NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

راقبي مامتك واخوكي وتصرفاتهم
وحاولي تحطي فون تاني قديم في اوضه مامتك وشغليه علي وضع تسجيل ريكورد بليل طول الليل او لو في يوم بيت هيفضي فيه ومش هيفضل فيه غير هو وهي
ديما اوقات مناسبه ل جنس والبيت فاضي حتي لو هو مش هيكون فيه لو بيشتغل ممكن يغفلكم ويخرج معاكم ويرجع بعد بيت ما يفضي ويعمل معاها
او بليل بعد ما كله ينام
وحاولي تفتحي فون مامتك من وراها شوفي هل فيه رسايل جنسيه او كلام مش كويس مع اخوكي او حتي مع اي اكونت فيك وشوفي الصور وفيديوز عندها
افضلي علي الحال دا شهر لو ممسكتيش حاجه يبقي مفيش بينهم حاجه
وامك تصرفاتها مخالفه ل منطق والشرع والدين فقط
لكن بصراحه فكرة انه يكون عاري تماما دي اغرب من خيالي لو بالبوكسر بس منطقيه شويه انما من غير هدوم اوفر جدا وتدل في حاجه غلط اكيد

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: كسموت و الرعد الشديد
تعيش انت
طيب معلش هو مامتك ازاى كده انتى بتلاحظى انها بتقعد تتفرج على اخوكى او مبسوطه من كده وبعدين هى بتعامل اخوكى انه لسه ابنها الصغير الفتى المدلل يعنى

• عجبني
التفاعلات: كسموت
طيب معلش هو مامتك ازاى كده انتى بتلاحظى انها بتقعد تتفرج على اخوكى او مبسوطه من كده وبعدين هى بتعامل اخوكى انه لسه ابنها الصغير الفتى المدلل يعنى
مامتي بالنسبة ليها ابنها في كفة و بقية العالم في كفة.
الدلال يخلف الهبال.

نحن 3 بنات و اخ نعيش مع امي في البيت.المشكله ان اخي عمرة 25 يجلس بالبيت كاشفا عورته ولا يلبس البوكسر و حين يدخل الحمام لا يغلق الباب ولا يخجل من اظهار عورته لنا نحن البنات.امي تدافع عنه بحجه انه ولد لايهم ان بقي عاريا ولكن في نفس وقت تحرص علي تغطيه اجسامنا نحن البنات. اريد حل
غريبه ازاى بتقول انك بنت ومعلوماتك تقول انك ولد

• عجبني
نحن 3 بنات و اخ نعيش مع امي في البيت.المشكله ان اخي عمرة 25 يجلس بالبيت كاشفا عورته ولا يلبس البوكسر و حين يدخل الحمام لا يغلق الباب ولا يخجل من اظهار عورته لنا نحن البنات.امي تدافع عنه بحجه انه ولد لايهم ان بقي عاريا ولكن في نفس وقت تحرص علي تغطيه اجسامنا نحن البنات. اريد حل
فيه علاقة معهم اكيد

خيال مين يا عم دا هو بشحمه و لحمه بيقعد و يتحرك وسط المنزل و هو عاري من دون بوكسر
بقول بلاش خيالات ان هذا عادي! يعني انتم اصرو على موقفكم و اشتكوه! و لو لزم اشتكو والدتكم لاي حد من عيلتكم لان هذا عييييييب

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
غريبه ازاى بتقول انك بنت ومعلوماتك تقول انك ولد
يسلم تركيزك. انت الوحيد اللي خد بالو . اما البقية كلها قفزت وسط الحكاية و كل واحد يحب ياخو نصيب.
اللي يحب على التواصل على الخاص و اللي بعث صور لزبو و اللي تعالي في ما تعالي.
القصة دي حكتها لي صديقة و تم كشف السر . الام و الابن على علاقة و سابو البيت و **** اعلم وين راحو.

يعني انتي مش عاوزه تشوفي ولا عاوزه تعمالي زيو

خلي امك تسأل رجل دين عشان تقتنع شكلها مفيش خالص

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%