك نمت ع ضهري وقولت ل ولاء علميه تمص وولاء علمتها ازاي تمص زوبري ومنار بتمصلي مش زي ولاء بس بوقها وشفايفها حلوين اووي فضلت تمصلي وانا روحت شديتها عليه ونامت فوقي مسكتها بوس قولتلها مصك حلو اوووي يامنار وقلبتها ع ضهرها وفضلت امص شفايفها وع بزازها امص فيهم
وزوبري ع شفايف كسها بيحك قولتلها ادخلو عملت بدماغها اممم قولتلها ادخلو ولا لا قالت دخلو قولتلها صوتك حلوو اووي مسكت زوبري وفضلت احكو ف كسها وهيا ااااه امممم وعنيها ف عيني روحت مدخل راس زوبري كسها ضيق اوووي قولتلها كسك ضيق اوووي انتي بنت بنوت ماتكلمتش دخلت زوبري شوي ف كسها وهيا اااااه وانا بدخلو ووشها بيحمر دخلتو ف كسها للاخر وهيا ااااااه وكتمه بوقها ف كتفي
وبتبوس رقبتي وانا فضلت ابوس شفايفها
وزوبري ف كسها طلعت زوبري وبقيت انيكها
براحه وهيا صوتها بقي يطلع وفضلت انيكها واحده واحده بقيت انيكها جامد وصوت زوبري ف كسها بقي عالي وهيا ااااااااه ااااااااااااه براحه وانا زوبري ف كسها كان ضيق اوووووي وكنت مبسوط بكده فضلت انيك فيها وهيا بتقول ااااه براحه براحه وانا بنيك جامد ولقيتها كلبشت فيا وانا بنيكها ولقيتها بتنزل عسل ع زوبري وناااار
ف زوبري وهيا ااااااااه اممممممم وحضناني جامد وانا زوبري ف كسها وهيا هدت شويه انا كملت نيك فيها وصوت النيك يجنن فضلت انيك في كسها وبصراحه زوبري مقدرتش يستحمل ولقيت زوبري بينزل كميه لبن كتيره اوووي
وهيا ااااح وانا نزلت لبن كتير اوووي وفضلت نايم عليها ووبوسها وزوبري ف كسها خرجت زوبري وخرح البن ورايا

HiUGsJn.md.jpg
علطول لقيت ولاء نزلت تلحس كسها وتدخل صوابعها تنضف كسها من لبني وبعد شويه وانا قاعد قالت انبسط قولتلها اوووي قالت طب يلا قوم روح انت عشان اكمل انا معاها قولتلها عايز انيكها تاني قالت مش دلوقتي يلا قوم بقي عشان مزعلش منك قومت لبست وهيا لبست قميص النوم انا حضنتها اودام ولاء وقولتلها تصدقي **** انتي احلي من ولاء الف مره وبتاعك ضيق اوووي
وولاء ومنار ضحكو ولاء عايزه تضربني مسكتها من ضهرها كتفت ايديها قولت ل منار رقمي مع ولاء خوديه وكلميني انا اجيلك سيبك منها
وانا قرصت بز ولاء وهيا ااااااه براحه ياوله وقولت ل ولاء تعالي نزليني جات معايا وقالت روح وخلي بالك لحد يشوفك قولتلها عايز انام معاها تاني
قالت حاضر مدام ضحكت كده يبقي مزاجها حلو يومين وكلمك تاجي وانا هعطيها رقمك تكلمك واتس تتعرف عليك شوي عشان تتعود عليك قولتلها ياريت وبوستها وقولتلها براحه عليها وهيا قالت حاضر وانا طلعت والدنيا ضالمه محدش شايف حاجه روحت وكان احلي يوم نكت في بجد ونمت وولاء كلمتني تاني يوم الصبح اروح ليها وروحت عندها قالتلي انها عطتها رقمي وانها هتكلمك واتس انهارده واتكلم معاها كده ودلعها قولتلها حاضر وقالت تعالي دلعني انا كمان بقي اخدتني ع اوضتها وهاتك يانيك ساعه كامله نزلت فيهم مرتين ف كسها وطيزها
خرجت ع البيت ومنار كلمتني المغرب...........

الجزاءء التالت



منار كلمتني المغرب واتس لقيت رساله من رقم غريب الو ازيك ياعبدو انا سجلت الرقم وكانت حطه صورتها مع جوزها ف الفرح
قولتلها اهلا انا تمام اخبارك ايه قالت انا كويسه
قولتلها هو انتي مش قاعده مع حماتك قالت لا جوزي مقسوم وهو شاري البيت ده وقعدنا فيها وهو مش كبير زي ماشوفت تحت صاله ومطبخ وحمام وفوق اوضتين نوم وحمام
قولتلها حلو هو جوزك سافر من امتي قالت من شهر تقريبا قعد معايا شهر ومشي عشان عندو شغل مهم ومش هيعرف يتاخر
فضلت احكي معاها شوي لقيتها بتقولي هتعرف تاجي انهارده قولتلها اجيلك ف اي وقت
قالت تعالي بعد الساعه 10 الشارع بيكون ضالمه اول ماتوصل للشارع رن افتحلك الباب قولتلها ماشي وفضلت اتكلم معاها ومردتش اتكلم معاها ف النيك لتتحرج من كلامي قولتلها هتعشا وجيلك وفعلا اتعشيت وطلعت ووصلت حارتها ورنيت عليها عرفتها قالت انا وقفه عند الباب اول ماتدخل من الشارع ولقيت حد كمل مشي مفيش حد ادخل علطول انا دخلت الشارع وكنت بكلمها والسماعه ف ودني وبقولها مفيش حد ف الشارع ولقيت الباب بيتفتح دخلت علطول وقفلت ورايا وهيا وقفه وبتقول حد شافك قولتلها لا مفيش حد شارعكو ميت اصلا ودخلت معاها كانت لبسه ترنج بيتي قعدنا تحت وقالت اجبلك عصير قولتلها ماشي دخلت المطبخ وجبتلي عصير وشربت معاها وسالتها تعرفي ولاء من امتي قالت من زمان انا قربت منها وحطيت ايدي ع فخادها احسس عليها
وهيا قالت تعالي نطلع فوق قولتلها هنا حلو قالت عشان محدش يسمعنا وهو معدي
حطيت ايدي ع كسها وكنت لبسه كلوت
قولتلها هنعمل هنا وفوق قالت هنتاخر قولتلها مش هنتاخر ف اول مره تاني مره هنبقي برحتنا
وروحت مقرب منها وبوست شفايفها وهيا سايحه خالص فضلت ابوسها وايدي بتحسس ع جسمها وبزازها قد كف ايدي وحلمات بزازها الهايجه اقرصها وانا قلعتها الترنج وكانت بستيان وكلوت بس طلعت بزها وفضلت امص في حلماتها وبدل مابينهم ووطلعت اكمل ف شفايفها
وقفت وهيا نايمه ع ضهرها وبقيت اقلع هدومي كلها قصدها وهيا بتبص ع زوبري روحت قلعتها الكلوت بتاعها ونمت عليها وفضلت ابوس فيها
ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك في كسها وهيا صوتها كان عالي اوووي وانا بنيكها
ونزلت ف كسها وهيا ااااااااه
وفجاءه لقيت نفسي صاحي من النوم وهدومي كلها غرقت لبن انا قولت احا انا نمت وانا بكلمها
ببص ف الساعه كانت 12بليل
وفتحت النت لقيتها بعتتلي كذا رساله
بعتلها قولتلها *** نمت مش عارف نمت ازاي اول مره انام كده بعد 10 دقايق قالت ولا يهمك
قولتلها تحبي اجي دلوقتي قالت لا ماينفعش
دلوقتي ايه قولتلها وايه الي يمنع قالت اتاخرنا قولتلها كدا احسن انا هلبس واجي قالت هتتاخر قولتلها مش مشكله وقومت لبست علطول وطلعت براحه وكلمتها وانا ف حارتها وكنت مطمن خارتها كلها نايمه عشان تقريبا عيا قاعده ف اخر البلد
وانا ف الشارع رنيت عليها فتحت الباب دخلت علطول وكانت لبسه عبايه بيتي واسعه دخلت
قعدت علي الانتريه وقالت انت نمت ولا ايه قولتلها ايوه نمت ولسه مستغرب **** قالت اعملك حاجه قولتلها شاي دخلت المطبخ وانا دخلت معاها وقعدت اتكلم معاها قولتلها تعرفي لما نمت حلمت ب ايه قالت ايه قولتلها بس ماتزعليش من الكلام قالت وهزعل ليه بقيت احكي ليها ع كل حاجه بالتفصيل وهيا قالت حلمك حلو
طلعنا شربنا الشاي قولتلها اطلب منك طلب قالت ايه قولتلها ايه رايك اعمل معاك نفس الي ف الحلم هيا ماتكلمتش بس عملت اااه بدماغها انا قعدت جنبها وحطيت ايدي ع فخادها قولتلها اقلعي العبايه دي وقفت وقلعتها كانت لبسه ببرموده لزقه ف جسمها وستيان بس قعدت وكسها شافط البرموده قولتلها انتي حلوه اووي هيا سكته اخدتها شفايفها ف بوسها كنت عايز احس بزوبري ع كسها وقفت وقلعت التشيرت والفانله والبنطلون فضلت بالبوكسر وكملت بوس فيها وخليتها تنام ع ضهرها وانا فوقها وبقيت احك زوبري علي كسها ونازل فيها بوس وايدي علي بزازها وانا نزلت البوكسر وقعدت مابين رجليها وماسك زوبري اخبطو ف كسها ودخلو مابين كسها روحت قلعتها البرموده وشوفت كسها ابيض اووووي وكسها كان ملزق من عسلها بصتلها واخدت عسل من كسها وحطيتو ع لساني وحطيت زوبري ع كسها وفضلت اخبط ف كسها بزوبري وف عسل بينزل من كسها براحه وهيا كل ضربه كسها يتهز وهيا ااااه وانا بضرب وبراس زوبري ادخلو مابين شفايف كسها وهيا بصالي وكانها عايزه تقولي دخلو ابوس ايدك فضلت اخبط ف كسها وحطيت بطن زوبري ع كسها ونمت عليها تاني ورجعت ابوس فيها وهيا الي بيتحك كسها ف زوبري وانا قلعتها الستيان ونزلت ع بزازها مص جامد وحلمت بزازها كنت بكلهم وهيا اااااه بصوت مكتوم قولتلها جاهزه قالت امممم قولتلها قومي خليتها تاخد وضع الكلب ع الانتريه وانا وراها ونزلت الحس كسها وخرم طيزها شكلو يجنن وكسها كان بيلمع من عسلها مسكت زوبري وحطيتو ع كسها ودخلت راسو وهيا ااااه وانا فضلت وقف كده وراس زوبري ف كسها وهيا ااامممم يلا انا ببص عليها وهيا بتحرك وسطها ع زوبري وهيا بترجع وزوبري بيدخل ف كسها وبقت تدخلو لنصو تكلع تاني وتدخل نصو وتروح يمين وشمال وزوبري ف كل حته ف كسها انا دهلت زوبري للاخر وهيا اااااااه بصوت واطي انا مسكتها من طيزها وزوبري كلو ف كسها وكان احساس جميل اوووووي

HiZRR6l.md.jpgبقيت انيك فيها وهيا شغاله اهاااات
وانا بنيكها وروحت مسكت بزازها وشديتها عليه وانا حضنها وزوبريف كسها وبنيك فيها وهيا وقفه ع ركبتها وهيا بتطلع اهات بس بسيطه
روحت نيمتها ع بنطها وكملت نيك ف كسها
وهيا اااااااااااه وبوقها ف المسند كتمه صوتها وانا بنيك فيها وكسها ضيق اوووي
فضلت انيك وبقولها اااااه كسك ضيق اووي ياشرموطه كسك مولع وانا بنيكها وانا زوبري كانو ف فرن سخن اوووي وانا الي مهيجني هو ارتفاع طيزها وانا بنيك سامع صوت زوبري ف كسها وصوت فخادي ف طيزها وده مولعني وانا عمال انيك فيها وهيا اااااااه امممممممم وانا مكمل نيك
قولتلها اعطيني وشك يالبوه قومت من عليها
وهيا لفت وفتحت رجليها وسانده دماغها ومنظر كسها كان احمر شكلو وردي وجنب كسها احمر اوووي شكلو من كتر الهبد ف كسها بقي احمر
حطيت ايدي ع كسها فضلت احسس عليه وهيا بصالي وقالت ادعك اووي قولتلها هتنزلي عملت بدماغها ايوه انا فضلت ادعك ف كسها جامد وهيا اهاتها بقت عاليه هيا حطت ايديها ع بوقها وانا دخلت صباعين ف كسها وبدعك بايدي التانيه
وهيا امممممم امممممم ولقيت كسها بينزل عسل تقيل شويه انا فضلت ادعكو ف كسها وغرقت طيزها وهيا كانت بتنهج روحت ماسك زوبري وحكو ف كسها ودخلتو ف كسها وبقيت انيك فيها وهيا حضناني ولقيتها عايزه تبوسني نزلت ابوسها من شفايفها وزوبري ف كسها داخل طالع

HiZ1sZ7.md.jpg
وفضلت انيك فيها برومانسيه وهيا ماسكه وسطي وبتشدني لكسها وانا ببوسها وهيا براحه خليك براحه وانا ببوسه وهيا مستمتعه وفضلنا نبوس ف بعض بمتعه كبيره وزوبري داخل خارج ف كسها وكسها عايز يشفط زوبرك لجوه مايخرجوش وانا بقيت ابصلها وزوبري براحه ف كسها داخل خارج
قولتلها انتي حلوه اوووي يامنار وجسمك حلو اوووي وهيا بصالي وبتشدني ع كسها وترجعني تاني فضلت انيك فيها براحه وهيا بنفس الوضع كانت مرتاحه ف الوضع ده فضلت انيكها لحد ماقولتلها هنزل قالت نزل جوه انا دخلت زوبري للاخر وببوس فيها ولبني بينزل دفعات ف كسها وهيا ااااه ااااه سخن اوووي فضلت نايم عليها وبعد شويه وقفت وهيا مسكت زوبري مسحتو بايديها من البن وقالت كفايه كده نكمل بعدين قولتلها انا لسه ماشبعتش منك قالت عشان خطري نكمل بعدين انا هكلمك تاجي بس ماتقولش ل ولاء انك جيت انهارده ولبست وانا بكلمها وقولتلها انتي حامل قالت ايوه لسه تاني شهر ده
قولتلها مين الحمار ده الي يسيب القمر ده ويسافر قالت ماتغلطش في غصب عنو قولتلها عن حب قالت ايوه قولتلها بس ماتزعليش مني يعني
مدام عن حب ليه فكرتي تخونيه اتنهدت وقالت غصب عني انا عرفه ان ولاء بتاعت رجاله ولما كانت عندي حكتلي عليك وبقت تلعب ف دماغي وانا وفقت وانت عارف بقيت الي حصل قولتلها انا لما مشيت عملت معاك حاجه قالت زي ايه قولتلها يعني نامت معاك قالت ايوه وكنت مستغربه لما مشيت هيا نزلت تنضفني ولقيتها بتحط لسانها تحت وبتلحس وطلعت تمص صدري وانا اتجاوبت معاها وكملنا بقيت اليوم كده قولتلها بس انبسطي معاها قالت ايووه بدون كدب
قولتلها تعالي نعمل واحد تاني ع السريع
قالت بلاش اتاخرنا اووي وبعدين انا عايزه اشبع منك قبل ماجوزي يرجع هو كمان شهر وهيرجع وهياخدني ويسافر ونكمل هناك لحد ماخلف ورجع تاني قولتلها يعني اقل حاجه 7 شهور هناك قالت ايوه قولتلها لا الشهر ده لازم اشبع منك وهيا قالت كل 3 ايام هكلمك تاجي قولتلها بس مينفعش مره ف اليله لازم مرتين هيا لبست العبايه ع الحم وقالت المره الجايه بس يلا امشي وزي ماقولتلك اوعي تقول ل ولاء انك جيت قولتلها حاضر وقبل مامشي اخدت منها بوسه ومسكت كسها وهيا خلاص بقي وانا طلعن والشارع مفهموش لمبه واحده خرجت الساعه 1 روحت كلمتها واتس قولتلها استحميتي قالت لا لسه قولتلها ليه قالت كنت بكلم جوزي قولتلها دلوقتي قالت ايوه قولتلها عمل واحد ولا ايه وانا بغمزه ليها قالت ايوه
قولتلها كده بيتعبك انتي قالت اعمل ايه
قولتلها نضفتي لبني ولا شافك بيه سكتت شويه وقالت لا كنت منضفه قولتلها انتي نزلتي معاها قالت ايوه قولتلها طب وريني كسك كده سكتت وقالت مينفعش قولتلها ليه خايفه مني
وبعدين ماتبعتيش وشك عايز اشوف كسك بس وانا عمري ماهعمل حاجه يعني
سكتت وقالت ماشي ثواني

HiZUddl.md.jpg
انا شوفت الصوره زوبري وقف وبقولها كسك شكلو يجنن قالت يلا عشان عايزه انام وامسح الصوره قولتلها خليها شويه انا زوبري وقف هروح اضرب عشره عليها قالت مانت لسه منزل من شويه هتتعب قولتلها مانتي الي قولتيلي كفايه كان زماني بنيك في دلوقتي ومنزل جوه قالت وجوزي الي كلمني ده قولتلها عادي هنيكك وانتي بتكلميه كانك بتلعبي ف نفسك بس انا الي معاك قالت انت مفضوح يلا اقفل سلام قفلت معاها ونمت
صحيت الصبح صبحت عليها وبقيت اتكلم معاها كل شويه تقريبا وروح عند وليد انيك اختو وامه مع وليد وولاء بتسالني منار كلمتك اقولها كلمتني مره بس خايفه ان انا اروح عندها لازم تكوني موجوده وكنت بنيك ولاء وبدل انا وليد ع امه واخته وكانا ف اخر دلع معاهم
روحت ل منار تالت يوم بليل دخلت وجوزها كلمها وانا جنبها وهيا بتتكلم ودخلت اوضتها تكلمو وبقيت اسمع اهاتها ببص عليها كانت بتكلمو وبتدعك ف كسها كانت قلعت هدومها ونايمه ع بطنها وبتدعك ف كسها والتلفون علي ودنها

HiZiNC7.md.jpg
وفضلت تحسس ع كسها وتدخل صباعين وانا بتفرج عليها وزوبري وقف اووي وخايف ادخل عليها جوزها يحس بحاجه فضلت وقف وبدعك ف زوبري وهيا اااااااه نكني نكني ياحبيبي اااااه كمان كمان وانا وقف قلعت الشبشب ودخلت براحه وقربت من السرير اول مطلعت عليه هيا حست بيه راحت بسرعه لفت وشها ونامت ع ضهرها وبتكلم جوزها وبتشورلي امشي انا حطيت ايدي علي كسها ولقيتها كتمت الصوت التلفون وقالت بتعمل ايه هنتفضح قولتلها كلميه وسبيني اكمل مكانك وهيا ابعد وهيا بيكلمها وهيا مش بترد وهو مش سمعنا عشان هيا قفله الصوت انا فتحت رجليها وقعدت مابينهم وحسس علي كسها وهيا قالتلي ماطلعش صوت وقالتلو معلش النت وحش وبقت تكلمو ااااه وحشتني اووي ووحشني حضنك وانا ايدي ع كسها احسس عليه وهيا بتكلم جوزخا وبصالي وانا بحسس علي كسها وهيا تقولو ااااه ااااه ايوه حاضر ادخل صباعي ف كسي وسمعك صوتي حاضر انا ببصلها وببتسم وروحت بصيعين دخلتهم ف كسها جامد وبقيت انيكها جامد بصباعين وهيا اااااااااه ااااااه

HiZZODx.md.jpg
ااااااااه دخلو كلو ياحبيبي نكني بزوبرك وانا مكمل نيك بصابعين وهيا صوتها عالي وانا بنيكها بصباعين وهيا ااااااااه زوبرك وحشني اوووي
عايز تشوف كسي حاضر افتح الكاميرا حاضر انا سحبت نفسي لبرا وهيا فتحت الكاميرا وبقت تفرج جوزها ع كسها وتدعك في وهيا بتحسس براحه ع كسها خلاص نزلت ياحبيبي
لا ياحبيبي نام انت عشان شغلك انا هريح نفسي ماشي بيباي وراحت قفله انا دخلت وقالت انا كنت مرعوبه قولتلها **** حرام الي بيعملو فيكي ده
قالت نام ع ضهرك قولتلها اقلع قالت لا زي مانت
نمت ع ضهري وزوبري وقف اووي ف البنطلون عامل خيمه راحت حطت كسها ع زوبري وطيزها ف وشي وبقت تحك كسها ع زوبري

Hitds24.md.jpg
وانا ببص ع كسها وهيا بتدعك ف زوبري وهيا اااااه ااااه وانا حاسس ببضاني هتفرقع من ضغطها ع زوبري هيا فضلت تدعك ف زوبري واهات تجنن وانا متمتع بالي بتعملو فضلت كده من خمس دقايق وانا زوبري كان هينفجر ولقيتها بتدعك كسها ف زوبري جامد عرفت انها هتنزل معرفتش اقوم من تحتها لقيتها جسمها هدي خالص وحسيت بميه ع زوبري بس مكنش كتير هيا كملت دعك ف زوبري وراحت ترفع كسها وتنزل ع زوبري وانا بتفرج وشكلها هايجه اووي وعسلها بيلزق ف بنطلوني وهيا بتنزل وبتطلع

HitKM8v.md.jpg
ومنظر كسها يهبل هيا فضلت تحك كسها ع زوبري
ااااه امممم قولتلها يلا قالت استني شويه بس
انا فضلت زي منا وهيا لسه بحكو ف زوبري وشكلها عجبها الوضع ده قولتلها بنطلوني بوظتيه هروح كده ازاي قالت هعطيك بنطلون من بتوع جوزي تروح بيه ع ماغسلك ده وهيا لسه مكمله وهيا كانت خلاص قومت من تحتها وهيا لسه ع بطنها نمت عليها وفضلت احك زوبري ع كسها وطيزها وقولها مالك انهارده كده قالت بصراحه عجبني موضوع جوزي بيكلمني وانت بتنيك كسي بصباعك قولتلها بجد انبسطي
قالت انا جسمي تعب قولتلها ايه رايك الحس كسك ده غرقان عسل قالت انا ملكك وبتاعتك
انا قولتلها بموت فيك وقومت من عليها قلعت هدومي كلها ومسحت كسها بصباعي بقيت اخد عسلها ابلعو كان طعمو حلو قالت خليني اشوفك وانت بتلحس قولتلها عنيه روحت نيمتها ع ضهرها ورفعت رجليها قولتلها العبي كده ف كسك هيا حطت صباع ع كسها تدعكو وتدعك ف زنبورها

Hitq9dG.md.jpgبقت تدخل صباعها ف كسها وكان كسها يجنن
انا شايف خرم طيزها كان صغير وردي انا حطيت صباعي ع خرم طيزها هيا طلعت ااااه تجنن انا بصصلها وهيا بصالي وانا بحسس ع خرم طيزها ونزلت ع كسها الحس في بقيت اخدو كلو ف بوقي وصباعي لسه ع خرم طيزها بدهل عقله وخرجها بقيت شغال معاها كده وهيا ااااه وانا بلحس كسها واي عسل بيخرج من كسها ببلعو علطول وانا دخلت نص صباعي ف طيزها وبقيت الحس كسها جامد عشان تنسي طيزها خالص وبدخل لساني ف كسها وانا ف نفس الوقت دخلت صباعي كلو ف طيزها بقيت انيكها ف كسها وطيزها وهيا اااااه اااااه بصوت خفيف
انا قولتلها مش عايزه تمصي زوبري
قالت حاضر همصو مع ان معملتهاش مع جوزي
قولتلها انا جوزك دلوقتي وبضرب كسها قالت بس بقي وزقتني وهيا بتضحك ونمت ع ضهرها هيا دخلت مابين رجلي ومسكت زوبري

HitcuS4.md.jpg
بقت تدعك في وتمسك بضاني بايدها التانيه وانا ببص عليها راحت ببوقها دخلت راسو وبقت تمص ف راس زوبري وانا مستمتع بكل لحظه هيا بتمص فيها راحت دخلت زوبري لنص وفضلت ع كده تمص ومكنتش بتعرف اووي بس احسن من مفيش فضلت تمصلي وانا ببص عليها وهيا قالت زوبرك حلو اوووي انا قولتلها هو ولا زوبر جوزك قالت انا نسيت زوبر جوزي شكلو ايه
هما الاتنين حلوين انت زوبرك كبير وطخين انما جوزي طويل ورفيع قولتلها عشان كده كسك كان ضيق اووي قالت لو مكنتش نكتني كان هيفضل ضيق قولتلها انا هوسعو وهيا قالت مانت خلاص وسعتو وبتضحك ورجعت تمص ف زوبري
تاني قولتلها دخليه للاخر قالت مش هعرف قولتلها هنجرب لو تعبك يبقي بلاش قالت لازم قولتلها جربي وهتشوفي ولاء بتاخدو كلو ف بوقها قالت ولاء دي شرموطه قولتلها تعرفي لو مصيتي ل جوزك هيبوس تراب رجلك قالت هو قالي كتير ان انا امصلو بس كنت برفض قولتلها بعد كده مصي ليه ومتعيه قولتلها تعالي اخدتها ف بوسه ونيمتها ع ضهرها وقعدت عند دماغها ودخلت زوبري ف بوقها وهيا نايمه وزوبري نصو ف بوقها

HitlQTB.md.jpg
انا بقيت ادخل زوبري للنص وهيا تبلعو وبقيت ادخل شوي شوي وهيا كانها هترجع بس كانت مكمله وانا دخلت زوبري للاخر وهيا كانها هترجع خرجتو وهيا عنيها بتدمع ودخلتو تاني للاخر وفضلت كده وعيا كانت حبه الموضوع لدرجه ان انا لما بفيت اخرج زوبري كانت فاتحه بوقها ع الاخر عشان ادخلو تاني بقيت انيكها ف بوقها وهيا امممممم امممممم وانا كنت بضرب وشها بزوبري
وهيا راحت مسكت زوبري وتضرب عشره ع وشها وتقولي غرق وشي قولتلها انزل ع وشك قالت اااااه وخليني ابلع لبنك قولتلها مصي زوبري وبلعي لبني نمت ع ضهري وهيا مسكتو وفضلت تدعك في وراحت قعدت عليه دخل ف كسها ونطت عليه ثواني بالظبط وخرجتو تاني
Hit04nt.md.jpg
ودخلتو ف بوقها وبقت تمص ف زوبري وتدخلو جوه وتطلعو وفضلت تمص في وعنيها جات ع الساعه طلعت زوبري وبتقولي بقالنا ساعه مع بعض ولسه معملناش حاجه وبتمص قولتلها انتي جوزك اخد نص الوقت وبعدين احنا اتفقنا ان لازم انزل مرتين وانا كنت عايز انزل ف كسك المرتين بس مش مشكله مره هنا ومره هنا وهيا بتمص
قالت لسه مش عايز تنزل قولتلها لسه ماشبعتش منك وبعدين تاني مره هتطول اووي عشان هكون لسه منزل ومش هنزل تاني بسهوله
قالت شكلك هتنام هنام قولتلها ياريت ومسكت دماغها وبقيت انيكها وهيا تمص جامد ف زوبري وانا ببصلها ع شفايفها وهيا محوطه زوبري بتمص في وضيق زي كسها فضلت تمص وانا حسيت ان زوبري قرب قولتلها هنزل هنزل راحت طلعت زوبري وحطت لسانها عليه وتمص الراس وانا بنزل هيا بتدعك زوبري وانا بنزل ف بوقها

HitGwP9.md.jpg
هيا بقت تاخد البن تبلعو وكانت مستغربه طعمو بس كانت بتبلعو وفضلت تدعك ف زوبري لحد اخر نقطه وبلعتها وقالت انت شربت عسلي وانا شربت لبنك قولتلها عجبك البن قالت يعني شوي
قولتلها كسك بينزل عسل فضلت ف حضني نتكلم وقالت هقوم اعمل اكل سريع وعصير انا جوعت قولتلها ماشي قامت فتحت الدولاب ولبست قميص نوم اسود وطلعت وانا مكاني بقيت ابص ع اوضتها وع كلوتاتها والستيانات كانو شكلهم يجنن ولقيت البوم صور فضلت اتفرج ع صورهم هيا وجوزها وهيا قالت تعرف جوزي قولتلها لا بس شكلو حلو قالت هو جميل قولتلها وانتي زي القمر بردو بقيت اكل معاها وشربنا عصير
وبعد ساعه من الكلام قولتلها يلا كمان جوله قالت انت ماتعبتش قولتلها ده هيقولك تعبت ولا لا وحطيت ايديها ع زوبري وقولتلها ده شكلو تعبان
قالت هو وقف ليه كده قولتلها كسك زوبري هيعورو قالت عورو براحه وبتضحك
قالت هنفضل تحت ولا نطلع فوق قولتلها خليني فوق عشان هتصرخي جامد قالت خلاص يبقي نطلع طلعنا فوق قولتلها تعالي اشيلك ضحكت وقالت هتقدر قولتلها عيب روحت حضنها ومسكت طيزها افعص فيها قالت هو انت كده هتشيل ضحكت وروحت رفعها وشيلتها وطلعت ع السلم وهيا بتضحك طلعنا ع الشقه دخلت ع الاوضه ونزلتها ع السرير هيا بتضحك وقالت اقعد قعدت ع السرير وهيا وقفه ع الارض وراحت ميلت عليها ونزلت بوكسري وعلطول اخدت زوبري ف بوقها

HitjbNs.md.jpg
بقت تمصلي وعيونها ف عيني وانا ببصلها وهيا تمص ف زوبري وبقت محترفه ف المص
وهيا اممممم كانت بتمص وحاسس ان زوبري وهو بيخرج من بوقها مش عايز يخرج قفله شفايفها عليه قولتلها مصي بضاني هيا مسكتهم مابقتش عرفه تعمل فيهم ايه انا مسكت زوبري وقولتلها حطي واحده ف بوقك ومصيه ولعبي بيهم بالسانك هيا عملت زي ماقولت وبقت تمص بضاني ووترجع تمص زوبري وفضلت تمص زوبري خمس قايق وانا كنت عايز امتعها قبل مانيكها قولتلها اقلعي قلعت ونيمتها ع ضهرها وجسمها يجنن

Hitv0cQ.md.jpg
روحت مدخل زوبري مابين كسها ونمت فوقها وبقيت اطلع ونزل وزوبري محشور مابين كسها وفخادها وبقيت انيك فيها وكان احساس يجنن فضلت انيك فيها وهيا حضناني وبقينا نبوس ف بعض وانا زوبري ع كسها وهيا بتفرك فخادها ف زوبري وزوبري بين فخادها وكسها وعمال يدخل ويطلع وانا ببوس فيها وايدي مسكه ايديها الاتنين وطالع نازل وكنت اول مره اجرب كده ومكنتش اعرف انه حلو اوووي كده فضلت انيك فيها وكنا جسم واحد كل جزاء ع جزاء وانا ماسك شفايفها هرس مش بوس ده فضلت ماسك شفايفها اعضعض فيهم ولسانها ببلعو ومص في وهيا تمص لساني وبعد شويه قولتلها ادخلو قالت اصببر شويه خليك زي مانت انا فضلت وهيا حضناني ومش عايزاني اقوم انا فضلت انيك في فخادها وكسها وكنت حاسس بمتعه جامد وهيا حضناني وتقولي كمان كمان وانا بنيك فيها ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري بصراحه انا مستحملتش عسلها ع زوبري قولتلها انا هنزل لقيتها بتقولي قومت وقفت ع ركبي وهيا رفعت رجليها ومسكت زوبري وفضلت تدعك في وانا شايف كسها الغرقان من عسل كسها
Hitgqe2.md.jpg
لقيت زوبري بينزل لبن ع كسها وبطنها وهيا تدعك في وتقولي نزل كمان جيب لبنك كلو غرقني بالبنك وبقت تدعك زوبري وانا زوبري نزل كتير اووي ع بطنها ونمت ف حضنها وهيا حضنتني وقالت انت تعبتني من غير ماتدخلو قولتلها انتي كنتي بتعملي مع جوزك كده قالت لا ليه قولتلها لو عملتي معاها كده مكنش هيسافر كان هيفضل ينيك فيك ليل نهار قالت لما يرجع هعملو كده
قولتلها هترجعي معاك الواد قالت مش عرفه ممكن انزل قبلها بشهرين اروح عند امي تخلي بالها مني
فضلت ف حضنها امص بزازها بصراحه كنت تعبت اووي فضلت قاعد معاها واتشطفنا والساعه دخله ع واحده ونص وانا قاعد معاها وبنضحك ونهزر وعرفت عنها كل حاجه وقالت يلا عشان تخلع الوقت اتاخر قولتلها لسه كمان واحد قالت كفايه عشان انت نزلت كتير قولتلها لازم انزل ف كسك
قالت خليها المره الجايه قولتلها عادي المره دي والمره الجايه هيا قالت لا بعينك كفايه كده وقامت تجري ع اوضه ******* وانا جريت وراها وهيا لسه بتقفل الباب زقيتو ودخلت عليها وهيا بترجع بضهرها انا حضنتها ونمت بيها ع السجاد وبقيت ابوس فيها كاني بغتصبها وهيا بتضحك قولتلها ايه رايك انيكك هنا قالت هتعرف قولتلها هجرب انا مسكت ايديها بايدي وبقيت ابوس وشها وهيا بتضحك وتبعد وشها عني وانا زوبري فوق كلوتها بيخبط في كسها وهيا هو لسه صاحي قولتلها هو هيقولك انا بايدي اليمين خرجت زوبري من البوكسر وحطيت ايدي ع كلوتها اخدتو ف جنب ودخلت زوبري ف كسها انا بقيت انيك ف كسها وهيا سابت نفسها خالص وانا مش رحمها وبقيت انيك فيها جامد وهيا تصرخ واحنا ع السجاد لحد منزلت ف كسها ونمت جنبها مقتول وبقينا نضحك قومت من مكاني لبست وقالت المره الجايه نيك بس قولتلها ياريت انا ماشبعتش من كسك قالت اتاخرنا اوووي يلا بقي لبست وخلعت مروح ميت...........

الجزء الرابع



روحت تعبان من عند منار ونمت
كلمت منار وبقيت اتكلم معاها طول النهار وهيا بقت ترن علي علطول وكاننا اتنين مخطوبين بيحبو ف بعض وقالت ماتجيش انهارده اختي هتنام معايا انهارده قولتلها اختك صغيره ضحكت وقالت هتتجوزها قولتلها ياريت قالت اختي كبيره متجوزه وعندها ولاد كمان قولت يخساره وضحكنا وقفلت معاها وروحت عند وليد بعد العصر قعدت معاه وسالتو عن ولاء قالي بره من الصبح
وعرفت ان امو بره ف مشوار فضلنا نلعب بلاستيشن ودخلت ولاء ودخلت اوضتها ونادت عليه دخلت وراها ولقيتها بتقلع وقالت انا تعبانه اووي بقولها مالك قالت تعالي الحس كسي
راحت نامت ع السرير ورفعت عبايتها لفوق وقلعت بنطلونها ونزلت الكلوت وقالت يلا الحس قولتلها مالك ياشرموطه قالت الحس وانا اقولك
نزلت ع كسها بلحس في وكس ريحتو عرق اووي وطعم عسل كسها عليه وهيا قالت الحس الحس وانا بلحس وهيا ماسكه شعري وانا بلحس كسها وبمص ف شفايفها الوردي وراحت شداني ركبت فوقها وبقت تبوس شفايفي وقالت يلا دخلو انا نزلت البنطلون ومسكت زوبري ودخلت راسو وهيا شدتني وزوبري دخل ف كسها اول مادخل لقيتها نزلت عسلها ع زوبري وكان سخن وهيا ااااه ااااه وانا كملت نيك وهيا ااااااه اااااه اوووي كمان كمان انا بنيك فيها ومتمتع اوووي زوبري رايح حاي ف كسها فضلت انيك ف نفس الوضع وهيا مكيفاني بكلمها الحلو وكسها الي بيقرص ف زوبري مستحملتش وهيا اااااه ااااااه انا نزلت لبني ف كسها وهيا ااااااه سخن اووووي اااه
انا لما نزلت لبني ف كسها نمت جنبها وهيا قالت تتجوزني انا استغربت وقولتلها ماينفعش قالت ليه عشان شرموطه قولتلها انتي مطلقه وعندك عيال
لسه بتتكلم قولتلها الاول كنتي فين وايه الي تعبك كده قالت كنت عندي عيالي انهارده وانا قاعده معاهم طليقي دخل وقالي عايزك ف كلمه وانا دخلت معاها المطبخ ولقيتو حضني من ورا وقعد يقولي وحشتيني وحشني جسمك وانا استسلمت ولقيتو دخل ايدو عند كسي وفضل يدعك ف كسها من فوق الكلوت لحد مانزلت تحت الكلوت وقفش ف بزازي وانا مكنتش قدره اتحكم ف نفسي وكسي نزل ع ايدو ونزل لحس كسي ووقف وطلع زوبرو ولسه بيدخل راسو سمعت صوت ابني لبست بسرعه ونزلت ومكنتش قدره استحمل
وانا حسه بعسل بينزل من كسي وانا ماشيه ف الطريق وانا قولتلها ياخربيتك ده انتي تعبانه اووي راحت بتقولي تتجوزني قولتلها ليه قالت كده عايزاك جنبي علطول اتجوزني عورفي وعيش معايا هنا وانا هجبلك كل الي نفسك في
بس نفسي كل ماحتاج اتناك اشوفك جنبي عايزه لبنك يحبلني انا زوبري كان هاج من كلامها اووي انا قلعت هدومي وهيا قلعت وفتحت رجليها وقالت دخلو انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها ودخلتو للاخر وهيا ااااااااه ياحبيبي نيكني بزوبرك يلا واتا بنيك سمعنا صوت تلكس العربيه بتاعت ابوها خرجت زوبري من كسها وقالت ليه خرجتو دخلو قولتلها ابوك قالت ماتخفش مش هيتكلم انا مش عارف اعمل ايه راحت هيا زقتني ع ضهري وقالت ملكش دعوه بيه ولقيتها قعدت ع زوبري دخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري وهيا بتطلع صوت عالي وانا خايف وعيني ع الباب والي كنت خايف منو حصل ابوها دخل علينا وشاف بنتو وهيا ركبه ع زوبري وبتنط جامد وصووتها مالي الاوضه واول ماشافتو نامت ف حضني وبقت تنزل وتطلع ع زوبري وطيزها فتحتها وانا مستغرب وهو قرب ظنها وقالها مش هتبطلي وساخه قالت هبطل بس دخلو ف طيزي وانا مستغرب راح ضربها ع طيزها طلعت ااااه وانا نايم وهيا بتفرك كسها ف زوبري وزوبري بيخبط ف جوانب كسها وهو بيحسس ع طيزها ويقولها طيزك مهلبيه زي امك وبيضربها وقالتلو يلا نيك طيز بنتك التعبانه وانا زوبري ف كسها هيا رفعت طيزها لفوق زوبري خرج من كسها ولقيتها مسكتو ودخلتو ف طيزها وقعدت غليها ودخل كلو ف طيزها وبقت تحسس ع زوبر ابوها من فوق البنطلون كان نايم فضلت تدعك في ولقيتها نزلت البنطلون وكان نايم دخلتو ف بوقها وفضلت تمصو وهو نايم وانا بنيك ف طيزها انا مسكت بزها وقرصت حلماتها اوووي بقت ااااااه اااااه براحه وانا بقرص فيها وهيا بتمص وجسمها الملبن بيتهز ع زوبري لقيتها بتقوم وراحت ل ابوها قلعتو خالص وراحت عملت معاه وضع 69 وبقت تمصلو وهيا دخل لسانو ف كسها وانا بتفرج
وبقي ياكل كسها وزوبرو بقي بيوقف وهيا تمص ف زوبرو اووي وابوها بيلحس كسها وهيا بتمص ف راس زوبرو وراحت وقفه ومسكت زوبرو وقعدت عليها وزوبرو بين شفايف كسها وهيا رايحه جايه عليه وتقول اااه كسي ولا كس امي وهو مش بيتكلم فضلت كده مسكت زوبرو ودخلتو ف كسها وهيا قعدت عليه وقالت اااااااه
وحشني زوبرك اوووي موحشكش كسي وبقت تنط ونزلت تبوسو وفتحت طيزها وقالتلي يلا دخلو ف طيزي انا قربت منها ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وبتصرخ وزوبري بيدخل ف كسها مع ابوها ودخل وهيا ااااه وابوها مش بيتكلم بس بينهج بقيت ادخل زوبري وخرجو وهيا اااااااه اااااه ولما اتعودت عليه بقت تقول حلو اوووي كمان كمان وانا بنيك وزوبري ابوها ف كسها وانا بنيك فيها ونمت عليها وبقينا نايمين ع ابوها وبقيت انيك فيها وهيا اااااه اااااه قولتلها مبسوطه قالت اااااه اوووي احساس حلو اووي قولتلها اتناكي ياكسمك وانبسطي وانا بنيكها خرجت زوبري ودخلتو ف طيزها وانا بنيكها وهيا قالت ااااااه نزل نزل ف كسي ولقيت ابوها بينهج ولبنو بينزل ف كسها وانا لسه بنيك ف طيزها وقالت ل ابوها زوبرك نام ف كسي وانا بقيت انيك وقالتلو ع الي حصل مع جوزها انهارده وهو قالها اوعي يعمل فيك حاجه ليكون بيصورك ويفضحك ده وسخ
انا دخلت زوبري ف كسها لما زوبر ابوها خرج وهيا لسه نايمه ع ابوها واتا بقيت انيك ف كسها ونمت عليها وبنيكها جامد وهيا اااااااه اااااااه وانا بنيك وببص ل ابوها قولتلها كسك سخن اوووي
هيا اااااه بردو بالبنك فضلت انيك وهيا كمان كمان ونزلت ف كسها وهيا اااه ناااار انا نزلت لبني كلو ونمت جنبها وهيا بتبوس ابوها
وقالت وحشتني اووي زوبرك وحشني اووي
قالها يابت الكلب موتيني بقت تبوس في وانا بتفرج وهو وقف ولبس هدومو وقعد يبصلي وانا ساكت وخرج وانا لبست وهيا بتنضف كسها من البن وقالتلي بتروح ل منار قولتلها لا قالت ماشي
فضلت قاعد وامهم وصلت ودخلت اتشطفت وطلعت بقميص نوم واسع وانا عيني عليها وجوزها ملاحظ ده وكنت كل ماتاجي الفرصه كنت بفرك بزها واخد شفايفها ف بوسه خوف من ابو وليد ووليد كان يشوفني ويضحك وكانت بكون قاعد مع وليد يقوم لعند امو ويحضنها ويفضل يتحرش بيها اودامي

كلمت منار وسلمت عليها وقالت حماتي نايمه معايا
قولتلها يعني معرفش اجيلك قالت لا قولتلها هيا فين قالت ف الاوضه هتنام قولتلها ايه رايك اجيلك ونعمل واحد تحت
قالت ماينفعش انت مجنون قولتلها تخيلي ادخل عليك وانيكك وحماتك نايمه فوق هتتمعتي اووي
تعرفي هقوم رافع رجلك ومدخل زوبري ف كسك وفضل انيكك ونزل ف كسك وسيبك وماشي
قالت لا بردو قولتلها برحتك فضلت انيك فيها فون وهيا بتلعب ف نفسها لحد مانزلت وورتني كسها وهو غرقان عسل وبقيت كل يوم انيكها ف الفون لحد مافي يوم قالتلي ان جوزها هياجي بكره بليل وانا صممت ان انا انيكها قبل ماتمشي مع جوزها وهيا رفضت وقولتلها هجيلك متاخر وحماتك نايمه قالت مينفعش وبعد كلام مني هيا وفقت الساعه بقت 1 بليل قولتلها انا جاي قالت ماشي روحت عندها وهيا فاتحه الباب دخلت هيا قفلت انا حضنتها من ورا وقولتلها وحشتيني اوووي قالت وانت كمان بس عشان خطري بسرعه قولتلها يعني مش هنقضي الليله مع بعض قالت ماينفعش قولتلها هتوحشيني اوووي وقفشت بزها فضلت افعص فيها وهيا ساحت ولقيتها حطت ايديها ع ايديه وتهرس فيهم اووي وانا زوبري وقف مابين طيزها قالت ابعد كده سيبتها وهيا عطتني وشها قولتلها حماتك فوق قالت اه قولتلها تعالي احنا تخت قالت لا زي ماحنا هنا وع السريع قولتلها هنا تحت السلم قالت ايوه ولقيتها مسكت زوبري تدعك في ونزلت بنطلوني وفضلت تدعكو لما وقف خالص وقالت هتفضل تنكني هنا لحد ماتنزل وعلطول تلبس وتخرج انا قولتلها ماشي
لقيتها قلعت العبايه ولبسه قميص نوم اسود لحد فخادها ونص بزازها بره انا مسكتهم وطلعتهم بره وهيا وقفه ونزلت امصهم وهيا مسكه دماغي ولقيتها بتشدني ع شفايفها وبقت تبوسني جامد وانا ببوسها قالت وحشتني اووي قولتلها وانتي اكتر ورجعنا نبوس بعض تاني وانا ببوس رقبتها وهيا اااااه يلا دخلو في كسي قولتلها هنا قالت اااه بسرعه عشان حماتي ماتصحاش
قولتلها لو صحت هنيكها قالت يلا نكني انا وملكش دعوه بيها زنقتها ف الحيطه وايدي ع كسها مكنتش لبسه كلوت بقولها انتي جاهزه قالت ااااه
يلا دخلو قولتلها ادخل ايه قالت دخل زوبرك ف كسي ونزل ف كسي انا دخلت صباعي ف كسها وبقيت ادخلو وطلعو وهيا امممم مسكت زوبري حطيتو ع كسها بقيت احكو ف كسها وهيا فاتحه رجليها وبتقولي يلا بقي دخلت راس زوبري ف كسها وهيا فاتحه بوقها وقالت دخلو كلو انا بدخل ف كسها وهيا اااااه ودخلتو ف كسها وبقيت انيكها وهيا ااااااه حلو اوووي انا زنقها ف الحيطه وماسك وسطها وبنيك فيها جامد وهيا اااااه اااااه بقيت انيك فيها وانا ماسك طيزها وبفتحها عن بعض وهيا اهات بدات تزيد وانا بنيك فيهاوبعد شويه خرجت زوبري وخليتها تعطيني ضهرها وراحت موطيه وفاتحت طيزها انا دخلت زوبري ف كسها وكملت نيك فيها وزنقها ف الحيطه وزوبري ف كسها من ورا وفضلت انيكها اوووي وحطيت ايد علي كسها وانا بنيك فيها وايدي بتدعك ف كسها وبقرص زنبورها الصغير
وهيا اااااه وبقي صوتها بيزيد وانا بنيك فيها وهيا ااااااه اااااااه ولقيت كسها بينزل عسل ع زوبري فضلت ادعك وبقي بينزل ع الارض وع فخادها وانا مكمل نيك ف كسها وهيا ااااااه مش قدره اوقف وانا بنيكها اوووي مسكتها من وسطها بايدي الاتنين وبقيت انيك فيها وهيا ااااااااه اااااااه وانا بنيك ف كسها وحضنها ونزلت لبني ف كسها هيا طلعت زوبري ونزلت تمصو وتنضفو وبلعت كل نقطه كانت في زوبري وقفت وقالتلي يلا امشي بقي قولتلها جوزك جاي بكره قالت ايوه
قولتلها تعالي نعمل كمان واحد قالت ياريت بس حماتي فوق ولو سمعانا هتبقي فضيحه لبست وهيا قالت هبقي اكلمك لما اسافر وانا حضنتها وبوستها بوسه جامده وهيا بتبوس معايا
وشيلتها ع ايدي الاتنين واحنا الاتنين ملط ودخلت بيها ع المجلس ع الارض وهيا البن بيخرج من كسها هجمت عليها ابوس شفايفها ونايم عليها ودخلت زوبري ف كسها ونا نايم عليها وبقيت انيكها وهيا مكتفاني برجليها وانا بنيك فيها فضلت انيك وهيا اااااه اااااه مش قدره انا قومت من عليها وهيا زقتني ع الارض ونمت ع ضهري ومسكت زوبري تدعك في
HZ2PBt9.md.jpg
وهيا بتقولي هتفضحني انا عرفه
وراحت طلعت ع زوبري قولتلها هقولهم جوزها بيتناك وسافر وقالي نيكها ع مارجع ويطلاق واتجوزك انا هيا دخلت زوبري ف كسها
وبقت تنط ع زوبري وانا نايم ع ضهري ومسكت بزازها ادعك فيهم وهيا بتنط ع زوبري وحطت ايديها ع بطني وبقت تروح وتاجي ع زوبري وزوبري بيخبط ف جوانب كسها وكان احساس ناااار وهيا كل حركه تطلع ااااه تهبلني
انا ماسك بزازها وهيا رايحه جايه ع زوبري
وانا بقرص بزها اوووي وهيا بتنط اكتر ع زوبري
وهيا ااااااااه اااااااه قولتلها نامي ع بطنك هيا قامت ونامت ع بطنها وانا طلعت فوقها ودخلت زوبري ف كسها من ورا وهيا ااااااه ودخلت زوبري للاخر وهيا ااااااه اااااه كمان فضلت انيك ف كسها من ورا وانا بخبط ف طيزها جامد بفخادي
وهيا تصرخ من النيك وهيا نسيت حماتها خالص محسيتش غير بالبني الي بينزل ف كسها وهيا اااااه سخن اوووي وانا فوقها وقومت وهيا وقفت ولبني بيخرج من كسها راحت لبسه قميص النوم والعبايه وانا لبست وهيا قالت اطلع براحه قولتلها تبقي كلميني واتس لما تسافري قالت حاضر وقفت عند الباب وحضنتها وضربتها ع طيزها وخرجت وروحت البيت هلكان نمت ع السرير بعتلها رساله واتس قولتلها اتشطفتي قالت لا لسه قولتلها بتعملي ايه قالت بخرج لبنك من كسي قولتلها وريني صوره قالت امسحها

HZ3d7OF.md.jpg
HZ3dWJI.md.jpg
قولتلها كسك غرقان قالت بخرج لبنك وبدعكو ف كسي قولتلها كسك يجنن قالت وانت زوبرك كبير وحلو قولتلها مانضفتيش لنفسك ليه قالت جوزي بيحبني بشعر خفيف كده قولتلها يابختو هينام مع القمر دي لوحدو وفضلنا نتكلم ربع ساعه وهيا قفلت وانا قفلت صحيت الضهر اتغديت وقعدت عند وليد شويه وطول الوقت ولاء وشوشو بقمصان نوم وانا زوبري وقف بس مش قادر كفايه نيك انبارح وكملت اليوم مع وليد وروحت وبعد يومين كلمتني ولاء قولتلها واخيرا افتكرتيني
قالت انت الي نسينا قولتلها ليه انتي الي عندك اتنين يروقو عليك انما انا مين يروق عليه ضحكت وقالت اتنين ده ابويا شغال بالبرشام وبيهنج كمان
عايزاك انهارده تنام معايا طول اليل قولتلها لوحدنا ولا معانا حد قالت لوحدنا بس قولتلها ماشي
قالت هتاجي امتي قولتلها عادي بليل وهعرف ابويا انا هنام عند وليد قالتلي ماشي
واليل دخل علينا ولبست وروحت ل وليد سلمت عليه وامو قاعده مع ولاء وشوشو لبسه قميص نوم وولاء لبسه بلوزه ضيقه وشورت لحد الركبه وشافط كسها لجوه وابوه طلع من الاوضه ولابس شورت وفانله دخلت سلمت ع شوشو ام وليد وبوستها من شفايفها اودام جوزها وهيا بتمص شفايفي وبوست ولاء من شفايفها وقعدت جنبها
وهيا قربت من امها وبتقولها خلاص كده معاك الاتنين وانا معايا واحد بالاتنين بتوعك وبتضحك ولقيتها بتقولي تشرب لبني عملت بدماغي زي اها لقيتها رفعت البلوزه وبزازها ظهرت

