NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال اعتقدت ان هناك وجه من الحريه !!!!

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يبقي حركه و لا سلبيه بقا ناخد خطوه و لا نقول و بعدين
ما انت متروحش عند عنبر مجانين و تقول يلا نخترع قنبلة زرية و مش اقصد اهانة لاي حد

الي اقصده ان في ناس كتير داخلة لغرض جنسي و هما الجماعة الحكاكين و الحيحانين متروحش تقولهم كلامك دا علشان هو داخل لغرض و مش هيغير طريقه عنه

• عجبني
التفاعلات: arraw
  • بيضحكني
ما انت متروحش عند عنبر مجانين و تقول يلا نخترع قنبلة زرية و مش اقصد اهانة لاي حد

الي اقصده ان في ناس كتير داخلة لغرض جنسي و هما الجماعة الحكاكين و الحيحانين متروحش تقولهم كلامك دا علشان هو داخل لغرض و مش هيغير طريقه عنه
لاء طبعا يا معلمي احترم دماغ اخوك بقا مش كده 😁
كل حد ليه طريقه و بعدين انت عايز اللي زينا في الاول و لو ركزت المجموعه القديمه بدأت تندمج مع الناس الجديده منهم انا هيبقي فيه جو مختلف و واحده واحده فاهمني ده كان قصدي بس تمام بقا حلو كده

المجموعة القديمة او الناس القديمة ديما بتتفاعل مع اي حد جديد و بتساعده و تشجعه و تقف معاه لغاية اما يتشهر و يتعرف في المنتدي كله لكن المشكلة في الجديد هو الي مش عارف يتاقلم
لاء طبعا يا معلمي احترم دماغ اخوك بقا مش كده 😁
كل حد ليه طريقه و بعدين انت عايز اللي زينا في الاول و لو ركزت المجموعه القديمه بدأت تندمج مع الناس الجديده منهم انا هيبقي فيه جو مختلف و واحده واحده فاهمني ده كان قصدي بس تمام بقا حلو كده

• عجبني
المجموعة القديمة او الناس القديمة ديما بتتفاعل مع اي حد جديد و بتساعده و تشجعه و تقف معاه لغاية اما يتشهر و يتعرف في المنتدي كله لكن المشكلة في الجديد هو الي مش عارف يتاقلم
مانا جديد و زيي كتير و المجموعه بدأت تتلم علي بعضها و الغرض ان المكان يحافظ علي روح كانت بدأت تغيب عشان الناس المتفاعله اوي سابت المكان مره واحده

مانا جديد و زيي كتير و المجموعه بدأت تتلم علي بعضها و الغرض ان المكان يحافظ علي روح كانت بدأت تغيب عشان الناس المتفاعله اوي سابت المكان مره واحده
ده بداء يرجع واحده واحده بشكل ملحوظ شويه و الجديد اللي هيدخل لما يدخل يلاقي روح حلوه و ناس بتتكلم بشكل حلو و محترم و لطيف هتفضل و تكبر الحكايه ده السيناريو المفروض يتعمل

• أتفق
التفاعلات: LEGEND KYSER
محدش بيسيب المكان كله بيلف لفته و يرجع حتي لو باسم جديد
التفاعل و النشاط بيجي من حب الاعضاء لبعض مش كل واحد مقضيها في الخاص او بيدخل علشان شخص معين و خلاص

• عجبني
ده بداء يرجع واحده واحده بشكل ملحوظ شويه و الجديد اللي هيدخل لما يدخل يلاقي روح حلوه و ناس بتتكلم بشكل حلو و محترم و لطيف هتفضل و تكبر الحكايه ده السيناريو المفروض يتعمل
المكان من لحظة ما بدأ و هو ماشي بنفس السيناريو ناس بتروح و ناس بتيجي و الحياة ماشية عادي

محدش بيسيب المكان كله بيلف لفته و يرجع حتي لو باسم جديد
التفاعل و النشاط بيجي من حب الاعضاء لبعض مش كل واحد مقضيها في الخاص او بيدخل علشان شخص معين و خلاص
مش شايف كده و القدام كلهم قالو نفس الكلام بشكل كبير و محدش شغال علي ده

لم يحدث مشكله واحده و لا خروج عن النص في اي تعليق العكس كان في توافق تام علي الموضوع و بنقول ان هنا منفذ للتفاعل و الحديث بالحريه المشروطه و المحدده و يتم قبول الاخر ايا كان فكره حقيقي مستغرب .
و انا اسف اني نشرت مواضيع اعتقادي ان المكان صالح انه يكون منفذ حقيقي للتعبير عن اي رأي بشكل محترم.
اى اللى حصل يسطا واى اللى مزعلك بس

• حبيته
ها لسه عندك أمل 😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: LEGEND KYSER
لا انا اعتذلت العمل السياسي انا بحكي كنت بفكر ازاي 😁
طب بص عارف أو فاكر الدرج الي كلمتك عليه

• عجبني
مش شايف كده و القدام كلهم قالو نفس الكلام بشكل كبير و محدش شغال علي ده
ريح دماغك هترتاح

• عجبني