NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش فهماك
يعني مش كل راجل ذي التاني مش كل الناس همها النيك وبس لا في ناس بتقدر الانثي الي قدمه بيدلعها يطبطب عليها يحسسها انها ملكه ملكته و بنته و حبيبته يحسيها بحننه قبل قوته حتي لو كان قوي عليها ب الحب هيتمتع الطرفين

يعني مش كل راجل ذي التاني مش كل الناس همها النيك وبس لا في ناس بتقدر الانثي الي قدمه بيدلعها يطبطب عليها يحسسها انها ملكه ملكته و بنته و حبيبته يحسيها بحننه قبل قوته حتي لو كان قوي عليها ب الحب هيتمتع الطرفين
كلامك صح

• حبيته
التفاعلات: الكوهينور
  • محزن
التفاعلات: الكوهينور
تعرفت على ديوث نكت مراته وهو ناكني

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج و Bull4U
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: Bull4U
مفيش بجد كله عايز ينبك و خلاص
معنديش مانع اتناك و اتكلم في الجنس كتيير انا اصلا بحب الجنس و نفسي اتناك جامد اوي بس عايزة اتحب الاول
طيب جربيني وانا حعملك كل حاجه عيزاها

الفيسبوك وتويتر عليهم شقط حقيقي اكتر من منتديات السكس

واحد ديوث زي كنا بنتبادل دياثة امهااات بس انشغلنا ونفسي الاقي حد زيه

معنديش مانع اتناك و اتكلم في الجنس كتيير انا اصلا بحب الجنس و نفسي اتناك جامد اوي بس عايزة اتحب الاول
نتعرف علي بعض طيب

بصي هي نصيحه لو مش هتقبليها اكنك مشفتيش حاجه متدوريش علي الحب هنا حاولي برا مع حد تاني مش واحد ورا شاشه كل اللي تعرفيه عنو اسمو يمكن او لا ولو علي الجنس انتي لو حاولتي تلمحيله هتلاقيه جه لوحده بس تتاكدي الاول من مشاعره

احكيلنا عن علاقه طلعت بيها من المنتدى
وهل كانت حلوه ولا وحشه

2-DEA55-AF-D6-B2-4-A5-F-A0-A9-2117-EEFD41-AC
لسه متعرفوش علي حد
اتمني اتعرف بحد واكون صداقات كتير ويكون كلامنا كله صراحه ونتعلم من بعض
ده الكيك بتاعي ali312512

• عجبني
التفاعلات: Bull4U، jane و صعيدي هايج
يشرفني لو نكون اصدقاء ونتعرف ببعض ده الكيك بتاعي ali312512

• عجبني
التفاعلات: Bull4U
تعالي نتكلم 😍

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%