HZ3CDRR.md.jpg
وقالت يلا اشرب لبني انا نزلت ع بزها امص في وهيا اااااه حلو اوووي مص كمان وانا بمص ف حلماتها وبدل مابينهم وحلمت بزها ف بوقي وبلعب فيها بالساني وبقيت امص فيها وهيا قالت كفايه دخلت بزها وحطت ايديها ع زوبري تحسس عليه ومسكتو وقالت اتفرج يابابا علي زوبرو كبير ده بيفشخني مرتين ورا بعض
وبيخليني انزل مرتين تلاته ورا بعض وراحت فاتحه رجليها واتا جنبها وحطيت ايدي ع كسها من فوق الشورت بقيت ادعك ف كسها وهيا امممم اممم اودام ابوها وامها فضلت ادعك ف كسها اوووي وهيا تصرخ ااااااه اااااااه ادعك اووي وحلماتها ف بوقي امص فيها وبغد شويه لقيتها غرقت الشورت بتاعها عسل من كسها بقت ترتعش وهيا بتنزل وامها بتحسس علي نفسها وانا قعدت وزوبري وقف اووووي ف البنطلون بعد شويه ولاء قعدتني وجات مابين رجلي وطلعت زوبري وبقت تمص في اوووي وانا ف دنيا تانيه وهيا امممم وتبلع زوبري كلو وانا باصص ل شوشو وليد كان مطلع بتاعو بره وبيبص علينا ولاء شبعت مص وقالت تعالي ندخل جووه واحنا داخلين راحت ل امها تبوسها من شفايفها ومسكت بزها وقالتلها تعالي معايا بصت ل جوزها وولاء بصت ل ابوها وراحت عليه وقالتلو حاجه ف ودنو ومسكت بزها وبتعطي ابوها الحلمه يمصها وهو راح واخدها يمصها راحت وقفت ونزلت الشورت والكلوت وطلعت ع الكنبه ودماغ ابوها ف كسها وقالتلو يلا الحس كسي هو قرب من كسها وبقي بيلحس
ولقيت شوشو جتلي ومسكت زوبري تمصو وبقت تمص ولقيت وليد راح عند اختو وقف فتح طيزها وبقي بيلحس خرم طيزها وابوه بيلحس كسها انا وقفت شوشو ونيمتها ع الانتريه ع ضهرها رفعت قميص نومها ونزلت كلوتها ونزلت لحس في كسها وهيا بتطلع اصوات تجنن وبقيت الحس وهيا ااااااه ااااااه واخدت زنبورها ف بوقي اشفط في
وهيا اااااااه ااااااااه وانا طلعت امص ف بزازها وحطيت راس زوبري ع كسها وولما خلصت مص ف بزازها وشفايفها نزلت ع كسها تاني فتحتو وكان احمر اوووي دخلت صباعي وشوشو بتتلوي تحت مني ببص ع ولاء كانت بتمص زوبر ابوها ووليد بينيكها ف طيزها وعين ابو وليد علي مراتو وده الي خلاني عايز افركت كس مراتو انا مسكت زوبري وقعدت اخبط في كس مراتو شيماء وهيا بتطلع اهااات عاليه وتقولي حرام عليك دخلو وانا بعزب فيها وهيا فاتحه رجليها وانا وقف ع ركبي وماسك زوبري بخبط في كسها وروحت دخلت راس زوبري ف كسها وهيا ااااااه دخلو دخلو انا بصيت ل ابو وليد وهو باصص ل مراتوو روحت مدخل زوبري ف كسها مره واحده وهيا صرخت وانا نمت عليه وفضلت اهبد في كسها وهيا ااااااااه اااااااه كمان كمان وانا بنيك فيها وهيا فاتحه رجليها وانا بنيكها جامد وببوس شفايفها وهيا ايديها ع وسطي ولقيت ولاء قاعده ع زوبر ابوها واخوها بينيكها ف طيزها انا خليت شوشو توقف ع ركبتها وايديها ووقفت وراها ودخلت زوبري ف كسها تاني وهيا بتبص ع بنتها وهيا بتتناك من ابنها وجوزها وانا بنيك في شوشو

HZqxzNa.md.jpg
وفضلت انيك فيها وهيا اااااه ااااااه كسي نيك كمان وانا بنيك فيها ومديت ايدي الااتنين ومسكت بزازها الاتنين وفعص فيهم
وانا بنيك فيها وزوبري نااااار ف كسها
فضلت اهبد ف كسها وهيا ااااااااه ااااااااااه
نيك اوووي وانا بنيك فيها وشديت وسطها لعندي وحضنها وفضلت افعص ف بزازها وحطيت ايدي ع كسها وبقرص ف زنبورها وزوبري ف كسها وهيا اااااه ااااااه كفايه كفايه ولقيتها بتصرخ وبتنززل عسلها ع ايدي وفخادها وانا مستحملتش ونزلت لبني ف كسها وهيا نامت ع وشها وانا نمت فوقها وهيا ااااه حلو اوووي تجنن فضلت نايم فوقها وزوبري لسه ف كسها وانا ببوس ضهرها ورقبتها وقولتلها تعالي ندخل جوه قالت ليه قولتلها لسه هنكمل هو حد يشبع منك ياقمر قالتلي طب خليك وتعالي بعد شويه قولتلها بسرعه روحت عند ولاء وهيا لسه قاعده ع زوبر ابوها واخوها بينيكها ف طيزها انا وقفت ودخلت زوبري ف بوقها وهيا بتمص ف زوبري وقولتلها امك كسها حلو اوووي وهيا بتمص ف زوبري وزوبري وقف تاني وبعد شوي لقيت شوشو بتنادي عليه ومطلعه وشها بس انا قولت ل ابو وليد مراتك لبوه اووووي لسه ماشبعتش تعالي نيكها معايا
سيبتو ودخلت ع شوشو ولقيتها لبسه قميص نوم اسود مقفول ع كسها وعند كسها مفتوح حته صغيره وكسها ظاهر منو وبزازها القميص شفاف اوووي وبزازها تجنن وهيا ف القميص قالت حلو القميص قولتلها حلو اووووي انا مديت ايدي ونزلت القميص وطلعت بزازها ونزلت فيهم مص وعضعض فيهم ونيمتها ع السرير وطلعت فوقها وفضلت امص ف بزازها وطلعت ع شفايفها ابوس فيهم وهيا بتقولي الحس كسي قولتلها نضفتيه قالت ايوه نزلت ع كسها لحس ودخل لساني ف كسها وفضلت الحس كسها وهيا ااااااااه ااااااااه حلو اوووي حلو اوووي وانا دخلت لساني ف كسها فضلت الحس كسها وطلعت عليها ودخلت زوبري ف كسها وهيا فتحت بوقها وبقت تمص ف صباعها

HZqAgcl.md.jpg
وانا بنيك فيها وهيا بتدعك ف كسها وبتمص صباعها وانا هيجان اوووي ونزلت بشفايفي ع بزازها مص وبقيت امص بزازها وهيا ضمتهم وصوتها عالي اوووي واتا بنيك اوووي وفضلت انيك فيها ونزلت تاني ع كسها الحس فيها وهيا ااااااه ولقيتها نزلت تاني وانا بدعك كسها وكسها بيرتعش دخلت زوبري تاني ف كسها وبقيت انيك فيها وهيا تصرخ تحت مني وكملت نيك فيها وقالتلي عايزه اقعد ع زوبرك قولتلها تعالي نمت ع ضهري وهيا طلعت ع زوبري ودخلت زوبري ف كسها وهيا قعدت عليه وبقت تنط ع زوبري انا مسكت ايديها وهيا بقت تنط وانا ساندها عشان تنط جامد وتطلع وتنزل ع زوبري اووي

HZq7G6b.md.jpg
فضلت تنط ع زوبري وانا بنيك فيها وزوبري ف كسها وكسها كلو عسل وانا بنيك وهيا بتنط اوووي ولقيتها بتصرخ وبتنزل عسلها ع زوبري وانا فضلت انيك فيها وزوبري كانو ف برطمان عسل وصوت النيك عالي وهيا مش قدره تنزل تاني وتطلع روحت نيمتها ع ضهرها ومسكت القميص من عند كسها قطعتو خالص ورفعتو لبطنها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك لحد مانزلت ع كسها

HZqlxR4.md.jpg
نزلت لبني ع كسها ونمت جنبها وكنا مقتولين وبعد شويه وقفنا وهيا طلعت ملط ولقينا ولاء غرقانه لبن ع وشها وبزازها ونايمه ع ضهرها وابو وليد شاف مراتو طالعه والقميص مقطوع وكسها بينزل منو لبن ع فخادها وهيا راخت عندو وقالتلو البت هتموتك وهو قالها الواد ده عمل معاك ايه ضحكت وقالت قول ماعملش ايه وراحت فاتحه كسها وقالتلو فشخني نزل ف كسي مرتين ومره ع كسي وانا نزلت 4 مرات دخلت اتشطفت وهيا دخلت معايا شطفنا بعض وكلو تمام وخرجنا ملط وبقينا نضحك وهما دخلو اتشطفو واكلنا وشوشو حلفت ل انام ف حضنها انهارده ونمت معاها هيا وجوزها وبقيت اتحرش بيها طول اليل ودعك في كسها وجوزها سامعنا وهيا نزلت وبقت ترتعش ونمنا للصبح........

الجزء الخامس والأخير




اخر مره كنت نايم مع شوشو ف سريرها وابووليد جنبها نايم وعارف ان انا بتحرش بمراتو
ومش قادر يتكلم عشان انا عارف كل حاجه عنهم
فضلت طول اليل حاضن شوشو من طيزها وبفعص ف بزازها وهيا مش عرفه تنام فضلت ادعك ف كسها وهيا نزلت ف الكلوت ونمنا للصبح...
صحيت وانا ف حضن شوشو وجوزها مكنش جنبي وانا كنت حاضنها وصحيتها وانا بلعب ف بزازها هيا قالت بطل بقي انت ماتعبتش
قولتلها حد يتعب منك هيا عطتني وشها واخدت منها بوسه قالت هقوم اعمل الفطار وقامت وانا نايم بالبوكسر وهيا بقميص نوم شفاف والكلوت والكلوت عليه عسلها من انبارح طلعت انا كمان جوزها كان قاعد ف الصاله كنت انا لبست وقعدت جنبو وهو بصلي وقالي انت عندي زي وليد ابني اوعي كلمه تطلع بره قولتلو انا مش عيل عشان اطلع سيرت اهلي بره انا متربي عندكم وهو سكت وبقي بيتفرج ع افلام اكشن وانا بتفرج معاها ووليد قام هو وولاء كانو نايمين مع بعض
ودخلو يتشطفو واتاخرو وبعد شويه سمعنا اصوات اهات وانا زوبري وقف من اهات ولاء وليد كان بينيكها ف الحمام وانا زوبري وقف وابو وليد بيشتم فيهم وبيضحك وبعد 10 دقايق خرجو وليد لابس فانله وبوكسر وولاء كلوت بس وبزازها البيضه نااار حلمت بزازها وقفه من مص وليد قعدنا ناكل وانا زوبري وقف من الي شايفو وولاء بزازها اودامي ملبن حتي ام وليد لبسه قميص نوم شفاف وصدرها ناااار انا شبعت وقعدت ع الانتريه وبتفرج ع ولاء وجسمها الملبن
وهيا بتاكل وهيا تبصلي وتغمزلي وزوبري وقف وانا بمسكو ولقيت ولاء قعدت جنبي وقالت عينك اول مره تشوفهم قولتلها عايز اكلهم ضحكت وقالت طب مستني ايه انا قايمه من ع الاكل عشان عرفه انك جعان لسه انا مسكت بزها اضغط عليه ومسكت التاني افعص فيهم الاتنين
واخدت واحد ف بوقي وبقيت امص ف بزها وبقرص ف البز التاني وانا كنت هيجان اووي مع ان انا لسه نايك انبارح بليل
فضلت امص ف بزازعا وهيا قالت كفايه بقي قطعتهم دوري بقي وراحت قعدت مابين رجلي وسط اهلها وهما بياكلو وطلعت زوبري وفضلت تمص ف زوبري وبضاني وتفت علي زوبري وراحت قلعت الكلوت الي كانت لبسها ولقيتها مسكت زوبري وقعدت عليها ووشها ل ابوها وزوبري ف كسها بقت تنط وانا بضرب طيزها وهيا تصوت اااااااه اااااااه وفضلت تنط ع زوبري خليتها ترفع نفسها شوي وطلعت زوبري ودخلتو ف خرم طيزها وهيا قعدت وبقت تنزل وتطلع عليه وصوتها عالي
وبعد شويه نيمتها ع بطنها ع الارض وركبت فوقها وزوبري ف كسها وبقيت انيكها اودام اهلها وهبا ااااااه ااااااااه كمان اووووي وانا بنيك فيها ولما قولتلها هنزل لقيتها بتقولي هاتهم ف بوقي اتا قعدت وساند ضهري وهيا نزلت بدماغها ع زوبري مسكتو واشتغلت مص في وطيزها مرفوعه وابوها ضربها ع طيزها وهيا بتمصلي فضل يضربها ع طيزها وانا بنزل لبني ف بوقها وهيا بتدعك ف زوبري لحد اخر نقطه ووقفت ع ركبتها وبوقها مليان لبن وامها بتبصلها راحت ع امها وامها اخدت لبني ف بوقها والاتنين بلعو البن واخدو بعض ف بوسه نضفو بعض وانا قاعد وتعبان اووووي
وزوبري نام وابو وليد بيقول مخلف شرموطه وهيا ضحكت بصوت عالي وقالتلو ومالها الشرموطه مريحه زوبرك وزوبر ابنك وراحت جنب ابوها قالتلو مالها الشرموطه يابا مش لما بتعوز تريح زوبرك بتلاقيها ومسكت زوبرو وقالت مع ان زوبرك مش كبير زي وليد وعبدو
بس لما بيدخل ف كسي بتمتع اوووي ان زوبرك ف كسي وابوه ساكت واخنا قاعدين شوشو شالت الاكل ولقيت ولاء طلعت زوبر ابوها وكان وقف ولقيتها بتقعد عليه ودخل ف كسها وهيا حضنتو وزوبرو ف كسها وبقت تنيك نفسها براحه وابوها مسك طيزها الاتنين وزوبرو ف كسها وانا شايف ولاء بتنزل وتطلع براحه ع زوبر ابوها الي جوه كسها وهيا اااااه اااااااااه ولقيت ولاء بتنزل عسل كسها ع زوبر ابوها وجسمها بيرتعش
وبعدها بثواني ابوها نزل ف كسها لبنو وهيا مبسوطه اوووي وبتبوس ابوها من شفايفو وزوبر ابوها خرج نايم من كسها ولبنو بيطلع من كسها وهيا نزلت بشفايفها ع بزاز ابوها بتلعب ف الحلمه كان منظر ابن متناكه والمكان بقي الريحه كلها نيك اتا لبست وخرجت والي شافتني شوشو
وروحت هلكان فطرت كويس ونمت صحيت بعد العصر اتغديت ولقيت منار فاتحه نت بعتلها قلب ع الواتس كلمتني عرفت انها سافرت من يومين وهيا مبسوطه وسالتها عن جوزها وهيا قالت من يوم مانزل اجازه واحنا بنام مع بعض كل يوم
قولتلها موحشكيش زوبري قالت وحشني انا مش هعرف انساك تاني ياعبدو
وبعتتلي كذا صوره ل كسها وبزازها وقالت ماتعبتش رسايل تاني غير لو بعتلك انا حوزي بيمسك الفون كتير قولتلها ماشي هتنزلي امتي قالت هنزل قبل ماخلف ب 3 شهور عشان ماما تخلي بالها مني قولتلها انا الي هخلي بالي منك بس انتي تنزلي ضحكت وقالت انت اول واحد لازم تخلي بالك مني وفضلنا نتكلم شويه اوقات ف السكس وجسمها وزوبري وحشها وشويه عن ولاء وكنت بحكيلها الي بنعملو وهيا بتهيج
وقفلت معاها وبعد يومين روحت عند وليد بليل ومكنش في غير شوشو سالتها عن وليد وولاء قالت كلهم عند الماذون قولتلها ليه قالت ولاء جوزها هيرجعها قولتلها بجد قالت ايوه
وهيا هتقعد عندنا هنا ف الشقه الي فوق وجوزها هياجر الشقه بتاعتو قولتلو طب وهيرجعها ليه قالت عشان العيال قولتلها الشقه الي فوق جاهزه قالت ااه بس بكره هيجيبو العزال وخلاص ماتنساش بكره العصر تاجي وانا فضلت اتكلم معاها وقولتلها طب وولاء كده هتوب ولا ايه راحت شوشو ضحكت بصوت عالي
وقالت ايوه هتوب بره بس انما جوزها يخرج تنحرف معانا عادي وانا اول فكره جتلي انيكها جنب جوزها زي ماكنت شوشو جنب جوزها
وقعدت معاها شويه ومشيت تاني يوم روحت عندهم وكان في عربيات تجيب العزال وجيبنا العزال وطلعنا ف الشقه وبقيت اركب الدولايب مع وليد والسراير وولاء تقولي جمدو ع السرير عشان هتناك عليه انهارده وتضحك وركبنا كل حاجه
وكلو بقي تمام وكنا بعد العشا وولاء فضلت هيا وجوزها والعيال وانا نزلت تحت مع وليد وابوه ولو قولتلكم ان ف اليوم ده مسكنا شوشو احنا التلاته فشخناها حرفيا مش هتصدقو كنا بندخل زوبرين ف كسها وكل واحد فينا نزلت مرتين كلو جواها وكسها كان بينزل لبن زي حنفيه الميه
وتاني يوم كلمتني ولاء وقالتلي تعالي عايزاك
لبست وطلعت علطول ف شقتها وطلعتلي بقميص نوم وسالتها ع جوزها قالت راح الشغل
ولسه بحضنها قالت استني بس هقولك ع حاجه
قولتلها قولي قالت انبارح جوزي كان نايم معايا وشاف خرم طيزي مفتوح اووي ولما سالني قولتلو انك الي عملت كده وان انت بتنكني
قولتلها ياخربيتك قالت ماتخفش ده عادي انت ناسي ان هو كان بجيب صحبو ينام معايا
المهم انا قولتلو ان عبدو بينكني من يوم ماطلقنا ومحدش يعرف حاجه عننا حتي اقرب الناس ليه
وهو وافق عشان هو بيتمتع اكتر لما بينكني حد معاه ولما قالي انه هيجيب صحبو تاني رفضت وقولتلو عليك وقالي ان هو موافق
قولتلها وانا موافق واخدتها ع السرير وخبطها زوبر ربع ساعه وانا بنيك فيها ونزلت ف كسها وهيا بتضحك وانا بقولها مالك قالت نسيت اقولك ان انا شيلت الشريط وكده ممكن احبل منك قولتلها هو جوزك منزلش ف كسك انبارح قالت لا قولتلها طب والعمل قالت عادي انهارده هخليه ينزل ف كسي
ولا كان في حاجه حصلت اتشطفنا مع بعض وبقيت انيكها ف الحمام زي الحصان وماسك شعرها بشد في وزوبري ف كسها
HDdi5tp.md.jpg
وفضلت انيك فيها ونزلت ف كسها تاني
وهيا نزلت كمان ع فخادها والارض وقومنا نضفنا نفسنا ولبست ونزلت روحت وبليل كلمتني ولاء وقالت هتعرف تاجي ولا لا قولتلها خليها بكره بليل قالت ماشي انا عرفت جوزي كل الي حصل انهارده بس ماقولتلوش انك نزلت ف كسي
وقالي خليه ياجي انهارده خلاص هستناك بكره بليل لما ارن عليك وانا قفلت
وتاني يوم كانت معركه طلعت عندها
وهيا لبسه قميص نوم كانت الساعه 12
القميص لحد كسها والكلوت واضح
وبزازها الحلامات طالعه من القميص اول مدخلت اخدتني بالحضن وانا بقولها ايه القمر ده
وهيا قالت عايزاك ترفع راسي قولتلها ف ايه ضحكت وقالت ف كسي عايزاه ينزل وانت لسه بتنيك انا معرفه جوزي انك بتنيك بالساعه من غير حبوب وعشان خطري خود دي ولقيتها بتعطيني حبايه بقولها دي ايه قالت انا جوزي واخد حبايه منها بيقولي هتخليك تطول قولتلها بلاش قالت عشان خطري دي وبس اخدت منها وبلعتها هيا جبتلي عصير وهيا اخدتني ف اوضه الجلوس وسالتها فين جوزك قالت ف مشوار وجاي
وهيا قعدت ع حجري وقالت حاسس بحاجه قولتلها لسه قالت هتشتغل لوحدها وفعلا بعد شويه حسيت جسمي سخن انا مسكت بزها ضحكت وقالت مالك قولتلها جسمي سخن اووي
قالت تبقي اشتغلت وراحت مسكه زوبري من جوه البنطلون وقالت زوبرك سخن اووي
دقيقه وجيالك ولقيتها بتاخد حبايه انا بقولها دي ايه قالت دي عشان نتفاعل مع بعض بسرعه وتبقي ليله ماتتنساش ولقيتها قلعت الكلوت وقعدت ع زوبري وزوبري بره البنطلون وع كسها وهيا مسكتو وبتحكو ف كسها وانا قاعد وهيا قعده فوق مني وزوبري تحت كسها وهيا مسكاه وبقت تروح وتاجي عليه والباب بيفتح انا حولت اقوم هيا قالت زي مانت ودخل جوزها سعد
وشاف مراته قاعده عليه وماسكه زوبري وبتحكو ف كسها قالها مستعجله ليه ياشرموطه قالتلو مش قدره تعالي اتفرج علي مراتك وهيا قاعده ع زوبر صاحب اخوها وهو بيقولها تعالي ندخل جووه عشان العيال ماتصحاش راحت مسكت راس زوبري ودخلتو ف كسها انا حسيت بنار اول مره احس بيها وهيا ااااااه وكسها احمر اوووي قالتلو مش قدره ياسعد قالها اها ياشرموطه ياخربيت هيجانك وراح قفل الباب ع العيال
ولقيتو بيقلع هدومو وقلع ملط وزوبرو كان كبير
اكبر من زوبري كان وقف نص وقفه لقيتها بتقولو زوبرك نايم ليه اتفرج عليه وانا بتناك وهو نزل ع ركبو وبيتفرج ع زوبري وهو ف كسها وهيا بتنط ع زوبري وهو بيتفرج وراح وقف كان زوبرو وقف اوي وراح دخلو ف بوقها وهيا بقت تمص ف زوبرو وانا بنيكها ف كسها وفضلت 5 دقايق ع اللوضع ده ولقيتها وقفت ونيمتو ع الارض
وركبت فوقو ودخلت زوبرو ف كسها وبقت تنط عليه وانا حضنتها من ورا ومسكت بزازها وهيا بتنط انا قلعتها القميص خالص وقلعت هدومي وهيا مسكت زوبري تمص في وجوزها بيبص عليه وبينيكها وانا مسكت دماغها وهيا بتمص وبتتناك
راحت نامت ع جوزها وهيا فتحت طيزها انا مسكت زوبري بمشيه ع طيزها ودخلتو ف خرم طيزها ودخلتو للاخر وهيا ااااااه جامد نكوني جامد وانا بقيت اضرب طيزها جامد وانا بنيك وهيا قالت دخل زوبرك ف كسي ياعبدو انا مصدقت خرجت زوبري وجوزها بينيكها ف كسها
انا حطيت زوبري علي كسها وهيا نايمه ع جوزها وهو فتح طيزها وانا بدخل زوبري ف كسها ودخل ف كسها وهيا اااااااااه اااااااااااه وانا دخلتو للاخر وبطن زوبري علي بطن زوبر جوزها وبصراحه احساس حلو اووي احساس زوبرين ف كسها وهيا ااااااه ااااااه براحه كنت انا فاتح طيزها جامد بايدي وحاشر زوبري ف كسها ونازل فيها نيك وزوبر جوزها مكنش بيتحرك كنت انا الي بنيك وهيا ااااااااه اااااااااه خرجت زوبري من كسها ووقفت وهيا قالت تعالي وقفت وهيا مسكت زوبري دخلتو ف بوقها وفضلت تمص وجوزها بقي بينيكها وانا مسكت شعرها وبقيت انيك بوقها وهيا طلعت لسانها تلعب في راس زوبري
وتدخل لسانها ف فتحت زوبري وهيا مبسوطه اووي وتقول ااااه زوبرك حلو اوووي ياعبدو شديد
شوفت ياخول زوبر عبدو مش تقولي صحبك وقرف بياخد شريط عشان تنكوني
انا وقفتها وبقولها عايز انيكك وانتي وقفه قالت انا خدمتك روحت زنقها ف الحيطه ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وبقيت انيكها وجوزها وقف ولقيتو راح وراها وسندت عليه وانا بنيكها ودخل زوبرو ف طيزها وبقينا ننيكها وهيا اااااه حلو اوووي اجمدين زوبرين دخلو في نكوني نكوني نيكو الشرموطه قعدنا ننيك ياجي 20 دقيقه وجسمنا كلو عرق من النيك انا نمت ع الارض وهيا ركبت ع زوبري وبقت تنط وجوزها بينيكها ف طيزها ولقيت زوبرو بيدخل ف كسها وبقي بينيكها وانا واخدها ف بوسه جامده وسمعت صوت اهات جوزها ولقيت لبن بينزل ع زوبري عرفت انه نزل ف كسها وانا لسه ببوسها هو خرج زوبرو ورجع لورا انا خرجت زوبري من كسها وهيا نزلت تمصو ونضفتو وفتحت كسها لجوزها وبتقولو انا مش عمله حسابي قالها مش مشكله انا خليت وشها لجوزها وهيا وقفه ودخلت زوبري ف كسها وهو بيتفرج وزوبري داخل ف كس مراتو وهيا ااااااه كمان كمان ياعبدو نكني اودام جوزي ماتنزلش ف كسي عشان مخلفش منك وانا بنيك في كسها وكنت بنيكها وقفش ف بزازها الاتنين وانا بنيك ف كسها وكنت هيجان اووووي من المنظر وصوت طيزها عماله تفرقع وززبري بيخبط ف كسها ولقيتها اااااااااااااااااااه ولقيتها بتدعك ف كسها
وبتقول ل جوزها تعالي تعالي ولقيت جوزها نزل بوشو عند كسها وفتح بوقو وانا بنيكها وبقرص ف بزازها وهيا نزلت عسلها ع وش جوزها وهيا ااااه اااااه اااااااه ابلع ابلع ياخول عسلي
وشو اتغرق واتا بنيك فيها وفضلت انيك فيها ع نفس الوضع وهيا بتقولي تعبت تعالي نام عليه هيا نامت وزوبري بيلمع من عسلها
لقيتها فتحت رجليها وقالت يلا دخلو انا نامت فوقها ودخلت زوبري ف كسها وجوزها قال انا داخل اتشطف اوعي تنزل جواها لتحبل منك
انا قولت ماشي هو مشي انا فضلت انيك ف كسها جامد وببوس شفايفها وانا بقولها قربت انزل قالت جيب زي مانت عايز تنزل قولتلها ف كسك قالت جيب خليني احبل منك انت لبنك حي
حبلني ياعبدو خليني اخلف منك بتتكلم بصوت واطي وانا جسمي بيرتعش وبنزل لبني ف كسها وكانت كميه كبيره اووي اول مره انزل كده وهيا اااااااااح سخن اووي بيحرق ف كسي اااااه ناااار ولقيت جوزها واخد هدوم وبيبص علينا ومايعرفش ان انا نزلت ف كسها هيا حضنتني عشان ماقومش وهو يشوفني نزلت لقيتها بتقولي نيك كمان شبعني وجوزها دخل الحمام هيا قالت يلا قوم بسرعه اتا قومت وهيا دخلت صباعين ف كسها بتاخد البن وتمسحو ع بزازها لما بزازها اتغرقت وانا نمت جنبها ودخلنا ف بوسه رومانسيه وانا حطيت ايدي ع كسها ادعك في وهيا بتقولي كفايه لعبك ده بيتعبني قولتلها مع ان انا نزلت كتير بس لسه عايز اكمل قالت كفايه عشان ماتتعبش
قومنا ودخلنا ملط الحمام كان هو خرج اتشطفنا ونضفنا بعض وطلعنا لبست هدومي وقالت لجوزها شوفت بقي لما قولتلي عايزين نرجع قولتلك مش فارقه ليه معايا راجل بيكفيني يوم ماقول تعبانه بياجي يفضل ينيك فيا بساعه ليل ونهار
ف قلب اوضتي وع سريري قالها واهلك عرفين قالت ايووه عرفين ان عبدو بينكني احسن ماتناك من الغريب اهو عبدو مننا وعلينا
وانا قولتلهم انا همشي وهيا قالت وقت ماكلمك تعالي قولتلها ماشي ومشيت روحت
نمت مقتول الساعه 1 ونص
وبعد يومين روحت عند وليد الساعه 9 بليل
قعدت معاه والساعه 11 قالي نازل مشوار وانا استغربت اول مره يطلع مشوار من غير مايقولي يعني ايه هو المهم قعدت مع شوشو وجوزها
فتحت النت وبعت رساله واتس ل ولاء قولتلها عشان كده ماكلمتنيش ماشي ياستي برحتك
وبراحه علي وليد ليتعب
وبعد شويه ردت وقالت هو انت تحت قولتلها ايوه قالت اطلع قولتلها لا انا مروح اصلا اتاخرت وقفلت النت وشوشو بتقولي مش بتاجي ليه قولتلها معلش مشغول شويه قالت تعالي ندخل جووه قولتلها ادخلي وانا هحصلك عايزك عروسه هيا قامت ومبسوطه انا قولتلها سخني نفسك علي ماجيلك وهيا دخلت انا قعدت جنب ابو وليد
قالي عايزك قولتلو معاك قالي الواد من انبارح ف نفس الميعاد ينزل ومايجيش غير متاخر
ضحكت وقولتلو عند اختو فوق قالي بيعمل ايه
قولتلو هيكون بيعمل ايه وبضحك قالي جوزها فوق قولتلو من يومين كلمتني ونمت معاها انا وجوزها وشكلها قلبت ع وليد وسبتني
هو مستغرب قولتلو اصل جوزها كان بيجيب واحد صحبو ويخدرو وياخدو البرشام والاتنين ويفضلو ينيكو فيها ولما كلمها انه عايز يرجعها كلمها قالتلو انها مش فارقه هيا بتتناك ف بيتها ومبسوطه وهو وافق بردو وتاني يوم كنت انا معاهم
قالي الوسخ قولتلو تاجي معايا ندخل ل شوشو ولا هتسيبني لوحدي معاها قالي ادخل انت انا دخلت ولقيت شوشو لبسه قميص نوم ابيض ونايمه ع ضهرها وبتلعب ف كسها وحلمات بزازها بره
HDft8Ba.md.jpg
انا قولتلها ايه الحلاوه دي قالت اتاخرت ليه
قولتلها شكلك تعبانه وانا بقلع قولتلها ادعكي ف كسك اووي يامتناكه وهيا دخلت صباعها ف كسها
وانا قلعت هدومي وانا ببصلها وهيا بتبص ع زوبري وبتلعب ف كسها وتدخل صباعين وتقولي يلا تعالي وانا بقولها اجي اعمل ايه قالت نكني دخل زوبرك ف كسي انا طلعت ع السرير وهيا فتحت كسها وبتقولي وحشتني اووي
بقالك 5 ايام مش بتاجي مسكت زوبري وبمشيه ع كسها وهيا ااااه ااااه يلا دخلو انا بضرب كسها بيه وهيا دخلو علطول زوبرك وحشني انا دخلت راس زوبري وهيا ااااه انا دخلت نصو وقولتلها عايز الحس كسك الاول وطلعت زوبري ونزلت ع كسها

HDfbJcv.md.jpg
وحطيت لساني عليه وبقيت الحس ف كسها
وهيا تشد ف شعري وكنت باكل ف كسها حرفيا وبدخل لساني جوووه كسها وبعد اكتر من 5 دقايق لقيتها بتقولي هنزل انا حطيت كف ايدي ع كسها اضربو وهيا اااه ااااه ولقيتها بتنزل عسلها ع كف ايدي وغرقت السرير
انا نزلت اكمل لحس ف كسها وبقيت ابلع العسل الي ع كسها وهيا ااااه كمان كمان وحشتني اوووي وتشدني ع كسها وانا بلحس كسها وفخادها
انا طلعت ع بزازها نزلت مص فيهم الاتنين وهيا ااااه وزوبري بيخبط ف كسها وهيا دخلو بقي مش قدره انا اخدت شفايفها ف بوسه وهيا مسكت زوبري ودخلتوو ف كسها دخلتو للاخر وبقيت انيك فيها 5 دقايق ع نفس الوضع قولتلها عايز اكل كسك وتمصي زوبري روحت نمت ع ضهري وقولتلها تعالي وعملنا وضع 69
HDqx3JV.md.jpg
بقيت الحس ف كسها وهيا مش رحمه زوبري وبضاني وانا كسها كنت هخلعو من مكانو
شفايف كسها كنت بسحبها لبرا وهيا بتمص جامد وانا دخلت لساني جووووه ف كسها ومحستيش غير بكسها بينزل عسلها ف بوقي وانا بلحس عجبني طعمو بلعتو مكنش كتير وهيا وقفت ع وشي وانا بلحس وقالت كفايه عشان خطري مش قدره انا قولتلها يلا اركبي ع زوبري
هيا علطول مسكت زوبري ودخلتوو ف كسها

HDquQtI.md.jpg
وانا ماسك بزازها تفعيص وبقرص ف حلماتها
وهيا اااااااااه اااااه وصوتها عالي لقيت الباب بيتفتح وكان جوزها قالها وطي صوتك ياشرموطه وهيا بتنط ع زوبري هو خرج وفضلت انيك فيها وهيا ااااااه اااااااه كبير اوووي كبير ف كسي وحشتني اوووي وحشني زوبرك
وانا مسكت طيزها وبفتحهم عن بعض وهيا ااااه انا قولتلها نامي ع وشك ياكسمك هيا ح حاضر وراحت نامت ع وشها وانا فتحت طيزها وقربت بزوبري حطيتو ع فتحت طيزها دخلتوو فيها وهيا ااااااه اااااه وانا بنيكها قالتلي اشتمني اشتمني انا بقولها بتحبي تتشتمي وانتي بتتناكي ياكسمك
ي شرموطه يابنت القحبه وانا بنيك ف طيزها وهيا ااااااه كمان كمان اشتمني وانا نمت فوقها وزوبري ف طيزها وبقيت انيك فيها
وبشتمها ف ودنها بقولها بتتناكي من صاحب ابنك ياكسمك وابنك بينيك اختو مع جوزها فوق
بنتك الشرموطه كنت بنيكها من يومين مع جوزها الخول عايله كلها بتتناك وانا هنيك فيكم ياولاد المتناكه وانا زوبري ف اخر طيزها
وانا خرجت زوبري ودخلتو ف كسها وبقيت انيك فيها وهيا اااااااه ااااااه وفضلت انيك فيها حوالي 20 دقيقه ولما حسيت ان انا قربت خرحت زوبري
وقولتلها نامي ع ضهرك ياقحبه
هيا نامت ع ضهرها وفاتحه رجليها وقالت يلا نكني دخل زوبرك انا مسكت زوبري وحطيتو ع كسها وبقولها اتناكتي غير من جوزك وابنك وانا بدخل راس زوبري ف كسها قالت ااااه مرتين انا دخلت زوبري ف كسها كلو وقولتلها مين ياكسمك

HDqrjus.md.jpg
وزوبري كان جووواه وهيا ااااااه ااااه وانا بقولها اتكلمي مين ناكك ياكسمك قالت جارنا القديم كنت بروح اقعد مع مراتو كان بيتحرش بيه من ورا مراتو وف يوم بروح عندها فتحلي وقالي انها جووه دخلت لقيتو حضني ودخلني الاوضه وانا معملتش حاجه ونكني ونزل ف كسي وكنت بروح ليه كل يوم شهر كامل وحبلت منو بس لحقت نفسي ونزلتو وبقيت اتناك منو لحد ماسافر هو ومراتو وانا بنيكها وبقولها يابنت المتناكه بنتك طلعالك قولتلها مين التاني قالت ابن اختي قولتلها مين فيهم قالت الكبير ماتعرفوش مسافر بره قولتلها وناكك ازاي قالت ااااه نكني بس الاول قولتلها منا بنيكك ياكسمك اهو يلا اتكلمي
قالت كنت نايمه عندهم وجوزي مسافر
كنت متجوزه من سنتين ومخلفتش وابو وليد بقالو سنه بره وابن اختي شافني وانا بكلم جوزي ف التلفون ف الجنس وتاني يوم وانا ف اوضتي نايمه لقيت لبن ف كسي مش عرفه ايه حصل تاني يوم نفس النظام لبن جوه كسي تالت يوم عرفت ان هو بيجبلي عصير اشربو وبعدها بنام ف الاوضه ومحسش بحاجه تالت يوم اخدت الكوبايه ورميتها ونمت ولقيتو دخل عليه الاوضه وقلعني البنطلون والكلوت ودخل زوبرو ف كسي وقعد ينيك في وانا مستحملتش وطلع مني صوت وهو فضل مكمل وانا حضنتو وهو نزل ف كسي ولبس وخرج والصبح كان محروج مني ولقيتو دخل عليه بليل بردو وانا عمله نفسي نايمه لقيتو بينكني وانا بقيت اتجاوب معاه وغيرنا الوضع وبقي بينكني علطول قولتلها وحبلتي منو قالت لا انا كنت محتاجه عمليه عشان اخلف وجوزي سافر عشان يجمع مصاريفه طول سنه كامله ابن اختي كان بينكني وكان بينام معايا ف شقتي هنا لحد ماجوزي رجع وعملت العمليه وحبلت ف ولاء
وهو رجع ينكني تاني وبعد فتره اتجوز وسافر
ومبقتش اتواصل معاه بسبب مراتو وانا بقولها كلكم شراميط وفضلت انيك ف كسها لحد منزلت ف كسها وهيا اااااه ااااه لبنك سخن اووي ياعبدو وانا نمت جنبها وقومت اتشطفت ولبست
ومشيت وبقيت مروحش عندهم كتير كل اسبوع مره وولاء كانت بتكلمني اقولها مشغول بس
عندي شغل وف يوم روحت نكتها لوحدنا تحت عند امها وبعد فتره كنت بحاول ابعد بقيت اسمع كلام عني من ناس ف الحاره عشان الحاره عرفه ان بنتهم بتتناك وانا كل يوم عندهم
وبعد يومين لقيت لقيت رقم منار بتكلمني دي بترن من الرقم المصري رديت عليها
وعرفت انها نزلت مصر من يومين
وفضلت اتكلم معاها طول اليل ونكتها فون وتاني يوم كلمتني وعرفت كل حاجه وان انا مبقتش اروح عند ولاء وان اخوها وجوزها بينيكوها علطول وهيا قالت انها حامل ف السادس لسه 3 شهور وتخلف وان امها بتنام عندها قولتلها حماتك ولا امك قالت لا امي جماتي تعبانه
وقولتلها عايز اجيلك بقي وهيا كانت ممانعه بس كنت كل مانيكها فيديو وتشوف زوبري وانا اشوف كسها نهيج ع بعض اوي وهيا قالت لما ماما تنام تاجي وفعلا بعد الساعه 12 كلمتني وانا روحت فتحتلي الباب ولبسه روب مفتوح وتحتو قميص نوم اسود وبطنها اودامها قفلت ورايا ودخلنا الشقه الي تحت واخدتها ف بوسه طويله وبقيت اخلع شفايفها وهيا تقولي وحشتني اوووي ومسكت زوبري تفعص في وتقولي زوبرك كبر عن الاول
انا قولتلها اقلعي الروب هيا بتقلع وانا ف لحظه كنت ملط قالت وبقيت سريع وبتضحك بصوت واطي انا قولتلها انزلي مصي حبيبك هيا نزلت ع ركبتها ومسكتو تدعك في وقالت كبر اوووي
ده انا الاول مكنتش بستحملو هستحملو ازاي وهو كبير كده قولتلها يلا مصي هيا اخدتو ف بوقها
HDBzJVe.md.jpg
وبقت تمص وتلعب بالسانها عليه
وانا وقف وهيا بتمص حلو اووي
وبقولها مصك خلو اووووي قالت كنت بتعلم ع زوبر جوزي عشان اوريك اتعلمت ازاي
وفضلت تمصلي وانا ف عالم تاني
وهيا قالت مش عايز تشوف كسي قولتلها ده وحشني اوووي روحت حضنها من ورا وزوبري ع طيزها وانا بحسس ع بزازها بقولها عايز اكلهم قالت كلهم وكل كسي معاهم قولتلها عنيه ورفعت القميص وكانت لبسه كلوت بس
قولتلها امك شفتك بالبس ده قالت ااه عادي ماهيا بتلبس كده مدام لوحدنا قولتلها امك مش عايزه تتناك قالت خليك ف الي ف ايدك وملكش دعوه بيها انا قولتلها الحق عليه ان خايف ع كس امك
وحضنتها من ورا وزوبري ف طيزها

HDBIkpp.md.jpg
وقلعتها الكلوت ونزلت ع ركبي فتحت طيزها ولحست كسها من ورا وخرم طيزها وفضلت الحس فيهم وهيا صوتها عالي وانا بقولها وطي صوتك وهيا اااه مش قدره محدش لحس كسي غيرك لسانك حلو اووي فضلت الحس ف كسها
ووقفت وراها وهيا دخل زوبرك قولتلها مصي الاول قالت بعدين بعدين انا دخلت زوبري ف كسها من ورا وبقيت انيك فيها وهيا ااااااه ااااااه وانا بكتم بوقها وكسها كان حلو اووي مش واسع اوي ولا ضيق يدوب مقاس زوبري
وانا بنيكها ف كسها ونمت ع الارض وهيا ركبت ع زوبري فضلت انيك فيها وهيا قالت نكني زي الكلبه وهيا عملت وضع الكلب وانا وراها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها وهيا اااااه ااااااه كمان كمان وانا حسيت بصوت رجل ع السلم بس بحسبها تخيلات فضلت انيك لحد مانزلت لبني ف كسها وانا كملت نيك ولبني بيخرج من كسها والصوت راح وهيا اهاتها تجنن فضلت انيك فيها وهيا نزلت ع زوبري وانا نمت تحت منها وهيا بقت تنط ع زوبري وانا نزلت ف كسها
وبعد شويه مشيت وبعد يومين روحت عندها ونكتها مرتين بردو وامها فوق
شهر كامل انيك فيها كل اسبوع 3 مرات يوم ويوم ف يوم وانا بنيك ف منار كانت نايمه وانا فوقها وهيا مكتفاني برجليها لقيت الباب اتفتح وانا اتخضيت ولقيت ام منار اودامي ومنار بتبص ل امها وامها بتقولي تاني ي شرموطه مش قولتلك خلاص ولا لازم تجيبلنا فضيحه منار ااااه اخر مره ياماما مش قدره عشان خطري انا تعبانه ياماما وانا مصدوم ومش بتحرك ومنار بتقولها اطلعي ياماما وانا هجيلك وانا ساكت وامها قفلت الباب وطلعت وانا ببص ل منار قالت كمل وانا مخضوض قولتلها اكمل ازاي قالت نكني نزل ف كسي فضلت انيك فيها ونزلت بسرعه المره دي ولبست وهيا قالت هبقي اكلمك وبعد اسبوع كنت عارف انه خلاص كده ولقيتها بتكلمني ف يوم وقالتلي كل حاجه اختصار يعني ان امها عرفت من اول يومين وانا قولتلها كل حاجه وانا اتخانقت معاها وهيا خافت عليه ونصحتني وانا كل مره بقولها اخر مره وهيا بتقولي انا خايفه عليك لتنفضحي
اخر الحوار يعني هيا اتفقت مع امها انها هتبطل تنام معايا اول ماتخلف وان انا اروح عندها انهارده وفعلا بليل روحت عندها قضيت معاها احلي نيكه وانا عارف ان امها فوق يوم بعد يوم نكتها فوق ف اوضتها وامها ف اوضه *******
وصوتها عالي وانا بنيكها مرتين كل ماروح عندها
وكنت بشوف امها كانت حلوه اووي وكنت بنيك منار وقولها عايز انيك امك ف كسها ونزل جواها وهيا كانت بتهيج وفضلت انيك فيها لحد قبل ماتخلف باسبوع وكنت عارف انها اخر مره اليوم ده نكتها ف الصاله ع الانتريه وانا بنيك ف طيزها وكسها وهيا نيك كسي وسعو وسع كسي
وبقيت انيك كسها وامها دخله الحمام شافتني وانا بنيك بنتها ونزلت ف كسها مرتين وهيا قالت انها اخر مره وبعد كده خلاص
وقبل مامشي كنت عارف انها اخر مره خلاص قلعت ودخلتها ف الاوضه ع سرير جوزها نكتها اكتر من نص ساعه لبني كان لسه نازل وطولت اووي ف الزوبر ده روحت هلكان وطول اليل اكلمها وقالتلي ماما وهيا بتشطفني بتنضف كسي ولبنك بيخرج مني قالت ده زوبر حمار مش بني ادم وبعدين كل ده لبن وانا كنت بضحك وبقولها عندك حق زوبر حمار مش عرفه هبعد عنو ازاي
ده نام معايا اكتر من جوزي وفضلت اكلمها كل يوم لحد ماخلفت وجوزها رجع وقطعنا كلام مع بعض خالص حتي ولاء بعدت عنهم عشان اىويا قالي بلاش تروح هناك وخلاص بطلنا ننيك والبن نشف ف زوبرنا وابن المتناكه وليد بينيك في شوشو وولاء وبعد سنه تقريبا لقيت رقم بيرن رديت كانت ولاء سلمت عليها وبعدها قالتلي انا خلفت من شهرين ماسالتش يعني قزلتلها **** مشغول انتي عرفه ابويا كبر وانا علطول ف القاهره شغال
قالت الواد في ملامح منك
وجوزي بيقول ازاي في ملامح منو وهو منزلش فيك وانا قولتلو انك نزلت ف كسي كذا مره
واحنا اتاكدنا انه ابنك وجوزي عايز يكرر اليله تاني ايه رايك بس جماعي بقي قولتلها ازاي قالت اصل جوزي بينام مع ماما دلوقتي اودام بابا وبابا بينكني اودام جوزي قولتلها مريحين بعض قالت زيتنا ف دقيقنا قولتلها حفظي ع ابني ياكسمك ولما يكبر خليه ينيكك ضحكت وقالت لو زوبرو كبير زيك هتجوزو وهاخد لبنو كلو ف كسي
وفضلنا نتكلم وعرفتها لما ابقي فاضي هروح ليها وكنت بضحك عليها وبعدها سافرت السعوديه شغل وقطعت علاقتي بيهم نهائي وكنت بكلم منار كل شهر مره هيا الي كانت بتكلمني اعمل معاها الزوبر التمام وتقفل وعرفت انها حامل تاني
وبقيت كل ماجوزها يكون ف الشغل انيكعا فيديو لحد دلوقتي انا ف السعوديه وبنيكها كل يومين نهار او ليل لما يكون جوزها ف الشغل
وقالتلي لما تنزل لازم نتقابل وتنام معايا مش قدره انساك وكانت بتبعتلي صورها ملط وبقمصان نوم وهيا بترقص وكنت بنيكها كل يوم وهيا مسكه خياره كانها زوبري لحد لما ننزل احنا الاتنين وانا ناوي لما انزل انيكها تاني....... انتهت ♥
 
  • عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: mohamedhashem93, ahmedalasiry85, dwo و 80 آخرين
ممتازه استمر
HijeZwQ.jpg HijeQAx.md.jpg HijeL9j.md.jpg Hijei8b.jpg HijettV.md.jpg HijemMP.jpg HijeboB.md.jpg Hijk9KF.md.jpg HijkHcg.md.jpg HijkJSa.md.jpg Hijk2HJ.md.jpg Hijk3Av.md.jpg HijkKtp.md.jpg HijkFNR.md.jpg HijkBVI.md.jpg HijkqoN.jpg
 
  • عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Zazamezo, حسن ابو علي, memo_q و 22 آخرين
دائما قصصك جامده جدا
عاشت ايدك يا برنس كمل وما تطولش علينا
 
