NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش اصوات من شباك المنور

EL_BEBO

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الفل
و انا قاعد عمال افكر ف فقرة ال overthinking بتاعة بعد 12 بالليل ... افتكرت موقف حصل من فترة حوالي سنة
كنت ف ثانوية عامة و مرجعات و امتحانات و بتاع و كان ليا جاري لسه متجوز جديد و انا من عادتي بقعد اذاكر ف الاوضة ال ع المنور علشان بتبقا بعيدة عن الشقة بعيد عن الدوشة ، كان تاني يوم عندي امتحان شامل جيو
و الاقيلك صوت اهات و ضحك و حاجة مليطة و اخر لبونة و هو يشتمها و هي تشتمه بلبونة(اعتقد محدش سمع غيري لان شباكهم ف وش شباك الاوضة) 🤣🤣 ... روحت قفلت الكتاب و قولت ف بالي يابختك انت بتنيك و انا رابح اتناك بكرة ف الامتحان 🤦‍♂️🤦‍♂️😂

احكولنا مواقفكم مع الثانوية العامة

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الرعد الشديد, Adam Afndena, فحل موجب للسالب والديوث و 7 آخرين
مساء الفل
و انا قاعد عمال افكر ف فقرة ال overthinking بتاعة بعد 12 بالليل ... افتكرت موقف حصل من فترة حوالي سنة
كنت ف ثانوية عامة و مرجعات و امتحانات و بتاع و كان ليا جاري لسه متجوز جديد و انا من عادتي بقعد اذاكر ف الاوضة ال ع المنور علشان بتبقا بعيدة عن الشقة بعيد عن الدوشة ، كان تاني يوم عندي امتحان شامل جيو
و الاقيلك صوت اهات و ضحك و حاجة مليطة و اخر لبونة و هو يشتمها و هي تشتمه بلبونة(اعتقد محدش سمع غيري لان شباكهم ف وش شباك الاوضة) 🤣🤣 ... روحت قفلت الكتاب و قولت ف بالي يابختك انت بتنيك و انا رابح اتناك بكرة ف الامتحان 🤦‍♂️🤦‍♂️😂

ديما اسمع من شباك الحمام بليل قبل الفجر كدا صوت اللبوه الفوق معرفش مين ولا شكلها ولا الراجل مين جيران عمارتنا مش بنقابلهم.خالص بنسمع أصواتهم بليل بس😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: يوسف مانو, Adam Afndena, محترم ونص و شخص آخر
ديما اسمع من شباك الحمام بليل قبل الفجر كدا صوت اللبوه الفوق معرفش مين ولا شكلها ولا الراجل مين جيران عمارتنا مش بنقابلهم.خالص بنسمع أصواتهم بليل بس😂😂😂😂😂
هم بيبقوا تخصص ليالي .. خفافيش للنيك يصديقي 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
افلاااام على هديك الايام

• بيضحكني
التفاعلات: EL_BEBO
افلاااام على هديك الايام
ايام سودة بعيد عنك 😂😂... انا شوفت سوااااد بس طلعت صافي الحمد**** و دخلت زراعة يعني رضاا😂

• عجبني
ايام سودة بعيد عنك 😂😂... انا شوفت سوااااد بس طلعت صافي الحمد**** و دخلت زراعة يعني رضاا😂
دنتا برنس أنا دخلت تربيه 😅

دنتا برنس أنا دخلت تربيه 😅
برنس ايه يعم بس... انا طالع ميتيني و عندي سكشن orgnic بكرة و امي مضيعة البالطوا و الدنيا بايظة

• بيضحكني
طبعا ح تكون سوده😂 درس و مذاكره
بس الضحك و الهزار هناك تعلمت السجاير كنا ندخن في الحمام

• بيضحكني
وانا عماره😢

• الموضوع ده يدعو للتفكير
مساء الفل

كنا فى اول سنة كلية فى السكن و حصل مشاكل ف فترة الامتحانات نقلنا سكن تانى كان فى بيت عيلة
ف ليلة الامتحان و احنا بليل سمعنا صوت جارنا و هو بيرزع فى مراته و المرا مش مبطلة صويت و وحوحة 😂😂😂🙂
هى بتتناك من جوزها واحنا بنتناك من المنهج

• بيضحكني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: بيشوو, Mido990, Egyptian walfe و 4 آخرين
طبعا ح تكون سوده😂 درس و مذاكره
بس الضحك و الهزار هناك تعلمت السجاير كنا ندخن في الحمام
لا مبحبش التدخين بقرف من رحيتها اصلا الا لو فيب

برنس ايه يعم بس... انا طالع ميتيني و عندي سكشن orgnic بكرة و امي مضيعة البالطوا و الدنيا بايظة
جامعه اي؟

كنا فى اول سنة كلية فى السكن و حصل مشاكل ف فترة الامتحانات نقلنا سكن تانى كان فى بيت عيلة
ف ليلة الامتحان و احنا بليل سمعنا صوت جارنا و هو بيرزع فى مراته و المرا مش مبطلة صويت و وحوحة 😂😂😂🙂
هى بتتناك من جوزها واحنا بنتناك من المنهج
جيران شغاله مش بتنام 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: ندى هانى
  • بيضحكني
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Egyptian walfe و EL_BEBO
  • بيضحكني
  • بيضحكني