NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sexocom

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الاول / البدايةقصتنا تبدأ من عند سامي ، شاب دلوقتي عمرة حوالي 34 سنة ، ابوة و امة ماتوا من 7 سنين بعد ما اتخرج من الجامعه و كان هو الابن الوحيد ليهم ، سابولة مبلغ حلو كميراث كام مليون وديعه في البنك و هو ماجاش جنبهم و مالمسهمش لغاية دلوقتي بالاضافة لشقة كبيرة عبارة عن نصف دور في برج من الابراج الراقية بالقاهرة،سامي من بعد وفاة أبوة و امة كان منغلق على روحة و يادوب من شغلة الي وصل فية لمنصب مدير مالي بشركة عقارية محترمة و بين الجيم و البيت.علاقة الصداقة الوحيدة كانت مع جيرانة في نفس الدور، الشقة الي قدامة ، كان ساكن فيها يوسف عندة 40 سنة وزوجتة امال 37 سنة و عندهم 3 بنات ، الكبيرة اسمها سهام و عمرها 25 سنة و الوسطانية اسمها مها و عمرها 22 سنة و الصغيرة اسمها هالة و عمرها 17 سنة ،علاقة سامي بيوسف و عيلتة كانت علاقة قوية جدا بحكم عشرة السنين و الجيرة الي بينهم و كان معظم الوقت بيتردد عليهم في البيت و كانت علاقة مفتوحة بينة و بين البنات كانهم اصحاب و كانوا بيحبوة جدا و بيعتبروة زي عمهم أو خالهم بحكم انهم كمان مقطوعين من شجرة و عائلتهم من محافظة بعيدة عن القاهرة سابوها من زمان و تقريبا مش بيشوفوا حد من قرايبهم،سهام البنت الكبيرة اتجوزت سنتين من شاب و حصل خلاف بينها و بينة و وصل الخلاف انها اتطلقت منة بعد ما سامي اتدخل علشان يخلص الموضوع بدون محاكم و خناق و ماخلفتش منة بس رجعت تاني تعيش مع ابوها و امها ،تبدء القصة لما يوسف الاب تعب مرة واحدة و اتضح انه عندة مرض السرطان و في مرحلة متأخرة و مافيش وقت للعلاج ، و بقي سامي مجرد ما بيخلص شغلة بيروح يقعد معاهم و يساعد امال في امور البيت و المشاوير الي محتاجاها و كان بالنسبة ليها زي اخوها مش اكتر،و تمر سنة و كام شهر و يتعب يوسف جدا و تبدء الاحزان بعد وفاتة لما بقي ساعتها سامي شايل حمل و مسؤولية بيت يوسف و بناته.كان في الفترة دي في انجذاب بينة و بين سهام البنت الكبيرة و لكن مافيش اي اكشن مجرد احاسيس و مشاعر مكتومة جوا كل واحد فيهمسامي كان لية تجارب قديمة ايام الشباب و الجامعه و كان لية علاقات مع بنات و ستات و لكن اتقطعت بعد موت ابوة و امة ،و تيجي الصدمة الكبيرة ، أمال أم البنات تتعب فجأة و يظهر ان عندها مشكلة في القلب و يظطروا ينقلوها مستشفي تحت الملاحظة و كان سامي الوضع بالنسبة لة بدء يبقى صعب و الحمل بيكبر علية سهام كانت بتشتغل موظفة في بنك و كانت شايلة هم اخواتها البنات و مها كانت في اخر سنة في الجامعه و هالة كانت في ثانوي مدارس لغات،فضلت أمال تعبانة و كتر تردد سامي على البنات و قعادة معاهم في البيت و زيارتة لامال و لكن للاسف امال ماقدرتش تتحمل و ماتت بعد ما وصت سامي انه يتحمل مسؤولية البنات و يبقى وصي عليهم و ياخد بالة منهم بعد موتها.بعد موت أمال بقيت العلاقة بين سامي و بين سهام الاخت الكبيرة اقرب من اي وقت فات و بقوا يقعدوا كتير مع بعض ، دة غير انة بقي يقعد عندهم في البيت و يتغداء معاهم كل يوم و بالتالي هما بقوا بيقعدوا بحريتهم و بلبس خفيف و كان بيشوف منهم الي كان بيموت في اعصابة ،و جاه اليوم الي كان فارق في علاقة سامي مع البنات ، في يوم سهام كانت زهقانة و مخنوقة و اخواتها قاعدين كل واحدة فيهم بتذاكر مش فاضيةسهام قامت خبطت على سامي في شقتة قالت تروح تقعد معاه شوية تتسلي و تطلع الاكتئاب و الملل مع حد بتحبة و بتعزة ،الجزء الثاني/ بداية علاقة سامي و سهامسهام :- يا بنات انا هاروح لسامي شوية اشوفة عاوز حاجة و لا محتاج حاجة لحسن هو ماعداش النهاردة و اتغداء معانا ،لو خلصتوا مذاكرة رنولي على الموبيل ، أوكية.راحت سهام لسامي و خبطت الباب فتح سامي و كان لابس شورط و شيرت خفيفسامي:- اهلا ازيك يا سمسم عاملة اية ؟ اتفضلي سهام : الحمد**** ، انا اسفة اكون جيت اغلس عليك بس انت ماجيتش على الغداء و لقيت نفسي زهقانة و البنات مش فاضينلي و قاعدين يذاكروا.سامي:- يا جميل انتي تيجي في اي وقت ، معلش و **** اتاخرت في الشغل و اضطريت اكل اي حاجة و انا هناك تعالي اقعدي تحبي تشربي اية ؟سهام : خليك انت انا هاعملك .. تشرب اية اعملك قهوة ؟سامي : اوكية تمام على ماظبط القعدة و افتح التلفزيونسامي روق الصالة و فتح التلفزيون ودخل يشوف سهام عايزة مساعدة و لا لا ، كانت لابسة ليجن ابيض ماسك على طيزها و مجسمها تحس انها مش لابسة تحتة خاجة و شيرت كات مغري جدا مبين صدرها الابيض الي عامل زي اللوليو هو داخل المطبخ هي كانت واقفة قدام البوتاجاز بتعمل القهوة مر من ورا بالغلط و حك في طيازها الملبن هي حسيت بية و عملت نفسها من بنها و لا في اي رد فعل و كل الي حصل انها احمرت و اخضرتشهوتها المولعه لانها جربت السكس و بقيت محرومة منه بعد طلاقها خلاها افتكرت الي كان زمانجابت القهوة و راحوا قعدوا على التلفيزيون يتكلموا و يحكوا و هي بدأت تفضفض مع سامي و تحكيلة و في وسط الكلام جات سيرة جوازهاسامي:- و انتي يا سمسم مش ناوية تتجوزي تاني و لا اية ؟ اية هاتفضلي كدة ؟سامية : و **** يا سامي مش عارفة انا مش هاينفع اسيب البنات دلوقتي و انت عارف انهم محتاجيني معاهم و محتاجين وجودي جنبهمسامي:- بس انتي كدة هاتتعبي و انتي عارفة انك محتاجة للجواز ؟ - و كأنة جة على الوتر الحساس و ضرب عليةسهام بدأت عيونها تحمر و بدأت تدمع لما افتكرت حالها و تعبها وحالتها الصعبة و الي بتشوفة كل ليلة قبل ما تنام من شهوة مش عارفة تعمل فيها ايةسامي صعبت علية سهام و قالها : - خلاص ماتعيطيش بقي انا اسف و **** ماقصدي ازعلك و خدها في حضنة يطبطب عليها و هنا المشاعر ولعت مابينهم و الحضن قلب بتحسيس علي ظهرها و هي بدأت تروح منه و تسيح راح واخد خدودها في بوسة و مرة واحدة شفايفهم اتقابلت و غرقوا في بوسة و هما حاضنين بعض لدرجة انهم نسيوا الدنيا و نسيوا نفسهممشاعر الشهوة و الحب و العشق الي بينهم اندمجت و خليتهم يطلعوا كل الي جواهم و مرة واحدة ايدة جات علي صدرها و قعد يفعص فيةسهام ماحسيتش بروحها و هو بيقلعها الشيرت و بياكل في صدرها و هي رايحة منه و رميت نفسها على الكنبة على ظهرها و هو نام فوقها و عمال ياكل في صدرها و شفايفهاو شوية شوية قلعها الليجنز و بدء ياكل في كسها من فوق الكلوت و يلحس فيها و هي بتنهج و تزووم زي المجنونةو بدون مقدمات بقوا الاثنين منغير هدوم خالص و نايمين فوق بعض و زبة لمس كسها من برا ، اول مالمسة اتنفضت كان في كهرباء مسكت فيها بس سابت نفسها من الشهوة و ماقدرتش تقاوم و هو ماكانش حاسس بنفسة من كتر الشهوة الي هو فيها و الحرمان الي بقالة فية سنين دة غير ان سهام اصلا جسمها عبارة عن حتة ملبن ابيض و شهواني و يهيج الصخردخل زبة بالراحة جواها و كسها كان مقفول و كانها ماشفيتش نيك و لا سكس في عمرها كس فيرجن من الاخر بس كان غرقان بعسلها و بيشر و دة سهل دخول زبة شوية فيها و فضل يدخل و يطلع بالراحة لغاية ما زادت شهوتة و كسها فتح و وسع بقي بيرزع فيها و هي عمالة تصرخ من الشهوة مش قادرةفضلوا اكتر من نصف ساعه رزع منغير توقف لغاية ما جابهم جواها ، ساعتها اول ما حسيت بلبنة السخن في جوفها و كانها اغمي عليها و هو كمان نام عليها و مش حاسس بنفسة فضلوا كدة حوالي 5 دقايق لغاية ماتليفونها رن قاموا مفزوعين ،طلعت اختها بترن تشوفها هاترجع البيت امتي.سهام :- الوو ايوة يا مها ( صوتها كان طالع بالعافية ) في اية ؟مهـا :- انتي أتاخرتي لية ؟ انتي هاترجعي امتى ؟سهام :- لا مافيش قعدت مع سامي نشرب فنجانين قهوة ، دقيقتين و جاية اهو ، هو في حاجة ؟مها :- لا مافيش بس كنت باشوفك علشان جعانه و عايزة اطلب عشاءسهام :- ي**** انا جاية اهه سلامسهام بعد ما فاقت من الي كانت فيه بسبب التليفون بصت لسامي و هي مكسوفة و مش عارفة تتكلمسهام:- انا مش عارفة اية الي احنا عملناه دة ؟ انا لازم ارجع البيت دلوقتي ، هادخل الحمام بسرعه و اروح سامي :- سمسم ماتتكلميش في حاجة دلوقتي و انسي الي حصل و نبقي نتكلم بعدين ، المهم ترجعي علشان اخواتك مايحسوش بحاجةسهام لميت هدومها و دخلت الحمام اتشطفت و لبست و طالعه و بتفتح باب الشقة سامي:- استنوني ماتطلبوش عشاء علشان عاوز اتعشي معاكم لو ماعندكيش مانعسهام بصيتلة بكسوف و قالتلة ماشي و قفلت الباب وراهاسامي قام خد دش سريع و لبس و راح للبنات الشقة .سامي:- اية يا بنات عايزين تتعشوا اية ؟مها:- انت ماجيتش تتغداء معانا لية بقي يا عم سامي ؟سامي :- ما انا قولت لسهام و **** اتاخرت في الشغل و اضطريت اجيب سندوتشات و رجعت مقتول نمت شوية.سامي :- ها يا مها انتي بس الي جعانه و لا هالة كمان ؟هالة :- ايوة انا جعانه فحت يا سامي و عاوزة اكل بيتزاسامي :- ماشي انتي رايك اية ياسهام ؟ بيتزا اوكية ؟ انا هاتصل؟سهام:- اوكية مافيش مشكلة بيتزا تمام ، بس انا هادخل الحمام اخد دش علشان حاسة اني حرانة قويقامت سهام دخلت قوضتها تجيب هدوم و دخلت الحماماتعشوا مع بعض و عديت الليلة بدون اي حاجة غريبة مجرد بس نظرات في المستخبي و كلها كسوف من سهام لسامي و ماتكلموش خالص غير كلام عادي و بس .عدي يومين عادي العلاقة بين سامي و سهام والبنات العادية بيرجع من الشغل يتغداء معاهم و يروح يريح في بيتة شوية وبعدين ينزل بالليل ساعه الجيم و يرجع يقعد في بيتة يا اما يتعشي معاهم و يروح ينام لتاني يوم عادي.لغاية ما في جة يوم بعدها كان سامي في الشغل و لقى سهام بتكلمة بتقولة انها تعبانة قوي و دايخة و محتاجة حد يروحها البيت من البنك الي كانت شغالة فيةسامي استأذن من الشغل و طلع جري على سهام استناها برا البنك لغاية ما طلعت و كان بيان عليها فعلا انها تعبانةسامي :- اية يا سمسم مالك في اية ؟ نروح لدكتور و لا اية ؟سهام:- مافيش داعي انا هاروح البيت و هارتاح سامي : لا يا حبيبي شكلك تعبان بجد و وشك اصفر خالص ، خلينا نروح نكشف مش هناخد يعني 5 دقايق اهه نطمنطلع بيها سامي على العيادة و كشفوا عند دكتور باطني و طلعت الظاهر اكلت حاجة مش كويسة الصبح عملت فيها كل دة و كتبلها على دواء و انها ترتاح يومين في البيتطلعوا على البيت و دخل معاها البيت عندهم هي دخلت غيرت هدومها و هو فضل قاعد برا مستني يتطمن عليها،طلعت سهام من القوضة بعد مالبست شورت ستريتش تحفة عليها لونة اسود و فوقة لابسة توب جامد و ماسك على صدرها و تحس انها قاصدة تسخن سامي بعد الي حصل منهم المرة الي فاتت و انها اشتاقت للنيك من تانيسامي:- اية يا قلبي تعالي ريحي و اقوم اعملك حاجة دافية تهدي بيها معدتكسهام:- لا متتعبش روحك انا هاخد الدواء و اعمل انا ، عاوز تشرب اية؟سامي:- لا ماتتعبيش روحك اقعدي بس انا هاعرف اتصرف و قام وراها المطبخ و مسكها من ايدها علشان يخليها ترجع تقعد ،اول ما لمسها و كان الكهرباء مسكت فيكها و اترعشت و حسيت ان جسمها بيروح منها،سامي :- مالك في اية ؟ مش باقولك روحي ريحي؟سهام و هي تايهة و بدأ كسها ييغرق عسل من الشهوة و بان على الشورت شوية بلل من عسلهاسهام:- ماشي طيب مرسي يا حبيبيقام سامي عمل كوبايتين شاي و جابلها الدواء تاخدة ، اخدت الدواء و قعدوا يشربوا الشاي و بيبصوا لبعض و هي مش عارفة هي فين اصلا و بدأت تتوه و تضيعقام سامي قعد جنبها و حط ايدة على كتفها و قالها :- اية الاخبار احسن دلوقتي؟سهام و هي بتترعش:- ايوة بقيت احسن الحمدللهشوية و راح ضاممها في حضنة و باس راسها و شويه و كانوا في احلي بوسة شفايف راحوا فيها في دنيا تانيةو فضلوا كدة بتاع 10 دقايق بياكلوا شفايف بعض لغاية ما سحبلها التوب و بدأ ياكل صدرها الي نط علطول من التوب علشان ماكانتش لابسة برا و كانها مستعدة.الجزء الثالث/ صدمة مهــاو فجأة و في وسط العاصفة الشهوانية دي حصلت المصيبة ....لقوا باب الشقة فتح و دخلت عليهم مها الي كانت خلصت محاضرات و روحت ماتعرفش اية الي بيحصلمها وقفت مصدومة و فتحة بوقها و سهام اول ماشافتها اخدت التوب و طلعت تجري على قوضتهامها :- اية دة ؟ ممكن افهم اية الي بيحصل دة ؟سامي:- اهدي يا مها و انا هافهمكمها:- تفهمني اية بالظبط؟ هي دي وصية بابا و ماما **** يرحمهم ؟ هو دة الي هاتبقي وصي علينا و تاخد بالك مننا و تحمينا ؟سامي:- يا مها بالراحة وطي صوتك قولتلك و انا هافهمكمها:- مش عاوزة افهم حاجة اتفضل اطلع برا جاتك القرفسامي قام و حاول يهديها سابتة و دخلت قوضتها و رزعت الباب و هو فضل لوحدة في الصالة مش عارف يعمل اية، قام واخد نفسة ورجع شقتة.عدي اليوم و رجعت هالة من المدرسة و ريحت شوية و اتغدوا و كل دة و سهام في قوضتها قافلة على روحها مابتطلعش ، هالة سالت مها عن سهام قالتلها تعبانة و نايمةو مرت الايام يوم ورا التاني سهام بتروح البنك و ترجع تحضر الغداء و تدخل تقفل على روحها و تنام و مها ترجع تتغداء و تقفل على روحها لغاية بالليل و هالة مابين المدرسة و الدروس و ماحدش بقي بيشوف سامي خالص4 ايام مرت و سامي لا حس و لا خبر هالة استغربت و سالت سهام عنه قالتلها معرفش ، سالت مها برضة قالت ماعرفش قالتلهم هالة:- ياجماعه لازم نروح نسال عنه يكون في حاجة و لا تعبان ؟ ماتكلمية يا سهام ؟سهام ::- لا انا تعبانة خلي مها تتصل بية مها: و انا مالي انا ؟ هو انا مسؤولة عنه يعني ؟ و بتبص لسهام بنظرة كلها غضب و غيظهالة:- طيب خلاص هاكلمة انا ، واتصلت لقيت تليفونة مقفولهالة:- تليفونة مقفول ؟ لازم حد يروحلة يخبط علية يشوفةهالة:- ماتروحي يا مها تشوفي مالة ؟مها:- هو مافيش غيري في البيت دة ؟ و هي متنرفزة و متزربنة حاضر هالبس حاجة و اروحلةدخلت هالة قوضتها غيرت و لبست بنطلون جينز و قميص و طلعت خبطت على سامي ورنت الجرس مرة و اتنين و مافيش رديا دوب كانت فقدت الامل و جاية تمشي لقيت الباب فتح و سامي واقف و دقنة طويلة شوية و شكلة مانزلش من البيت من يومها سامي :- ايوة يا مها في ايةمها:- مساء الخير ... في اية انت ؟ مش بتعدي و لا بتطلع و قافل تليفونك لية؟سامي :- هو بعد الكلام الي انتي قولتية دة عايزة تشوفي وشي تعملي بية اية...؟مها:- لا دي هالة الي بتسأل و انا ماعرفتش اتكلم علشان خايفة على سهام و مش عاوزة هالة تعرف حاجةسامي :- خلاص قوليلها كويس كان تعبان و عنده شوية بردمها:- انت عامل في نفسك كل دة علشان الكلمتين الي انا قولتهم ؟ ماشي ياعم حقك عليا بس الي انا شوفتة مش سهل ياساميسامي:- انا قولتلك هاشرحلك و انتي ماستنيتيش و رزعتي شتيمة و خلاصمها:- طيب هاتشرحلي هنا على السلم؟ ادخل خلينا نتكلم بدل ماحد يشوفنا كدةدخلوا الشقة عند سامي ، الدنيا متبهدلة و الشقة تضرب تقلبمها: انت كمان مش بتنضف شقتك؟ ماشيسامي:- في اية يا مها ؟ ماتخلينا في موضوعنامها:- اتفضل قولي بقى اية الي انا شوفتة دة و من امتى و انتوا كداسامي حكالها من اول اليوم من ساعة ما تعبت سهام و راح جابها و كمل ... و بعدين يا مها اختك سهام بشر و ليها احتياجات و هي بتضحي بنفسها و ماتجوزشت علشانك انتي و اختك دة ذنبها انها في الاخر تاخد التهزيق و الشتيمة دي كلهامها:- احتياجات ازاي مش فاهمة؟سامي:- يابنتي دي مش بنت بنوت زيك و جربت الجواز و محرومة منه مها:- تقوم تروح السكة دي و مع مين معاك انتسامي:- مها انا و سهام بنحب بعض و هي رافضة الجواز علشانكم مها : و وصلتوا لفين في العلاقة دي؟سامي:- لفين ازاي؟؟؟؟ مش فاهم ؟مها:- يعني دة كان اول مرة و لا كان في قبل كدة و لا عملت معاها اية؟سامي:- ماعملناش حاجة اكتر من الي شوفتية و اقفلي على الموضوع و اخلصي علشان سهام زمانها تعبانة نفسيا و متأثرة و بجد حرام عليكي معاملتك ليها ديمها:- طيب خلاص تعالى معايا علشان هالةسامي :- لا خلاص بكرة بقي ابقي امر اتغدا معاكم ، قوليلها تعبان عنده برد ولو سمحتي غيري معاملتك لسهام بقي حراممها:- يا سلام خايف عليها قوي؟؟؟؟سامي:- كفاية تجريح و اتفضلي انتي دلوقتي و بكرة اجيلكم على الغداءمها : طيب ماشي ، ..... مشيت مها و رجعت البيت تاني ، اول مادخلت سهام كانت بتبص زي الملهوفة و هاتموت تعرف سامي عامل اية و لا عمل اية مع مها، و هالة سالتها :- اية الاخبار مالة سامي ؟مها:- مافيش عنده شوية برد و كان قافل التليفون علشان الشغل مش اكتر.. و بصيت لسهام و هي مبتسمةسهام بصيت في الارض خافت هالة تاخد بالها من حاجة او تفهم حاجةمها قامت راحت لسهام و حضنتها و قالتلها :- اية يا سمسم مش هانتعشي طيب انا جعانهسهام فرحت قوي برد فعل مها و انها رجعت تعاملها بحب تاني و نسيت الي شافتةسهام:- من عيوني ، عايزني نطلب عشاء من برا و لا اعملكم انا ؟مها:- لا انتي شكلك لسة تعبانة خلينا نطلب اكل من برا و خلاصسهام :- ماشي اتصلي شوفي انتي و هالة عايزين تاكلوا اية و هاتولي زيكم عدا اليوم و جة تاني يوم و سامي رجع من الشغل و غير هدومة و راحل للبنات خبط علي الباب ...فتحت سهام و عيونها في الارض ....سهام:- ازيك يا سامي وحشتنا ... اتفضل ادخلسامي :- ازيك يا سمسم و حشاني اكتر ... مرسي ياقلبيهالة:- اية ياعم سامي الغيبة الطويلة دي ؟ كدة برضة بقالك بتاع اسبوع مش معبرنا ؟سامي :- لا و **** يا هلول انا بس كنت تعبان و عندي دور برد و مارضيتش اجي اعديكم ، هي مها ماقالتلكيش؟هالة:- لا قالت ياعم .... تعالي انت حماتك بتحبلك ! سهام عاملالك غداء اية وليمة....سامي:- حماتي ؟؟؟؟ تسلم ايد سهام و اخوات سهام **** يخليكوا ليا و مايحرمنيش منكم ابدامها:- ازيك يا سامي عامل اية ؟ واحشنا و **** سامي :- كويس يا مها **** يخليكيو قعدوا اتغدوا و طول الغداء نظرات خاطفة بين سهام و سامي و مها الي قاعده تراقب النظرات الي بينهمو هالة قاعده تاكل و مش واخدة بالها خالص و لا فاهمة حاجةخلص الغداء و سامي استأذن يروح ياخد دش و يريح شويةو هكذا فضل الوضع على ماهو علية يومين بنفس الطريقة سامي يرجع و يتغداء معاهم و يقعد شوية و بعدين يرجع شقتةلغاية ما في يوم بالليل مها قالت لاخواتها انها نازلة رايحة لواحدة صاحبتها و راحت خارجة و رنت الجرس على ساميالجزء الرابع/ بداية علاقة سامي و مهاسامي فتح و اتفاجأ بمها قدامه سامي:- ازيك يا مها في حاجة و لا اية ؟مها :- هو انا لازم علشان اجيلك يكون في حاجة ؟ لا ياسيدي مافيش حاجة كنت مخنوقة و عايزة اقعد معاك شوية نرغي سامي :- طبعا يا حبيبي اتفضلي دخلوا شقة سامي ، سامي كان لابس شورت و مش لابس حاجة فوق و الشورت كان على اللحم و زبة كان باين فية واقف نصف وقفةسامي:- بعد اذنك ادخل البس حاجة و اجيلكمها:- لا مالهوش لزوم عادي خليك زي ما انت براحتك سامي: -لا عيب يعني هاقعد كدة قدامك ؟مها: يا اخي اعتبرني سهام و لا هي غير ؟؟سامي:- احنا رجعنا للحوار دة تاني؟؟؟مها :- طيب خلاص يبقى خليك زي ما انت ، اية الريحة دي ؟ دي ريحة حاجة بتتحرق و لا بخور و لا اية دي؟كان سامي قبل ما مها ترن علية مولع سيجارة حشيش و قاعد مع نفسة و مشغل موسيقى و لما طبت علية فجأة كان البيت متعبي ريحة حشيش و مالحقش يهوية و لا حاجةسامي :- لا مافيش حاجة كنت مولع سيجارة و بسمها:- سيجارة اية ؟ دي ريحتها غريبة قوي؟ انت بتشرب سجاير اية؟؟سامي:- في اية يا مها انتي بتحققي معايا و لا اية؟مها :- ماتفك بقي ؟ بحقق اية؟ ياعم خلاص بقى خلينا نرجع صحاب تاني انت مالك قافش عليا كدا؟سامي :- الصراحة بقيت بخاف من ردود افعالك ماشي يا ستي دي سيجارة حشيشمها:- احية ..!!! بجد ؟ ممكن اشوفها؟سامي:- عارفة لو قولتي لحد حاجة بجد مش هاكلمك تانيمها:- يا بني و **** مافي حاجة انا مش زعلانة ، انا عايزة اشوفها بس علشان ماشوفتش حاجة كدة في الحقيقة دايما باسمع و اشوفها في الافلامسامي طلع السيجارة الي كان لسة واخد منها نفسين و طافيها من تحت الكنبة و هي مسكتها منه مها :- واووو شكلها غريب و ريحتها اغرب ، ماتولع بقى و لا مكسوف مني؟سامي :- انا مش عارف اخرتها معاكي اية بالظبط؟ولعوا السيجارة و اخد منها نفسين و راحت واخداها منه و بدأت تشرب هي كمان ، مافيش عشر دقائق و بدء مفعول الحشيش يشتغل معاها مها:- انا حرانة فشخ انا هاقلع هدومي .... و قلعت و فضلت بالبرا و الأندر و بسسامي شاف المنظر و وشاف الجسم الي يهبل و البياض الناصع صدر و جسم و لا أحلي و لا اروع من كدة ، سامي جالة حالة من الذهول و هاج فشخ و زبة بدا يقف على الجسم الرهيب الي قدامة مع تأثير سيجارة الحشيش الي شربهاو شوية و قامت مها مع الدماغ العالية الي هي فيها و قالتلة انا عايزة ارقص شغلي اي موسيقى رقصو بقي مشهد عبثي و كانك في زمن شهريار حرفيا سامي قاعد بالشورت و زبة على اخرة هاينط من الشورت و مها بترقص عريانة بالبرا و الاندر بس و طيازها عمالة تترج و ماصدق سامي قام ولع السيجارة التانية و فضل يسحب و هي تاخد منة كل شوية كام نفس و تكمل رقص لغاية ما خلاص تعبت و وقعت علي حجرة على اخرها من السطلان و الهيجان و حطت راسها على صدرة و هو على اخرة هاينفجر من الشهوة و الهيجان عليهامها :- انا تعبت مش قادرة خدني في حضنك شويةو راحت حطيت شفايفها على خدة و بدات الجنون و البوس اشتغل و بدأت تبوس في شفايفة و حسيت بزبة الي هايقطع الشورت مها:- اية دة ؟ هو مالة عامل كدة وراحت مسكاه بايديهاسامي:- باقولك اية انا على اخري و لو ما هديتيش مش عارف هاعمل فيكي اية ارحمينيمها:- ماتعمل بقي انا هاموت عليك و مش قادرة استحملسامي راح قالبها على الكنبة و نزل بوس في كل حتة فيها و شد البرا و طلع بزازها الي عاملين زي المانجا في جمالهم و قعد ياكل فيهم و هي عمالة تتنهد و تتاوه من الشهوة و الهيجانو شوية راح نازل للاندر و قعد يبوس في كسها من فوق الاندر و هي عمالة تشر عسل لما كلوتها بقي غرقان فعلياو قام قالع الشورت و نام فوقيها و عمال يحك زبة في شفرات كسها من فوق الكلوت و يبوس و ياكل في صدرها في نفس الوقت و صوتها علي و بقي اقرب للصريخ من الشهوة لانها اول مرة تحس بالاحساس دةو دخلوا في معركة جنسية محمومة مش عارفين نهايتها ايةمها:- انت رهيب انا باموت فيك يا سامي ابوس ايدك نيكني و اعمل فيا الي انت عايزة انا خلاص هاموت مش قادرةسامي :- ماينفعش يا بيبي انتي لسة بنت و مش هاقدر بس هامتعك برضة و هاخليكي في قمة متعتكو قام رايح جايب علبة كريم و قلعها الاندر و قلبها علي بطنها و بدء يدهن بصبعه في خرم طيزها براحة و حط شوية من الكريم على زبة و بدء يدعك في خرمها شوية شوية لغاية ما راس زبة دخل و هي مرة واحدة راحت مصرخة سامي:- يابت وطي صوتك هانتفضح اهدي شويةمها:- مش قادرة الالم رهيب طيزي بتتقطع سامي:- اصبري دلوقتي هايروح الالم و فعلا شوية شوية بدء يدخل جزء اكبر من زبة في خرم طيزها و يدخل و يطلع بالراحة و هي الالم امتزج مع الشهوة و راحت في شبة غيبوبة من المتعه الي هي فيهاو مع ضيق خرمها البكر هو ماقدرش يتحمل أكتر من كدة و جاب لبنة كلة جواهاو فضلوا نايمين عريانين كدة 5 دقايق و هي في حالة من اللا وعيسامي :- انتي زعلانة من الي حصل ؟مها:- بالعكس انا في قمة السعاده ، انا عمري ماحسيت بالاحساس دة ابداسامي :- يعني مش ندمانه على الي عملناه مع بعضمها:- أكيد لا انا باعشقك و كان نفسي في اني ابقي في حضنك من زمانسامي:- مها انا باحبك و باموت فيكي بس انا مش عاوزك تزعلي انا برضة باحب سهام قوي و بعشقها انتوا الاثنين بنفس القدر من الحب و العشقمها:- طبعا مش زعلانة ، فكرتني بسهام ! انا لازم اقوم اخد دش و ارجع لحسن تتصل علياقاموا الاثنين على الحمام خدوا دش سوا و ماخلاش من التفريش و البوس و المليطةطلعت مها لبست و هي مش قادرة تمشي و طيزها مموتاها من الالمسامي:- خدي الكريم دة ادهني منة لما تروحي بس الاول املي مياه سخنة في البانيو و اقعدي فيها شوية و انتي هاترتاحيمها:- اوكية ماشي يا حبيو يادوب سامي قام طلع حاجة ياكلها و ولع سيجارة و دخل اغمي علية من التعب لتاني يومالجزء الخامس/ عودة سهام لاحضان ساميتاني يوم ....صحي سامي الصبح و راح على شغلة عادي و البنات كل واحدة نزلت سهام في شغلها و مها في جامعتها و هالة في مدرستها ..على الظهر كدة سامي لقي تليفونة بيرن و كانت سهام ...سهام :- صباح الخير يا سامي عامل اية ؟سامي :- قلبي اخبارك اية وحشاني موتسهام:- احنا ماتكلمناش من يوم هالة وماعرفتش انت عملت معاها اية خليتها اتغيرت كدة ؟سامي:- بصي موضوع هالة خلاص شيلية من دماغك انا ظبطتها و هابقي احكيلك لما اشوفك - اية رايك اعدي عليكي بعد ماتخلصي شغل نروح نقعد في حتة نتكلم بقالي زمان ماقعدتش معاكي لوحدينا....سهام:- تمام اوكية اول ماتيجي رنلي اطلعلكعدي النهـار ووصل سامي لسهام البنك رن عليها و طلعتلة و اول ما ركبت معاه العربية اداها بوسة كلها عشق و حب و كهرباء ، و طلعوا علي كافية قريب ...سهام :- قولي بقي عملت اية مع مها ؟سامي:- جاتلي يومها و اخدتها بالراحة و فهمتها الي بينا و قد اية انا باحبك و انك انتي الي مش عاوزة تتجوزي دلوقتي علشان تبقي معاهم و متفرغة ليهم و تاخدي بالك منهمو مع الكلام فهمتها ان الي بيني و بينك لازم يكمل و نتجوز لاني فعلا انا عاوز اكمل حياتي معاكي ...سهـام:- و هي اقتنعت بالكلام دة يعني؟؟؟سامي:- يعني اية اقتنعت ؟ سمسم يا قلبي دي الحقيقة ، انا باحبك بجد و عاوز اتجوزك لو انتي ماعندكيش مانع يعنيسهام:- انا فاهمة بس انت اول مرة تصارحني بكدة ... خلينا طيب دلوقتي ناخد الموضوع بالراحة انا قولتلك قبل كدة مشكلتي في الجواز اية ، انما لو عليا انا عاوزة نتجوز بكرة بجد...المهم الكلام راح للحب و الرومانسية و فضلوا يرغوا و يتكلموا على اخواتها و بعدين قاموا يروحوا على البيت.سامي :- تعالي اقعدي معايا في الشقة لغاية البنات مايرجعوا انا عاوز اقعد معاكي براحتيسهام:- انا خايفة حد منهم يطب علينا فجأة زي المرة الي فاتتسامي :- ماتخافيش هما معاهم يعني مفتاح للشقة ؟ تعالي بس يادوب دخلوا شقة سامي و قفل الباب كانت في حضنة و في لحظات كانوا على سرير سامي عريانين ملطو نزل فيها ياكل كل حتة في جسمها من صدرها لغاية كسها و هي في دنيا تانية مافيش غير اهاات و غرقانة من كسها الي عمال ينزل شهد و سامي بيشرب من شهد كسها و راح واخدها في حضنة و دخل زبة فيها و نزل فيها رزع بتاع ساعه مش حاسين بنفسهم هي جابت شهوتها بتاع 3 مرات و هو مرتين لغاية ماوقعوا جنب بعض على السرير واخدها في حضنةسامي:- سهام انا باعشقك و مش قادر ابعد عنكسهام:- و انا كمان باموت فيك بس اخواتي هانعمل فيهم اية ؟سامي:- سيبيلي الموضوع دة انا هاخلصة انتي خليكي بس معايا و ماتشيليش هم خالصناموا في حضن بعض بتاع ساعه و قامت سهام مخضوضة لما لقيت الوقت جريسهام:- انا اتاخرت قوي و ممكن مها تتنطط و تقعد تتصل ، انا لازم ارجع البيت دلوقتي....سامي:- ماشي بس خليكي طبيعية و ماتقلقيش من حاجة و لو مها سالتك اتاخرتي لية ؟ ردي عادي قوليلها كنت مع سامي و روحنا كافية...سهام:- مابلاش تعرف اننا كنا مع بعض ...سامي:- مالكيش دعوة اسمعي كلامي و اعملي الي باقولك عليةقامت سهام جري خدت دش و لبست هدومها و اتسحبت بالراحة على بيتهااخواتها كانوا رجعوا و ماحدش سالها اصلا انتي اتاخرني لية ، كل الي سالوا علية الغداء و بسجهزوا الغداء و اتصلت مها ب سامي علشان يجي يتغداء معاهمو بعد الغداء قامت مها عملت الشاي و رجعت تاني قعدت معاهم يرغوا بعد الغداءسامي:- عاملة اية يا مها في المذاكرة انتي و هالة خلوا بالكم السنة دي اخر سنة و لازم تشدوا على نفسكم هانت خلاصمها:- و **** انا جايبة اخري خلاص عايزة اخلص علشان اخلص من القرف دةسامي:- **** كريم و انشاء **** هاتعدي ماتقلقيش بس انتي ماتكئبيش روحكسامي :- طيب انا هاروح اريح شوية بعد الغداء كدة معلش اعذرونيمها:- طيب ماتدخل تريح في قوضة و خلاص انت لسة هاتروح شقتك و ترجع ؟سهام:- ازاي يابنتي ؟ خلية ياخد راحتة و يغير هدومة تلاقية تعبانمها:- ما انا قصدي يعني هو اية الفرق بين هنا و هناك ؟ و **** انا كنت عايزة اقول الموضوع دة من زمان بس مالقيتش الفرصة ...سامي:- موضوع اية يا مها مش فاهم ؟مها :- ماتخليك قاعد معانا و نفضيلك قوضة و خلاص بدل ما انت رايح جاي كدةسهام:- ؟؟؟؟؟؟ ازاي يعني؟؟؟سامي:- و **** انا ماعنديش مانع لو كلكم موافقين ....مها:- اية رايك يا سهام انتي عندك اعتراض ولا راي تاني؟؟؟؟ و بتبصلها و هي مبتسمة...سهام:- بالعكس انا ماعنديش مشكلة المهم هو هايبقى مرتاح فين .. احنا مش عاوزينة بس يحس انة مش واخد راحتةهالة:- انا عن نفسي موافقة و **** ياريت يا سامي تخليك معانا...شوفوا هاتتفقوا علي اية و ترتبوها ازاي علشان انا لازم انزل دلوقتي اروح الدرسسهام :- خلاص اية رايك يا مها تقعدي انتي و هالة في قوضة واحدة شوفي تحبي تقعدي فين؟ يا اما نسيبلة قوضتي و انام انا و هالة او انا و انتيمها:- لا انا ماينفعش اطلعك من قوضتك انتي الكبيرة برضة و ليكي احترامك انا هاسيبلة قوضتي و اروح انا مع هالة .... اية رايكمسامي:- واوووو انا هنام في قوضتك انت يا قمر ؟ ( سهام بصة بغيرة لسامي و مش فاهمه حاجة)سهام :- اية الدلع دة ما اجيبلكم اتنين ليمون كمان ؟هالة:- ههههه لية انتي بتغيري على سامي و لا اية ؟سهام:- اية ؟ لا مش قصدي بس اول مرة اشوفكم بتدلعوا على بعض كدةسامي:- قصرة يا موزز انا هاقوم اجيب شوية حاجات من الشقة و ارجع على ماتكونوا خلصتوا مناقرة مع بعضسامي راح شقتة و مها بصيت لسهام و قالتلها مها :- انتي زعلانة مني ؟ انا ماقصدش حاجة و اللهو بعدين سامي فهمني الي بينك و بينة و انا مش زعلانة بالعكس انا عاوزاكي تبقي قريبة منة و انا كمان بحبة زيك و عاوزاه يفضل معانا علشان باحس بامان و هو موجود...سهام:- انا مش عارفة اقولك اية ؟ بس انتي اتغيرتي قوي يا مها عموما انا باحبك و مش عاوزاكي تبقي شايلة مني ولا زعلانة من ساميمها:- ابدا طول ما اختي حبيبتي الكبيرة مبسوطة انا مش هازعلعلى ماخلصوا مناقرة و كلام كان سامي رجع و بد\وا يرتبوا البيت علشان التغيير الجديدالجزء السادس/ سامي نقل شقة البناتعلي بالليل كان سامي في قوضة مها الي بقيت قوضتة و خبطت علية مهامها: ممكن ادخل؟سامي:- اتفضل يا قمرمها :- اية الاخبار حلوة قوضتي؟؟سامي:- هههه اكيد مش قوضة القمر مها ؟ بس اية المفاجأة دي يا بنتي ؟ مش كنتي قولتيلي الاول علشان ما اتفاجأش كدة؟مها:- اية رايك؟ اهه تبقي جنبي و جنب سهام برضة .... انا عارفة انها محتجالك قوي و دة باين عليها اليومين الي فاتوا كانت مكتئبة قوي و النهاردة حسيت ان روحها رجعت لهاسامي : **** يخليكي ليها و ليا يا احلى موزز في الكونمها:- باقولك اية ؟ ماتروحلها بقي شوية علشان انا حاسة انها مكسوفة تقعد معاك قدامي؟ و بالمرة قبل ما هالة ترجع و لما هالة ترجع هاقولها انك نايم في قوضتك ....سامي : انتي بتقولي اية ؟ انا خايف هي تقلق ولا تخاف...مها:- ماتقلقش بس ماتنسناش يا عم سامي: هههه و انا اقدر برضة دة انت الحتة الحلوة يا قمر هههههقام سامي راح لسهام و خبط على قوضتها فتحت سهام و هي متفاجأة و مخضوضةسهام:- في اية يابني حدي يشوفك ؟سامي :- ماتخافيش بس انا مظبط الدنيا ادخلي بس عاوزك في بوستين ههههدخل وراها و قفلوا الباب كويس ، و اول ما دخل راح قافش فيها بوس و حضن و اترموا على السريرو هي بتقاوم بدلع سهام:- بس يا حبيبي مها تسمع و لا تعملنا مصيبةسامي:- هو انا مش قولتلك شيلي مها من دماغك خالص و لا تقلقي من ناحيتها نهائي؟ اعتبريها مش موجودة كدة حلو؟سهام: و **** مش فاهمه حاجة بس ماشيسامي :- بكرة تفهم يا عسل ي**** بقي....و نسخة طبق الاصل من اخر مرة عملوا فيها سكس في شقتة ، قلعوا ملط الاثنين و بقوا اية رايحين و لا حاسين بالدنيا و لا حسوا ان في حد واقف جنب الباب بيتصنت و يبص عليهم من خرم البابالي هي مها ... كانت مولعه من الي شايفاه و هاين عليها تدخل تشاركهم جولة السكس دي و هاتتجن و عمالة تفرك في كسها من كثر الهيجانبس هي ساعه و كان سامي طالع يتسحب من قوضة سهام راح على الحمام اخد دش و جري على قوضتةعدي الوقت و سهروا شوية مع بعض كلهم بعد ما رجعت هالة من الدرس و اتعشوا سوا و كانوا في قمة السعادة بالتغيير الجديد في البيت دةعلى الساعه 2 بالليل قامت سهام و قالت انها داخلة تنام و كانت هالة اساسا دخلت نامت علشان عندها مدرسة و اتبقي سامي و مها ...سامي:- اية يا قمر انتي مش رايحة بكرة الجامعه ؟مها :- لا ماعنديش محاضرات بكرة و ماليش مزاج انام دلوقتيسامي: طيب اية انا هادخل انام انا طيب ؟مها : انا جاية معاك قوضتي حبيبتي عايزة حاجةسامي:- اتفضل يا عمريدخلوا القوضة و اول ما دخلوا مها قفلت الباب بالمفتاح وراهاسامي : في اية يا مجنونة اخواتك برامها:- ماليش فية انا مولعه و عاوزاك اشمعني سهام يعني ؟ انا مش قادرةوراحت قالعة ملط و نطت علية مسكت زبة من فوق الشورت تدعك فيةسامي :- بالراحة طيب علشان ماحدش يصحيراح سامي قلع الشورت و هي ماصدقت نطت على زية تاكل فية ببوقها و كانها جعانةو سامي كان خلاص راح في الهواء من مصها الرهيب لزبة و قلع التيشيرت و ريح ظهرة على السرير و دقيقتين و راح قالبها علي ظهرها و اشتغل هو مصمصة في صدرها و كسها لما قيت بتزووم زي المجنونة من الشهوةو فضلت تجيب في شهد كسها و هو يمص و راح قالبها على بطنها و مسك زبة يدخلة في طيزها من ورامها: ابوس ايدك بقي نيكيني في كسي هاموت عليكسامي:- مش دلوقتي خلينا نشوف الموضوع دة بعدين و نفكر نعملها ازايو راح دافس راس زبة في طيزها و هي صرخت صرخة تصحي العمارة كلها راح حاطط ايدة على بوقها علشان صوتها مايصحيش اخواتها ، بس بعد اية؟ كانت سهام سمعت الصوت مخضوضة و قامت تشوف في ايةراحت لمها تشوفها في قوضة هالة لقيت هالة نايمة لوحدها فهمت ان مها عند ساميراحت بالراحة و قعدت تسمع من الباب صوت مها و هي بتوحوح من النيك في طيزها و صوتر الرزع شغالبصيت من خرم الباب و شافت الي ماكانتش متوقعاه و اتصدمتو طلعت جري على قوضتها و هي مش عارفة تعمل اية...خلص سامي و مها المعركة الجنسية و اتسحبت مها على قوضة هالة و فكرها ان سهام ماتعرفش و لا سمعت و سامي نام زي ماهو لتاني يوم...........الجزء السابع/ شهر عســـلتاني يوم ....رجع سامي من الشغل عادي على شقة البنات و غير هدومة و أخد دش علشان يتغدوا سوا بس لاحظ ان سهام قالبة وشها و مش مديالة ريق و بتبصلة بنظرات كلها ضيق و شكلها متضايق و مش عاوزة تفتح معاه في اي كلام...بعد الغداء و بعد الهزار مع هالة و مها قام سامي دخل لسهام قوضتها علشان يفهم في اية..سامي:- اية ياعم ؟ هو القمر مالة مش في المود لية و وشة مقلوب ؟سهام:- انت مش مش عارف انت عملت اية امبارح ؟سامي:- ( بيفكر كان في اية امبارح ، و افتكر انة كان مع مها بالليل بس مكانش يعرف ان ممكن تكون سهام حسيت بية)... لا مش فاكر ؟ في اية بجد ؟ ما تتكلمي اية الي مزعلك ؟سهام:- بالليل انت و مها ؟مش فاكر؟سامي:- اههه انا فهمت ... بصي تحبي تفهمي و لا مش عاوزة تتكلمي؟ سهام الموضوع مش زي ما انتي فاهمة .... انا اضطريت اعمل كدة علشان مها مش تقلب علينا و افضل معاكي..صدقيني الموضوع مش كان بمزاجي زي ما انتي متصورةسهام:- و **** كل الي كنتوا فية امبارح دة و مكنش بمزاجك ؟ اومال لو كان بمزاجك كنت عملت اية تاني؟و بعدين دي اختي الي انت ضيعتها دي؟سامي :- ماتخافيش اولا مها زي ماهي بنت ثانيا اديني فرصة النهاردة و انا اثبتلك اني باحبك انتي و عاوزك و مش هاقرب لمها تانيلو مش عاوزة انا هابعد عن حياتكم كلكم و مش هاتشوفي وشي تاني لاني ماعرفش اعيش و انتي زعلانة مني كدةسهام:- باقولك اية انا مش قادرة اتكلم و مخنوقة دلوقتي ياريت تسيبني لوحديسامي :- ماشي بس انا هاكدلك الكلام الي باقولة النهاردة ، سلامسامي طلع من عندها راح يدور على مها ، لقاها في المطبخ بتعمل نسكافية ،سامي:- مها انا عاوز اتكلم معاكي ضروري....مها :- في اية يا سمسم ما تتكلم ؟سامي:- انا لازم اتجوز سهام و ضعي في البيت كدة بقى غلط و مالهوش معني و غير كدة انا باحب سهام و باحبك و عاوز افضل معاكم ، بس بالطريقة دي انا ممكن امشي و ابعد عنكم خالص....مها:- لية يا حبيبي في اية حصل مالك ؟سامي:- سهام سمعتنا امبارح و زعلانة جدا و قالبة وشها و لازم تعرف اني مش باذيكي و اني عاوزها و عاوز افضل معاكم لاخر العمر مها:- طيب و انا هاروح فين؟سامي:- معلش هاتستحمليني شوية لغاية ما سهام تهدي و الموضوع يعدي و تحس اني جد و اني مش بالعب بيكم مها:- انا ماعنديش مانع طالما هاتفضل عايش معانا سامي:- طيب تعالي نكلم هالة و نشوف رايها اية ؟