  • عجبني
التفاعلات: Zazamezo، Xnaz424 و صاحب نفسي
وليد صحبي ف حارتنا قدي ف السن
عندو اخت اسمها ولاء عندها 30 سنه
واحنا الاتنين عندنا 20 سنه
ولاء امها مليانه شوي ولاء بقي طالعه عمله زي الملبن جسمها ابيض اوووي وزاي الجيلي
كانت متجوزه وعندها ولد وبنت صغيرين
كنت دايما لما بروح عندهم بتمنه اشوفها هناك بقعد اهزر معاها واوقات هيا بتقعد تزوق فيا
ف يوم سمعت من ناس صحابي ان حد شافها طالعه من بيت واحد جارهم مطلق
وبعد يومين اتاكدنا ان كل حاجه صح والكاميرا محل قصدهم جيبها كانت دخله الساعه 8 الصبح بعد ماجوزها خرج للشغل وطلعت بعدها بنص ساعه كانت بتدخل للراجل ده كل يومين
وبعد اسبوع من المشاكل اطلقت وعيالها ابوهم خدهم مع امه مرت فتره وانا كنت بروح عند وليد نلعب بلاستيشن عندهم وكنت بشوفها وبضحك معاها وهيا ولا كان في اي حاجه وبهدوم البيت
وف يوم قررو يروحو راس البر وانا تقريبا كنت زي ابنهم طول النهار عندهم واكل معاهم وكنت نفسي يقولو ليه تعالي معانا عندهم عربيه مش عارف اسمها بس بكبنتين عربيه نضيفه اوي وصندوق ورا
كانو بيتكلمو بليل وانا قاعد معاهم انهم هيخرجو الفجر مشيت وانا بقول ياريتني كنت قولتلهم جاي معاكم روحت وطول اليل مجاليش نوم عشان لو تلفوني رن من وليد وفضلت سهران لساعه 3 لقيت وليد بيرن عليه وقالي يلا عشان تاجي معانا انا علطول قومت وطلعت زي منا بنطلون وتحت بوكسر وتشيرت وفانله تحتو
لقيتهم مجهزين كل حاجه انا ركبت ورا و ولاء كانت ف النص ووليد جنب ابوه وامه ورا معانا وكل الاكل ف الصندوق قعدنا وعرفت ان عم محمد ابو وليد معاه شقه صحبو وهنام هناك يومين وانا ف الطريق انا فخادي بتلمس فخاد ولاء وانا كنت بقربها اكتر وهيا لحظت كده وانا كان نفسي بس ابوسها من شفايفها الي تتاكل اكل بجد
ووشها البيض تحس انه عايز يتناك
انا زوبري وقف ف البنطلون وام وليد نامت وانا بتخيل ولاء بتمصلي وزوبري وقف وانا فخادي بتلمس فخادها وهيا قالتلي انت مجبتش هدوم لنفسك قولتلها **** نسيت وليد قالي انكم جهزتو وانا طلعت علطول قالت بصوت واطي انا الي اقنعت بابا يجيبك معانا تسلي وليد
قولتلها وانا كنت هموت زاجي معاكم ابتسمت وقالت ليه قولتلها عشانك وانا محروج بس خلاص مفيش حاجه اخاف منها هيا بتتناك اصلا
قالت عشاني ازاي قولتلها يعني بحب اشوفك دايما واضحك معاك وكده ضحكت وقالت بس كده
بصتلها ولقيتها بتعض ف شفايفها انا دورت وشي وزوبري وقف اووي وعمله خيمه
وانا محروج انها تقولي كلمه كده او كده
ولقيتها بتلعب ف تلفونها انا بصتلها قالت افتح نت
فتحت النت عندي ولقيتها بعتالي رساله كتبه عجبتك فخادي الي عمال تحك في من الصبح
انا محروج ابصلها وهيا قالت تاني حكها اوووي شوي وبصتلها وهيا عضت ع شفايفها
ولقيت رجليها بتدوس ع رجلي
وكتبت انت شكلك تعبان اوووي
بصتلها وقولتلها ببوقي بصوت واطي اااه تعبان اوووي ضحكت ف الواتس وقالت طب ماتريح نفسك قولتلها مش بعرف اريح نفسي
قالت عايز حد يريحك قولتلها هتعرفي تريحيني
وانا زوبري بيشد اوووي ودخلتو مابين رجلي بسرعه هيا بصالي وقالت خبيتو ليه سيبو اتفرج عليه انا مستغرب من كلامها وتاكدت انها شرموطه روحت سيبتو ووقف تاني وقولتلها عجبك قالت لما ادوق الاول وانا مستغرب من كلامها
كتبتلها عايزه تدوقي ايه
قالت الي بيخرج لبن انا حاسس من كلامها ان انا هنزل قولتلها بتحبي البن وانا وشي ف التلفون مش عايز ابصلها لحد يلاحظ حاجه
لقيتها بتقولي ايووه بحب البن اوووي
قولتلها اقولك ع حاجه وماتزعليش وتجوبيني بصراحه قالت قول مش هزعل
قولتلها هو فعلا انتي كنتي بتنامي مع جارك
قالت ايووه قولتلها ليه قالت كده
قولتلها يعني بتاعو اكبر من جوزك مثلا
قالت ايوه اكبر من جوزي ومش بينزل بسرعه
قولتلها ايوه نص ساعه وهيا ضحكت
وقالت انت هتقعد قد ايه
حطيت وشي ع كرسي ابوها الي اودامي وبصتلها وهيا بتعض ع شفايفها ولقيتها بتقولي طلعو كده قولتلها اطلع ايه وانا ببصلها قالت اشوفو بس ودخلو تاني قولتلها لا مينفعش قالت ماتخفش ماما نايمه وانت محدش هيشوفك
وانا كنت رافض لقيتها اخدت شنطه هدومها صغيره كده من تحت رجليها وحطتها ع فخادها وعملت نفسها نايمه واتفاجئت بايديها ع زوبري انا اتخضيت وببص عليها وهيا وشها ف الشنطه والي طمني ان وليد كان نام وايديها ع زوبري من فوق الهدوم انا مسكت ايديها وبقيت اخليها تمسك زوبري اووي وهيا راحت دخلت ايديها ع زوبري ومسكتو انا كنت خلاص هتجنن اول مره حد يمسك زوبري انا باصص ليها وهيا بصالي وبتقولي بشفايفها كبير اووي وانا جمدت قلبي وروحت طلعت زوبري كنت واثق ان محدش هيشوفنا انا ورا كرسي ابوها ووليد وامو نامو
وهيا عملت نفسها نايمه وانا كذالك طلعت زوبري هيا مسكتو وفضلت تضربلي عشره وانا باصص ليها وبعد 5 دقايق من لعبها ف زوبري
قولالها هنزل هيا مسكتو وحطت صباعين ع فتحت زوبري وانا بنزل ولبني بيرد ف صوابعها
لما نزلت كل لبني لقيتها بتاخد ايديها براحه وبتطلع لسانها وبتبلع لبني من ع ايديها لما بلعتو وراحت تاخد الي ع زوبري وشعرتي تبلعو وانا دخلت زوبري ومن التعب نمت وكنت مبسوط
صحيت وكنا قربنا كانو كلهم صاحيين وكانو بيتكلمو مع بعض وانا ببص ل ولاء
وهيا وهيا قالت كل ده نوم ولقيت وليد بيبص
قولتلهم منا شوفتكم كلكم نمتو قولت انام
وهيا فخادها لزقه ف فخادي روحنا راس البر بس الشقه كانت بعيده شوي عن البحر وكمان مطرفه اوي مفيش ناس كتير والناس شايفينها من بعيد اوي كان مكان هادي شويه طلعنا الشقه كانت غرفتين وصاله فطرنا ووليد عطاني شورت من بتوعو وانا قلعت البنطلون ولبست الشورت وقولت يلا ياوليد قالي يلا وخرجنا عشان توصل للبحر 5 دقايق مشي ونزلنا البحر ساعه كنت بعرف اعوم انا ووليد وروحنا وكنت بنشر البوكسر ولبس البنطلون التاني ع الحم بس مش بيلزق ف الجسم
هو موضح زوبري شوي بس انا مداري يعني
نمت تاني ف الصاله وصحيت الساعه 4 ونص وليد كان نايم ولقيت ام وليد لبسه بنطلون اتسرتش وفوقو عبايه للركبه وابو وليد شورت للركبه وفانله وولاء لبسه بنطلون استرتش اسود ولبسه عبايه خفيفه شوي ومنظر رجليها البيضه كانك عايز تنيكها في رجليها بصتلها وقولت انا هنزل ولقيت ولاء بتقولي خدني معاك ونزلنا ومشينا بخطوات بطيئه وهيا بتقولي لبنك حلو اووي قولتلها وانتي حلوه اوووي قالت بجد قولتلها اها اووي قالت يعني اتاكل قولتلها تتاكلي اكل
قالت وانت مش هتاكلني بصتلها وقولتلها نفسي قالت ياخربيتك ياعبده انت بتهيجني ياخربيتك واد قولتلها جارك كان بينزل فين قالت ف كل حتي قولتلها مش خايفه تخلفي قالت تؤتؤ باخد حبوب منا واخده حبوب عشان لو حصل بينا حاجه
قولتلها انا بتاعي هينفجر
قالت خليه ينفجر ف بوقي كنت عايزه انزل امصلك بس خوفت بابا يشوفني
انا ماشي جنبها ولقيت واحد من البلكونه بيعكسها كان بعيد شوي بيقولها ايه ياقمر تاجي
انا قولتلو مالك ياكسمك يابن الشرموطه هيا قالت سيبك منو وانا مشيت وهو قالها ااااه ع جسمك ااااه ملبن وهيا ساكته وحودنا من شارع تاني
وقالت سيبك منو قولتلها ازاي يعني قالت تعالي كده ولقيتها راحت من شارع تاني وبعد شويه لقيت نفسنا اودام العماره بتاعتنا تاني طلعت معاها وهيا طلعت المفتاح من جيبها وقالت دي نسخه تانيه وفتحت وقالت بابا محدش رد لقيتها دخلت وانا دخلت وهيا وليد ماما وبصت ف كل حته مفيش حد قالت يبقي خرجو واخدتني ع المجلس وقعدتني وقالت سيبك نفسك خالص انا قعدت وهيا نزلت الشورت وطلعت زوبري ونزلت تمصو وانا قاعد وهيا فضلت تمص ف زوبري 5 دقايق وتلفونها رن كان ابوها قالتلو انا رجعت نسيت حاجه وجاي وراكم دلوقتي
وقفلت ونزلت تكمل مص وانا ف دنيا تانيه وبعد شويه نزلت ف بوقها وهيا مصت كل نقطه نزلت من زوبري وقللت يلا نمشي وهيا لسه بتفتح الباب قولتلها وانتي مش هتنزلي قالت ياريت بس هنتاخر اووي انا مش بنزل بسهوله
قولتلها تعالي وشديتها ع الحيطه زنقتها وبوستها من شفايفها وهيا بتبوسني وحطيت ايدي ع كسها من عند من فوق العبايه ورفعتها وحطيتها ع كسعا من فوق البنطلون وبدات ادعك كسها وهيا اااااه وانا بدعك اووي وهيا اااااااه قولتلها عايز اشوف كسك ياشرموطه يامتناكه
قالت برحتك انا نزلت ع ركبي نزلت بنطلونها بالكلوت وشوفت كسها كان بينزل عسل بسيط وشكلو يجنن احمر من بره ومن جوه وردي
قالت عجبك قولتلها شكلو حلو اوووي
وهيا لسه بتتتكلم روحت حطيت شفايفي ع كسها ببوسو وبشفط في وهيا اااااااه ااااااه بتعمل ايه
وهيا كنت متعلم من السكس
هيا وقفه وفاتحه رجليها وانا نازل ع كسها لحس وفضلت 10 دقايق من لحس وعض ف كسها لما هيا نزلت ع وشي غرقتني انا عسلت وشي وهيا نضفت كسها ونزلنا وبنتكلم قالت تصدق عمر محد لحس كسي قبل كده قولتلها كام واحد نام معاك
قالت اممم 3 قولتلها غير جوزك قالت لا بجوزي قولتلها حوزك وجارك مين التالت ضحكت وقالت مش هقولك ووصلنا وهما كانو ف البحر واحنا قعدنا تحت الشمسيه وقولتلها طب اي زوبر ريحك اكتر قالت هو الممتع بتاع الراجل الي مش هقولك عليه بس الاجمد بتاع جاري
بس لسه انت بقي لما نجرب مع بعض هشوف بتاعك عامل ازاي قولتلها بتعرفي تعومي قالت لا
قولتلها تحبي اعومك قالت تعومني ازاي
قولتلها هنزلك البحر ودخل بتاعي عندك وهو هيرفعك ضحكت وقالت هو جامد كده قولتلها اوووي قالت حد يشوفنا كده
قولتلها ياخربيتك زوبري وقف قالت انت لسه منزل قولتلها طيزك مفتوحه ضحكت وقالت ايووه مفتوحه جوزي فاتحه وجاري كمل فيها
قولتلها مش عايزه تفتحيها خالص قالت ياريت
دي حته بتاكلني قولتلها ناويه تتجوزي تاني
قالت طبعا لازم اتجوز ده انا لسه عايزه اتناك ف الحلال قولتلها تعالي اتجوزي ابويا عشان تبقي جنبي علطول وهيا ضحكت وقالت عايز تنيك مرات ابوك ياوسخ قولتلها مرات ابويا شرموطه هنيكها ف كل حتي قالت بس بقي شكلهم طالعين وداري بتاعك ده انا خبيتو في فخادي
وطلعو الا وليد لما زوبري بقي هادي نزلت معاها وبقينا نروح بعيد ولقيت ولاء نزله وبتشاور ل وليد هو راح ونزلت البحر وبعد فتره مكنش في حد جنبنا كل عايله بعيده عن بعض شويه
لمحت وليد ايدو ع طيز اختو ولقيتها بتقولو علمني اعوم وهو بقي بيرفعها من وسطها
وانا وقف اتفرج وزوبري وقف ومنظر بزازها وهيا لزقه ف هدومها كان يجنن كنت حاسس بحلمات بزازها بارزه شويه وهو بقي يعلمها وبيحسس ع جسمها وهيا قالت تعالي علمني انت وليد مش عارف وليد بعد وانا قربت منها وقولت ل وليد تعالي نعملها مع بعض قالي ماشي
واحنا كل واحد رافع فخاد وكتف وكانها بتعوم ووانا كنت بصوابعي بقرص جنب كسها وكانت بتطلع اصوات تجنن كانها خايفه تغرق وكده
وطيزها مرفوعه لفوق وقالت كفايه انا تعبت وعملت وانا طلعين وراها ووليد مركز ف طيز اختو كانت عريضه وشكلها يجنن راحت طلعت ع الشط وراحت موطيه وطيزها بارزه ف وشنا والعبايه دخله ف طيزها وشكلها ناار انا عملت نفسي مش واخد بالي وقعدنا مع اامه وابوه
وانا قاعد وزوبري حاسس انه خلاص لحقت نفسي وقولت انا هنزل الميه وجريت علطول قبل ماحد يلمح ونزلت وبقيت ابص عليهم وشوفت ولاء ووليد نزلو تاني الميه وبيحاول يعلمها وهيا ع وش الميه وانا لامح ايدو ع كسها وانا مستغرب وفضلت ابص وانا عامل نفسي بعوم
لما هيا وقفت وقالت مش هعرف وبتضحك وقالت ل اخوها وبعدين انت مش بتعرف تعلمني عبده بيعرف وقالت علمني قولتلها اخوك بيعوم احلي مني قالي قولها ياعم قربت مني وانا وقف ولقيت ايديها بتمسك زوبري وقالت بس هو مش بيعرف يعلمني صح وانت بتعرف تعلمني وسابت زوبري ووليد بقي يعوم بعيد عننا وهيا بتقولي هو زوبرك وقف ليه قولتلها وقف عليك طبعا
قالت مش عايز تريحو بقي جوه كسي
قولتلها انتي بوظتي اعصابي قالت يلا علمني وهيا بترفع نفسها ع الميه وانا حطيت ايدي ع بطنها برفعها وهيا قالت لا مش كده حط ايد عند كسي وايد ع صدري قولتلها اخوك قالت سيبك منو اسمع كلامي بس انا روحت ماسك بزها جامد وايدي فوق كسها كانت رافعه العبايه لحد وسطها وربطاها وفاتحت رجليها وايدي ع كسها وانا بضغط ع الاتنين وهيا تقولي جامد وانا بضغط ع كسها اوووي وعامل نفسي بخليها تعوم وكان وليد بيبص من تحت لتحت بقولها وليد بيبص علينا قالت مايبص وانت كنت بتبص علينا قولتلها هو عارف ان انا كنت بتفرج قالت ايووه
قولتلها هو وليد الي قولتي عليه غير جارك وجوزك ضحكت وقالت مش لازم تعرف
وبعدين اضغط ع كسي جامد وماتقلقش من وليد
انا قلبي جمد وفضلت اضغط ع كسها اووي وهيا قالت تعالي ي وليد وليد قرب مننا وانا زي منا قالت شوفي كده ضهري مظبوط وليد بيحسس ع ضهرها وقالت براحه ياعبده تعبتني انا اتحرجت وهيا وقفت ع رجليها وقالت ليه ايدك تقيله ياعبده مش زي ايد وليد خفيفه
وانا مش عارف اقول ايه لقيتها بتقول لينا دارو عليه كده درينا عليها ولقيت دخلت ايديها جوه البنطلون ووانا مستغرب منها وانا ببص علي وليد وهيا بصلي ومحدش اتكلم ولقيتها بتقول ااااه بصوت واطي اووي وناعم انا زوبري خلاص
وليد بيقولها مالك قالت عبده ضغط اوي تحت الكلوت دخل جووه وجعني وانا مكسوف اوووي
ولقيتها بتقول ايه رايكم انتم الاتنين تعلموني مع بعض رد وليد قالها ماشي قالت يلا وراحت تعوم واحنا كل واحد مسكها وقالت عايزه اعوم ع ضهري وقلبت نفسها وكل واحد مسك طيز انا بقيت افعص اووي ووليد بردو
وهيا طلعت اااه دوبتني بتقول براحه شوي
وانا زوبري هينفجر لقيت وليد بيضغط علي شفايفو وبيبص ل اختو و ولاء ااااه براحه براحه
وانا ببص ع وليد شادد اعصابو وهيا اااااه ياخربيتك براحه وراحت نزلت ووقف وقالت انت بتقرصني ي وليد وجعتني اووووي
ولقيتها بتحسس ع طيزها وراحت قالت انا خارجه وخرجت وانا مش عارف اقول ايه وخرجنا وراها وانا زوبري مخبيه قبل ماطلع قعدنا ولقيت عم محمد قال هننزل شويه عشان نروح بقي
واخد مراتو ونزلو وانا نمت ع ضهري وزوبري وقف وعامل خيمه ولقيت وليد نام جنبي ع الفرشه
و ولاء قاعده ع الكرسي راحت قعدت جنبنا وقالت خودوني ف النص قالها وليد تعالي وراح موسع ليها وقعدت وقالت الميه حلوه اووي اتهارده
قالها قال يعني انتي كل يوم هنا
قالت كنت هنا مع جوزي من شهر ومكنتش حلوه كده بس انهارده حلوه اوووي وشكلها هتبقي احلي مصيف انا مبسوطه انكم معايا انتم الاتنين
معايا جوز رجاله تعرف ياوليد واحنا جايين واحد عكسني بس عبده مسكتش وشتمو لولا ان الواد ف البلكونه وبعيد كان عبده هيعمل مشكله معاه
قالها وهو متعصب قالها قالك ايه ابن المتناكه ده
قالت بيقولي جسمك جميل تعالي وانا هريحك
قالها ابن الشرموطه قالت سيبك منو وهو شكلو وحش اصلا وبعدين انا معايا جوز رجاله جنبي هبص ل ده وانا لمحت زوبر وليد وقف
وانا زوبري بين فخادي راحت نامت وسطنا
وقالت هو ليه ماينفعش الواحده تتجوز اتنين
وليد قالها هتتعب معاهم وبيضحك قالت بس انا محدش يقدرلي وانا بسمع الكلام وببص ع عم محمد ومراتو وحاسس انه بيقفش ل مراتو لازق فيها اووي ولقيت ولاء بتقولي انت مش بترد ليه قولتلها ف ايه معلش كنت بفكر ف حاجه
قالت رد ع صحبك بقولو ايه ياوليد
قالي ولاء بتقول ان احنا الاتنين منعرفش نكتفها قولتلو مش عارف ضحكت وقالت ايه رايكم نجرب بليل تحولو تكتفوني بس لما بابا وماما ينامو وليد قالها ماشي وفضلو يتكلمو وروحنا بعد المغرب طلبنا دليفري واتعشينا وبعد الساعه 11 دخل عم محمد ومراتو ينامو وولاء قاعده بالبنطلون والتشيرت وصدرها وقف وطيزها تهبل اووي
وبعد ربع ساعه قالت تعالو نلعب جوه يلا ودخلنا وكنت لابس البنطلون بس البوكسر والشورت غسلهم ونشرهم ووليد لابس شورت لفوق الركبه وفانله وانا تشيرت ع الحم
ودخلنا الاوضه وولاء قالت اول مره كل واحد لوحدو الاول واذا كسبت كل واحد لوحدو انتم الاتنين هتبقو عليه والي يكسب ع احكام
مهما كان الحكم يتنفذ وافقنا وقولت وليد الاول قالت ماشي اوقف ع الباب بس المهم محدش يعمل صوت عشان محدش يصحا وقفت ع الباب وببص عليهم ووليد بيستعرض عضلاتو المفسيه
راحت مسكتو واخدتو مقص ونامت فوقو وهيا يزوق فيها ويروح يمين وشمال وهيا راحت قاعده علي زوبرو وانا ببصلها وهو تحت منها وحاسس ان وليد بيهز زوبرو ع كسها وهيا بعد شويه بقت بتحك كسها ع زوبرو وانا ببص عليهم وبعد 3 دقايق وانا زوبري بقي نااار وصاروخ لقيتها بتنادي عليه قالت صحبك خلاص استسلم تعالي دورك وقف وليد وزوبرو وقف اووي ف الشورت
انا دخلت وقالت عجبك قولتلها انتي حلوه اووي
قالت تعالي انت هتجنني وراحت مسكت زوبري وراحت مسكتها وزقيتها ع السرير ونمت عليها وزوبري ع كسها بحكو فيها وانا مكتفها وهيا بتحك كسها ع زوبري وقالت نام ع ضهرك انا ف لحظه نمت وهيا قاعده ع زوبري وبقت بتحك كسها ع زوبري وفضلت تحك كسها ع زوبري وكان زوبري ناااار وصاروخ وقف قالت ماتتكسفش من وليد
وقالت ف ودني وليد الراجل التالت الي كنت قولتلك عليه وبتضحك وفضلت تحك كسها ع زوبري جامد وبقت تطلع اهات ااااه اااااه
وانا زي منا لما وليد قالها كسبتيه قالت ايوووه كسبتو بس تعبني اووي فرهدني عبده جامد اووي
وليد دخل وقفل الباب هيا وقفه ع ركبتها واحنا زيها ع السرير وقالت هنعد لحد 3 والي يمسك التاني والي يستسلم يتساب اتفقنا وهيا عدت واول ماقالت 3 وليد زقها ع السرير وقعد تحت صدرها ولقيتو وهيا مش عرفه تتحرك ولقيتو بيمسك ايديها وهيا بتحسس ع زوبرو
وهو بيقولها كده اتمسكتي وهيا بتنشف جامد وراحت نيمتو ع ضهرو تاني وقعده بكسها ع زوبرو بتحك في وانا زي منا وليد قالي امسكها ياعبده انا لزقت فيها من ورا ومسكتها من بطنها وزوبري ع ضهرها وبشدها براحه ومحستش غير بايد بتشيل ايدي وتحطها ع بزازها وانا مسكت بزازها الاتنين وضغط عليهم وشديتها عليه وانا نمت ع ضهري
وهيا فوقي طيزها ع زوبري وانا زوبري ف دنيا تانيه بطيزها الكبيره دي لقيت وليد نام عليها واتعملت زي السندوتش ووليد كانو بينيكها ف كسها وهو فوقنا ولقيتو شدها واخدها ف حضنو ونام بيها ع ضهرو وانا مسكت زوبري من تحت البنطلون وروحت حطيتو ع طيز ولاء ونمت عليها خالص زوبري بقي بينيك ولاء ف طيزها وانا بقيت كاني بنيكها ف طيزها وبروح وجاي ع طيزها وهيا اااااه ااااااه كمان كمان ووليد نازل فيها بوس
وبعد شويه قومت من عليها عشان تعبت واتا زوبري وقف اووي ورجعنا وقفنا تاني ع ركبتنا قصاد بعض ووليد قالها تعالي وراح نيمها ع ضهرها وقعد ع صدرها وبقي يفعص ف بزازها
ولقيتها بتفتح رجليها انا مسكت رجليها وبحسس عليها ولمحت وليد بيمسك بزازها وهيا مسكه زوبرو تدعك في وانا بحسس ع فخادها
وقربت من كسها حسست عليه وهيا طلعت اااه ناار انا نزلت اشم كسها ووليد بيفعص ف بزاز
اختو وانا نزلت البنطلون لحد فخادها
والكلوت بتاعها اسود ومفتوح من عند كسها كانو بوابه لزوبرك لكسها كان شفايف كسها خارجه من الكلوت مسكت شفايف كسها وهيا طلعت اااه دوبت زوبري ووليد بص علي وانا ماسك كسها فضلت العب ف كسها وسمعت صوت ولاء مش عرفه تتكلم ببص عليها لقيت وليد مدخل زوبرو ف بوقها انا خلاص اخدت راحتي وروحت مطلع زوبري من البنطلون وبدون اي مقدمات حطيتو ع كسها بدعكو ف شفايف كسها وكان كسها وردي وبيلمع وشكلو يجنن اوووي روحت مدخل راس زوبري ف كسها وهيا بتمص زوبر اخوها
وانا زوبري كان مولع اول مره اجرب احساس زي ده دهل زوبري لنص وولاء بتمص زوبر اخوها روحت دخلت زوبري جامد ولاء ااااااه اااااه براحه وليد دخل زوبرو تاني قالها مفيش براحه ياشرموطه وفضلت يخليها تمص وانا زوبري ف كسها بنيكها براحه وهيا ااااه وتمص وانا ببص ع كسها وفاتح رجليها خالص بعد ماقلعتها البنطلون وزوبري رايح جاي ف كسها
وهيا اااااااه ولقيت وليد مطلع زوبرو من بوقها وبينيك بزازها وانا بنيك ف كسها وهيا امممم ااااه كمان وانا بقيت انيك بعنف ومستحملتش بصراحه بعد 7 دقايق نيك نزلت ف كسها وانا بقول ااااه اااه وهيا كذالك خرجت زوبري من كسها ولبني بينزل راح وليد نزل لكسها ودخلت زوبرو علطول ف كسها وهيا شغاله اهاات وبزازها رايحه جايه وحلماتها الوردي البارزه اووي انا نزلت ع بزازها مص علطول وبدل مابينهم ورجع ل شفايفها ابوسها وبصباعي اقرص بزازها وهيا اااااه ااااااه وقالت ادعك كسي انا مديت ايدي ع كسها ووليد بينيكها بقيت ادعك ف زنبورها الصغير ودعك كسها وهيا ااااااه ولقيت ميه بتنزل ع زوبر وليد وجسمها بيرتعش ولقيت وليد بينزل ف كسها كمان ونام جنبها وانا ف حضنها ابوسها وهيا نايمه وقالت مش قولتلكم مش هتقدرولي انا بضحك ولقيت وليد بيقولها انتي لسه ماشبعتيش ياكسمك طب تعالي وراحت شدها وهيا قعدت ع زوبرو والبن بيخرج ع فخادو ودخل زوبرو تاني ف كسها وبقي يبنيكها انا جيبت الكلوت ف جنب وبتفرج ع خرم طيزها وكان مفتوح شوي
حطيت صباعي عليه وهيا علطول بصتلي وبتعض ع شفايفها ووليد بينيكها ف كسها انا دهلت صباعي ف طيزها دخل بسهوله وعلطول مسكت زوبري ودخلت راسو ف طيزها وهيا صوتها زاد
ودخلتو ف طيزها وهيا ااااااه وانا دخلتو وسيبتو وحاسس ان خرم طيزها هيقطم زوبري فضلنا ننيك فيها وهيا ااااااه خلاص خلاص وانا بنيك ووليد نزل ف كسها وانا لسه بنيك فيها وبعدها ب5 دقايق نزلت ف طيزها ونمنا حنب بعض مش قدرين هيا ااااه حلو اوووي ياخربيتكم انا جسمي وجعني منكم وراحت تبوس اخوها وبتقولو مش قولتلك لما يكون عبدو معانا هننبسط
قالها احلي مره انيكك فيها
قالتلو ولسه الي جاي احلي وانا نايم جنبها وماسك بزازها بهز فيها قالت بزازي عجبينك قولتلها كل حاجه فيك عجباني قالت زي ايه
قولتلها بزازك وشفايفك وكسك وطيزك الملبن
راحت قالتلي كده تفشخ طيزي وانا الي مفكره هتدخلو براحه قالها اخوها لو انا منو مكنتش هرحم طيزك وراح حضنها من ورا وانا حضنتها من اودام وانا ببوسها وبدعك ف بزها وزوبري وقف عند كسها وانا حاسس بايد وليد بيلعب ف كس اختو وانا مسكت بزها ومصيتو وبعض ف حلماتها وهيا بتحسس ع دماغي وانا سمعت منها اااااه ورا بعض رجعت بدماغي لقيت وليد رافع رجليها وبينيكها ف طيزها انا لزقت فيها اووي وببوسها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وانا ماسك وشها ببوس كل حته في وهيا قالت مص لساني طلعت لسانها وانا اخدتو ف بوقي وفضلت امصو وزوبري ف كسها داخل طالع وصوت النيك مولعني
فضلت انيك في ولاء وبزازها البيضه
افعص فيهم ونزل فيها بوس ووليد بينيك ف طيزها كانت زي السندوتش ف وسطنا وليد نزل ف طيزها وانا نمت عليها وهيا فاتحت رجليها وانا بنيكها جامد وهيا بتقول اااااه ايوووه كمان جامد ياعبدو جامد وانا نايم فوقها وبهبد ف كسها وكسها من جوووه ناااار مولعه مسكت بزازها الاتنين
اضغط عليهم وزوبري بيهبد ف كسها وهيا اااااااااه ايوه كمان كمان وانا بنيك اوووووي وهيا حضنتني وكتفت رجلي وبقت تبوسني وزوبري جوه كسها وانا حاسس بنار ف زوبري ولاء بتنزل عسلها ع زوبري فضلت حضناني وانا نزلت مرتين ولسه بنيك ومش عايز انزل هيا سابتني انا قومت من عليها وزوبري غرقان عسل من عسلها والبن خليتها تنام ع جنبها وانا قعدت بركبي عند طيزها ورفعت طيز لفوق وكسها ظهر دخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها وهيا تصوت بصوت واطي اااااااه ااااااه تعبت كفايه وانا نفسي انزل بس مش عارف
روحت نيمتها ع بطنها وفتحت طيزها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها من ورا وبعد دقيقتين نزلت كميه لبن ف كسها كتير اووي اول مره انزل كده وانا نايم وزوبري وقف نص وقفه وانا نايم عليها ومش عايز اقوم احساس نومي علي طيزها ده احساس حلو اوووي
نمت ع ضهري جنبها ووليد قام يتشطف
وولاء قالت لبنك جوه بطني قولتلها كسك حلو اوووي قالت وانت زوبرك كبير وحلو اووي
وشديد اوووي قالت هخليك تعيش معايا احلي ايام هتعيشها قولتلها وليد كان يعرف ان انتي بتتناكي مع جارك قالت ايوه وكان بياجي بردو لما جوزي يخرج وينام معايا ولما اطلقت فتحتو ف موضوعك واتفقت معاها نجيبك معانا هنا
وياريت كنت معانا من زمان
قولتلها جسمك حلو اوووي قالت جسمي رجاله الحاره كلها هتموت عليه بس مش اي حد يلمسني غير بمزاجي قولتلها وبعدين ياواد انا طيزي دي ماتنكتش من زمان ومكنتش ناويه اتناك فيها بس خليتك تنيكها برحتك وشوفتك اخويا مصدق وكمل بعدك ف طيزي قولتلها عايز استحمه معاك قالت مانت هتستحمه معايا امال مين هينضفني وينضف البن الي ف كسي ده وبوستها وبعد شويه خرج وليد لابس بوكسر ووقفت انا وولاء واخداتني واحنا ملط دخلنا الحمام
وفتحنا الدش وهيا بقت تحميني ومسكت زوبري تنضف فيه جامد وانا بدعك في كل حته ف جسمها وكانت ملبن ف ايدي جيلي بزازها وطيزها وقولتلها مش خايفه من حد يدخل علينا قالت تؤتؤ مش خايفه قولتلها لو ابوك دخل علينا هيموتنا
ضحكت وقالت مش هيتكلم حتي لو شافك راكب فوقي قولتلها ازاي مش فاهم قالت نضف بس كسي الغرقان من لبنك ده وفضلت ادعك كسها والدش شغال ودخلت صباعي ف طيزها انضف وبعد لما نضفت خالص نشفت جسمها وبقيت ابوس فيها كل ف جسمها حتي كسها بوست كل حتي فيها وكنت زنقها ف الحمام وماسك شفايفها بقطع فيها وهيا قالت كفايه عشان ماتتعبش ببصلها وبقولها بزازك طريه اووي ضحكت وقالت انا كلي طريه ومسكت زوبري وشدتني وخرجنا ودخلنا الاوضه ولبسنا ونمنا كلنا جنب بعض ع السرير كان كبير اليوم راح صحيت ع حد بيمسك زوبري انا بحسب كل ده كان ف الحلم بس لما ركزت لقيت حد بيمسك زوبري بجد عملت نفسي لسه نايم
وزوبري دخل ف حاجه دافيه وانا لقيت زوبري بيتمص براحه انا فتحت عيني شويه لقيت ام وليد انا غمضت وبقيت مستغرب وزوبري ف بوقها تمص في وانا مش عايز احسسها ان انا صحيت
وبقت تمص جامد شوي وانا مستحملتش ونزلت ف بوقها وهيا بلعت لبني كلو ومشت وانا مش مستوعب الي حصل فضلت زي منا لحد ماهيا دخلت تصحي الكل وصحتني اخر واحد وصحينا وولاء بصالي وبقت تتكلم معايا وقولتلها ع الي حصل قالت الشرموطه هتفضحنا قولتلها طب ماتفهميني يا ولاء وانا **** ماهفتح بوقي
راحت حضناني وقالت شوف هجبهالك بختصار انا بتناك من وليد وماما بتتناك من بابا ووليد
وبابا مش بيحب يلمسني وماما عايزاك بس بابا رافض اوعي بابا يشوفك بتعمل حاجه فيها
وانا مستغرب كل ده ليه قومنا غسلنا وشنا وهيا بتعمل اكل ف المطبخ وراحت ولاء حضنت امها من ورا وعطتها بوسه من خدها وانا وقف وقالت ادخل صبح ع ماما زي منا عملت كده
انا قربت منها ولزقت فيها من ورا وحطيت ايدي علي وسطها وضميتها عليه اوووي وبقولها صباح الخير قالت صباح الفل ياعبدو انا حضنها وزوبري وقف و ولاء بتضحك وقالت كفايه بقي ولا مش عايز تبعد انا حضنها وروحت بايدي مسكت بزازها وهيا ساكته وروحت ماسك بزازها الاتنين وضغط عليهم اوووي وهيا طلعت ااااه تجنن
رجعت لورا وزوبري صاروخ وولاء بتضحك وقالت انا دخله البس خلي بالك من بابا انا وقفت جنب ام وليد وهيا ماتكلمتش وبتعمل الاكل
وقولتلها انتي حلوه اووي ي ام وليد
قالت لما نكون لوحدنا قولي يا شوشو اسمها شيماء
قولتلها انبارح في الميه كنتو بتعملو ايه هيا ضحكت وقالت كنت شايفنا قولتلها ايوه قالت عمك محمد كان هيفضحنا قولتلها انا وقفت جنبها وهيا بتبص وقولتلها مصك حلو اوووي هيا اتحرجت وانا حطيت ايدي ع بزها احسس عليه
وهيا بتكمل روحت وقفت وراها وزوبري وقف ع طيزها وحضنتها جامد وزوبري مابين طيزها ولما سمعت الباب بيتفتح رجعت لورا وعملت ان انا بغسل وشي وخبيت زوبري طلع ابو وليد ودخل الحمام اول ماقفل الباب روحت علي شوشو وحضنتها تاني وهيا بتضحك وقالت هيطلع دلوقتي انا مسكت طيزها بايدي ووقفت جنبها
وهيا بتبصلي روحت واخد شفايفها ف بوسه وهيا اتجاوبت معايا وف لحظه بعدت عنها ومشيت
وقعدت ف الصاله مع ولاء ووليد
وهيا بتضحك وابو وليد خرج وقعد جنبنا ووليد صحا وفطرنا وشربنا الشاي وانا عيني ع ام وليد صحبي والوقت بيعدي ونزلنا العصر قعدنا ع البحر
وكان مليان شوي احلي حاجه ف المنطقه دي كلهم عائلات ابو وليد اخد مراتو ونزلو ووليد نزل معاهم وبقيت اكلم ولاء وهيا بتقولي انت جننت ماما
قولتلها هو لو كنت نكتها ف المطبخ كانت هتتكلم
ضحكت وقالت لا مش هتتكلم وهيا كانت عايزك تنيكها ف المطبخ اصلا بس انت كنت خايف
قولتلها هيا قالتلك كده قالت ايووه
وانا بتفرج ع امها ف الميه وطلعو وجسمها مليان شوي وانا ببص ع جسمها والهدوم لزقه في
وهيا بصالي وبعد ما الجو هدي شويه نزلت البحر وولاء نزلت معايا هيا ووليد وكررنا نفس الي حصل انبارح من تقفيش وتفعيص ولقيت ابو وليد وامه نزلو الميه وبقي يلعبو معانا وطلعنا نمشي شويه ع البحر وانا عيني ع طيز شوشو
خلصتا ورجعنا للشقه ودخل كل واحد يتشطف ودخلو ينامو الساعه 12 واحنا قاعدين
كنا سهرنين والساعه بقت واحده ولقينا الباب بيفتح وخرجت شيماء بنتها بتقولها مانمتيش ليه
قالت مش جيلي نوم قالتلها هو الحج عمل حاجه ولا نام وبتضحك قالت نام
ردت ولاء قالت برحتو اختاري عريس من دول انا مستغرب من الكلام ووليد راح وقف وقال انا واخد امو وهيا بتضحك واخدها ع الاوضه بتاعت ولاء وولاء بتقول عادي عادي تعالي جنبي
قعدت جنبها بقينا بنتفرج ع التلفزيون وهيا ايديها ع زوبري تدعك في وخرجتو وبقت تدعك ف زوبري وقالت عايزني ولا عايز امي
قولتلها لا انتي ضحكت وقالت بجد يعني مش عايز تنيك ماما قولتلها لا عايز بس بحبك عنها راحت فردت جسمها ونامت ع بطنها ومسكت زوبري تمص في وفضلت تمص وانا ف دنيا تانيه ولقيتها قلعت بنطلونها خالص وفتحت رجليها وقالت عجبني لحسك اووي يلا تعالي
انا نزلت وكسها وردي وشكلو يجننمسكت فخادها ونزلت لحس ف كسها جامد وباخد شفايف كسها ف بوسه وبشدهم وبشد زنبورها بشفايفي
وهيا صوتها عالي وفضلت امص ف كسها وولاء نزلت ع وشي ومسحت وشي بكلوتها ودخلت غسلت وشي وولاء دخلت ورايا قالت تعالي ندخل عليهم ولا عايزني لوحدي ها لوحدك قالت تعالي واخدتني ف حضنها ونزلنا ف بعض بوس ووقغت رجليها ع القعده الحمام ودهلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها اكتر من ربع ساعه ف طيزها وكسها وخرجنا وكانو قاعدين وقعدنا جنبهم وراحت ولاء مسكت كلوتها ولبستو اودامهم ولبست البنطلون كانت طالعه ملط من تحت خالص
وامها قاعده ولقيت ولاء اخدت امها ع الاوضه وطلعت بعد شويه وقعدت وسطنا وهيا بتقولي لسه فيك صحه تنام مع ماما ولا اقولها مش دلوقتي قولتلها لا في صحه ضحكت وقالت يلا دورك انا دخلت ولقيت شوشو نايمه ع ضهرها لبسه قميص نوم اسود نص صدرها طالع
ولفوق الركبه انا ببصلها وهيا مبتسمه وقولتلها ايه الجمال ده وهيا سكته طلعت ع السرير ودخلت مابين رجليها وقولتلها وليد نزل فين قالت ع طيزي قولتلها احسن حاجه انا حطيت ايدي ع فخادها احسس عليها ورفعت قميصها ومكنتش لبسه اي حاجه تحت ببص ل كسها كان مبطرخ واحمر اووي قولتلها كسك شكلو حلو اوووي
حطيت ايدي ع كسها احسس عليه
وهيا مغمضه عنيها نزلت اشم في وطلعت لساني مشيتو ع كسها رايح جاي وفتحت كسها كانو مغاره ضالمه دخلت لساني ف كسها وبقيت امص ف كسها وبمص زنبورها الي زي الزوبر الطفل امص في وهيا عمله زي الحيه وانا بلحس كسها وبشفط زنبورها وبقيت زي المدمن ف كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيك كسها المبطرخ وكنت بدخلهم بحس انهم مش هيطلعو من كسها وفضلت كده 10 دقايق ولما لقيتها بترتعش حطيت ايدي علي كسها وبقت تنزل وعسلها بيرد ف ايدي لما خلصت فضلت ادعك ومص تاني ووقفت وقلعت ملط وزوبري وقف ونمت عليها وحطيت زوبري مابين شفايف كسها وقولتلها ادخل ولا عايزه تمصيه............
عاش
 
