NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بيلي Bille

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازاي ال بيصورا صور قنص طياز في الشارع ماحدش بياخد باله منهم ولا بيعرف مع ان هو بيكون ماشي وراها وبيصور

• عجبني
التفاعلات: الوقح و الامير العراقي
ازاي ال بيصورا صور قنص طياز في الشارع ماحدش بياخد باله منهم ولا بيعرف مع ان هو بيكون ماشي وراها وبيصور
بيبقي واخد باله كويس اوي ومحترف في صيد الطياز

فى برامج بتصور وشاشه الفون مقفوله 😈

فى برامج بتصور وشاشه الفون مقفوله 😈
ماشي ما هو بيكون ماسك الفون في وضع التصوير صح ولا بيحطه فين

• عجبني
التفاعلات: morad69
ماشي ما هو بيكون ماسك الفون في وضع التصوير صح ولا بيحطه فين
لو مثبت الفون بالجنب بيعدل الفيديو زى لف الصور

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت بتسأل عشان دى حاجة مديقاك و شايفها غلط و لا عايز تعرف

مش عارف كنت كلمت حد قبل كدة بيصورها ويبصو للكام وفية تغفيل زاي العادي بس معرفش ازاي الطريقه مش شايفها حاجه حلوه

اضاءة الشاشه بتكون خفيفه عشان كده محدش بيعرف انه بصور وخصوصا على الايفون

عندى خاصيه فى فونى اقدر اصور بيها من غير ما حد ياخد باله او ارفع الفون اصلا 😂😂😂😂
بس الحمد لله مش بقنص على حد

انا اعرف واحد بيصورهم كده معاه برنامج يقدر يصور والموبايل شاشته مقفوله 😂

هي لقطه سريعه شغل محترفين

انا هجاوبك بقا يا سيدي
بص في حد بيشتري جراب وش و ضهر للفون و بعدها يشغل الكاميرا على وضع الفيديو و يبدأ تصوير و يقوم قافل الجراب علي التليفون و بالتالي في الحالة دي بيصور و محدش واخد باله انه بيصور
في حد تاني بينزل برنامج على تليفونه اسمه SVR و دة اختصار ل Secret Video Recorder و دة لما بتنزله على جهازك بيعملك ايقونتين واحدة للتصوير اول ما تدوس عليها الفون يديك فيبريشن كدة بيعرفك انه بدأ يصور و الايقونة التانية للضبط
بالنسبة لوضع التليفون في ناس بتصور بوضعية انه رافع التليفون في مستوى الرؤية بتاعه و بيصور لكن دي ادق و بتظبط الكاميرا كويس على البنت لكن مش امان
الوضعية التانية في وضع ايدك العادي ايدك في جمبك كدة و ماسك الفون و دي امان اكتر بحيث انها صعب ان حد يكتشف انك بتصور لكن احيانا الزاوية مش بتتظبط صح ممكن تلاقي نفسك طول الفيديو مصور فردتها اليمين بس او مصور صاحبتها اللي جمبها اصلا

غالبا فيديو القنص مبيعديش ال ٢٠ ثانية الا لو في مكان زحمة بقا ممكن يوصل لدقيقتين و تلاتة

في الاول كدة هتبقا خايف و مرعوب لكن بعد ما تاخد الثقة و قلبك يجمد هتصور فيديوهات جامدة

في الاول كدة هتبقا خايف و مرعوب لكن بعد ما تاخد الثقة و قلبك يجمد هتصور فيديوهات جامدة
في ناس بتحط الفون في جيبها الامامي صح وتكون الكاميرا الخلفيه باينه
بيكون مطلع الفون شويه من مستوي الجيب ويكون ماشي وراهم بيحصل ده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%