سامي و مها راحوا لقوضة هالة و قعدوا يفهموها و هي اتبسطت جدا اول ما سمعت و وافقت علطول و اتفقوا انهم بالليل هايفجأوا سهام بالموضوع سامي ريح في قوضتة شوية و نزل بعد الظهر راحب جاب تورتة و حاجات حلوة و جاب طقم ذهب و ورد ولما رجع خبى الورد و الذهب و دخل لبس احلى لبس عنده و اتفق مع هالة انها تقول لسهام انهم عاملين حفلة علشان مها خلصت امتحاناتدخلت مها لسهام و قالتلها الي اتفقوا علية و خليتها تلبس لبس شيك و طلعوا كلهم قعدوا في الصالة برا مستنين سامي الي طلع و ماسك الورد و مخبي الذهب في جيبةسامي:- سهام يا قلبي تسمحي تتجوزيني؟؟؟؟سهام: اتصدمت و مش عارفة الي بيحصل و بتبص لاخواتها الي مبسوطين و مبتسمين و جريوا عليها يبوسوهاانا مش فاهمة حاجة في اية؟مها:- سهام يا حبيبتي كلنا عارفين انك انتي و سامي بتحبوا بعض و سامي كلمنا و فهمنا و احنا موافقين و عايزين نحس اننا عايشين في عيلة مع بعض و سامي بقى خلاص جزء من البيت دة سهام:- طيب و انتوا؟هالة:- احنا اية ما احنا عايشين معاكم اهه و مها هاترجع قوضتها تاني و ترحمني ههههههسامي:- اية اروح اجيب المأذون ؟ هههسهام؟- دلوقتي حالا ؟سامي :- اه دلوقتي انا مستعجل .... و اتفقنا ان كمان اسبوع هاتكون هالة خلصت امتحانات نسافر كلنا نقضي شهر العسل و هما معانا يتبسطوا لو ماعندكيش مانعبس لو حابة نبقي لوحدينا برضة انتي الي تقرريسهام:- لا انا ماقدرش اسيب اخواتي و ابعد عنهم .. انا موافقة خلاصمها و هالة قعدوا يتنططوا و جريوا على سهام يبوسوها و سامي طلع الذهب اداه لسهام و باسها من شفايفها بوسة فظيعهنزل سامي جاب المأذون الي كان اصلا متفق معاه و معاهم اتنين شهود و تم كتب الكتاب وسط فرحة البنات الي مش مصدقين ان اخيرا بقي في فرحة في بيتهم بعد سنين الحزن على ابوهم و امهم و الفراق و احساس اليتم الي كانوا فية ...و اخدهم سامي و عزمهم على سهرة برا و اتعشوا و فضلوا سهرانين لغاية متاخر و رجعوا علشان هالة كانت لسة ماخلصتش امتحاناتو اول مارجعوا راح سامي لم حاجتة و هدومة من القوضة بتاعت مها الي كان قاعد فيها و دخلها قوضة سهام الي كانت لبست افشخ قميص نوم شفاف روز منغير برا و الاندر الفتلة سامي شافها بقي بيتنطط من الهيجان و كان هاينط عليهاسهام:- حبيبي استني بس عشر دقايق ارتب القوضة و اظبط نفسي و تعاليسامي :- ماشي و لو اني مش قادر استحمل الي انا شايفة دةمافيش ربع ساعه و كانوا قفلوا عليهم الباب و بدأت احلى ليلة دخلة و احلي لية في تاريخهم مع بعض...فضلوا في العشق و الغرام و الملحمة الجنسية لغاية ما النهار طلع و كانوا خلاص جابوا اخرهم و ناموا عريانين في حضن بعض لغاية العصر....صحي سامي لقي اجمل ست في الدنيا نايمة في حضنة عريانة ماقدرش يمسك نفسة فضل يبوس فيها و يحسس على جسمها الحرير لغاية ما صحيت سامي:- صباح العسل يا احلى و اجمل عروسة في الدنيا باحبك..... باحبك.......سهام:- صباح الورد يا قلبي.... و انا باموت فيك ...دخلوا في بوسة تقطيع شفايف و مع هيجان سامي الصباحي راح ماسكها و قعد ياكل في صدرها اللولي و نزل على كل حتة فيها يلحس و يبوسسهام:- انت اية ماتعبتش من امبارح ؟ اهدي شوية هو انا هاطير منك ؟سامي :- هو حد يبقي جنبة ملاك ملبن زيك كدة و يهدي ابدا...و نزل على احلي كس و قعد ياكل فية و هي بتصرخ من الشهوة و راح نازل عليها يمسح زبة في شفايف كسها الي غرقانة و مدخل زبة بكل حنية و عمل معاها احلي سكس صباحي و هي بتتقطع تحتة من الشهوةبعد تقريبا ساعه من الهري و الدعك دة قام لبس شورت و فنلة و هي لبست قميص النوم و راحوا اخدوا احلي دش مع بعضطلعوا من الحمام لقوا مها قدامهم و كانت مكسوفة قوي....مها:- حمام الهنا يا عرايس... اية مش ناوين تاكلوا و لا هاتقضوها عسل بس ؟سهام:- مكسوفة قوي ..... انا اسفة و **** حاضر هاشوف الغداء دلوقتي...سامي: صباح الفل يا مها .... ماتقلقيش يا قمر هاتصل اجيب احلى غداء .. انا عامل حسابي ماتخافيشاتصل سامي و جاب احلى اكلة سمك و جمبري .....عدي الاسبوع بنفس الطريقة كان سامي واخد اجازة شهر عسل من الشغل هو و سهام و مقضينها نيك صبح و ليل و ياعيني مها كانت ماسكة روحها بالعافية و هالة كانت مش معاهم كانت مركزة تخلص امتحاناتهابعد الاسبوع ما عدي حضروا شنطهم و سافروا كان سامي محضرلهم احلي اجازة في تركيا قعدوا هناك اسبوعينسامي و سهام كانوا في قوضة لوحدهم و هالة و مها في قوضة تانية و طبعا مقضينها سامي و سهام سكس ليل و نهار في اي فرصة يبقوا لوحدهم فيها...و حصل في النصف اوقات كان سامي يهرب من سهام و هي على البحر او نايمة و يعمل سكس مع هالة المحرومة علشان ماتزعلش لكن كان سكس على السريع علشان ماحدش يحس.خلصت الاجازة و رجعوا البيت تاني و لحياتهم الجديدة كليا تاني ......الجزء الثامن/ عودة سامي لمهابعد مارجعوا تاني لحياتهم العادية بعد تاني سامي عن مها و مابقاش في فرصة انهم يعملوا حاجة علشان سهام ما تحسش و تزعل...لغاية ما في يوم سهام رجعت من شغلها و هي دايخة و تعبانة راح سامي و مها اخدوها و نزلوا راحوا للدكتور الي قالهم علي المفاجأة الحلوة ....الدكتور:- مبروك يا استاذ سامي ... المدام حاملسامي:- بجد **** يبارك فيك يا دكتور ....الدكتور:- بس في حاجات لازم اقولك عليها...سامي:- خير يادكتور قلقتني ...؟الدكتور:- المدام في الشهور الاولي من الحمل و لازم تبعد عن اي اجهاد او اي علاقة دلوقتي على الاقل شهرين لغاية ما الجنين يثبت في الرحم و يبقى وضعه مستقر ...سامي:- اكيد يا دكتور .... المهم انها تكون بخير...الدكتور:- لا ماتقلقش هي وضعها كويس دلوقتي الحمدللهمها:- مبروك يا سهام .... هابقى خالة هههههسهام:- **** يبارك فيكي ... عقبالك يارب..سامي:- من هنا ورايح انتي ماتعمليش حاجة في البيت انا و اخواتك موجودين و هانعمل كل حاجة انتي بس تاكلي و ترتاحي و ماتعمليش حاجةعدي اسبوع سامي محروم من الجنس و مش قادر يقرب من سهام غير ببوسة و لا حضن مش اكتر و بقى مش عارف يستحمل لغاية ما في يوم كان واقف في المطبخ مع مها و بيجهزوا الغداء ولزق فيها من ورا من احساسة بالهيجان و خصوصا ان مها كانت لابسة قميص بيتي خفيف و مش لابسة تحتة حاجة و شكلة يهيج فشخمها:- باقولك اية انا على اخري لو لزقت فيا تاني هافضح الدنيا ....سامي:- و انا اكتر منك يا موزز ماتيجي شقتي بعد الغداء؟؟مها :- طيب خلينا نتغداء و نحاول نخلع منهماتغدوا مع هالة و سهام و شربوا الشاي و بعدين سامي قام و قال انة نازل لواحد صاحبة في الشغل ، و مها بعد ماهو قام قالت انها زهقانة و هاتنزل تشتري حاجات من تحت و تيجي علطولسامي سبق مها على الشقة و هي جات وراه كان سايب معاها مفتاح الشقة ، دخلت الشقة تدور علية لقيتة في قوضة النوم واقف بلبوص و زبة واقف على اخرة، قام هاجم عليها و فضل يبوس و يحضن فيها زي المجنون و قلعها هدومها كلها و بقوا الاثنين ملطهيجان ما بعدة هيجان و بدأوا معركة جنسية من الحرمان الي هما فية الاثنين.....بعد ساعه من النيك و الهيجان ناموا جنب بعض عرقانين و سامي بينهج .....مها:- سامي .. انا تعبت قوي انا عاوزة اتفتح و اتناك زي سهام مش قادرة انا مولعة من النيك و عاوزة اتناكسامي:- ياحبيبتي ماهو المشكلة انه مش هاينفع دلوقتي انا خايف عليكي...مها:- انا لايمكن في راجل هايلمسني اصلا غيرك ، فكرة اني اتجوز راجل غيرك دي مش هاتحصل ابداسامي : طيب و سهام هانعمل فيها اية؟مها:- مش عارفة بقى انا ماليش دعوة انا قولتلك اههسامي:- طيب سبيلي يومين كدة افكر نعملها ازاي منغير مانزعل سهامقاموا خدوا دش و لبسوا هدومهم ، مها رجعت البيت و سامي نزل شوية على القهوة علشان مايرجعش هو مها في نفس الوقت..بس سهام كانت حاسة ان في حاجة بينهم و مش عارفة تعمل اية....لما سامي رجع قعدت معاه تتكلم سهام:- سامي ؟ انا عاوزة اتكلم معاك .....سامي:- في اية ؟سهام:- انت لسة بتنام مع هالة ؟سامي:- اتصدم من السؤال ..... اية؟؟؟ لية بتقولي كدة ؟سهام:- انا فاهمة انك تعبان و محروم بسببي بس انا خايفة على مهاسامي:- بصي انا قولتلك قبل كدة انا لا يمكن أاذيها ابدا و انتي عارفة انتي و اخواتك بالنسبة لي اية ..سهام:- وعد انك عمرك ما هاتأذيها ؟سامي:- انتي بتقولي كدة لية انتي مالك ؟ شوفتي مني حاجة ؟سهام:- لا ابدا بس انا حاسة بيك و عارفة انك محتاج للجنس و كمان مها تعبانة و شايفاها بقيت مش على بعضها و مش عاوزاها تروح لحد غريب ممكن ياذيها فبقول طالما انت الي معاها اكيد اضمن من اي حد براسامي:- ........... مش عارف اقولك اية بس ماتحطيش في دماغك انتي و ماتتعبيش روحك سهام:- انا قصدي طالما كدة كدة انتوا الاثنين تعبانين و عايزين ترتاحوا انا ماعنديش مانع بس خلي بالك عليهاسامي:- متفاجئ من الرد .... حاضر يا قلبي انتي تأمري..... عدي اليوم عادي و تاني يوم كان سامي في الشغل و سهام قاعده بتتفرج على التلفزيون و مها قاعده جنبها بتتفرج معاهاسهام:- مها .؟؟؟ ممكن اتكلم معاكي ؟مها:- في اية حبيبتي انتي بتستاذني ؟ قولي يا حبيبتي عاوزة تتكلمي في اية ؟سهام:- سامي...مها: وشها جاب الوان و احمر و ازرق و اخضر و مش عارفة تعمل اية مالة سامي ياحبيبتي ؟ مزعلك في حاجة ؟سهام:- انا عارفة الي بينك و بين سامي .... مها اتخضيت و مش عارفة ترد و فضلت باصة لها و ساكتة ماتخافيش انا عاوزة افهمك اني حاسة بيكي و حاسة بية هو كمان .... يا مها انتي اختي و عمري ما هازعل منك و لا اغير منك انا خايفة عليكي بسمها:- بصي بدام انتي الي فتحتي الموضوع ... انا باحب سامي انا كمان و عمري ما اتخيلت نفسي مع راجل تاني غيرة.... انا اسفة لو دة هايزعلكسهام:- اية؟؟؟ طيب ازاي يامها احنا اخوات و مش هاينفع يتجوزنا احنا الاثنينمها:- مش عارفة بقي انا هو دة الي جوايا و انا عارفة ان دة ممكن يدايقك و يزعلك بس غصب عني انا باحبة جدا و مش قادرة افكر في اني ممكن اعيش مع راجل غيرة.....سهام:- انا مش زعلانة انا مش عارفة اعمل اية علشانك انتي كدة بتتعبي روحك و يا هاتعيشي معلقة نفسك يا اما هاتتعذبي وبعدين افرضي حملتي منه هايحصل اية ساعتهامها: ماهو انا لسة بنت و هو رافض لغاية دلوقتي اني يدخل عليا و خايف ...سهام: ماهو عنده حق ؟ طيب خلينا نفكر فيها دي تتعمل ازاي؟مها :- ارجوكي يا سهام اوعي تزعلي مني ( مها بتعيط) انا بجد مش قادرة اتحمل خلاص ...سهام اخدتها في حضنا و بتطبطب عليها ...سهام:- ماتقلقيش انشاء **** نلاقي حلعدي يومين و سامي بعد عن مها شوية علشان سهام و خايف تكون سهام زعلانةسهام:- سامي انا عاوزة اكلمك في موضوع ....سامي:- خير في اية يا قلبيسهام:- انا اتكلمت مع مها و انا موافقة على انكم تفضلوا مع بعض ، بس البنت على اخرها و عايزاك تدخل عليها و هي قالتلي انك انت الي رافض و مش عاوز علشان خايف عليها و هي مش عاوزة تتجوز و لا تلمس راجل غيرك...سامي:- اهه اديكي شوفتي ان الموضوع خارج عن ارادتي ؟ قوليلي بقى اعمل اية ؟سهام:- مش عارفة ؟ ازاي ممكن تجمع مابينا و افرض هي حملت هايحصل اية ؟ هاتبقي فضيحة ؟ و بعدين هالة كمان نوصلها الموضوع دة ازاي؟سامي :- بصي موضوع مها انا عندي فكرة بافكر فيها و اول ما اوصل لها هاقولك بس قصة هالة دي الي ماكنتش حاسب لها حساب مش عارف ازاي نعملها ديسهام: اية الفكرة قولي ؟سامي:- احنا ممكن نتجوز انا و مها و هاعملها بطاقة تانية و نتجوز رسمي ....سهام:- اية دة ازاي؟ و هو دة قانوني ؟ سامي: - ايوة اعرف واحد ممكن يعمل بطاقة سليمة و يغير في الاسم و ساعتها نقدر نتجوز رسمي سهام :- مش عارفة ؟ انت واثق في الموضوع دة ؟ طيب و هالة هانعمل فيها اية ؟ و الجيران ؟سامي:- بصي موضوع مها سيبيهولي انا هاشوفلة حل و موضوع الجيران برضة سهل ماتقلقيش هاتصرف بس هي قصة هالة دي مش عندي فكري انتي فيهاعديت الايام و بقى كل يومين تلاتة سامي يقابل مها في شقتة و يعيشوا سوا و هي لسة بتزن علية انة يدخل عليها و هو بيأجللغاية ما في يوم رجع من الشغل و دخل على سهام القوضة ...سامي:- سمسم يا قلبي تعالي عايزك ...سهام:- في اية؟سامي:- امسكي البطاقة دي كدة ؟سهام :- اية دة ؟ دي سليمة و لا مزورة ؟سامي:- لا سليمة عادي ماتقلقيش هو دخل على السيستتم و غير اسم الاب مكان الجد و بسسهام : طيب و موضوع الجيران ؟سامي:- انا لقيت فيلا جميلة و فيها حمام سباحة و نبقي براحتنا منغير جيران و هابيع شقتي و اكمل على فلوسها من الوديعه الي عندي ... اية رايك ؟سهام:- مش عارفة و **** ؟ طيب و هالة ؟سامي:- انا رايي مانجيبش سيرة لهالة دلوقتي و خليها تعرف بعدين و نخلي الموضوع بينا احنا الثلاثة حاليا، اية رايك ها ؟سهام:- طيب شوف مها رايها اية و انا خلاص موافقة ماعنديش مانع...بعد الغداء سامي غمز لمها و راح وراها المطبخ قالها عاوز اقابلك في شقتي ...ساعتين و كانوا مع بعض في شقتة وراها البطاقة و حكالها على الي قالة لسهام و هي نطيت من الفرح و السعادة و كانت هاتموت و تخلية يدخل عليها و ينيكها دلوقتي بس هو قالها استني شوية..الجزء التاسع / فيلا العشق و الهيامعدي كام يوم كان سامي باع الشقة و اشتري الفيلا و فرشها من اجمل مايكون و راح لهم البيت علشان يقولهم على المفاجأة بعد ما جمعهم كلهم و قالهم انه عايزهم في موضوع مهمسامي:- يا بنات انا عندي خبر حلو ...سهام و مها اتخضوا و خافوا يقول على جوازة من مها ...سهام : خبر اية ؟سامي:- احنا هاننقل لفيلا تحفة بحمام سباحة .... حد عنده مشكلة في كدة ؟هالة :- فين مكانها بقى ؟سامي:- في التجمع و في حتة راقية جدا ....مها:- انا موافقة جداسهام:- و انا كمان ...هالة:- اوكية انا فرحانة قوي بس هاننقل امتى ؟سامي:- الفيلا جاهزة و اتفرشت كمان لو تحبوا ننقل من بكرة ...بس اعمل حسابكم اني مسافر كمان اسبوع عندي مأمورية في بورسعيد .....مها :- اية دة بجد ؟ اصلي انا كمان مسافرة اسكندرية جالي تدريب في شركة هناك هاقعد هناك بتاع 10 ايام....سهام:- متفاجأة .... اية دة و انتي هاتشتغلي هناك ؟.و تسيبينا ؟مها:- لا انا رايحة التدريب بس و الشغل انشاء **** لو وافقوا يعني عليان هايبقى هنا في القاهرة و يمكن كمان فرع الشركة يبقي في التجمع ....هالة :- اية التطورات الجامدة دي ....بالليل سامي كان قاعد في الصالة و جات مها قعدت معاه ...سامي :- اية المفاجأت دي انتي ماجبتيش يرة عن التدريب دة قبل كدة لية ؟مها :- انت بتهزر صح؟ ياقلبي و لا في تدريب و لا حاجة انا لقيتها فرصة لما فهمت من كلامك انك مسافر علشان ابقي معاك ....سامي:- يا بت اللذين ..... انا اصلا لا عندي مأمورية و لا حاجة انا قولت كدة علشان امهد اننا نطلع شهر عسل سوا...مها:- شوفت بقى انا فهماك ازاي و جيبتها علطول ...سامي:- طيب جهزي بقى حاجتك علشان نلحق ننقل قبل السفر ... و خليكي ورا اخواتكعدي يومين بالظبط و كانوا في الفيلا الجديدة و مافيش اسبوع كان سامي و مها محضرين شنطهم علشان شهر العسل الي ماحدش يعرف عنه حاجة غير سهام الي سامي فهمها الموضوع سامي اخد مها و سافروا على شرم بعد ما كتبوا الكتاب عند المأذون و خلصوا الورقوبدأت الدخلة الرهيبة الي كانت مها هاتتجن عليهايادوب وصلوا الفندق على العصر دخل سامي اخد دش و غير هدومة و فضل بالبوكسر و مها دخلت بعدة و طلعت من الحمام حاجة زي الملايكة قميص بيبي دول قصير جدا يادوب لغاية طيزها لونة بيض و شيفون و مش لابسة اي حاجة تحتة و لابسة فوقية روب من نفس القماشة قصير برضة و حاطة برفان ريحتة تهبل و متزوقة على سنجة عشرةكان سامي مولع سيجارة حشيش و الدماغ مع ريحة البرفان خليتة قام نط اول ما شافها و راح حاضنها و اقعد ياكل في شفايفهامها:- يا حبي استني طيب نشرب السيجارة مستعجل كدة ليةسامي:- حد يشوف الي انا شايفة دة و مايبقاش مستعجل ؟ انتي قنبلة لا يمكن الجمال دة ابدا ....اخدتة منة السيجارة و شربت نفسين معاه لغاية ماخلصوا السيجارة على موسيقى هادية كان مشغلها لزوم الجوو قام قلعها الروب و نزل تفعيص فيها و بوس و في لحظة كانوا الاتنين ملط و راحت واقعه على السرير من الهيجان و نزل ياكل في صدرها و بعدها كسها الي كان غرقان حرفيا ...و راح مدخل زبة حتة حتة براحة لغاية مانزلت نقطتين ددمم و هي بتتوجعقام من عليها و ماكملش قالها تقوم تتشطف في الحمام و هو شطف زبة من الدم و رجعوا تاني على السرير و مسكت زبة قعدت تاكل فية لما بقى عامل زي الحجرةومسكت زبة بايدها و بتدخلة حتة حتة في كسها لغاية مادخل كلة و هي بتصرخ من الالم و الشهوةو بالراحة فضل يدخل ويطلع لحد ما حس ان كسها خلاص اخد علية راح مسرع و كان واخد حباية علشان يطول على قد ما يقدر ففضل ينيك فيها اكتر من نصف ساعه لغاية ما جابهم جواهاو بعديها ناموا بتاع ساعتين من تعب النيك و السفر....صحيوا بالليل نزلوا اتمشوا و اتعشوا على البحر و رجعوا الفندق كملوا لغاية الصبحفضل الحال كدة بحر ونيك و فسح و عشق و لبن 10 ايام و بعد ال 10 ايام رجعت هي قبل سامي على البيت و هو راح لف شوبة بالعربية و قعد على كافية و رجع على بالليل الفيلاالحياة بقيت متقسمة يوم يبات مع سهام و يوم مع مها و منغير هالة ماتخد بالها .....لغاية ما شهرين الخطر عدوا على سهام و رجع تاني للسكس معاها بس بالراحة و منغير رزع سامي :- سهام انتي عارفة ؟ انا دلوقتي بقيت اسعد انسان في الدنيا ....سهام :- **** يسعدك كمان و كمان بس مش فاهمة اشمعني؟؟؟سامي:- اني متجوز اجمل اتنين ستات في الكون و احن و اطيب اتنين ستات ممكن اشوفهم في حياتيسهام:- **** يخليك لينا و ما يحرمناش منك ابدا .... و انا كمان في قمة سعادتي علشان اولا رجعتلي تاني و ثانيا علشان شايفة هالة في قمة سعادتها.....سامي: انا مش عارف لو مكنتش قابلتكم كان ممكن يحصلي اية؟؟؟؟ ولا كنت هاعيش ازاي ؟عاشوا في سعادة و جنس محموم يوم هنا و يوم هناك و هو مابقاش عارف يبعد عن واحدة فيهم الاتنين بقوا الهواء و المياة بالنسبة لية....الجزء التاسع/ جمع الاختين على السرير عديت الايام و خلصت هالة تنسيق الثانوية الجامعه و بقيت في انتظار الجامعه و جات علشان تقولهم انها طالعه أجازة مع صحابتها و رايحين دهب في رحلة بنات... و البيت فضي على ال 3 عشاق و الدنيا بقيت فلةرجع سامي في يوم من الشغل لقي مها في المطبخ و سهام مريحة في قوضة النوم كانت تعبانة من الحمل ، دخل عليها المطبخ لقاها لابسة قميص نوم شفاف و مش لابسة اي حاجة تحتة في منظر يخلي الحجر يتكلم ماصدق و قفش فيها بوس و احضان و حشر زبة في طيزها من ورا ،مها:- خضيتني انت رجعت يا قلبي ؟ طيب استني طيب اطفي على النار لا الاكل يتحرق ...سامي :- اطفي على النار كفاية النار الي ولعت فيا ، انتي اية يا شيخة مكنة ؟ انتي ولعتيني ...و راح قالع في مكانة و نازل فيها تقفيش و بوس و قلعها قميص النوم و كل دة في المطبخ و راح قاعد على كرسي و واخدها على حجرة و دخل زبة في كسها و هي نازلة طالعة بتوحوح من الهيجان و شغالة كانها راكبة فوق فرس ...مافيش عشر دقايق و يتفجأوا ب سهام واقفة تتفرج و على اخرها من الهيجان ....هالة قامت تداري روحها بس سامي عمل الي مكانش حد متوقعة ... راح على سهام و باسها بوسة جابت شهوتها و هي واقفةو نزلها قميص النوم الخفيف الي كانت لابساه و نزل عضعضة في صدرها و هي انهارت ماقدرتش تقف على رجلها...اخدها و راح بيها على الكنبة في الصالة و خلها عملت وضع كلابي و قام داخل فيها بزبة من ورا ...كل دة و مها معاهم بتتفرج و زي ماهي مالبستش هدومها واقفة عريانة و ماصدقت شافت كدة هاجت اكتر ما هي هيجانة و راحت على سامي و قعدت تبوس فية و هو بيرزع في سهام من ورا و شغال طالع داخل في كسها الي بقي عمال ينزل ميتة و بقيت الدنيا غرقانة من سهام و مها و اول ما جابهم في كسها نيمها على ظهرها و جاب مكانها مها و بقي في نفس الوضع بس مها بقيت موطية على سهام و هي عريانة و مع الهيجان و الرزع بتاع سامي فيها بقيت بتاكل في صدر اختها و تبوس فيها و تقفش في بزازها و سامي و لا الهوي بتاعة مابينامش شغال هبد في مها من ورا و طيزها الي زي الملبن عمالة تترج قدامة دة غير منظر السحاق الي شايفة بين الاختين لغاية ما جاب لتاني مرة في مها و اترمي جنبهم مش قادر يقف...بقي المنظر التلاتة مرمين جنب بعض ملط و بينهجوا من التعب و كلهم لبن و غرقانين....سهام:- اية سامي الي انت عملتة دة ؟ بتنيكنا مع بعض ؟ انت عديت ....سامي :- هو في حد يبقى معاه فرستين زيكم و يسيبهم كدة يتفرجوا ؟ و بعدين ماخلاص يا سمسم ما احنا عيلة واحدة و دي اختك حبيبتك و مافيش حاجة مستخبية ، مكسوفة لية ؟مها:- الصراحة يا سامي الوضع دة يهيج فشخ و خلاني على اخري....سهام:- ماشي يا هايجة ، تموتي انتي في الهيجان و النيك ....قاموا الثلاثة دخلوا كملوا تفريش و بوس و لعب تحت الدش ... و بعد ماخلصوا كان سامي هايموت من الجوعسامي:- ي**** بقي انا جعان مش قادر عاوز اكل و انام ...مها:- ماشي يا قلبي اقعد انت و دقيقة الاكل هايكون على الترابيزة ...اكلوا و دخل سامي نام زي القتيل ماصحاش غير بعد 4 ساعات تقريبا و فضلوا سهرانين مع بعض يهزروا و يتفرجوا على التلفزيون...عديت اجازة هالة بنفس السيستم كل ما يبقى بينيك سهام يلاقي مها داخلة و تتناك معاها و العكس لما مها تبقي بتتناك تلاقي سهام داخلة تتناك معاها و كان عجبهم الوضع الجديد .. و الهيجان بقي مولع في الفيلا بقيت اسمها فيلا النيك و الهيجان......كل دة و سهام بطنها بتكبر و وضع الحمل معاها بقي اصعب من الاول ....لغاية اليوم ال رجعت فية هالة من الرحلة ......!!!!!الجزء العاشر/ صدمة هالةاليوم دة بقي كانت سهام و مها و سامي بالليل في قوضة سهام و النيك المعتاد شغال و الصويت و الوحوحة شغالة و فجأة رجعت هالة فتحت الباب مالقيتش حد برا طلعت تبص عليهم سمعت الصوت مابقيتش فاهمة اية الصوت دة لغاية ماوصلت قوضة سهام و وقفت تسمع الصويت و الوحوحة بتاعت اخواتها و هما بيتناكوا من سامي...فتحت الباب بالراحة لغاية ماشافت المنظر الي خلاها مصدومة و مبلمة و خايفة تتحرك علشان ماحدش يحس بيها و من المنظر بدات احاسيسها تشتغل لاول مرة و تحس بهيجان ماحسيتش بية و تخيلت نفسها مكان مها او سهام و سامي بينيك فيها....وقفت تتفرج و كسها بقي بياكلها و مرة واحدة حسيت كلوتها بقى غرقان و مايتها جات و هي واقفة ، اول ماحسيت بمايتها نازلة اتخضيت و جريت على قوضتها....عدي كام يوم و هالة عادي ساكتة و مابتقولش حاجة غير انها لما بتروح قوضتها بقيت تقعد تتفرج على افلام سكس و تقعد تفرك في كسها للصبح تعبت سهام و اخدوها و راحوا للدكتور الي قال انها لازم تقعد كام يوم في المستشفي لغاية موعد الولادة و بما ان لازم حد يفضل معاها فطبعا مافيش غير مها الي ماستنتش حد يطلب منها و بالفعل صممت انها تقعد معاها لغاية ما تولد و طلبت من سامي انه يجيبلهم شوية حاجات من البيت لزوم البيات في المستشفيباتوا اول ليلة في المستشفى و تاني يوم الصبح راح لهم سامي و هالة و ساب هالة معاهم على اساس يعدي ياخدها بعد الشغل بعد الشغل راح المستشفي و جاب لهم سندوتشات و اتغدوا و قعدوا شوية مع بعض و رجع هو هالة على البيتو تبدء الليلة العجيبة ........اخر الليل لما دخل سامي ينام في قوضتة لقي هالة جاية عندة بتقولة انها سمعت اصوات و خايفة و عايزة تنام معاه في القوضة ...مش دة الموضوع برضة .. الغريب انها كانت لابسة قميص نوم غريب و كانها مش لابسة حاجة تقريبا و لما علق علية سامي قالتلة معلش اصل الدنيا حر ...سامي كان متوتر جدا من منظر هالة و مش عارف هي عاوزة اية ولا هي مالها بالظبط بس كان حاسس ان في حاجة مش مظبوطةيادوب دخلوا تحت الغطاء و هي راحت لازقة فية و كانها نايمة و فضلت تحك فيه بطيزها و تهيج فية لغاية ما زبة قام و بقي عامل زي عمود النورهالة واخدة من جسم اخواتها الملبن طياز ملبن و جسم ابيض ناصع عامل زي اللؤلؤ بالظبط بس صدرها كان صغير حبيتين هالة مش لابسة اي حاجة تحت قميص النوم الي هو تقريبا ولا لية اي لازمة و و زبة بقى تقريبا داخل جوا طيزها من على اللحم لان القميص طلع لفوق و بقيت عريانة من تحتهالة طبعا حسيت بزب سامي الي محشور فيها من ورا و هاجت علية قوي و بدأت تحرك طيزها اكتر لغاية ما سامي قلق و حس انة في حاجة مش طبيعية في البت دي راح معدول و نايم على ظهرةهي حسيت بية راحت مقلوبة الناحية التانية و وشها بقي في وشة لقاها صاحية ...سامي:- هو في اية بالظبط يا هالة ؟ انتي مالك مش طبيعيه؟هالة:- في اية؟ انت الي مالك و اية الي كان محشور فيا دة ؟مديت ايدها تمسك زبرة من فوق البوكسر ...سامي :- انتي عايزة اية بالظبط ؟هالة:- عاوزة زي ما بتعمل مع سهام و مها ....سامي:- اتصدم ...مها ؟ انتي شوفتي اية بالظبط ؟هالة :- شوفت كل حاجة و خلاص ... ي**** بقى اقلع البوكسر دة ... و عمالة تنزلة البوكسر و هو ماسكة سامي:- انتي فاهمة غلط ياهالة.. مها تبقي مراتي زي ما سهام مراتي...هالة:- هههه لا و ****؟ الي هو ازاي ؟سامي:- الموضوع كبير و مش وقتة اقعد اشرحلك بس لما سهام ترجع بالسلامة ابقى اشرحلك كل حاجةهالة:- ماليش فية اتجوزني زيهم انا عاوزاك و مش قادرةكل دة و ايديها كانت لسة بتلعب في زبرة الي بقي مش قادرسامي :- هالة و حياتك عدي الليلة دي على خير و بلاش مصايب انا مش قد جنانكهالة هجمت علية و قعدت تبوس فية من شفايفة و ايديها لسة شغالة و راحت نطة فوقة و بقيت شفايف كسها بالظبط لازقة في زوبرة و هو مش قادر بقى مش عارف يقاوم الاحساس بتاع كسها الناعم و المبلول من ميتهافضلت تحك شفايف كسها في زوبرة و هي فوقية لغاية ما خلاص مقاومتة انتهت و جاب اخرة من الهياجراح قالبها على ظهرها و نام فوقيها و بقى بياكل فيها حرفيا و نزل على كسها يقطعه ببوقةو هي بقيت خلاص في دنيا تانية و عمالة تصرخ من الشهوةلما لقاها نزلت مرتين عسلها و هو بياكل و يمص في شفايف كسها راح قالبها على بطنها و بقى يحك زبة في طيزها من ورا و جاب من ميتها و بقى يبعبص خرم طيزها بزبة الي بقة يدخل حتة من راسة و يطلعة و هكذا لغاية مادخلت الراس كلها و هي صوتت من الالمسامي:- مش انتي الي عايزة استحملي بقي ...هالة و لا رديت مش قادرة اصلا تتكلم من الالم و احساس اللذة لما دخل راس زبرة في خرم طيزها و فضل يدخل اكتر بالراحة و يسيبة جوا شوية و بعدين يدخل تاني اكتر لغاية ما دخل نصفة تقريبا و بقي يدخل و يطلع بالراحة قوي و فضل كدة بتاع ربع ساعه لغاية ما سامي ماقدرش يمسك نفسة من ضيق خرمها و طراوة طيزها الملبن و جاب لبنة جواها و راح مرمي جنبها على ظهرةهي فضلت دقيقتين نايمة زي ماهي و راحت معدولة و رايحة تاني على زبرة تمص فية و تاكلة ببوقها و تلحس اللبن الي باقي عليةهيجت الي جايبينة تاني ، راح قالبها على ظهرها و حط زوبرة بين شفايف كسها و فضل يحك رايح جاي و يسرع لغاية ما اتنفضت و اترعشت رعشة قوية و جابت ميتها للمرة التالتة و لا الرابعه ماحدش بقي بيعد و كمل حك لغاية ماهو جاب لبنة هو كمان برا كسهاو قعد يبوس فيها و ياكل شفايفهاسامي:- انتي ارتاحتي كدة يا لبوة ؟هالة:- يعني؟؟سامي:- احا كل دة و يعني ؟ عاوزة اية يابت ؟هالة: عاوزاه يدخل في كسي يقطعه ....سامي:- هو انتي اتفتحتي ولا لسة بنت ؟هالة:- انت حمار ؟ انا ماحدش لمسني غيرك ... انت اول راجل يلمسنيسامي:- امال ازاي عاوزاني ادخلة ؟ انتي مجنونة ؟ انتي عاوزة تجيبي لنفسك و ليا مصيبة؟؟هالة: اية يعني اتجوزني زي مها و سهام ...سامي:- يووووة انتي رجعتي لنفس الموضوع تاني ؟ ماينفعش يا بنتي و بعدين سيبي الموضوع دة بعدينانا عاوز انام مش قادرقام سامي اتشطف و هي قامت راحت حمام تاني اتشطفت و غسلت اللبن الي مغرقها من برا و من جوا طيزها و رجعت على سرير سامي ملط منغير حتى قميص النومسامي:- انتي في اية تاني؟هالة:- لا ماهو انا هنام في حضنك كدة انا هاموت على الاحساس دة ...سامي كان هو كمان منغير اي هدوم راح واخدها جواه و ناموا لغاية الصبح.....---- كل يوم من الايام الي كانت فيها سهام و مها في المستشفي كان سامي و هالة يروحوا المستشفي الصبح و بالليل يفضلوا في نيك لغاية الصبح ما يطلع عليهم لغاية ما سهام ولدت بنت زي القمر و قعدت يومين بعد الولادة و رجعت هي و مها الفيلاساعتها سامي نبه على هالة انها ماتحاولش تعمل اي مصيبة لغاية ما يشوف طريقة مع مها و سهامسامي بقي نايم مع مها في قوضتها و طبعا كانت وحشاه غير ان هالة كانت مهيجاه اليومين الي فاتوا فما صدق ان مها رجعت و عمل دخلة جديدة لدرجة ان اول يوم رجعت فيه من المستشفى مع سهام فضل ينيك فيها من الساعه 12 بالليل لغاية الساعه 6 الصبح من كتر ما كانوا محرومين الاثنينالجزء الحادي عشر/ مصارحة هالة بوضع مها و ساميسامي بعد كام يوم من ولادة سهام و رجوعه لحضن مها قرر ان يقول لمها على قصة هالةسامي:- مها ياقلبي عاوز اقولك على حاجة...مها:- في اية يا سمسم ؟سامي:- هالة شافتني معاكي انتي و سهام و احنا بنعمل سكس و سالتني و انا قولتلها انك مراتي زي ما سهام مراتيبس هي مافهمتش و انا ماحاولتش افسر اكتر وقولتلها لما سهام تولد ابقي افهمها ازاي مها :- احية ؟ طيب و بعدين هانقولها اية ؟سامي:- مش عارف ؟ مافيش غير حاجة من اتنين يا نصارحها بالحقيقة كلها يا اما نكذب و نقولها انك مش اختها ....!!!!!انتي رايك اية نصارحها و لا نكذب؟مها:- هالة مش هاتصدق موضوع اني مش اختها دة و مش هاتسكت و هاتفضل تدعبس وراناسامي :- طيب فكري و شوفي راي سهام اية و قوليليانا نازل مشوار و راجع بالليل باي.....رجع سامي من برا لقاهم الثلاثة قاعدين و بيبصولة بطريقة غريبة ... مافهمش في اية؟ راح على قوضة مها يغير هدومة لقى مها لحقاهسامي:- في اية ؟ مالكم ؟ شكلكم مش طبيعي ؟مها:- اتكلمنا انا و سهام مع هالة ....سامي:- ايوة يعني اتكلمتوا قولتوا اية مش فاهم؟ جيبي الخلاصة علطولمها:- مانفعش نكذب و نقول اني مش اختهم .... سهام قالت كدة برضةسامي:- يعني قولوتلها اية بالظبط ؟مها :- حكينالها كل حاجة ....سامي:- طيب و هي رد فعلها اية ؟مها:- .....سكتت شوية و بعدين قالتلة .. طلبت تتجوزك هي كمان معانا ...!!!!سامي:- انتي بتقولي اية ؟ اية العبط دة؟ مش هاينفع ...مها:- هالة صغيرة و دماغها جزمة و مصرة يا كدة يا هاتفضحنا كلنا ....سامي:- لا كدة كثير و انتوا قولتوا اية ؟مها:- هانقول اية ؟ احنا غلطنا من الاول و دة نتيجة غلطنا كلنا روحنا في سكة مافيهاش رجوعسامي:- احنا كدة سواء قالت و لا ماقالتش هانتفضح يا مها ... افرضي حبلت ولا حاجة هانعمل اية ساعتها ؟احنا غطينا على مشكلتك و حلناها بموضوع البطاقة بس دلوقتي مش هاينفع نعمل كدة مع هالة الوضع دلوقتي غير و الناس هاتعرف.مها:- انا قولت كدة بس هي مصرة و انا مش عارفة الاقي حل ، بس اتفقنا انها لو عاوزاك تدخل عليها هي كمان مش هاينفع جواز و هايفضل الموضوع في السرسامي:- سر؟ مابقاش في اسرار يا مها....لو سحمتي طيب سبيني دلوقتيسامي قفل على روحة و ولع سيجارة حشيش علشان يهدي و يعرف هايطلع من الكارثة دي ازاي و كمان مش عارف اذا كانت هالة قالتلهم انه عمل معاها سكس ايام ما كانوا في المستشفي و لا لا...في الوقت دة مها كانت رجعتلهم و حكيتلهم ان سامي متدايق و قفل على نفسة و ماردش...قامت هالة قالت انا هادخل اكلمة واقنعه ...هالة راحت لسامي و خبطت على الباب ...هالة:- سامي ممكن ادخل؟سامي:- اتفضلي يا هالة..هالة دخلت و قفلت وراها البابهالة :- سامي انت زعلان من الكلام الي قالتة مها ؟سامي :- مش زعل يا هالة بس انا مش عاوزك تتربطي معايا و معانا في علاقة غريبة ويبقى البيت كلة غلط في غلط، انتي لسة صغيرة و قدامك الحياة و ممكن تقابلي احسن مني و ممكن تحبي بجد هاتعملي اية ساعتها يعني؟هالة:- اولا انا مش صغيرة و فاهمه كل حاجة ، ثانيا انا بجد باحبك ياسامي انت مش شايف سهام و مها بيحبوك قد اية و متقبلين لوضع الي هما فية دة ازاي؟ ما سالتش نفسك لية هما متقبلين كدة و لية هما بيحبوك كدة ؟سامي:- لية يا ناصحة فهميني؟هالة:- سامي احنا فتحنا ماشوفناش راجل غيرك بعد ابونا و شوفنا منك حنية و طيبة و مسؤولية و رجولة مش هانلاقيها مع اي حد برا ، و غير دة كلة احنا عيشنا معاك سنين و شوفناك على حقيقتك الي خلتنا نحبك الحب دة كلة... انت انسان قلبة ابيض و عمرة مافرق بينا و زي ما بتحب سهام بتحب مها بنفس القدر و بتحبني انا كمان بنفس القدرسامي انا مش باقول اي كلام صدقني ، روح اسال مها او سهام نفس السؤال و هاتلاقي نفس الرد يا حبيسامي:- يا هالة انا خايف عليكي و مش عاوزك تندمي و غير كدة مش عاوز يبقى في مشاكل بينك و بين اخواتك و غيرة و كدة ...هالة:- سامي انا الي بيني و بين سهام و مها مافيش حد يقدر يغيرة ابدا لا انت و لا اي راجل تانيسامي:- طيب دلوقتي احنا هانعيش ازاي و النظام هايبقى ازاي؟هالة:- سامي كلمة اخيرة لو انت مش عاوز ولا مش حابب بلاش انا مش بافرض نفسي عليكسامي:- مش حابب اية يا مجنونة انتي حسيتي بكدة و احنا مع بعض ؟ و صحيح انتي حكيتلهم على الي حصل و هما في المستشفي؟؟؟هالة:- لا ماحكيتش حاجة و لا ماحسيتش غير بحبك و هو دة الي خلاني اتمسك بالموضوع اكترهالة :- دلوقتي احنا اتفقنا ان الوضع هايبقى عادي حسب ما المزاج يجي و من الاخر انا بس ليا يومين تدخل عليا و تخليني مراتك و بعد كدة حسب ما الدنيا تمشي عادي انشاء **** تنيكنا كلنا مع بعض على سرير واحد انا ماعنديش مانعسامي:- انتوا عيلة مجانين و انا اجن منكم اني ماشي وراكمسامي:- تمام انا هاخلص السيجارة و اطلعلكم ي**** روحي انتي و انا هاجي وراكيخلص سامي السيجارة و مابقاش عارف هو رايح على فين ؟ و الهبل دة اخرتة اية ؟طلعلهم برا و قعدوا عادي يهزروا و يتكلموا و كان مافيش حاجة و بعديها جابوا عشاء و سهام دخلت تنيم البيبي و تنام معاها و هالة اخدت مها و قعدوا يوشوشو راحت مها قامت و قايلة انها تعبانة و عاوزة تنامسامي فهم انهم اتفقوا على انها ليلة هالة النهاردةهالة :- انت هاتبات معايا النهاردة اوكية ؟سامي:- هي بقيت كدة انتوا بتتفقوا عليا و انا كيس جوافة ؟ عموما شوية و جايلك القوضة ماشيسامي دخل المطبخ ضرب حباية فياجرا علشان الليلة شكلها ضرب نار للصبح و لف سيجارة حشيش تانية و اخد السيجارة و دخل لهالةدخل القوضة لقي هالة مش لابسة غير روب شيفون على اللحم و متزوقة على سنجة عشرة فعلا عروسة في دخلتهاهالة عاملة ركنة كدة عربي قدام التلفيزيون في قوضتها راح قعد و هي جابيتلة علبتين بيرة اول ماشاف البيرة اتصدمسامي:- احا هي فيها بيرة كمان ؟هالة : امال اية دي دخلتي يا عريس و لا نسيت ؟ ولع سيجارتك و خلينا نروق بقي و المزاج يعلى علشان تفكسامي ولع السيجارة مع البيرة و هي شغلت موسيقى وقعدت ترقص و حاجة و لا في الاحلاميادوب خلص البيرة و السيجارة كانت الدماغ شعللت و الحباية اشتغلت و ولع على الاخرقام واخد هالة في حضنة و اكل شفايفها في بوسة تقطيع و مافيش ثواني كانت قلعت الروب و قلعتة البوكسر و بقوا ملط و راح راميها على السرير و نزل ياكل في جسمها الي كان بيبرق و يلمع من الكريمات الي جهزت روحها بيها واكل كسها الي كان بيجيب مياه بعبط و قام فرش كسها بزبرة بكل حنية و هي كانت ضايعه منه و من الهيجان شوية شوية اول مالقى زبرة اتغرق بميتها بقي يدخلة واحدة واحدة و هي بتتالم من الوجع لغاية مادخل كلة و فضل يدخل و يطلع بالراحة لغاية ما اخدت علية و الوجع راح و بقيت على اخرها من الهيجانكام دقيقة كدة و راح شادد وبدء يرزع و يخبط جامد من كتر ماهو هايج عليها و فضل كدة نصف ساعه لغاية مافرهدت منةراح قالبها على بطنها و اخد من المياه و حطها على زبرة و دخلة في خرم طيزها و هاتي نيك في طيزها الي عاملة زي التفاح من طعامتها ديو فضل كدة ينيك في كسها و طيزها و يبدل و مافيش مش بيجيب بس هي اتفشخت و قالتلة بس ارحمني كفاية كدة سيبني ارتاحصعبت علية قام سايبها نايمة على السرير مغمي عليها من التعب و راح الحمام الي برا يشطف نفسةخلص حمام و هو راجع كان زبرة لسة شادد من الحباية و الحشيش عدى من جنب قوضة مها ماقدرش يمسك روحة فتح بالراحة لقاها نايمة عريانة على بطنها و حاطة سماعات في ودنها و مش حاسة بيةراح ماسك زبرة بالراحة و دفسة في خرم كسها الي كان مبلول علشان الظاهر كانت هايجة من صوت هالة و هي بتتناكهي بس حسيت بزبرة اتنفضت و مابقيتش قادرة و فضل يرزع فيها و بعدين قلبها على ظهرها و راح راجع مدخلة فيها و فضل ينيك فيا بتاع نصف ساعه كان خلاص بيموت من التعب و جابهم في كسها اخيراحضنها و قعد يبوس و يحسس على جسمها و قام راح الحمام تاني....رجع على هالة لقاها لسة في الغيبوبة راح نايم جنبها و قعد يحسس عليها و يبوس فيها بكل حنية

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: سامى سامى, Dababa, الشرقاوى الحزين و 7 آخرين