  • عجبني
التفاعلات: Zazamezo، مان 1975 و صاحب نفسي
استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
عاش استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
  • عجبني
التفاعلات: مان 1975 و الشبكشى
وليد صحبي ف حارتنا قدي ف السن
عندو اخت اسمها ولاء عندها 30 سنه
واحنا الاتنين عندنا 20 سنه
ولاء امها مليانه شوي ولاء بقي طالعه عمله زي الملبن جسمها ابيض اوووي وزاي الجيلي
كانت متجوزه وعندها ولد وبنت صغيرين
كنت دايما لما بروح عندهم بتمنه اشوفها هناك بقعد اهزر معاها واوقات هيا بتقعد تزوق فيا
ف يوم سمعت من ناس صحابي ان حد شافها طالعه من بيت واحد جارهم مطلق
وبعد يومين اتاكدنا ان كل حاجه صح والكاميرا محل قصدهم جيبها كانت دخله الساعه 8 الصبح بعد ماجوزها خرج للشغل وطلعت بعدها بنص ساعه كانت بتدخل للراجل ده كل يومين
وبعد اسبوع من المشاكل اطلقت وعيالها ابوهم خدهم مع امه مرت فتره وانا كنت بروح عند وليد نلعب بلاستيشن عندهم وكنت بشوفها وبضحك معاها وهيا ولا كان في اي حاجه وبهدوم البيت
وف يوم قررو يروحو راس البر وانا تقريبا كنت زي ابنهم طول النهار عندهم واكل معاهم وكنت نفسي يقولو ليه تعالي معانا عندهم عربيه مش عارف اسمها بس بكبنتين عربيه نضيفه اوي وصندوق ورا
كانو بيتكلمو بليل وانا قاعد معاهم انهم هيخرجو الفجر مشيت وانا بقول ياريتني كنت قولتلهم جاي معاكم روحت وطول اليل مجاليش نوم عشان لو تلفوني رن من وليد وفضلت سهران لساعه 3 لقيت وليد بيرن عليه وقالي يلا عشان تاجي معانا انا علطول قومت وطلعت زي منا بنطلون وتحت بوكسر وتشيرت وفانله تحتو
لقيتهم مجهزين كل حاجه انا ركبت ورا و ولاء كانت ف النص ووليد جنب ابوه وامه ورا معانا وكل الاكل ف الصندوق قعدنا وعرفت ان عم محمد ابو وليد معاه شقه صحبو وهنام هناك يومين وانا ف الطريق انا فخادي بتلمس فخاد ولاء وانا كنت بقربها اكتر وهيا لحظت كده وانا كان نفسي بس ابوسها من شفايفها الي تتاكل اكل بجد
ووشها البيض تحس انه عايز يتناك
انا زوبري وقف ف البنطلون وام وليد نامت وانا بتخيل ولاء بتمصلي وزوبري وقف وانا فخادي بتلمس فخادها وهيا قالتلي انت مجبتش هدوم لنفسك قولتلها **** نسيت وليد قالي انكم جهزتو وانا طلعت علطول قالت بصوت واطي انا الي اقنعت بابا يجيبك معانا تسلي وليد
قولتلها وانا كنت هموت زاجي معاكم ابتسمت وقالت ليه قولتلها عشانك وانا محروج بس خلاص مفيش حاجه اخاف منها هيا بتتناك اصلا
قالت عشاني ازاي قولتلها يعني بحب اشوفك دايما واضحك معاك وكده ضحكت وقالت بس كده
بصتلها ولقيتها بتعض ف شفايفها انا دورت وشي وزوبري وقف اووي وعمله خيمه
وانا محروج انها تقولي كلمه كده او كده
ولقيتها بتلعب ف تلفونها انا بصتلها قالت افتح نت
فتحت النت عندي ولقيتها بعتالي رساله كتبه عجبتك فخادي الي عمال تحك في من الصبح
انا محروج ابصلها وهيا قالت تاني حكها اوووي شوي وبصتلها وهيا عضت ع شفايفها
ولقيت رجليها بتدوس ع رجلي
وكتبت انت شكلك تعبان اوووي
بصتلها وقولتلها ببوقي بصوت واطي اااه تعبان اوووي ضحكت ف الواتس وقالت طب ماتريح نفسك قولتلها مش بعرف اريح نفسي
قالت عايز حد يريحك قولتلها هتعرفي تريحيني
وانا زوبري بيشد اوووي ودخلتو مابين رجلي بسرعه هيا بصالي وقالت خبيتو ليه سيبو اتفرج عليه انا مستغرب من كلامها وتاكدت انها شرموطه روحت سيبتو ووقف تاني وقولتلها عجبك قالت لما ادوق الاول وانا مستغرب من كلامها
كتبتلها عايزه تدوقي ايه
قالت الي بيخرج لبن انا حاسس من كلامها ان انا هنزل قولتلها بتحبي البن وانا وشي ف التلفون مش عايز ابصلها لحد يلاحظ حاجه
لقيتها بتقولي ايووه بحب البن اوووي
قولتلها اقولك ع حاجه وماتزعليش وتجوبيني بصراحه قالت قول مش هزعل
قولتلها هو فعلا انتي كنتي بتنامي مع جارك
قالت ايووه قولتلها ليه قالت كده
قولتلها يعني بتاعو اكبر من جوزك مثلا
قالت ايوه اكبر من جوزي ومش بينزل بسرعه
قولتلها ايوه نص ساعه وهيا ضحكت
وقالت انت هتقعد قد ايه
حطيت وشي ع كرسي ابوها الي اودامي وبصتلها وهيا بتعض ع شفايفها ولقيتها بتقولي طلعو كده قولتلها اطلع ايه وانا ببصلها قالت اشوفو بس ودخلو تاني قولتلها لا مينفعش قالت ماتخفش ماما نايمه وانت محدش هيشوفك
وانا كنت رافض لقيتها اخدت شنطه هدومها صغيره كده من تحت رجليها وحطتها ع فخادها وعملت نفسها نايمه واتفاجئت بايديها ع زوبري انا اتخضيت وببص عليها وهيا وشها ف الشنطه والي طمني ان وليد كان نام وايديها ع زوبري من فوق الهدوم انا مسكت ايديها وبقيت اخليها تمسك زوبري اووي وهيا راحت دخلت ايديها ع زوبري ومسكتو انا كنت خلاص هتجنن اول مره حد يمسك زوبري انا باصص ليها وهيا بصالي وبتقولي بشفايفها كبير اووي وانا جمدت قلبي وروحت طلعت زوبري كنت واثق ان محدش هيشوفنا انا ورا كرسي ابوها ووليد وامو نامو
وهيا عملت نفسها نايمه وانا كذالك طلعت زوبري هيا مسكتو وفضلت تضربلي عشره وانا باصص ليها وبعد 5 دقايق من لعبها ف زوبري
قولالها هنزل هيا مسكتو وحطت صباعين ع فتحت زوبري وانا بنزل ولبني بيرد ف صوابعها
لما نزلت كل لبني لقيتها بتاخد ايديها براحه وبتطلع لسانها وبتبلع لبني من ع ايديها لما بلعتو وراحت تاخد الي ع زوبري وشعرتي تبلعو وانا دخلت زوبري ومن التعب نمت وكنت مبسوط
صحيت وكنا قربنا كانو كلهم صاحيين وكانو بيتكلمو مع بعض وانا ببص ل ولاء
وهيا وهيا قالت كل ده نوم ولقيت وليد بيبص
قولتلهم منا شوفتكم كلكم نمتو قولت انام
وهيا فخادها لزقه ف فخادي روحنا راس البر بس الشقه كانت بعيده شوي عن البحر وكمان مطرفه اوي مفيش ناس كتير والناس شايفينها من بعيد اوي كان مكان هادي شويه طلعنا الشقه كانت غرفتين وصاله فطرنا ووليد عطاني شورت من بتوعو وانا قلعت البنطلون ولبست الشورت وقولت يلا ياوليد قالي يلا وخرجنا عشان توصل للبحر 5 دقايق مشي ونزلنا البحر ساعه كنت بعرف اعوم انا ووليد وروحنا وكنت بنشر البوكسر ولبس البنطلون التاني ع الحم بس مش بيلزق ف الجسم
هو موضح زوبري شوي بس انا مداري يعني
نمت تاني ف الصاله وصحيت الساعه 4 ونص وليد كان نايم ولقيت ام وليد لبسه بنطلون اتسرتش وفوقو عبايه للركبه وابو وليد شورت للركبه وفانله وولاء لبسه بنطلون استرتش اسود ولبسه عبايه خفيفه شوي ومنظر رجليها البيضه كانك عايز تنيكها في رجليها بصتلها وقولت انا هنزل ولقيت ولاء بتقولي خدني معاك ونزلنا ومشينا بخطوات بطيئه وهيا بتقولي لبنك حلو اووي قولتلها وانتي حلوه اوووي قالت بجد قولتلها اها اووي قالت يعني اتاكل قولتلها تتاكلي اكل
قالت وانت مش هتاكلني بصتلها وقولتلها نفسي قالت ياخربيتك ياعبده انت بتهيجني ياخربيتك واد قولتلها جارك كان بينزل فين قالت ف كل حتي قولتلها مش خايفه تخلفي قالت تؤتؤ باخد حبوب منا واخده حبوب عشان لو حصل بينا حاجه
قولتلها انا بتاعي هينفجر
قالت خليه ينفجر ف بوقي كنت عايزه انزل امصلك بس خوفت بابا يشوفني
انا ماشي جنبها ولقيت واحد من البلكونه بيعكسها كان بعيد شوي بيقولها ايه ياقمر تاجي
انا قولتلو مالك ياكسمك يابن الشرموطه هيا قالت سيبك منو وانا مشيت وهو قالها ااااه ع جسمك ااااه ملبن وهيا ساكته وحودنا من شارع تاني
وقالت سيبك منو قولتلها ازاي يعني قالت تعالي كده ولقيتها راحت من شارع تاني وبعد شويه لقيت نفسنا اودام العماره بتاعتنا تاني طلعت معاها وهيا طلعت المفتاح من جيبها وقالت دي نسخه تانيه وفتحت وقالت بابا محدش رد لقيتها دخلت وانا دخلت وهيا وليد ماما وبصت ف كل حته مفيش حد قالت يبقي خرجو واخدتني ع المجلس وقعدتني وقالت سيبك نفسك خالص انا قعدت وهيا نزلت الشورت وطلعت زوبري ونزلت تمصو وانا قاعد وهيا فضلت تمص ف زوبري 5 دقايق وتلفونها رن كان ابوها قالتلو انا رجعت نسيت حاجه وجاي وراكم دلوقتي
وقفلت ونزلت تكمل مص وانا ف دنيا تانيه وبعد شويه نزلت ف بوقها وهيا مصت كل نقطه نزلت من زوبري وقللت يلا نمشي وهيا لسه بتفتح الباب قولتلها وانتي مش هتنزلي قالت ياريت بس هنتاخر اووي انا مش بنزل بسهوله
قولتلها تعالي وشديتها ع الحيطه زنقتها وبوستها من شفايفها وهيا بتبوسني وحطيت ايدي ع كسها من عند من فوق العبايه ورفعتها وحطيتها ع كسعا من فوق البنطلون وبدات ادعك كسها وهيا اااااه وانا بدعك اووي وهيا اااااااه قولتلها عايز اشوف كسك ياشرموطه يامتناكه
قالت برحتك انا نزلت ع ركبي نزلت بنطلونها بالكلوت وشوفت كسها كان بينزل عسل بسيط وشكلو يجنن احمر من بره ومن جوه وردي
قالت عجبك قولتلها شكلو حلو اوووي
وهيا لسه بتتتكلم روحت حطيت شفايفي ع كسها ببوسو وبشفط في وهيا اااااااه ااااااه بتعمل ايه
وهيا كنت متعلم من السكس
هيا وقفه وفاتحه رجليها وانا نازل ع كسها لحس وفضلت 10 دقايق من لحس وعض ف كسها لما هيا نزلت ع وشي غرقتني انا عسلت وشي وهيا نضفت كسها ونزلنا وبنتكلم قالت تصدق عمر محد لحس كسي قبل كده قولتلها كام واحد نام معاك
قالت اممم 3 قولتلها غير جوزك قالت لا بجوزي قولتلها حوزك وجارك مين التالت ضحكت وقالت مش هقولك ووصلنا وهما كانو ف البحر واحنا قعدنا تحت الشمسيه وقولتلها طب اي زوبر ريحك اكتر قالت هو الممتع بتاع الراجل الي مش هقولك عليه بس الاجمد بتاع جاري
بس لسه انت بقي لما نجرب مع بعض هشوف بتاعك عامل ازاي قولتلها بتعرفي تعومي قالت لا
قولتلها تحبي اعومك قالت تعومني ازاي
قولتلها هنزلك البحر ودخل بتاعي عندك وهو هيرفعك ضحكت وقالت هو جامد كده قولتلها اوووي قالت حد يشوفنا كده
قولتلها ياخربيتك زوبري وقف قالت انت لسه منزل قولتلها طيزك مفتوحه ضحكت وقالت ايووه مفتوحه جوزي فاتحه وجاري كمل فيها
قولتلها مش عايزه تفتحيها خالص قالت ياريت
دي حته بتاكلني قولتلها ناويه تتجوزي تاني
قالت طبعا لازم اتجوز ده انا لسه عايزه اتناك ف الحلال قولتلها تعالي اتجوزي ابويا عشان تبقي جنبي علطول وهيا ضحكت وقالت عايز تنيك مرات ابوك ياوسخ قولتلها مرات ابويا شرموطه هنيكها ف كل حتي قالت بس بقي شكلهم طالعين وداري بتاعك ده انا خبيتو في فخادي
وطلعو الا وليد لما زوبري بقي هادي نزلت معاها وبقينا نروح بعيد ولقيت ولاء نزله وبتشاور ل وليد هو راح ونزلت البحر وبعد فتره مكنش في حد جنبنا كل عايله بعيده عن بعض شويه
لمحت وليد ايدو ع طيز اختو ولقيتها بتقولو علمني اعوم وهو بقي بيرفعها من وسطها
وانا وقف اتفرج وزوبري وقف ومنظر بزازها وهيا لزقه ف هدومها كان يجنن كنت حاسس بحلمات بزازها بارزه شويه وهو بقي يعلمها وبيحسس ع جسمها وهيا قالت تعالي علمني انت وليد مش عارف وليد بعد وانا قربت منها وقولت ل وليد تعالي نعملها مع بعض قالي ماشي
واحنا كل واحد رافع فخاد وكتف وكانها بتعوم ووانا كنت بصوابعي بقرص جنب كسها وكانت بتطلع اصوات تجنن كانها خايفه تغرق وكده
وطيزها مرفوعه لفوق وقالت كفايه انا تعبت وعملت وانا طلعين وراها ووليد مركز ف طيز اختو كانت عريضه وشكلها يجنن راحت طلعت ع الشط وراحت موطيه وطيزها بارزه ف وشنا والعبايه دخله ف طيزها وشكلها ناار انا عملت نفسي مش واخد بالي وقعدنا مع اامه وابوه
وانا قاعد وزوبري حاسس انه خلاص لحقت نفسي وقولت انا هنزل الميه وجريت علطول قبل ماحد يلمح ونزلت وبقيت ابص عليهم وشوفت ولاء ووليد نزلو تاني الميه وبيحاول يعلمها وهيا ع وش الميه وانا لامح ايدو ع كسها وانا مستغرب وفضلت ابص وانا عامل نفسي بعوم
لما هيا وقفت وقالت مش هعرف وبتضحك وقالت ل اخوها وبعدين انت مش بتعرف تعلمني عبده بيعرف وقالت علمني قولتلها اخوك بيعوم احلي مني قالي قولها ياعم قربت مني وانا وقف ولقيت ايديها بتمسك زوبري وقالت بس هو مش بيعرف يعلمني صح وانت بتعرف تعلمني وسابت زوبري ووليد بقي يعوم بعيد عننا وهيا بتقولي هو زوبرك وقف ليه قولتلها وقف عليك طبعا
قالت مش عايز تريحو بقي جوه كسي
قولتلها انتي بوظتي اعصابي قالت يلا علمني وهيا بترفع نفسها ع الميه وانا حطيت ايدي ع بطنها برفعها وهيا قالت لا مش كده حط ايد عند كسي وايد ع صدري قولتلها اخوك قالت سيبك منو اسمع كلامي بس انا روحت ماسك بزها جامد وايدي فوق كسها كانت رافعه العبايه لحد وسطها وربطاها وفاتحت رجليها وايدي ع كسها وانا بضغط ع الاتنين وهيا تقولي جامد وانا بضغط ع كسها اوووي وعامل نفسي بخليها تعوم وكان وليد بيبص من تحت لتحت بقولها وليد بيبص علينا قالت مايبص وانت كنت بتبص علينا قولتلها هو عارف ان انا كنت بتفرج قالت ايووه
قولتلها هو وليد الي قولتي عليه غير جارك وجوزك ضحكت وقالت مش لازم تعرف
وبعدين اضغط ع كسي جامد وماتقلقش من وليد
انا قلبي جمد وفضلت اضغط ع كسها اووي وهيا قالت تعالي ي وليد وليد قرب مننا وانا زي منا قالت شوفي كده ضهري مظبوط وليد بيحسس ع ضهرها وقالت براحه ياعبده تعبتني انا اتحرجت وهيا وقفت ع رجليها وقالت ليه ايدك تقيله ياعبده مش زي ايد وليد خفيفه
وانا مش عارف اقول ايه لقيتها بتقول لينا دارو عليه كده درينا عليها ولقيت دخلت ايديها جوه البنطلون ووانا مستغرب منها وانا ببص علي وليد وهيا بصلي ومحدش اتكلم ولقيتها بتقول ااااه بصوت واطي اووي وناعم انا زوبري خلاص
وليد بيقولها مالك قالت عبده ضغط اوي تحت الكلوت دخل جووه وجعني وانا مكسوف اوووي
ولقيتها بتقول ايه رايكم انتم الاتنين تعلموني مع بعض رد وليد قالها ماشي قالت يلا وراحت تعوم واحنا كل واحد مسكها وقالت عايزه اعوم ع ضهري وقلبت نفسها وكل واحد مسك طيز انا بقيت افعص اووي ووليد بردو
وهيا طلعت اااه دوبتني بتقول براحه شوي
وانا زوبري هينفجر لقيت وليد بيضغط علي شفايفو وبيبص ل اختو و ولاء ااااه براحه براحه
وانا ببص ع وليد شادد اعصابو وهيا اااااه ياخربيتك براحه وراحت نزلت ووقف وقالت انت بتقرصني ي وليد وجعتني اووووي
ولقيتها بتحسس ع طيزها وراحت قالت انا خارجه وخرجت وانا مش عارف اقول ايه وخرجنا وراها وانا زوبري مخبيه قبل ماطلع قعدنا ولقيت عم محمد قال هننزل شويه عشان نروح بقي
واخد مراتو ونزلو وانا نمت ع ضهري وزوبري وقف وعامل خيمه ولقيت وليد نام جنبي ع الفرشه
و ولاء قاعده ع الكرسي راحت قعدت جنبنا وقالت خودوني ف النص قالها وليد تعالي وراح موسع ليها وقعدت وقالت الميه حلوه اووي اتهارده
قالها قال يعني انتي كل يوم هنا
قالت كنت هنا مع جوزي من شهر ومكنتش حلوه كده بس انهارده حلوه اوووي وشكلها هتبقي احلي مصيف انا مبسوطه انكم معايا انتم الاتنين
معايا جوز رجاله تعرف ياوليد واحنا جايين واحد عكسني بس عبده مسكتش وشتمو لولا ان الواد ف البلكونه وبعيد كان عبده هيعمل مشكله معاه
قالها وهو متعصب قالها قالك ايه ابن المتناكه ده
قالت بيقولي جسمك جميل تعالي وانا هريحك
قالها ابن الشرموطه قالت سيبك منو وهو شكلو وحش اصلا وبعدين انا معايا جوز رجاله جنبي هبص ل ده وانا لمحت زوبر وليد وقف
وانا زوبري بين فخادي راحت نامت وسطنا
وقالت هو ليه ماينفعش الواحده تتجوز اتنين
وليد قالها هتتعب معاهم وبيضحك قالت بس انا محدش يقدرلي وانا بسمع الكلام وببص ع عم محمد ومراتو وحاسس انه بيقفش ل مراتو لازق فيها اووي ولقيت ولاء بتقولي انت مش بترد ليه قولتلها ف ايه معلش كنت بفكر ف حاجه
قالت رد ع صحبك بقولو ايه ياوليد
قالي ولاء بتقول ان احنا الاتنين منعرفش نكتفها قولتلو مش عارف ضحكت وقالت ايه رايكم نجرب بليل تحولو تكتفوني بس لما بابا وماما ينامو وليد قالها ماشي وفضلو يتكلمو وروحنا بعد المغرب طلبنا دليفري واتعشينا وبعد الساعه 11 دخل عم محمد ومراتو ينامو وولاء قاعده بالبنطلون والتشيرت وصدرها وقف وطيزها تهبل اووي
وبعد ربع ساعه قالت تعالو نلعب جوه يلا ودخلنا وكنت لابس البنطلون بس البوكسر والشورت غسلهم ونشرهم ووليد لابس شورت لفوق الركبه وفانله وانا تشيرت ع الحم
ودخلنا الاوضه وولاء قالت اول مره كل واحد لوحدو الاول واذا كسبت كل واحد لوحدو انتم الاتنين هتبقو عليه والي يكسب ع احكام
مهما كان الحكم يتنفذ وافقنا وقولت وليد الاول قالت ماشي اوقف ع الباب بس المهم محدش يعمل صوت عشان محدش يصحا وقفت ع الباب وببص عليهم ووليد بيستعرض عضلاتو المفسيه
راحت مسكتو واخدتو مقص ونامت فوقو وهيا يزوق فيها ويروح يمين وشمال وهيا راحت قاعده علي زوبرو وانا ببصلها وهو تحت منها وحاسس ان وليد بيهز زوبرو ع كسها وهيا بعد شويه بقت بتحك كسها ع زوبرو وانا ببص عليهم وبعد 3 دقايق وانا زوبري بقي نااار وصاروخ لقيتها بتنادي عليه قالت صحبك خلاص استسلم تعالي دورك وقف وليد وزوبرو وقف اووي ف الشورت
انا دخلت وقالت عجبك قولتلها انتي حلوه اووي
قالت تعالي انت هتجنني وراحت مسكت زوبري وراحت مسكتها وزقيتها ع السرير ونمت عليها وزوبري ع كسها بحكو فيها وانا مكتفها وهيا بتحك كسها ع زوبري وقالت نام ع ضهرك انا ف لحظه نمت وهيا قاعده ع زوبري وبقت بتحك كسها ع زوبري وفضلت تحك كسها ع زوبري وكان زوبري ناااار وصاروخ وقف قالت ماتتكسفش من وليد
وقالت ف ودني وليد الراجل التالت الي كنت قولتلك عليه وبتضحك وفضلت تحك كسها ع زوبري جامد وبقت تطلع اهات ااااه اااااه
وانا زي منا لما وليد قالها كسبتيه قالت ايوووه كسبتو بس تعبني اووي فرهدني عبده جامد اووي
وليد دخل وقفل الباب هيا وقفه ع ركبتها واحنا زيها ع السرير وقالت هنعد لحد 3 والي يمسك التاني والي يستسلم يتساب اتفقنا وهيا عدت واول ماقالت 3 وليد زقها ع السرير وقعد تحت صدرها ولقيتو وهيا مش عرفه تتحرك ولقيتو بيمسك ايديها وهيا بتحسس ع زوبرو
وهو بيقولها كده اتمسكتي وهيا بتنشف جامد وراحت نيمتو ع ضهرو تاني وقعده بكسها ع زوبرو بتحك في وانا زي منا وليد قالي امسكها ياعبده انا لزقت فيها من ورا ومسكتها من بطنها وزوبري ع ضهرها وبشدها براحه ومحستش غير بايد بتشيل ايدي وتحطها ع بزازها وانا مسكت بزازها الاتنين وضغط عليهم وشديتها عليه وانا نمت ع ضهري
وهيا فوقي طيزها ع زوبري وانا زوبري ف دنيا تانيه بطيزها الكبيره دي لقيت وليد نام عليها واتعملت زي السندوتش ووليد كانو بينيكها ف كسها وهو فوقنا ولقيتو شدها واخدها ف حضنو ونام بيها ع ضهرو وانا مسكت زوبري من تحت البنطلون وروحت حطيتو ع طيز ولاء ونمت عليها خالص زوبري بقي بينيك ولاء ف طيزها وانا بقيت كاني بنيكها ف طيزها وبروح وجاي ع طيزها وهيا اااااه ااااااه كمان كمان ووليد نازل فيها بوس
وبعد شويه قومت من عليها عشان تعبت واتا زوبري وقف اووي ورجعنا وقفنا تاني ع ركبتنا قصاد بعض ووليد قالها تعالي وراح نيمها ع ضهرها وقعد ع صدرها وبقي يفعص ف بزازها
ولقيتها بتفتح رجليها انا مسكت رجليها وبحسس عليها ولمحت وليد بيمسك بزازها وهيا مسكه زوبرو تدعك في وانا بحسس ع فخادها
وقربت من كسها حسست عليه وهيا طلعت اااه ناار انا نزلت اشم كسها ووليد بيفعص ف بزاز
اختو وانا نزلت البنطلون لحد فخادها
والكلوت بتاعها اسود ومفتوح من عند كسها كانو بوابه لزوبرك لكسها كان شفايف كسها خارجه من الكلوت مسكت شفايف كسها وهيا طلعت اااه دوبت زوبري ووليد بص علي وانا ماسك كسها فضلت العب ف كسها وسمعت صوت ولاء مش عرفه تتكلم ببص عليها لقيت وليد مدخل زوبرو ف بوقها انا خلاص اخدت راحتي وروحت مطلع زوبري من البنطلون وبدون اي مقدمات حطيتو ع كسها بدعكو ف شفايف كسها وكان كسها وردي وبيلمع وشكلو يجنن اوووي روحت مدخل راس زوبري ف كسها وهيا بتمص زوبر اخوها
وانا زوبري كان مولع اول مره اجرب احساس زي ده دهل زوبري لنص وولاء بتمص زوبر اخوها روحت دخلت زوبري جامد ولاء ااااااه اااااه براحه وليد دخل زوبرو تاني قالها مفيش براحه ياشرموطه وفضلت يخليها تمص وانا زوبري ف كسها بنيكها براحه وهيا ااااه وتمص وانا ببص ع كسها وفاتح رجليها خالص بعد ماقلعتها البنطلون وزوبري رايح جاي ف كسها
وهيا اااااااه ولقيت وليد مطلع زوبرو من بوقها وبينيك بزازها وانا بنيك ف كسها وهيا امممم ااااه كمان وانا بقيت انيك بعنف ومستحملتش بصراحه بعد 7 دقايق نيك نزلت ف كسها وانا بقول ااااه اااه وهيا كذالك خرجت زوبري من كسها ولبني بينزل راح وليد نزل لكسها ودخلت زوبرو علطول ف كسها وهيا شغاله اهاات وبزازها رايحه جايه وحلماتها الوردي البارزه اووي انا نزلت ع بزازها مص علطول وبدل مابينهم ورجع ل شفايفها ابوسها وبصباعي اقرص بزازها وهيا اااااه ااااااه وقالت ادعك كسي انا مديت ايدي ع كسها ووليد بينيكها بقيت ادعك ف زنبورها الصغير ودعك كسها وهيا ااااااه ولقيت ميه بتنزل ع زوبر وليد وجسمها بيرتعش ولقيت وليد بينزل ف كسها كمان ونام جنبها وانا ف حضنها ابوسها وهيا نايمه وقالت مش قولتلكم مش هتقدرولي انا بضحك ولقيت وليد بيقولها انتي لسه ماشبعتيش ياكسمك طب تعالي وراحت شدها وهيا قعدت ع زوبرو والبن بيخرج ع فخادو ودخل زوبرو تاني ف كسها وبقي يبنيكها انا جيبت الكلوت ف جنب وبتفرج ع خرم طيزها وكان مفتوح شوي
حطيت صباعي عليه وهيا علطول بصتلي وبتعض ع شفايفها ووليد بينيكها ف كسها انا دهلت صباعي ف طيزها دخل بسهوله وعلطول مسكت زوبري ودخلت راسو ف طيزها وهيا صوتها زاد
ودخلتو ف طيزها وهيا ااااااه وانا دخلتو وسيبتو وحاسس ان خرم طيزها هيقطم زوبري فضلنا ننيك فيها وهيا ااااااه خلاص خلاص وانا بنيك ووليد نزل ف كسها وانا لسه بنيك فيها وبعدها ب5 دقايق نزلت ف طيزها ونمنا حنب بعض مش قدرين هيا ااااه حلو اوووي ياخربيتكم انا جسمي وجعني منكم وراحت تبوس اخوها وبتقولو مش قولتلك لما يكون عبدو معانا هننبسط
قالها احلي مره انيكك فيها
قالتلو ولسه الي جاي احلي وانا نايم جنبها وماسك بزازها بهز فيها قالت بزازي عجبينك قولتلها كل حاجه فيك عجباني قالت زي ايه
قولتلها بزازك وشفايفك وكسك وطيزك الملبن
راحت قالتلي كده تفشخ طيزي وانا الي مفكره هتدخلو براحه قالها اخوها لو انا منو مكنتش هرحم طيزك وراح حضنها من ورا وانا حضنتها من اودام وانا ببوسها وبدعك ف بزها وزوبري وقف عند كسها وانا حاسس بايد وليد بيلعب ف كس اختو وانا مسكت بزها ومصيتو وبعض ف حلماتها وهيا بتحسس ع دماغي وانا سمعت منها اااااه ورا بعض رجعت بدماغي لقيت وليد رافع رجليها وبينيكها ف طيزها انا لزقت فيها اووي وببوسها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وانا ماسك وشها ببوس كل حته في وهيا قالت مص لساني طلعت لسانها وانا اخدتو ف بوقي وفضلت امصو وزوبري ف كسها داخل طالع وصوت النيك مولعني
فضلت انيك في ولاء وبزازها البيضه
افعص فيهم ونزل فيها بوس ووليد بينيك ف طيزها كانت زي السندوتش ف وسطنا وليد نزل ف طيزها وانا نمت عليها وهيا فاتحت رجليها وانا بنيكها جامد وهيا بتقول اااااه ايوووه كمان جامد ياعبدو جامد وانا نايم فوقها وبهبد ف كسها وكسها من جوووه ناااار مولعه مسكت بزازها الاتنين
اضغط عليهم وزوبري بيهبد ف كسها وهيا اااااااااه ايوه كمان كمان وانا بنيك اوووووي وهيا حضنتني وكتفت رجلي وبقت تبوسني وزوبري جوه كسها وانا حاسس بنار ف زوبري ولاء بتنزل عسلها ع زوبري فضلت حضناني وانا نزلت مرتين ولسه بنيك ومش عايز انزل هيا سابتني انا قومت من عليها وزوبري غرقان عسل من عسلها والبن خليتها تنام ع جنبها وانا قعدت بركبي عند طيزها ورفعت طيز لفوق وكسها ظهر دخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها وهيا تصوت بصوت واطي اااااااه ااااااه تعبت كفايه وانا نفسي انزل بس مش عارف
روحت نيمتها ع بطنها وفتحت طيزها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها من ورا وبعد دقيقتين نزلت كميه لبن ف كسها كتير اووي اول مره انزل كده وانا نايم وزوبري وقف نص وقفه وانا نايم عليها ومش عايز اقوم احساس نومي علي طيزها ده احساس حلو اوووي
نمت ع ضهري جنبها ووليد قام يتشطف
وولاء قالت لبنك جوه بطني قولتلها كسك حلو اوووي قالت وانت زوبرك كبير وحلو اووي
وشديد اوووي قالت هخليك تعيش معايا احلي ايام هتعيشها قولتلها وليد كان يعرف ان انتي بتتناكي مع جارك قالت ايوه وكان بياجي بردو لما جوزي يخرج وينام معايا ولما اطلقت فتحتو ف موضوعك واتفقت معاها نجيبك معانا هنا
وياريت كنت معانا من زمان
قولتلها جسمك حلو اوووي قالت جسمي رجاله الحاره كلها هتموت عليه بس مش اي حد يلمسني غير بمزاجي قولتلها وبعدين ياواد انا طيزي دي ماتنكتش من زمان ومكنتش ناويه اتناك فيها بس خليتك تنيكها برحتك وشوفتك اخويا مصدق وكمل بعدك ف طيزي قولتلها عايز استحمه معاك قالت مانت هتستحمه معايا امال مين هينضفني وينضف البن الي ف كسي ده وبوستها وبعد شويه خرج وليد لابس بوكسر ووقفت انا وولاء واخداتني واحنا ملط دخلنا الحمام
وفتحنا الدش وهيا بقت تحميني ومسكت زوبري تنضف فيه جامد وانا بدعك في كل حته ف جسمها وكانت ملبن ف ايدي جيلي بزازها وطيزها وقولتلها مش خايفه من حد يدخل علينا قالت تؤتؤ مش خايفه قولتلها لو ابوك دخل علينا هيموتنا
ضحكت وقالت مش هيتكلم حتي لو شافك راكب فوقي قولتلها ازاي مش فاهم قالت نضف بس كسي الغرقان من لبنك ده وفضلت ادعك كسها والدش شغال ودخلت صباعي ف طيزها انضف وبعد لما نضفت خالص نشفت جسمها وبقيت ابوس فيها كل ف جسمها حتي كسها بوست كل حتي فيها وكنت زنقها ف الحمام وماسك شفايفها بقطع فيها وهيا قالت كفايه عشان ماتتعبش ببصلها وبقولها بزازك طريه اووي ضحكت وقالت انا كلي طريه ومسكت زوبري وشدتني وخرجنا ودخلنا الاوضه ولبسنا ونمنا كلنا جنب بعض ع السرير كان كبير اليوم راح صحيت ع حد بيمسك زوبري انا بحسب كل ده كان ف الحلم بس لما ركزت لقيت حد بيمسك زوبري بجد عملت نفسي لسه نايم
وزوبري دخل ف حاجه دافيه وانا لقيت زوبري بيتمص براحه انا فتحت عيني شويه لقيت ام وليد انا غمضت وبقيت مستغرب وزوبري ف بوقها تمص في وانا مش عايز احسسها ان انا صحيت
وبقت تمص جامد شوي وانا مستحملتش ونزلت ف بوقها وهيا بلعت لبني كلو ومشت وانا مش مستوعب الي حصل فضلت زي منا لحد ماهيا دخلت تصحي الكل وصحتني اخر واحد وصحينا وولاء بصالي وبقت تتكلم معايا وقولتلها ع الي حصل قالت الشرموطه هتفضحنا قولتلها طب ماتفهميني يا ولاء وانا **** ماهفتح بوقي
راحت حضناني وقالت شوف هجبهالك بختصار انا بتناك من وليد وماما بتتناك من بابا ووليد
وبابا مش بيحب يلمسني وماما عايزاك بس بابا رافض اوعي بابا يشوفك بتعمل حاجه فيها
وانا مستغرب كل ده ليه قومنا غسلنا وشنا وهيا بتعمل اكل ف المطبخ وراحت ولاء حضنت امها من ورا وعطتها بوسه من خدها وانا وقف وقالت ادخل صبح ع ماما زي منا عملت كده
انا قربت منها ولزقت فيها من ورا وحطيت ايدي علي وسطها وضميتها عليه اوووي وبقولها صباح الخير قالت صباح الفل ياعبدو انا حضنها وزوبري وقف و ولاء بتضحك وقالت كفايه بقي ولا مش عايز تبعد انا حضنها وروحت بايدي مسكت بزازها وهيا ساكته وروحت ماسك بزازها الاتنين وضغط عليهم اوووي وهيا طلعت ااااه تجنن
رجعت لورا وزوبري صاروخ وولاء بتضحك وقالت انا دخله البس خلي بالك من بابا انا وقفت جنب ام وليد وهيا ماتكلمتش وبتعمل الاكل
وقولتلها انتي حلوه اووي ي ام وليد
قالت لما نكون لوحدنا قولي يا شوشو اسمها شيماء
قولتلها انبارح في الميه كنتو بتعملو ايه هيا ضحكت وقالت كنت شايفنا قولتلها ايوه قالت عمك محمد كان هيفضحنا قولتلها انا وقفت جنبها وهيا بتبص وقولتلها مصك حلو اوووي هيا اتحرجت وانا حطيت ايدي ع بزها احسس عليه
وهيا بتكمل روحت وقفت وراها وزوبري وقف ع طيزها وحضنتها جامد وزوبري مابين طيزها ولما سمعت الباب بيتفتح رجعت لورا وعملت ان انا بغسل وشي وخبيت زوبري طلع ابو وليد ودخل الحمام اول ماقفل الباب روحت علي شوشو وحضنتها تاني وهيا بتضحك وقالت هيطلع دلوقتي انا مسكت طيزها بايدي ووقفت جنبها
وهيا بتبصلي روحت واخد شفايفها ف بوسه وهيا اتجاوبت معايا وف لحظه بعدت عنها ومشيت
وقعدت ف الصاله مع ولاء ووليد
وهيا بتضحك وابو وليد خرج وقعد جنبنا ووليد صحا وفطرنا وشربنا الشاي وانا عيني ع ام وليد صحبي والوقت بيعدي ونزلنا العصر قعدنا ع البحر
وكان مليان شوي احلي حاجه ف المنطقه دي كلهم عائلات ابو وليد اخد مراتو ونزلو ووليد نزل معاهم وبقيت اكلم ولاء وهيا بتقولي انت جننت ماما
قولتلها هو لو كنت نكتها ف المطبخ كانت هتتكلم
ضحكت وقالت لا مش هتتكلم وهيا كانت عايزك تنيكها ف المطبخ اصلا بس انت كنت خايف
قولتلها هيا قالتلك كده قالت ايووه
وانا بتفرج ع امها ف الميه وطلعو وجسمها مليان شوي وانا ببص ع جسمها والهدوم لزقه في
وهيا بصالي وبعد ما الجو هدي شويه نزلت البحر وولاء نزلت معايا هيا ووليد وكررنا نفس الي حصل انبارح من تقفيش وتفعيص ولقيت ابو وليد وامه نزلو الميه وبقي يلعبو معانا وطلعنا نمشي شويه ع البحر وانا عيني ع طيز شوشو
خلصتا ورجعنا للشقه ودخل كل واحد يتشطف ودخلو ينامو الساعه 12 واحنا قاعدين
كنا سهرنين والساعه بقت واحده ولقينا الباب بيفتح وخرجت شيماء بنتها بتقولها مانمتيش ليه
قالت مش جيلي نوم قالتلها هو الحج عمل حاجه ولا نام وبتضحك قالت نام
ردت ولاء قالت برحتو اختاري عريس من دول انا مستغرب من الكلام ووليد راح وقف وقال انا واخد امو وهيا بتضحك واخدها ع الاوضه بتاعت ولاء وولاء بتقول عادي عادي تعالي جنبي
قعدت جنبها بقينا بنتفرج ع التلفزيون وهيا ايديها ع زوبري تدعك في وخرجتو وبقت تدعك ف زوبري وقالت عايزني ولا عايز امي
قولتلها لا انتي ضحكت وقالت بجد يعني مش عايز تنيك ماما قولتلها لا عايز بس بحبك عنها راحت فردت جسمها ونامت ع بطنها ومسكت زوبري تمص في وفضلت تمص وانا ف دنيا تانيه ولقيتها قلعت بنطلونها خالص وفتحت رجليها وقالت عجبني لحسك اووي يلا تعالي
انا نزلت وكسها وردي وشكلو يجننمسكت فخادها ونزلت لحس ف كسها جامد وباخد شفايف كسها ف بوسه وبشدهم وبشد زنبورها بشفايفي
وهيا صوتها عالي وفضلت امص ف كسها وولاء نزلت ع وشي ومسحت وشي بكلوتها ودخلت غسلت وشي وولاء دخلت ورايا قالت تعالي ندخل عليهم ولا عايزني لوحدي ها لوحدك قالت تعالي واخدتني ف حضنها ونزلنا ف بعض بوس ووقغت رجليها ع القعده الحمام ودهلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها اكتر من ربع ساعه ف طيزها وكسها وخرجنا وكانو قاعدين وقعدنا جنبهم وراحت ولاء مسكت كلوتها ولبستو اودامهم ولبست البنطلون كانت طالعه ملط من تحت خالص
وامها قاعده ولقيت ولاء اخدت امها ع الاوضه وطلعت بعد شويه وقعدت وسطنا وهيا بتقولي لسه فيك صحه تنام مع ماما ولا اقولها مش دلوقتي قولتلها لا في صحه ضحكت وقالت يلا دورك انا دخلت ولقيت شوشو نايمه ع ضهرها لبسه قميص نوم اسود نص صدرها طالع
ولفوق الركبه انا ببصلها وهيا مبتسمه وقولتلها ايه الجمال ده وهيا سكته طلعت ع السرير ودخلت مابين رجليها وقولتلها وليد نزل فين قالت ع طيزي قولتلها احسن حاجه انا حطيت ايدي ع فخادها احسس عليها ورفعت قميصها ومكنتش لبسه اي حاجه تحت ببص ل كسها كان مبطرخ واحمر اووي قولتلها كسك شكلو حلو اوووي
حطيت ايدي ع كسها احسس عليه
وهيا مغمضه عنيها نزلت اشم في وطلعت لساني مشيتو ع كسها رايح جاي وفتحت كسها كانو مغاره ضالمه دخلت لساني ف كسها وبقيت امص ف كسها وبمص زنبورها الي زي الزوبر الطفل امص في وهيا عمله زي الحيه وانا بلحس كسها وبشفط زنبورها وبقيت زي المدمن ف كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيك كسها المبطرخ وكنت بدخلهم بحس انهم مش هيطلعو من كسها وفضلت كده 10 دقايق ولما لقيتها بترتعش حطيت ايدي علي كسها وبقت تنزل وعسلها بيرد ف ايدي لما خلصت فضلت ادعك ومص تاني ووقفت وقلعت ملط وزوبري وقف ونمت عليها وحطيت زوبري مابين شفايف كسها وقولتلها ادخل ولا عايزه تمصيه............
كممممل
 
تم إضافة الجزء الثاني
 
الجزء التاني رهيب جدا عاشت ايدك يا برنس
كما بانتظار المزيد من ابداعاتك
 
وليد صحبي ف حارتنا قدي ف السن
عندو اخت اسمها ولاء عندها 30 سنه
واحنا الاتنين عندنا 20 سنه
ولاء امها مليانه شوي ولاء بقي طالعه عمله زي الملبن جسمها ابيض اوووي وزاي الجيلي
كانت متجوزه وعندها ولد وبنت صغيرين
كنت دايما لما بروح عندهم بتمنه اشوفها هناك بقعد اهزر معاها واوقات هيا بتقعد تزوق فيا
ف يوم سمعت من ناس صحابي ان حد شافها طالعه من بيت واحد جارهم مطلق
وبعد يومين اتاكدنا ان كل حاجه صح والكاميرا محل قصدهم جيبها كانت دخله الساعه 8 الصبح بعد ماجوزها خرج للشغل وطلعت بعدها بنص ساعه كانت بتدخل للراجل ده كل يومين
وبعد اسبوع من المشاكل اطلقت وعيالها ابوهم خدهم مع امه مرت فتره وانا كنت بروح عند وليد نلعب بلاستيشن عندهم وكنت بشوفها وبضحك معاها وهيا ولا كان في اي حاجه وبهدوم البيت
وف يوم قررو يروحو راس البر وانا تقريبا كنت زي ابنهم طول النهار عندهم واكل معاهم وكنت نفسي يقولو ليه تعالي معانا عندهم عربيه مش عارف اسمها بس بكبنتين عربيه نضيفه اوي وصندوق ورا
كانو بيتكلمو بليل وانا قاعد معاهم انهم هيخرجو الفجر مشيت وانا بقول ياريتني كنت قولتلهم جاي معاكم روحت وطول اليل مجاليش نوم عشان لو تلفوني رن من وليد وفضلت سهران لساعه 3 لقيت وليد بيرن عليه وقالي يلا عشان تاجي معانا انا علطول قومت وطلعت زي منا بنطلون وتحت بوكسر وتشيرت وفانله تحتو
لقيتهم مجهزين كل حاجه انا ركبت ورا و ولاء كانت ف النص ووليد جنب ابوه وامه ورا معانا وكل الاكل ف الصندوق قعدنا وعرفت ان عم محمد ابو وليد معاه شقه صحبو وهنام هناك يومين وانا ف الطريق انا فخادي بتلمس فخاد ولاء وانا كنت بقربها اكتر وهيا لحظت كده وانا كان نفسي بس ابوسها من شفايفها الي تتاكل اكل بجد
ووشها البيض تحس انه عايز يتناك
انا زوبري وقف ف البنطلون وام وليد نامت وانا بتخيل ولاء بتمصلي وزوبري وقف وانا فخادي بتلمس فخادها وهيا قالتلي انت مجبتش هدوم لنفسك قولتلها **** نسيت وليد قالي انكم جهزتو وانا طلعت علطول قالت بصوت واطي انا الي اقنعت بابا يجيبك معانا تسلي وليد
قولتلها وانا كنت هموت زاجي معاكم ابتسمت وقالت ليه قولتلها عشانك وانا محروج بس خلاص مفيش حاجه اخاف منها هيا بتتناك اصلا
قالت عشاني ازاي قولتلها يعني بحب اشوفك دايما واضحك معاك وكده ضحكت وقالت بس كده
بصتلها ولقيتها بتعض ف شفايفها انا دورت وشي وزوبري وقف اووي وعمله خيمه
وانا محروج انها تقولي كلمه كده او كده
ولقيتها بتلعب ف تلفونها انا بصتلها قالت افتح نت
فتحت النت عندي ولقيتها بعتالي رساله كتبه عجبتك فخادي الي عمال تحك في من الصبح
انا محروج ابصلها وهيا قالت تاني حكها اوووي شوي وبصتلها وهيا عضت ع شفايفها
ولقيت رجليها بتدوس ع رجلي
وكتبت انت شكلك تعبان اوووي
بصتلها وقولتلها ببوقي بصوت واطي اااه تعبان اوووي ضحكت ف الواتس وقالت طب ماتريح نفسك قولتلها مش بعرف اريح نفسي
قالت عايز حد يريحك قولتلها هتعرفي تريحيني
وانا زوبري بيشد اوووي ودخلتو مابين رجلي بسرعه هيا بصالي وقالت خبيتو ليه سيبو اتفرج عليه انا مستغرب من كلامها وتاكدت انها شرموطه روحت سيبتو ووقف تاني وقولتلها عجبك قالت لما ادوق الاول وانا مستغرب من كلامها
كتبتلها عايزه تدوقي ايه
قالت الي بيخرج لبن انا حاسس من كلامها ان انا هنزل قولتلها بتحبي البن وانا وشي ف التلفون مش عايز ابصلها لحد يلاحظ حاجه
لقيتها بتقولي ايووه بحب البن اوووي
قولتلها اقولك ع حاجه وماتزعليش وتجوبيني بصراحه قالت قول مش هزعل
قولتلها هو فعلا انتي كنتي بتنامي مع جارك
قالت ايووه قولتلها ليه قالت كده
قولتلها يعني بتاعو اكبر من جوزك مثلا
قالت ايوه اكبر من جوزي ومش بينزل بسرعه
قولتلها ايوه نص ساعه وهيا ضحكت
وقالت انت هتقعد قد ايه
حطيت وشي ع كرسي ابوها الي اودامي وبصتلها وهيا بتعض ع شفايفها ولقيتها بتقولي طلعو كده قولتلها اطلع ايه وانا ببصلها قالت اشوفو بس ودخلو تاني قولتلها لا مينفعش قالت ماتخفش ماما نايمه وانت محدش هيشوفك
وانا كنت رافض لقيتها اخدت شنطه هدومها صغيره كده من تحت رجليها وحطتها ع فخادها وعملت نفسها نايمه واتفاجئت بايديها ع زوبري انا اتخضيت وببص عليها وهيا وشها ف الشنطه والي طمني ان وليد كان نام وايديها ع زوبري من فوق الهدوم انا مسكت ايديها وبقيت اخليها تمسك زوبري اووي وهيا راحت دخلت ايديها ع زوبري ومسكتو انا كنت خلاص هتجنن اول مره حد يمسك زوبري انا باصص ليها وهيا بصالي وبتقولي بشفايفها كبير اووي وانا جمدت قلبي وروحت طلعت زوبري كنت واثق ان محدش هيشوفنا انا ورا كرسي ابوها ووليد وامو نامو
وهيا عملت نفسها نايمه وانا كذالك طلعت زوبري هيا مسكتو وفضلت تضربلي عشره وانا باصص ليها وبعد 5 دقايق من لعبها ف زوبري
قولالها هنزل هيا مسكتو وحطت صباعين ع فتحت زوبري وانا بنزل ولبني بيرد ف صوابعها
لما نزلت كل لبني لقيتها بتاخد ايديها براحه وبتطلع لسانها وبتبلع لبني من ع ايديها لما بلعتو وراحت تاخد الي ع زوبري وشعرتي تبلعو وانا دخلت زوبري ومن التعب نمت وكنت مبسوط
صحيت وكنا قربنا كانو كلهم صاحيين وكانو بيتكلمو مع بعض وانا ببص ل ولاء
وهيا وهيا قالت كل ده نوم ولقيت وليد بيبص
قولتلهم منا شوفتكم كلكم نمتو قولت انام
وهيا فخادها لزقه ف فخادي روحنا راس البر بس الشقه كانت بعيده شوي عن البحر وكمان مطرفه اوي مفيش ناس كتير والناس شايفينها من بعيد اوي كان مكان هادي شويه طلعنا الشقه كانت غرفتين وصاله فطرنا ووليد عطاني شورت من بتوعو وانا قلعت البنطلون ولبست الشورت وقولت يلا ياوليد قالي يلا وخرجنا عشان توصل للبحر 5 دقايق مشي ونزلنا البحر ساعه كنت بعرف اعوم انا ووليد وروحنا وكنت بنشر البوكسر ولبس البنطلون التاني ع الحم بس مش بيلزق ف الجسم
هو موضح زوبري شوي بس انا مداري يعني
نمت تاني ف الصاله وصحيت الساعه 4 ونص وليد كان نايم ولقيت ام وليد لبسه بنطلون اتسرتش وفوقو عبايه للركبه وابو وليد شورت للركبه وفانله وولاء لبسه بنطلون استرتش اسود ولبسه عبايه خفيفه شوي ومنظر رجليها البيضه كانك عايز تنيكها في رجليها بصتلها وقولت انا هنزل ولقيت ولاء بتقولي خدني معاك ونزلنا ومشينا بخطوات بطيئه وهيا بتقولي لبنك حلو اووي قولتلها وانتي حلوه اوووي قالت بجد قولتلها اها اووي قالت يعني اتاكل قولتلها تتاكلي اكل
قالت وانت مش هتاكلني بصتلها وقولتلها نفسي قالت ياخربيتك ياعبده انت بتهيجني ياخربيتك واد قولتلها جارك كان بينزل فين قالت ف كل حتي قولتلها مش خايفه تخلفي قالت تؤتؤ باخد حبوب منا واخده حبوب عشان لو حصل بينا حاجه
قولتلها انا بتاعي هينفجر
قالت خليه ينفجر ف بوقي كنت عايزه انزل امصلك بس خوفت بابا يشوفني
انا ماشي جنبها ولقيت واحد من البلكونه بيعكسها كان بعيد شوي بيقولها ايه ياقمر تاجي
انا قولتلو مالك ياكسمك يابن الشرموطه هيا قالت سيبك منو وانا مشيت وهو قالها ااااه ع جسمك ااااه ملبن وهيا ساكته وحودنا من شارع تاني
وقالت سيبك منو قولتلها ازاي يعني قالت تعالي كده ولقيتها راحت من شارع تاني وبعد شويه لقيت نفسنا اودام العماره بتاعتنا تاني طلعت معاها وهيا طلعت المفتاح من جيبها وقالت دي نسخه تانيه وفتحت وقالت بابا محدش رد لقيتها دخلت وانا دخلت وهيا وليد ماما وبصت ف كل حته مفيش حد قالت يبقي خرجو واخدتني ع المجلس وقعدتني وقالت سيبك نفسك خالص انا قعدت وهيا نزلت الشورت وطلعت زوبري ونزلت تمصو وانا قاعد وهيا فضلت تمص ف زوبري 5 دقايق وتلفونها رن كان ابوها قالتلو انا رجعت نسيت حاجه وجاي وراكم دلوقتي
وقفلت ونزلت تكمل مص وانا ف دنيا تانيه وبعد شويه نزلت ف بوقها وهيا مصت كل نقطه نزلت من زوبري وقللت يلا نمشي وهيا لسه بتفتح الباب قولتلها وانتي مش هتنزلي قالت ياريت بس هنتاخر اووي انا مش بنزل بسهوله
قولتلها تعالي وشديتها ع الحيطه زنقتها وبوستها من شفايفها وهيا بتبوسني وحطيت ايدي ع كسها من عند من فوق العبايه ورفعتها وحطيتها ع كسعا من فوق البنطلون وبدات ادعك كسها وهيا اااااه وانا بدعك اووي وهيا اااااااه قولتلها عايز اشوف كسك ياشرموطه يامتناكه
قالت برحتك انا نزلت ع ركبي نزلت بنطلونها بالكلوت وشوفت كسها كان بينزل عسل بسيط وشكلو يجنن احمر من بره ومن جوه وردي
قالت عجبك قولتلها شكلو حلو اوووي
وهيا لسه بتتتكلم روحت حطيت شفايفي ع كسها ببوسو وبشفط في وهيا اااااااه ااااااه بتعمل ايه
وهيا كنت متعلم من السكس
هيا وقفه وفاتحه رجليها وانا نازل ع كسها لحس وفضلت 10 دقايق من لحس وعض ف كسها لما هيا نزلت ع وشي غرقتني انا عسلت وشي وهيا نضفت كسها ونزلنا وبنتكلم قالت تصدق عمر محد لحس كسي قبل كده قولتلها كام واحد نام معاك
قالت اممم 3 قولتلها غير جوزك قالت لا بجوزي قولتلها حوزك وجارك مين التالت ضحكت وقالت مش هقولك ووصلنا وهما كانو ف البحر واحنا قعدنا تحت الشمسيه وقولتلها طب اي زوبر ريحك اكتر قالت هو الممتع بتاع الراجل الي مش هقولك عليه بس الاجمد بتاع جاري
بس لسه انت بقي لما نجرب مع بعض هشوف بتاعك عامل ازاي قولتلها بتعرفي تعومي قالت لا
قولتلها تحبي اعومك قالت تعومني ازاي
قولتلها هنزلك البحر ودخل بتاعي عندك وهو هيرفعك ضحكت وقالت هو جامد كده قولتلها اوووي قالت حد يشوفنا كده
قولتلها ياخربيتك زوبري وقف قالت انت لسه منزل قولتلها طيزك مفتوحه ضحكت وقالت ايووه مفتوحه جوزي فاتحه وجاري كمل فيها
قولتلها مش عايزه تفتحيها خالص قالت ياريت
دي حته بتاكلني قولتلها ناويه تتجوزي تاني
قالت طبعا لازم اتجوز ده انا لسه عايزه اتناك ف الحلال قولتلها تعالي اتجوزي ابويا عشان تبقي جنبي علطول وهيا ضحكت وقالت عايز تنيك مرات ابوك ياوسخ قولتلها مرات ابويا شرموطه هنيكها ف كل حتي قالت بس بقي شكلهم طالعين وداري بتاعك ده انا خبيتو في فخادي
وطلعو الا وليد لما زوبري بقي هادي نزلت معاها وبقينا نروح بعيد ولقيت ولاء نزله وبتشاور ل وليد هو راح ونزلت البحر وبعد فتره مكنش في حد جنبنا كل عايله بعيده عن بعض شويه
لمحت وليد ايدو ع طيز اختو ولقيتها بتقولو علمني اعوم وهو بقي بيرفعها من وسطها
وانا وقف اتفرج وزوبري وقف ومنظر بزازها وهيا لزقه ف هدومها كان يجنن كنت حاسس بحلمات بزازها بارزه شويه وهو بقي يعلمها وبيحسس ع جسمها وهيا قالت تعالي علمني انت وليد مش عارف وليد بعد وانا قربت منها وقولت ل وليد تعالي نعملها مع بعض قالي ماشي
واحنا كل واحد رافع فخاد وكتف وكانها بتعوم ووانا كنت بصوابعي بقرص جنب كسها وكانت بتطلع اصوات تجنن كانها خايفه تغرق وكده
وطيزها مرفوعه لفوق وقالت كفايه انا تعبت وعملت وانا طلعين وراها ووليد مركز ف طيز اختو كانت عريضه وشكلها يجنن راحت طلعت ع الشط وراحت موطيه وطيزها بارزه ف وشنا والعبايه دخله ف طيزها وشكلها ناار انا عملت نفسي مش واخد بالي وقعدنا مع اامه وابوه
وانا قاعد وزوبري حاسس انه خلاص لحقت نفسي وقولت انا هنزل الميه وجريت علطول قبل ماحد يلمح ونزلت وبقيت ابص عليهم وشوفت ولاء ووليد نزلو تاني الميه وبيحاول يعلمها وهيا ع وش الميه وانا لامح ايدو ع كسها وانا مستغرب وفضلت ابص وانا عامل نفسي بعوم
لما هيا وقفت وقالت مش هعرف وبتضحك وقالت ل اخوها وبعدين انت مش بتعرف تعلمني عبده بيعرف وقالت علمني قولتلها اخوك بيعوم احلي مني قالي قولها ياعم قربت مني وانا وقف ولقيت ايديها بتمسك زوبري وقالت بس هو مش بيعرف يعلمني صح وانت بتعرف تعلمني وسابت زوبري ووليد بقي يعوم بعيد عننا وهيا بتقولي هو زوبرك وقف ليه قولتلها وقف عليك طبعا
قالت مش عايز تريحو بقي جوه كسي
قولتلها انتي بوظتي اعصابي قالت يلا علمني وهيا بترفع نفسها ع الميه وانا حطيت ايدي ع بطنها برفعها وهيا قالت لا مش كده حط ايد عند كسي وايد ع صدري قولتلها اخوك قالت سيبك منو اسمع كلامي بس انا روحت ماسك بزها جامد وايدي فوق كسها كانت رافعه العبايه لحد وسطها وربطاها وفاتحت رجليها وايدي ع كسها وانا بضغط ع الاتنين وهيا تقولي جامد وانا بضغط ع كسها اوووي وعامل نفسي بخليها تعوم وكان وليد بيبص من تحت لتحت بقولها وليد بيبص علينا قالت مايبص وانت كنت بتبص علينا قولتلها هو عارف ان انا كنت بتفرج قالت ايووه
قولتلها هو وليد الي قولتي عليه غير جارك وجوزك ضحكت وقالت مش لازم تعرف
وبعدين اضغط ع كسي جامد وماتقلقش من وليد
انا قلبي جمد وفضلت اضغط ع كسها اووي وهيا قالت تعالي ي وليد وليد قرب مننا وانا زي منا قالت شوفي كده ضهري مظبوط وليد بيحسس ع ضهرها وقالت براحه ياعبده تعبتني انا اتحرجت وهيا وقفت ع رجليها وقالت ليه ايدك تقيله ياعبده مش زي ايد وليد خفيفه
وانا مش عارف اقول ايه لقيتها بتقول لينا دارو عليه كده درينا عليها ولقيت دخلت ايديها جوه البنطلون ووانا مستغرب منها وانا ببص علي وليد وهيا بصلي ومحدش اتكلم ولقيتها بتقول ااااه بصوت واطي اووي وناعم انا زوبري خلاص
وليد بيقولها مالك قالت عبده ضغط اوي تحت الكلوت دخل جووه وجعني وانا مكسوف اوووي
ولقيتها بتقول ايه رايكم انتم الاتنين تعلموني مع بعض رد وليد قالها ماشي قالت يلا وراحت تعوم واحنا كل واحد مسكها وقالت عايزه اعوم ع ضهري وقلبت نفسها وكل واحد مسك طيز انا بقيت افعص اووي ووليد بردو
وهيا طلعت اااه دوبتني بتقول براحه شوي
وانا زوبري هينفجر لقيت وليد بيضغط علي شفايفو وبيبص ل اختو و ولاء ااااه براحه براحه
وانا ببص ع وليد شادد اعصابو وهيا اااااه ياخربيتك براحه وراحت نزلت ووقف وقالت انت بتقرصني ي وليد وجعتني اووووي
ولقيتها بتحسس ع طيزها وراحت قالت انا خارجه وخرجت وانا مش عارف اقول ايه وخرجنا وراها وانا زوبري مخبيه قبل ماطلع قعدنا ولقيت عم محمد قال هننزل شويه عشان نروح بقي
واخد مراتو ونزلو وانا نمت ع ضهري وزوبري وقف وعامل خيمه ولقيت وليد نام جنبي ع الفرشه
و ولاء قاعده ع الكرسي راحت قعدت جنبنا وقالت خودوني ف النص قالها وليد تعالي وراح موسع ليها وقعدت وقالت الميه حلوه اووي اتهارده
قالها قال يعني انتي كل يوم هنا
قالت كنت هنا مع جوزي من شهر ومكنتش حلوه كده بس انهارده حلوه اوووي وشكلها هتبقي احلي مصيف انا مبسوطه انكم معايا انتم الاتنين
معايا جوز رجاله تعرف ياوليد واحنا جايين واحد عكسني بس عبده مسكتش وشتمو لولا ان الواد ف البلكونه وبعيد كان عبده هيعمل مشكله معاه
قالها وهو متعصب قالها قالك ايه ابن المتناكه ده
قالت بيقولي جسمك جميل تعالي وانا هريحك
قالها ابن الشرموطه قالت سيبك منو وهو شكلو وحش اصلا وبعدين انا معايا جوز رجاله جنبي هبص ل ده وانا لمحت زوبر وليد وقف
وانا زوبري بين فخادي راحت نامت وسطنا
وقالت هو ليه ماينفعش الواحده تتجوز اتنين
وليد قالها هتتعب معاهم وبيضحك قالت بس انا محدش يقدرلي وانا بسمع الكلام وببص ع عم محمد ومراتو وحاسس انه بيقفش ل مراتو لازق فيها اووي ولقيت ولاء بتقولي انت مش بترد ليه قولتلها ف ايه معلش كنت بفكر ف حاجه
قالت رد ع صحبك بقولو ايه ياوليد
قالي ولاء بتقول ان احنا الاتنين منعرفش نكتفها قولتلو مش عارف ضحكت وقالت ايه رايكم نجرب بليل تحولو تكتفوني بس لما بابا وماما ينامو وليد قالها ماشي وفضلو يتكلمو وروحنا بعد المغرب طلبنا دليفري واتعشينا وبعد الساعه 11 دخل عم محمد ومراتو ينامو وولاء قاعده بالبنطلون والتشيرت وصدرها وقف وطيزها تهبل اووي
وبعد ربع ساعه قالت تعالو نلعب جوه يلا ودخلنا وكنت لابس البنطلون بس البوكسر والشورت غسلهم ونشرهم ووليد لابس شورت لفوق الركبه وفانله وانا تشيرت ع الحم
ودخلنا الاوضه وولاء قالت اول مره كل واحد لوحدو الاول واذا كسبت كل واحد لوحدو انتم الاتنين هتبقو عليه والي يكسب ع احكام
مهما كان الحكم يتنفذ وافقنا وقولت وليد الاول قالت ماشي اوقف ع الباب بس المهم محدش يعمل صوت عشان محدش يصحا وقفت ع الباب وببص عليهم ووليد بيستعرض عضلاتو المفسيه
راحت مسكتو واخدتو مقص ونامت فوقو وهيا يزوق فيها ويروح يمين وشمال وهيا راحت قاعده علي زوبرو وانا ببصلها وهو تحت منها وحاسس ان وليد بيهز زوبرو ع كسها وهيا بعد شويه بقت بتحك كسها ع زوبرو وانا ببص عليهم وبعد 3 دقايق وانا زوبري بقي نااار وصاروخ لقيتها بتنادي عليه قالت صحبك خلاص استسلم تعالي دورك وقف وليد وزوبرو وقف اووي ف الشورت
انا دخلت وقالت عجبك قولتلها انتي حلوه اووي
قالت تعالي انت هتجنني وراحت مسكت زوبري وراحت مسكتها وزقيتها ع السرير ونمت عليها وزوبري ع كسها بحكو فيها وانا مكتفها وهيا بتحك كسها ع زوبري وقالت نام ع ضهرك انا ف لحظه نمت وهيا قاعده ع زوبري وبقت بتحك كسها ع زوبري وفضلت تحك كسها ع زوبري وكان زوبري ناااار وصاروخ وقف قالت ماتتكسفش من وليد
وقالت ف ودني وليد الراجل التالت الي كنت قولتلك عليه وبتضحك وفضلت تحك كسها ع زوبري جامد وبقت تطلع اهات ااااه اااااه
وانا زي منا لما وليد قالها كسبتيه قالت ايوووه كسبتو بس تعبني اووي فرهدني عبده جامد اووي
وليد دخل وقفل الباب هيا وقفه ع ركبتها واحنا زيها ع السرير وقالت هنعد لحد 3 والي يمسك التاني والي يستسلم يتساب اتفقنا وهيا عدت واول ماقالت 3 وليد زقها ع السرير وقعد تحت صدرها ولقيتو وهيا مش عرفه تتحرك ولقيتو بيمسك ايديها وهيا بتحسس ع زوبرو
وهو بيقولها كده اتمسكتي وهيا بتنشف جامد وراحت نيمتو ع ضهرو تاني وقعده بكسها ع زوبرو بتحك في وانا زي منا وليد قالي امسكها ياعبده انا لزقت فيها من ورا ومسكتها من بطنها وزوبري ع ضهرها وبشدها براحه ومحستش غير بايد بتشيل ايدي وتحطها ع بزازها وانا مسكت بزازها الاتنين وضغط عليهم وشديتها عليه وانا نمت ع ضهري
وهيا فوقي طيزها ع زوبري وانا زوبري ف دنيا تانيه بطيزها الكبيره دي لقيت وليد نام عليها واتعملت زي السندوتش ووليد كانو بينيكها ف كسها وهو فوقنا ولقيتو شدها واخدها ف حضنو ونام بيها ع ضهرو وانا مسكت زوبري من تحت البنطلون وروحت حطيتو ع طيز ولاء ونمت عليها خالص زوبري بقي بينيك ولاء ف طيزها وانا بقيت كاني بنيكها ف طيزها وبروح وجاي ع طيزها وهيا اااااه ااااااه كمان كمان ووليد نازل فيها بوس
وبعد شويه قومت من عليها عشان تعبت واتا زوبري وقف اووي ورجعنا وقفنا تاني ع ركبتنا قصاد بعض ووليد قالها تعالي وراح نيمها ع ضهرها وقعد ع صدرها وبقي يفعص ف بزازها
ولقيتها بتفتح رجليها انا مسكت رجليها وبحسس عليها ولمحت وليد بيمسك بزازها وهيا مسكه زوبرو تدعك في وانا بحسس ع فخادها
وقربت من كسها حسست عليه وهيا طلعت اااه ناار انا نزلت اشم كسها ووليد بيفعص ف بزاز
اختو وانا نزلت البنطلون لحد فخادها
والكلوت بتاعها اسود ومفتوح من عند كسها كانو بوابه لزوبرك لكسها كان شفايف كسها خارجه من الكلوت مسكت شفايف كسها وهيا طلعت اااه دوبت زوبري ووليد بص علي وانا ماسك كسها فضلت العب ف كسها وسمعت صوت ولاء مش عرفه تتكلم ببص عليها لقيت وليد مدخل زوبرو ف بوقها انا خلاص اخدت راحتي وروحت مطلع زوبري من البنطلون وبدون اي مقدمات حطيتو ع كسها بدعكو ف شفايف كسها وكان كسها وردي وبيلمع وشكلو يجنن اوووي روحت مدخل راس زوبري ف كسها وهيا بتمص زوبر اخوها
وانا زوبري كان مولع اول مره اجرب احساس زي ده دهل زوبري لنص وولاء بتمص زوبر اخوها روحت دخلت زوبري جامد ولاء ااااااه اااااه براحه وليد دخل زوبرو تاني قالها مفيش براحه ياشرموطه وفضلت يخليها تمص وانا زوبري ف كسها بنيكها براحه وهيا ااااه وتمص وانا ببص ع كسها وفاتح رجليها خالص بعد ماقلعتها البنطلون وزوبري رايح جاي ف كسها
وهيا اااااااه ولقيت وليد مطلع زوبرو من بوقها وبينيك بزازها وانا بنيك ف كسها وهيا امممم ااااه كمان وانا بقيت انيك بعنف ومستحملتش بصراحه بعد 7 دقايق نيك نزلت ف كسها وانا بقول ااااه اااه وهيا كذالك خرجت زوبري من كسها ولبني بينزل راح وليد نزل لكسها ودخلت زوبرو علطول ف كسها وهيا شغاله اهاات وبزازها رايحه جايه وحلماتها الوردي البارزه اووي انا نزلت ع بزازها مص علطول وبدل مابينهم ورجع ل شفايفها ابوسها وبصباعي اقرص بزازها وهيا اااااه ااااااه وقالت ادعك كسي انا مديت ايدي ع كسها ووليد بينيكها بقيت ادعك ف زنبورها الصغير ودعك كسها وهيا ااااااه ولقيت ميه بتنزل ع زوبر وليد وجسمها بيرتعش ولقيت وليد بينزل ف كسها كمان ونام جنبها وانا ف حضنها ابوسها وهيا نايمه وقالت مش قولتلكم مش هتقدرولي انا بضحك ولقيت وليد بيقولها انتي لسه ماشبعتيش ياكسمك طب تعالي وراحت شدها وهيا قعدت ع زوبرو والبن بيخرج ع فخادو ودخل زوبرو تاني ف كسها وبقي يبنيكها انا جيبت الكلوت ف جنب وبتفرج ع خرم طيزها وكان مفتوح شوي
حطيت صباعي عليه وهيا علطول بصتلي وبتعض ع شفايفها ووليد بينيكها ف كسها انا دهلت صباعي ف طيزها دخل بسهوله وعلطول مسكت زوبري ودخلت راسو ف طيزها وهيا صوتها زاد
ودخلتو ف طيزها وهيا ااااااه وانا دخلتو وسيبتو وحاسس ان خرم طيزها هيقطم زوبري فضلنا ننيك فيها وهيا ااااااه خلاص خلاص وانا بنيك ووليد نزل ف كسها وانا لسه بنيك فيها وبعدها ب5 دقايق نزلت ف طيزها ونمنا حنب بعض مش قدرين هيا ااااه حلو اوووي ياخربيتكم انا جسمي وجعني منكم وراحت تبوس اخوها وبتقولو مش قولتلك لما يكون عبدو معانا هننبسط
قالها احلي مره انيكك فيها
قالتلو ولسه الي جاي احلي وانا نايم جنبها وماسك بزازها بهز فيها قالت بزازي عجبينك قولتلها كل حاجه فيك عجباني قالت زي ايه
قولتلها بزازك وشفايفك وكسك وطيزك الملبن
راحت قالتلي كده تفشخ طيزي وانا الي مفكره هتدخلو براحه قالها اخوها لو انا منو مكنتش هرحم طيزك وراح حضنها من ورا وانا حضنتها من اودام وانا ببوسها وبدعك ف بزها وزوبري وقف عند كسها وانا حاسس بايد وليد بيلعب ف كس اختو وانا مسكت بزها ومصيتو وبعض ف حلماتها وهيا بتحسس ع دماغي وانا سمعت منها اااااه ورا بعض رجعت بدماغي لقيت وليد رافع رجليها وبينيكها ف طيزها انا لزقت فيها اووي وببوسها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وانا ماسك وشها ببوس كل حته في وهيا قالت مص لساني طلعت لسانها وانا اخدتو ف بوقي وفضلت امصو وزوبري ف كسها داخل طالع وصوت النيك مولعني
فضلت انيك في ولاء وبزازها البيضه
افعص فيهم ونزل فيها بوس ووليد بينيك ف طيزها كانت زي السندوتش ف وسطنا وليد نزل ف طيزها وانا نمت عليها وهيا فاتحت رجليها وانا بنيكها جامد وهيا بتقول اااااه ايوووه كمان جامد ياعبدو جامد وانا نايم فوقها وبهبد ف كسها وكسها من جوووه ناااار مولعه مسكت بزازها الاتنين
اضغط عليهم وزوبري بيهبد ف كسها وهيا اااااااااه ايوه كمان كمان وانا بنيك اوووووي وهيا حضنتني وكتفت رجلي وبقت تبوسني وزوبري جوه كسها وانا حاسس بنار ف زوبري ولاء بتنزل عسلها ع زوبري فضلت حضناني وانا نزلت مرتين ولسه بنيك ومش عايز انزل هيا سابتني انا قومت من عليها وزوبري غرقان عسل من عسلها والبن خليتها تنام ع جنبها وانا قعدت بركبي عند طيزها ورفعت طيز لفوق وكسها ظهر دخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها وهيا تصوت بصوت واطي اااااااه ااااااه تعبت كفايه وانا نفسي انزل بس مش عارف
روحت نيمتها ع بطنها وفتحت طيزها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها من ورا وبعد دقيقتين نزلت كميه لبن ف كسها كتير اووي اول مره انزل كده وانا نايم وزوبري وقف نص وقفه وانا نايم عليها ومش عايز اقوم احساس نومي علي طيزها ده احساس حلو اوووي
نمت ع ضهري جنبها ووليد قام يتشطف
وولاء قالت لبنك جوه بطني قولتلها كسك حلو اوووي قالت وانت زوبرك كبير وحلو اووي
وشديد اوووي قالت هخليك تعيش معايا احلي ايام هتعيشها قولتلها وليد كان يعرف ان انتي بتتناكي مع جارك قالت ايوه وكان بياجي بردو لما جوزي يخرج وينام معايا ولما اطلقت فتحتو ف موضوعك واتفقت معاها نجيبك معانا هنا
وياريت كنت معانا من زمان
قولتلها جسمك حلو اوووي قالت جسمي رجاله الحاره كلها هتموت عليه بس مش اي حد يلمسني غير بمزاجي قولتلها وبعدين ياواد انا طيزي دي ماتنكتش من زمان ومكنتش ناويه اتناك فيها بس خليتك تنيكها برحتك وشوفتك اخويا مصدق وكمل بعدك ف طيزي قولتلها عايز استحمه معاك قالت مانت هتستحمه معايا امال مين هينضفني وينضف البن الي ف كسي ده وبوستها وبعد شويه خرج وليد لابس بوكسر ووقفت انا وولاء واخداتني واحنا ملط دخلنا الحمام
وفتحنا الدش وهيا بقت تحميني ومسكت زوبري تنضف فيه جامد وانا بدعك في كل حته ف جسمها وكانت ملبن ف ايدي جيلي بزازها وطيزها وقولتلها مش خايفه من حد يدخل علينا قالت تؤتؤ مش خايفه قولتلها لو ابوك دخل علينا هيموتنا
ضحكت وقالت مش هيتكلم حتي لو شافك راكب فوقي قولتلها ازاي مش فاهم قالت نضف بس كسي الغرقان من لبنك ده وفضلت ادعك كسها والدش شغال ودخلت صباعي ف طيزها انضف وبعد لما نضفت خالص نشفت جسمها وبقيت ابوس فيها كل ف جسمها حتي كسها بوست كل حتي فيها وكنت زنقها ف الحمام وماسك شفايفها بقطع فيها وهيا قالت كفايه عشان ماتتعبش ببصلها وبقولها بزازك طريه اووي ضحكت وقالت انا كلي طريه ومسكت زوبري وشدتني وخرجنا ودخلنا الاوضه ولبسنا ونمنا كلنا جنب بعض ع السرير كان كبير اليوم راح صحيت ع حد بيمسك زوبري انا بحسب كل ده كان ف الحلم بس لما ركزت لقيت حد بيمسك زوبري بجد عملت نفسي لسه نايم
وزوبري دخل ف حاجه دافيه وانا لقيت زوبري بيتمص براحه انا فتحت عيني شويه لقيت ام وليد انا غمضت وبقيت مستغرب وزوبري ف بوقها تمص في وانا مش عايز احسسها ان انا صحيت
وبقت تمص جامد شوي وانا مستحملتش ونزلت ف بوقها وهيا بلعت لبني كلو ومشت وانا مش مستوعب الي حصل فضلت زي منا لحد ماهيا دخلت تصحي الكل وصحتني اخر واحد وصحينا وولاء بصالي وبقت تتكلم معايا وقولتلها ع الي حصل قالت الشرموطه هتفضحنا قولتلها طب ماتفهميني يا ولاء وانا **** ماهفتح بوقي
راحت حضناني وقالت شوف هجبهالك بختصار انا بتناك من وليد وماما بتتناك من بابا ووليد
وبابا مش بيحب يلمسني وماما عايزاك بس بابا رافض اوعي بابا يشوفك بتعمل حاجه فيها
وانا مستغرب كل ده ليه قومنا غسلنا وشنا وهيا بتعمل اكل ف المطبخ وراحت ولاء حضنت امها من ورا وعطتها بوسه من خدها وانا وقف وقالت ادخل صبح ع ماما زي منا عملت كده
انا قربت منها ولزقت فيها من ورا وحطيت ايدي علي وسطها وضميتها عليه اوووي وبقولها صباح الخير قالت صباح الفل ياعبدو انا حضنها وزوبري وقف و ولاء بتضحك وقالت كفايه بقي ولا مش عايز تبعد انا حضنها وروحت بايدي مسكت بزازها وهيا ساكته وروحت ماسك بزازها الاتنين وضغط عليهم اوووي وهيا طلعت ااااه تجنن
رجعت لورا وزوبري صاروخ وولاء بتضحك وقالت انا دخله البس خلي بالك من بابا انا وقفت جنب ام وليد وهيا ماتكلمتش وبتعمل الاكل
وقولتلها انتي حلوه اووي ي ام وليد
قالت لما نكون لوحدنا قولي يا شوشو اسمها شيماء
قولتلها انبارح في الميه كنتو بتعملو ايه هيا ضحكت وقالت كنت شايفنا قولتلها ايوه قالت عمك محمد كان هيفضحنا قولتلها انا وقفت جنبها وهيا بتبص وقولتلها مصك حلو اوووي هيا اتحرجت وانا حطيت ايدي ع بزها احسس عليه
وهيا بتكمل روحت وقفت وراها وزوبري وقف ع طيزها وحضنتها جامد وزوبري مابين طيزها ولما سمعت الباب بيتفتح رجعت لورا وعملت ان انا بغسل وشي وخبيت زوبري طلع ابو وليد ودخل الحمام اول ماقفل الباب روحت علي شوشو وحضنتها تاني وهيا بتضحك وقالت هيطلع دلوقتي انا مسكت طيزها بايدي ووقفت جنبها
وهيا بتبصلي روحت واخد شفايفها ف بوسه وهيا اتجاوبت معايا وف لحظه بعدت عنها ومشيت
وقعدت ف الصاله مع ولاء ووليد
وهيا بتضحك وابو وليد خرج وقعد جنبنا ووليد صحا وفطرنا وشربنا الشاي وانا عيني ع ام وليد صحبي والوقت بيعدي ونزلنا العصر قعدنا ع البحر
وكان مليان شوي احلي حاجه ف المنطقه دي كلهم عائلات ابو وليد اخد مراتو ونزلو ووليد نزل معاهم وبقيت اكلم ولاء وهيا بتقولي انت جننت ماما
قولتلها هو لو كنت نكتها ف المطبخ كانت هتتكلم
ضحكت وقالت لا مش هتتكلم وهيا كانت عايزك تنيكها ف المطبخ اصلا بس انت كنت خايف
قولتلها هيا قالتلك كده قالت ايووه
وانا بتفرج ع امها ف الميه وطلعو وجسمها مليان شوي وانا ببص ع جسمها والهدوم لزقه في
وهيا بصالي وبعد ما الجو هدي شويه نزلت البحر وولاء نزلت معايا هيا ووليد وكررنا نفس الي حصل انبارح من تقفيش وتفعيص ولقيت ابو وليد وامه نزلو الميه وبقي يلعبو معانا وطلعنا نمشي شويه ع البحر وانا عيني ع طيز شوشو
خلصتا ورجعنا للشقه ودخل كل واحد يتشطف ودخلو ينامو الساعه 12 واحنا قاعدين
كنا سهرنين والساعه بقت واحده ولقينا الباب بيفتح وخرجت شيماء بنتها بتقولها مانمتيش ليه
قالت مش جيلي نوم قالتلها هو الحج عمل حاجه ولا نام وبتضحك قالت نام
ردت ولاء قالت برحتو اختاري عريس من دول انا مستغرب من الكلام ووليد راح وقف وقال انا واخد امو وهيا بتضحك واخدها ع الاوضه بتاعت ولاء وولاء بتقول عادي عادي تعالي جنبي
قعدت جنبها بقينا بنتفرج ع التلفزيون وهيا ايديها ع زوبري تدعك في وخرجتو وبقت تدعك ف زوبري وقالت عايزني ولا عايز امي
قولتلها لا انتي ضحكت وقالت بجد يعني مش عايز تنيك ماما قولتلها لا عايز بس بحبك عنها راحت فردت جسمها ونامت ع بطنها ومسكت زوبري تمص في وفضلت تمص وانا ف دنيا تانيه ولقيتها قلعت بنطلونها خالص وفتحت رجليها وقالت عجبني لحسك اووي يلا تعالي
انا نزلت وكسها وردي وشكلو يجننمسكت فخادها ونزلت لحس ف كسها جامد وباخد شفايف كسها ف بوسه وبشدهم وبشد زنبورها بشفايفي
وهيا صوتها عالي وفضلت امص ف كسها وولاء نزلت ع وشي ومسحت وشي بكلوتها ودخلت غسلت وشي وولاء دخلت ورايا قالت تعالي ندخل عليهم ولا عايزني لوحدي ها لوحدك قالت تعالي واخدتني ف حضنها ونزلنا ف بعض بوس ووقغت رجليها ع القعده الحمام ودهلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها اكتر من ربع ساعه ف طيزها وكسها وخرجنا وكانو قاعدين وقعدنا جنبهم وراحت ولاء مسكت كلوتها ولبستو اودامهم ولبست البنطلون كانت طالعه ملط من تحت خالص
وامها قاعده ولقيت ولاء اخدت امها ع الاوضه وطلعت بعد شويه وقعدت وسطنا وهيا بتقولي لسه فيك صحه تنام مع ماما ولا اقولها مش دلوقتي قولتلها لا في صحه ضحكت وقالت يلا دورك انا دخلت ولقيت شوشو نايمه ع ضهرها لبسه قميص نوم اسود نص صدرها طالع
ولفوق الركبه انا ببصلها وهيا مبتسمه وقولتلها ايه الجمال ده وهيا سكته طلعت ع السرير ودخلت مابين رجليها وقولتلها وليد نزل فين قالت ع طيزي قولتلها احسن حاجه انا حطيت ايدي ع فخادها احسس عليها ورفعت قميصها ومكنتش لبسه اي حاجه تحت ببص ل كسها كان مبطرخ واحمر اووي قولتلها كسك شكلو حلو اوووي
حطيت ايدي ع كسها احسس عليه
وهيا مغمضه عنيها نزلت اشم في وطلعت لساني مشيتو ع كسها رايح جاي وفتحت كسها كانو مغاره ضالمه دخلت لساني ف كسها وبقيت امص ف كسها وبمص زنبورها الي زي الزوبر الطفل امص في وهيا عمله زي الحيه وانا بلحس كسها وبشفط زنبورها وبقيت زي المدمن ف كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيك كسها المبطرخ وكنت بدخلهم بحس انهم مش هيطلعو من كسها وفضلت كده 10 دقايق ولما لقيتها بترتعش حطيت ايدي علي كسها وبقت تنزل وعسلها بيرد ف ايدي لما خلصت فضلت ادعك ومص تاني ووقفت وقلعت ملط وزوبري وقف ونمت عليها وحطيت زوبري مابين شفايف كسها وقولتلها ادخل ولا عايزه تمصيه............

