NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Dot com

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
-قبلت نسوان بتحب اللحس لكن اول ما أنزل و الحس كسها شخصها و طريقتها بتتغير بيكون احساسها أنها ركبتني أو اتعالت .
-هل فعلا نظرتك بتختلف لو شريكك لحسلك أنا بتكلم على واحدة فعلا تتلحس.
-ولو عرفتي أن شريكك ممكن ينيك و يعمل معاكي اتنين صح و يخليكي تجيبي و تغرقي زبه و يطلع كل شهوتك ...لكن ممكن يعمل العادة السرية بعدها بشوية ؟؟؟هل تعتبر خيانة بالنسبالك ؟
و كفايا كدا رغم الاسئلة كتير ...🌹

حد هيجاوبني ؟؟
لان في حاجات من دي في دماغي التافه دا ؟؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
-قبلت نسوان بتحب اللحس لكن اول ما أنزل و الحس كسها شخصها و طريقتها بتتغير بيكون احساسها أنها ركبتني أو اتعالت .
-هل فعلا نظرتك بتختلف لو شريكك لحسلك أنا بتكلم على واحدة فعلا تتلحس.
-ولو عرفتي أن شريكك ممكن ينيك و يعمل معاكي اتنين صح و يخليكي تجيبي و تغرقي زبه و يطلع كل شهوتك ...لكن ممكن يعمل العادة السرية بعدها بشوية ؟؟؟هل تعتبر خيانة بالنسبالك ؟
و كفايا كدا رغم الاسئلة كتير ...🌹
انا بحبه جدا وبالعكس اول لمه حسيت اني جوزي قرف منعته ع طول ومهم حول معاه مش برضه اخليه يعمله بس الاحساس ده خلاص بلعكس لمه حد بيعمل كدا بحسه بيحبه جدا

وليه اخليه يعمل العاده م ممكن ينام معايه تاني واريحه ولو عايز يعمله بعملهاله انا أو وانا معاه ع الفون لو مسافر

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: سمسم فرى, مثير زوجتي, 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 و 3 آخرين
انا بحبه جدا وبالعكس اول لمه حسيت اني جوزي قرف منعته ع طول ومهم حول معاه مش برضه اخليه يعمله بس الاحساس ده خلاص بلعكس لمه حد بيعمل كدا بحسه بيحبه جدا

وليه اخليه يعمل العاده م ممكن ينام معايه تاني واريحه ولو عايز يعمله بعملهاله انا أو وانا معاه ع الفون لو مسافر
صح جدا

• عجبني
التفاعلات: اسراء احمد

انتي شخصيه فاهمه و دماغك متفتحه
بس مش كل الناس كدا بنفس التفكير للاسف

• عجبني

أنا بحب اللحس برضو لكن اول ما بحس انها اتعالت عليا علشان بنزل الحس أو تفتكر امها كدا ركبت بشيل منها جدا و اه بمارس معها بس بيكون في شىء حصل
أنا للاسف بعمل العادة رغم اني بكون لسة نايك مش عارف بقا دا تعود عليها ولا انا في حاجة
و في حاجة غريبة لو مش نايك مش بعملها إلا لو معايا شريك ممكن فون او غيره لكن لوحدي كدا لا خالص عكس زمان يعني
اللي محيرني أن بكون لسة عامل ..محتار دي طفاية ولا اية

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
على العموم احترمك جدا يا اسراء احمد
اتمنى صداقتك🌹

أنا بحب اللحس برضو لكن اول ما بحس انها اتعالت عليا علشان بنزل الحس أو تفتكر امها كدا ركبت بشيل منها جدا و اه بمارس معها بس بيكون في شىء حصل
أنا للاسف بعمل العادة رغم اني بكون لسة نايك مش عارف بقا دا تعود عليها ولا انا في حاجة
و في حاجة غريبة لو مش نايك مش بعملها إلا لو معايا شريك ممكن فون او غيره لكن لوحدي كدا لا خالص عكس زمان يعني
مش كل البنات او الستات كدا و ممكن تكون انت الي بتشوف انها بتتعالي عليك مش اكتر مجرد تخيل في دماغك الست ساعه الشهوه مش بتبقي حاسه بنفسها

• عجبني
التفاعلات: Dot com و اسراء احمد
انت اتعود ع ده كل وحده غير التاني

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 و Dot com
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Dot com و 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
اسفه مش بكلم حد خاص
هو بعد اسمه ده اصلا الواحد نفسه بتتسد
و طريقه الطلب بتاعته كمان
ف حقك متتكلنيش خااص
بس يااريت الناس الي بتدخل تعترض تشوف الي بيحصل

مش كل البنات او الستات كدا و ممكن تكون انت الي بتشوف انها بتتعالي عليك مش اكتر مجرد تخيل في دماغك الست ساعه الشهوه مش بتبقي حاسه بنفسها
ممكن عندك حق لكن ماظنش اني بوهم نفسي بكدا
لكن انا بعرف الست اللي نامت جنبي يعني يا اااريق
في منهم بيفتكرو أنهم خلاص هيتحكمو
و برضو مش بقصد العاهرات أنا أقصد الاصحاب علشان الأمور توضح
لان مش هنزل الحس لعاهرة احا الا بقا لو كانت حاجة بتنور

• بيضحكني
ممكن عندك حق لكن ماظنش اني بوهم نفسي بكدا
لكن انا بعرف الست اللي نامت جنبي يعني يا اااريق
في منهم بيفتكرو أنهم خلاص هيتحكمو
و برضو مش بقصد العاهرات أنا أقصد الاصحاب علشان الأمور توضح
لان مش هنزل الحس لعاهرة احا الا بقا لو كانت حاجة بتنور
بص دي وجهه نظري
العلاقه لازم يكون فيها شد بين الطرفين علي مين يسيطر بس بتكون ل الراجل بنسبه 55 % مثلا
لان لو طرف واحد بس الي سيطر العلاقه هتبقا ممله و الطرفين هيزهقو من بعض

• عجبني
التفاعلات: Dot com
هو بعد اسمه ده اصلا الواحد نفسه بتتسد
و طريقه الطلب بتاعته كمان
ف حقك متتكلنيش خااص
بس يااريت الناس الي بتدخل تعترض تشوف الي بيحصل
انا اصلا مش برد ع اي حد خاص انا أخري اعلق ورد في تعليق وبس

• عجبني
انا اصلا مش برد ع اي حد خاص انا أخري اعلق ورد في تعليق وبس
انا اقصد ان ده مثال بسيط لشخص داخل في الكومنات انما الخاص كتير و زي ده كدا و اكتر
ف البنات بتتخنق
و تيجي الولاد تقول ليه البنات مش بترد خاص
القصد مش عليكي خاالص و اسف لو كنتي افتكرتي القصد عليكي بسبب عدم توضيحي

• عجبني
التفاعلات: Dot com

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%