NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بقي بحكم اني ولد بنوتي مش كل اللي بكلمهم بيتقبلوا الفكرة و مفكرين اني ديوث علي امي و اخواتي و اخواتي و انا مش كده خالص و الباقي عايزين بس من محافظات تانية و انا مخرجتش قبل كده لوحدي بره محافظتي و اتمني علاقة تكون جادة مش جنس و بس حد يحس بيت و بأنوثتي المكبوتة و احسن معاه بالأمان
تعالي خاص ياقمر

مفيش بجد كله عايز ينبك و خلاص
معنديش مانع اتناك و اتكلم في الجنس كتيير انا اصلا بحب الجنس و نفسي اتناك جامد اوي بس عايزة اتحب الاول
ممكن نتعرف

ايام المنتدي القديم قابلت اتنين جادين في سيدي بشر وقابلت اتنين مش جادين واحده قالت انها من العجمي والتانيه كانت من لوران والاتنين ال مش جادين كانوا بيتكلموا معايا وساعة المقابله مش بيحضروا وفاكر ان في واحده منهم مغربيه بصراحه كان نفسي اقابلها عشان صوتها كان في الفون يجنن وللعلم الاتنين ال مش جادين كانوا بعلم ازواجهم بس في المنتدي الجديد حاسس ان كلهم كلام وبس
الأخ اسكندراني

انا سالب اتعرفت على واحد وتقابلنا اولا طلع زوبره صغير وثانيا همه بس ينيك مفيش اي مقبلات وقذف سريع
بالمختصر مفيش اي متعة
حبيبي اتمنى نتقابل انا وإنت ونتعرف على بعض اكتر

انا بقي بحكم اني ولد بنوتي مش كل اللي بكلمهم بيتقبلوا الفكرة و مفكرين اني ديوث علي امي و اخواتي و اخواتي و انا مش كده خالص و الباقي عايزين بس من محافظات تانية و انا مخرجتش قبل كده لوحدي بره محافظتي و اتمني علاقة تكون جادة مش جنس و بس حد يحس بيت و بأنوثتي المكبوتة و احسن معاه بالأمان
انا من دمياط

مش لاقي حد اتعرف عليه مع اني مش بدخل اقول ازيك عايز انيك، انا نفسي اتعرف على حد و نبقى صحاب و نتكلم كل يوم مع بعض

معنديش مانع اتناك و اتكلم في الجنس كتيير انا اصلا بحب الجنس و نفسي اتناك جامد اوي بس عايزة اتحب الاول
دا الكيك بتاعى ممكن ما رف على بعض modymodo2020

حرفيا لخصتى كلام كتير كلو بقي حيحان. انا الا عمر ما كلمت بنت وعمرى مارتيط عشان عمر ما زبت نفسي ودخلت كلمت بنت 😌

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موجود يا قمر

انا طلعت بي تلته احسن من بعض وديما هنبقا مع بعض اتنين متتحرين علي مرتو و وحده ❤️

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي و تيار
https://t.me/ABCDE01020304 تعالى نتعرف على بعض

انا بتابع بصمت في المعتاد بس ممكن نكون اصدقاء

طب مايمكن انتى من كام تجربة سيئة مش مدية فرصة اصلا لتعارف مع حد جديد

ماشي ماهو كل واحد يكلمك اسبوع اتنين يدلع فيكي ويحب فيكي شويه وينيكك وبعد كدا ولا كانه يعرفك 😊

حقيقي

من يوم ما دخلت المنتدي و مفيش حد اتكلمت معاه ، و يوم ما في حد دخل يكلمني و عرف اني راجل متكلمش معايا تاني ، بدخل اتفرج و اخرج تاني معرفش حد و مفيش حد يعرفني 🤷🏾‍♂️

حصل قبل كدا كذا مرة انى اتكلم مع متحررين على اخواتهم وامهاتهم وبيبعتولى صورهم عشان اصورلهم زوبري علية عشان معايا موبايلين وكمان متحررين على مرتاتهم اخر واحد من كتر مخليتة يهيج خلى مراتة تكلمنى بنفسها وسابلها التليفون وكانت بتتصور فى وقتها وتبعتلى انا محتاج ناس جادة زى دى وياريت لو جادين وحابين نتقابل انا موجود

بالظبط الحاجة تيجي بترتيبها الطبيعي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%