NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
القصة دي انا. كتبتبها قبل كده بس ناس طلبت اعيد صياغتها ..انا حسام 28 سنة محاسب هادي الطباع تخين شوية ..ابويا وامي متوفيين .عايش مع اخويا ابراهيم 25 سنة عامل في مصنع .ابراهيم طويل وعصبي وشخصيته قوية . انا مكانش ليا ميول جنسية خالص قبل السنة دي .وكنت بقرا قصص جنسية من باب الفضول مش اكتر ..في يوم كنت بستحمي وكان ابراهيم لسة واصل من بره ومكانش يعرف اني جوه الحمام فتح باب الحمام علي طول عشان يتبول وطلع زبره ..انا وهو اتخضبنا وانا تنحت خالص بس هو خط الموضوع عادي بهزار وعمل حمام وخرج ..من الليلة دي انا شكل زبره المنفوخ مغابش عن بالي وكل شوية افتكر شكله جسمي بيقشعر .اول مرة احس برغبة ف ممارسة الجنس ومش اي جنس لا .انا اشتهيت زبر اخويا اللي اصغر مني أنه يدخل فيا ..وتخيلته وهو بيدخله جوايا وضربت عشرة ..طبعا ندمت اني فكرت كده وقلت ازاي بس افكر في حاجة زي دي وطردت الأفكار من راسي ..بعدها بكم يوم دخلت الحمام عادي وانا خارج منه لمحت كلوت وسخ من بتوع ابراهيم كان سابه عشان يتغسل ..معرفش ايه خلاني امسكه الفضول ولا الشهوة ..قربته لوشي وشميت ريحة عرق زبره فيه جسمي اتكهرب ومحستش بنفسي غير وانا ماسكه ورايح بيه اوضتي وقلعت بنطلوني وفضلت ادعك في زبري وانا بشم فيه زي المجنون لحد ما كبيت لبني وارتحت ووديته للحمام بسرعة قبل ما ابراهيم يجي ..ساعتها حسيت بنشوة غريبة .حسيت ان ابراهيم ناكني حتي بدون ما يلمسني ..وخلال كل الايام اللي بعدها كنت بروح افتش علي كلوتاته الوسخة اشم فيها عرقه ..ابراهيم بقي مصدر شهوتي ..وفي نفس الوقت مخي رافض فكرة ان اخويا الصغير ينكني ..ياتري ايه اللي هيحصل بعد كده مع ابراهيم ..هنشوف الجزء اللي جاي لو عجبكم الجزء ده .

• عجبني
التفاعلات: chuloverrr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%