الجزاء التاني



قالت دخلو وطلعو امصو قولتلها عنيه
روحت دخلتو واحده واحده لحد الاخر وهيا ااااااه حلو اووي طلعتو وقولتلها تعالي مصي يالبوه راحت عدلت نفسها ومسكت زوبري وبقت تمص ف زوبري وكانت بتمص جامد وزوبري لسه منزل مع ولاء قعدت تمص وانا زوبري ناشف اووي
مسكت شعرها وبقيت انيكها ف بوقها وهيا بتمص كانها اخر مره هتمص فيها طلعت زوبري ومشيتو ع شفايفها روحت قولتلها اعطيني طيزك يامتناكه هيا راحت تلف ووشها ف المخده وطيزها مرفوعه
حطيت زوبري مابين طيزها وروحت نايم عليها
بجسمي كلو وهيا نامت خالص ع بطنها وانا فوقها بضغط عليها وبقولها عايزه تتناكي يالبوه
وهيا امممم دخلو ياعبده انا مسكت بزازها وقرصهم جامد وهيا اهاتها بقت تزيد وانا راكب عليها محستش غير بزوبري بيدخل ف كسها لوحدو وهيا ااااااه وانا زوبري كلو ف كسها بقولها كل دي طيز ياكسمك وبقيت انيكها وعدلت نفسي ووقفت ع ركبي مابين رجليها وزوبري داخل طالع ف كسها فضلت انيكها ف نفس الوضع
وقلبتها ع ضهرها وهيا فاتحت رجليها وكملت فيها نيك جامد وهيا اااااه ااااااه ولقيت الباب بيتفتح ولقيتو وليد بيقول بسرعه بابا صحه وسال عليك قولتلو ف الحمام لقيت شوشو طلعت بقميص نومها ب الروب ودخلت الحمام ظبطت نفسها وخرجت للاوضه وقفلتها وانا نايم زي منا وزوبري وقف ومليان عسل من كسها لقيت ولاء دخله بتضحك وقالت يحرام هو وقف ليه كده وبتضحك
وهيا لبسه عبايه بيتي خفيفه
وانا ماسك زوبري بقولها مصي زوبري خليني انزل
ضحكت وقالت تعالي اقعد ع الكرسي
قومت وقعدت ع الكرسي هيا راحت قلعت العبايه
ومكنتش لبسه تحت بس غير قميص نوم اسود
ونص بزازها الملبن جامددددين اووووي
راحت مسكت زوبري وقالت هو كان في كسها قولتلها ايوووه قالت ملزق وحلو اوووي قولتلها من ريحت كس امك وبضحك راحت مطلعه لسانها

Hi84dRR.md.jpg
بقت تلحس زوبري بالسانها وانا زوبري حديد وهيا بالسانها ع بضاني وتلحس كل حتي ف بضاني وزوبري وقالت خليك زي مانت وراحت وقفت وفتحت رجليها ومسكت زوبري وبقت تحكو ف كسها وتقولي كس ماما حلو اقولها اوووي قالت وايه كمان وانا بقولها كسها مبطرخ زي كسك ووردي وكسها يجنن محتاج زوبري علطول ينيكو وانا مش هسيبها خالص وهفضل انيك فيها ولقيت ولاء مدخله راس زوبري ف كسها وبتنطر عسلها ع بطنها وزوبري وهيا اااااااه ومن تعبها قعدت ع زوبري بالكامل وزوبري ف كسها وهيا نزلت تلحس بطني ومسكت زوبري ودخلتو ف بوقها

Hi8i5WN.md.jpg
وفضلت تمص ف زوبري وانا مغمض عيني
وبصلها وهيا عنيها ف عيني وبتمص وبقت تمص وبقولها كس امك كان بينزل عسل ع زوبري كتير وهيا بتمص جامد وبقت تبلع زوبري كلو وبتمص وانا زوبري ناااار هيا فضلت تمص في وقولتلها عايز انيكك قالت انا كسي اتهره من زوبرك انت ووليد وانا ماليش نفسك اتناك انا بسعدك بس عشان تنزل وقالت نيك بزازي وراحت طلعت بزازها ملبن ياناااااس قولتلها بزازك دي تتحط ف ازاز عشان محدش يوسخها ضحكت وقالت طب يلا نيكهم ودخلت زوبري فيهم وكانو ناعمين اووووي وهيا ضمه بزازها لبعض وزوبري محشور

Hi8mlR9.md.jpg
وانا بقيت انيك بزازها وهيا بتضمهم ع زوبري وبتطلع وتنزل وانا اااااه حلو اووووي وانا لسه زوبري مش عايز ينزل وهيا انت تعبتني معاك ورجعت ورا وبزازها تجنن وراحت مدخلهم ووقفت انا وقفت وقولتلها رايحه فين
وانا داخل عليها ووقفتها ع الحيطه قالت انا تعبانه وانت شكلك مش هتنزل روحت مديت ايدي ع كسها من تحت القميص وكان مبلول قولتلها طب ايه رايك ادخل زوبري هنا ويرتاحو مع بعض
قالت انت ووليد نكتوني انهارده ياجي 5 مرات ف طيزي وكسي مش هقدر
قولتلها خلاص سبيني احك زوبري ف كسك واحنا وقفين لحد مانزل قالت حاضر بس بسرعه
قولتلها عيوني هلحسو الاول ونزلت ع ركبي
ودخلت بالساني ع كسها ونزلت في لحس وهيا فتحت رجليها وانا بلحس كسها ولساني رايح جاي مابين شفايف كسها وفضلت الحس كسها
ربع ساعه بلحس كسها ولقيتها بترتعش عرفت انها هتنزل وقفت علطول وحطيت زوبري ع كسها وفضلت اخبط ف كسها وهيا اااااااه ااااااااه ااااااااه ورجليها مش شيلها ولقيت كميه كبيره اوووي من عسلها بينزل ع زوبري والارض وهيا ااااااااااه وانا كتمت بوقها لحد مانزلت ومكنتش قدره توقف اخدتها ع السرير وهيا نامت ع بطنها بالكامل
انا نمت عليها وفضلت ابوس ضهرها وكتفها وزوبري مابين كسها وهيا تقولي خلاص مش قدره سيبني بقي قولتلها حاضر هنزل واوعدك مش هلمسك بكره طول اليوم وروحت مدخل زوبري ف كسها وهيا اااااه طلعو طلعو وانا زي منا بنيك كسها وهيا اتجاوبت معايا بعد شويه وهيا بعد شويه قوم من عليه جسمي تعب وراحت وقفه ع رجليها وايديها وقالت يلا كمل انا دخلت زوبري ف كسها

HiS2RII.md.jpg
وبقيت انيكها ف كسها وهيا ااااه انا تعبت نزل بقي ابوس رجلك كسي وجعني انا خرجت زوبري ودخلتو ف طيزها وهيا ااااااح براحه وانا بنيكها ومش بتكلم وفضلت انيكها ف طيزها
ولما حسيت ان انا قربت زقيتها ع وشها ونمت عليها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها برومانسيه وزوبري براحه داخل خارج
قولتلها انتي اول مره تدوقي عسل امك
قالت ايووه قولتلها انتي مالحستيش كس امك قبل كده قالت لا لا قولتلها ايه رايك اخليك تلحسي كس امك طعمو زي العسل
نزلت مرتين وانا بنيكها
راحت قالت انت تعبتني يلا نزل قولتلها انا قربت انزل فين قالت ف كسي جووه
انا بنيكها ولقيت زوبري بينزل بركان لبن ف كسها وهيا ااااااااه ااااااااه سخن اوووي وانا فوقها نايم ونمت جنبها وبعد شويه قامت ولبني بينزل من كسها ودخلت تتشطف وانا دخلت معاها واستحمينا مع بعض وهيا قالت انا هدخل انام وانتو نامو هنا مش هستحمل حد ينام جنبي وراحت ورتنا كسها وقالت هريتو كسي بزبركم ودخلت وانا قعدت جنب وليد
ومحدش فينا بيتكلم وقفلنا النور والتلفزيون
وقالي انت عرفت كل حاجه ياريت مفيش حد يعرف حاجه قولتلو عيب ياوليد ده انا متربي معاك ف البيت ده واختك وامك زي اختي وامي مع ان انا ماليش اخت وامي مش بالحلاوه دي
بس انا زعلان منك ياوليد قالي ليه
قولتلها بقي حرمني كل الفتره دي منهم
مردش وبعد شويه قالي مين عجبتك اكتر قولتلو بصراحه كل واحده ليها ميزه ولاء جسمها حلو اووي وملبن تحت منك وبتحب تتناك اووي
انما امك دي قصه تانيه جسم مليان وبصراحه الاتنين احلي من بعض ياوليد
انت نكتهم مع بعض قبل كده قالي لا مع ان الاتنين عرفين قولتلها ايه رايك نجمعهم مع بعض قالي ماما مش هتوافق قولتلها سيبهالي انت بس ولما نرجع البلد وبوك يخرج كلمني وانا هظبطهالك قولتلو اختك دخلت عليه وزوبري كان مليان من عسل امك كانت نزلت ع زوبري ولما انت قولتلها طلعت تجري واختك دخلت كانت هيجانها ع عسل امها ونزيت اخلي ولاء تلحس كس امها
ضحك وقالي مستحيل قولتلو انت كنت تعرف بموضوع جارها ده قالي ايوه ومعرفتش اخليها تبطل وبابا كمان كان عارف بس هو عارف ان اختي مش هتبطل قولتلو ليه يعني
قالي عشان بابا كان نام مع اختي قبل كده ونكها وهيا نايمه وصحت وهو راكب فوقها ونزل ف كسها وكانت هتخلف منو بس الي ف بطنها نزل وقرر مايلمسهاش تاني وبعدها اختي اتجرات ف ابويا ومره بعد مره بقت تدخل اوضتي وتركب ع زوبري وتفصل تنيك نفسها وانا بصحه وبكمل معاها وماما عرفت ومش بتتكلم وكانت كل يوم لما جوزها بطلع الشغل تاجي وتنام معايا وامي خافت عليه منها وقالتلها ابعدي عم الواد وفضلت شهر ماتاجيش ولما روحت ف يوم الصبح مكنتش ف البيت كلمتها ف الفون قالت انا جايه دلوقتي بس صوتها كان بينهج ولما رجعت ودخلت وانا وراها حضنتها ولما جيت انيكها كسها كان غرقان لبن عرفت انها بتتناك وسالتها قالت بتناك من كذا اعمل ايه جوزي مره ف الاسبوع وانت كنت معايا امك بعدتني عنك وجاري بيعكسني من اول ماتجوزت وانا كنت بردو دلوقتي استسلمت ليه وبقيت كل يومين اروح ليها ينكني ويشبعني بزوبرو وامي وابويا عرفو كل حاجه وسكتين وبقت تاجي عندنا وانيكها وجارها كان بينيكها بردو وجوزها عرف واطلقت
قولتلو اختك دي زي العسل حرام كسها ده مايتنكش كل يوم لازم ينزل ف كسها اقل حاجه مرتين تلاته ونمنا للصبح وصحيت بدري وتعبان كملت نوم وصحيت ع الضهر هما قاعدين صبحت عليهم وبعد العصر ابو وليد نزل عشان يجيب طلبات ا مراتو انا دخلت ع ام وليد الاوضه
وقولتلها كده تسبيني وتطلعي قالت غصب عني
قولتلها كان نفسي انزل ف كسك قالت وانا بردو بس تتعوض قولتلها انهارده بليل قالت بلاش قولتلها ليه قالت بصراحه احنا ناويين نخلي وليد ينام ف معانا انهارده وانا عشان انام مع وليد وابوه اقل حاجه ساعه قولتلها انتي طيزك مفتوحه قالت لا قولتلها امال بينكوك ازاي ضحكت وقالت زوبرهم الاتنين ف كسي مع بعض
قولتلهم وبتستحملي قالت اولا زوبرهم رفيع مش زي زوبرك الطخين وبعدين لما نرجع هدلعك انت ووليد مع بعض قولتلها ومعانا ولاء قالت ماينفعش قولتلها تعرفي انبارح لما خرجتي دخلت ومسكت زوبري كان غرقان بعسلك هيا فضلت تمص في وتقول كلام عليك وانها نفسها تلحس كسك وتحط كسها ع كسك وتنيكو بعض وبعدين حد يكون عندو بنت قمر كده ويسيبها ده انا هتمتع بيكم بس لما نرجع وفضلت اضرب طيزها وحسس عليها
وقالت تصدق انبارح لما سيبتك ورجعت جنب ابو وليد نمت جنبو وايدي ع كسي وتخيلتك راكب عليه وجوزي نايم نزلت عسل كتير غرقت هدومي
وقالت تعرف ان زوبرك تالت زوبر يدخل فيا بعد جوزي وابني وبصراحه احلي زوبر ناشف وطخين اوووي وانا حضنتها وكنت عايز انيكها وهيا موافقه من حظنا الجرس ضرب وخرجت وقعدت مع ولاء ودخل ابوها وكان جايب طلبات واليوم عده ومنزلناش البحر يومها وقال الكل ينام عشان هنروح الصبح ودخل ينام مع مراتو وولاء سهرانه وانا عملت نفسي نايم ووليد دخل عند ابوه وولاء عرفه كل حاجه وانا بقيت اكلم ولاء وقولها تعالي ندخل ف اوضتك تقولي بلاش انا تعبانه
وبقينا نسمع اصوات امها عاليه وهيا بتتناك من الاب والابن ولقيت ولاء والنور مطفي بتدعك ف كسها نور التلفزيون منور شوي انا حطيت ايدي ع ايديها وقولتلها سبيني انا اكمل ليك ماتخفيش مش هنيكك انا هخليك تنزلي بايدي بس هيا سكته وشالت ايديها وانا بدعك ف كسها من فوق بنطلون استرتش وقولتلها كسك يتاكل اكل ياولاء
صدقيني لما نرجع هخليك تاكلي كس امك وبزازها وانا بدعك قولتلها انا كلمت امك ان انا ووليد ننيك فيكم مع بعض يعني امك هتتناك اودامك وهخليك تلحسي كسها وبزازها الكبيره وتحطي كسك ع كسها وتنزلو مع بعض وانيكم مع بعض وانا بدعك وولاء ااااااااه ولقيت بنطلون ولاء اتغرق من عسلها وهيا ااااه ااااه وراحت وقفه ودخلت الاوضه وقفلت ع نفسها والنور بتاعها انطفه
وانا قربت من باب اوضه وليد وامه والصوت مسموع شوشو بتقول ايووووه كمان ياوليد نكني جامد عشان ابوك يرحع ينكني تاني وانا بسمع قالت يلا ياراجل اتفرج ع ابنك وهو بينيك مراتك عشان زوبرك يوقف وفعلا بقي بينيك امو جامد وسمعتها بتقول اااااه لبنك سخن ياحبيبي
عرفت ان وليد نزل ف كسها وسمعت اهات تانيه وقالت ايووووه كده ياراجل يلا نكني ولبن ابنك ف كسي عرفت ان ابو وليد زوبرو وقف وبينيكها دلوقتي وصوت زاد وقالت ايووووه اووي يا وليد افشخو كسي مع بعض وسمعت صوت اااه عاليه وقالت جوووووه جووووووه وبعد شويه قالت ااااه حلو اوووي كسي بقي كلو لبن عرفت انهم خلصو رجعت نمت مكاني وصحيت ع ايد ولاء بتصحيني عشان افطر فطرنا وجهزنا هدومنا وركبنا العربيه وانا المره دي كنت جنب ف النص وبقيت احسس ع فخاد دي وكس دي طول الطريق كده وزوبري وقف وروحت ع بيتنا
روحت عندهم بليل وسهرت معاهم واتحرشت ب ولاء شوي وقالت بابا بكره طالع الشغل تعالي بكره الصبح عايزاك وفعلا روحت وتاني يوم طلعت عندها دخلت اوضتها صحتها وكانت لبسه قميص نوم نمت ف حضنها بعد مص الشفايف ومص بزاز هيا قامت وطلعنا ع شقه وليد المتشطبه وقالت انت الكلام الي قولتلي عليه صح قولتلها ايووه قالت تعرف لو خلتني انام مع ماما هخليك تنيك كس جديد وايه كمان متجوز من شهرين زجوزها مسافر وصحبتي اوووي وانا معرفها كل حاجه وانا اقنعتها بيك وان سرها ف بير وهتلبس اي حاجه ع وشها ضمان وهيا وفقت ولسه بس موافقتي قولتلها انا موافق قالت وهتنزل ف كسها كمان عشان هيا حبله ولو نزلت ف كسها مش مشكله انا اتجننت قولتلها مين قالت مش هتعرفها
قولتلها خلاص انا هظبك الدنيا بكره لما ابوك يخرج عايزك تروقي ع كسك كده عشان هتبقي ليله لاخر النهار مع امك قالت اشطا جيب بوسه بقي ونزلت عليها بوس ونمنا ع البلاط وشغلين بوس ف بعض وقومنا نزلنا وزوبري وقف وامها شافتنا وكان مزاجها حلو واتحرشت ب شوشو شويه وعرفتها اني هنيكها الصبح جهزي نفسك وهيا قالت حاضر وعرفتها ان انا ووليد هنيكها مع بعض وهيا فرحت ومشيت عشان كنت مشغول اليوم طار وتاني يوم الصبح طلعت عند وليد خبط فتحت شوشو دخلت ونزلت فيها بوس وتقفيش وهيا متجوبه معايا وفضلت ابوس فيها وايدي ع كل حته ف جسمها وهيا لبسه عبايه ع الحم
فضلت اهرس ف جسمها وسيبتها وقالت يخربيتك انت هتموتني لو سيبتك برحتك
بعدت ودخلت تكمل شغل البيت وانا دخلت ل وليد صحيتو وعرفتو وهو كان عايز كده عشان كان نفسو يجمعهم مع بعض وفعلا وليد وقف وراح ع امو واخدها ع الاوضه وانا ف اوضه ولاء بقفش فيها وبعد وعرفتها ان امها جهزه وقلعتها كل هدومها وانا قلعت وطلعنا ع اوضه امها
وليد رافع رجل امو ع كتفو ونازل فيها نيك
ودخلنا براحه وقولت ل ولاء اعملي زيها هيا عملت زيها وانا عملت زي وليد ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وامها شافتها وولاء مغمضه عنيها مش عايزه تشوف رياكشن امها وانا بنيك ولاء وامها مش عرفه تتحرك وانا بنيكها وبزازها بتتهز زي الجيلي هيا وامها روحت نمت ع ولاء وبنيكها براحه وحطيت ايدي ع بز امها اقرص في جامد وهيا اااااه براحه ياعبدو براحه وانا ببصلها وهيا بصالي انا وبنتها وقعدت انيك وقرص ف بزازها وليد قالي تعالي مكاني وبدلنا ونمت ع شوشو وزوبري ف كسها وشتغلت نيك جامد
وهيا ااااااه وانا نزلت ع شفايفها بوس وبقولها ايه بنتك هتموت وتلحس كسك يالبوه ايه رايك اخليها تلحس كسك وهيا بتقول بلاش ياعبدو بلاش
وانا قولتلها حرم عليك تحرميها منك ده هتموت عليك نفسها تلحس كسها بس قالت لو عملت كده هتكسف منها قولتلها ياكسمك تتكسفي من ايه ده انا بنيكك وبنيكها وانتم عرفين
انا عايز امتعك يا شوشو /**** انتي بس ماتتكلميش وملكيش دعوه قالت حاضر روحت طلعت زوبري وقعدت ع صدرها ودخلت زوبري ف بوقها وهيا بتمص قولت يا ولاء تعالي الحسي كس امك وولاء بصالي ووليد مستغرب وليد وقف وولاء نزلت ع كس امها تحسس ع فخادها وبتفتح رجليها وكسها اودامها حطت ايديها ع كسها تحسس عليها ودخلت صباعين ف كس امها وخرجتهم ونزلت تلحس ف كسها ووليد وقف ورا اختو وبقي ينيك فيها وانا طلعت زوبري وبقيت انيك بزاز شوشو الكبيره وصوت اهاتها عالي وانا عارف ان من لحس بنتها ليه واحنا مكملين مع بعض وشوشو نزلت ع وش بنتها وهيا كاتمه صوتها ببوقها وولاء وشها اتغرق ولسه بتلحس كس امها وبتبلع عسلها وانا وقفت وبتفرج ع ولاء وهيا بتاكل كس امها وامها بتبص عليها وايديها ع بزازها ولاء رفعت عنيها شافت امها بتبص عليها راحت طلعه عليه زي الافعي وزوبر وليد خرج ولقيت ولاء بتبوس شفايف امها جامد وايديها ع بزازها تدعكهم وام ولاء اتجوبت وبقت تبوس بنتها وولاء بتحك كسها ف فخاد امها وهيا بتمص بزازها وانا ببوس شوشو وهيا مولعه لقيت شوشو راحت فتحت رجل امها وقعدت مابينهم وكسها بقي ع كس امها ونزلت دعك ف بعض وانا بتفرج انا ووليد والاتنين جسمهم بيتهز زي الملبن واهات عاليه لحد ما الاتنين نزلو مع بعض وكانو خلاص حضنو بعض وبعدها انا اخدت ولاء ونمت عليها كملت نيك فيها ووليد كمل مع امو
وبقيت انيك ف كس ولاء لحد منزلت ووليد نزل وطلعنا وولاء كانت فرحانه بالي حصل ولما امها دخلت تتشطف ولاء دخلت وراها واحنا قاعدين وسمعنا اهات شوشو كانت عاليه فتحنا الباب لقيتنا ولاء ع ركبتها وحطه رجل امها ع القعده وبتلحس كسها ووشها غرقان عسل امها قفلت الباب وطلعو بعد 10 دقايق وفرحنين لبسو وقعدنا وانا مبسوط وقولت ل ولاء ها قالت بكره لما ارن عليك تاجي هاخدك ونروح مشوار واوعي اي حاجه تخرج لو حتي اخويا قولتلها حاضر
وبعد الضهر الاتنين هاجو ع بعض تاني ودخلو الاوضه وهات شغاله انا روحت واليوم راح وكان الوقت مش عايز يعدي وتاني يوم بعد العشا مستني مكالمه ولاء ولابس ومتشيك وبعد شويه رنت وقالت تعالي ف حاره كذا قولتلها هوصل وكلمك وصلت الحاره وكلمتها قالت ف صيدليه اودام طلعت قولتلها انا قصدها قالت اطلع كمان شارعين اودام واحود تالت شارع عملت كده وكان شارع ضالمه قالت انا شيفاك اطلع كمان شويه ف نص الشارع لقيت ولاء وقفه عند البوابه دخلت وقالت حد شافك قولتلها هو حد شايف حد ف الشارع ده دخلتني كان بيت دورين
دخلت اول شقه قعدت ومكنش في حد غيرها قالت البيت ده بتاع جوزها الدورين بتاعهم هنا للضيوف فوق اوضه النوم وكل حاجه عايزاك محترم معاها لما تكلمها هيا البت موفقتش غير لما قولتلها ضمناك برقبتي قولتلها سيبك جسمها حلو زيك كده ضحكت وقالت جسمها حلو بالحق خود دي قولتلها دي ايه قالت حبايه هتخليك تطول شويه اخدتها علطول وهيا ضحكت وقولتلها مدام هطول يبقي اعملي حسابك معاها هتتناكي قالت انت بس شبعها ومتعها وبعدين ليلتي بكره هتنام معايا ليله كمله هو انا هسيبك وبتضحك وسمعنا صوت حد نازل نزلت واحده لبسه ****
وعبايه بيتي واسعه شوي وقالت ده عبدو يامنار الي كلمتك عنو قولتلها ازيك قالت كويسه صوتها ناعم اووي وايديها بيضه اووووي وعنيها جميله
ولاء فضلت تتكلم معانا بتعطينا محضره وقالت تعالو نطلع فوق طلعنا وانا ببص ع طيز منار وهيا طالعه كان شكلها حلو طلعنا فوق دخلنا قعدنا لقيت ولاء بترفع عنها ال**** كانت زي القمر وشها محمر لوحدو وهيا محروجه وقالت ليها ياخربيت جمالك ومسكت خدها الحمر وقالت شايف الجمال قولتلها وشها احمر كده امال تحت عامل ازاي
ولاء ضربتني ع صدري وقالت اقعد ساكت وقالت ل منار ماتخفيش من حاجه هنخلص من هنا وهو هيمشي وانا هنام معاك انهارده عشان تطمني وقالت يلا عشان منتاخرش وراحت وقفتها وقلعتها العبايه واااه لبسه قميص نوم اسود لحد فخادها ونص صدرها ظاهر وشعرها الناعم وجسمها ابيض اوووي ولاء بتقولي ايه رايك ف القميص
بصيت ل منار وقولت اخاف المسها يحصلها حاجه
ولاء قالت طب ي وسخ تعالي ولقيتها نيمت منار ع السرير ع ضهرها وقالتلها غمضي عينك
ومنار عملت كده وولاء قالت يلا اقلع وشوف شغلك انا ف ثواني قلعت كل حاجه
وزوبري ناار قالت هيا مش بتعرف تمص علمها كل حاجه واحده واحده انا روحت ع رجليها احسس ع صوابعها وعند رجليها لحد الركبه
وصوابعي كانت بتعلم لو ضغط شوي ع جسمها
رفعت قميص نومها شوفت كلوتها السود شميتو
وحطيت ايدي علي كسها احسس عليه ولقيت وسطها بيتحرك عرفت انها مش متعوده ع كده
روحت بسناني اعضعض براحه ف كسها وهيا اممممم اممممم وانا شيلت كلوتها ف جنب كنت هموت وشوف كسها عامل ازاي واااااه ياني كسها وردي اووي وحزلين كسها احمر حطيت صباعي ع كسها احركو رايح جاي وهيا بقت تطلع اهات انا دخلت صباعي ف كسها حسيت انها لسه بنت بنوت كسها ضيق اووي دخلت تاني صابع وهيا ااااااه
وفضلت انيكها بيهم وهيا ااااه ااااه وولاء قالت انجز نفسك انا حطيت لساني ع شفايف كسها ونزلت لحس ف كسها كنت باكلو بشفايفي فضلت امصلها ونبورها الصغير خالص العب في بالساني وهيا ااااااه ومسبتهاش غير لما نزلت عسلها كان تقيل انا من حلوتها بلعتو كلو ونضفت كسها من عسلها وطلعت ع بطنها مسكت بزازها
وطلعتهم براحه وحلمات بزازها وردي وحولينها احمر بلعتو ف بوقي وبقيت امص وبدل ع الاتنين
وهيا اااااه طلعت ع شفايفها مص وبقيت ابوسها وهيا بصالي ومش متجوبه معايا وانا باصص ف عنيها وببوس كل حته في وشها ونزلت بوس ف شفايفها وبقيت اسحب شفايفها كنت هخلعهم وكنت بمسك حلماتها اقرصها عشان اسمع الاه بتاعتها ف ودني وكنت كل ماتقول اااه
اقولها سلامتك وبوسها قولتلها تمصي ولا ادخلو كنت بقول بصوت واطي قالت علمني كل حاجه
قولتلها انا هخليك لولو تعلمك نمت ع ضهري وقولت ل ولاء علميه تمص وولاء علمتها ازاي تمص زوبري ومنار بتمصلي مش زي ولاء بس بوقها وشفايفها حلوين اووي فضلت تمصلي وانا روحت شديتها عليه ونامت فوقي مسكتها بوس قولتلها مصك حلو اوووي يامنار وقلبتها ع ضهرها وفضلت امص شفايفها وع بزازها امص فيهم
وزوبري ع شفايف كسها بيحك قولتلها ادخلو عملت بدماغها اممم قولتلها ادخلو ولا لا قالت دخلو قولتلها صوتك حلوو اووي مسكت زوبري وفضلت احكو ف كسها وهيا ااااه امممم وعنيها ف عيني روحت مدخل راس زوبري كسها ضيق اوووي قولتلها كسك ضيق اوووي انتي بنت بنوت ماتكلمتش دخلت زوبري شوي ف كسها وهيا اااااه وانا بدخلو ووشها بيحمر دخلتو ف كسها للاخر وهيا ااااااه وكتمه بوقها ف كتفي
وبتبوس رقبتي وانا فضلت ابوس شفايفها
وزوبري ف كسها طلعت زوبري وبقيت انيكها
براحه وهيا صوتها بقي يطلع وفضلت انيكها واحده واحده بقيت انيكها جامد وصوت زوبري ف كسها بقي عالي وهيا ااااااااه ااااااااااااه براحه وانا زوبري ف كسها كان ضيق اوووووي وكنت مبسوط بكده فضلت انيك فيها وهيا بتقول ااااه براحه براحه وانا بنيك جامد ولقيتها كلبشت فيا وانا بنيكها ولقيتها بتنزل عسل ع زوبري وناااار
ف زوبري وهيا ااااااااه اممممممم وحضناني جامد وانا زوبري ف كسها وهيا هدت شويه انا كملت نيك فيها وصوت النيك يجنن فضلت انيك في كسها وبصراحه زوبري مقدرتش يستحمل ولقيت زوبري بينزل كميه لبن كتيره اوووي
وهيا ااااح وانا نزلت لبن كتير اوووي وفضلت نايم عليها ووبوسها وزوبري ف كسها خرجت زوبري وخرح البن ورايا

HiUGsJn.md.jpg
علطول لقيت ولاء نزلت تلحس كسها وتدخل صوابعها تنضف كسها من لبني وبعد شويه وانا قاعد قالت انبسط قولتلها اوووي قالت طب يلا قوم روح انت عشان اكمل انا معاها قولتلها عايز انيكها تاني قالت مش دلوقتي يلا قوم بقي عشان مزعلش منك قومت لبست وهيا لبست قميص النوم انا حضنتها اودام ولاء وقولتلها تصدقي **** انتي احلي من ولاء الف مره وبتاعك ضيق اوووي
وولاء ومنار ضحكو ولاء عايزه تضربني مسكتها من ضهرها كتفت ايديها قولت ل منار رقمي مع ولاء خوديه وكلميني انا اجيلك سيبك منها
وانا قرصت بز ولاء وهيا ااااااه براحه ياوله وقولت ل ولاء تعالي نزليني جات معايا وقالت روح وخلي بالك لحد يشوفك قولتلها عايز انام معاها تاني
قالت حاضر مدام ضحكت كده يبقي مزاجها حلو يومين وكلمك تاجي وانا هعطيها رقمك تكلمك واتس تتعرف عليك شوي عشان تتعود عليك قولتلها ياريت وبوستها وقولتلها براحه عليها وهيا قالت حاضر وانا طلعت والدنيا ضالمه محدش شايف حاجه روحت وكان احلي يوم نكت في بجد ونمت وولاء كلمتني تاني يوم الصبح اروح ليها وروحت عندها قالتلي انها عطتها رقمي وانها هتكلمك واتس انهارده واتكلم معاها كده ودلعها قولتلها حاضر وقالت تعالي دلعني انا كمان بقي اخدتني ع اوضتها وهاتك يانيك ساعه كامله نزلت فيهم مرتين ف كسها وطيزها
خرجت ع البيت ومنار كلمتني المغرب...........
رائعه من روائع تحياتي لك
فى انتظار جديدك الأروع والمميز
 
  • ماااشي
  • عجبني
التفاعلات: يواني و 6بـ.ـاسـ.ـم فسية القـصص
الجزاءء التالت



منار كلمتني المغرب واتس لقيت رساله من رقم غريب الو ازيك ياعبدو انا سجلت الرقم وكانت حطه صورتها مع جوزها ف الفرح
قولتلها اهلا انا تمام اخبارك ايه قالت انا كويسه
قولتلها هو انتي مش قاعده مع حماتك قالت لا جوزي مقسوم وهو شاري البيت ده وقعدنا فيها وهو مش كبير زي ماشوفت تحت صاله ومطبخ وحمام وفوق اوضتين نوم وحمام
قولتلها حلو هو جوزك سافر من امتي قالت من شهر تقريبا قعد معايا شهر ومشي عشان عندو شغل مهم ومش هيعرف يتاخر
فضلت احكي معاها شوي لقيتها بتقولي هتعرف تاجي انهارده قولتلها اجيلك ف اي وقت
قالت تعالي بعد الساعه 10 الشارع بيكون ضالمه اول ماتوصل للشارع رن افتحلك الباب قولتلها ماشي وفضلت اتكلم معاها ومردتش اتكلم معاها ف النيك لتتحرج من كلامي قولتلها هتعشا وجيلك وفعلا اتعشيت وطلعت ووصلت حارتها ورنيت عليها عرفتها قالت انا وقفه عند الباب اول ماتدخل من الشارع ولقيت حد كمل مشي مفيش حد ادخل علطول انا دخلت الشارع وكنت بكلمها والسماعه ف ودني وبقولها مفيش حد ف الشارع ولقيت الباب بيتفتح دخلت علطول وقفلت ورايا وهيا وقفه وبتقول حد شافك قولتلها لا مفيش حد شارعكو ميت اصلا ودخلت معاها كانت لبسه ترنج بيتي قعدنا تحت وقالت اجبلك عصير قولتلها ماشي دخلت المطبخ وجبتلي عصير وشربت معاها وسالتها تعرفي ولاء من امتي قالت من زمان انا قربت منها وحطيت ايدي ع فخادها احسس عليها
وهيا قالت تعالي نطلع فوق قولتلها هنا حلو قالت عشان محدش يسمعنا وهو معدي
حطيت ايدي ع كسها وكنت لبسه كلوت
قولتلها هنعمل هنا وفوق قالت هنتاخر قولتلها مش هنتاخر ف اول مره تاني مره هنبقي برحتنا
وروحت مقرب منها وبوست شفايفها وهيا سايحه خالص فضلت ابوسها وايدي بتحسس ع جسمها وبزازها قد كف ايدي وحلمات بزازها الهايجه اقرصها وانا قلعتها الترنج وكانت بستيان وكلوت بس طلعت بزها وفضلت امص في حلماتها وبدل مابينهم ووطلعت اكمل ف شفايفها
وقفت وهيا نايمه ع ضهرها وبقيت اقلع هدومي كلها قصدها وهيا بتبص ع زوبري روحت قلعتها الكلوت بتاعها ونمت عليها وفضلت ابوس فيها
ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك في كسها وهيا صوتها كان عالي اوووي وانا بنيكها
ونزلت ف كسها وهيا ااااااااه
وفجاءه لقيت نفسي صاحي من النوم وهدومي كلها غرقت لبن انا قولت احا انا نمت وانا بكلمها
ببص ف الساعه كانت 12بليل
وفتحت النت لقيتها بعتتلي كذا رساله
بعتلها قولتلها *** نمت مش عارف نمت ازاي اول مره انام كده بعد 10 دقايق قالت ولا يهمك
قولتلها تحبي اجي دلوقتي قالت لا ماينفعش
دلوقتي ايه قولتلها وايه الي يمنع قالت اتاخرنا قولتلها كدا احسن انا هلبس واجي قالت هتتاخر قولتلها مش مشكله وقومت لبست علطول وطلعت براحه وكلمتها وانا ف حارتها وكنت مطمن خارتها كلها نايمه عشان تقريبا عيا قاعده ف اخر البلد
وانا ف الشارع رنيت عليها فتحت الباب دخلت علطول وكانت لبسه عبايه بيتي واسعه دخلت
قعدت علي الانتريه وقالت انت نمت ولا ايه قولتلها ايوه نمت ولسه مستغرب **** قالت اعملك حاجه قولتلها شاي دخلت المطبخ وانا دخلت معاها وقعدت اتكلم معاها قولتلها تعرفي لما نمت حلمت ب ايه قالت ايه قولتلها بس ماتزعليش من الكلام قالت وهزعل ليه بقيت احكي ليها ع كل حاجه بالتفصيل وهيا قالت حلمك حلو
طلعنا شربنا الشاي قولتلها اطلب منك طلب قالت ايه قولتلها ايه رايك اعمل معاك نفس الي ف الحلم هيا ماتكلمتش بس عملت اااه بدماغها انا قعدت جنبها وحطيت ايدي ع فخادها قولتلها اقلعي العبايه دي وقفت وقلعتها كانت لبسه ببرموده لزقه ف جسمها وستيان بس قعدت وكسها شافط البرموده قولتلها انتي حلوه اووي هيا سكته اخدتها شفايفها ف بوسها كنت عايز احس بزوبري ع كسها وقفت وقلعت التشيرت والفانله والبنطلون فضلت بالبوكسر وكملت بوس فيها وخليتها تنام ع ضهرها وانا فوقها وبقيت احك زوبري علي كسها ونازل فيها بوس وايدي علي بزازها وانا نزلت البوكسر وقعدت مابين رجليها وماسك زوبري اخبطو ف كسها ودخلو مابين كسها روحت قلعتها البرموده وشوفت كسها ابيض اووووي وكسها كان ملزق من عسلها بصتلها واخدت عسل من كسها وحطيتو ع لساني وحطيت زوبري ع كسها وفضلت اخبط ف كسها بزوبري وف عسل بينزل من كسها براحه وهيا كل ضربه كسها يتهز وهيا ااااه وانا بضرب وبراس زوبري ادخلو مابين شفايف كسها وهيا بصالي وكانها عايزه تقولي دخلو ابوس ايدك فضلت اخبط ف كسها وحطيت بطن زوبري ع كسها ونمت عليها تاني ورجعت ابوس فيها وهيا الي بيتحك كسها ف زوبري وانا قلعتها الستيان ونزلت ع بزازها مص جامد وحلمت بزازها كنت بكلهم وهيا اااااه بصوت مكتوم قولتلها جاهزه قالت امممم قولتلها قومي خليتها تاخد وضع الكلب ع الانتريه وانا وراها ونزلت الحس كسها وخرم طيزها شكلو يجنن وكسها كان بيلمع من عسلها مسكت زوبري وحطيتو ع كسها ودخلت راسو وهيا ااااه وانا فضلت وقف كده وراس زوبري ف كسها وهيا ااامممم يلا انا ببص عليها وهيا بتحرك وسطها ع زوبري وهيا بترجع وزوبري بيدخل ف كسها وبقت تدخلو لنصو تكلع تاني وتدخل نصو وتروح يمين وشمال وزوبري ف كل حته ف كسها انا دهلت زوبري للاخر وهيا اااااااه بصوت واطي انا مسكتها من طيزها وزوبري كلو ف كسها وكان احساس جميل اوووووي