تصدق قفلتني من بدايه القصه كام مليون وشقه نص دور يا عم والاحلى ان يوسف الاب عنده 40 سنه وزوجته امال 37 سنه واكبر بناتهم عندها 25 سنه يعني امال ولدتها وعندها 12 سنه وابوها 15 سنه انت بتهزر 🤣🤣🤣

• عجبني
التفاعلات: ابو غرام ابو زب
قصة جميلة

الجزء الاول / البدايةقصتنا تبدأ من عند سامي ، شاب دلوقتي عمرة حوالي 34 سنة ، ابوة و امة ماتوا من 7 سنين بعد ما اتخرج من الجامعه و كان هو الابن الوحيد ليهم ، سابولة مبلغ حلو كميراث كام مليون وديعه في البنك و هو ماجاش جنبهم و مالمسهمش لغاية دلوقتي بالاضافة لشقة كبيرة عبارة عن نصف دور في برج من الابراج الراقية بالقاهرة،سامي من بعد وفاة أبوة و امة كان منغلق على روحة و يادوب من شغلة الي وصل فية لمنصب مدير مالي بشركة عقارية محترمة و بين الجيم و البيت.علاقة الصداقة الوحيدة كانت مع جيرانة في نفس الدور، الشقة الي قدامة ، كان ساكن فيها يوسف عندة 40 سنة وزوجتة امال 37 سنة و عندهم 3 بنات ، الكبيرة اسمها سهام و عمرها 25 سنة و الوسطانية اسمها مها و عمرها 22 سنة و الصغيرة اسمها هالة و عمرها 17 سنة ،علاقة سامي بيوسف و عيلتة كانت علاقة قوية جدا بحكم عشرة السنين و الجيرة الي بينهم و كان معظم الوقت بيتردد عليهم في البيت و كانت علاقة مفتوحة بينة و بين البنات كانهم اصحاب و كانوا بيحبوة جدا و بيعتبروة زي عمهم أو خالهم بحكم انهم كمان مقطوعين من شجرة و عائلتهم من محافظة بعيدة عن القاهرة سابوها من زمان و تقريبا مش بيشوفوا حد من قرايبهم،سهام البنت الكبيرة اتجوزت سنتين من شاب و حصل خلاف بينها و بينة و وصل الخلاف انها اتطلقت منة بعد ما سامي اتدخل علشان يخلص الموضوع بدون محاكم و خناق و ماخلفتش منة بس رجعت تاني تعيش مع ابوها و امها ،تبدء القصة لما يوسف الاب تعب مرة واحدة و اتضح انه عندة مرض السرطان و في مرحلة متأخرة و مافيش وقت للعلاج ، و بقي سامي مجرد ما بيخلص شغلة بيروح يقعد معاهم و يساعد امال في امور البيت و المشاوير الي محتاجاها و كان بالنسبة ليها زي اخوها مش اكتر،و تمر سنة و كام شهر و يتعب يوسف جدا و تبدء الاحزان بعد وفاتة لما بقي ساعتها سامي شايل حمل و مسؤولية بيت يوسف و بناته.كان في الفترة دي في انجذاب بينة و بين سهام البنت الكبيرة و لكن مافيش اي اكشن مجرد احاسيس و مشاعر مكتومة جوا كل واحد فيهمسامي كان لية تجارب قديمة ايام الشباب و الجامعه و كان لية علاقات مع بنات و ستات و لكن اتقطعت بعد موت ابوة و امة ،و تيجي الصدمة الكبيرة ، أمال أم البنات تتعب فجأة و يظهر ان عندها مشكلة في القلب و يظطروا ينقلوها مستشفي تحت الملاحظة و كان سامي الوضع بالنسبة لة بدء يبقى صعب و الحمل بيكبر علية سهام كانت بتشتغل موظفة في بنك و كانت شايلة هم اخواتها البنات و مها كانت في اخر سنة في الجامعه و هالة كانت في ثانوي مدارس لغات،فضلت أمال تعبانة و كتر تردد سامي على البنات و قعادة معاهم في البيت و زيارتة لامال و لكن للاسف امال ماقدرتش تتحمل و ماتت بعد ما وصت سامي انه يتحمل مسؤولية البنات و يبقى وصي عليهم و ياخد بالة منهم بعد موتها.بعد موت أمال بقيت العلاقة بين سامي و بين سهام الاخت الكبيرة اقرب من اي وقت فات و بقوا يقعدوا كتير مع بعض ، دة غير انة بقي يقعد عندهم في البيت و يتغداء معاهم كل يوم و بالتالي هما بقوا بيقعدوا بحريتهم و بلبس خفيف و كان بيشوف منهم الي كان بيموت في اعصابة ،و جاه اليوم الي كان فارق في علاقة سامي مع البنات ، في يوم سهام كانت زهقانة و مخنوقة و اخواتها قاعدين كل واحدة فيهم بتذاكر مش فاضيةسهام قامت خبطت على سامي في شقتة قالت تروح تقعد معاه شوية تتسلي و تطلع الاكتئاب و الملل مع حد بتحبة و بتعزة ،الجزء الثاني/ بداية علاقة سامي و سهامسهام :- يا بنات انا هاروح لسامي شوية اشوفة عاوز حاجة و لا محتاج حاجة لحسن هو ماعداش النهاردة و اتغداء معانا ،لو خلصتوا مذاكرة رنولي على الموبيل ، أوكية.راحت سهام لسامي و خبطت الباب فتح سامي و كان لابس شورط و شيرت خفيفسامي:- اهلا ازيك يا سمسم عاملة اية ؟ اتفضلي سهام : الحمد** ، انا اسفة اكون جيت اغلس عليك بس انت ماجيتش على الغداء و لقيت نفسي زهقانة و البنات مش فاضينلي و قاعدين يذاكروا.سامي:- يا جميل انتي تيجي في اي وقت ، معلش و ** اتاخرت في الشغل و اضطريت اكل اي حاجة و انا هناك تعالي اقعدي تحبي تشربي اية ؟سهام : خليك انت انا هاعملك .. تشرب اية اعملك قهوة ؟سامي : اوكية تمام على ماظبط القعدة و افتح التلفزيونسامي روق الصالة و فتح التلفزيون ودخل يشوف سهام عايزة مساعدة و لا لا ، كانت لابسة ليجن ابيض ماسك على طيزها و مجسمها تحس انها مش لابسة تحتة خاجة و شيرت كات مغري جدا مبين صدرها الابيض الي عامل زي اللوليو هو داخل المطبخ هي كانت واقفة قدام البوتاجاز بتعمل القهوة مر من ورا بالغلط و حك في طيازها الملبن هي حسيت بية و عملت نفسها من بنها و لا في اي رد فعل و كل الي حصل انها احمرت و اخضرتشهوتها المولعه لانها جربت السكس و بقيت محرومة منه بعد طلاقها خلاها افتكرت الي كان زمانجابت القهوة و راحوا قعدوا على التلفيزيون يتكلموا و يحكوا و هي بدأت تفضفض مع سامي و تحكيلة و في وسط الكلام جات سيرة جوازهاسامي:- و انتي يا سمسم مش ناوية تتجوزي تاني و لا اية ؟ اية هاتفضلي كدة ؟سامية : و ** يا سامي مش عارفة انا مش هاينفع اسيب البنات دلوقتي و انت عارف انهم محتاجيني معاهم و محتاجين وجودي جنبهمسامي:- بس انتي كدة هاتتعبي و انتي عارفة انك محتاجة للجواز ؟ - و كأنة جة على الوتر الحساس و ضرب عليةسهام بدأت عيونها تحمر و بدأت تدمع لما افتكرت حالها و تعبها وحالتها الصعبة و الي بتشوفة كل ليلة قبل ما تنام من شهوة مش عارفة تعمل فيها ايةسامي صعبت علية سهام و قالها : - خلاص ماتعيطيش بقي انا اسف و ** ماقصدي ازعلك و خدها في حضنة يطبطب عليها و هنا المشاعر ولعت مابينهم و الحضن قلب بتحسيس علي ظهرها و هي بدأت تروح منه و تسيح راح واخد خدودها في بوسة و مرة واحدة شفايفهم اتقابلت و غرقوا في بوسة و هما حاضنين بعض لدرجة انهم نسيوا الدنيا و نسيوا نفسهممشاعر الشهوة و الحب و العشق الي بينهم اندمجت و خليتهم يطلعوا كل الي جواهم و مرة واحدة ايدة جات علي صدرها و قعد يفعص فيةسهام ماحسيتش بروحها و هو بيقلعها الشيرت و بياكل في صدرها و هي رايحة منه و رميت نفسها على الكنبة على ظهرها و هو نام فوقها و عمال ياكل في صدرها و شفايفهاو شوية شوية قلعها الليجنز و بدء ياكل في كسها من فوق الكلوت و يلحس فيها و هي بتنهج و تزووم زي المجنونةو بدون مقدمات بقوا الاثنين منغير هدوم خالص و نايمين فوق بعض و زبة لمس كسها من برا ، اول مالمسة اتنفضت كان في كهرباء مسكت فيها بس سابت نفسها من الشهوة و ماقدرتش تقاوم و هو ماكانش حاسس بنفسة من كتر الشهوة الي هو فيها و الحرمان الي بقالة فية سنين دة غير ان سهام اصلا جسمها عبارة عن حتة ملبن ابيض و شهواني و يهيج الصخردخل زبة بالراحة جواها و كسها كان مقفول و كانها ماشفيتش نيك و لا سكس في عمرها كس فيرجن من الاخر بس كان غرقان بعسلها و بيشر و دة سهل دخول زبة شوية فيها و فضل يدخل و يطلع بالراحة لغاية ما زادت شهوتة و كسها فتح و وسع بقي بيرزع فيها و هي عمالة تصرخ من الشهوة مش قادرةفضلوا اكتر من نصف ساعه رزع منغير توقف لغاية ما جابهم جواها ، ساعتها اول ما حسيت بلبنة السخن في جوفها و كانها اغمي عليها و هو كمان نام عليها و مش حاسس بنفسة فضلوا كدة حوالي 5 دقايق لغاية ماتليفونها رن قاموا مفزوعين ،طلعت اختها بترن تشوفها هاترجع البيت امتي.سهام :- الوو ايوة يا مها ( صوتها كان طالع بالعافية ) في اية ؟مهـا :- انتي أتاخرتي لية ؟ انتي هاترجعي امتى ؟سهام :- لا مافيش قعدت مع سامي نشرب فنجانين قهوة ، دقيقتين و جاية اهو ، هو في حاجة ؟مها :- لا مافيش بس كنت باشوفك علشان جعانه و عايزة اطلب عشاءسهام :- ي** انا جاية اهه سلامسهام بعد ما فاقت من الي كانت فيه بسبب التليفون بصت لسامي و هي مكسوفة و مش عارفة تتكلمسهام:- انا مش عارفة اية الي احنا عملناه دة ؟ انا لازم ارجع البيت دلوقتي ، هادخل الحمام بسرعه و اروح سامي :- سمسم ماتتكلميش في حاجة دلوقتي و انسي الي حصل و نبقي نتكلم بعدين ، المهم ترجعي علشان اخواتك مايحسوش بحاجةسهام لميت هدومها و دخلت الحمام اتشطفت و لبست و طالعه و بتفتح باب الشقة سامي:- استنوني ماتطلبوش عشاء علشان عاوز اتعشي معاكم لو ماعندكيش مانعسهام بصيتلة بكسوف و قالتلة ماشي و قفلت الباب وراهاسامي قام خد دش سريع و لبس و راح للبنات الشقة .سامي:- اية يا بنات عايزين تتعشوا اية ؟مها:- انت ماجيتش تتغداء معانا لية بقي يا عم سامي ؟سامي :- ما انا قولت لسهام و ** اتاخرت في الشغل و اضطريت اجيب سندوتشات و رجعت مقتول نمت شوية.سامي :- ها يا مها انتي بس الي جعانه و لا هالة كمان ؟هالة :- ايوة انا جعانه فحت يا سامي و عاوزة اكل بيتزاسامي :- ماشي انتي رايك اية ياسهام ؟ بيتزا اوكية ؟ انا هاتصل؟سهام:- اوكية مافيش مشكلة بيتزا تمام ، بس انا هادخل الحمام اخد دش علشان حاسة اني حرانة قويقامت سهام دخلت قوضتها تجيب هدوم و دخلت الحماماتعشوا مع بعض و عديت الليلة بدون اي حاجة غريبة مجرد بس نظرات في المستخبي و كلها كسوف من سهام لسامي و ماتكلموش خالص غير كلام عادي و بس .عدي يومين عادي العلاقة بين سامي و سهام والبنات العادية بيرجع من الشغل يتغداء معاهم و يروح يريح في بيتة شوية وبعدين ينزل بالليل ساعه الجيم و يرجع يقعد في بيتة يا اما يتعشي معاهم و يروح ينام لتاني يوم عادي.لغاية ما في جة يوم بعدها كان سامي في الشغل و لقى سهام بتكلمة بتقولة انها تعبانة قوي و دايخة و محتاجة حد يروحها البيت من البنك الي كانت شغالة فيةسامي استأذن من الشغل و طلع جري على سهام استناها برا البنك لغاية ما طلعت و كان بيان عليها فعلا انها تعبانةسامي :- اية يا سمسم مالك في اية ؟ نروح لدكتور و لا اية ؟سهام:- مافيش داعي انا هاروح البيت و هارتاح سامي : لا يا حبيبي شكلك تعبان بجد و وشك اصفر خالص ، خلينا نروح نكشف مش هناخد يعني 5 دقايق اهه نطمنطلع بيها سامي على العيادة و كشفوا عند دكتور باطني و طلعت الظاهر اكلت حاجة مش كويسة الصبح عملت فيها كل دة و كتبلها على دواء و انها ترتاح يومين في البيتطلعوا على البيت و دخل معاها البيت عندهم هي دخلت غيرت هدومها و هو فضل قاعد برا مستني يتطمن عليها،طلعت سهام من القوضة بعد مالبست شورت ستريتش تحفة عليها لونة اسود و فوقة لابسة توب جامد و ماسك على صدرها و تحس انها قاصدة تسخن سامي بعد الي حصل منهم المرة الي فاتت و انها اشتاقت للنيك من تانيسامي:- اية يا قلبي تعالي ريحي و اقوم اعملك حاجة دافية تهدي بيها معدتكسهام:- لا متتعبش روحك انا هاخد الدواء و اعمل انا ، عاوز تشرب اية؟سامي:- لا ماتتعبيش روحك اقعدي بس انا هاعرف اتصرف و قام وراها المطبخ و مسكها من ايدها علشان يخليها ترجع تقعد ،اول ما لمسها و كان الكهرباء مسكت فيكها و اترعشت و حسيت ان جسمها بيروح منها،سامي :- مالك في اية ؟ مش باقولك روحي ريحي؟سهام و هي تايهة و بدأ كسها ييغرق عسل من الشهوة و بان على الشورت شوية بلل من عسلهاسهام:- ماشي طيب مرسي يا حبيبيقام سامي عمل كوبايتين شاي و جابلها الدواء تاخدة ، اخدت الدواء و قعدوا يشربوا الشاي و بيبصوا لبعض و هي مش عارفة هي فين اصلا و بدأت تتوه و تضيعقام سامي قعد جنبها و حط ايدة على كتفها و قالها :- اية الاخبار احسن دلوقتي؟سهام و هي بتترعش:- ايوة بقيت احسن الحمدللهشوية و راح ضاممها في حضنة و باس راسها و شويه و كانوا في احلي بوسة شفايف راحوا فيها في دنيا تانيةو فضلوا كدة بتاع 10 دقايق بياكلوا شفايف بعض لغاية ما سحبلها التوب و بدأ ياكل صدرها الي نط علطول من التوب علشان ماكانتش لابسة برا و كانها مستعدة.الجزء الثالث/ صدمة مهــاو فجأة و في وسط العاصفة الشهوانية دي حصلت المصيبة ....لقوا باب الشقة فتح و دخلت عليهم مها الي كانت خلصت محاضرات و روحت ماتعرفش اية الي بيحصلمها وقفت مصدومة و فتحة بوقها و سهام اول ماشافتها اخدت التوب و طلعت تجري على قوضتهامها :- اية دة ؟ ممكن افهم اية الي بيحصل دة ؟سامي:- اهدي يا مها و انا هافهمكمها:- تفهمني اية بالظبط؟ هي دي وصية بابا و ماما ** يرحمهم ؟ هو دة الي هاتبقي وصي علينا و تاخد بالك مننا و تحمينا ؟سامي:- يا مها بالراحة وطي صوتك قولتلك و انا هافهمكمها:- مش عاوزة افهم حاجة اتفضل اطلع برا جاتك القرفسامي قام و حاول يهديها سابتة و دخلت قوضتها و رزعت الباب و هو فضل لوحدة في الصالة مش عارف يعمل اية، قام واخد نفسة ورجع شقتة.عدي اليوم و رجعت هالة من المدرسة و ريحت شوية و اتغدوا و كل دة و سهام في قوضتها قافلة على روحها مابتطلعش ، هالة سالت مها عن سهام قالتلها تعبانة و نايمةو مرت الايام يوم ورا التاني سهام بتروح البنك و ترجع تحضر الغداء و تدخل تقفل على روحها و تنام و مها ترجع تتغداء و تقفل على روحها لغاية بالليل و هالة مابين المدرسة و الدروس و ماحدش بقي بيشوف سامي خالص4 ايام مرت و سامي لا حس و لا خبر هالة استغربت و سالت سهام عنه قالتلها معرفش ، سالت مها برضة قالت ماعرفش قالتلهم هالة:- ياجماعه لازم نروح نسال عنه يكون في حاجة و لا تعبان ؟ ماتكلمية يا سهام ؟سهام ::- لا انا تعبانة خلي مها تتصل بية مها: و انا مالي انا ؟ هو انا مسؤولة عنه يعني ؟ و بتبص لسهام بنظرة كلها غضب و غيظهالة:- طيب خلاص هاكلمة انا ، واتصلت لقيت تليفونة مقفولهالة:- تليفونة مقفول ؟ لازم حد يروحلة يخبط علية يشوفةهالة:- ماتروحي يا مها تشوفي مالة ؟مها:- هو مافيش غيري في البيت دة ؟ و هي متنرفزة و متزربنة حاضر هالبس حاجة و اروحلةدخلت هالة قوضتها غيرت و لبست بنطلون جينز و قميص و طلعت خبطت على سامي ورنت الجرس مرة و اتنين و مافيش رديا دوب كانت فقدت الامل و جاية تمشي لقيت الباب فتح و سامي واقف و دقنة طويلة شوية و شكلة مانزلش من البيت من يومها سامي :- ايوة يا مها في ايةمها:- مساء الخير ... في اية انت ؟ مش بتعدي و لا بتطلع و قافل تليفونك لية؟سامي :- هو بعد الكلام الي انتي قولتية دة عايزة تشوفي وشي تعملي بية اية...؟مها:- لا دي هالة الي بتسأل و انا ماعرفتش اتكلم علشان خايفة على سهام و مش عاوزة هالة تعرف حاجةسامي :- خلاص قوليلها كويس كان تعبان و عنده شوية بردمها:- انت عامل في نفسك كل دة علشان الكلمتين الي انا قولتهم ؟ ماشي ياعم حقك عليا بس الي انا شوفتة مش سهل ياساميسامي:- انا قولتلك هاشرحلك و انتي ماستنيتيش و رزعتي شتيمة و خلاصمها:- طيب هاتشرحلي هنا على السلم؟ ادخل خلينا نتكلم بدل ماحد يشوفنا كدةدخلوا الشقة عند سامي ، الدنيا متبهدلة و الشقة تضرب تقلبمها: انت كمان مش بتنضف شقتك؟ ماشيسامي:- في اية يا مها ؟ ماتخلينا في موضوعنامها:- اتفضل قولي بقى اية الي انا شوفتة دة و من امتى و انتوا كداسامي حكالها من اول اليوم من ساعة ما تعبت سهام و راح جابها و كمل ... و بعدين يا مها اختك سهام بشر و ليها احتياجات و هي بتضحي بنفسها و ماتجوزشت علشانك انتي و اختك دة ذنبها انها في الاخر تاخد التهزيق و الشتيمة دي كلهامها:- احتياجات ازاي مش فاهمة؟سامي:- يابنتي دي مش بنت بنوت زيك و جربت الجواز و محرومة منه مها:- تقوم تروح السكة دي و مع مين معاك انتسامي:- مها انا و سهام بنحب بعض و هي رافضة الجواز علشانكم مها : و وصلتوا لفين في العلاقة دي؟سامي:- لفين ازاي؟؟؟؟ مش فاهم ؟مها:- يعني دة كان اول مرة و لا كان في قبل كدة و لا عملت معاها اية؟سامي:- ماعملناش حاجة اكتر من الي شوفتية و اقفلي على الموضوع و اخلصي علشان سهام زمانها تعبانة نفسيا و متأثرة و بجد حرام عليكي معاملتك ليها ديمها:- طيب خلاص تعالى معايا علشان هالةسامي :- لا خلاص بكرة بقي ابقي امر اتغدا معاكم ، قوليلها تعبان عنده برد ولو سمحتي غيري معاملتك لسهام بقي حراممها:- يا سلام خايف عليها قوي؟؟؟؟سامي:- كفاية تجريح و اتفضلي انتي دلوقتي و بكرة اجيلكم على الغداءمها : طيب ماشي ، ..... مشيت مها و رجعت البيت تاني ، اول مادخلت سهام كانت بتبص زي الملهوفة و هاتموت تعرف سامي عامل اية و لا عمل اية مع مها، و هالة سالتها :- اية الاخبار مالة سامي ؟مها:- مافيش عنده شوية برد و كان قافل التليفون علشان الشغل مش اكتر.. و بصيت لسهام و هي مبتسمةسهام بصيت في الارض خافت هالة تاخد بالها من حاجة او تفهم حاجةمها قامت راحت لسهام و حضنتها و قالتلها :- اية يا سمسم مش هانتعشي طيب انا جعانهسهام فرحت قوي برد فعل مها و انها رجعت تعاملها بحب تاني و نسيت الي شافتةسهام:- من عيوني ، عايزني نطلب عشاء من برا و لا اعملكم انا ؟مها:- لا انتي شكلك لسة تعبانة خلينا نطلب اكل من برا و خلاصسهام :- ماشي اتصلي شوفي انتي و هالة عايزين تاكلوا اية و هاتولي زيكم عدا اليوم و جة تاني يوم و سامي رجع من الشغل و غير هدومة و راحل للبنات خبط علي الباب ...فتحت سهام و عيونها في الارض ....سهام:- ازيك يا سامي وحشتنا ... اتفضل ادخلسامي :- ازيك يا سمسم و حشاني اكتر ... مرسي ياقلبيهالة:- اية ياعم سامي الغيبة الطويلة دي ؟ كدة برضة بقالك بتاع اسبوع مش معبرنا ؟سامي :- لا و ** يا هلول انا بس كنت تعبان و عندي دور برد و مارضيتش اجي اعديكم ، هي مها ماقالتلكيش؟هالة:- لا قالت ياعم .... تعالي انت حماتك بتحبلك ! سهام عاملالك غداء اية وليمة....سامي:- حماتي ؟؟؟؟ تسلم ايد سهام و اخوات سهام ** يخليكوا ليا و مايحرمنيش منكم ابدامها:- ازيك يا سامي عامل اية ؟ واحشنا و ** سامي :- كويس يا مها ** يخليكيو قعدوا اتغدوا و طول الغداء نظرات خاطفة بين سهام و سامي و مها الي قاعده تراقب النظرات الي بينهمو هالة قاعده تاكل و مش واخدة بالها خالص و لا فاهمة حاجةخلص الغداء و سامي استأذن يروح ياخد دش و يريح شويةو هكذا فضل الوضع على ماهو علية يومين بنفس الطريقة سامي يرجع و يتغداء معاهم و يقعد شوية و بعدين يرجع شقتةلغاية ما في يوم بالليل مها قالت لاخواتها انها نازلة رايحة لواحدة صاحبتها و راحت خارجة و رنت الجرس على ساميالجزء الرابع/ بداية علاقة سامي و مهاسامي فتح و اتفاجأ بمها قدامه سامي:- ازيك يا مها في حاجة و لا اية ؟مها :- هو انا لازم علشان اجيلك يكون في حاجة ؟ لا ياسيدي مافيش حاجة كنت مخنوقة و عايزة اقعد معاك شوية نرغي سامي :- طبعا يا حبيبي اتفضلي دخلوا شقة سامي ، سامي كان لابس شورت و مش لابس حاجة فوق و الشورت كان على اللحم و زبة كان باين فية واقف نصف وقفةسامي:- بعد اذنك ادخل البس حاجة و اجيلكمها:- لا مالهوش لزوم عادي خليك زي ما انت براحتك سامي: -لا عيب يعني هاقعد كدة قدامك ؟مها: يا اخي اعتبرني سهام و لا هي غير ؟؟سامي:- احنا رجعنا للحوار دة تاني؟؟؟مها :- طيب خلاص يبقى خليك زي ما انت ، اية الريحة دي ؟ دي ريحة حاجة بتتحرق و لا بخور و لا اية دي؟كان سامي قبل ما مها ترن علية مولع سيجارة حشيش و قاعد مع نفسة و مشغل موسيقى و لما طبت علية فجأة كان البيت متعبي ريحة حشيش و مالحقش يهوية و لا حاجةسامي :- لا مافيش حاجة كنت مولع سيجارة و بسمها:- سيجارة اية ؟ دي ريحتها غريبة قوي؟ انت بتشرب سجاير اية؟؟سامي:- في اية يا مها انتي بتحققي معايا و لا اية؟مها :- ماتفك بقي ؟ بحقق اية؟ ياعم خلاص بقى خلينا نرجع صحاب تاني انت مالك قافش عليا كدا؟سامي :- الصراحة بقيت بخاف من ردود افعالك ماشي يا ستي دي سيجارة حشيشمها:- احية ..!!! بجد ؟ ممكن اشوفها؟سامي:- عارفة لو قولتي لحد حاجة بجد مش هاكلمك تانيمها:- يا بني و ** مافي حاجة انا مش زعلانة ، انا عايزة اشوفها بس علشان ماشوفتش حاجة كدة في الحقيقة دايما باسمع و اشوفها في الافلامسامي طلع السيجارة الي كان لسة واخد منها نفسين و طافيها من تحت الكنبة و هي مسكتها منه مها :- واووو شكلها غريب و ريحتها اغرب ، ماتولع بقى و لا مكسوف مني؟سامي :- انا مش عارف اخرتها معاكي اية بالظبط؟ولعوا السيجارة و اخد منها نفسين و راحت واخداها منه و بدأت تشرب هي كمان ، مافيش عشر دقائق و بدء مفعول الحشيش يشتغل معاها مها:- انا حرانة فشخ انا هاقلع هدومي .... و قلعت و فضلت بالبرا و الأندر و بسسامي شاف المنظر و وشاف الجسم الي يهبل و البياض الناصع صدر و جسم و لا أحلي و لا اروع من كدة ، سامي جالة حالة من الذهول و هاج فشخ و زبة بدا يقف على الجسم الرهيب الي قدامة مع تأثير سيجارة الحشيش الي شربهاو شوية و قامت مها مع الدماغ العالية الي هي فيها و قالتلة انا عايزة ارقص شغلي اي موسيقى رقصو بقي مشهد عبثي و كانك في زمن شهريار حرفيا سامي قاعد بالشورت و زبة على اخرة هاينط من الشورت و مها بترقص عريانة بالبرا و الاندر بس و طيازها عمالة تترج و ماصدق سامي قام ولع السيجارة التانية و فضل يسحب و هي تاخد منة كل شوية كام نفس و تكمل رقص لغاية ما خلاص تعبت و وقعت علي حجرة على اخرها من السطلان و الهيجان و حطت راسها على صدرة و هو على اخرة هاينفجر من الشهوة و الهيجان عليهامها :- انا تعبت مش قادرة خدني في حضنك شويةو راحت حطيت شفايفها على خدة و بدات الجنون و البوس اشتغل و بدأت تبوس في شفايفة و حسيت بزبة الي هايقطع الشورت مها:- اية دة ؟ هو مالة عامل كدة وراحت مسكاه بايديهاسامي:- باقولك اية انا على اخري و لو ما هديتيش مش عارف هاعمل فيكي اية ارحمينيمها:- ماتعمل بقي انا هاموت عليك و مش قادرة استحملسامي راح قالبها على الكنبة و نزل بوس في كل حتة فيها و شد البرا و طلع بزازها الي عاملين زي المانجا في جمالهم و قعد ياكل فيهم و هي عمالة تتنهد و تتاوه من الشهوة و الهيجانو شوية راح نازل للاندر و قعد يبوس في كسها من فوق الاندر و هي عمالة تشر عسل لما كلوتها بقي غرقان فعلياو قام قالع الشورت و نام فوقيها و عمال يحك زبة في شفرات كسها من فوق الكلوت و يبوس و ياكل في صدرها في نفس الوقت و صوتها علي و بقي اقرب للصريخ من الشهوة لانها اول مرة تحس بالاحساس دةو دخلوا في معركة جنسية محمومة مش عارفين نهايتها ايةمها:- انت رهيب انا باموت فيك يا سامي ابوس ايدك نيكني و اعمل فيا الي انت عايزة انا خلاص هاموت مش قادرةسامي :- ماينفعش يا بيبي انتي لسة بنت و مش هاقدر بس هامتعك برضة و هاخليكي في قمة متعتكو قام رايح جايب علبة كريم و قلعها الاندر و قلبها علي بطنها و بدء يدهن بصبعه في خرم طيزها براحة و حط شوية من الكريم على زبة و بدء يدعك في خرمها شوية شوية لغاية ما راس زبة دخل و هي مرة واحدة راحت مصرخة سامي:- يابت وطي صوتك هانتفضح اهدي شويةمها:- مش قادرة الالم رهيب طيزي بتتقطع سامي:- اصبري دلوقتي هايروح الالم و فعلا شوية شوية بدء يدخل جزء اكبر من زبة في خرم طيزها و يدخل و يطلع بالراحة و هي الالم امتزج مع الشهوة و راحت في شبة غيبوبة من المتعه الي هي فيهاو مع ضيق خرمها البكر هو ماقدرش يتحمل أكتر من كدة و جاب لبنة كلة جواهاو فضلوا نايمين عريانين كدة 5 دقايق و هي في حالة من اللا وعيسامي :- انتي زعلانة من الي حصل ؟مها:- بالعكس انا في قمة السعاده ، انا عمري ماحسيت بالاحساس دة ابداسامي :- يعني مش ندمانه على الي عملناه مع بعضمها:- أكيد لا انا باعشقك و كان نفسي في اني ابقي في حضنك من زمانسامي:- مها انا باحبك و باموت فيكي بس انا مش عاوزك تزعلي انا برضة باحب سهام قوي و بعشقها انتوا الاثنين بنفس القدر من الحب و العشقمها:- طبعا مش زعلانة ، فكرتني بسهام ! انا لازم اقوم اخد دش و ارجع لحسن تتصل علياقاموا الاثنين على الحمام خدوا دش سوا و ماخلاش من التفريش و البوس و المليطةطلعت مها لبست و هي مش قادرة تمشي و طيزها مموتاها من الالمسامي:- خدي الكريم دة ادهني منة لما تروحي بس الاول املي مياه سخنة في البانيو و اقعدي فيها شوية و انتي هاترتاحيمها:- اوكية ماشي يا حبيو يادوب سامي قام طلع حاجة ياكلها و ولع سيجارة و دخل اغمي علية من التعب لتاني يومالجزء الخامس/ عودة سهام لاحضان ساميتاني يوم ....صحي سامي الصبح و راح على شغلة عادي و البنات كل واحدة نزلت سهام في شغلها و مها في جامعتها و هالة في مدرستها ..على الظهر كدة سامي لقي تليفونة بيرن و كانت سهام ...سهام :- صباح الخير يا سامي عامل اية ؟سامي :- قلبي اخبارك اية وحشاني موتسهام:- احنا ماتكلمناش من يوم هالة وماعرفتش انت عملت معاها اية خليتها اتغيرت كدة ؟سامي:- بصي موضوع هالة خلاص شيلية من دماغك انا ظبطتها و هابقي احكيلك لما اشوفك - اية رايك اعدي عليكي بعد ماتخلصي شغل نروح نقعد في حتة نتكلم بقالي زمان ماقعدتش معاكي لوحدينا....سهام:- تمام اوكية اول ماتيجي رنلي اطلعلكعدي النهـار ووصل سامي لسهام البنك رن عليها و طلعتلة و اول ما ركبت معاه العربية اداها بوسة كلها عشق و حب و كهرباء ، و طلعوا علي كافية قريب ...سهام :- قولي بقي عملت اية مع مها ؟سامي:- جاتلي يومها و اخدتها بالراحة و فهمتها الي بينا و قد اية انا باحبك و انك انتي الي مش عاوزة تتجوزي دلوقتي علشان تبقي معاهم و متفرغة ليهم و تاخدي بالك منهمو مع الكلام فهمتها ان الي بيني و بينك لازم يكمل و نتجوز لاني فعلا انا عاوز اكمل حياتي معاكي ...سهـام:- و هي اقتنعت بالكلام دة يعني؟؟؟سامي:- يعني اية اقتنعت ؟ سمسم يا قلبي دي الحقيقة ، انا باحبك بجد و عاوز اتجوزك لو انتي ماعندكيش مانع يعنيسهام:- انا فاهمة بس انت اول مرة تصارحني بكدة ... خلينا طيب دلوقتي ناخد الموضوع بالراحة انا قولتلك قبل كدة مشكلتي في الجواز اية ، انما لو عليا انا عاوزة نتجوز بكرة بجد...المهم الكلام راح للحب و الرومانسية و فضلوا يرغوا و يتكلموا على اخواتها و بعدين قاموا يروحوا على البيت.سامي :- تعالي اقعدي معايا في الشقة لغاية البنات مايرجعوا انا عاوز اقعد معاكي براحتيسهام:- انا خايفة حد منهم يطب علينا فجأة زي المرة الي فاتتسامي :- ماتخافيش هما معاهم يعني مفتاح للشقة ؟ تعالي بس يادوب دخلوا شقة سامي و قفل الباب كانت في حضنة و في لحظات كانوا على سرير سامي عريانين ملطو نزل فيها ياكل كل حتة في جسمها من صدرها لغاية كسها و هي في دنيا تانية مافيش غير اهاات و غرقانة من كسها الي عمال ينزل شهد و سامي بيشرب من شهد كسها و راح واخدها في حضنة و دخل زبة فيها و نزل فيها رزع بتاع ساعه مش حاسين بنفسهم هي جابت شهوتها بتاع 3 مرات و هو مرتين لغاية ماوقعوا جنب بعض على السرير واخدها في حضنةسامي:- سهام انا باعشقك و مش قادر ابعد عنكسهام:- و انا كمان باموت فيك بس اخواتي هانعمل فيهم اية ؟سامي:- سيبيلي الموضوع دة انا هاخلصة انتي خليكي بس معايا و ماتشيليش هم خالصناموا في حضن بعض بتاع ساعه و قامت سهام مخضوضة لما لقيت الوقت جريسهام:- انا اتاخرت قوي و ممكن مها تتنطط و تقعد تتصل ، انا لازم ارجع البيت دلوقتي....سامي:- ماشي بس خليكي طبيعية و ماتقلقيش من حاجة و لو مها سالتك اتاخرتي لية ؟ ردي عادي قوليلها كنت مع سامي و روحنا كافية...سهام:- مابلاش تعرف اننا كنا مع بعض ...سامي:- مالكيش دعوة اسمعي كلامي و اعملي الي باقولك عليةقامت سهام جري خدت دش و لبست هدومها و اتسحبت بالراحة على بيتهااخواتها كانوا رجعوا و ماحدش سالها اصلا انتي اتاخرني لية ، كل الي سالوا علية الغداء و بسجهزوا الغداء و اتصلت مها ب سامي علشان يجي يتغداء معاهمو بعد الغداء قامت مها عملت الشاي و رجعت تاني قعدت معاهم يرغوا بعد الغداءسامي:- عاملة اية يا مها في المذاكرة انتي و هالة خلوا بالكم السنة دي اخر سنة و لازم تشدوا على نفسكم هانت خلاصمها:- و ** انا جايبة اخري خلاص عايزة اخلص علشان اخلص من القرف دةسامي:- ** كريم و انشاء ** هاتعدي ماتقلقيش بس انتي ماتكئبيش روحكسامي :- طيب انا هاروح اريح شوية بعد الغداء كدة معلش اعذرونيمها:- طيب ماتدخل تريح في قوضة و خلاص انت لسة هاتروح شقتك و ترجع ؟سهام:- ازاي يابنتي ؟ خلية ياخد راحتة و يغير هدومة تلاقية تعبانمها:- ما انا قصدي يعني هو اية الفرق بين هنا و هناك ؟ و ** انا كنت عايزة اقول الموضوع دة من زمان بس مالقيتش الفرصة ...سامي:- موضوع اية يا مها مش فاهم ؟مها :- ماتخليك قاعد معانا و نفضيلك قوضة و خلاص بدل ما انت رايح جاي كدةسهام:- ؟؟؟؟؟؟ ازاي يعني؟؟؟سامي:- و ** انا ماعنديش مانع لو كلكم موافقين ....مها:- اية رايك يا سهام انتي عندك اعتراض ولا راي تاني؟؟؟؟ و بتبصلها و هي مبتسمة...سهام:- بالعكس انا ماعنديش مشكلة المهم هو هايبقى مرتاح فين .. احنا مش عاوزينة بس يحس انة مش واخد راحتةهالة:- انا عن نفسي موافقة و ** ياريت يا سامي تخليك معانا...شوفوا هاتتفقوا علي اية و ترتبوها ازاي علشان انا لازم انزل دلوقتي اروح الدرسسهام :- خلاص اية رايك يا مها تقعدي انتي و هالة في قوضة واحدة شوفي تحبي تقعدي فين؟ يا اما نسيبلة قوضتي و انام انا و هالة او انا و انتيمها:- لا انا ماينفعش اطلعك من قوضتك انتي الكبيرة برضة و ليكي احترامك انا هاسيبلة قوضتي و اروح انا مع هالة .... اية رايكمسامي:- واوووو انا هنام في قوضتك انت يا قمر ؟ ( سهام بصة بغيرة لسامي و مش فاهمه حاجة)سهام :- اية الدلع دة ما اجيبلكم اتنين ليمون كمان ؟هالة:- ههههه لية انتي بتغيري على سامي و لا اية ؟سهام:- اية ؟ لا مش قصدي بس اول مرة اشوفكم بتدلعوا على بعض كدةسامي:- قصرة يا موزز انا هاقوم اجيب شوية حاجات من الشقة و ارجع على ماتكونوا خلصتوا مناقرة مع بعضسامي راح شقتة و مها بصيت لسهام و قالتلها مها :- انتي زعلانة مني ؟ انا ماقصدش حاجة و اللهو بعدين سامي فهمني الي بينك و بينة و انا مش زعلانة بالعكس انا عاوزاكي تبقي قريبة منة و انا كمان بحبة زيك و عاوزاه يفضل معانا علشان باحس بامان و هو موجود...سهام:- انا مش عارفة اقولك اية ؟ بس انتي اتغيرتي قوي يا مها عموما انا باحبك و مش عاوزاكي تبقي شايلة مني ولا زعلانة من ساميمها:- ابدا طول ما اختي حبيبتي الكبيرة مبسوطة انا مش هازعلعلى ماخلصوا مناقرة و كلام كان سامي رجع و بد\وا يرتبوا البيت علشان التغيير الجديدالجزء السادس/ سامي نقل شقة البناتعلي بالليل كان سامي في قوضة مها الي بقيت قوضتة و خبطت علية مهامها: ممكن ادخل؟سامي:- اتفضل يا قمرمها :- اية الاخبار حلوة قوضتي؟؟سامي:- هههه اكيد مش قوضة القمر مها ؟ بس اية المفاجأة دي يا بنتي ؟ مش كنتي قولتيلي الاول علشان ما اتفاجأش كدة؟مها:- اية رايك؟ اهه تبقي جنبي و جنب سهام برضة .... انا عارفة انها محتجالك قوي و دة باين عليها اليومين الي فاتوا كانت مكتئبة قوي و النهاردة حسيت ان روحها رجعت لهاسامي : ** يخليكي ليها و ليا يا احلى موزز في الكونمها:- باقولك اية ؟ ماتروحلها بقي شوية علشان انا حاسة انها مكسوفة تقعد معاك قدامي؟ و بالمرة قبل ما هالة ترجع و لما هالة ترجع هاقولها انك نايم في قوضتك ....سامي : انتي بتقولي اية ؟ انا خايف هي تقلق ولا تخاف...مها:- ماتقلقش بس ماتنسناش يا عم سامي: هههه و انا اقدر برضة دة انت الحتة الحلوة يا قمر هههههقام سامي راح لسهام و خبط على قوضتها فتحت سهام و هي متفاجأة و مخضوضةسهام:- في اية يابني حدي يشوفك ؟سامي :- ماتخافيش بس انا مظبط الدنيا ادخلي بس عاوزك في بوستين ههههدخل وراها و قفلوا الباب كويس ، و اول ما دخل راح قافش فيها بوس و حضن و اترموا على السريرو هي بتقاوم بدلع سهام:- بس يا حبيبي مها تسمع و لا تعملنا مصيبةسامي:- هو انا مش قولتلك شيلي مها من دماغك خالص و لا تقلقي من ناحيتها نهائي؟ اعتبريها مش موجودة كدة حلو؟سهام: و ** مش فاهمه حاجة بس ماشيسامي :- بكرة تفهم يا عسل ي** بقي....و نسخة طبق الاصل من اخر مرة عملوا فيها سكس في شقتة ، قلعوا ملط الاثنين و بقوا اية رايحين و لا حاسين بالدنيا و لا حسوا ان في حد واقف جنب الباب بيتصنت و يبص عليهم من خرم البابالي هي مها ... كانت مولعه من الي شايفاه و هاين عليها تدخل تشاركهم جولة السكس دي و هاتتجن و عمالة تفرك في كسها من كثر الهيجانبس هي ساعه و كان سامي طالع يتسحب من قوضة سهام راح على الحمام اخد دش و جري على قوضتةعدي الوقت و سهروا شوية مع بعض كلهم بعد ما رجعت هالة من الدرس و اتعشوا سوا و كانوا في قمة السعادة بالتغيير الجديد في البيت دةعلى الساعه 2 بالليل قامت سهام و قالت انها داخلة تنام و كانت هالة اساسا دخلت نامت علشان عندها مدرسة و اتبقي سامي و مها ...سامي:- اية يا قمر انتي مش رايحة بكرة الجامعه ؟مها :- لا ماعنديش محاضرات بكرة و ماليش مزاج انام دلوقتيسامي: طيب اية انا هادخل انام انا طيب ؟مها : انا جاية معاك قوضتي حبيبتي عايزة حاجةسامي:- اتفضل يا عمريدخلوا القوضة و اول ما دخلوا مها قفلت الباب بالمفتاح وراهاسامي : في اية يا مجنونة اخواتك برامها:- ماليش فية انا مولعه و عاوزاك اشمعني سهام يعني ؟ انا مش قادرةوراحت قالعة ملط و نطت علية مسكت زبة من فوق الشورت تدعك فيةسامي :- بالراحة طيب علشان ماحدش يصحيراح سامي قلع الشورت و هي ماصدقت نطت على زية تاكل فية ببوقها و كانها جعانةو سامي كان خلاص راح في الهواء من مصها الرهيب لزبة و قلع التيشيرت و ريح ظهرة على السرير و دقيقتين و راح قالبها علي ظهرها و اشتغل هو مصمصة في صدرها و كسها لما قيت بتزووم زي المجنونة من الشهوةو فضلت تجيب في شهد كسها و هو يمص و راح قالبها على بطنها و مسك زبة يدخلة في طيزها من ورامها: ابوس ايدك بقي نيكيني في كسي هاموت عليكسامي:- مش دلوقتي خلينا نشوف الموضوع دة بعدين و نفكر نعملها ازايو راح دافس راس زبة في طيزها و هي صرخت صرخة تصحي العمارة كلها راح حاطط ايدة على بوقها علشان صوتها مايصحيش اخواتها ، بس بعد اية؟ كانت سهام سمعت الصوت مخضوضة و قامت تشوف في ايةراحت لمها تشوفها في قوضة هالة لقيت هالة نايمة لوحدها فهمت ان مها عند ساميراحت بالراحة و قعدت تسمع من الباب صوت مها و هي بتوحوح من النيك في طيزها و صوتر الرزع شغالبصيت من خرم الباب و شافت الي ماكانتش متوقعاه و اتصدمتو طلعت جري على قوضتها و هي مش عارفة تعمل اية...خلص سامي و مها المعركة الجنسية و اتسحبت مها على قوضة هالة و فكرها ان سهام ماتعرفش و لا سمعت و سامي نام زي ماهو لتاني يوم...........الجزء السابع/ شهر عســـلتاني يوم ....رجع سامي من الشغل عادي على شقة البنات و غير هدومة و أخد دش علشان يتغدوا سوا بس لاحظ ان سهام قالبة وشها و مش مديالة ريق و بتبصلة بنظرات كلها ضيق و شكلها متضايق و مش عاوزة تفتح معاه في اي كلام...بعد الغداء و بعد الهزار مع هالة و مها قام سامي دخل لسهام قوضتها علشان يفهم في اية..سامي:- اية ياعم ؟ هو القمر مالة مش في المود لية و وشة مقلوب ؟سهام:- انت مش مش عارف انت عملت اية امبارح ؟سامي:- ( بيفكر كان في اية امبارح ، و افتكر انة كان مع مها بالليل بس مكانش يعرف ان ممكن تكون سهام حسيت بية)... لا مش فاكر ؟ في اية بجد ؟ ما تتكلمي اية الي مزعلك ؟سهام:- بالليل انت و مها ؟مش فاكر؟سامي:- اههه انا فهمت ... بصي تحبي تفهمي و لا مش عاوزة تتكلمي؟ سهام الموضوع مش زي ما انتي فاهمة .... انا اضطريت اعمل كدة علشان مها مش تقلب علينا و افضل معاكي..صدقيني الموضوع مش كان بمزاجي زي ما انتي متصورةسهام:- و ** كل الي كنتوا فية امبارح دة و مكنش بمزاجك ؟ اومال لو كان بمزاجك كنت عملت اية تاني؟و بعدين دي اختي الي انت ضيعتها دي؟سامي :- ماتخافيش اولا مها زي ماهي بنت ثانيا اديني فرصة النهاردة و انا اثبتلك اني باحبك انتي و عاوزك و مش هاقرب لمها تانيلو مش عاوزة انا هابعد عن حياتكم كلكم و مش هاتشوفي وشي تاني لاني ماعرفش اعيش و انتي زعلانة مني كدةسهام:- باقولك اية انا مش قادرة اتكلم و مخنوقة دلوقتي ياريت تسيبني لوحديسامي :- ماشي بس انا هاكدلك الكلام الي باقولة النهاردة ، سلامسامي طلع من عندها راح يدور على مها ، لقاها في المطبخ بتعمل نسكافية ،سامي:- مها انا عاوز اتكلم معاكي ضروري....مها :- في اية يا سمسم ما تتكلم ؟سامي:- انا لازم اتجوز سهام و ضعي في البيت كدة بقى غلط و مالهوش معني و غير كدة انا باحب سهام و باحبك و عاوز افضل معاكم ، بس بالطريقة دي انا ممكن امشي و ابعد عنكم خالص....مها:- لية يا حبيبي في اية حصل مالك ؟سامي:- سهام سمعتنا امبارح و زعلانة جدا و قالبة وشها و لازم تعرف اني مش باذيكي و اني عاوزها و عاوز افضل معاكم لاخر العمر مها:- طيب و انا هاروح فين؟سامي:- معلش هاتستحمليني شوية لغاية ما سهام تهدي و الموضوع يعدي و تحس اني جد و اني مش بالعب بيكم مها:- انا ماعنديش مانع طالما هاتفضل عايش معانا سامي:- طيب تعالي نكلم هالة و نشوف رايها اية ؟