NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kk8

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
دلوقتي علطول اختي بتعد قدامي براحتها وانا مبقدرش امسك نفسي ومن كام يوم شوفت كسها و بتغير هدومها قدامي عادي من غير متتكسف وانا ببقا على اخري
انا مش ديوث ولا عمري هتجه للسكة دي بس عاوز نصايح ازاي اتصرف ف الموقف اللي انا فيه

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Headliner, Abo hassan, Star55 و 5 آخرين
استرجل بس وانت هيبقا كويس

تبلغ والدتك أن ده عيب وحرااام ومينفعش هيا تبلغها
سهله وبسيطه
بس خد موقف حازم

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: drsniper666 و avioo
هو انت لازم تقع معاها

تبلغ والدتك أن ده عيب وحرااام ومينفعش هيا تبلغها
سهله وبسيطه
بس خد موقف حازم
مش فاهم اقول اي لوالدتي بالظبط

طب ولي الغلط
مش غلط خااالص
بس داري علي اختك وبلاش تبصلها بصة مش كويسة
بلاش كلمه استرجل دي

مش فاهم اقول اي لوالدتي بالظبط
قولها تفهمها أن ده عيب وغلط وحرام مش محتاجه يعني

دلوقتي علطول اختي بتعد قدامي براحتها وانا مبقدرش امسك نفسي ومن كام يوم شوفت كسها و بتغير هدومها قدامي عادي من غير متتكسف وانا ببقا على اخري
انا مش ديوث ولا عمري هتجه للسكة دي بس عاوز نصايح ازاي اتصرف ف الموقف اللي انا فيه
وامك فين يا معلم طالما انت مش ديوث ما تربيها انت لو امك معرفتش تربيها قولها تقعد محترمة ادامك ومتقلعش هدومها وانت موجود ولا انت مش فارق معاك اختك تبقي عادي كده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وامك فين يا معلم طالما انت مش ديوث ما تربيها انت لو امك معرفتش تربيها قولها تقعد محترمة ادامك ومتقلعش هدومها وانت موجود ولا انت مش فارق معاك اختك تبقي عادي كده
بالنسبالي عادي مدام هيا ف البيت و هيا محترمة ولبسها محترم برا البيت وانا متأكد من كدا

بالنسبالي عادي مدام هيا ف البيت و هيا محترمة ولبسها محترم برا البيت وانا متأكد من كدا
حبيبي فيه أصول لازم تتعلمها لازم تقعد أدام اخوها وابوها بلبس محارم ولا دي متعلمتهاش اللبس بره بس؟؟ انت مش جوزها غشان تقعد ادامك كده وامك وابوك فين؟؟ عادي عندهم كده؟؟

حبيبي فيه أصول لازم تتعلمها لازم تقعد أدام اخوها وابوها بلبس محارم ولا دي متعلمتهاش اللبس بره بس؟؟ انت مش جوزها غشان تقعد ادامك كده وامك وابوك فين؟؟ عادي عندهم كده؟؟
انا برضو مش فاهم هيا معملتش حاجة غلط ولو على هيجاني فدي مشكلة مني انا وعمري م اروح اتكلم مع حد ف النقطة دي

انا برضو مش فاهم هيا معملتش حاجة غلط ولو على هيجاني فدي مشكلة مني انا وعمري م اروح اتكلم مع حد ف النقطة دي
لا يا حبيبي هيجانك ده بسببها الأصول الي بقولك عليها دي متعملتش عشان نضايق النسوان في بيوتها وخلاص اتعملت عشان انت متوصلش انك تهيج علي اختك أو امك مينفعش اختك تقعد في البيت وتطلع لك كسها وتقولي هي مش غلطانة وانا الي غلطان.. وصلت؟ ؟

طب انت موضحتش انت عايز ايه؟
عايز تنيكها ولا عايزها تبطل تعمل كدة ولا عايز ايه انت يعني؟

انا من رايي انها استوت ونضجت
ودلوقت نام معها ونيك الاخت غير
وهو افضل حاجه او ح تنتاك برع وانتا اقرب

اومال بتشتكى ليه لما هو عادى بالنسبالك؟؟

لما تشوفها بتغير قدامك لف وشك متبصش لاقيتها قاعده وفي حاجه باينه منها متركزش او ادخل اوضه تانيه
اختك دي شرفك ولحمك حافظ عليها حتي من نفسك

انت لو هايج عليها وعاوزها .فدي اشاره منها انك تمتع كسها .كفايه انك شوفته

فهمها ان كدا غلط .ولو مفهمتش يبقي قصدها توصلك رساله .ان كسها محتاج يتلحس

نيكها

• عجبني
التفاعلات: سالم ابو اخته نهال
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%