HiZRR6l.md.jpgبقيت انيك فيها وهيا شغاله اهاااات
وانا بنيكها وروحت مسكت بزازها وشديتها عليه وانا حضنها وزوبريف كسها وبنيك فيها وهيا وقفه ع ركبتها وهيا بتطلع اهات بس بسيطه
روحت نيمتها ع بنطها وكملت نيك ف كسها
وهيا اااااااااااه وبوقها ف المسند كتمه صوتها وانا بنيك فيها وكسها ضيق اوووي
فضلت انيك وبقولها اااااه كسك ضيق اووي ياشرموطه كسك مولع وانا بنيكها وانا زوبري كانو ف فرن سخن اوووي وانا الي مهيجني هو ارتفاع طيزها وانا بنيك سامع صوت زوبري ف كسها وصوت فخادي ف طيزها وده مولعني وانا عمال انيك فيها وهيا اااااااه امممممممم وانا مكمل نيك
قولتلها اعطيني وشك يالبوه قومت من عليها
وهيا لفت وفتحت رجليها وسانده دماغها ومنظر كسها كان احمر شكلو وردي وجنب كسها احمر اوووي شكلو من كتر الهبد ف كسها بقي احمر
حطيت ايدي ع كسها فضلت احسس عليه وهيا بصالي وقالت ادعك اووي قولتلها هتنزلي عملت بدماغها ايوه انا فضلت ادعك ف كسها جامد وهيا اهاتها بقت عاليه هيا حطت ايديها ع بوقها وانا دخلت صباعين ف كسها وبدعك بايدي التانيه
وهيا امممممم امممممم ولقيت كسها بينزل عسل تقيل شويه انا فضلت ادعكو ف كسها وغرقت طيزها وهيا كانت بتنهج روحت ماسك زوبري وحكو ف كسها ودخلتو ف كسها وبقيت انيك فيها وهيا حضناني ولقيتها عايزه تبوسني نزلت ابوسها من شفايفها وزوبري ف كسها داخل طالع

HiZ1sZ7.md.jpg
وفضلت انيك فيها برومانسيه وهيا ماسكه وسطي وبتشدني لكسها وانا ببوسها وهيا براحه خليك براحه وانا ببوسه وهيا مستمتعه وفضلنا نبوس ف بعض بمتعه كبيره وزوبري داخل خارج ف كسها وكسها عايز يشفط زوبرك لجوه مايخرجوش وانا بقيت ابصلها وزوبري براحه ف كسها داخل خارج
قولتلها انتي حلوه اوووي يامنار وجسمك حلو اوووي وهيا بصالي وبتشدني ع كسها وترجعني تاني فضلت انيك فيها براحه وهيا بنفس الوضع كانت مرتاحه ف الوضع ده فضلت انيكها لحد ماقولتلها هنزل قالت نزل جوه انا دخلت زوبري للاخر وببوس فيها ولبني بينزل دفعات ف كسها وهيا ااااه ااااه سخن اوووي فضلت نايم عليها وبعد شويه وقفت وهيا مسكت زوبري مسحتو بايديها من البن وقالت كفايه كده نكمل بعدين قولتلها انا لسه ماشبعتش منك قالت عشان خطري نكمل بعدين انا هكلمك تاجي بس ماتقولش ل ولاء انك جيت انهارده ولبست وانا بكلمها وقولتلها انتي حامل قالت ايوه لسه تاني شهر ده
قولتلها مين الحمار ده الي يسيب القمر ده ويسافر قالت ماتغلطش في غصب عنو قولتلها عن حب قالت ايوه قولتلها بس ماتزعليش مني يعني
مدام عن حب ليه فكرتي تخونيه اتنهدت وقالت غصب عني انا عرفه ان ولاء بتاعت رجاله ولما كانت عندي حكتلي عليك وبقت تلعب ف دماغي وانا وفقت وانت عارف بقيت الي حصل قولتلها انا لما مشيت عملت معاك حاجه قالت زي ايه قولتلها يعني نامت معاك قالت ايوه وكنت مستغربه لما مشيت هيا نزلت تنضفني ولقيتها بتحط لسانها تحت وبتلحس وطلعت تمص صدري وانا اتجاوبت معاها وكملنا بقيت اليوم كده قولتلها بس انبسطي معاها قالت ايووه بدون كدب
قولتلها تعالي نعمل واحد تاني ع السريع
قالت بلاش اتاخرنا اووي وبعدين انا عايزه اشبع منك قبل ماجوزي يرجع هو كمان شهر وهيرجع وهياخدني ويسافر ونكمل هناك لحد ماخلف ورجع تاني قولتلها يعني اقل حاجه 7 شهور هناك قالت ايوه قولتلها لا الشهر ده لازم اشبع منك وهيا قالت كل 3 ايام هكلمك تاجي قولتلها بس مينفعش مره ف اليله لازم مرتين هيا لبست العبايه ع الحم وقالت المره الجايه بس يلا امشي وزي ماقولتلك اوعي تقول ل ولاء انك جيت قولتلها حاضر وقبل مامشي اخدت منها بوسه ومسكت كسها وهيا خلاص بقي وانا طلعن والشارع مفهموش لمبه واحده خرجت الساعه 1 روحت كلمتها واتس قولتلها استحميتي قالت لا لسه قولتلها ليه قالت كنت بكلم جوزي قولتلها دلوقتي قالت ايوه قولتلها عمل واحد ولا ايه وانا بغمزه ليها قالت ايوه
قولتلها كده بيتعبك انتي قالت اعمل ايه
قولتلها نضفتي لبني ولا شافك بيه سكتت شويه وقالت لا كنت منضفه قولتلها انتي نزلتي معاها قالت ايوه قولتلها طب وريني كسك كده سكتت وقالت مينفعش قولتلها ليه خايفه مني
وبعدين ماتبعتيش وشك عايز اشوف كسك بس وانا عمري ماهعمل حاجه يعني
سكتت وقالت ماشي ثواني

HiZUddl.md.jpg
انا شوفت الصوره زوبري وقف وبقولها كسك شكلو يجنن قالت يلا عشان عايزه انام وامسح الصوره قولتلها خليها شويه انا زوبري وقف هروح اضرب عشره عليها قالت مانت لسه منزل من شويه هتتعب قولتلها مانتي الي قولتيلي كفايه كان زماني بنيك في دلوقتي ومنزل جوه قالت وجوزي الي كلمني ده قولتلها عادي هنيكك وانتي بتكلميه كانك بتلعبي ف نفسك بس انا الي معاك قالت انت مفضوح يلا اقفل سلام قفلت معاها ونمت
صحيت الصبح صبحت عليها وبقيت اتكلم معاها كل شويه تقريبا وروح عند وليد انيك اختو وامه مع وليد وولاء بتسالني منار كلمتك اقولها كلمتني مره بس خايفه ان انا اروح عندها لازم تكوني موجوده وكنت بنيك ولاء وبدل انا وليد ع امه واخته وكانا ف اخر دلع معاهم
روحت ل منار تالت يوم بليل دخلت وجوزها كلمها وانا جنبها وهيا بتتكلم ودخلت اوضتها تكلمو وبقيت اسمع اهاتها ببص عليها كانت بتكلمو وبتدعك ف كسها كانت قلعت هدومها ونايمه ع بطنها وبتدعك ف كسها والتلفون علي ودنها

HiZiNC7.md.jpg
وفضلت تحسس ع كسها وتدخل صباعين وانا بتفرج عليها وزوبري وقف اووي وخايف ادخل عليها جوزها يحس بحاجه فضلت وقف وبدعك ف زوبري وهيا اااااااه نكني نكني ياحبيبي اااااه كمان كمان وانا وقف قلعت الشبشب ودخلت براحه وقربت من السرير اول مطلعت عليه هيا حست بيه راحت بسرعه لفت وشها ونامت ع ضهرها وبتكلم جوزها وبتشورلي امشي انا حطيت ايدي علي كسها ولقيتها كتمت الصوت التلفون وقالت بتعمل ايه هنتفضح قولتلها كلميه وسبيني اكمل مكانك وهيا ابعد وهيا بيكلمها وهيا مش بترد وهو مش سمعنا عشان هيا قفله الصوت انا فتحت رجليها وقعدت مابينهم وحسس علي كسها وهيا قالتلي ماطلعش صوت وقالتلو معلش النت وحش وبقت تكلمو ااااه وحشتني اووي ووحشني حضنك وانا ايدي ع كسها احسس عليه وهيا بتكلم جوزخا وبصالي وانا بحسس علي كسها وهيا تقولو ااااه ااااه ايوه حاضر ادخل صباعي ف كسي وسمعك صوتي حاضر انا ببصلها وببتسم وروحت بصيعين دخلتهم ف كسها جامد وبقيت انيكها جامد بصباعين وهيا اااااااااه ااااااه

HiZZODx.md.jpg
ااااااااه دخلو كلو ياحبيبي نكني بزوبرك وانا مكمل نيك بصابعين وهيا صوتها عالي وانا بنيكها بصباعين وهيا ااااااااه زوبرك وحشني اوووي
عايز تشوف كسي حاضر افتح الكاميرا حاضر انا سحبت نفسي لبرا وهيا فتحت الكاميرا وبقت تفرج جوزها ع كسها وتدعك في وهيا بتحسس براحه ع كسها خلاص نزلت ياحبيبي
لا ياحبيبي نام انت عشان شغلك انا هريح نفسي ماشي بيباي وراحت قفله انا دخلت وقالت انا كنت مرعوبه قولتلها **** حرام الي بيعملو فيكي ده
قالت نام ع ضهرك قولتلها اقلع قالت لا زي مانت
نمت ع ضهري وزوبري وقف اووي ف البنطلون عامل خيمه راحت حطت كسها ع زوبري وطيزها ف وشي وبقت تحك كسها ع زوبري

Hitds24.md.jpg
وانا ببص ع كسها وهيا بتدعك ف زوبري وهيا اااااه ااااه وانا حاسس ببضاني هتفرقع من ضغطها ع زوبري هيا فضلت تدعك ف زوبري واهات تجنن وانا متمتع بالي بتعملو فضلت كده من خمس دقايق وانا زوبري كان هينفجر ولقيتها بتدعك كسها ف زوبري جامد عرفت انها هتنزل معرفتش اقوم من تحتها لقيتها جسمها هدي خالص وحسيت بميه ع زوبري بس مكنش كتير هيا كملت دعك ف زوبري وراحت ترفع كسها وتنزل ع زوبري وانا بتفرج وشكلها هايجه اووي وعسلها بيلزق ف بنطلوني وهيا بتنزل وبتطلع

HitKM8v.md.jpg
ومنظر كسها يهبل هيا فضلت تحك كسها ع زوبري
ااااه امممم قولتلها يلا قالت استني شويه بس
انا فضلت زي منا وهيا لسه بحكو ف زوبري وشكلها عجبها الوضع ده قولتلها بنطلوني بوظتيه هروح كده ازاي قالت هعطيك بنطلون من بتوع جوزي تروح بيه ع ماغسلك ده وهيا لسه مكمله وهيا كانت خلاص قومت من تحتها وهيا لسه ع بطنها نمت عليها وفضلت احك زوبري ع كسها وطيزها وقولها مالك انهارده كده قالت بصراحه عجبني موضوع جوزي بيكلمني وانت بتنيك كسي بصباعك قولتلها بجد انبسطي
قالت انا جسمي تعب قولتلها ايه رايك الحس كسك ده غرقان عسل قالت انا ملكك وبتاعتك
انا قولتلها بموت فيك وقومت من عليها قلعت هدومي كلها ومسحت كسها بصباعي بقيت اخد عسلها ابلعو كان طعمو حلو قالت خليني اشوفك وانت بتلحس قولتلها عنيه روحت نيمتها ع ضهرها ورفعت رجليها قولتلها العبي كده ف كسك هيا حطت صباع ع كسها تدعكو وتدعك ف زنبورها

Hitq9dG.md.jpgبقت تدخل صباعها ف كسها وكان كسها يجنن
انا شايف خرم طيزها كان صغير وردي انا حطيت صباعي ع خرم طيزها هيا طلعت ااااه تجنن انا بصصلها وهيا بصالي وانا بحسس ع خرم طيزها ونزلت ع كسها الحس في بقيت اخدو كلو ف بوقي وصباعي لسه ع خرم طيزها بدهل عقله وخرجها بقيت شغال معاها كده وهيا ااااه وانا بلحس كسها واي عسل بيخرج من كسها ببلعو علطول وانا دخلت نص صباعي ف طيزها وبقيت الحس كسها جامد عشان تنسي طيزها خالص وبدخل لساني ف كسها وانا ف نفس الوقت دخلت صباعي كلو ف طيزها بقيت انيكها ف كسها وطيزها وهيا اااااه اااااه بصوت خفيف
انا قولتلها مش عايزه تمصي زوبري
قالت حاضر همصو مع ان معملتهاش مع جوزي
قولتلها انا جوزك دلوقتي وبضرب كسها قالت بس بقي وزقتني وهيا بتضحك ونمت ع ضهرها هيا دخلت مابين رجلي ومسكت زوبري

HitcuS4.md.jpg
بقت تدعك في وتمسك بضاني بايدها التانيه وانا ببص عليها راحت ببوقها دخلت راسو وبقت تمص ف راس زوبري وانا مستمتع بكل لحظه هيا بتمص فيها راحت دخلت زوبري لنص وفضلت ع كده تمص ومكنتش بتعرف اووي بس احسن من مفيش فضلت تمصلي وانا ببص عليها وهيا قالت زوبرك حلو اوووي انا قولتلها هو ولا زوبر جوزك قالت انا نسيت زوبر جوزي شكلو ايه
هما الاتنين حلوين انت زوبرك كبير وطخين انما جوزي طويل ورفيع قولتلها عشان كده كسك كان ضيق اووي قالت لو مكنتش نكتني كان هيفضل ضيق قولتلها انا هوسعو وهيا قالت مانت خلاص وسعتو وبتضحك ورجعت تمص ف زوبري
تاني قولتلها دخليه للاخر قالت مش هعرف قولتلها هنجرب لو تعبك يبقي بلاش قالت لازم قولتلها جربي وهتشوفي ولاء بتاخدو كلو ف بوقها قالت ولاء دي شرموطه قولتلها تعرفي لو مصيتي ل جوزك هيبوس تراب رجلك قالت هو قالي كتير ان انا امصلو بس كنت برفض قولتلها بعد كده مصي ليه ومتعيه قولتلها تعالي اخدتها ف بوسه ونيمتها ع ضهرها وقعدت عند دماغها ودخلت زوبري ف بوقها وهيا نايمه وزوبري نصو ف بوقها

HitlQTB.md.jpg
انا بقيت ادخل زوبري للنص وهيا تبلعو وبقيت ادخل شوي شوي وهيا كانها هترجع بس كانت مكمله وانا دخلت زوبري للاخر وهيا كانها هترجع خرجتو وهيا عنيها بتدمع ودخلتو تاني للاخر وفضلت كده وعيا كانت حبه الموضوع لدرجه ان انا لما بفيت اخرج زوبري كانت فاتحه بوقها ع الاخر عشان ادخلو تاني بقيت انيكها ف بوقها وهيا امممممم امممممم وانا كنت بضرب وشها بزوبري
وهيا راحت مسكت زوبري وتضرب عشره ع وشها وتقولي غرق وشي قولتلها انزل ع وشك قالت اااااه وخليني ابلع لبنك قولتلها مصي زوبري وبلعي لبني نمت ع ضهري وهيا مسكتو وفضلت تدعك في وراحت قعدت عليه دخل ف كسها ونطت عليه ثواني بالظبط وخرجتو تاني
Hit04nt.md.jpg
ودخلتو ف بوقها وبقت تمص ف زوبري وتدخلو جوه وتطلعو وفضلت تمص في وعنيها جات ع الساعه طلعت زوبري وبتقولي بقالنا ساعه مع بعض ولسه معملناش حاجه وبتمص قولتلها انتي جوزك اخد نص الوقت وبعدين احنا اتفقنا ان لازم انزل مرتين وانا كنت عايز انزل ف كسك المرتين بس مش مشكله مره هنا ومره هنا وهيا بتمص
قالت لسه مش عايز تنزل قولتلها لسه ماشبعتش منك وبعدين تاني مره هتطول اووي عشان هكون لسه منزل ومش هنزل تاني بسهوله
قالت شكلك هتنام هنام قولتلها ياريت ومسكت دماغها وبقيت انيكها وهيا تمص جامد ف زوبري وانا ببصلها ع شفايفها وهيا محوطه زوبري بتمص في وضيق زي كسها فضلت تمص وانا حسيت ان زوبري قرب قولتلها هنزل هنزل راحت طلعت زوبري وحطت لسانها عليه وتمص الراس وانا بنزل هيا بتدعك زوبري وانا بنزل ف بوقها

HitGwP9.md.jpg
هيا بقت تاخد البن تبلعو وكانت مستغربه طعمو بس كانت بتبلعو وفضلت تدعك ف زوبري لحد اخر نقطه وبلعتها وقالت انت شربت عسلي وانا شربت لبنك قولتلها عجبك البن قالت يعني شوي
قولتلها كسك بينزل عسل فضلت ف حضني نتكلم وقالت هقوم اعمل اكل سريع وعصير انا جوعت قولتلها ماشي قامت فتحت الدولاب ولبست قميص نوم اسود وطلعت وانا مكاني بقيت ابص ع اوضتها وع كلوتاتها والستيانات كانو شكلهم يجنن ولقيت البوم صور فضلت اتفرج ع صورهم هيا وجوزها وهيا قالت تعرف جوزي قولتلها لا بس شكلو حلو قالت هو جميل قولتلها وانتي زي القمر بردو بقيت اكل معاها وشربنا عصير
وبعد ساعه من الكلام قولتلها يلا كمان جوله قالت انت ماتعبتش قولتلها ده هيقولك تعبت ولا لا وحطيت ايديها ع زوبري وقولتلها ده شكلو تعبان
قالت هو وقف ليه كده قولتلها كسك زوبري هيعورو قالت عورو براحه وبتضحك
قالت هنفضل تحت ولا نطلع فوق قولتلها خليني فوق عشان هتصرخي جامد قالت خلاص يبقي نطلع طلعنا فوق قولتلها تعالي اشيلك ضحكت وقالت هتقدر قولتلها عيب روحت حضنها ومسكت طيزها افعص فيها قالت هو انت كده هتشيل ضحكت وروحت رفعها وشيلتها وطلعت ع السلم وهيا بتضحك طلعنا ع الشقه دخلت ع الاوضه ونزلتها ع السرير هيا بتضحك وقالت اقعد قعدت ع السرير وهيا وقفه ع الارض وراحت ميلت عليها ونزلت بوكسري وعلطول اخدت زوبري ف بوقها

HitjbNs.md.jpg
بقت تمصلي وعيونها ف عيني وانا ببصلها وهيا تمص ف زوبري وبقت محترفه ف المص
وهيا اممممم كانت بتمص وحاسس ان زوبري وهو بيخرج من بوقها مش عايز يخرج قفله شفايفها عليه قولتلها مصي بضاني هيا مسكتهم مابقتش عرفه تعمل فيهم ايه انا مسكت زوبري وقولتلها حطي واحده ف بوقك ومصيه ولعبي بيهم بالسانك هيا عملت زي ماقولت وبقت تمص بضاني ووترجع تمص زوبري وفضلت تمص زوبري خمس قايق وانا كنت عايز امتعها قبل مانيكها قولتلها اقلعي قلعت ونيمتها ع ضهرها وجسمها يجنن

Hitv0cQ.md.jpg
روحت مدخل زوبري مابين كسها ونمت فوقها وبقيت اطلع ونزل وزوبري محشور مابين كسها وفخادها وبقيت انيك فيها وكان احساس يجنن فضلت انيك فيها وهيا حضناني وبقينا نبوس ف بعض وانا زوبري ع كسها وهيا بتفرك فخادها ف زوبري وزوبري بين فخادها وكسها وعمال يدخل ويطلع وانا ببوس فيها وايدي مسكه ايديها الاتنين وطالع نازل وكنت اول مره اجرب كده ومكنتش اعرف انه حلو اوووي كده فضلت انيك فيها وكنا جسم واحد كل جزاء ع جزاء وانا ماسك شفايفها هرس مش بوس ده فضلت ماسك شفايفها اعضعض فيهم ولسانها ببلعو ومص في وهيا تمص لساني وبعد شويه قولتلها ادخلو قالت اصببر شويه خليك زي مانت انا فضلت وهيا حضناني ومش عايزاني اقوم انا فضلت انيك في فخادها وكسها وكنت حاسس بمتعه جامد وهيا حضناني وتقولي كمان كمان وانا بنيك فيها ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري بصراحه انا مستحملتش عسلها ع زوبري قولتلها انا هنزل لقيتها بتقولي قومت وقفت ع ركبي وهيا رفعت رجليها ومسكت زوبري وفضلت تدعك في وانا شايف كسها الغرقان من عسل كسها
Hitgqe2.md.jpg
لقيت زوبري بينزل لبن ع كسها وبطنها وهيا تدعك في وتقولي نزل كمان جيب لبنك كلو غرقني بالبنك وبقت تدعك زوبري وانا زوبري نزل كتير اووي ع بطنها ونمت ف حضنها وهيا حضنتني وقالت انت تعبتني من غير ماتدخلو قولتلها انتي كنتي بتعملي مع جوزك كده قالت لا ليه قولتلها لو عملتي معاها كده مكنش هيسافر كان هيفضل ينيك فيك ليل نهار قالت لما يرجع هعملو كده
قولتلها هترجعي معاك الواد قالت مش عرفه ممكن انزل قبلها بشهرين اروح عند امي تخلي بالها مني
فضلت ف حضنها امص بزازها بصراحه كنت تعبت اووي فضلت قاعد معاها واتشطفنا والساعه دخله ع واحده ونص وانا قاعد معاها وبنضحك ونهزر وعرفت عنها كل حاجه وقالت يلا عشان تخلع الوقت اتاخر قولتلها لسه كمان واحد قالت كفايه عشان انت نزلت كتير قولتلها لازم انزل ف كسك
قالت خليها المره الجايه قولتلها عادي المره دي والمره الجايه هيا قالت لا بعينك كفايه كده وقامت تجري ع اوضه ******* وانا جريت وراها وهيا لسه بتقفل الباب زقيتو ودخلت عليها وهيا بترجع بضهرها انا حضنتها ونمت بيها ع السجاد وبقيت ابوس فيها كاني بغتصبها وهيا بتضحك قولتلها ايه رايك انيكك هنا قالت هتعرف قولتلها هجرب انا مسكت ايديها بايدي وبقيت ابوس وشها وهيا بتضحك وتبعد وشها عني وانا زوبري فوق كلوتها بيخبط في كسها وهيا هو لسه صاحي قولتلها هو هيقولك انا بايدي اليمين خرجت زوبري من البوكسر وحطيت ايدي ع كلوتها اخدتو ف جنب ودخلت زوبري ف كسها انا بقيت انيك ف كسها وهيا سابت نفسها خالص وانا مش رحمها وبقيت انيك فيها جامد وهيا تصرخ واحنا ع السجاد لحد منزلت ف كسها ونمت جنبها مقتول وبقينا نضحك قومت من مكاني لبست وقالت المره الجايه نيك بس قولتلها ياريت انا ماشبعتش من كسك قالت اتاخرنا اوووي يلا بقي لبست وخلعت مروح ميت...........
روعه تسلم ايدك فى انتظار جديدك المميز
 
  • طب!
التفاعلات: 6بـ.ـاسـ.ـم فسية القـصص
تم إضافة الجزء الثالث
 
  • بيضحكني
التفاعلات: 6بـ.ـاسـ.ـم فسية القـصص
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • معجبنيش
التفاعلات: 6بـ.ـاسـ.ـم فسية القـصص
فين باقي القصه
 
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: 6بـ.ـاسـ.ـم فسية القـصص
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
🤩😍
 
  • هممم
التفاعلات: 6بـ.ـاسـ.ـم فسية القـصص
تم أضافة الجزء الرابع
 
  • ايه ده
التفاعلات: 6بـ.ـاسـ.ـم فسية القـصص
وليد صحبي ف حارتنا قدي ف السن
عندو اخت اسمها ولاء عندها 30 سنه
واحنا الاتنين عندنا 20 سنه
ولاء امها مليانه شوي ولاء بقي طالعه عمله زي الملبن جسمها ابيض اوووي وزاي الجيلي
كانت متجوزه وعندها ولد وبنت صغيرين
كنت دايما لما بروح عندهم بتمنه اشوفها هناك بقعد اهزر معاها واوقات هيا بتقعد تزوق فيا
ف يوم سمعت من ناس صحابي ان حد شافها طالعه من بيت واحد جارهم مطلق
وبعد يومين اتاكدنا ان كل حاجه صح والكاميرا محل قصدهم جيبها كانت دخله الساعه 8 الصبح بعد ماجوزها خرج للشغل وطلعت بعدها بنص ساعه كانت بتدخل للراجل ده كل يومين
وبعد اسبوع من المشاكل اطلقت وعيالها ابوهم خدهم مع امه مرت فتره وانا كنت بروح عند وليد نلعب بلاستيشن عندهم وكنت بشوفها وبضحك معاها وهيا ولا كان في اي حاجه وبهدوم البيت
وف يوم قررو يروحو راس البر وانا تقريبا كنت زي ابنهم طول النهار عندهم واكل معاهم وكنت نفسي يقولو ليه تعالي معانا عندهم عربيه مش عارف اسمها بس بكبنتين عربيه نضيفه اوي وصندوق ورا
كانو بيتكلمو بليل وانا قاعد معاهم انهم هيخرجو الفجر مشيت وانا بقول ياريتني كنت قولتلهم جاي معاكم روحت وطول اليل مجاليش نوم عشان لو تلفوني رن من وليد وفضلت سهران لساعه 3 لقيت وليد بيرن عليه وقالي يلا عشان تاجي معانا انا علطول قومت وطلعت زي منا بنطلون وتحت بوكسر وتشيرت وفانله تحتو
لقيتهم مجهزين كل حاجه انا ركبت ورا و ولاء كانت ف النص ووليد جنب ابوه وامه ورا معانا وكل الاكل ف الصندوق قعدنا وعرفت ان عم محمد ابو وليد معاه شقه صحبو وهنام هناك يومين وانا ف الطريق انا فخادي بتلمس فخاد ولاء وانا كنت بقربها اكتر وهيا لحظت كده وانا كان نفسي بس ابوسها من شفايفها الي تتاكل اكل بجد
ووشها البيض تحس انه عايز يتناك
انا زوبري وقف ف البنطلون وام وليد نامت وانا بتخيل ولاء بتمصلي وزوبري وقف وانا فخادي بتلمس فخادها وهيا قالتلي انت مجبتش هدوم لنفسك قولتلها **** نسيت وليد قالي انكم جهزتو وانا طلعت علطول قالت بصوت واطي انا الي اقنعت بابا يجيبك معانا تسلي وليد
قولتلها وانا كنت هموت زاجي معاكم ابتسمت وقالت ليه قولتلها عشانك وانا محروج بس خلاص مفيش حاجه اخاف منها هيا بتتناك اصلا
قالت عشاني ازاي قولتلها يعني بحب اشوفك دايما واضحك معاك وكده ضحكت وقالت بس كده
بصتلها ولقيتها بتعض ف شفايفها انا دورت وشي وزوبري وقف اووي وعمله خيمه
وانا محروج انها تقولي كلمه كده او كده
ولقيتها بتلعب ف تلفونها انا بصتلها قالت افتح نت
فتحت النت عندي ولقيتها بعتالي رساله كتبه عجبتك فخادي الي عمال تحك في من الصبح
انا محروج ابصلها وهيا قالت تاني حكها اوووي شوي وبصتلها وهيا عضت ع شفايفها
ولقيت رجليها بتدوس ع رجلي
وكتبت انت شكلك تعبان اوووي
بصتلها وقولتلها ببوقي بصوت واطي اااه تعبان اوووي ضحكت ف الواتس وقالت طب ماتريح نفسك قولتلها مش بعرف اريح نفسي
قالت عايز حد يريحك قولتلها هتعرفي تريحيني
وانا زوبري بيشد اوووي ودخلتو مابين رجلي بسرعه هيا بصالي وقالت خبيتو ليه سيبو اتفرج عليه انا مستغرب من كلامها وتاكدت انها شرموطه روحت سيبتو ووقف تاني وقولتلها عجبك قالت لما ادوق الاول وانا مستغرب من كلامها
كتبتلها عايزه تدوقي ايه
قالت الي بيخرج لبن انا حاسس من كلامها ان انا هنزل قولتلها بتحبي البن وانا وشي ف التلفون مش عايز ابصلها لحد يلاحظ حاجه
لقيتها بتقولي ايووه بحب البن اوووي
قولتلها اقولك ع حاجه وماتزعليش وتجوبيني بصراحه قالت قول مش هزعل
قولتلها هو فعلا انتي كنتي بتنامي مع جارك
قالت ايووه قولتلها ليه قالت كده
قولتلها يعني بتاعو اكبر من جوزك مثلا
قالت ايوه اكبر من جوزي ومش بينزل بسرعه
قولتلها ايوه نص ساعه وهيا ضحكت
وقالت انت هتقعد قد ايه
حطيت وشي ع كرسي ابوها الي اودامي وبصتلها وهيا بتعض ع شفايفها ولقيتها بتقولي طلعو كده قولتلها اطلع ايه وانا ببصلها قالت اشوفو بس ودخلو تاني قولتلها لا مينفعش قالت ماتخفش ماما نايمه وانت محدش هيشوفك
وانا كنت رافض لقيتها اخدت شنطه هدومها صغيره كده من تحت رجليها وحطتها ع فخادها وعملت نفسها نايمه واتفاجئت بايديها ع زوبري انا اتخضيت وببص عليها وهيا وشها ف الشنطه والي طمني ان وليد كان نام وايديها ع زوبري من فوق الهدوم انا مسكت ايديها وبقيت اخليها تمسك زوبري اووي وهيا راحت دخلت ايديها ع زوبري ومسكتو انا كنت خلاص هتجنن اول مره حد يمسك زوبري انا باصص ليها وهيا بصالي وبتقولي بشفايفها كبير اووي وانا جمدت قلبي وروحت طلعت زوبري كنت واثق ان محدش هيشوفنا انا ورا كرسي ابوها ووليد وامو نامو
وهيا عملت نفسها نايمه وانا كذالك طلعت زوبري هيا مسكتو وفضلت تضربلي عشره وانا باصص ليها وبعد 5 دقايق من لعبها ف زوبري
قولالها هنزل هيا مسكتو وحطت صباعين ع فتحت زوبري وانا بنزل ولبني بيرد ف صوابعها
لما نزلت كل لبني لقيتها بتاخد ايديها براحه وبتطلع لسانها وبتبلع لبني من ع ايديها لما بلعتو وراحت تاخد الي ع زوبري وشعرتي تبلعو وانا دخلت زوبري ومن التعب نمت وكنت مبسوط
صحيت وكنا قربنا كانو كلهم صاحيين وكانو بيتكلمو مع بعض وانا ببص ل ولاء
وهيا وهيا قالت كل ده نوم ولقيت وليد بيبص
قولتلهم منا شوفتكم كلكم نمتو قولت انام
وهيا فخادها لزقه ف فخادي روحنا راس البر بس الشقه كانت بعيده شوي عن البحر وكمان مطرفه اوي مفيش ناس كتير والناس شايفينها من بعيد اوي كان مكان هادي شويه طلعنا الشقه كانت غرفتين وصاله فطرنا ووليد عطاني شورت من بتوعو وانا قلعت البنطلون ولبست الشورت وقولت يلا ياوليد قالي يلا وخرجنا عشان توصل للبحر 5 دقايق مشي ونزلنا البحر ساعه كنت بعرف اعوم انا ووليد وروحنا وكنت بنشر البوكسر ولبس البنطلون التاني ع الحم بس مش بيلزق ف الجسم
هو موضح زوبري شوي بس انا مداري يعني
نمت تاني ف الصاله وصحيت الساعه 4 ونص وليد كان نايم ولقيت ام وليد لبسه بنطلون اتسرتش وفوقو عبايه للركبه وابو وليد شورت للركبه وفانله وولاء لبسه بنطلون استرتش اسود ولبسه عبايه خفيفه شوي ومنظر رجليها البيضه كانك عايز تنيكها في رجليها بصتلها وقولت انا هنزل ولقيت ولاء بتقولي خدني معاك ونزلنا ومشينا بخطوات بطيئه وهيا بتقولي لبنك حلو اووي قولتلها وانتي حلوه اوووي قالت بجد قولتلها اها اووي قالت يعني اتاكل قولتلها تتاكلي اكل
قالت وانت مش هتاكلني بصتلها وقولتلها نفسي قالت ياخربيتك ياعبده انت بتهيجني ياخربيتك واد قولتلها جارك كان بينزل فين قالت ف كل حتي قولتلها مش خايفه تخلفي قالت تؤتؤ باخد حبوب منا واخده حبوب عشان لو حصل بينا حاجه
قولتلها انا بتاعي هينفجر
قالت خليه ينفجر ف بوقي كنت عايزه انزل امصلك بس خوفت بابا يشوفني
انا ماشي جنبها ولقيت واحد من البلكونه بيعكسها كان بعيد شوي بيقولها ايه ياقمر تاجي
انا قولتلو مالك ياكسمك يابن الشرموطه هيا قالت سيبك منو وانا مشيت وهو قالها ااااه ع جسمك ااااه ملبن وهيا ساكته وحودنا من شارع تاني
وقالت سيبك منو قولتلها ازاي يعني قالت تعالي كده ولقيتها راحت من شارع تاني وبعد شويه لقيت نفسنا اودام العماره بتاعتنا تاني طلعت معاها وهيا طلعت المفتاح من جيبها وقالت دي نسخه تانيه وفتحت وقالت بابا محدش رد لقيتها دخلت وانا دخلت وهيا وليد ماما وبصت ف كل حته مفيش حد قالت يبقي خرجو واخدتني ع المجلس وقعدتني وقالت سيبك نفسك خالص انا قعدت وهيا نزلت الشورت وطلعت زوبري ونزلت تمصو وانا قاعد وهيا فضلت تمص ف زوبري 5 دقايق وتلفونها رن كان ابوها قالتلو انا رجعت نسيت حاجه وجاي وراكم دلوقتي
وقفلت ونزلت تكمل مص وانا ف دنيا تانيه وبعد شويه نزلت ف بوقها وهيا مصت كل نقطه نزلت من زوبري وقللت يلا نمشي وهيا لسه بتفتح الباب قولتلها وانتي مش هتنزلي قالت ياريت بس هنتاخر اووي انا مش بنزل بسهوله
قولتلها تعالي وشديتها ع الحيطه زنقتها وبوستها من شفايفها وهيا بتبوسني وحطيت ايدي ع كسها من عند من فوق العبايه ورفعتها وحطيتها ع كسعا من فوق البنطلون وبدات ادعك كسها وهيا اااااه وانا بدعك اووي وهيا اااااااه قولتلها عايز اشوف كسك ياشرموطه يامتناكه
قالت برحتك انا نزلت ع ركبي نزلت بنطلونها بالكلوت وشوفت كسها كان بينزل عسل بسيط وشكلو يجنن احمر من بره ومن جوه وردي
قالت عجبك قولتلها شكلو حلو اوووي
وهيا لسه بتتتكلم روحت حطيت شفايفي ع كسها ببوسو وبشفط في وهيا اااااااه ااااااه بتعمل ايه
وهيا كنت متعلم من السكس
هيا وقفه وفاتحه رجليها وانا نازل ع كسها لحس وفضلت 10 دقايق من لحس وعض ف كسها لما هيا نزلت ع وشي غرقتني انا عسلت وشي وهيا نضفت كسها ونزلنا وبنتكلم قالت تصدق عمر محد لحس كسي قبل كده قولتلها كام واحد نام معاك
قالت اممم 3 قولتلها غير جوزك قالت لا بجوزي قولتلها حوزك وجارك مين التالت ضحكت وقالت مش هقولك ووصلنا وهما كانو ف البحر واحنا قعدنا تحت الشمسيه وقولتلها طب اي زوبر ريحك اكتر قالت هو الممتع بتاع الراجل الي مش هقولك عليه بس الاجمد بتاع جاري
بس لسه انت بقي لما نجرب مع بعض هشوف بتاعك عامل ازاي قولتلها بتعرفي تعومي قالت لا
قولتلها تحبي اعومك قالت تعومني ازاي
قولتلها هنزلك البحر ودخل بتاعي عندك وهو هيرفعك ضحكت وقالت هو جامد كده قولتلها اوووي قالت حد يشوفنا كده
قولتلها ياخربيتك زوبري وقف قالت انت لسه منزل قولتلها طيزك مفتوحه ضحكت وقالت ايووه مفتوحه جوزي فاتحه وجاري كمل فيها
قولتلها مش عايزه تفتحيها خالص قالت ياريت
دي حته بتاكلني قولتلها ناويه تتجوزي تاني
قالت طبعا لازم اتجوز ده انا لسه عايزه اتناك ف الحلال قولتلها تعالي اتجوزي ابويا عشان تبقي جنبي علطول وهيا ضحكت وقالت عايز تنيك مرات ابوك ياوسخ قولتلها مرات ابويا شرموطه هنيكها ف كل حتي قالت بس بقي شكلهم طالعين وداري بتاعك ده انا خبيتو في فخادي
وطلعو الا وليد لما زوبري بقي هادي نزلت معاها وبقينا نروح بعيد ولقيت ولاء نزله وبتشاور ل وليد هو راح ونزلت البحر وبعد فتره مكنش في حد جنبنا كل عايله بعيده عن بعض شويه
لمحت وليد ايدو ع طيز اختو ولقيتها بتقولو علمني اعوم وهو بقي بيرفعها من وسطها
وانا وقف اتفرج وزوبري وقف ومنظر بزازها وهيا لزقه ف هدومها كان يجنن كنت حاسس بحلمات بزازها بارزه شويه وهو بقي يعلمها وبيحسس ع جسمها وهيا قالت تعالي علمني انت وليد مش عارف وليد بعد وانا قربت منها وقولت ل وليد تعالي نعملها مع بعض قالي ماشي
واحنا كل واحد رافع فخاد وكتف وكانها بتعوم ووانا كنت بصوابعي بقرص جنب كسها وكانت بتطلع اصوات تجنن كانها خايفه تغرق وكده
وطيزها مرفوعه لفوق وقالت كفايه انا تعبت وعملت وانا طلعين وراها ووليد مركز ف طيز اختو كانت عريضه وشكلها يجنن راحت طلعت ع الشط وراحت موطيه وطيزها بارزه ف وشنا والعبايه دخله ف طيزها وشكلها ناار انا عملت نفسي مش واخد بالي وقعدنا مع اامه وابوه
وانا قاعد وزوبري حاسس انه خلاص لحقت نفسي وقولت انا هنزل الميه وجريت علطول قبل ماحد يلمح ونزلت وبقيت ابص عليهم وشوفت ولاء ووليد نزلو تاني الميه وبيحاول يعلمها وهيا ع وش الميه وانا لامح ايدو ع كسها وانا مستغرب وفضلت ابص وانا عامل نفسي بعوم
لما هيا وقفت وقالت مش هعرف وبتضحك وقالت ل اخوها وبعدين انت مش بتعرف تعلمني عبده بيعرف وقالت علمني قولتلها اخوك بيعوم احلي مني قالي قولها ياعم قربت مني وانا وقف ولقيت ايديها بتمسك زوبري وقالت بس هو مش بيعرف يعلمني صح وانت بتعرف تعلمني وسابت زوبري ووليد بقي يعوم بعيد عننا وهيا بتقولي هو زوبرك وقف ليه قولتلها وقف عليك طبعا
قالت مش عايز تريحو بقي جوه كسي
قولتلها انتي بوظتي اعصابي قالت يلا علمني وهيا بترفع نفسها ع الميه وانا حطيت ايدي ع بطنها برفعها وهيا قالت لا مش كده حط ايد عند كسي وايد ع صدري قولتلها اخوك قالت سيبك منو اسمع كلامي بس انا روحت ماسك بزها جامد وايدي فوق كسها كانت رافعه العبايه لحد وسطها وربطاها وفاتحت رجليها وايدي ع كسها وانا بضغط ع الاتنين وهيا تقولي جامد وانا بضغط ع كسها اوووي وعامل نفسي بخليها تعوم وكان وليد بيبص من تحت لتحت بقولها وليد بيبص علينا قالت مايبص وانت كنت بتبص علينا قولتلها هو عارف ان انا كنت بتفرج قالت ايووه
قولتلها هو وليد الي قولتي عليه غير جارك وجوزك ضحكت وقالت مش لازم تعرف
وبعدين اضغط ع كسي جامد وماتقلقش من وليد
انا قلبي جمد وفضلت اضغط ع كسها اووي وهيا قالت تعالي ي وليد وليد قرب مننا وانا زي منا قالت شوفي كده ضهري مظبوط وليد بيحسس ع ضهرها وقالت براحه ياعبده تعبتني انا اتحرجت وهيا وقفت ع رجليها وقالت ليه ايدك تقيله ياعبده مش زي ايد وليد خفيفه
وانا مش عارف اقول ايه لقيتها بتقول لينا دارو عليه كده درينا عليها ولقيت دخلت ايديها جوه البنطلون ووانا مستغرب منها وانا ببص علي وليد وهيا بصلي ومحدش اتكلم ولقيتها بتقول ااااه بصوت واطي اووي وناعم انا زوبري خلاص
وليد بيقولها مالك قالت عبده ضغط اوي تحت الكلوت دخل جووه وجعني وانا مكسوف اوووي
ولقيتها بتقول ايه رايكم انتم الاتنين تعلموني مع بعض رد وليد قالها ماشي قالت يلا وراحت تعوم واحنا كل واحد مسكها وقالت عايزه اعوم ع ضهري وقلبت نفسها وكل واحد مسك طيز انا بقيت افعص اووي ووليد بردو
وهيا طلعت اااه دوبتني بتقول براحه شوي
وانا زوبري هينفجر لقيت وليد بيضغط علي شفايفو وبيبص ل اختو و ولاء ااااه براحه براحه
وانا ببص ع وليد شادد اعصابو وهيا اااااه ياخربيتك براحه وراحت نزلت ووقف وقالت انت بتقرصني ي وليد وجعتني اووووي
ولقيتها بتحسس ع طيزها وراحت قالت انا خارجه وخرجت وانا مش عارف اقول ايه وخرجنا وراها وانا زوبري مخبيه قبل ماطلع قعدنا ولقيت عم محمد قال هننزل شويه عشان نروح بقي
واخد مراتو ونزلو وانا نمت ع ضهري وزوبري وقف وعامل خيمه ولقيت وليد نام جنبي ع الفرشه
و ولاء قاعده ع الكرسي راحت قعدت جنبنا وقالت خودوني ف النص قالها وليد تعالي وراح موسع ليها وقعدت وقالت الميه حلوه اووي اتهارده
قالها قال يعني انتي كل يوم هنا
قالت كنت هنا مع جوزي من شهر ومكنتش حلوه كده بس انهارده حلوه اوووي وشكلها هتبقي احلي مصيف انا مبسوطه انكم معايا انتم الاتنين
معايا جوز رجاله تعرف ياوليد واحنا جايين واحد عكسني بس عبده مسكتش وشتمو لولا ان الواد ف البلكونه وبعيد كان عبده هيعمل مشكله معاه
قالها وهو متعصب قالها قالك ايه ابن المتناكه ده
قالت بيقولي جسمك جميل تعالي وانا هريحك
قالها ابن الشرموطه قالت سيبك منو وهو شكلو وحش اصلا وبعدين انا معايا جوز رجاله جنبي هبص ل ده وانا لمحت زوبر وليد وقف
وانا زوبري بين فخادي راحت نامت وسطنا
وقالت هو ليه ماينفعش الواحده تتجوز اتنين
وليد قالها هتتعب معاهم وبيضحك قالت بس انا محدش يقدرلي وانا بسمع الكلام وببص ع عم محمد ومراتو وحاسس انه بيقفش ل مراتو لازق فيها اووي ولقيت ولاء بتقولي انت مش بترد ليه قولتلها ف ايه معلش كنت بفكر ف حاجه
قالت رد ع صحبك بقولو ايه ياوليد
قالي ولاء بتقول ان احنا الاتنين منعرفش نكتفها قولتلو مش عارف ضحكت وقالت ايه رايكم نجرب بليل تحولو تكتفوني بس لما بابا وماما ينامو وليد قالها ماشي وفضلو يتكلمو وروحنا بعد المغرب طلبنا دليفري واتعشينا وبعد الساعه 11 دخل عم محمد ومراتو ينامو وولاء قاعده بالبنطلون والتشيرت وصدرها وقف وطيزها تهبل اووي
وبعد ربع ساعه قالت تعالو نلعب جوه يلا ودخلنا وكنت لابس البنطلون بس البوكسر والشورت غسلهم ونشرهم ووليد لابس شورت لفوق الركبه وفانله وانا تشيرت ع الحم
ودخلنا الاوضه وولاء قالت اول مره كل واحد لوحدو الاول واذا كسبت كل واحد لوحدو انتم الاتنين هتبقو عليه والي يكسب ع احكام
مهما كان الحكم يتنفذ وافقنا وقولت وليد الاول قالت ماشي اوقف ع الباب بس المهم محدش يعمل صوت عشان محدش يصحا وقفت ع الباب وببص عليهم ووليد بيستعرض عضلاتو المفسيه
راحت مسكتو واخدتو مقص ونامت فوقو وهيا يزوق فيها ويروح يمين وشمال وهيا راحت قاعده علي زوبرو وانا ببصلها وهو تحت منها وحاسس ان وليد بيهز زوبرو ع كسها وهيا بعد شويه بقت بتحك كسها ع زوبرو وانا ببص عليهم وبعد 3 دقايق وانا زوبري بقي نااار وصاروخ لقيتها بتنادي عليه قالت صحبك خلاص استسلم تعالي دورك وقف وليد وزوبرو وقف اووي ف الشورت
انا دخلت وقالت عجبك قولتلها انتي حلوه اووي
قالت تعالي انت هتجنني وراحت مسكت زوبري وراحت مسكتها وزقيتها ع السرير ونمت عليها وزوبري ع كسها بحكو فيها وانا مكتفها وهيا بتحك كسها ع زوبري وقالت نام ع ضهرك انا ف لحظه نمت وهيا قاعده ع زوبري وبقت بتحك كسها ع زوبري وفضلت تحك كسها ع زوبري وكان زوبري ناااار وصاروخ وقف قالت ماتتكسفش من وليد
وقالت ف ودني وليد الراجل التالت الي كنت قولتلك عليه وبتضحك وفضلت تحك كسها ع زوبري جامد وبقت تطلع اهات ااااه اااااه
وانا زي منا لما وليد قالها كسبتيه قالت ايوووه كسبتو بس تعبني اووي فرهدني عبده جامد اووي
وليد دخل وقفل الباب هيا وقفه ع ركبتها واحنا زيها ع السرير وقالت هنعد لحد 3 والي يمسك التاني والي يستسلم يتساب اتفقنا وهيا عدت واول ماقالت 3 وليد زقها ع السرير وقعد تحت صدرها ولقيتو وهيا مش عرفه تتحرك ولقيتو بيمسك ايديها وهيا بتحسس ع زوبرو
وهو بيقولها كده اتمسكتي وهيا بتنشف جامد وراحت نيمتو ع ضهرو تاني وقعده بكسها ع زوبرو بتحك في وانا زي منا وليد قالي امسكها ياعبده انا لزقت فيها من ورا ومسكتها من بطنها وزوبري ع ضهرها وبشدها براحه ومحستش غير بايد بتشيل ايدي وتحطها ع بزازها وانا مسكت بزازها الاتنين وضغط عليهم وشديتها عليه وانا نمت ع ضهري
وهيا فوقي طيزها ع زوبري وانا زوبري ف دنيا تانيه بطيزها الكبيره دي لقيت وليد نام عليها واتعملت زي السندوتش ووليد كانو بينيكها ف كسها وهو فوقنا ولقيتو شدها واخدها ف حضنو ونام بيها ع ضهرو وانا مسكت زوبري من تحت البنطلون وروحت حطيتو ع طيز ولاء ونمت عليها خالص زوبري بقي بينيك ولاء ف طيزها وانا بقيت كاني بنيكها ف طيزها وبروح وجاي ع طيزها وهيا اااااه ااااااه كمان كمان ووليد نازل فيها بوس
وبعد شويه قومت من عليها عشان تعبت واتا زوبري وقف اووي ورجعنا وقفنا تاني ع ركبتنا قصاد بعض ووليد قالها تعالي وراح نيمها ع ضهرها وقعد ع صدرها وبقي يفعص ف بزازها
ولقيتها بتفتح رجليها انا مسكت رجليها وبحسس عليها ولمحت وليد بيمسك بزازها وهيا مسكه زوبرو تدعك في وانا بحسس ع فخادها
وقربت من كسها حسست عليه وهيا طلعت اااه ناار انا نزلت اشم كسها ووليد بيفعص ف بزاز
اختو وانا نزلت البنطلون لحد فخادها
والكلوت بتاعها اسود ومفتوح من عند كسها كانو بوابه لزوبرك لكسها كان شفايف كسها خارجه من الكلوت مسكت شفايف كسها وهيا طلعت اااه دوبت زوبري ووليد بص علي وانا ماسك كسها فضلت العب ف كسها وسمعت صوت ولاء مش عرفه تتكلم ببص عليها لقيت وليد مدخل زوبرو ف بوقها انا خلاص اخدت راحتي وروحت مطلع زوبري من البنطلون وبدون اي مقدمات حطيتو ع كسها بدعكو ف شفايف كسها وكان كسها وردي وبيلمع وشكلو يجنن اوووي روحت مدخل راس زوبري ف كسها وهيا بتمص زوبر اخوها
وانا زوبري كان مولع اول مره اجرب احساس زي ده دهل زوبري لنص وولاء بتمص زوبر اخوها روحت دخلت زوبري جامد ولاء ااااااه اااااه براحه وليد دخل زوبرو تاني قالها مفيش براحه ياشرموطه وفضلت يخليها تمص وانا زوبري ف كسها بنيكها براحه وهيا ااااه وتمص وانا ببص ع كسها وفاتح رجليها خالص بعد ماقلعتها البنطلون وزوبري رايح جاي ف كسها
وهيا اااااااه ولقيت وليد مطلع زوبرو من بوقها وبينيك بزازها وانا بنيك ف كسها وهيا امممم ااااه كمان وانا بقيت انيك بعنف ومستحملتش بصراحه بعد 7 دقايق نيك نزلت ف كسها وانا بقول ااااه اااه وهيا كذالك خرجت زوبري من كسها ولبني بينزل راح وليد نزل لكسها ودخلت زوبرو علطول ف كسها وهيا شغاله اهاات وبزازها رايحه جايه وحلماتها الوردي البارزه اووي انا نزلت ع بزازها مص علطول وبدل مابينهم ورجع ل شفايفها ابوسها وبصباعي اقرص بزازها وهيا اااااه ااااااه وقالت ادعك كسي انا مديت ايدي ع كسها ووليد بينيكها بقيت ادعك ف زنبورها الصغير ودعك كسها وهيا ااااااه ولقيت ميه بتنزل ع زوبر وليد وجسمها بيرتعش ولقيت وليد بينزل ف كسها كمان ونام جنبها وانا ف حضنها ابوسها وهيا نايمه وقالت مش قولتلكم مش هتقدرولي انا بضحك ولقيت وليد بيقولها انتي لسه ماشبعتيش ياكسمك طب تعالي وراحت شدها وهيا قعدت ع زوبرو والبن بيخرج ع فخادو ودخل زوبرو تاني ف كسها وبقي يبنيكها انا جيبت الكلوت ف جنب وبتفرج ع خرم طيزها وكان مفتوح شوي
حطيت صباعي عليه وهيا علطول بصتلي وبتعض ع شفايفها ووليد بينيكها ف كسها انا دهلت صباعي ف طيزها دخل بسهوله وعلطول مسكت زوبري ودخلت راسو ف طيزها وهيا صوتها زاد
ودخلتو ف طيزها وهيا ااااااه وانا دخلتو وسيبتو وحاسس ان خرم طيزها هيقطم زوبري فضلنا ننيك فيها وهيا ااااااه خلاص خلاص وانا بنيك ووليد نزل ف كسها وانا لسه بنيك فيها وبعدها ب5 دقايق نزلت ف طيزها ونمنا حنب بعض مش قدرين هيا ااااه حلو اوووي ياخربيتكم انا جسمي وجعني منكم وراحت تبوس اخوها وبتقولو مش قولتلك لما يكون عبدو معانا هننبسط
قالها احلي مره انيكك فيها
قالتلو ولسه الي جاي احلي وانا نايم جنبها وماسك بزازها بهز فيها قالت بزازي عجبينك قولتلها كل حاجه فيك عجباني قالت زي ايه
قولتلها بزازك وشفايفك وكسك وطيزك الملبن
راحت قالتلي كده تفشخ طيزي وانا الي مفكره هتدخلو براحه قالها اخوها لو انا منو مكنتش هرحم طيزك وراح حضنها من ورا وانا حضنتها من اودام وانا ببوسها وبدعك ف بزها وزوبري وقف عند كسها وانا حاسس بايد وليد بيلعب ف كس اختو وانا مسكت بزها ومصيتو وبعض ف حلماتها وهيا بتحسس ع دماغي وانا سمعت منها اااااه ورا بعض رجعت بدماغي لقيت وليد رافع رجليها وبينيكها ف طيزها انا لزقت فيها اووي وببوسها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وانا ماسك وشها ببوس كل حته في وهيا قالت مص لساني طلعت لسانها وانا اخدتو ف بوقي وفضلت امصو وزوبري ف كسها داخل طالع وصوت النيك مولعني
فضلت انيك في ولاء وبزازها البيضه
افعص فيهم ونزل فيها بوس ووليد بينيك ف طيزها كانت زي السندوتش ف وسطنا وليد نزل ف طيزها وانا نمت عليها وهيا فاتحت رجليها وانا بنيكها جامد وهيا بتقول اااااه ايوووه كمان جامد ياعبدو جامد وانا نايم فوقها وبهبد ف كسها وكسها من جوووه ناااار مولعه مسكت بزازها الاتنين
اضغط عليهم وزوبري بيهبد ف كسها وهيا اااااااااه ايوه كمان كمان وانا بنيك اوووووي وهيا حضنتني وكتفت رجلي وبقت تبوسني وزوبري جوه كسها وانا حاسس بنار ف زوبري ولاء بتنزل عسلها ع زوبري فضلت حضناني وانا نزلت مرتين ولسه بنيك ومش عايز انزل هيا سابتني انا قومت من عليها وزوبري غرقان عسل من عسلها والبن خليتها تنام ع جنبها وانا قعدت بركبي عند طيزها ورفعت طيز لفوق وكسها ظهر دخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها وهيا تصوت بصوت واطي اااااااه ااااااه تعبت كفايه وانا نفسي انزل بس مش عارف
روحت نيمتها ع بطنها وفتحت طيزها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها من ورا وبعد دقيقتين نزلت كميه لبن ف كسها كتير اووي اول مره انزل كده وانا نايم وزوبري وقف نص وقفه وانا نايم عليها ومش عايز اقوم احساس نومي علي طيزها ده احساس حلو اوووي
نمت ع ضهري جنبها ووليد قام يتشطف
وولاء قالت لبنك جوه بطني قولتلها كسك حلو اوووي قالت وانت زوبرك كبير وحلو اووي
وشديد اوووي قالت هخليك تعيش معايا احلي ايام هتعيشها قولتلها وليد كان يعرف ان انتي بتتناكي مع جارك قالت ايوه وكان بياجي بردو لما جوزي يخرج وينام معايا ولما اطلقت فتحتو ف موضوعك واتفقت معاها نجيبك معانا هنا
وياريت كنت معانا من زمان
قولتلها جسمك حلو اوووي قالت جسمي رجاله الحاره كلها هتموت عليه بس مش اي حد يلمسني غير بمزاجي قولتلها وبعدين ياواد انا طيزي دي ماتنكتش من زمان ومكنتش ناويه اتناك فيها بس خليتك تنيكها برحتك وشوفتك اخويا مصدق وكمل بعدك ف طيزي قولتلها عايز استحمه معاك قالت مانت هتستحمه معايا امال مين هينضفني وينضف البن الي ف كسي ده وبوستها وبعد شويه خرج وليد لابس بوكسر ووقفت انا وولاء واخداتني واحنا ملط دخلنا الحمام
وفتحنا الدش وهيا بقت تحميني ومسكت زوبري تنضف فيه جامد وانا بدعك في كل حته ف جسمها وكانت ملبن ف ايدي جيلي بزازها وطيزها وقولتلها مش خايفه من حد يدخل علينا قالت تؤتؤ مش خايفه قولتلها لو ابوك دخل علينا هيموتنا
ضحكت وقالت مش هيتكلم حتي لو شافك راكب فوقي قولتلها ازاي مش فاهم قالت نضف بس كسي الغرقان من لبنك ده وفضلت ادعك كسها والدش شغال ودخلت صباعي ف طيزها انضف وبعد لما نضفت خالص نشفت جسمها وبقيت ابوس فيها كل ف جسمها حتي كسها بوست كل حتي فيها وكنت زنقها ف الحمام وماسك شفايفها بقطع فيها وهيا قالت كفايه عشان ماتتعبش ببصلها وبقولها بزازك طريه اووي ضحكت وقالت انا كلي طريه ومسكت زوبري وشدتني وخرجنا ودخلنا الاوضه ولبسنا ونمنا كلنا جنب بعض ع السرير كان كبير اليوم راح صحيت ع حد بيمسك زوبري انا بحسب كل ده كان ف الحلم بس لما ركزت لقيت حد بيمسك زوبري بجد عملت نفسي لسه نايم
وزوبري دخل ف حاجه دافيه وانا لقيت زوبري بيتمص براحه انا فتحت عيني شويه لقيت ام وليد انا غمضت وبقيت مستغرب وزوبري ف بوقها تمص في وانا مش عايز احسسها ان انا صحيت
وبقت تمص جامد شوي وانا مستحملتش ونزلت ف بوقها وهيا بلعت لبني كلو ومشت وانا مش مستوعب الي حصل فضلت زي منا لحد ماهيا دخلت تصحي الكل وصحتني اخر واحد وصحينا وولاء بصالي وبقت تتكلم معايا وقولتلها ع الي حصل قالت الشرموطه هتفضحنا قولتلها طب ماتفهميني يا ولاء وانا **** ماهفتح بوقي
راحت حضناني وقالت شوف هجبهالك بختصار انا بتناك من وليد وماما بتتناك من بابا ووليد
وبابا مش بيحب يلمسني وماما عايزاك بس بابا رافض اوعي بابا يشوفك بتعمل حاجه فيها
وانا مستغرب كل ده ليه قومنا غسلنا وشنا وهيا بتعمل اكل ف المطبخ وراحت ولاء حضنت امها من ورا وعطتها بوسه من خدها وانا وقف وقالت ادخل صبح ع ماما زي منا عملت كده
انا قربت منها ولزقت فيها من ورا وحطيت ايدي علي وسطها وضميتها عليه اوووي وبقولها صباح الخير قالت صباح الفل ياعبدو انا حضنها وزوبري وقف و ولاء بتضحك وقالت كفايه بقي ولا مش عايز تبعد انا حضنها وروحت بايدي مسكت بزازها وهيا ساكته وروحت ماسك بزازها الاتنين وضغط عليهم اوووي وهيا طلعت ااااه تجنن
رجعت لورا وزوبري صاروخ وولاء بتضحك وقالت انا دخله البس خلي بالك من بابا انا وقفت جنب ام وليد وهيا ماتكلمتش وبتعمل الاكل
وقولتلها انتي حلوه اووي ي ام وليد
قالت لما نكون لوحدنا قولي يا شوشو اسمها شيماء
قولتلها انبارح في الميه كنتو بتعملو ايه هيا ضحكت وقالت كنت شايفنا قولتلها ايوه قالت عمك محمد كان هيفضحنا قولتلها انا وقفت جنبها وهيا بتبص وقولتلها مصك حلو اوووي هيا اتحرجت وانا حطيت ايدي ع بزها احسس عليه
وهيا بتكمل روحت وقفت وراها وزوبري وقف ع طيزها وحضنتها جامد وزوبري مابين طيزها ولما سمعت الباب بيتفتح رجعت لورا وعملت ان انا بغسل وشي وخبيت زوبري طلع ابو وليد ودخل الحمام اول ماقفل الباب روحت علي شوشو وحضنتها تاني وهيا بتضحك وقالت هيطلع دلوقتي انا مسكت طيزها بايدي ووقفت جنبها
وهيا بتبصلي روحت واخد شفايفها ف بوسه وهيا اتجاوبت معايا وف لحظه بعدت عنها ومشيت
وقعدت ف الصاله مع ولاء ووليد
وهيا بتضحك وابو وليد خرج وقعد جنبنا ووليد صحا وفطرنا وشربنا الشاي وانا عيني ع ام وليد صحبي والوقت بيعدي ونزلنا العصر قعدنا ع البحر
وكان مليان شوي احلي حاجه ف المنطقه دي كلهم عائلات ابو وليد اخد مراتو ونزلو ووليد نزل معاهم وبقيت اكلم ولاء وهيا بتقولي انت جننت ماما
قولتلها هو لو كنت نكتها ف المطبخ كانت هتتكلم
ضحكت وقالت لا مش هتتكلم وهيا كانت عايزك تنيكها ف المطبخ اصلا بس انت كنت خايف
قولتلها هيا قالتلك كده قالت ايووه
وانا بتفرج ع امها ف الميه وطلعو وجسمها مليان شوي وانا ببص ع جسمها والهدوم لزقه في
وهيا بصالي وبعد ما الجو هدي شويه نزلت البحر وولاء نزلت معايا هيا ووليد وكررنا نفس الي حصل انبارح من تقفيش وتفعيص ولقيت ابو وليد وامه نزلو الميه وبقي يلعبو معانا وطلعنا نمشي شويه ع البحر وانا عيني ع طيز شوشو
خلصتا ورجعنا للشقه ودخل كل واحد يتشطف ودخلو ينامو الساعه 12 واحنا قاعدين
كنا سهرنين والساعه بقت واحده ولقينا الباب بيفتح وخرجت شيماء بنتها بتقولها مانمتيش ليه
قالت مش جيلي نوم قالتلها هو الحج عمل حاجه ولا نام وبتضحك قالت نام
ردت ولاء قالت برحتو اختاري عريس من دول انا مستغرب من الكلام ووليد راح وقف وقال انا واخد امو وهيا بتضحك واخدها ع الاوضه بتاعت ولاء وولاء بتقول عادي عادي تعالي جنبي
قعدت جنبها بقينا بنتفرج ع التلفزيون وهيا ايديها ع زوبري تدعك في وخرجتو وبقت تدعك ف زوبري وقالت عايزني ولا عايز امي
قولتلها لا انتي ضحكت وقالت بجد يعني مش عايز تنيك ماما قولتلها لا عايز بس بحبك عنها راحت فردت جسمها ونامت ع بطنها ومسكت زوبري تمص في وفضلت تمص وانا ف دنيا تانيه ولقيتها قلعت بنطلونها خالص وفتحت رجليها وقالت عجبني لحسك اووي يلا تعالي
انا نزلت وكسها وردي وشكلو يجننمسكت فخادها ونزلت لحس ف كسها جامد وباخد شفايف كسها ف بوسه وبشدهم وبشد زنبورها بشفايفي
وهيا صوتها عالي وفضلت امص ف كسها وولاء نزلت ع وشي ومسحت وشي بكلوتها ودخلت غسلت وشي وولاء دخلت ورايا قالت تعالي ندخل عليهم ولا عايزني لوحدي ها لوحدك قالت تعالي واخدتني ف حضنها ونزلنا ف بعض بوس ووقغت رجليها ع القعده الحمام ودهلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها اكتر من ربع ساعه ف طيزها وكسها وخرجنا وكانو قاعدين وقعدنا جنبهم وراحت ولاء مسكت كلوتها ولبستو اودامهم ولبست البنطلون كانت طالعه ملط من تحت خالص
وامها قاعده ولقيت ولاء اخدت امها ع الاوضه وطلعت بعد شويه وقعدت وسطنا وهيا بتقولي لسه فيك صحه تنام مع ماما ولا اقولها مش دلوقتي قولتلها لا في صحه ضحكت وقالت يلا دورك انا دخلت ولقيت شوشو نايمه ع ضهرها لبسه قميص نوم اسود نص صدرها طالع
ولفوق الركبه انا ببصلها وهيا مبتسمه وقولتلها ايه الجمال ده وهيا سكته طلعت ع السرير ودخلت مابين رجليها وقولتلها وليد نزل فين قالت ع طيزي قولتلها احسن حاجه انا حطيت ايدي ع فخادها احسس عليها ورفعت قميصها ومكنتش لبسه اي حاجه تحت ببص ل كسها كان مبطرخ واحمر اووي قولتلها كسك شكلو حلو اوووي
حطيت ايدي ع كسها احسس عليه
وهيا مغمضه عنيها نزلت اشم في وطلعت لساني مشيتو ع كسها رايح جاي وفتحت كسها كانو مغاره ضالمه دخلت لساني ف كسها وبقيت امص ف كسها وبمص زنبورها الي زي الزوبر الطفل امص في وهيا عمله زي الحيه وانا بلحس كسها وبشفط زنبورها وبقيت زي المدمن ف كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيك كسها المبطرخ وكنت بدخلهم بحس انهم مش هيطلعو من كسها وفضلت كده 10 دقايق ولما لقيتها بترتعش حطيت ايدي علي كسها وبقت تنزل وعسلها بيرد ف ايدي لما خلصت فضلت ادعك ومص تاني ووقفت وقلعت ملط وزوبري وقف ونمت عليها وحطيت زوبري مابين شفايف كسها وقولتلها ادخل ولا عايزه تمصيه............