سامي و مها راحوا لقوضة هالة و قعدوا يفهموها و هي اتبسطت جدا اول ما سمعت و وافقت علطول و اتفقوا انهم بالليل هايفجأوا سهام بالموضوع سامي ريح في قوضتة شوية و نزل بعد الظهر راحب جاب تورتة و حاجات حلوة و جاب طقم ذهب و ورد ولما رجع خبى الورد و الذهب و دخل لبس احلى لبس عنده و اتفق مع هالة انها تقول لسهام انهم عاملين حفلة علشان مها خلصت امتحاناتدخلت مها لسهام و قالتلها الي اتفقوا علية و خليتها تلبس لبس شيك و طلعوا كلهم قعدوا في الصالة برا مستنين سامي الي طلع و ماسك الورد و مخبي الذهب في جيبةسامي:- سهام يا قلبي تسمحي تتجوزيني؟؟؟؟سهام: اتصدمت و مش عارفة الي بيحصل و بتبص لاخواتها الي مبسوطين و مبتسمين و جريوا عليها يبوسوهاانا مش فاهمة حاجة في اية؟مها:- سهام يا حبيبتي كلنا عارفين انك انتي و سامي بتحبوا بعض و سامي كلمنا و فهمنا و احنا موافقين و عايزين نحس اننا عايشين في عيلة مع بعض و سامي بقى خلاص جزء من البيت دة سهام:- طيب و انتوا؟هالة:- احنا اية ما احنا عايشين معاكم اهه و مها هاترجع قوضتها تاني و ترحمني ههههههسامي:- اية اروح اجيب المأذون ؟ هههسهام؟- دلوقتي حالا ؟سامي :- اه دلوقتي انا مستعجل .... و اتفقنا ان كمان اسبوع هاتكون هالة خلصت امتحانات نسافر كلنا نقضي شهر العسل و هما معانا يتبسطوا لو ماعندكيش مانعبس لو حابة نبقي لوحدينا برضة انتي الي تقرريسهام:- لا انا ماقدرش اسيب اخواتي و ابعد عنهم .. انا موافقة خلاصمها و هالة قعدوا يتنططوا و جريوا على سهام يبوسوها و سامي طلع الذهب اداه لسهام و باسها من شفايفها بوسة فظيعهنزل سامي جاب المأذون الي كان اصلا متفق معاه و معاهم اتنين شهود و تم كتب الكتاب وسط فرحة البنات الي مش مصدقين ان اخيرا بقي في فرحة في بيتهم بعد سنين الحزن على ابوهم و امهم و الفراق و احساس اليتم الي كانوا فية ...و اخدهم سامي و عزمهم على سهرة برا و اتعشوا و فضلوا سهرانين لغاية متاخر و رجعوا علشان هالة كانت لسة ماخلصتش امتحاناتو اول مارجعوا راح سامي لم حاجتة و هدومة من القوضة بتاعت مها الي كان قاعد فيها و دخلها قوضة سهام الي كانت لبست افشخ قميص نوم شفاف روز منغير برا و الاندر الفتلة سامي شافها بقي بيتنطط من الهيجان و كان هاينط عليهاسهام:- حبيبي استني بس عشر دقايق ارتب القوضة و اظبط نفسي و تعاليسامي :- ماشي و لو اني مش قادر استحمل الي انا شايفة دةمافيش ربع ساعه و كانوا قفلوا عليهم الباب و بدأت احلى ليلة دخلة و احلي لية في تاريخهم مع بعض...فضلوا في العشق و الغرام و الملحمة الجنسية لغاية ما النهار طلع و كانوا خلاص جابوا اخرهم و ناموا عريانين في حضن بعض لغاية العصر....صحي سامي لقي اجمل ست في الدنيا نايمة في حضنة عريانة ماقدرش يمسك نفسة فضل يبوس فيها و يحسس على جسمها الحرير لغاية ما صحيت سامي:- صباح العسل يا احلى و اجمل عروسة في الدنيا باحبك..... باحبك.......سهام:- صباح الورد يا قلبي.... و انا باموت فيك ...دخلوا في بوسة تقطيع شفايف و مع هيجان سامي الصباحي راح ماسكها و قعد ياكل في صدرها اللولي و نزل على كل حتة فيها يلحس و يبوسسهام:- انت اية ماتعبتش من امبارح ؟ اهدي شوية هو انا هاطير منك ؟سامي :- هو حد يبقي جنبة ملاك ملبن زيك كدة و يهدي ابدا...و نزل على احلي كس و قعد ياكل فية و هي بتصرخ من الشهوة و راح نازل عليها يمسح زبة في شفايف كسها الي غرقانة و مدخل زبة بكل حنية و عمل معاها احلي سكس صباحي و هي بتتقطع تحتة من الشهوةبعد تقريبا ساعه من الهري و الدعك دة قام لبس شورت و فنلة و هي لبست قميص النوم و راحوا اخدوا احلي دش مع بعضطلعوا من الحمام لقوا مها قدامهم و كانت مكسوفة قوي....مها:- حمام الهنا يا عرايس... اية مش ناوين تاكلوا و لا هاتقضوها عسل بس ؟سهام:- مكسوفة قوي ..... انا اسفة و ** حاضر هاشوف الغداء دلوقتي...سامي: صباح الفل يا مها .... ماتقلقيش يا قمر هاتصل اجيب احلى غداء .. انا عامل حسابي ماتخافيشاتصل سامي و جاب احلى اكلة سمك و جمبري .....عدي الاسبوع بنفس الطريقة كان سامي واخد اجازة شهر عسل من الشغل هو و سهام و مقضينها نيك صبح و ليل و ياعيني مها كانت ماسكة روحها بالعافية و هالة كانت مش معاهم كانت مركزة تخلص امتحاناتهابعد الاسبوع ما عدي حضروا شنطهم و سافروا كان سامي محضرلهم احلي اجازة في تركيا قعدوا هناك اسبوعينسامي و سهام كانوا في قوضة لوحدهم و هالة و مها في قوضة تانية و طبعا مقضينها سامي و سهام سكس ليل و نهار في اي فرصة يبقوا لوحدهم فيها...و حصل في النصف اوقات كان سامي يهرب من سهام و هي على البحر او نايمة و يعمل سكس مع هالة المحرومة علشان ماتزعلش لكن كان سكس على السريع علشان ماحدش يحس.خلصت الاجازة و رجعوا البيت تاني و لحياتهم الجديدة كليا تاني ......الجزء الثامن/ عودة سامي لمهابعد مارجعوا تاني لحياتهم العادية بعد تاني سامي عن مها و مابقاش في فرصة انهم يعملوا حاجة علشان سهام ما تحسش و تزعل...لغاية ما في يوم سهام رجعت من شغلها و هي دايخة و تعبانة راح سامي و مها اخدوها و نزلوا راحوا للدكتور الي قالهم علي المفاجأة الحلوة ....الدكتور:- مبروك يا استاذ سامي ... المدام حاملسامي:- بجد ** يبارك فيك يا دكتور ....الدكتور:- بس في حاجات لازم اقولك عليها...سامي:- خير يادكتور قلقتني ...؟الدكتور:- المدام في الشهور الاولي من الحمل و لازم تبعد عن اي اجهاد او اي علاقة دلوقتي على الاقل شهرين لغاية ما الجنين يثبت في الرحم و يبقى وضعه مستقر ...سامي:- اكيد يا دكتور .... المهم انها تكون بخير...الدكتور:- لا ماتقلقش هي وضعها كويس دلوقتي الحمدللهمها:- مبروك يا سهام .... هابقى خالة هههههسهام:- ** يبارك فيكي ... عقبالك يارب..سامي:- من هنا ورايح انتي ماتعمليش حاجة في البيت انا و اخواتك موجودين و هانعمل كل حاجة انتي بس تاكلي و ترتاحي و ماتعمليش حاجةعدي اسبوع سامي محروم من الجنس و مش قادر يقرب من سهام غير ببوسة و لا حضن مش اكتر و بقى مش عارف يستحمل لغاية ما في يوم كان واقف في المطبخ مع مها و بيجهزوا الغداء ولزق فيها من ورا من احساسة بالهيجان و خصوصا ان مها كانت لابسة قميص بيتي خفيف و مش لابسة تحتة حاجة و شكلة يهيج فشخمها:- باقولك اية انا على اخري لو لزقت فيا تاني هافضح الدنيا ....سامي:- و انا اكتر منك يا موزز ماتيجي شقتي بعد الغداء؟؟مها :- طيب خلينا نتغداء و نحاول نخلع منهماتغدوا مع هالة و سهام و شربوا الشاي و بعدين سامي قام و قال انة نازل لواحد صاحبة في الشغل ، و مها بعد ماهو قام قالت انها زهقانة و هاتنزل تشتري حاجات من تحت و تيجي علطولسامي سبق مها على الشقة و هي جات وراه كان سايب معاها مفتاح الشقة ، دخلت الشقة تدور علية لقيتة في قوضة النوم واقف بلبوص و زبة واقف على اخرة، قام هاجم عليها و فضل يبوس و يحضن فيها زي المجنون و قلعها هدومها كلها و بقوا الاثنين ملطهيجان ما بعدة هيجان و بدأوا معركة جنسية من الحرمان الي هما فية الاثنين.....بعد ساعه من النيك و الهيجان ناموا جنب بعض عرقانين و سامي بينهج .....مها:- سامي .. انا تعبت قوي انا عاوزة اتفتح و اتناك زي سهام مش قادرة انا مولعة من النيك و عاوزة اتناكسامي:- ياحبيبتي ماهو المشكلة انه مش هاينفع دلوقتي انا خايف عليكي...مها:- انا لايمكن في راجل هايلمسني اصلا غيرك ، فكرة اني اتجوز راجل غيرك دي مش هاتحصل ابداسامي : طيب و سهام هانعمل فيها اية؟مها:- مش عارفة بقى انا ماليش دعوة انا قولتلك اههسامي:- طيب سبيلي يومين كدة افكر نعملها ازاي منغير مانزعل سهامقاموا خدوا دش و لبسوا هدومهم ، مها رجعت البيت و سامي نزل شوية على القهوة علشان مايرجعش هو مها في نفس الوقت..بس سهام كانت حاسة ان في حاجة بينهم و مش عارفة تعمل اية....لما سامي رجع قعدت معاه تتكلم سهام:- سامي ؟ انا عاوزة اتكلم معاك .....سامي:- في اية ؟سهام:- انت لسة بتنام مع هالة ؟سامي:- اتصدم من السؤال ..... اية؟؟؟ لية بتقولي كدة ؟سهام:- انا فاهمة انك تعبان و محروم بسببي بس انا خايفة على مهاسامي:- بصي انا قولتلك قبل كدة انا لا يمكن أاذيها ابدا و انتي عارفة انتي و اخواتك بالنسبة لي اية ..سهام:- وعد انك عمرك ما هاتأذيها ؟سامي:- انتي بتقولي كدة لية انتي مالك ؟ شوفتي مني حاجة ؟سهام:- لا ابدا بس انا حاسة بيك و عارفة انك محتاج للجنس و كمان مها تعبانة و شايفاها بقيت مش على بعضها و مش عاوزاها تروح لحد غريب ممكن ياذيها فبقول طالما انت الي معاها اكيد اضمن من اي حد براسامي:- ........... مش عارف اقولك اية بس ماتحطيش في دماغك انتي و ماتتعبيش روحك سهام:- انا قصدي طالما كدة كدة انتوا الاثنين تعبانين و عايزين ترتاحوا انا ماعنديش مانع بس خلي بالك عليهاسامي:- متفاجئ من الرد .... حاضر يا قلبي انتي تأمري..... عدي اليوم عادي و تاني يوم كان سامي في الشغل و سهام قاعده بتتفرج على التلفزيون و مها قاعده جنبها بتتفرج معاهاسهام:- مها .؟؟؟ ممكن اتكلم معاكي ؟مها:- في اية حبيبتي انتي بتستاذني ؟ قولي يا حبيبتي عاوزة تتكلمي في اية ؟سهام:- سامي...مها: وشها جاب الوان و احمر و ازرق و اخضر و مش عارفة تعمل اية مالة سامي ياحبيبتي ؟ مزعلك في حاجة ؟سهام:- انا عارفة الي بينك و بين سامي .... مها اتخضيت و مش عارفة ترد و فضلت باصة لها و ساكتة ماتخافيش انا عاوزة افهمك اني حاسة بيكي و حاسة بية هو كمان .... يا مها انتي اختي و عمري ما هازعل منك و لا اغير منك انا خايفة عليكي بسمها:- بصي بدام انتي الي فتحتي الموضوع ... انا باحب سامي انا كمان و عمري ما اتخيلت نفسي مع راجل تاني غيرة.... انا اسفة لو دة هايزعلكسهام:- اية؟؟؟ طيب ازاي يامها احنا اخوات و مش هاينفع يتجوزنا احنا الاثنينمها:- مش عارفة بقي انا هو دة الي جوايا و انا عارفة ان دة ممكن يدايقك و يزعلك بس غصب عني انا باحبة جدا و مش قادرة افكر في اني ممكن اعيش مع راجل غيرة.....سهام:- انا مش زعلانة انا مش عارفة اعمل اية علشانك انتي كدة بتتعبي روحك و يا هاتعيشي معلقة نفسك يا اما هاتتعذبي وبعدين افرضي حملتي منه هايحصل اية ساعتهامها: ماهو انا لسة بنت و هو رافض لغاية دلوقتي اني يدخل عليا و خايف ...سهام: ماهو عنده حق ؟ طيب خلينا نفكر فيها دي تتعمل ازاي؟مها :- ارجوكي يا سهام اوعي تزعلي مني ( مها بتعيط) انا بجد مش قادرة اتحمل خلاص ...سهام اخدتها في حضنا و بتطبطب عليها ...سهام:- ماتقلقيش انشاء ** نلاقي حلعدي يومين و سامي بعد عن مها شوية علشان سهام و خايف تكون سهام زعلانةسهام:- سامي انا عاوزة اكلمك في موضوع ....سامي:- خير في اية يا قلبيسهام:- انا اتكلمت مع مها و انا موافقة على انكم تفضلوا مع بعض ، بس البنت على اخرها و عايزاك تدخل عليها و هي قالتلي انك انت الي رافض و مش عاوز علشان خايف عليها و هي مش عاوزة تتجوز و لا تلمس راجل غيرك...سامي:- اهه اديكي شوفتي ان الموضوع خارج عن ارادتي ؟ قوليلي بقى اعمل اية ؟سهام:- مش عارفة ؟ ازاي ممكن تجمع مابينا و افرض هي حملت هايحصل اية ؟ هاتبقي فضيحة ؟ و بعدين هالة كمان نوصلها الموضوع دة ازاي؟سامي :- بصي موضوع مها انا عندي فكرة بافكر فيها و اول ما اوصل لها هاقولك بس قصة هالة دي الي ماكنتش حاسب لها حساب مش عارف ازاي نعملها ديسهام: اية الفكرة قولي ؟سامي:- احنا ممكن نتجوز انا و مها و هاعملها بطاقة تانية و نتجوز رسمي ....سهام:- اية دة ازاي؟ و هو دة قانوني ؟ سامي: - ايوة اعرف واحد ممكن يعمل بطاقة سليمة و يغير في الاسم و ساعتها نقدر نتجوز رسمي سهام :- مش عارفة ؟ انت واثق في الموضوع دة ؟ طيب و هالة هانعمل فيها اية ؟ و الجيران ؟سامي:- بصي موضوع مها سيبيهولي انا هاشوفلة حل و موضوع الجيران برضة سهل ماتقلقيش هاتصرف بس هي قصة هالة دي مش عندي فكري انتي فيهاعديت الايام و بقى كل يومين تلاتة سامي يقابل مها في شقتة و يعيشوا سوا و هي لسة بتزن علية انة يدخل عليها و هو بيأجللغاية ما في يوم رجع من الشغل و دخل على سهام القوضة ...سامي:- سمسم يا قلبي تعالي عايزك ...سهام:- في اية؟سامي:- امسكي البطاقة دي كدة ؟سهام :- اية دة ؟ دي سليمة و لا مزورة ؟سامي:- لا سليمة عادي ماتقلقيش هو دخل على السيستتم و غير اسم الاب مكان الجد و بسسهام : طيب و موضوع الجيران ؟سامي:- انا لقيت فيلا جميلة و فيها حمام سباحة و نبقي براحتنا منغير جيران و هابيع شقتي و اكمل على فلوسها من الوديعه الي عندي ... اية رايك ؟سهام:- مش عارفة و ** ؟ طيب و هالة ؟سامي:- انا رايي مانجيبش سيرة لهالة دلوقتي و خليها تعرف بعدين و نخلي الموضوع بينا احنا الثلاثة حاليا، اية رايك ها ؟سهام:- طيب شوف مها رايها اية و انا خلاص موافقة ماعنديش مانع...بعد الغداء سامي غمز لمها و راح وراها المطبخ قالها عاوز اقابلك في شقتي ...ساعتين و كانوا مع بعض في شقتة وراها البطاقة و حكالها على الي قالة لسهام و هي نطيت من الفرح و السعادة و كانت هاتموت و تخلية يدخل عليها و ينيكها دلوقتي بس هو قالها استني شوية..الجزء التاسع / فيلا العشق و الهيامعدي كام يوم كان سامي باع الشقة و اشتري الفيلا و فرشها من اجمل مايكون و راح لهم البيت علشان يقولهم على المفاجأة بعد ما جمعهم كلهم و قالهم انه عايزهم في موضوع مهمسامي:- يا بنات انا عندي خبر حلو ...سهام و مها اتخضوا و خافوا يقول على جوازة من مها ...سهام : خبر اية ؟سامي:- احنا هاننقل لفيلا تحفة بحمام سباحة .... حد عنده مشكلة في كدة ؟هالة :- فين مكانها بقى ؟سامي:- في التجمع و في حتة راقية جدا ....مها:- انا موافقة جداسهام:- و انا كمان ...هالة:- اوكية انا فرحانة قوي بس هاننقل امتى ؟سامي:- الفيلا جاهزة و اتفرشت كمان لو تحبوا ننقل من بكرة ...بس اعمل حسابكم اني مسافر كمان اسبوع عندي مأمورية في بورسعيد .....مها :- اية دة بجد ؟ اصلي انا كمان مسافرة اسكندرية جالي تدريب في شركة هناك هاقعد هناك بتاع 10 ايام....سهام:- متفاجأة .... اية دة و انتي هاتشتغلي هناك ؟.و تسيبينا ؟مها:- لا انا رايحة التدريب بس و الشغل انشاء ** لو وافقوا يعني عليان هايبقى هنا في القاهرة و يمكن كمان فرع الشركة يبقي في التجمع ....هالة :- اية التطورات الجامدة دي ....بالليل سامي كان قاعد في الصالة و جات مها قعدت معاه ...سامي :- اية المفاجأت دي انتي ماجبتيش يرة عن التدريب دة قبل كدة لية ؟مها :- انت بتهزر صح؟ ياقلبي و لا في تدريب و لا حاجة انا لقيتها فرصة لما فهمت من كلامك انك مسافر علشان ابقي معاك ....سامي:- يا بت اللذين ..... انا اصلا لا عندي مأمورية و لا حاجة انا قولت كدة علشان امهد اننا نطلع شهر عسل سوا...مها:- شوفت بقى انا فهماك ازاي و جيبتها علطول ...سامي:- طيب جهزي بقى حاجتك علشان نلحق ننقل قبل السفر ... و خليكي ورا اخواتكعدي يومين بالظبط و كانوا في الفيلا الجديدة و مافيش اسبوع كان سامي و مها محضرين شنطهم علشان شهر العسل الي ماحدش يعرف عنه حاجة غير سهام الي سامي فهمها الموضوع سامي اخد مها و سافروا على شرم بعد ما كتبوا الكتاب عند المأذون و خلصوا الورقوبدأت الدخلة الرهيبة الي كانت مها هاتتجن عليهايادوب وصلوا الفندق على العصر دخل سامي اخد دش و غير هدومة و فضل بالبوكسر و مها دخلت بعدة و طلعت من الحمام حاجة زي الملايكة قميص بيبي دول قصير جدا يادوب لغاية طيزها لونة بيض و شيفون و مش لابسة اي حاجة تحتة و لابسة فوقية روب من نفس القماشة قصير برضة و حاطة برفان ريحتة تهبل و متزوقة على سنجة عشرةكان سامي مولع سيجارة حشيش و الدماغ مع ريحة البرفان خليتة قام نط اول ما شافها و راح حاضنها و اقعد ياكل في شفايفهامها:- يا حبي استني طيب نشرب السيجارة مستعجل كدة ليةسامي:- حد يشوف الي انا شايفة دة و مايبقاش مستعجل ؟ انتي قنبلة لا يمكن الجمال دة ابدا ....اخدتة منة السيجارة و شربت نفسين معاه لغاية ماخلصوا السيجارة على موسيقى هادية كان مشغلها لزوم الجوو قام قلعها الروب و نزل تفعيص فيها و بوس و في لحظة كانوا الاتنين ملط و راحت واقعه على السرير من الهيجان و نزل ياكل في صدرها و بعدها كسها الي كان غرقان حرفيا ...و راح مدخل زبة حتة حتة براحة لغاية مانزلت نقطتين ددمم و هي بتتوجعقام من عليها و ماكملش قالها تقوم تتشطف في الحمام و هو شطف زبة من الدم و رجعوا تاني على السرير و مسكت زبة قعدت تاكل فية لما بقى عامل زي الحجرةومسكت زبة بايدها و بتدخلة حتة حتة في كسها لغاية مادخل كلة و هي بتصرخ من الالم و الشهوةو بالراحة فضل يدخل ويطلع لحد ما حس ان كسها خلاص اخد علية راح مسرع و كان واخد حباية علشان يطول على قد ما يقدر ففضل ينيك فيها اكتر من نصف ساعه لغاية ما جابهم جواهاو بعديها ناموا بتاع ساعتين من تعب النيك و السفر....صحيوا بالليل نزلوا اتمشوا و اتعشوا على البحر و رجعوا الفندق كملوا لغاية الصبحفضل الحال كدة بحر ونيك و فسح و عشق و لبن 10 ايام و بعد ال 10 ايام رجعت هي قبل سامي على البيت و هو راح لف شوبة بالعربية و قعد على كافية و رجع على بالليل الفيلاالحياة بقيت متقسمة يوم يبات مع سهام و يوم مع مها و منغير هالة ماتخد بالها .....لغاية ما شهرين الخطر عدوا على سهام و رجع تاني للسكس معاها بس بالراحة و منغير رزع سامي :- سهام انتي عارفة ؟ انا دلوقتي بقيت اسعد انسان في الدنيا ....سهام :- ** يسعدك كمان و كمان بس مش فاهمة اشمعني؟؟؟سامي:- اني متجوز اجمل اتنين ستات في الكون و احن و اطيب اتنين ستات ممكن اشوفهم في حياتيسهام:- ** يخليك لينا و ما يحرمناش منك ابدا .... و انا كمان في قمة سعادتي علشان اولا رجعتلي تاني و ثانيا علشان شايفة هالة في قمة سعادتها.....سامي: انا مش عارف لو مكنتش قابلتكم كان ممكن يحصلي اية؟؟؟؟ ولا كنت هاعيش ازاي ؟عاشوا في سعادة و جنس محموم يوم هنا و يوم هناك و هو مابقاش عارف يبعد عن واحدة فيهم الاتنين بقوا الهواء و المياة بالنسبة لية....الجزء التاسع/ جمع الاختين على السرير عديت الايام و خلصت هالة تنسيق الثانوية الجامعه و بقيت في انتظار الجامعه و جات علشان تقولهم انها طالعه أجازة مع صحابتها و رايحين دهب في رحلة بنات... و البيت فضي على ال 3 عشاق و الدنيا بقيت فلةرجع سامي في يوم من الشغل لقي مها في المطبخ و سهام مريحة في قوضة النوم كانت تعبانة من الحمل ، دخل عليها المطبخ لقاها لابسة قميص نوم شفاف و مش لابسة اي حاجة تحتة في منظر يخلي الحجر يتكلم ماصدق و قفش فيها بوس و احضان و حشر زبة في طيزها من ورا ،مها:- خضيتني انت رجعت يا قلبي ؟ طيب استني طيب اطفي على النار لا الاكل يتحرق ...