NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مفيش بجد كله عايز ينبك و خلاص
معنديش مانع اتناك و اتكلم في الجنس كتيير انا اصلا بحب الجنس و نفسي اتناك جامد اوي بس عايزة اتحب الاول
لو عندك استعداد لعلاقة راقية انا كمان محتاج ده فا لو تحبي اكون سعيد

معنديش مانع اتناك و اتكلم في الجنس كتيير انا اصلا بحب الجنس و نفسي اتناك جامد اوي بس عايزة اتحب الاول
هتعرفي منين و انتي متعرفتيش علي حد ادي لنفسك فرصه اكيد زي ما فيه اللي عايز جنس فيه اللي معجب و عايز يحبك و ليكي كل الاحترام صديقتي الغاليه

كل لما اتعرف بحد يا تتجوز يا تتخطب فانا اقفل اكونت وارجع افتح واحد جديد :)

انا سالب اتعرفت على واحد وتقابلنا اولا طلع زوبره صغير وثانيا همه بس ينيك مفيش اي مقبلات وقذف سريع
بالمختصر مفيش اي متعة

• عجبني
التفاعلات: Amir Alzaman
تعالي انا احبك و نعمل كل حاجه سوا

وانا مستعد أغرق حب
ودلع و نيك

وانا مستعد أغرق حب
ودلع و نيك

كان فيه علاقات صداقة طبعا من المنتدي القديم ، لكن مبحكيش تفاصيل إحتراما للخصوصية ، وسجلت هنا مرة تانية ربما أقدر أتواصل معاها تاني .

انا من دمياط

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احكيلنا عن علاقه طلعت بيها من المنتدى
وهل كانت حلوه ولا وحشه

2-DEA55-AF-D6-B2-4-A5-F-A0-A9-2117-EEFD41-AC
كله هنا شايل زبه علي كتفه مفيش واحد متفهم تعرف تتكلم معاه بكل راحة وتفضفض معاه وترتاح

• عجبني
التفاعلات: MaHmOuD Ahmed(حوده)
هو الطبيعي ان اللي داخل منتدي سكس بيبقي داخل علشان ينيك ويدور على شهوته مش داخل يصاحب ولا يعمل علاقة عادية مع شاب والكلام ده عن البنات بردوا النص التحتاني هو اللي كلنا بنجري وراه واللي يقول غير كدة يبقي بيكدب على نفسه قبل ما يكدب علي الناس

انا م المنتدى التاني معملتش علاقة ويمكن كمان مش بتفاعل اووي اصلاا بدخل اشوف اللي عايزه واخرج ومروق دماغي واول مره اعرف ان في حد بيعمل علاقات وشايف ناس كاتبه انا بفتح معرفش عشان مين وليله كبيره انا اول مره اعرف بس احلي حاجه الروقان اصلاا اللي هدخل معلها هنا ف علاقه هقدر اعملها م حد تاني برا ف الواقع مش شغل Fake بس الواحد لحاله احلي يبرو

تعالي خاص

المنتدا كله عاوز ينيك بس حتي لو مكالمه أو محادثه وحده أو كلمتين محدش هنا بيهتم يعمل علاقه تدوم
انا عموما بدور علي علاقه تدوم علي طول الجنس الرابط الاقوي فيها بس يكون في كلام وصداقة وحب علي المدي الطويل مش بحب نظام (انتش واجري ):ROFLMAO:

اتعرفت علي واحد جدع وخلاني اتعرف علي امه عشان عارف انها مطلقة من زمان وتعبانة وحاليا بنيكها علي اساس ان هوا ميعرفش حاجة

اتعرفت علي واحد جدع وخلاني اتعرف علي امه عشان عارف انها مطلقة من زمان وتعبانة وحاليا بنيكها علي اساس ان هوا ميعرفش حاجة

تقصد تقول إنه إتعرف عليك للهدف ده ، أنه بيدور علي واحد لأمه ؟

المنتدا كله عاوز ينيك بس حتي لو مكالمه أو محادثه وحده أو كلمتين محدش هنا بيهتم يعمل علاقه تدوم
انا عموما بدور علي علاقه تدوم علي طول الجنس الرابط الاقوي فيها بس يكون في كلام وصداقة وحب علي المدي الطويل مش بحب نظام (انتش واجري ):ROFLMAO:
مش الكل هيك

يبختك مش عاوز مساعده

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%