الجزاء التاني



قالت دخلو وطلعو امصو قولتلها عنيه
روحت دخلتو واحده واحده لحد الاخر وهيا ااااااه حلو اووي طلعتو وقولتلها تعالي مصي يالبوه راحت عدلت نفسها ومسكت زوبري وبقت تمص ف زوبري وكانت بتمص جامد وزوبري لسه منزل مع ولاء قعدت تمص وانا زوبري ناشف اووي
مسكت شعرها وبقيت انيكها ف بوقها وهيا بتمص كانها اخر مره هتمص فيها طلعت زوبري ومشيتو ع شفايفها روحت قولتلها اعطيني طيزك يامتناكه هيا راحت تلف ووشها ف المخده وطيزها مرفوعه
حطيت زوبري مابين طيزها وروحت نايم عليها
بجسمي كلو وهيا نامت خالص ع بطنها وانا فوقها بضغط عليها وبقولها عايزه تتناكي يالبوه
وهيا امممم دخلو ياعبده انا مسكت بزازها وقرصهم جامد وهيا اهاتها بقت تزيد وانا راكب عليها محستش غير بزوبري بيدخل ف كسها لوحدو وهيا ااااااه وانا زوبري كلو ف كسها بقولها كل دي طيز ياكسمك وبقيت انيكها وعدلت نفسي ووقفت ع ركبي مابين رجليها وزوبري داخل طالع ف كسها فضلت انيكها ف نفس الوضع
وقلبتها ع ضهرها وهيا فاتحت رجليها وكملت فيها نيك جامد وهيا اااااه ااااااه ولقيت الباب بيتفتح ولقيتو وليد بيقول بسرعه بابا صحه وسال عليك قولتلو ف الحمام لقيت شوشو طلعت بقميص نومها ب الروب ودخلت الحمام ظبطت نفسها وخرجت للاوضه وقفلتها وانا نايم زي منا وزوبري وقف ومليان عسل من كسها لقيت ولاء دخله بتضحك وقالت يحرام هو وقف ليه كده وبتضحك
وهيا لبسه عبايه بيتي خفيفه
وانا ماسك زوبري بقولها مصي زوبري خليني انزل
ضحكت وقالت تعالي اقعد ع الكرسي
قومت وقعدت ع الكرسي هيا راحت قلعت العبايه
ومكنتش لبسه تحت بس غير قميص نوم اسود
ونص بزازها الملبن جامددددين اووووي
راحت مسكت زوبري وقالت هو كان في كسها قولتلها ايوووه قالت ملزق وحلو اوووي قولتلها من ريحت كس امك وبضحك راحت مطلعه لسانها

Hi84dRR.md.jpg
بقت تلحس زوبري بالسانها وانا زوبري حديد وهيا بالسانها ع بضاني وتلحس كل حتي ف بضاني وزوبري وقالت خليك زي مانت وراحت وقفت وفتحت رجليها ومسكت زوبري وبقت تحكو ف كسها وتقولي كس ماما حلو اقولها اوووي قالت وايه كمان وانا بقولها كسها مبطرخ زي كسك ووردي وكسها يجنن محتاج زوبري علطول ينيكو وانا مش هسيبها خالص وهفضل انيك فيها ولقيت ولاء مدخله راس زوبري ف كسها وبتنطر عسلها ع بطنها وزوبري وهيا اااااااه ومن تعبها قعدت ع زوبري بالكامل وزوبري ف كسها وهيا نزلت تلحس بطني ومسكت زوبري ودخلتو ف بوقها

Hi8i5WN.md.jpg
وفضلت تمص ف زوبري وانا مغمض عيني
وبصلها وهيا عنيها ف عيني وبتمص وبقت تمص وبقولها كس امك كان بينزل عسل ع زوبري كتير وهيا بتمص جامد وبقت تبلع زوبري كلو وبتمص وانا زوبري ناااار هيا فضلت تمص في وقولتلها عايز انيكك قالت انا كسي اتهره من زوبرك انت ووليد وانا ماليش نفسك اتناك انا بسعدك بس عشان تنزل وقالت نيك بزازي وراحت طلعت بزازها ملبن ياناااااس قولتلها بزازك دي تتحط ف ازاز عشان محدش يوسخها ضحكت وقالت طب يلا نيكهم ودخلت زوبري فيهم وكانو ناعمين اووووي وهيا ضمه بزازها لبعض وزوبري محشور

Hi8mlR9.md.jpg
وانا بقيت انيك بزازها وهيا بتضمهم ع زوبري وبتطلع وتنزل وانا اااااه حلو اووووي وانا لسه زوبري مش عايز ينزل وهيا انت تعبتني معاك ورجعت ورا وبزازها تجنن وراحت مدخلهم ووقفت انا وقفت وقولتلها رايحه فين
وانا داخل عليها ووقفتها ع الحيطه قالت انا تعبانه وانت شكلك مش هتنزل روحت مديت ايدي ع كسها من تحت القميص وكان مبلول قولتلها طب ايه رايك ادخل زوبري هنا ويرتاحو مع بعض
قالت انت ووليد نكتوني انهارده ياجي 5 مرات ف طيزي وكسي مش هقدر
قولتلها خلاص سبيني احك زوبري ف كسك واحنا وقفين لحد مانزل قالت حاضر بس بسرعه
قولتلها عيوني هلحسو الاول ونزلت ع ركبي
ودخلت بالساني ع كسها ونزلت في لحس وهيا فتحت رجليها وانا بلحس كسها ولساني رايح جاي مابين شفايف كسها وفضلت الحس كسها
ربع ساعه بلحس كسها ولقيتها بترتعش عرفت انها هتنزل وقفت علطول وحطيت زوبري ع كسها وفضلت اخبط ف كسها وهيا اااااااه ااااااااه ااااااااه ورجليها مش شيلها ولقيت كميه كبيره اوووي من عسلها بينزل ع زوبري والارض وهيا ااااااااااه وانا كتمت بوقها لحد مانزلت ومكنتش قدره توقف اخدتها ع السرير وهيا نامت ع بطنها بالكامل
انا نمت عليها وفضلت ابوس ضهرها وكتفها وزوبري مابين كسها وهيا تقولي خلاص مش قدره سيبني بقي قولتلها حاضر هنزل واوعدك مش هلمسك بكره طول اليوم وروحت مدخل زوبري ف كسها وهيا اااااه طلعو طلعو وانا زي منا بنيك كسها وهيا اتجاوبت معايا بعد شويه وهيا بعد شويه قوم من عليه جسمي تعب وراحت وقفه ع رجليها وايديها وقالت يلا كمل انا دخلت زوبري ف كسها

HiS2RII.md.jpg
وبقيت انيكها ف كسها وهيا ااااه انا تعبت نزل بقي ابوس رجلك كسي وجعني انا خرجت زوبري ودخلتو ف طيزها وهيا ااااااح براحه وانا بنيكها ومش بتكلم وفضلت انيكها ف طيزها
ولما حسيت ان انا قربت زقيتها ع وشها ونمت عليها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها برومانسيه وزوبري براحه داخل خارج
قولتلها انتي اول مره تدوقي عسل امك
قالت ايووه قولتلها انتي مالحستيش كس امك قبل كده قالت لا لا قولتلها ايه رايك اخليك تلحسي كس امك طعمو زي العسل
نزلت مرتين وانا بنيكها
راحت قالت انت تعبتني يلا نزل قولتلها انا قربت انزل فين قالت ف كسي جووه
انا بنيكها ولقيت زوبري بينزل بركان لبن ف كسها وهيا ااااااااه ااااااااه سخن اوووي وانا فوقها نايم ونمت جنبها وبعد شويه قامت ولبني بينزل من كسها ودخلت تتشطف وانا دخلت معاها واستحمينا مع بعض وهيا قالت انا هدخل انام وانتو نامو هنا مش هستحمل حد ينام جنبي وراحت ورتنا كسها وقالت هريتو كسي بزبركم ودخلت وانا قعدت جنب وليد
ومحدش فينا بيتكلم وقفلنا النور والتلفزيون
وقالي انت عرفت كل حاجه ياريت مفيش حد يعرف حاجه قولتلو عيب ياوليد ده انا متربي معاك ف البيت ده واختك وامك زي اختي وامي مع ان انا ماليش اخت وامي مش بالحلاوه دي
بس انا زعلان منك ياوليد قالي ليه
قولتلها بقي حرمني كل الفتره دي منهم
مردش وبعد شويه قالي مين عجبتك اكتر قولتلو بصراحه كل واحده ليها ميزه ولاء جسمها حلو اووي وملبن تحت منك وبتحب تتناك اووي
انما امك دي قصه تانيه جسم مليان وبصراحه الاتنين احلي من بعض ياوليد
انت نكتهم مع بعض قبل كده قالي لا مع ان الاتنين عرفين قولتلها ايه رايك نجمعهم مع بعض قالي ماما مش هتوافق قولتلها سيبهالي انت بس ولما نرجع البلد وبوك يخرج كلمني وانا هظبطهالك قولتلو اختك دخلت عليه وزوبري كان مليان من عسل امك كانت نزلت ع زوبري ولما انت قولتلها طلعت تجري واختك دخلت كانت هيجانها ع عسل امها ونزيت اخلي ولاء تلحس كس امها
ضحك وقالي مستحيل قولتلو انت كنت تعرف بموضوع جارها ده قالي ايوه ومعرفتش اخليها تبطل وبابا كمان كان عارف بس هو عارف ان اختي مش هتبطل قولتلو ليه يعني
قالي عشان بابا كان نام مع اختي قبل كده ونكها وهيا نايمه وصحت وهو راكب فوقها ونزل ف كسها وكانت هتخلف منو بس الي ف بطنها نزل وقرر مايلمسهاش تاني وبعدها اختي اتجرات ف ابويا ومره بعد مره بقت تدخل اوضتي وتركب ع زوبري وتفصل تنيك نفسها وانا بصحه وبكمل معاها وماما عرفت ومش بتتكلم وكانت كل يوم لما جوزها بطلع الشغل تاجي وتنام معايا وامي خافت عليه منها وقالتلها ابعدي عم الواد وفضلت شهر ماتاجيش ولما روحت ف يوم الصبح مكنتش ف البيت كلمتها ف الفون قالت انا جايه دلوقتي بس صوتها كان بينهج ولما رجعت ودخلت وانا وراها حضنتها ولما جيت انيكها كسها كان غرقان لبن عرفت انها بتتناك وسالتها قالت بتناك من كذا اعمل ايه جوزي مره ف الاسبوع وانت كنت معايا امك بعدتني عنك وجاري بيعكسني من اول ماتجوزت وانا كنت بردو دلوقتي استسلمت ليه وبقيت كل يومين اروح ليها ينكني ويشبعني بزوبرو وامي وابويا عرفو كل حاجه وسكتين وبقت تاجي عندنا وانيكها وجارها كان بينيكها بردو وجوزها عرف واطلقت
قولتلو اختك دي زي العسل حرام كسها ده مايتنكش كل يوم لازم ينزل ف كسها اقل حاجه مرتين تلاته ونمنا للصبح وصحيت بدري وتعبان كملت نوم وصحيت ع الضهر هما قاعدين صبحت عليهم وبعد العصر ابو وليد نزل عشان يجيب طلبات ا مراتو انا دخلت ع ام وليد الاوضه
وقولتلها كده تسبيني وتطلعي قالت غصب عني
قولتلها كان نفسي انزل ف كسك قالت وانا بردو بس تتعوض قولتلها انهارده بليل قالت بلاش قولتلها ليه قالت بصراحه احنا ناويين نخلي وليد ينام ف معانا انهارده وانا عشان انام مع وليد وابوه اقل حاجه ساعه قولتلها انتي طيزك مفتوحه قالت لا قولتلها امال بينكوك ازاي ضحكت وقالت زوبرهم الاتنين ف كسي مع بعض
قولتلهم وبتستحملي قالت اولا زوبرهم رفيع مش زي زوبرك الطخين وبعدين لما نرجع هدلعك انت ووليد مع بعض قولتلها ومعانا ولاء قالت ماينفعش قولتلها تعرفي انبارح لما خرجتي دخلت ومسكت زوبري كان غرقان بعسلك هيا فضلت تمص في وتقول كلام عليك وانها نفسها تلحس كسك وتحط كسها ع كسك وتنيكو بعض وبعدين حد يكون عندو بنت قمر كده ويسيبها ده انا هتمتع بيكم بس لما نرجع وفضلت اضرب طيزها وحسس عليها
وقالت تصدق انبارح لما سيبتك ورجعت جنب ابو وليد نمت جنبو وايدي ع كسي وتخيلتك راكب عليه وجوزي نايم نزلت عسل كتير غرقت هدومي
وقالت تعرف ان زوبرك تالت زوبر يدخل فيا بعد جوزي وابني وبصراحه احلي زوبر ناشف وطخين اوووي وانا حضنتها وكنت عايز انيكها وهيا موافقه من حظنا الجرس ضرب وخرجت وقعدت مع ولاء ودخل ابوها وكان جايب طلبات واليوم عده ومنزلناش البحر يومها وقال الكل ينام عشان هنروح الصبح ودخل ينام مع مراتو وولاء سهرانه وانا عملت نفسي نايم ووليد دخل عند ابوه وولاء عرفه كل حاجه وانا بقيت اكلم ولاء وقولها تعالي ندخل ف اوضتك تقولي بلاش انا تعبانه
وبقينا نسمع اصوات امها عاليه وهيا بتتناك من الاب والابن ولقيت ولاء والنور مطفي بتدعك ف كسها نور التلفزيون منور شوي انا حطيت ايدي ع ايديها وقولتلها سبيني انا اكمل ليك ماتخفيش مش هنيكك انا هخليك تنزلي بايدي بس هيا سكته وشالت ايديها وانا بدعك ف كسها من فوق بنطلون استرتش وقولتلها كسك يتاكل اكل ياولاء
صدقيني لما نرجع هخليك تاكلي كس امك وبزازها وانا بدعك قولتلها انا كلمت امك ان انا ووليد ننيك فيكم مع بعض يعني امك هتتناك اودامك وهخليك تلحسي كسها وبزازها الكبيره وتحطي كسك ع كسها وتنزلو مع بعض وانيكم مع بعض وانا بدعك وولاء ااااااااه ولقيت بنطلون ولاء اتغرق من عسلها وهيا ااااه ااااه وراحت وقفه ودخلت الاوضه وقفلت ع نفسها والنور بتاعها انطفه
وانا قربت من باب اوضه وليد وامه والصوت مسموع شوشو بتقول ايووووه كمان ياوليد نكني جامد عشان ابوك يرحع ينكني تاني وانا بسمع قالت يلا ياراجل اتفرج ع ابنك وهو بينيك مراتك عشان زوبرك يوقف وفعلا بقي بينيك امو جامد وسمعتها بتقول اااااه لبنك سخن ياحبيبي
عرفت ان وليد نزل ف كسها وسمعت اهات تانيه وقالت ايووووه كده ياراجل يلا نكني ولبن ابنك ف كسي عرفت ان ابو وليد زوبرو وقف وبينيكها دلوقتي وصوت زاد وقالت ايووووه اووي يا وليد افشخو كسي مع بعض وسمعت صوت اااه عاليه وقالت جوووووه جووووووه وبعد شويه قالت ااااه حلو اوووي كسي بقي كلو لبن عرفت انهم خلصو رجعت نمت مكاني وصحيت ع ايد ولاء بتصحيني عشان افطر فطرنا وجهزنا هدومنا وركبنا العربيه وانا المره دي كنت جنب ف النص وبقيت احسس ع فخاد دي وكس دي طول الطريق كده وزوبري وقف وروحت ع بيتنا
روحت عندهم بليل وسهرت معاهم واتحرشت ب ولاء شوي وقالت بابا بكره طالع الشغل تعالي بكره الصبح عايزاك وفعلا روحت وتاني يوم طلعت عندها دخلت اوضتها صحتها وكانت لبسه قميص نوم نمت ف حضنها بعد مص الشفايف ومص بزاز هيا قامت وطلعنا ع شقه وليد المتشطبه وقالت انت الكلام الي قولتلي عليه صح قولتلها ايووه قالت تعرف لو خلتني انام مع ماما هخليك تنيك كس جديد وايه كمان متجوز من شهرين زجوزها مسافر وصحبتي اوووي وانا معرفها كل حاجه وانا اقنعتها بيك وان سرها ف بير وهتلبس اي حاجه ع وشها ضمان وهيا وفقت ولسه بس موافقتي قولتلها انا موافق قالت وهتنزل ف كسها كمان عشان هيا حبله ولو نزلت ف كسها مش مشكله انا اتجننت قولتلها مين قالت مش هتعرفها
قولتلها خلاص انا هظبك الدنيا بكره لما ابوك يخرج عايزك تروقي ع كسك كده عشان هتبقي ليله لاخر النهار مع امك قالت اشطا جيب بوسه بقي ونزلت عليها بوس ونمنا ع البلاط وشغلين بوس ف بعض وقومنا نزلنا وزوبري وقف وامها شافتنا وكان مزاجها حلو واتحرشت ب شوشو شويه وعرفتها اني هنيكها الصبح جهزي نفسك وهيا قالت حاضر وعرفتها ان انا ووليد هنيكها مع بعض وهيا فرحت ومشيت عشان كنت مشغول اليوم طار وتاني يوم الصبح طلعت عند وليد خبط فتحت شوشو دخلت ونزلت فيها بوس وتقفيش وهيا متجوبه معايا وفضلت ابوس فيها وايدي ع كل حته ف جسمها وهيا لبسه عبايه ع الحم
فضلت اهرس ف جسمها وسيبتها وقالت يخربيتك انت هتموتني لو سيبتك برحتك
بعدت ودخلت تكمل شغل البيت وانا دخلت ل وليد صحيتو وعرفتو وهو كان عايز كده عشان كان نفسو يجمعهم مع بعض وفعلا وليد وقف وراح ع امو واخدها ع الاوضه وانا ف اوضه ولاء بقفش فيها وبعد وعرفتها ان امها جهزه وقلعتها كل هدومها وانا قلعت وطلعنا ع اوضه امها
وليد رافع رجل امو ع كتفو ونازل فيها نيك
ودخلنا براحه وقولت ل ولاء اعملي زيها هيا عملت زيها وانا عملت زي وليد ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وامها شافتها وولاء مغمضه عنيها مش عايزه تشوف رياكشن امها وانا بنيك ولاء وامها مش عرفه تتحرك وانا بنيكها وبزازها بتتهز زي الجيلي هيا وامها روحت نمت ع ولاء وبنيكها براحه وحطيت ايدي ع بز امها اقرص في جامد وهيا اااااه براحه ياعبدو براحه وانا ببصلها وهيا بصالي انا وبنتها وقعدت انيك وقرص ف بزازها وليد قالي تعالي مكاني وبدلنا ونمت ع شوشو وزوبري ف كسها وشتغلت نيك جامد
وهيا ااااااه وانا نزلت ع شفايفها بوس وبقولها ايه بنتك هتموت وتلحس كسك يالبوه ايه رايك اخليها تلحس كسك وهيا بتقول بلاش ياعبدو بلاش
وانا قولتلها حرم عليك تحرميها منك ده هتموت عليك نفسها تلحس كسها بس قالت لو عملت كده هتكسف منها قولتلها ياكسمك تتكسفي من ايه ده انا بنيكك وبنيكها وانتم عرفين
انا عايز امتعك يا شوشو /**** انتي بس ماتتكلميش وملكيش دعوه قالت حاضر روحت طلعت زوبري وقعدت ع صدرها ودخلت زوبري ف بوقها وهيا بتمص قولت يا ولاء تعالي الحسي كس امك وولاء بصالي ووليد مستغرب وليد وقف وولاء نزلت ع كس امها تحسس ع فخادها وبتفتح رجليها وكسها اودامها حطت ايديها ع كسها تحسس عليها ودخلت صباعين ف كس امها وخرجتهم ونزلت تلحس ف كسها ووليد وقف ورا اختو وبقي ينيك فيها وانا طلعت زوبري وبقيت انيك بزاز شوشو الكبيره وصوت اهاتها عالي وانا عارف ان من لحس بنتها ليه واحنا مكملين مع بعض وشوشو نزلت ع وش بنتها وهيا كاتمه صوتها ببوقها وولاء وشها اتغرق ولسه بتلحس كس امها وبتبلع عسلها وانا وقفت وبتفرج ع ولاء وهيا بتاكل كس امها وامها بتبص عليها وايديها ع بزازها ولاء رفعت عنيها شافت امها بتبص عليها راحت طلعه عليه زي الافعي وزوبر وليد خرج ولقيت ولاء بتبوس شفايف امها جامد وايديها ع بزازها تدعكهم وام ولاء اتجوبت وبقت تبوس بنتها وولاء بتحك كسها ف فخاد امها وهيا بتمص بزازها وانا ببوس شوشو وهيا مولعه لقيت شوشو راحت فتحت رجل امها وقعدت مابينهم وكسها بقي ع كس امها ونزلت دعك ف بعض وانا بتفرج انا ووليد والاتنين جسمهم بيتهز زي الملبن واهات عاليه لحد ما الاتنين نزلو مع بعض وكانو خلاص حضنو بعض وبعدها انا اخدت ولاء ونمت عليها كملت نيك فيها ووليد كمل مع امو
وبقيت انيك ف كس ولاء لحد منزلت ووليد نزل وطلعنا وولاء كانت فرحانه بالي حصل ولما امها دخلت تتشطف ولاء دخلت وراها واحنا قاعدين وسمعنا اهات شوشو كانت عاليه فتحنا الباب لقيتنا ولاء ع ركبتها وحطه رجل امها ع القعده وبتلحس كسها ووشها غرقان عسل امها قفلت الباب وطلعو بعد 10 دقايق وفرحنين لبسو وقعدنا وانا مبسوط وقولت ل ولاء ها قالت بكره لما ارن عليك تاجي هاخدك ونروح مشوار واوعي اي حاجه تخرج لو حتي اخويا قولتلها حاضر
وبعد الضهر الاتنين هاجو ع بعض تاني ودخلو الاوضه وهات شغاله انا روحت واليوم راح وكان الوقت مش عايز يعدي وتاني يوم بعد العشا مستني مكالمه ولاء ولابس ومتشيك وبعد شويه رنت وقالت تعالي ف حاره كذا قولتلها هوصل وكلمك وصلت الحاره وكلمتها قالت ف صيدليه اودام طلعت قولتلها انا قصدها قالت اطلع كمان شارعين اودام واحود تالت شارع عملت كده وكان شارع ضالمه قالت انا شيفاك اطلع كمان شويه ف نص الشارع لقيت ولاء وقفه عند البوابه دخلت وقالت حد شافك قولتلها هو حد شايف حد ف الشارع ده دخلتني كان بيت دورين
دخلت اول شقه قعدت ومكنش في حد غيرها قالت البيت ده بتاع جوزها الدورين بتاعهم هنا للضيوف فوق اوضه النوم وكل حاجه عايزاك محترم معاها لما تكلمها هيا البت موفقتش غير لما قولتلها ضمناك برقبتي قولتلها سيبك جسمها حلو زيك كده ضحكت وقالت جسمها حلو بالحق خود دي قولتلها دي ايه قالت حبايه هتخليك تطول شويه اخدتها علطول وهيا ضحكت وقولتلها مدام هطول يبقي اعملي حسابك معاها هتتناكي قالت انت بس شبعها ومتعها وبعدين ليلتي بكره هتنام معايا ليله كمله هو انا هسيبك وبتضحك وسمعنا صوت حد نازل نزلت واحده لبسه ****
وعبايه بيتي واسعه شوي وقالت ده عبدو يامنار الي كلمتك عنو قولتلها ازيك قالت كويسه صوتها ناعم اووي وايديها بيضه اووووي وعنيها جميله
ولاء فضلت تتكلم معانا بتعطينا محضره وقالت تعالو نطلع فوق طلعنا وانا ببص ع طيز منار وهيا طالعه كان شكلها حلو طلعنا فوق دخلنا قعدنا لقيت ولاء بترفع عنها ال**** كانت زي القمر وشها محمر لوحدو وهيا محروجه وقالت ليها ياخربيت جمالك ومسكت خدها الحمر وقالت شايف الجمال قولتلها وشها احمر كده امال تحت عامل ازاي
ولاء ضربتني ع صدري وقالت اقعد ساكت وقالت ل منار ماتخفيش من حاجه هنخلص من هنا وهو هيمشي وانا هنام معاك انهارده عشان تطمني وقالت يلا عشان منتاخرش وراحت وقفتها وقلعتها العبايه واااه لبسه قميص نوم اسود لحد فخادها ونص صدرها ظاهر وشعرها الناعم وجسمها ابيض اوووي ولاء بتقولي ايه رايك ف القميص
بصيت ل منار وقولت اخاف المسها يحصلها حاجه
ولاء قالت طب ي وسخ تعالي ولقيتها نيمت منار ع السرير ع ضهرها وقالتلها غمضي عينك
ومنار عملت كده وولاء قالت يلا اقلع وشوف شغلك انا ف ثواني قلعت كل حاجه
وزوبري ناار قالت هيا مش بتعرف تمص علمها كل حاجه واحده واحده انا روحت ع رجليها احسس ع صوابعها وعند رجليها لحد الركبه
وصوابعي كانت بتعلم لو ضغط شوي ع جسمها
رفعت قميص نومها شوفت كلوتها السود شميتو
وحطيت ايدي علي كسها احسس عليه ولقيت وسطها بيتحرك عرفت انها مش متعوده ع كده
روحت بسناني اعضعض براحه ف كسها وهيا اممممم اممممم وانا شيلت كلوتها ف جنب كنت هموت وشوف كسها عامل ازاي واااااه ياني كسها وردي اووي وحزلين كسها احمر حطيت صباعي ع كسها احركو رايح جاي وهيا بقت تطلع اهات انا دخلت صباعي ف كسها حسيت انها لسه بنت بنوت كسها ضيق اووي دخلت تاني صابع وهيا ااااااه
وفضلت انيكها بيهم وهيا ااااه ااااه وولاء قالت انجز نفسك انا حطيت لساني ع شفايف كسها ونزلت لحس ف كسها كنت باكلو بشفايفي فضلت امصلها ونبورها الصغير خالص العب في بالساني وهيا ااااااه ومسبتهاش غير لما نزلت عسلها كان تقيل انا من حلوتها بلعتو كلو ونضفت كسها من عسلها وطلعت ع بطنها مسكت بزازها
وطلعتهم براحه وحلمات بزازها وردي وحولينها احمر بلعتو ف بوقي وبقيت امص وبدل ع الاتنين
وهيا اااااه طلعت ع شفايفها مص وبقيت ابوسها وهيا بصالي ومش متجوبه معايا وانا باصص ف عنيها وببوس كل حته في وشها ونزلت بوس ف شفايفها وبقيت اسحب شفايفها كنت هخلعهم وكنت بمسك حلماتها اقرصها عشان اسمع الاه بتاعتها ف ودني وكنت كل ماتقول اااه
اقولها سلامتك وبوسها قولتلها تمصي ولا ادخلو كنت بقول بصوت واطي قالت علمني كل حاجه
قولتلها انا هخليك لولو تعلمك نمت ع ضهري وقولت ل ولاء علميه تمص وولاء علمتها ازاي تمص زوبري ومنار بتمصلي مش زي ولاء بس بوقها وشفايفها حلوين اووي فضلت تمصلي وانا روحت شديتها عليه ونامت فوقي مسكتها بوس قولتلها مصك حلو اوووي يامنار وقلبتها ع ضهرها وفضلت امص شفايفها وع بزازها امص فيهم
وزوبري ع شفايف كسها بيحك قولتلها ادخلو عملت بدماغها اممم قولتلها ادخلو ولا لا قالت دخلو قولتلها صوتك حلوو اووي مسكت زوبري وفضلت احكو ف كسها وهيا ااااه امممم وعنيها ف عيني روحت مدخل راس زوبري كسها ضيق اوووي قولتلها كسك ضيق اوووي انتي بنت بنوت ماتكلمتش دخلت زوبري شوي ف كسها وهيا اااااه وانا بدخلو ووشها بيحمر دخلتو ف كسها للاخر وهيا ااااااه وكتمه بوقها ف كتفي
وبتبوس رقبتي وانا فضلت ابوس شفايفها
وزوبري ف كسها طلعت زوبري وبقيت انيكها
براحه وهيا صوتها بقي يطلع وفضلت انيكها واحده واحده بقيت انيكها جامد وصوت زوبري ف كسها بقي عالي وهيا ااااااااه ااااااااااااه براحه وانا زوبري ف كسها كان ضيق اوووووي وكنت مبسوط بكده فضلت انيك فيها وهيا بتقول ااااه براحه براحه وانا بنيك جامد ولقيتها كلبشت فيا وانا بنيكها ولقيتها بتنزل عسل ع زوبري وناااار
ف زوبري وهيا ااااااااه اممممممم وحضناني جامد وانا زوبري ف كسها وهيا هدت شويه انا كملت نيك فيها وصوت النيك يجنن فضلت انيك في كسها وبصراحه زوبري مقدرتش يستحمل ولقيت زوبري بينزل كميه لبن كتيره اوووي
وهيا ااااح وانا نزلت لبن كتير اوووي وفضلت نايم عليها ووبوسها وزوبري ف كسها خرجت زوبري وخرح البن ورايا

HiUGsJn.md.jpg
علطول لقيت ولاء نزلت تلحس كسها وتدخل صوابعها تنضف كسها من لبني وبعد شويه وانا قاعد قالت انبسط قولتلها اوووي قالت طب يلا قوم روح انت عشان اكمل انا معاها قولتلها عايز انيكها تاني قالت مش دلوقتي يلا قوم بقي عشان مزعلش منك قومت لبست وهيا لبست قميص النوم انا حضنتها اودام ولاء وقولتلها تصدقي **** انتي احلي من ولاء الف مره وبتاعك ضيق اوووي
وولاء ومنار ضحكو ولاء عايزه تضربني مسكتها من ضهرها كتفت ايديها قولت ل منار رقمي مع ولاء خوديه وكلميني انا اجيلك سيبك منها
وانا قرصت بز ولاء وهيا ااااااه براحه ياوله وقولت ل ولاء تعالي نزليني جات معايا وقالت روح وخلي بالك لحد يشوفك قولتلها عايز انام معاها تاني
قالت حاضر مدام ضحكت كده يبقي مزاجها حلو يومين وكلمك تاجي وانا هعطيها رقمك تكلمك واتس تتعرف عليك شوي عشان تتعود عليك قولتلها ياريت وبوستها وقولتلها براحه عليها وهيا قالت حاضر وانا طلعت والدنيا ضالمه محدش شايف حاجه روحت وكان احلي يوم نكت في بجد ونمت وولاء كلمتني تاني يوم الصبح اروح ليها وروحت عندها قالتلي انها عطتها رقمي وانها هتكلمك واتس انهارده واتكلم معاها كده ودلعها قولتلها حاضر وقالت تعالي دلعني انا كمان بقي اخدتني ع اوضتها وهاتك يانيك ساعه كامله نزلت فيهم مرتين ف كسها وطيزها
خرجت ع البيت ومنار كلمتني المغرب...........