سامي :- اطفي على النار كفاية النار الي ولعت فيا ، انتي اية يا شيخة مكنة ؟ انتي ولعتيني ...و راح قالع في مكانة و نازل فيها تقفيش و بوس و قلعها قميص النوم و كل دة في المطبخ و راح قاعد على كرسي و واخدها على حجرة و دخل زبة في كسها و هي نازلة طالعة بتوحوح من الهيجان و شغالة كانها راكبة فوق فرس ...مافيش عشر دقايق و يتفجأوا ب سهام واقفة تتفرج و على اخرها من الهيجان ....هالة قامت تداري روحها بس سامي عمل الي مكانش حد متوقعة ... راح على سهام و باسها بوسة جابت شهوتها و هي واقفةو نزلها قميص النوم الخفيف الي كانت لابساه و نزل عضعضة في صدرها و هي انهارت ماقدرتش تقف على رجلها...اخدها و راح بيها على الكنبة في الصالة و خلها عملت وضع كلابي و قام داخل فيها بزبة من ورا ...كل دة و مها معاهم بتتفرج و زي ماهي مالبستش هدومها واقفة عريانة و ماصدقت شافت كدة هاجت اكتر ما هي هيجانة و راحت على سامي و قعدت تبوس فية و هو بيرزع في سهام من ورا و شغال طالع داخل في كسها الي بقي عمال ينزل ميتة و بقيت الدنيا غرقانة من سهام و مها و اول ما جابهم في كسها نيمها على ظهرها و جاب مكانها مها و بقي في نفس الوضع بس مها بقيت موطية على سهام و هي عريانة و مع الهيجان و الرزع بتاع سامي فيها بقيت بتاكل في صدر اختها و تبوس فيها و تقفش في بزازها و سامي و لا الهوي بتاعة مابينامش شغال هبد في مها من ورا و طيزها الي زي الملبن عمالة تترج قدامة دة غير منظر السحاق الي شايفة بين الاختين لغاية ما جاب لتاني مرة في مها و اترمي جنبهم مش قادر يقف...بقي المنظر التلاتة مرمين جنب بعض ملط و بينهجوا من التعب و كلهم لبن و غرقانين....سهام:- اية سامي الي انت عملتة دة ؟ بتنيكنا مع بعض ؟ انت عديت ....سامي :- هو في حد يبقى معاه فرستين زيكم و يسيبهم كدة يتفرجوا ؟ و بعدين ماخلاص يا سمسم ما احنا عيلة واحدة و دي اختك حبيبتك و مافيش حاجة مستخبية ، مكسوفة لية ؟مها:- الصراحة يا سامي الوضع دة يهيج فشخ و خلاني على اخري....سهام:- ماشي يا هايجة ، تموتي انتي في الهيجان و النيك ....قاموا الثلاثة دخلوا كملوا تفريش و بوس و لعب تحت الدش ... و بعد ماخلصوا كان سامي هايموت من الجوعسامي:- ي** بقي انا جعان مش قادر عاوز اكل و انام ...مها:- ماشي يا قلبي اقعد انت و دقيقة الاكل هايكون على الترابيزة ...اكلوا و دخل سامي نام زي القتيل ماصحاش غير بعد 4 ساعات تقريبا و فضلوا سهرانين مع بعض يهزروا و يتفرجوا على التلفزيون...عديت اجازة هالة بنفس السيستم كل ما يبقى بينيك سهام يلاقي مها داخلة و تتناك معاها و العكس لما مها تبقي بتتناك تلاقي سهام داخلة تتناك معاها و كان عجبهم الوضع الجديد .. و الهيجان بقي مولع في الفيلا بقيت اسمها فيلا النيك و الهيجان......كل دة و سهام بطنها بتكبر و وضع الحمل معاها بقي اصعب من الاول ....لغاية اليوم ال رجعت فية هالة من الرحلة ......!!!!!الجزء العاشر/ صدمة هالةاليوم دة بقي كانت سهام و مها و سامي بالليل في قوضة سهام و النيك المعتاد شغال و الصويت و الوحوحة شغالة و فجأة رجعت هالة فتحت الباب مالقيتش حد برا طلعت تبص عليهم سمعت الصوت مابقيتش فاهمة اية الصوت دة لغاية ماوصلت قوضة سهام و وقفت تسمع الصويت و الوحوحة بتاعت اخواتها و هما بيتناكوا من سامي...فتحت الباب بالراحة لغاية ماشافت المنظر الي خلاها مصدومة و مبلمة و خايفة تتحرك علشان ماحدش يحس بيها و من المنظر بدات احاسيسها تشتغل لاول مرة و تحس بهيجان ماحسيتش بية و تخيلت نفسها مكان مها او سهام و سامي بينيك فيها....وقفت تتفرج و كسها بقي بياكلها و مرة واحدة حسيت كلوتها بقى غرقان و مايتها جات و هي واقفة ، اول ماحسيت بمايتها نازلة اتخضيت و جريت على قوضتها....عدي كام يوم و هالة عادي ساكتة و مابتقولش حاجة غير انها لما بتروح قوضتها بقيت تقعد تتفرج على افلام سكس و تقعد تفرك في كسها للصبح تعبت سهام و اخدوها و راحوا للدكتور الي قال انها لازم تقعد كام يوم في المستشفي لغاية موعد الولادة و بما ان لازم حد يفضل معاها فطبعا مافيش غير مها الي ماستنتش حد يطلب منها و بالفعل صممت انها تقعد معاها لغاية ما تولد و طلبت من سامي انه يجيبلهم شوية حاجات من البيت لزوم البيات في المستشفيباتوا اول ليلة في المستشفى و تاني يوم الصبح راح لهم سامي و هالة و ساب هالة معاهم على اساس يعدي ياخدها بعد الشغل بعد الشغل راح المستشفي و جاب لهم سندوتشات و اتغدوا و قعدوا شوية مع بعض و رجع هو هالة على البيتو تبدء الليلة العجيبة ........اخر الليل لما دخل سامي ينام في قوضتة لقي هالة جاية عندة بتقولة انها سمعت اصوات و خايفة و عايزة تنام معاه في القوضة ...مش دة الموضوع برضة .. الغريب انها كانت لابسة قميص نوم غريب و كانها مش لابسة حاجة تقريبا و لما علق علية سامي قالتلة معلش اصل الدنيا حر ...سامي كان متوتر جدا من منظر هالة و مش عارف هي عاوزة اية ولا هي مالها بالظبط بس كان حاسس ان في حاجة مش مظبوطةيادوب دخلوا تحت الغطاء و هي راحت لازقة فية و كانها نايمة و فضلت تحك فيه بطيزها و تهيج فية لغاية ما زبة قام و بقي عامل زي عمود النورهالة واخدة من جسم اخواتها الملبن طياز ملبن و جسم ابيض ناصع عامل زي اللؤلؤ بالظبط بس صدرها كان صغير حبيتين هالة مش لابسة اي حاجة تحت قميص النوم الي هو تقريبا ولا لية اي لازمة و و زبة بقى تقريبا داخل جوا طيزها من على اللحم لان القميص طلع لفوق و بقيت عريانة من تحتهالة طبعا حسيت بزب سامي الي محشور فيها من ورا و هاجت علية قوي و بدأت تحرك طيزها اكتر لغاية ما سامي قلق و حس انة في حاجة مش طبيعية في البت دي راح معدول و نايم على ظهرةهي حسيت بية راحت مقلوبة الناحية التانية و وشها بقي في وشة لقاها صاحية ...سامي:- هو في اية بالظبط يا هالة ؟ انتي مالك مش طبيعيه؟هالة:- في اية؟ انت الي مالك و اية الي كان محشور فيا دة ؟مديت ايدها تمسك زبرة من فوق البوكسر ...سامي :- انتي عايزة اية بالظبط ؟هالة:- عاوزة زي ما بتعمل مع سهام و مها ....سامي:- اتصدم ...مها ؟ انتي شوفتي اية بالظبط ؟هالة :- شوفت كل حاجة و خلاص ... ي** بقى اقلع البوكسر دة ... و عمالة تنزلة البوكسر و هو ماسكة سامي:- انتي فاهمة غلط ياهالة.. مها تبقي مراتي زي ما سهام مراتي...هالة:- هههه لا و *؟ الي هو ازاي ؟سامي:- الموضوع كبير و مش وقتة اقعد اشرحلك بس لما سهام ترجع بالسلامة ابقى اشرحلك كل حاجةهالة:- ماليش فية اتجوزني زيهم انا عاوزاك و مش قادرةكل دة و ايديها كانت لسة بتلعب في زبرة الي بقي مش قادرسامي :- هالة و حياتك عدي الليلة دي على خير و بلاش مصايب انا مش قد جنانكهالة هجمت علية و قعدت تبوس فية من شفايفة و ايديها لسة شغالة و راحت نطة فوقة و بقيت شفايف كسها بالظبط لازقة في زوبرة و هو مش قادر بقى مش عارف يقاوم الاحساس بتاع كسها الناعم و المبلول من ميتهافضلت تحك شفايف كسها في زوبرة و هي فوقية لغاية ما خلاص مقاومتة انتهت و جاب اخرة من الهياجراح قالبها على ظهرها و نام فوقيها و بقى بياكل فيها حرفيا و نزل على كسها يقطعه ببوقةو هي بقيت خلاص في دنيا تانية و عمالة تصرخ من الشهوةلما لقاها نزلت مرتين عسلها و هو بياكل و يمص في شفايف كسها راح قالبها على بطنها و بقى يحك زبة في طيزها من ورا و جاب من ميتها و بقى يبعبص خرم طيزها بزبة الي بقة يدخل حتة من راسة و يطلعة و هكذا لغاية مادخلت الراس كلها و هي صوتت من الالمسامي:- مش انتي الي عايزة استحملي بقي ...هالة و لا رديت مش قادرة اصلا تتكلم من الالم و احساس اللذة لما دخل راس زبرة في خرم طيزها و فضل يدخل اكتر بالراحة و يسيبة جوا شوية و بعدين يدخل تاني اكتر لغاية ما دخل نصفة تقريبا و بقي يدخل و يطلع بالراحة قوي و فضل كدة بتاع ربع ساعه لغاية ما سامي ماقدرش يمسك نفسة من ضيق خرمها و طراوة طيزها الملبن و جاب لبنة جواها و راح مرمي جنبها على ظهرةهي فضلت دقيقتين نايمة زي ماهي و راحت معدولة و رايحة تاني على زبرة تمص فية و تاكلة ببوقها و تلحس اللبن الي باقي عليةهيجت الي جايبينة تاني ، راح قالبها على ظهرها و حط زوبرة بين شفايف كسها و فضل يحك رايح جاي و يسرع لغاية ما اتنفضت و اترعشت رعشة قوية و جابت ميتها للمرة التالتة و لا الرابعه ماحدش بقي بيعد و كمل حك لغاية ماهو جاب لبنة هو كمان برا كسهاو قعد يبوس فيها و ياكل شفايفهاسامي:- انتي ارتاحتي كدة يا لبوة ؟هالة:- يعني؟؟سامي:- احا كل دة و يعني ؟ عاوزة اية يابت ؟هالة: عاوزاه يدخل في كسي يقطعه ....سامي:- هو انتي اتفتحتي ولا لسة بنت ؟هالة:- انت حمار ؟ انا ماحدش لمسني غيرك ... انت اول راجل يلمسنيسامي:- امال ازاي عاوزاني ادخلة ؟ انتي مجنونة ؟ انتي عاوزة تجيبي لنفسك و ليا مصيبة؟؟هالة: اية يعني اتجوزني زي مها و سهام ...سامي:- يووووة انتي رجعتي لنفس الموضوع تاني ؟ ماينفعش يا بنتي و بعدين سيبي الموضوع دة بعدينانا عاوز انام مش قادرقام سامي اتشطف و هي قامت راحت حمام تاني اتشطفت و غسلت اللبن الي مغرقها من برا و من جوا طيزها و رجعت على سرير سامي ملط منغير حتى قميص النومسامي:- انتي في اية تاني؟هالة:- لا ماهو انا هنام في حضنك كدة انا هاموت على الاحساس دة ...سامي كان هو كمان منغير اي هدوم راح واخدها جواه و ناموا لغاية الصبح.....---- كل يوم من الايام الي كانت فيها سهام و مها في المستشفي كان سامي و هالة يروحوا المستشفي الصبح و بالليل يفضلوا في نيك لغاية الصبح ما يطلع عليهم لغاية ما سهام ولدت بنت زي القمر و قعدت يومين بعد الولادة و رجعت هي و مها الفيلاساعتها سامي نبه على هالة انها ماتحاولش تعمل اي مصيبة لغاية ما يشوف طريقة مع مها و سهامسامي بقي نايم مع مها في قوضتها و طبعا كانت وحشاه غير ان هالة كانت مهيجاه اليومين الي فاتوا فما صدق ان مها رجعت و عمل دخلة جديدة لدرجة ان اول يوم رجعت فيه من المستشفى مع سهام فضل ينيك فيها من الساعه 12 بالليل لغاية الساعه 6 الصبح من كتر ما كانوا محرومين الاثنينالجزء الحادي عشر/ مصارحة هالة بوضع مها و ساميسامي بعد كام يوم من ولادة سهام و رجوعه لحضن مها قرر ان يقول لمها على قصة هالةسامي:- مها ياقلبي عاوز اقولك على حاجة...مها:- في اية يا سمسم ؟سامي:- هالة شافتني معاكي انتي و سهام و احنا بنعمل سكس و سالتني و انا قولتلها انك مراتي زي ما سهام مراتيبس هي مافهمتش و انا ماحاولتش افسر اكتر وقولتلها لما سهام تولد ابقي افهمها ازاي مها :- احية ؟ طيب و بعدين هانقولها اية ؟سامي:- مش عارف ؟ مافيش غير حاجة من اتنين يا نصارحها بالحقيقة كلها يا اما نكذب و نقولها انك مش اختها ....!!!!!انتي رايك اية نصارحها و لا نكذب؟مها:- هالة مش هاتصدق موضوع اني مش اختها دة و مش هاتسكت و هاتفضل تدعبس وراناسامي :- طيب فكري و شوفي راي سهام اية و قوليليانا نازل مشوار و راجع بالليل باي.....رجع سامي من برا لقاهم الثلاثة قاعدين و بيبصولة بطريقة غريبة ... مافهمش في اية؟ راح على قوضة مها يغير هدومة لقى مها لحقاهسامي:- في اية ؟ مالكم ؟ شكلكم مش طبيعي ؟مها:- اتكلمنا انا و سهام مع هالة ....سامي:- ايوة يعني اتكلمتوا قولتوا اية مش فاهم؟ جيبي الخلاصة علطولمها:- مانفعش نكذب و نقول اني مش اختهم .... سهام قالت كدة برضةسامي:- يعني قولوتلها اية بالظبط ؟مها :- حكينالها كل حاجة ....سامي:- طيب و هي رد فعلها اية ؟مها:- .....سكتت شوية و بعدين قالتلة .. طلبت تتجوزك هي كمان معانا ...!!!!سامي:- انتي بتقولي اية ؟ اية العبط دة؟ مش هاينفع ...مها:- هالة صغيرة و دماغها جزمة و مصرة يا كدة يا هاتفضحنا كلنا ....سامي:- لا كدة كثير و انتوا قولتوا اية ؟مها:- هانقول اية ؟ احنا غلطنا من الاول و دة نتيجة غلطنا كلنا روحنا في سكة مافيهاش رجوعسامي:- احنا كدة سواء قالت و لا ماقالتش هانتفضح يا مها ... افرضي حبلت ولا حاجة هانعمل اية ساعتها ؟احنا غطينا على مشكلتك و حلناها بموضوع البطاقة بس دلوقتي مش هاينفع نعمل كدة مع هالة الوضع دلوقتي غير و الناس هاتعرف.مها:- انا قولت كدة بس هي مصرة و انا مش عارفة الاقي حل ، بس اتفقنا انها لو عاوزاك تدخل عليها هي كمان مش هاينفع جواز و هايفضل الموضوع في السرسامي:- سر؟ مابقاش في اسرار يا مها....لو سحمتي طيب سبيني دلوقتيسامي قفل على روحة و ولع سيجارة حشيش علشان يهدي و يعرف هايطلع من الكارثة دي ازاي و كمان مش عارف اذا كانت هالة قالتلهم انه عمل معاها سكس ايام ما كانوا في المستشفي و لا لا...في الوقت دة مها كانت رجعتلهم و حكيتلهم ان سامي متدايق و قفل على نفسة و ماردش...قامت هالة قالت انا هادخل اكلمة واقنعه ...هالة راحت لسامي و خبطت على الباب ...هالة:- سامي ممكن ادخل؟سامي:- اتفضلي يا هالة..هالة دخلت و قفلت وراها البابهالة :- سامي انت زعلان من الكلام الي قالتة مها ؟سامي :- مش زعل يا هالة بس انا مش عاوزك تتربطي معايا و معانا في علاقة غريبة ويبقى البيت كلة غلط في غلط، انتي لسة صغيرة و قدامك الحياة و ممكن تقابلي احسن مني و ممكن تحبي بجد هاتعملي اية ساعتها يعني؟هالة:- اولا انا مش صغيرة و فاهمه كل حاجة ، ثانيا انا بجد باحبك ياسامي انت مش شايف سهام و مها بيحبوك قد اية و متقبلين لوضع الي هما فية دة ازاي؟ ما سالتش نفسك لية هما متقبلين كدة و لية هما بيحبوك كدة ؟سامي:- لية يا ناصحة فهميني؟هالة:- سامي احنا فتحنا ماشوفناش راجل غيرك بعد ابونا و شوفنا منك حنية و طيبة و مسؤولية و رجولة مش هانلاقيها مع اي حد برا ، و غير دة كلة احنا عيشنا معاك سنين و شوفناك على حقيقتك الي خلتنا نحبك الحب دة كلة... انت انسان قلبة ابيض و عمرة مافرق بينا و زي ما بتحب سهام بتحب مها بنفس القدر و بتحبني انا كمان بنفس القدرسامي انا مش باقول اي كلام صدقني ، روح اسال مها او سهام نفس السؤال و هاتلاقي نفس الرد يا حبيسامي:- يا هالة انا خايف عليكي و مش عاوزك تندمي و غير كدة مش عاوز يبقى في مشاكل بينك و بين اخواتك و غيرة و كدة ...هالة:- سامي انا الي بيني و بين سهام و مها مافيش حد يقدر يغيرة ابدا لا انت و لا اي راجل تانيسامي:- طيب دلوقتي احنا هانعيش ازاي و النظام هايبقى ازاي؟هالة:- سامي كلمة اخيرة لو انت مش عاوز ولا مش حابب بلاش انا مش بافرض نفسي عليكسامي:- مش حابب اية يا مجنونة انتي حسيتي بكدة و احنا مع بعض ؟ و صحيح انتي حكيتلهم على الي حصل و هما في المستشفي؟؟؟هالة:- لا ماحكيتش حاجة و لا ماحسيتش غير بحبك و هو دة الي خلاني اتمسك بالموضوع اكترهالة :- دلوقتي احنا اتفقنا ان الوضع هايبقى عادي حسب ما المزاج يجي و من الاخر انا بس ليا يومين تدخل عليا و تخليني مراتك و بعد كدة حسب ما الدنيا تمشي عادي انشاء * تنيكنا كلنا مع بعض على سرير واحد انا ماعنديش مانعسامي:- انتوا عيلة مجانين و انا اجن منكم اني ماشي وراكمسامي:- تمام انا هاخلص السيجارة و اطلعلكم ي**** روحي انتي و انا هاجي وراكيخلص سامي السيجارة و مابقاش عارف هو رايح على فين ؟ و الهبل دة اخرتة اية ؟طلعلهم برا و قعدوا عادي يهزروا و يتكلموا و كان مافيش حاجة و بعديها جابوا عشاء و سهام دخلت تنيم البيبي و تنام معاها و هالة اخدت مها و قعدوا يوشوشو راحت مها قامت و قايلة انها تعبانة و عاوزة تنامسامي فهم انهم اتفقوا على انها ليلة هالة النهاردةهالة :- انت هاتبات معايا النهاردة اوكية ؟سامي:- هي بقيت كدة انتوا بتتفقوا عليا و انا كيس جوافة ؟ عموما شوية و جايلك القوضة ماشيسامي دخل المطبخ ضرب حباية فياجرا علشان الليلة شكلها ضرب نار للصبح و لف سيجارة حشيش تانية و اخد السيجارة و دخل لهالةدخل القوضة لقي هالة مش لابسة غير روب شيفون على اللحم و متزوقة على سنجة عشرة فعلا عروسة في دخلتهاهالة عاملة ركنة كدة عربي قدام التلفيزيون في قوضتها راح قعد و هي جابيتلة علبتين بيرة اول ماشاف البيرة اتصدمسامي:- احا هي فيها بيرة كمان ؟هالة : امال اية دي دخلتي يا عريس و لا نسيت ؟ ولع سيجارتك و خلينا نروق بقي و المزاج يعلى علشان تفكسامي ولع السيجارة مع البيرة و هي شغلت موسيقى وقعدت ترقص و حاجة و لا في الاحلاميادوب خلص البيرة و السيجارة كانت الدماغ شعللت و الحباية اشتغلت و ولع على الاخرقام واخد هالة في حضنة و اكل شفايفها في بوسة تقطيع و مافيش ثواني كانت قلعت الروب و قلعتة البوكسر و بقوا ملط و راح راميها على السرير و نزل ياكل في جسمها الي كان بيبرق و يلمع من الكريمات الي جهزت روحها بيها واكل كسها الي كان بيجيب مياه بعبط و قام فرش كسها بزبرة بكل حنية و هي كانت ضايعه منه و من الهيجان شوية شوية اول مالقى زبرة اتغرق بميتها بقي يدخلة واحدة واحدة و هي بتتالم من الوجع لغاية مادخل كلة و فضل يدخل و يطلع بالراحة لغاية ما اخدت علية و الوجع راح و بقيت على اخرها من الهيجانكام دقيقة كدة و راح شادد وبدء يرزع و يخبط جامد من كتر ماهو هايج عليها و فضل كدة نصف ساعه لغاية مافرهدت منةراح قالبها على بطنها و اخد من المياه و حطها على زبرة و دخلة في خرم طيزها و هاتي نيك في طيزها الي عاملة زي التفاح من طعامتها ديو فضل كدة ينيك في كسها و طيزها و يبدل و مافيش مش بيجيب بس هي اتفشخت و قالتلة بس ارحمني كفاية كدة سيبني ارتاحصعبت علية قام سايبها نايمة على السرير مغمي عليها من التعب و راح الحمام الي برا يشطف نفسةخلص حمام و هو راجع كان زبرة لسة شادد من الحباية و الحشيش عدى من جنب قوضة مها ماقدرش يمسك روحة فتح بالراحة لقاها نايمة عريانة على بطنها و حاطة سماعات في ودنها و مش حاسة بيةراح ماسك زبرة بالراحة و دفسة في خرم كسها الي كان مبلول علشان الظاهر كانت هايجة من صوت هالة و هي بتتناكهي بس حسيت بزبرة اتنفضت و مابقيتش قادرة و فضل يرزع فيها و بعدين قلبها على ظهرها و راح راجع مدخلة فيها و فضل ينيك فيا بتاع نصف ساعه كان خلاص بيموت من التعب و جابهم في كسها اخيراحضنها و قعد يبوس و يحسس على جسمها و قام راح الحمام تاني....رجع على هالة لقاها لسة في الغيبوبة راح نايم جنبها و قعد يحسس عليها و يبوس فيها بكل حنية
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D9%8A-%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%B1%D9%83-%D8%AD%D9%82%D9%8A%D9%82%D9%8A.gif

حبيبي تسلم ايدك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%