NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا انا مش قصدي كدا اقصد أنه يبقي مماشي العلاقه هو مش انا يعني انا احب الراجل الشخصيه اللي يبقي عرف مفتاح اللي قدامه فهمتني اقصد ايه مش انا اللي أقوله يعمل ايه مش لزم اطلب هو يبقي عرف من غير مطلب
ايوووا كدا فهمتك انتي بتحبي الراجل الي فاهم و خبره بمعني اصح

• عجبني
التفاعلات: اسراء احمد
المهم في حاجات كتير ولا الموضوع هيرخم ؟؟
اقول يعني و اشكي😁🫣

ايوووا كدا فهمتك انتي بتحبي الراجل الي فاهم و خبره بمعني اصح
اه صح انا اصلا بحب الرجل الحمش كدا اللي هو رومنسي ع عصبي مكس كدا

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Dot com و 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
  • بيضحكني
اه صح انا اصلا بحب الرجل الحمش كدا اللي هو رومنسي ع عصبي مكس كدا
ياااااه أنا مش مصدق أن في كدا هنا
المنتدى دا اصل بشوف العجب
على فكرة المفروض أن كدا الست الطبيعية ولا تسيطر و بتحب الدياثة و التحرر و اللي موجود هنا مع احترامي لحريتهم
لكن الست مخلوقة علشان تحس الراجل الحنش و اللي تحس باتمان معاه
مش مصدق اقرصني يا اااريق علشان اصدق اني في منتدى نسوانجي

• بيضحكني
ياااااه أنا مش مصدق أن في كدا هنا
المنتدى دا اصل بشوف العجب
على فكرة المفروض أن كدا الست الطبيعية ولا تسيطر و بتحب الدياثة و التحرر و اللي موجود هنا مع احترامي لحريتهم
لكن الست مخلوقة علشان تحس الراجل الحنش و اللي تحس باتمان معاه
مش مصدق اقرصني يا اااريق علشان اصدق اني في منتدى نسوانجي
اي ياعم ده طبيعي الرجل راجل والست ست ده ليه دور وهي ليه دور بس في ناس بتحب الحنين انا بقي بحبه مكس بين حنين ع عصبي اللي هو كلمه أقوله مره وحده

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Dot com و 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
  • حبيته
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
حجات اي ؟؟
ايه رائيك في الست اللي بتعمل نفسها خام و مؤدبة و مش بتعرف خوفا من أن الراجل يعملها كواحدة شمال ..و مش اقصد مراتي
يعني تمنع و تحجز متعة قال اية علشان ماتنزلش من نظره و يفضل معاها
بصراحة أنا قابلت ستات مش بتردي كل حاجة في الاول اللي هو واحدة واحدة على أساس الراجل مش يمل بدري و يكون اتعود عليها و حب النوم معها
لكن اللي بتمثل دي اية الحل معها و ابو نظمها مع العلم ان ممكن يكون لابسها فترة حلوة حلها اية
التعامل ازاي لان أنا بحسها اوفر و بيض شويا سوري يعني ؟؟

معلش مواضيع غبية بس دي سنسات أنا مش بعرف اتعامل معها و اللي هيفهمني ست اكيد
و على فكرة مش تفتكرني خايب ههههه أنا راجل اوي بقا و ثقة 😂😂😂😂

• بيضحكني
ايه رائيك في الست اللي بتعمل نفسها خام و مؤدبة و مش بتعرف خوفا من أن الراجل يعملها كواحدة شمال ..و مش اقصد مراتي
يعني تمنع و تحجز متعة قال اية علشان ماتنزلش من نظره و يفضل معاها
بصراحة أنا قابلت ستات مش بتردي كل حاجة في الاول اللي هو واحدة واحدة على أساس الراجل مش يمل بدري و يكون اتعود عليها و حب النوم معها
لكن اللي بتمثل دي اية الحل معها و ابو نظمها مع العلم ان ممكن يكون لابسها فترة حلوة حلها اية
التعامل ازاي لان أنا بحسها اوفر و بيض شويا سوري يعني ؟؟
هههههههههه فكرتني بنفسي يوم فرحي انا كنت عرفه هيحصل اي وعملت نفسي مش عرفه حاجه لاني بجد في رجاله كتير بتفهم غلط

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 و Dot com
هههههههههه فكرتني بنفسي يوم فرحي انا كنت عرفه هيحصل اي وعملت نفسي مش عرفه حاجه لاني بجد في رجاله كتير بتفهم غلط
يعني كدا السؤال مش للشخص اللي هيفيد
عبد ال م عين يعني

• عجبني
بس زمننا اختلف دلوقتي مبقاش في حد مش عارف انتي لو جبتي بنت او ولد في 6 ابتدائي و سئلتيه هتلاقيه عارف للاسف

بس زمننا اختلف دلوقتي مبقاش في حد مش عارف انتي لو جبتي بنت او ولد في 6 ابتدائي و سئلتيه هتلاقيه عارف للاسف
في كل زمن بس دا بيكون اسلوب
التعامل بقا يا اااريق مع الأسلوب دا ازاي
و برضو بشياكة مش هخطفها كفين مثلا

انا اتجوز ١٧ سنه وانا دلوقتي ٢٧ سنه ف كنت بسمع الكلام وانا سكته

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 و Dot com
في كل زمن بس دا بيكون اسلوب
التعامل بقا يا اااريق مع الأسلوب دا ازاي
و برضو بشياكة مش هخطفها كفين مثلا
بص انا معنديش خبره او تجارب زي ما انت عارف بس انا بحاول احط نفسي كدا تخيلينا مكان الشخص
كون انها تعمل مش عارفه و هي عارفه معناه انها بتحبك اووي و مش عاوزك تاخد انطباع وحش عنها في الحااجه دي البنات بتفكر كدا
و خليك فاكر دايما ان الانطباع الاول هو الي بيدوم لو شوفت مراتك محترمه ليله الدخله هتفضل محترمه في نظرك طول عمرك حتي لو عملت اي معاك و العكس صحيح

• عجبني
التفاعلات: Dot com
  • حبيته
يعني كدا السؤال مش للشخص اللي هيفيد
عبد ال م عين يعني
تعرف انا سعات ببقي نفسي في حاجات كتير في العلاقه ومش بقدر اتكلم بتبقي كسوف مش حاجه تاني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%