الجزاءء التالت



منار كلمتني المغرب واتس لقيت رساله من رقم غريب الو ازيك ياعبدو انا سجلت الرقم وكانت حطه صورتها مع جوزها ف الفرح
قولتلها اهلا انا تمام اخبارك ايه قالت انا كويسه
قولتلها هو انتي مش قاعده مع حماتك قالت لا جوزي مقسوم وهو شاري البيت ده وقعدنا فيها وهو مش كبير زي ماشوفت تحت صاله ومطبخ وحمام وفوق اوضتين نوم وحمام
قولتلها حلو هو جوزك سافر من امتي قالت من شهر تقريبا قعد معايا شهر ومشي عشان عندو شغل مهم ومش هيعرف يتاخر
فضلت احكي معاها شوي لقيتها بتقولي هتعرف تاجي انهارده قولتلها اجيلك ف اي وقت
قالت تعالي بعد الساعه 10 الشارع بيكون ضالمه اول ماتوصل للشارع رن افتحلك الباب قولتلها ماشي وفضلت اتكلم معاها ومردتش اتكلم معاها ف النيك لتتحرج من كلامي قولتلها هتعشا وجيلك وفعلا اتعشيت وطلعت ووصلت حارتها ورنيت عليها عرفتها قالت انا وقفه عند الباب اول ماتدخل من الشارع ولقيت حد كمل مشي مفيش حد ادخل علطول انا دخلت الشارع وكنت بكلمها والسماعه ف ودني وبقولها مفيش حد ف الشارع ولقيت الباب بيتفتح دخلت علطول وقفلت ورايا وهيا وقفه وبتقول حد شافك قولتلها لا مفيش حد شارعكو ميت اصلا ودخلت معاها كانت لبسه ترنج بيتي قعدنا تحت وقالت اجبلك عصير قولتلها ماشي دخلت المطبخ وجبتلي عصير وشربت معاها وسالتها تعرفي ولاء من امتي قالت من زمان انا قربت منها وحطيت ايدي ع فخادها احسس عليها
وهيا قالت تعالي نطلع فوق قولتلها هنا حلو قالت عشان محدش يسمعنا وهو معدي
حطيت ايدي ع كسها وكنت لبسه كلوت
قولتلها هنعمل هنا وفوق قالت هنتاخر قولتلها مش هنتاخر ف اول مره تاني مره هنبقي برحتنا
وروحت مقرب منها وبوست شفايفها وهيا سايحه خالص فضلت ابوسها وايدي بتحسس ع جسمها وبزازها قد كف ايدي وحلمات بزازها الهايجه اقرصها وانا قلعتها الترنج وكانت بستيان وكلوت بس طلعت بزها وفضلت امص في حلماتها وبدل مابينهم ووطلعت اكمل ف شفايفها
وقفت وهيا نايمه ع ضهرها وبقيت اقلع هدومي كلها قصدها وهيا بتبص ع زوبري روحت قلعتها الكلوت بتاعها ونمت عليها وفضلت ابوس فيها
ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك في كسها وهيا صوتها كان عالي اوووي وانا بنيكها
ونزلت ف كسها وهيا ااااااااه
وفجاءه لقيت نفسي صاحي من النوم وهدومي كلها غرقت لبن انا قولت احا انا نمت وانا بكلمها
ببص ف الساعه كانت 12بليل
وفتحت النت لقيتها بعتتلي كذا رساله
بعتلها قولتلها *** نمت مش عارف نمت ازاي اول مره انام كده بعد 10 دقايق قالت ولا يهمك
قولتلها تحبي اجي دلوقتي قالت لا ماينفعش
دلوقتي ايه قولتلها وايه الي يمنع قالت اتاخرنا قولتلها كدا احسن انا هلبس واجي قالت هتتاخر قولتلها مش مشكله وقومت لبست علطول وطلعت براحه وكلمتها وانا ف حارتها وكنت مطمن خارتها كلها نايمه عشان تقريبا عيا قاعده ف اخر البلد
وانا ف الشارع رنيت عليها فتحت الباب دخلت علطول وكانت لبسه عبايه بيتي واسعه دخلت
قعدت علي الانتريه وقالت انت نمت ولا ايه قولتلها ايوه نمت ولسه مستغرب **** قالت اعملك حاجه قولتلها شاي دخلت المطبخ وانا دخلت معاها وقعدت اتكلم معاها قولتلها تعرفي لما نمت حلمت ب ايه قالت ايه قولتلها بس ماتزعليش من الكلام قالت وهزعل ليه بقيت احكي ليها ع كل حاجه بالتفصيل وهيا قالت حلمك حلو
طلعنا شربنا الشاي قولتلها اطلب منك طلب قالت ايه قولتلها ايه رايك اعمل معاك نفس الي ف الحلم هيا ماتكلمتش بس عملت اااه بدماغها انا قعدت جنبها وحطيت ايدي ع فخادها قولتلها اقلعي العبايه دي وقفت وقلعتها كانت لبسه ببرموده لزقه ف جسمها وستيان بس قعدت وكسها شافط البرموده قولتلها انتي حلوه اووي هيا سكته اخدتها شفايفها ف بوسها كنت عايز احس بزوبري ع كسها وقفت وقلعت التشيرت والفانله والبنطلون فضلت بالبوكسر وكملت بوس فيها وخليتها تنام ع ضهرها وانا فوقها وبقيت احك زوبري علي كسها ونازل فيها بوس وايدي علي بزازها وانا نزلت البوكسر وقعدت مابين رجليها وماسك زوبري اخبطو ف كسها ودخلو مابين كسها روحت قلعتها البرموده وشوفت كسها ابيض اووووي وكسها كان ملزق من عسلها بصتلها واخدت عسل من كسها وحطيتو ع لساني وحطيت زوبري ع كسها وفضلت اخبط ف كسها بزوبري وف عسل بينزل من كسها براحه وهيا كل ضربه كسها يتهز وهيا ااااه وانا بضرب وبراس زوبري ادخلو مابين شفايف كسها وهيا بصالي وكانها عايزه تقولي دخلو ابوس ايدك فضلت اخبط ف كسها وحطيت بطن زوبري ع كسها ونمت عليها تاني ورجعت ابوس فيها وهيا الي بيتحك كسها ف زوبري وانا قلعتها الستيان ونزلت ع بزازها مص جامد وحلمت بزازها كنت بكلهم وهيا اااااه بصوت مكتوم قولتلها جاهزه قالت امممم قولتلها قومي خليتها تاخد وضع الكلب ع الانتريه وانا وراها ونزلت الحس كسها وخرم طيزها شكلو يجنن وكسها كان بيلمع من عسلها مسكت زوبري وحطيتو ع كسها ودخلت راسو وهيا ااااه وانا فضلت وقف كده وراس زوبري ف كسها وهيا ااامممم يلا انا ببص عليها وهيا بتحرك وسطها ع زوبري وهيا بترجع وزوبري بيدخل ف كسها وبقت تدخلو لنصو تكلع تاني وتدخل نصو وتروح يمين وشمال وزوبري ف كل حته ف كسها انا دهلت زوبري للاخر وهيا اااااااه بصوت واطي انا مسكتها من طيزها وزوبري كلو ف كسها وكان احساس جميل اوووووي

HiZRR6l.md.jpgبقيت انيك فيها وهيا شغاله اهاااات
وانا بنيكها وروحت مسكت بزازها وشديتها عليه وانا حضنها وزوبريف كسها وبنيك فيها وهيا وقفه ع ركبتها وهيا بتطلع اهات بس بسيطه
روحت نيمتها ع بنطها وكملت نيك ف كسها
وهيا اااااااااااه وبوقها ف المسند كتمه صوتها وانا بنيك فيها وكسها ضيق اوووي
فضلت انيك وبقولها اااااه كسك ضيق اووي ياشرموطه كسك مولع وانا بنيكها وانا زوبري كانو ف فرن سخن اوووي وانا الي مهيجني هو ارتفاع طيزها وانا بنيك سامع صوت زوبري ف كسها وصوت فخادي ف طيزها وده مولعني وانا عمال انيك فيها وهيا اااااااه امممممممم وانا مكمل نيك
قولتلها اعطيني وشك يالبوه قومت من عليها
وهيا لفت وفتحت رجليها وسانده دماغها ومنظر كسها كان احمر شكلو وردي وجنب كسها احمر اوووي شكلو من كتر الهبد ف كسها بقي احمر
حطيت ايدي ع كسها فضلت احسس عليه وهيا بصالي وقالت ادعك اووي قولتلها هتنزلي عملت بدماغها ايوه انا فضلت ادعك ف كسها جامد وهيا اهاتها بقت عاليه هيا حطت ايديها ع بوقها وانا دخلت صباعين ف كسها وبدعك بايدي التانيه
وهيا امممممم امممممم ولقيت كسها بينزل عسل تقيل شويه انا فضلت ادعكو ف كسها وغرقت طيزها وهيا كانت بتنهج روحت ماسك زوبري وحكو ف كسها ودخلتو ف كسها وبقيت انيك فيها وهيا حضناني ولقيتها عايزه تبوسني نزلت ابوسها من شفايفها وزوبري ف كسها داخل طالع

HiZ1sZ7.md.jpg
وفضلت انيك فيها برومانسيه وهيا ماسكه وسطي وبتشدني لكسها وانا ببوسها وهيا براحه خليك براحه وانا ببوسه وهيا مستمتعه وفضلنا نبوس ف بعض بمتعه كبيره وزوبري داخل خارج ف كسها وكسها عايز يشفط زوبرك لجوه مايخرجوش وانا بقيت ابصلها وزوبري براحه ف كسها داخل خارج
قولتلها انتي حلوه اوووي يامنار وجسمك حلو اوووي وهيا بصالي وبتشدني ع كسها وترجعني تاني فضلت انيك فيها براحه وهيا بنفس الوضع كانت مرتاحه ف الوضع ده فضلت انيكها لحد ماقولتلها هنزل قالت نزل جوه انا دخلت زوبري للاخر وببوس فيها ولبني بينزل دفعات ف كسها وهيا ااااه ااااه سخن اوووي فضلت نايم عليها وبعد شويه وقفت وهيا مسكت زوبري مسحتو بايديها من البن وقالت كفايه كده نكمل بعدين قولتلها انا لسه ماشبعتش منك قالت عشان خطري نكمل بعدين انا هكلمك تاجي بس ماتقولش ل ولاء انك جيت انهارده ولبست وانا بكلمها وقولتلها انتي حامل قالت ايوه لسه تاني شهر ده
قولتلها مين الحمار ده الي يسيب القمر ده ويسافر قالت ماتغلطش في غصب عنو قولتلها عن حب قالت ايوه قولتلها بس ماتزعليش مني يعني
مدام عن حب ليه فكرتي تخونيه اتنهدت وقالت غصب عني انا عرفه ان ولاء بتاعت رجاله ولما كانت عندي حكتلي عليك وبقت تلعب ف دماغي وانا وفقت وانت عارف بقيت الي حصل قولتلها انا لما مشيت عملت معاك حاجه قالت زي ايه قولتلها يعني نامت معاك قالت ايوه وكنت مستغربه لما مشيت هيا نزلت تنضفني ولقيتها بتحط لسانها تحت وبتلحس وطلعت تمص صدري وانا اتجاوبت معاها وكملنا بقيت اليوم كده قولتلها بس انبسطي معاها قالت ايووه بدون كدب
قولتلها تعالي نعمل واحد تاني ع السريع
قالت بلاش اتاخرنا اووي وبعدين انا عايزه اشبع منك قبل ماجوزي يرجع هو كمان شهر وهيرجع وهياخدني ويسافر ونكمل هناك لحد ماخلف ورجع تاني قولتلها يعني اقل حاجه 7 شهور هناك قالت ايوه قولتلها لا الشهر ده لازم اشبع منك وهيا قالت كل 3 ايام هكلمك تاجي قولتلها بس مينفعش مره ف اليله لازم مرتين هيا لبست العبايه ع الحم وقالت المره الجايه بس يلا امشي وزي ماقولتلك اوعي تقول ل ولاء انك جيت قولتلها حاضر وقبل مامشي اخدت منها بوسه ومسكت كسها وهيا خلاص بقي وانا طلعن والشارع مفهموش لمبه واحده خرجت الساعه 1 روحت كلمتها واتس قولتلها استحميتي قالت لا لسه قولتلها ليه قالت كنت بكلم جوزي قولتلها دلوقتي قالت ايوه قولتلها عمل واحد ولا ايه وانا بغمزه ليها قالت ايوه
قولتلها كده بيتعبك انتي قالت اعمل ايه
قولتلها نضفتي لبني ولا شافك بيه سكتت شويه وقالت لا كنت منضفه قولتلها انتي نزلتي معاها قالت ايوه قولتلها طب وريني كسك كده سكتت وقالت مينفعش قولتلها ليه خايفه مني
وبعدين ماتبعتيش وشك عايز اشوف كسك بس وانا عمري ماهعمل حاجه يعني
سكتت وقالت ماشي ثواني

HiZUddl.md.jpg
انا شوفت الصوره زوبري وقف وبقولها كسك شكلو يجنن قالت يلا عشان عايزه انام وامسح الصوره قولتلها خليها شويه انا زوبري وقف هروح اضرب عشره عليها قالت مانت لسه منزل من شويه هتتعب قولتلها مانتي الي قولتيلي كفايه كان زماني بنيك في دلوقتي ومنزل جوه قالت وجوزي الي كلمني ده قولتلها عادي هنيكك وانتي بتكلميه كانك بتلعبي ف نفسك بس انا الي معاك قالت انت مفضوح يلا اقفل سلام قفلت معاها ونمت
صحيت الصبح صبحت عليها وبقيت اتكلم معاها كل شويه تقريبا وروح عند وليد انيك اختو وامه مع وليد وولاء بتسالني منار كلمتك اقولها كلمتني مره بس خايفه ان انا اروح عندها لازم تكوني موجوده وكنت بنيك ولاء وبدل انا وليد ع امه واخته وكانا ف اخر دلع معاهم
روحت ل منار تالت يوم بليل دخلت وجوزها كلمها وانا جنبها وهيا بتتكلم ودخلت اوضتها تكلمو وبقيت اسمع اهاتها ببص عليها كانت بتكلمو وبتدعك ف كسها كانت قلعت هدومها ونايمه ع بطنها وبتدعك ف كسها والتلفون علي ودنها

HiZiNC7.md.jpg
وفضلت تحسس ع كسها وتدخل صباعين وانا بتفرج عليها وزوبري وقف اووي وخايف ادخل عليها جوزها يحس بحاجه فضلت وقف وبدعك ف زوبري وهيا اااااااه نكني نكني ياحبيبي اااااه كمان كمان وانا وقف قلعت الشبشب ودخلت براحه وقربت من السرير اول مطلعت عليه هيا حست بيه راحت بسرعه لفت وشها ونامت ع ضهرها وبتكلم جوزها وبتشورلي امشي انا حطيت ايدي علي كسها ولقيتها كتمت الصوت التلفون وقالت بتعمل ايه هنتفضح قولتلها كلميه وسبيني اكمل مكانك وهيا ابعد وهيا بيكلمها وهيا مش بترد وهو مش سمعنا عشان هيا قفله الصوت انا فتحت رجليها وقعدت مابينهم وحسس علي كسها وهيا قالتلي ماطلعش صوت وقالتلو معلش النت وحش وبقت تكلمو ااااه وحشتني اووي ووحشني حضنك وانا ايدي ع كسها احسس عليه وهيا بتكلم جوزخا وبصالي وانا بحسس علي كسها وهيا تقولو ااااه ااااه ايوه حاضر ادخل صباعي ف كسي وسمعك صوتي حاضر انا ببصلها وببتسم وروحت بصيعين دخلتهم ف كسها جامد وبقيت انيكها جامد بصباعين وهيا اااااااااه ااااااه

HiZZODx.md.jpg
ااااااااه دخلو كلو ياحبيبي نكني بزوبرك وانا مكمل نيك بصابعين وهيا صوتها عالي وانا بنيكها بصباعين وهيا ااااااااه زوبرك وحشني اوووي
عايز تشوف كسي حاضر افتح الكاميرا حاضر انا سحبت نفسي لبرا وهيا فتحت الكاميرا وبقت تفرج جوزها ع كسها وتدعك في وهيا بتحسس براحه ع كسها خلاص نزلت ياحبيبي
لا ياحبيبي نام انت عشان شغلك انا هريح نفسي ماشي بيباي وراحت قفله انا دخلت وقالت انا كنت مرعوبه قولتلها **** حرام الي بيعملو فيكي ده
قالت نام ع ضهرك قولتلها اقلع قالت لا زي مانت
نمت ع ضهري وزوبري وقف اووي ف البنطلون عامل خيمه راحت حطت كسها ع زوبري وطيزها ف وشي وبقت تحك كسها ع زوبري

Hitds24.md.jpg
وانا ببص ع كسها وهيا بتدعك ف زوبري وهيا اااااه ااااه وانا حاسس ببضاني هتفرقع من ضغطها ع زوبري هيا فضلت تدعك ف زوبري واهات تجنن وانا متمتع بالي بتعملو فضلت كده من خمس دقايق وانا زوبري كان هينفجر ولقيتها بتدعك كسها ف زوبري جامد عرفت انها هتنزل معرفتش اقوم من تحتها لقيتها جسمها هدي خالص وحسيت بميه ع زوبري بس مكنش كتير هيا كملت دعك ف زوبري وراحت ترفع كسها وتنزل ع زوبري وانا بتفرج وشكلها هايجه اووي وعسلها بيلزق ف بنطلوني وهيا بتنزل وبتطلع

HitKM8v.md.jpg
ومنظر كسها يهبل هيا فضلت تحك كسها ع زوبري
ااااه امممم قولتلها يلا قالت استني شويه بس
انا فضلت زي منا وهيا لسه بحكو ف زوبري وشكلها عجبها الوضع ده قولتلها بنطلوني بوظتيه هروح كده ازاي قالت هعطيك بنطلون من بتوع جوزي تروح بيه ع ماغسلك ده وهيا لسه مكمله وهيا كانت خلاص قومت من تحتها وهيا لسه ع بطنها نمت عليها وفضلت احك زوبري ع كسها وطيزها وقولها مالك انهارده كده قالت بصراحه عجبني موضوع جوزي بيكلمني وانت بتنيك كسي بصباعك قولتلها بجد انبسطي
قالت انا جسمي تعب قولتلها ايه رايك الحس كسك ده غرقان عسل قالت انا ملكك وبتاعتك
انا قولتلها بموت فيك وقومت من عليها قلعت هدومي كلها ومسحت كسها بصباعي بقيت اخد عسلها ابلعو كان طعمو حلو قالت خليني اشوفك وانت بتلحس قولتلها عنيه روحت نيمتها ع ضهرها ورفعت رجليها قولتلها العبي كده ف كسك هيا حطت صباع ع كسها تدعكو وتدعك ف زنبورها

Hitq9dG.md.jpgبقت تدخل صباعها ف كسها وكان كسها يجنن
انا شايف خرم طيزها كان صغير وردي انا حطيت صباعي ع خرم طيزها هيا طلعت ااااه تجنن انا بصصلها وهيا بصالي وانا بحسس ع خرم طيزها ونزلت ع كسها الحس في بقيت اخدو كلو ف بوقي وصباعي لسه ع خرم طيزها بدهل عقله وخرجها بقيت شغال معاها كده وهيا ااااه وانا بلحس كسها واي عسل بيخرج من كسها ببلعو علطول وانا دخلت نص صباعي ف طيزها وبقيت الحس كسها جامد عشان تنسي طيزها خالص وبدخل لساني ف كسها وانا ف نفس الوقت دخلت صباعي كلو ف طيزها بقيت انيكها ف كسها وطيزها وهيا اااااه اااااه بصوت خفيف
انا قولتلها مش عايزه تمصي زوبري
قالت حاضر همصو مع ان معملتهاش مع جوزي
قولتلها انا جوزك دلوقتي وبضرب كسها قالت بس بقي وزقتني وهيا بتضحك ونمت ع ضهرها هيا دخلت مابين رجلي ومسكت زوبري

HitcuS4.md.jpg
بقت تدعك في وتمسك بضاني بايدها التانيه وانا ببص عليها راحت ببوقها دخلت راسو وبقت تمص ف راس زوبري وانا مستمتع بكل لحظه هيا بتمص فيها راحت دخلت زوبري لنص وفضلت ع كده تمص ومكنتش بتعرف اووي بس احسن من مفيش فضلت تمصلي وانا ببص عليها وهيا قالت زوبرك حلو اوووي انا قولتلها هو ولا زوبر جوزك قالت انا نسيت زوبر جوزي شكلو ايه
هما الاتنين حلوين انت زوبرك كبير وطخين انما جوزي طويل ورفيع قولتلها عشان كده كسك كان ضيق اووي قالت لو مكنتش نكتني كان هيفضل ضيق قولتلها انا هوسعو وهيا قالت مانت خلاص وسعتو وبتضحك ورجعت تمص ف زوبري
تاني قولتلها دخليه للاخر قالت مش هعرف قولتلها هنجرب لو تعبك يبقي بلاش قالت لازم قولتلها جربي وهتشوفي ولاء بتاخدو كلو ف بوقها قالت ولاء دي شرموطه قولتلها تعرفي لو مصيتي ل جوزك هيبوس تراب رجلك قالت هو قالي كتير ان انا امصلو بس كنت برفض قولتلها بعد كده مصي ليه ومتعيه قولتلها تعالي اخدتها ف بوسه ونيمتها ع ضهرها وقعدت عند دماغها ودخلت زوبري ف بوقها وهيا نايمه وزوبري نصو ف بوقها

HitlQTB.md.jpg
انا بقيت ادخل زوبري للنص وهيا تبلعو وبقيت ادخل شوي شوي وهيا كانها هترجع بس كانت مكمله وانا دخلت زوبري للاخر وهيا كانها هترجع خرجتو وهيا عنيها بتدمع ودخلتو تاني للاخر وفضلت كده وعيا كانت حبه الموضوع لدرجه ان انا لما بفيت اخرج زوبري كانت فاتحه بوقها ع الاخر عشان ادخلو تاني بقيت انيكها ف بوقها وهيا امممممم امممممم وانا كنت بضرب وشها بزوبري
وهيا راحت مسكت زوبري وتضرب عشره ع وشها وتقولي غرق وشي قولتلها انزل ع وشك قالت اااااه وخليني ابلع لبنك قولتلها مصي زوبري وبلعي لبني نمت ع ضهري وهيا مسكتو وفضلت تدعك في وراحت قعدت عليه دخل ف كسها ونطت عليه ثواني بالظبط وخرجتو تاني
Hit04nt.md.jpg
ودخلتو ف بوقها وبقت تمص ف زوبري وتدخلو جوه وتطلعو وفضلت تمص في وعنيها جات ع الساعه طلعت زوبري وبتقولي بقالنا ساعه مع بعض ولسه معملناش حاجه وبتمص قولتلها انتي جوزك اخد نص الوقت وبعدين احنا اتفقنا ان لازم انزل مرتين وانا كنت عايز انزل ف كسك المرتين بس مش مشكله مره هنا ومره هنا وهيا بتمص
قالت لسه مش عايز تنزل قولتلها لسه ماشبعتش منك وبعدين تاني مره هتطول اووي عشان هكون لسه منزل ومش هنزل تاني بسهوله
قالت شكلك هتنام هنام قولتلها ياريت ومسكت دماغها وبقيت انيكها وهيا تمص جامد ف زوبري وانا ببصلها ع شفايفها وهيا محوطه زوبري بتمص في وضيق زي كسها فضلت تمص وانا حسيت ان زوبري قرب قولتلها هنزل هنزل راحت طلعت زوبري وحطت لسانها عليه وتمص الراس وانا بنزل هيا بتدعك زوبري وانا بنزل ف بوقها

HitGwP9.md.jpg
هيا بقت تاخد البن تبلعو وكانت مستغربه طعمو بس كانت بتبلعو وفضلت تدعك ف زوبري لحد اخر نقطه وبلعتها وقالت انت شربت عسلي وانا شربت لبنك قولتلها عجبك البن قالت يعني شوي
قولتلها كسك بينزل عسل فضلت ف حضني نتكلم وقالت هقوم اعمل اكل سريع وعصير انا جوعت قولتلها ماشي قامت فتحت الدولاب ولبست قميص نوم اسود وطلعت وانا مكاني بقيت ابص ع اوضتها وع كلوتاتها والستيانات كانو شكلهم يجنن ولقيت البوم صور فضلت اتفرج ع صورهم هيا وجوزها وهيا قالت تعرف جوزي قولتلها لا بس شكلو حلو قالت هو جميل قولتلها وانتي زي القمر بردو بقيت اكل معاها وشربنا عصير
وبعد ساعه من الكلام قولتلها يلا كمان جوله قالت انت ماتعبتش قولتلها ده هيقولك تعبت ولا لا وحطيت ايديها ع زوبري وقولتلها ده شكلو تعبان
قالت هو وقف ليه كده قولتلها كسك زوبري هيعورو قالت عورو براحه وبتضحك
قالت هنفضل تحت ولا نطلع فوق قولتلها خليني فوق عشان هتصرخي جامد قالت خلاص يبقي نطلع طلعنا فوق قولتلها تعالي اشيلك ضحكت وقالت هتقدر قولتلها عيب روحت حضنها ومسكت طيزها افعص فيها قالت هو انت كده هتشيل ضحكت وروحت رفعها وشيلتها وطلعت ع السلم وهيا بتضحك طلعنا ع الشقه دخلت ع الاوضه ونزلتها ع السرير هيا بتضحك وقالت اقعد قعدت ع السرير وهيا وقفه ع الارض وراحت ميلت عليها ونزلت بوكسري وعلطول اخدت زوبري ف بوقها

HitjbNs.md.jpg
بقت تمصلي وعيونها ف عيني وانا ببصلها وهيا تمص ف زوبري وبقت محترفه ف المص
وهيا اممممم كانت بتمص وحاسس ان زوبري وهو بيخرج من بوقها مش عايز يخرج قفله شفايفها عليه قولتلها مصي بضاني هيا مسكتهم مابقتش عرفه تعمل فيهم ايه انا مسكت زوبري وقولتلها حطي واحده ف بوقك ومصيه ولعبي بيهم بالسانك هيا عملت زي ماقولت وبقت تمص بضاني ووترجع تمص زوبري وفضلت تمص زوبري خمس قايق وانا كنت عايز امتعها قبل مانيكها قولتلها اقلعي قلعت ونيمتها ع ضهرها وجسمها يجنن

Hitv0cQ.md.jpg
روحت مدخل زوبري مابين كسها ونمت فوقها وبقيت اطلع ونزل وزوبري محشور مابين كسها وفخادها وبقيت انيك فيها وكان احساس يجنن فضلت انيك فيها وهيا حضناني وبقينا نبوس ف بعض وانا زوبري ع كسها وهيا بتفرك فخادها ف زوبري وزوبري بين فخادها وكسها وعمال يدخل ويطلع وانا ببوس فيها وايدي مسكه ايديها الاتنين وطالع نازل وكنت اول مره اجرب كده ومكنتش اعرف انه حلو اوووي كده فضلت انيك فيها وكنا جسم واحد كل جزاء ع جزاء وانا ماسك شفايفها هرس مش بوس ده فضلت ماسك شفايفها اعضعض فيهم ولسانها ببلعو ومص في وهيا تمص لساني وبعد شويه قولتلها ادخلو قالت اصببر شويه خليك زي مانت انا فضلت وهيا حضناني ومش عايزاني اقوم انا فضلت انيك في فخادها وكسها وكنت حاسس بمتعه جامد وهيا حضناني وتقولي كمان كمان وانا بنيك فيها ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري بصراحه انا مستحملتش عسلها ع زوبري قولتلها انا هنزل لقيتها بتقولي قومت وقفت ع ركبي وهيا رفعت رجليها ومسكت زوبري وفضلت تدعك في وانا شايف كسها الغرقان من عسل كسها
Hitgqe2.md.jpg
لقيت زوبري بينزل لبن ع كسها وبطنها وهيا تدعك في وتقولي نزل كمان جيب لبنك كلو غرقني بالبنك وبقت تدعك زوبري وانا زوبري نزل كتير اووي ع بطنها ونمت ف حضنها وهيا حضنتني وقالت انت تعبتني من غير ماتدخلو قولتلها انتي كنتي بتعملي مع جوزك كده قالت لا ليه قولتلها لو عملتي معاها كده مكنش هيسافر كان هيفضل ينيك فيك ليل نهار قالت لما يرجع هعملو كده
قولتلها هترجعي معاك الواد قالت مش عرفه ممكن انزل قبلها بشهرين اروح عند امي تخلي بالها مني
فضلت ف حضنها امص بزازها بصراحه كنت تعبت اووي فضلت قاعد معاها واتشطفنا والساعه دخله ع واحده ونص وانا قاعد معاها وبنضحك ونهزر وعرفت عنها كل حاجه وقالت يلا عشان تخلع الوقت اتاخر قولتلها لسه كمان واحد قالت كفايه عشان انت نزلت كتير قولتلها لازم انزل ف كسك
قالت خليها المره الجايه قولتلها عادي المره دي والمره الجايه هيا قالت لا بعينك كفايه كده وقامت تجري ع اوضه ******* وانا جريت وراها وهيا لسه بتقفل الباب زقيتو ودخلت عليها وهيا بترجع بضهرها انا حضنتها ونمت بيها ع السجاد وبقيت ابوس فيها كاني بغتصبها وهيا بتضحك قولتلها ايه رايك انيكك هنا قالت هتعرف قولتلها هجرب انا مسكت ايديها بايدي وبقيت ابوس وشها وهيا بتضحك وتبعد وشها عني وانا زوبري فوق كلوتها بيخبط في كسها وهيا هو لسه صاحي قولتلها هو هيقولك انا بايدي اليمين خرجت زوبري من البوكسر وحطيت ايدي ع كلوتها اخدتو ف جنب ودخلت زوبري ف كسها انا بقيت انيك ف كسها وهيا سابت نفسها خالص وانا مش رحمها وبقيت انيك فيها جامد وهيا تصرخ واحنا ع السجاد لحد منزلت ف كسها ونمت جنبها مقتول وبقينا نضحك قومت من مكاني لبست وقالت المره الجايه نيك بس قولتلها ياريت انا ماشبعتش من كسك قالت اتاخرنا اوووي يلا بقي لبست وخلعت مروح ميت...........

الجزء الرابع



روحت تعبان من عند منار ونمت
كلمت منار وبقيت اتكلم معاها طول النهار وهيا بقت ترن علي علطول وكاننا اتنين مخطوبين بيحبو ف بعض وقالت ماتجيش انهارده اختي هتنام معايا انهارده قولتلها اختك صغيره ضحكت وقالت هتتجوزها قولتلها ياريت قالت اختي كبيره متجوزه وعندها ولاد كمان قولت يخساره وضحكنا وقفلت معاها وروحت عند وليد بعد العصر قعدت معاه وسالتو عن ولاء قالي بره من الصبح
وعرفت ان امو بره ف مشوار فضلنا نلعب بلاستيشن ودخلت ولاء ودخلت اوضتها ونادت عليه دخلت وراها ولقيتها بتقلع وقالت انا تعبانه اووي بقولها مالك قالت تعالي الحس كسي
راحت نامت ع السرير ورفعت عبايتها لفوق وقلعت بنطلونها ونزلت الكلوت وقالت يلا الحس قولتلها مالك ياشرموطه قالت الحس وانا اقولك
نزلت ع كسها بلحس في وكس ريحتو عرق اووي وطعم عسل كسها عليه وهيا قالت الحس الحس وانا بلحس وهيا ماسكه شعري وانا بلحس كسها وبمص ف شفايفها الوردي وراحت شداني ركبت فوقها وبقت تبوس شفايفي وقالت يلا دخلو انا نزلت البنطلون ومسكت زوبري ودخلت راسو وهيا شدتني وزوبري دخل ف كسها اول مادخل لقيتها نزلت عسلها ع زوبري وكان سخن وهيا ااااه ااااه وانا كملت نيك وهيا ااااااه اااااه اوووي كمان كمان انا بنيك فيها ومتمتع اوووي زوبري رايح حاي ف كسها فضلت انيك ف نفس الوضع وهيا مكيفاني بكلمها الحلو وكسها الي بيقرص ف زوبري مستحملتش وهيا اااااه ااااااه انا نزلت لبني ف كسها وهيا ااااااه سخن اووووي اااه
انا لما نزلت لبني ف كسها نمت جنبها وهيا قالت تتجوزني انا استغربت وقولتلها ماينفعش قالت ليه عشان شرموطه قولتلها انتي مطلقه وعندك عيال
لسه بتتكلم قولتلها الاول كنتي فين وايه الي تعبك كده قالت كنت عندي عيالي انهارده وانا قاعده معاهم طليقي دخل وقالي عايزك ف كلمه وانا دخلت معاها المطبخ ولقيتو حضني من ورا وقعد يقولي وحشتيني وحشني جسمك وانا استسلمت ولقيتو دخل ايدو عند كسي وفضل يدعك ف كسها من فوق الكلوت لحد مانزلت تحت الكلوت وقفش ف بزازي وانا مكنتش قدره اتحكم ف نفسي وكسي نزل ع ايدو ونزل لحس كسي ووقف وطلع زوبرو ولسه بيدخل راسو سمعت صوت ابني لبست بسرعه ونزلت ومكنتش قدره استحمل
وانا حسه بعسل بينزل من كسي وانا ماشيه ف الطريق وانا قولتلها ياخربيتك ده انتي تعبانه اووي راحت بتقولي تتجوزني قولتلها ليه قالت كده عايزاك جنبي علطول اتجوزني عورفي وعيش معايا هنا وانا هجبلك كل الي نفسك في
بس نفسي كل ماحتاج اتناك اشوفك جنبي عايزه لبنك يحبلني انا زوبري كان هاج من كلامها اووي انا قلعت هدومي وهيا قلعت وفتحت رجليها وقالت دخلو انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها ودخلتو للاخر وهيا ااااااااه ياحبيبي نيكني بزوبرك يلا واتا بنيك سمعنا صوت تلكس العربيه بتاعت ابوها خرجت زوبري من كسها وقالت ليه خرجتو دخلو قولتلها ابوك قالت ماتخفش مش هيتكلم انا مش عارف اعمل ايه راحت هيا زقتني ع ضهري وقالت ملكش دعوه بيه ولقيتها قعدت ع زوبري دخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري وهيا بتطلع صوت عالي وانا خايف وعيني ع الباب والي كنت خايف منو حصل ابوها دخل علينا وشاف بنتو وهيا ركبه ع زوبري وبتنط جامد وصووتها مالي الاوضه واول ماشافتو نامت ف حضني وبقت تنزل وتطلع ع زوبري وطيزها فتحتها وانا مستغرب وهو قرب ظنها وقالها مش هتبطلي وساخه قالت هبطل بس دخلو ف طيزي وانا مستغرب راح ضربها ع طيزها طلعت ااااه وانا نايم وهيا بتفرك كسها ف زوبري وزوبري بيخبط ف جوانب كسها وهو بيحسس ع طيزها ويقولها طيزك مهلبيه زي امك وبيضربها وقالتلو يلا نيك طيز بنتك التعبانه وانا زوبري ف كسها هيا رفعت طيزها لفوق زوبري خرج من كسها ولقيتها مسكتو ودخلتو ف طيزها وقعدت غليها ودخل كلو ف طيزها وبقت تحسس ع زوبر ابوها من فوق البنطلون كان نايم فضلت تدعك في ولقيتها نزلت البنطلون وكان نايم دخلتو ف بوقها وفضلت تمصو وهو نايم وانا بنيك ف طيزها انا مسكت بزها وقرصت حلماتها اوووي بقت ااااااه اااااه براحه وانا بقرص فيها وهيا بتمص وجسمها الملبن بيتهز ع زوبري لقيتها بتقوم وراحت ل ابوها قلعتو خالص وراحت عملت معاه وضع 69 وبقت تمصلو وهيا دخل لسانو ف كسها وانا بتفرج
وبقي ياكل كسها وزوبرو بقي بيوقف وهيا تمص ف زوبرو اووي وابوها بيلحس كسها وهيا بتمص ف راس زوبرو وراحت وقفه ومسكت زوبرو وقعدت عليها وزوبرو بين شفايف كسها وهيا رايحه جايه عليه وتقول اااه كسي ولا كس امي وهو مش بيتكلم فضلت كده مسكت زوبرو ودخلتو ف كسها وهيا قعدت عليه وقالت اااااااه
وحشني زوبرك اوووي موحشكش كسي وبقت تنط ونزلت تبوسو وفتحت طيزها وقالتلي يلا دخلو ف طيزي انا قربت منها ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وبتصرخ وزوبري بيدخل ف كسها مع ابوها ودخل وهيا ااااه وابوها مش بيتكلم بس بينهج بقيت ادخل زوبري وخرجو وهيا اااااااه اااااه ولما اتعودت عليه بقت تقول حلو اوووي كمان كمان وانا بنيك وزوبري ابوها ف كسها وانا بنيك فيها ونمت عليها وبقينا نايمين ع ابوها وبقيت انيك فيها وهيا اااااه اااااه قولتلها مبسوطه قالت اااااه اوووي احساس حلو اووي قولتلها اتناكي ياكسمك وانبسطي وانا بنيكها خرجت زوبري ودخلتو ف طيزها وانا بنيكها وهيا قالت ااااااه نزل نزل ف كسي ولقيت ابوها بينهج ولبنو بينزل ف كسها وانا لسه بنيك ف طيزها وقالت ل ابوها زوبرك نام ف كسي وانا بقيت انيك وقالتلو ع الي حصل مع جوزها انهارده وهو قالها اوعي يعمل فيك حاجه ليكون بيصورك ويفضحك ده وسخ
انا دخلت زوبري ف كسها لما زوبر ابوها خرج وهيا لسه نايمه ع ابوها واتا بقيت انيك ف كسها ونمت عليها وبنيكها جامد وهيا اااااااه اااااااه وانا بنيك وببص ل ابوها قولتلها كسك سخن اوووي
هيا اااااه بردو بالبنك فضلت انيك وهيا كمان كمان ونزلت ف كسها وهيا اااه ناااار انا نزلت لبني كلو ونمت جنبها وهيا بتبوس ابوها
وقالت وحشتني اووي زوبرك وحشني اووي
قالها يابت الكلب موتيني بقت تبوس في وانا بتفرج وهو وقف ولبس هدومو وقعد يبصلي وانا ساكت وخرج وانا لبست وهيا بتنضف كسها من البن وقالتلي بتروح ل منار قولتلها لا قالت ماشي
فضلت قاعد وامهم وصلت ودخلت اتشطفت وطلعت بقميص نوم واسع وانا عيني عليها وجوزها ملاحظ ده وكنت كل ماتاجي الفرصه كنت بفرك بزها واخد شفايفها ف بوسه خوف من ابو وليد ووليد كان يشوفني ويضحك وكانت بكون قاعد مع وليد يقوم لعند امو ويحضنها ويفضل يتحرش بيها اودامي

كلمت منار وسلمت عليها وقالت حماتي نايمه معايا
قولتلها يعني معرفش اجيلك قالت لا قولتلها هيا فين قالت ف الاوضه هتنام قولتلها ايه رايك اجيلك ونعمل واحد تحت
قالت ماينفعش انت مجنون قولتلها تخيلي ادخل عليك وانيكك وحماتك نايمه فوق هتتمعتي اووي
تعرفي هقوم رافع رجلك ومدخل زوبري ف كسك وفضل انيكك ونزل ف كسك وسيبك وماشي
قالت لا بردو قولتلها برحتك فضلت انيك فيها فون وهيا بتلعب ف نفسها لحد مانزلت وورتني كسها وهو غرقان عسل وبقيت كل يوم انيكها ف الفون لحد مافي يوم قالتلي ان جوزها هياجي بكره بليل وانا صممت ان انا انيكها قبل ماتمشي مع جوزها وهيا رفضت وقولتلها هجيلك متاخر وحماتك نايمه قالت مينفعش وبعد كلام مني هيا وفقت الساعه بقت 1 بليل قولتلها انا جاي قالت ماشي روحت عندها وهيا فاتحه الباب دخلت هيا قفلت انا حضنتها من ورا وقولتلها وحشتيني اوووي قالت وانت كمان بس عشان خطري بسرعه قولتلها يعني مش هنقضي الليله مع بعض قالت ماينفعش قولتلها هتوحشيني اوووي وقفشت بزها فضلت افعص فيها وهيا ساحت ولقيتها حطت ايديها ع ايديه وتهرس فيهم اووي وانا زوبري وقف مابين طيزها قالت ابعد كده سيبتها وهيا عطتني وشها قولتلها حماتك فوق قالت اه قولتلها تعالي احنا تخت قالت لا زي ماحنا هنا وع السريع قولتلها هنا تحت السلم قالت ايوه ولقيتها مسكت زوبري تدعك في ونزلت بنطلوني وفضلت تدعكو لما وقف خالص وقالت هتفضل تنكني هنا لحد ماتنزل وعلطول تلبس وتخرج انا قولتلها ماشي
لقيتها قلعت العبايه ولبسه قميص نوم اسود لحد فخادها ونص بزازها بره انا مسكتهم وطلعتهم بره وهيا وقفه ونزلت امصهم وهيا مسكه دماغي ولقيتها بتشدني ع شفايفها وبقت تبوسني جامد وانا ببوسها قالت وحشتني اووي قولتلها وانتي اكتر ورجعنا نبوس بعض تاني وانا ببوس رقبتها وهيا اااااه يلا دخلو في كسي قولتلها هنا قالت اااه بسرعه عشان حماتي ماتصحاش
قولتلها لو صحت هنيكها قالت يلا نكني انا وملكش دعوه بيها زنقتها ف الحيطه وايدي ع كسها مكنتش لبسه كلوت بقولها انتي جاهزه قالت ااااه
يلا دخلو قولتلها ادخل ايه قالت دخل زوبرك ف كسي ونزل ف كسي انا دخلت صباعي ف كسها وبقيت ادخلو وطلعو وهيا امممم مسكت زوبري حطيتو ع كسها بقيت احكو ف كسها وهيا فاتحه رجليها وبتقولي يلا بقي دخلت راس زوبري ف كسها وهيا فاتحه بوقها وقالت دخلو كلو انا بدخل ف كسها وهيا اااااه ودخلتو ف كسها وبقيت انيكها وهيا ااااااه حلو اوووي انا زنقها ف الحيطه وماسك وسطها وبنيك فيها جامد وهيا اااااه اااااه بقيت انيك فيها وانا ماسك طيزها وبفتحها عن بعض وهيا اهات بدات تزيد وانا بنيك فيهاوبعد شويه خرجت زوبري وخليتها تعطيني ضهرها وراحت موطيه وفاتحت طيزها انا دخلت زوبري ف كسها وكملت نيك فيها وزنقها ف الحيطه وزوبري ف كسها من ورا وفضلت انيكها اوووي وحطيت ايد علي كسها وانا بنيك فيها وايدي بتدعك ف كسها وبقرص زنبورها الصغير
وهيا اااااه وبقي صوتها بيزيد وانا بنيك فيها وهيا ااااااه اااااااه ولقيت كسها بينزل عسل ع زوبري فضلت ادعك وبقي بينزل ع الارض وع فخادها وانا مكمل نيك ف كسها وهيا ااااااه مش قدره اوقف وانا بنيكها اوووي مسكتها من وسطها بايدي الاتنين وبقيت انيك فيها وهيا ااااااااه اااااااه وانا بنيك ف كسها وحضنها ونزلت لبني ف كسها هيا طلعت زوبري ونزلت تمصو وتنضفو وبلعت كل نقطه كانت في زوبري وقفت وقالتلي يلا امشي بقي قولتلها جوزك جاي بكره قالت ايوه
قولتلها تعالي نعمل كمان واحد قالت ياريت بس حماتي فوق ولو سمعانا هتبقي فضيحه لبست وهيا قالت هبقي اكلمك لما اسافر وانا حضنتها وبوستها بوسه جامده وهيا بتبوس معايا
وشيلتها ع ايدي الاتنين واحنا الاتنين ملط ودخلت بيها ع المجلس ع الارض وهيا البن بيخرج من كسها هجمت عليها ابوس شفايفها ونايم عليها ودخلت زوبري ف كسها ونا نايم عليها وبقيت انيكها وهيا مكتفاني برجليها وانا بنيك فيها فضلت انيك وهيا اااااه اااااه مش قدره انا قومت من عليها وهيا زقتني ع الارض ونمت ع ضهري ومسكت زوبري تدعك في
HZ2PBt9.md.jpg
وهيا بتقولي هتفضحني انا عرفه
وراحت طلعت ع زوبري قولتلها هقولهم جوزها بيتناك وسافر وقالي نيكها ع مارجع ويطلاق واتجوزك انا هيا دخلت زوبري ف كسها
وبقت تنط ع زوبري وانا نايم ع ضهري ومسكت بزازها ادعك فيهم وهيا بتنط ع زوبري وحطت ايديها ع بطني وبقت تروح وتاجي ع زوبري وزوبري بيخبط ف جوانب كسها وكان احساس ناااار وهيا كل حركه تطلع ااااه تهبلني
انا ماسك بزازها وهيا رايحه جايه ع زوبري
وانا بقرص بزها اوووي وهيا بتنط اكتر ع زوبري
وهيا ااااااااه اااااااه قولتلها نامي ع بطنك هيا قامت ونامت ع بطنها وانا طلعت فوقها ودخلت زوبري ف كسها من ورا وهيا ااااااه ودخلت زوبري للاخر وهيا ااااااه اااااه كمان فضلت انيك ف كسها من ورا وانا بخبط ف طيزها جامد بفخادي
وهيا تصرخ من النيك وهيا نسيت حماتها خالص محسيتش غير بالبني الي بينزل ف كسها وهيا اااااه سخن اوووي وانا فوقها وقومت وهيا وقفت ولبني بيخرج من كسها راحت لبسه قميص النوم والعبايه وانا لبست وهيا قالت اطلع براحه قولتلها تبقي كلميني واتس لما تسافري قالت حاضر وقفت عند الباب وحضنتها وضربتها ع طيزها وخرجت وروحت البيت هلكان نمت ع السرير بعتلها رساله واتس قولتلها اتشطفتي قالت لا لسه قولتلها بتعملي ايه قالت بخرج لبنك من كسي قولتلها وريني صوره قالت امسحها

HZ3d7OF.md.jpg
HZ3dWJI.md.jpg
قولتلها كسك غرقان قالت بخرج لبنك وبدعكو ف كسي قولتلها كسك يجنن قالت وانت زوبرك كبير وحلو قولتلها مانضفتيش لنفسك ليه قالت جوزي بيحبني بشعر خفيف كده قولتلها يابختو هينام مع القمر دي لوحدو وفضلنا نتكلم ربع ساعه وهيا قفلت وانا قفلت صحيت الضهر اتغديت وقعدت عند وليد شويه وطول الوقت ولاء وشوشو بقمصان نوم وانا زوبري وقف بس مش قادر كفايه نيك انبارح وكملت اليوم مع وليد وروحت وبعد يومين كلمتني ولاء قولتلها واخيرا افتكرتيني
قالت انت الي نسينا قولتلها ليه انتي الي عندك اتنين يروقو عليك انما انا مين يروق عليه ضحكت وقالت اتنين ده ابويا شغال بالبرشام وبيهنج كمان
عايزاك انهارده تنام معايا طول اليل قولتلها لوحدنا ولا معانا حد قالت لوحدنا بس قولتلها ماشي
قالت هتاجي امتي قولتلها عادي بليل وهعرف ابويا انا هنام عند وليد قالتلي ماشي
واليل دخل علينا ولبست وروحت ل وليد سلمت عليه وامو قاعده مع ولاء وشوشو لبسه قميص نوم وولاء لبسه بلوزه ضيقه وشورت لحد الركبه وشافط كسها لجوه وابوه طلع من الاوضه ولابس شورت وفانله دخلت سلمت ع شوشو ام وليد وبوستها من شفايفها اودام جوزها وهيا بتمص شفايفي وبوست ولاء من شفايفها وقعدت جنبها
وهيا قربت من امها وبتقولها خلاص كده معاك الاتنين وانا معايا واحد بالاتنين بتوعك وبتضحك ولقيتها بتقولي تشرب لبني عملت بدماغي زي اها لقيتها رفعت البلوزه وبزازها ظهرت

HZ3CDRR.md.jpg
وقالت يلا اشرب لبني انا نزلت ع بزها امص في وهيا اااااه حلو اوووي مص كمان وانا بمص ف حلماتها وبدل مابينهم وحلمت بزها ف بوقي وبلعب فيها بالساني وبقيت امص فيها وهيا قالت كفايه دخلت بزها وحطت ايديها ع زوبري تحسس عليه ومسكتو وقالت اتفرج يابابا علي زوبرو كبير ده بيفشخني مرتين ورا بعض
وبيخليني انزل مرتين تلاته ورا بعض وراحت فاتحه رجليها واتا جنبها وحطيت ايدي ع كسها من فوق الشورت بقيت ادعك ف كسها وهيا امممم اممم اودام ابوها وامها فضلت ادعك ف كسها اوووي وهيا تصرخ ااااااه اااااااه ادعك اووي وحلماتها ف بوقي امص فيها وبغد شويه لقيتها غرقت الشورت بتاعها عسل من كسها بقت ترتعش وهيا بتنزل وامها بتحسس علي نفسها وانا قعدت وزوبري وقف اووووي ف البنطلون بعد شويه ولاء قعدتني وجات مابين رجلي وطلعت زوبري وبقت تمص في اوووي وانا ف دنيا تانيه وهيا امممم وتبلع زوبري كلو وانا باصص ل شوشو وليد كان مطلع بتاعو بره وبيبص علينا ولاء شبعت مص وقالت تعالي ندخل جووه واحنا داخلين راحت ل امها تبوسها من شفايفها ومسكت بزها وقالتلها تعالي معايا بصت ل جوزها وولاء بصت ل ابوها وراحت عليه وقالتلو حاجه ف ودنو ومسكت بزها وبتعطي ابوها الحلمه يمصها وهو راح واخدها يمصها راحت وقفت ونزلت الشورت والكلوت وطلعت ع الكنبه ودماغ ابوها ف كسها وقالتلو يلا الحس كسي هو قرب من كسها وبقي بيلحس
ولقيت شوشو جتلي ومسكت زوبري تمصو وبقت تمص ولقيت وليد راح عند اختو وقف فتح طيزها وبقي بيلحس خرم طيزها وابوه بيلحس كسها انا وقفت شوشو ونيمتها ع الانتريه ع ضهرها رفعت قميص نومها ونزلت كلوتها ونزلت لحس في كسها وهيا بتطلع اصوات تجنن وبقيت الحس وهيا ااااااه ااااااه واخدت زنبورها ف بوقي اشفط في
وهيا اااااااه ااااااااه وانا طلعت امص ف بزازها وحطيت راس زوبري ع كسها وولما خلصت مص ف بزازها وشفايفها نزلت ع كسها تاني فتحتو وكان احمر اوووي دخلت صباعي وشوشو بتتلوي تحت مني ببص ع ولاء كانت بتمص زوبر ابوها ووليد بينيكها ف طيزها وعين ابو وليد علي مراتو وده الي خلاني عايز افركت كس مراتو انا مسكت زوبري وقعدت اخبط في كس مراتو شيماء وهيا بتطلع اهااات عاليه وتقولي حرام عليك دخلو وانا بعزب فيها وهيا فاتحه رجليها وانا وقف ع ركبي وماسك زوبري بخبط في كسها وروحت دخلت راس زوبري ف كسها وهيا ااااااه دخلو دخلو انا بصيت ل ابو وليد وهو باصص ل مراتوو روحت مدخل زوبري ف كسها مره واحده وهيا صرخت وانا نمت عليه وفضلت اهبد في كسها وهيا ااااااااه اااااااه كمان كمان وانا بنيك فيها وهيا فاتحه رجليها وانا بنيكها جامد وببوس شفايفها وهيا ايديها ع وسطي ولقيت ولاء قاعده ع زوبر ابوها واخوها بينيكها ف طيزها انا خليت شوشو توقف ع ركبتها وايديها ووقفت وراها ودخلت زوبري ف كسها تاني وهيا بتبص ع بنتها وهيا بتتناك من ابنها وجوزها وانا بنيك في شوشو

HZqxzNa.md.jpg
وفضلت انيك فيها وهيا اااااه ااااااه كسي نيك كمان وانا بنيك فيها ومديت ايدي الااتنين ومسكت بزازها الاتنين وفعص فيهم
وانا بنيك فيها وزوبري نااااار ف كسها
فضلت اهبد ف كسها وهيا ااااااااه ااااااااااه
نيك اوووي وانا بنيك فيها وشديت وسطها لعندي وحضنها وفضلت افعص ف بزازها وحطيت ايدي ع كسها وبقرص ف زنبورها وزوبري ف كسها وهيا اااااه ااااااه كفايه كفايه ولقيتها بتصرخ وبتنززل عسلها ع ايدي وفخادها وانا مستحملتش ونزلت لبني ف كسها وهيا نامت ع وشها وانا نمت فوقها وهيا ااااه حلو اوووي تجنن فضلت نايم فوقها وزوبري لسه ف كسها وانا ببوس ضهرها ورقبتها وقولتلها تعالي ندخل جوه قالت ليه قولتلها لسه هنكمل هو حد يشبع منك ياقمر قالتلي طب خليك وتعالي بعد شويه قولتلها بسرعه روحت عند ولاء وهيا لسه قاعده ع زوبر ابوها واخوها بينيكها ف طيزها انا وقفت ودخلت زوبري ف بوقها وهيا بتمص ف زوبري وقولتلها امك كسها حلو اوووي وهيا بتمص ف زوبري وزوبري وقف تاني وبعد شوي لقيت شوشو بتنادي عليه ومطلعه وشها بس انا قولت ل ابو وليد مراتك لبوه اووووي لسه ماشبعتش تعالي نيكها معايا
سيبتو ودخلت ع شوشو ولقيتها لبسه قميص نوم اسود مقفول ع كسها وعند كسها مفتوح حته صغيره وكسها ظاهر منو وبزازها القميص شفاف اوووي وبزازها تجنن وهيا ف القميص قالت حلو القميص قولتلها حلو اووووي انا مديت ايدي ونزلت القميص وطلعت بزازها ونزلت فيهم مص وعضعض فيهم ونيمتها ع السرير وطلعت فوقها وفضلت امص ف بزازها وطلعت ع شفايفها ابوس فيهم وهيا بتقولي الحس كسي قولتلها نضفتيه قالت ايوه نزلت ع كسها لحس ودخل لساني ف كسها وفضلت الحس كسها وهيا ااااااااه ااااااااه حلو اوووي حلو اوووي وانا دخلت لساني ف كسها فضلت الحس كسها وطلعت عليها ودخلت زوبري ف كسها وهيا فتحت بوقها وبقت تمص ف صباعها

HZqAgcl.md.jpg
وانا بنيك فيها وهيا بتدعك ف كسها وبتمص صباعها وانا هيجان اوووي ونزلت بشفايفي ع بزازها مص وبقيت امص بزازها وهيا ضمتهم وصوتها عالي اوووي واتا بنيك اوووي وفضلت انيك فيها ونزلت تاني ع كسها الحس فيها وهيا ااااااه ولقيتها نزلت تاني وانا بدعك كسها وكسها بيرتعش دخلت زوبري تاني ف كسها وبقيت انيك فيها وهيا تصرخ تحت مني وكملت نيك فيها وقالتلي عايزه اقعد ع زوبرك قولتلها تعالي نمت ع ضهري وهيا طلعت ع زوبري ودخلت زوبري ف كسها وهيا قعدت عليه وبقت تنط ع زوبري انا مسكت ايديها وهيا بقت تنط وانا ساندها عشان تنط جامد وتطلع وتنزل ع زوبري اووي

HZq7G6b.md.jpg
فضلت تنط ع زوبري وانا بنيك فيها وزوبري ف كسها وكسها كلو عسل وانا بنيك وهيا بتنط اوووي ولقيتها بتصرخ وبتنزل عسلها ع زوبري وانا فضلت انيك فيها وزوبري كانو ف برطمان عسل وصوت النيك عالي وهيا مش قدره تنزل تاني وتطلع روحت نيمتها ع ضهرها ومسكت القميص من عند كسها قطعتو خالص ورفعتو لبطنها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك لحد مانزلت ع كسها

HZqlxR4.md.jpg
نزلت لبني ع كسها ونمت جنبها وكنا مقتولين وبعد شويه وقفنا وهيا طلعت ملط ولقينا ولاء غرقانه لبن ع وشها وبزازها ونايمه ع ضهرها وابو وليد شاف مراتو طالعه والقميص مقطوع وكسها بينزل منو لبن ع فخادها وهيا راخت عندو وقالتلو البت هتموتك وهو قالها الواد ده عمل معاك ايه ضحكت وقالت قول ماعملش ايه وراحت فاتحه كسها وقالتلو فشخني نزل ف كسي مرتين ومره ع كسي وانا نزلت 4 مرات دخلت اتشطفت وهيا دخلت معايا شطفنا بعض وكلو تمام وخرجنا ملط وبقينا نضحك وهما دخلو اتشطفو واكلنا وشوشو حلفت ل انام ف حضنها انهارده ونمت معاها هيا وجوزها وبقيت اتحرش بيها طول اليل ودعك في كسها وجوزها سامعنا وهيا نزلت وبقت ترتعش ونمنا للصبح........
كمل يا برنس وما تتاخر
 
ابداع جميل قصه حلوه جدا أستمر نورتنا
 
  • عجبني
التفاعلات: bkaka.gr و Xavii

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%