NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بيكهام الاسمر

العالمي ⁦❤️⁩
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير عزيزي النسوانجي عزيزتي القارئة
الحقيقة هي أن أي علاقة بتكون بيننا وبين اي حد بتكون لهدف ايا كان الهدف ده سواء كان جنسي أو مادي أو عاطفي أو تقضية وقت جميل
لازم نكون من البداية صرحا مع بعض لو انت مش هتحقق الهدف من العلاقة من البداية لازم تصارح الطرف الآخر لكن ما تعلقش حد بحاجة مش هتحصل علشان بجد انك تعلق حد أو توهم حد بحاجة مش هتحصل حاجة صعبة اوي علي اي حد 💔💔💔

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: محترف اربعيني (ابوالخير), Aymanx123, مجنونة مطرقعة 😁😁 و شخص آخر
الحقيقة هي أن أي علاقة بتكون بيننا وبين اي حد بتكون لهدف ايا كان الهدف ده سواء كان جنسي أو مادي أو عاطفي أو تقضية وقت جميل
لازم نكون من البداية صرحا مع بعض لو انت مش هتحقق الهدف من العلاقة من البداية لازم تصارح الطرف الآخر لكن ما تعلقش حد بحاجة مش هتحصل علشان بجد انك تعلق حد أو توهم حد بحاجة مش هتحصل حاجة صعبة اوي علي اي حد 💔💔💔
فعلا دي حقيقه احسنت النشر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Aymanx123، مجنونة مطرقعة 😁😁 و بيكهام الاسمر
  • عجبني
التفاعلات: الولد، Aymanx123 و مجنونة مطرقعة 😁😁
أصبت الهدف بنجاح. انا فعلا بعاني من النقطة دي. فعلا بحاول معشمش حد بحاجة تخصني أو الارتباط بي او الانجراف بي خارج المكان ومع ذلك بعض الناس العشم بياخدهم للطب مثل هذه الأمور

• عجبني
التفاعلات: الولد
أصبت الهدف بنجاح. انا فعلا بعاني من النقطة دي. فعلا بحاول معشمش حد بحاجة تخصني أو الارتباط بي او الانجراف بي خارج المكان ومع ذلك بعض الناس العشم بياخدهم للطب مثل هذه الأمور
دي مشكلتهم انتي خليكي صريحة معاهم بالرفض ومن البداية اسهل بكتير وكدة يبقي انتي عملتي اللي عليكي

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
لما حاولت اتقارنت بتفاهات واتشتمت

• عجبني
التفاعلات: Fagerx456
  • بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
كلام في الجون ي صديقي احسنت

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Aymanx123 و بيكهام الاسمر
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Aymanx123 و الدكر الخفي
تعرفي انا هدفي منك فعلا مجرد الصداقه وانى اتعلم منك بعض الامور سواء دنيا (تخص تخصصك في التجاره)او جنسيا

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁، بيكهام الاسمر و Aymanx123
علشان هما عاوزين كده مش غلطتك انتي هما اللي بيعشموا نفسهم من هوا

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و بيكهام الاسمر
وده اخرة العشم
عم عشم مات والعزاء عندي عشان مكسل اتحرك

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و بيكهام الاسمر
ناس كتير بتكدب في البدايات والنهايات كمان
بس بيتكشف كدبهم في اول التعارف

• حبيته
التفاعلات: بيكهام الاسمر
  • عجبني
التفاعلات: Fagerx456
  • عجبني
التفاعلات: محترف اربعيني (ابوالخير)
يارااجل
اصرف عليهم بالمره واخدمهم عشان يرضوا ولا اعمل ايه :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
لا انت خليك صريح من البداية وخلاص

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وده اخرة العشم
عم عشم مات والعزاء عندي عشان مكسل اتحرك
وحشتني بالمناسبة. مكونتش لاقية حد اناكف فية 🤣🤣🤣

• عجبني
التفاعلات: بيكهام الاسمر
  • عجبني
التفاعلات: محترف اربعيني (ابوالخير) و Aymanx123
تعرفي انا هدفي منك فعلا مجرد الصداقه وانى اتعلم منك بعض الامور سواء دنيا (تخص تخصصك في التجاره)او جنسيا
وانا فعلا بستجيب لاي طلب عام وبرد علية بكل صراحة مطلقة. وبخصوص دراستي اعمل بوست وتحت امرك في اي معلومة

• عجبني
التفاعلات: الولد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%