NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال اعتقدت ان هناك وجه من الحريه !!!!

arraw

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لم يحدث مشكله واحده و لا خروج عن النص في اي تعليق العكس كان في توافق تام علي الموضوع و بنقول ان هنا منفذ للتفاعل و الحديث بالحريه المشروطه و المحدده و يتم قبول الاخر ايا كان فكره حقيقي مستغرب .
و انا اسف اني نشرت مواضيع اعتقادي ان المكان صالح انه يكون منفذ حقيقي للتعبير عن اي رأي بشكل محترم.

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: egyptian_bull، Alfâ7d و LEGEND KYSER
لم يحدث مشكله واحده و لا خروج عن النص في اي تعليق العكس كان في توافق تام علي الموضوع و بنقول ان هنا منفذ للتفاعل و الحديث بالحريه المشروطه و المحدده و يتم قبول الاخر ايا كان فكره حقيقي مستغرب .
و انا اسف اني نشرت مواضيع اعتقادي ان المكان صالح انه يكون منفذ حقيقي للتعبير عن اي رأي بشكل محترم.
في ايه مالك

• عجبني
التفاعلات: arraw
ولماذا نفتح باب يدخل منه اي كلام مخالف وتعارض للأفكار وليس كلنا لدينا قوة لضبط النفس
تم أخذ الوقت الكافي للموضوع
صديقي العزيز لو لديك مشكله
يوجد قسم خاص بالشكاوي ويوجد مدير ونائب مدير
لا يحتاج إلى نشر موضع خاص للاثاره
@أمنيه رشدى

• أتفق
  • عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: مازن صقر، LEGEND KYSER و arraw
في ايه مالك
يعني ايه يتم غلق موضوع نشره محصلش فيه ربع خروج عن النص و كان التفاعل ممتاز و توافق ممتاز من كل الناس

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: LEGEND KYSER
يعني ايه يتم غلق موضوع نشره محصلش فيه ربع خروج عن النص و كان التفاعل ممتاز و توافق ممتاز من كل الناس
الي هو إيه ومن مين

ولماذا نفتح باب يدخل منه اي كلام مخالف وتعارض للأفكار وليس كلنا لدينا قوة لضبط النفس
@أمنيه رشدى
الحياه مش وجهة نظرك دي وجهة نظري و نظر الناس اللي موجوده انت كده بتقضي علي فكرة المنتدي اصلا و لا انت عايزني اتكلم في مواضيع معينه من ليست تحددها

@أمنيه رشدى
اثاره ؟

و لا محتاجه عادي مش هتفرق و مش فارقه ادخل معاك في حوار مش هيودي لنتيجه مكان حبيته و حبيت اتعامل فيه و اعتبره مكاني و انت و اللي زيك بتكرهو الناس فيه هنيئا لك

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena و 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
و لا محتاجه عادي مش هتفرق و مش فارقه ادخل معاك في حوار مش هيودي لنتيجه مكان حبيته و حبيت اتعامل فيه و اعتبره مكاني و انت و اللي زيك بتكرهو الناس فيه هنيئا لك
؟؟؟

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
@أمنيه رشدى
بنفس المبدأ ارجو وقف منشورات جميع الميول المثيره للجدل 😁 لو سمحت خلي لكلامك منطق لان كل المواضيع هنا مثيره للجدل و خناقات كتير بتحصل و الناس بتبقي محترمه مع بعض ارجو التقييم بمنطق واحد صديقي العزيز

@أمنيه رشدى
بالنسبه لموضوع الشكوي مش مستهله لان القصه ابسط من كده مكان حبيته و حبيت تشارك فيه بقلب لاقيت فيه مشرف بيتعامل بشكل متفرد بغير منطقيه و اخد قرار من وجهة نظره و بس شايفه صح خلاص الموضوع سهل بدل الفاعليه تبقي السلبيه. اعتقد ان ده اللي انت عايزه صديقي العزيز و انا هعمل اللي انت عايزه و لو عايز تعمل بان تمام كل الصلاحيات معاك

اكلم براحتك و بكامل حريتك بس تراعي شعور الاخرين و ميولهم و انك مش تسبب ليهم اي اسائة او اهانة

• عجبني
اكلم براحتك و بكامل حريتك بس تراعي شعور الاخرين و ميولهم و انك مش تسبب ليهم اي اسائة او اهانة
ده رأي عام و لا متابع

ده رأي عام و لا متابع
انت اتقفل ليك موضوع امبارح كنت بتتكلم فيه عن الميول المختلفة الي ظهرت في الفترة الاخيرة

و علشان كدا بقولك اكلم براحتك بس ابعد نقطة الميول دي علشان كل واحد حر في ميوله

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: أمنيه رشدى و arraw
انت اتقفل ليك موضوع امبارح كنت بتتكلم فيه عن الميول المختلفة الي ظهرت في الفترة الاخيرة

و علشان كدا بقولك اكلم براحتك بس ابعد نقطة الميول دي علشان كل واحد حر في ميوله
مع احترامي اختلط عليك الامر يا حبي

• عجبني
لا يا حبي وارد الناس كتير و عادي تتلخبط
شكرا علي تفهمك و ردك الراقي
و بعتذر مرة تانية

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل