NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

علي ١٧

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اولا انا اول مره ليا هنا بس شوفت وسمعت عن الموقع كتير علشان كده دخلت هنا ثانيا انا مش ديوث هيا مجرد شهوة ورغبة حرام انها تحصل بس مش قادر اسيطر على نفسي ولا عارف اعمل اي ومستني نصيحتكم
انا علي في ثانوية عامة السنادي وعلشان موضوع الثانوية ده انا روحت عيشت مع اختي في شقتها علشان اعرف اذاكر لان جوزها مسافر وعندها *** ٣ سنين بس انا الاول عمري ما فكرت في اختي غير الفترة اللي فاتت دي اللي قعدتها عندها من وقت ما سمعتها وشوفتها وهيا بتكلم جوزها وحاولت معاها كان فيه استجابه في الاول من شهدة الشهوة وكانت بعد معاناه لكن حصل رفض كامل قبل ما يحصل اهم حاجه وهيا دلوقتي حتى مش بترضى تقعد معايا وبتقفل على نفسها اوضتها وخايفة تتكلم معايا لدرجة اني حاولت بالعافيه معاها لكن هيا رفضت وهددتني انها تعرف بابا وماما وده اللي بفكر فيه انا عايز نصيحة من حد متمكن ازاي اقنعها لاني مستحيل اسيبها كده وخايف لاتهور وتحصل كارثة

• عجبني
التفاعلات: ابن متحرر, دكر بجد, نفسي انيك اختي في طيزها و 6 آخرين
طلع الافكار المقرفة دي من دماغك
دي اختك يعني انت لو شوفتها عريانه المفروض تغطيها مينفعش شهوتك تتحرك ناحيتها اصلا ده اضطراب نفسي
بطل تتفرج على افلام من النوع ده عشان انت صغير في السن و الموضوع هيأثر على عقلك جامد
لما تلاقي نفسك بتفكر فيها او كده حاول تشغل نفسك و تبعد الموضوع عن دماغك خالص و لو وصلت انك تروح لدكتور نفسي يبقا احسن لان الموضوع هيتطور اكتر

• عجبني
التفاعلات: vnrs، حرة متحررة و Manar.
الموضوع ابسط من كده بكتير انت هتجيب حبيه فيجره و تفرمها فى اى عصير هى بتحبه و تدهلها و هى مع الوقت هتهيج

انتي ازاي بتنصحيه بكده دي أخته!!

سيبك من القرف ده كل دى اوهام فى دماغك ووقت مراهقة
ركز فى دروسك وانجح الاول

• عجبني
التفاعلات: عاشق كل جميل و mar77
الكلام دا كله كدب وتاليف لان مستحيل اخته تقعد في اوضتها طول الوقت ولو اخته رافضه كانت كلمت مامتها وخلته رجع بيته تاني دا خياله واسع قوووى
ثانيا لو اخته سابته كانت سابته في كل حاجه

• عجبني
التفاعلات: نياك شرموطتك, عاشق الجنس بانواعه, ahmed_aly و شخص آخر
الكلام دا كله كدب وتاليف لان مستحيل اخته تقعد في اوضتها طول الوقت ولو اخته رافضه كانت كلمت مامتها وخلته رجع بيته تاني دا خياله واسع قوووى
يعني انتي معاه ف الي عمله ول ضده

• عجبني
التفاعلات: Nswangy 25، عاشق الجنس بانواعه و د. عمر
حضرتك لو قريت تعليقي كنت فهمت اني مش مصدقه كلامه
حضرتك انا مقولتش مصدقه ول لا
انا قولت انتي معاه ف اللي عمله ول لا

حضرتك انا مقولتش مصدقه ول لا
انا قولت انتي معاه ف اللي عمله ول لا
حضرتك اذا كان محصلش حاجه من الاصل يبقي اذاي مع ولا ضدد في حاجه محصلتش حضرتك واخد بالك من الي بتقوله

• عجبني
التفاعلات: استشاري الحياه
حضرتك اذا كان محصلش حاجه من الاصل يبقي اذاي مع ولا ضدد في حاجه محصلتش حضرتك واخد بالك من الي بتقوله
انا واخد بالي كويس وبس انا بتكلم باعتبار انه حصل فعلا

انا نص يومي بيكون دروس بره فلما بكون موجود اختي بتكون في اوضتها اغلب الوقت وهيا هددتني فعلا انها تقول لماما اكتر من مره بس هيا مش عايزة تسببلي مشاكل وانا في الوقت ده ولو رجعت البيت هقول اي السبب فهيا بتيجي على نفسها علشاني هيا كويسة جدا بس انا اللي مش عارف اللي انا فيه ده ازاي وليه ثانيا انتي لو بنت كنتي عرفتي هيا لما سابت نفسها سابتها ليه لاني قولت انها كانت بتكلم جوزها قبلها علطول فطبيعي كان فيه شهوة لكن فاقت بسرعه ومحصلش كويس بعدها
اخيرا انا مش هسيب دروسي واقعد االف علشانك

انا نص يومي بيكون دروس بره فلما بكون موجود اختي بتكون في اوضتها اغلب الوقت وهيا هددتني فعلا انها تقول لماما اكتر من مره بس هيا مش عايزة تسببلي مشاكل وانا في الوقت ده ولو رجعت البيت هقول اي السبب فهيا بتيجي على نفسها علشاني هيا كويسة جدا بس انا اللي مش عارف اللي انا فيه ده ازاي وليه ثانيا انتي لو بنت كنتي عرفتي هيا لما سابت نفسها سابتها ليه لاني قولت انها كانت بتكلم جوزها قبلها علطول فطبيعي كان فيه شهوة لكن فاقت بسرعه ومحصلش كويس بعدها
اخيرا انا مش هسيب دروسي واقعد االف علشانك
انت الي مش قادر تفهم انها ممكن ترجعك عند مامتك من غير اسباب او ممكن تقولها ان جوزها ممكن يدايق من وجودك اختك عندها الف طريقه وطريقه ترجعك ل مامتك من غير ما حد يفهم حاجه لما تكبر هتفهم الكلام دا

برضو لما تكبر هتفهم ان الست لو سابت نفسها بتسيب نفسها خالص مش بتسيب نص نص

لما تكبر يا بابا هتفهم خليك دلوقتي في دروسك واتغطي وانت نايم علشان الشتا داخله

• عجبني
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: عاشق الجنس بانواعه, عاشق كل جميل, Nswangy 25 و شخص آخر
الموضوع ابسط من كده بكتير انت هتجيب حبيه فيجره و تفرمها فى اى عصير هى بتحبه و تدهلها و هى مع الوقت هتهيج
انتى شايفه انك كدا لتساعده انتى بتدمريه

• عجبني
التفاعلات: عاشق الجنس بانواعه
سيبك من القرف ده كل دى اوهام فى دماغك ووقت مراهقة
ركز فى دروسك وانجح الاول
من اكتر الناس اللى بتعجبنى ارائهم واتمنى نتعرف

انا معنديش اخوات ولو عندى مش هيبقوا كده
كده ايه هي رافضة اصلا هو الي مش طبيعي
انتي لو عندك اخ بالنسبالك عادي أنه ينيكك؟ لو انتي مش سحاقية يعني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت الي مش قادر تفهم انها ممكن ترجعك عند مامتك من غير اسباب او ممكن تقولها ان جوزها ممكن يدايق من وجودك اختك عندها الف طريقه وطريقه ترجعك ل مامتك من غير ما حد يفهم حاجه لما تكبر هتفهم الكلام دا

برضو لما تكبر هتفهم ان الست لو سابت نفسها بتسيب نفسها خالص مش بتسيب نص نص

لما تكبر يا بابا هتفهم خليك دلوقتي في دروسك واتغطي وانت نايم علشان الشتا داخله
كدا طايب تخرجى الراجل 😂😂

دى افكار شيطانيه على فكره 😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%